Pagina 4 van 154 EersteEerste 123456781454104 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 76 t/m 100 van 3832
  1. #76
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.219 in 5.157 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door satanic surfer Bekijk bericht
    Tsjechische dame betreft Karina, opvallend spitse Cleopatraneus lijkt me passend qua omschrijving, ex-Sharks overigens en al 2 maanden da ongeveer...
    Deze dame dus:
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...ghlight=karina
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  2. #77
    Geregistreerd
    29 maart 2008
    Last Online
    27 augustus 2023 @ 22:28
    Berichten
    153
    Discussies
    3
    Thanks
    456
    Thanked
    549 in 85 posts

    Standaard

    Die heb ik volgens mij al eens gezien een paar weken geleden toen ik daar was. Zo'n spits cleopatra neusje steekt er wel tussen uit

  3. #78
    Geregistreerd
    24 mei 2012
    Last Online
    26 juni 2022 @ 10:20
    Locatie
    De Trots van het Zuiden
    Berichten
    1.417
    Discussies
    208
    Thanks
    10.953
    Thanked
    6.521 in 810 posts

    Standaard Samstag im Acapulco-Gold

    Am vergangenen Samstag war ich etwas unentschlossen welchen Club ich nochmal besuchen sollte. Nach kurzem Überlegen, entschied ich mich für Acapulco-Gold.

    Ich hatte wohl die falsche Uhrzeit gewählt für meine Anreise denn um Mönchengladbach herum staute es sich auf der A61. Viele Schlachtenbummler aus Leverkusen und Mönchengladbach reisten bereits zwei Stunden vor dem Bundesligaspielbeginn an. Somit traf ich mit ein bisschen Verspätung erst um 14:15 ein.

    Der Club war recht gut besucht. Ich konnte den letzten überdachten Parkplatz ergattern. Was sofort auffällt ist die neue Empfangstheke. Gleich nachdem man den Club betritt, ist die Theke nun direkt an der rechten Seite. Sie ist Bestandteil des Flurs.

    Nach dem Einchecken dann die nächste Überraschung. In den drei Umkleideräumen wurden die alten Spinde durch neue Locker ersetzt. In zwei Räumen gibt es nun zwei Schränke übereinander und im mittleren Umkleideraum sind das sogar drei übereinander geworden. Dementsprechend kleiner sind diese dann auch geraten. Die zweier Locker reichen jedoch aus. Gut ist, dass auch immer zwei Kleiderbügel im Schrank vorhanden sind. Insgesamt 172 Kleiderschränke gibt es nun.

    Nächste Neuigkeit: im Kontaktraum stehen nun überall schöne komfortable weiße Zweisitzbänke und die Wände sind mit milchweißen Kunststoffpanelen bekleidet. Der Raum wirkt nun viel freundlicher. Die Beleuchtung ist hoffentlich zur Eröffnungsfeier am kommenden Mittwoch auch fertig. Außerdem stehen überall große Pflanzenkübel, wodurch das Ambiente wieder etwas intimer wirkt.

    Was mir auch besonders auffiel, ist der angenehme Geruch der im ganzen Gebäude spürbar ist. Entweder kommt es oben aus der Sauna, oder man führt diesen Geruch separat zu.

    Auch die Einrichtung des Kinos wurde geändert. Das Bett steht nicht mehr prominent in der Mitte des Raums, sondern rechts hinten in der Ecke. Davor stehen 8 Zweisitzbänke in typischer Kinoanordnung. Da alle Kinozuschauer nun mit dem Rücken zum Bett sitzen, hat man dort etwas mehr Privatatmosphäre.

    Durch den Tag hindurch hatte ich viel Zeit mitgebrachtes liegengebliebenes Lesematerial wegzuarbeiten und mich geistig wieder in Balans zu bringen. Zwischendurch mich etwas stärken am Grill und die leckeren Salate dazu genießen. Coca-Cola mit Eis dazu und viel schlechter braucht es Wijze Grijze nicht zu gehen. Seufz!

    Später am Abend traf ich dann auf Forum Mitglieder Wellnessmann und Nieuwkomertje. Lange sprachen wir miteinander und tauschten Erfahrungen und Erlebnisse aus.

    Ab und zu gesellte sich das ein oder andere Mädel dazu, wobei besonders Rumänische Melissa sich als ausdauernd erwies. Am Ende des Abends, gegen 02:00 Uhr kam Sie wieder zu mir und als ich ihr eine Entspannende Massage verpasste, schlief sie langsam unter meinen Händen ein.
    Eine andere interessante Neuerscheinung ist Caroline aus Kamerun. Sie lebt in Luxemburg und ist seit 6 Wochen im Gewerbe. Ich sprach einige Zeit mit ihr, aber sah sie dann später nicht mehr. Vielleicht hatte sie schon Feierabend?

    So plätscherte der Tag schön ruhig vor sich hin. Jedoch auch kirgisische Marina hatte mich angepeilt und meinte sie müsste noch mal versuchen mich zu erobern. Das war gar nicht so schwierig und nur pro forma tat ich so als wäre ich nicht interessiert und wollte in dem Moment noch gar nicht aufs Zimmer. Spielverderber Wijze Stijve verriet sehr schnell, dass er sicherlich an einem Zimmergang interessiert war und nachdem Marina mit Ihrer Zunge bei mir eine Amandelinspektion durchführte, stand der weitere Ablauf fest.

    Marina sagte ganz überrascht: „Ich habe noch zwei Kinokarten übrig. Gehst du mit? Wir können uns einen schönen Naturfilm angucken gehen“. Tsja und nun muss ich zugeben, dass ich zwar im Kino war und den Film gesehen habe, aber beim besten Willen die Handlung vergessen habe. Es war irgendwas mit zwei Frauen und einem Mann die offensichtlich sehr arm waren. Sie hatten kein Geld für Kleidung. Schuld daran war eindeutig Marina, die mich nicht auf den Film konzentrieren ließ. Die Couchaktion eskalierte dermaßen, dass Marina mir vorschlug uns auf das Kinobett zu begeben. Ich konnte jedoch noch gerade: „Zimmer, Zimmer, Schlüssel“ stammeln

    Somit begaben wir uns nach oben. Da ich schon des Öfteren ein Schäferstündchen mit Marina verbrachte, wusste ich, dass ich nicht enttäuscht werden würde. Marina weis mir immer eine unglaubliche Nähe zu vermitteln und ist eine richtige Frohnatur. Auch dieses Mal wieder haben wir unglaublich viel geküsst. Sex mit Marina ist ein Genuss. Es gefällt mir, dass Sie manchmal die Regie in die Hand nimmt und bestimmt wo es lang geht. Und irgendwie fühlt sie genau, was mir in dem Moment gefällt. Und dann nach dem Sex lachen wir wie zwei verliebte Teenager. Wijze Grijze Sexapproval™: 8,5/10

    Da Marina sich später am Abend nochmal an mich rankuschelte eskalierte das in einen zweiten Zimmergang mit Ihr. Auch dieser wiederholte sich nach dem gleichen Schema. Zuerst aufheizen auf der Bank draußen. Dann noch eins draufsetzen im Kino und dann zum Finale ins Zimmer. Zufälligerweise wurde es das selbe Zimmer (Nr 4) das wir vorher auch hatten. Was vorher gut schmeckte, konnte ruhig nochmal aufgetischt werden. Somit gibt’s auch nun wieder ein Wijze Grijze Sexapproval™: 8,5/10

    Am kommenden Mittwoch werde ich wohl nochmal vorbeischauen bei der offiziellen Eröffnungsparty. Gratis Eintritt? Dasammadabei.

    Wijze Grijze Sexapproval™ für Acapulco-Gold heute: 7,0/10


    Adieë tsezame
    Wijze Grijze
    Seen it, done it and want it again and again and again.

  4. Onderstaande 14 leden hebben Wijze grijze bedankt voor deze bijdrage:

    Befke (11 mei 2015),Bergtester (31 januari 2018),biged (10 mei 2015),blauwebeer (11 mei 2015),Caracol (11 mei 2015),hasta la pasta (10 mei 2015),Hcw (16 mei 2015),Heilenhaus (16 mei 2015),licky luke (10 mei 2015),Nietsche (11 mei 2015),PollekeZuid01 (10 mei 2015),Voodoodiver (10 mei 2015),wellnessman (12 mei 2015),Willi69 (10 mei 2015)

  5. #79
    Geregistreerd
    1 juni 2007
    Last Online
    18 mei 2023 @ 20:19
    Berichten
    33
    Discussies
    1
    Thanks
    55
    Thanked
    34 in 15 posts

    Standaard

    Het mag gewoon in het Nederlands hoor! Het is een Nederlands forum. Als je graag in het Duits wil schrijven dit gelieve op het freiercafe te doen!!!

  6. Onderstaande leden hebben ruikertje bedankt voor deze bijdrage:

    potentebeer (11 mei 2015)

  7. #80
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:36
    Berichten
    4.694
    Discussies
    353
    Thanks
    5.148
    Thanked
    10.116 in 2.556 posts

    Standaard

    Es ist nur abhängig in welches Forum er seine Freikarte für AG bekommen hat, sieht so aus das es genauso wie letzte Monat ein Deutsches forum war, cfr sein Bericht von letzte Monat...denn copypaste und fertig...Aber keine Sorgen, bald wird er mit ein Niederländisches oder Belgischem gewonnen Freikarte dahin gehen, und denn bekommst Du ein Bericht im Niederländisch, und Mittwoch ist er bestimmt auch da (freien Eintritt), kein Kernwirtschafft...Leider fehlen auch im Deutsch die dankeschöns am Forum und Club..wie öfters.

    In het Nederlandsch voor Ruikertje ea: het is simpelweg afhankelijk in welk fora WG z´n vrijkaart bekomt, is het een Duitstalig forum dan een bedankloze Duitse versie die wordt gecopypaste overal en hem in dat kleine betreffende Duitse fora bijna per direct weer vrijkaarten oplevert (niet Freiercafe overigens). Is het bericht in het Nederlands dan kan je ervan uitgaan dat ie een Nederlandtalig verworven vrijkaartje heeft benut en dus de Nederlandstalige versie grote sier maakt, ook bedankjesloos aan club en forum doorgaans. Doch geen zorgen, binnenkort gaat ie ongetwijfeld weer met een Nederlandstalige vrijkaart op pad richting AG, en woensdag met vrije entree is ie sowieso wel van de partij... Verheug u allen over de aanstaande Nederlandstalige versies, kuchkuch...
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  8. #81
    Geregistreerd
    29 maart 2008
    Last Online
    27 augustus 2023 @ 22:28
    Berichten
    153
    Discussies
    3
    Thanks
    456
    Thanked
    549 in 85 posts

    Standaard

    Heropenings feest Acapulco Gold, mooi weer, vrije dag, gratis entree, waarom niet. Nu vind ik feestjes over het algemeen te druk en mijd ik die liever, maar was wel benieuwd hoe de club nu was en wilde de nieuwe 'aanwas' zien.

    Om elf uur vertrokken, even tanken en rijden maar weer. Tijdens het inhalen van een groep vrachtwagens zie ik plots een politie wagen in mijn achteruitkijk spiegel opduiken. Weinig zin om aangehouden te worden en zo'n Nederlands kenteken valt natuurlijk wel op. Nu reed ik niet erg hard maar als ik nu harder ga rijden of tussen de vrachtwagens zullen ze zich afvragen waarom ik dat doe. Dus blijf ik op mijn gemak de vijftal vrachtwagens inhalen. De politie wagen nadert dichterbij en blijft achter me rijden. Eindelijk voorbij de vrachtwagens terug naar de rechterkant. Polizei gaat me inhalen maar halverwege minderen ze snelheid en gaan ze achter me rijden. Hmm, foute boel, dat wordt naar de kant, wachtend op de stop polizei teken reed ik enigszin geirriteerd maar rustig door en na enkele lange minuten was het moment daar dat ze toch afsloegen. Wat een opluchting, nu is alles wel in orde, maar ik heb leukere dingen te doen dan een politie controle. Gelukkig zonder oponthoudt arriveer ik tegen 13 uur in Ratingen. En de parkeerplaats was al helemaal vol.

    Eenmaal binnen bleek het al goed druk te zijn. Alle overgebleven ex-hp dames waren er al en een aantal dames van acapulco velbert ook. Later op de dag nam het optisch geweld toe van dames uit de grote zuster club. Ik ben in Januari voor het laatst in Velbert geweest maar zag vele stunners die ik nog niet kende. En de stroom van mooie dames leek maar niet op te houden. Het was ook de hele dag door heel druk overal waar je was in het gebouw. Volgens mij was zo'n beetje heel Aca Velbert naar Ratingen gekomen inclusief personeel. Het was heel gezellig trouwens. De party sfeer zat er goed in. Goede muziek de hele dag door en s'avonds een DJ. Er werd veel gedanst, paal dansen en buikdansen, de dames waren er erg bedreven in. Leuk feitje hoezeer AG op Acapulco Velbert begint te lijken, begin van de dag leek het wel bingo avond in de lokale soos en einde van de dag waande je je in Mekka. Het eten was goed verzorgd met allerlei culinaire hapjes binnen en gebruikelijke BBQ eten buiten. Al met al een geslaagde party en leuke dag.

  9. Onderstaande 8 leden hebben NeverEnough bedankt voor deze bijdrage:

    hasta la pasta (14 mei 2015),licky luke (14 mei 2015),MiniME (14 mei 2015),ruikertje (15 mei 2015),The Joker (14 mei 2015),verch (14 mei 2015),Wentelt Eefje (15 mei 2015),Wijze grijze (14 mei 2015)

  10. #82
    Geregistreerd
    14 april 2014
    Last Online
    31 juli 2017 @ 10:20
    Locatie
    at the border
    Berichten
    142
    Discussies
    1
    Thanks
    330
    Thanked
    345 in 68 posts

    Standaard

    Ik ben gisteren ook naar de heropening gegaan.. om 10.50 uur reed ik de parkeerplaats op en kon ik al rechtsomkeer maken omdat deze vol was..
    Ergens in een zijstraat moeten parkeren.
    Bij binnenkomst glaasje bubbels en warm welkom.
    Transformatie ondergaan en de club in. Het zag er wit.. erg wit.. met daartegenover bijster weinig vrouwen (ik zal het maar netjes houden door de juiste benaming te noemen).

    Het was in ieder geval wel goed om te zien dat Luciana terug is van vakantie, ik miste alleen Melody nog..

    Dat was (voor mij) eerlijk gezegd ook het enige positieve..
    Aankomst ca 11.00 uur en huiswaarts, zonder geneukt te hebben, om 13.00 uur.

    Bevestiging dat dit soort festiviteiten veel te druk en dus niets voor mij zijn.
    Je had om 12.30 nog geen zitplaats meer binnen of buiten (dakterras weet ik overigens niet).
    Niet mijn ding dus..

  11. Onderstaande 3 leden hebben Nietsche bedankt voor deze bijdrage:

    hasta la pasta (14 mei 2015),licky luke (14 mei 2015),MiniME (14 mei 2015)

  12. #83
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ruikertje Bekijk bericht
    Het mag gewoon in het Nederlands hoor! Het is een Nederlands forum. Als je graag in het Duits wil schrijven dit gelieve op het freiercafe te doen!!!
    Klopt. Een beetje fierheid over je eigen taal kan zeker geen kwaad. Wij Vlamingen vechten daar al o zo lang heel hard voor. Op de Nederlandse fora dan de Nederlandse versie schrijven, lijkt mij ook vanzelfsprekend en normaal. Als je een forum waarvan je een vrijkaartje kreeg écht wil bedanken dan schrijf je je ervaring van die club énkel op dat forum. Zo doe ik het ten minste .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  13. Onderstaande leden hebben seksenfun bedankt voor deze bijdrage:

    ruikertje (15 mei 2015)

  14. #84
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NeverEnough Bekijk bericht
    Heropenings feest Acapulco Gold, mooi weer, vrije dag, gratis entree, waarom niet. Nu vind ik feestjes over het algemeen te druk en mijd ik die liever, maar was wel benieuwd hoe de club nu was en wilde de nieuwe 'aanwas' zien.

    Eenmaal binnen bleek het al goed druk te zijn. Alle overgebleven ex-hp dames waren er al en een aantal dames van acapulco velbert ook. Later op de dag nam het optisch geweld toe van dames uit de grote zuster club. Ik ben in Januari voor het laatst in Velbert geweest maar zag vele stunners die ik nog niet kende. En de stroom van mooie dames leek maar niet op te houden.
    Mooi dat het gezellig was. Belangrijke vraag natuurlijk: hoe waren die mooie Aca dametjes op de kamer (en daar buiten?) Zelfde nivo als de bekende ex-HP dames?

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  15. Onderstaande leden hebben MiniME bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (14 mei 2015)

  16. #85
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    25 maart 2024 @ 23:17
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Gisteren ben ik ook naar de (her)opening van ACA geweest. Veel kan ik er niet over zeggen, want ik ben slechts van 12u tem 15u daar geweest. Ik heb geen kamer gemaakt. Om 15u ben ik doorgereden naar SS, waar ik nog duchtig gefeest en geneukt heb tot iets voor middernacht.

    Er waren gisteren op de middag voortdurend al heel veel mannen aanwezig en de weinige vrouwen die verloren liepen in de witte massa, moest je onmiddellijk vast grijpen, of een andere beer was er al mee weg. Niet mijn ding.

    Voor mij staat het oude HP nog steeds synoniem voor rust, gezelligheid en uitgebreide presales, en het was duidelijk dat dat er gisteren niet ging inzitten. Ik dacht dan ook met weemoed terug aan alle gezellige, gemoedelijke momenten die ik ooit ik HP heb beleefd.

    Er zouden in de loop van de dag blijkbaar nog vele ACA-meiden naar ACA Gold afzakken, maar dat ging uiteraard niet zorgen voor een gemoedelijker sfeertje. Die meiden staan ook niet bekend om hun topservice, dus tja, waarom zou ik daarvoor blijven hangen!?

    Aan mijn bezoek van gisteren verbind ik op zich geen conclusies, aan de algemene huidige opzet van de club wel: het is nu echt een kleinere kopie van grote broer ACA geworden.

    Het verdwijnen van de kleine kino en de opzet van de zetels in de bar en de kino liggen mij niet en zullen zeker niet zorgen voor een familiale sfeer.

    Aangezien al mijn toppers (Corina, Christina, Paula, Hannah...) de club langere tijd geleden of recenter ook al verlaten hebben, heb ik nu echt geen enkele reden meer om snel terug te keren naar ACA Gold.

    Ik wens ACA Gold hoe dan ook veel succes met de nieuwe start en zal er ooit, op een verdwaald moment ongetwijfeld nog wel eens binnen vallen!
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  17. Onderstaande 7 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    biged (14 mei 2015),hasta la pasta (14 mei 2015),licky luke (14 mei 2015),MiniME (15 mei 2015),Nietsche (15 mei 2015),ruikertje (15 mei 2015),Wentelt Eefje (15 mei 2015)

  18. #86
    Geregistreerd
    22 oktober 2012
    Last Online
    9 december 2022 @ 22:39
    Berichten
    172
    Discussies
    2
    Thanks
    213
    Thanked
    358 in 67 posts

    Standaard

    Ik was er dus ook op de heropeningsparty. Zoals de anderen al schreven was het erg druk. Eten en drinken waren goed verzorgd. Tegen middernacht werden de alcoholische dranken niet meer echt aangevuld. In ieder geval geen narigheid met dronken bezoekers gezien
    Was toch wel gezellig. Veel Nederlanders gezien en gesproken. NeverEnough, Wijze Grijze en Wentelteefje waren ook vd partij.
    Er waren veel meisjes uit Velbert. Zaten diverse stunners tussen moet ik zeggen.
    Ik heb met wat moeite 3 kamergangen kunnen maken. Probleem lag bij de beschikbaarheid van de kamers. Heb met 2 mooie meiden uit Velbert gekamerd. Ik vond het maar matig. Meisjes waren mooi maar erop gebrand zo snel mogelijk weer van de kamer te gaan. Helaas is zo`n party geen goede gelegenheid om goede kamergangenbte maken. Daarom eind vd maand weer terug op,een normale dag.

  19. Onderstaande 9 leden hebben format_z bedankt voor deze bijdrage:

    hasta la pasta (14 mei 2015),licky luke (14 mei 2015),MiniME (15 mei 2015),NeverEnough (14 mei 2015),Nietsche (15 mei 2015),ruikertje (15 mei 2015),satanic surfer (16 mei 2015),Wentelt Eefje (15 mei 2015),Wijze grijze (14 mei 2015)

  20. #87
    Geregistreerd
    29 maart 2008
    Last Online
    27 augustus 2023 @ 22:28
    Berichten
    153
    Discussies
    3
    Thanks
    456
    Thanked
    549 in 85 posts

    Standaard

    Begin van de dag was er wel wat publiekelijke actie als zoenen. Van voornamelijk AG dames, in de kino was soms ook wat verder gaande actie te bewonderen. Overigens is de kino nu echt een kino geworden, met projector en groot doek en veel banken. Het bed staat er ook nog in de hoek en werd gister ook gebruikt. Wat door de drukte niet verwonderlijk is. Je moet wel van toeschouwers houden, of er het juist om doen

    Ik heb zelf 3x gekamerd. Waarvan 2x al vroeg in de dag, wat ook achteraf een juiste keuze was. Beide waren AG dames Beatrice en Natali. Eerste was redelijk tot goed, ze heeft moeite zich te laten gaan, dat merk je wel. Niet het nivo waar ex-HP om bekend staat maar toch heeft ze iets innemelijks en een geweldig lijf. De tweede Natali is een echte panter en zeer goed, PSE.

    De derde kamer is met een acapulco meisje geweest, Anna. Ik ken ze uit Velbert en had daar ook al een paar keer met haar gekamerd. Ik vind haar echt prachtig. Ultieme lolita figuur, super lekker kontje, mooie borsten, perfect in verhouding en lange blonde haren, echt een plaatje. Ze is wel wat behouden en geen GFE, ze kan wel genieten van de sex en dat in combinatie met looks, maakt het voor mij dan weer net goed genoeg om mee te gaan. In dit geval geeft de looks toch net iets meer de doorslag dan de service. Het oog wil ook wat

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    Mooi dat het gezellig was. Belangrijke vraag natuurlijk: hoe waren die mooie Aca dametjes op de kamer (en daar buiten?) Zelfde nivo als de bekende ex-HP dames?

  21. Onderstaande 10 leden hebben NeverEnough bedankt voor deze bijdrage:

    biged (14 mei 2015),format_z (14 mei 2015),licky luke (14 mei 2015),MiniME (15 mei 2015),Nietsche (15 mei 2015),PollekeZuid01 (14 mei 2015),satanic surfer (16 mei 2015),SeX++ (14 mei 2015),Wentelt Eefje (15 mei 2015),Wijze grijze (14 mei 2015)

  22. #88
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Vandaag @ 09:39
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.591
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard

    Na de eerder matige ervaring van vorige week vrijdag in Babylon besloot Blauwebeer gisteren zijn geluk te beproeven in Acapulco Gold, het vroegere Panthera wat door hem en zijn voormalige wandelpartner Thesickboy op onderhavig forum geïntroduceerd werd. Aangekomen omstreeks 16.00 uur, netjes de enige vrije parkeerplaats in de straat gescoord, werd Blauwebeer door Sabina op 3 welkomstzoenen onthaald, waarna hij kennis maakte met de witte tornado, een zee van bruine beren gehuld in witte kamerjassen.

    Van de voorziene 60 vrouwen liepen er een 25-tal rond, waaronder het merendeel bimbo’s uit de grotere zusterclub in Velbert. Van de vertrouwde gezichten liep Lena breed glimlachend en steeds druk bezet door de gangen en waren ook Melody , Luciana en Denisa druk in de weer de smachtende ijsberen terwille te zijn. Groot was Blauwebeer’s verbazing toen hij in de gang Poolse Paula, ex Blue Note zag. Hun blikken kruisten elkaar en duidelijk kwamen wederzijdse herinneringen aan het mini clubje in centrum Düsseldorf terug boven. Evenwel bleek zij reeds lang voordien volledig volgeboekt; na wat gegeten en bij Ilaria enkel biertjes gedronken te hebben, besloot Blauwbeer, na een 2 tal uren het hazenpad te kiezen met het vaste voornemen om Paula nog eens met een bezoek te vereren.

    De 40 kilometers richting Freude39 duurden eindeloos omwille van de wegwerkzaamheden en de files, maar loonden uiteindelijk, mede door 2 zussen en hun nichtje, méér dan de moeite. Superservice voor een prikje.

    Blauwebeer

  23. Onderstaande 5 leden hebben blauwebeer bedankt voor deze bijdrage:

    hasta la pasta (14 mei 2015),MiniME (15 mei 2015),NeverEnough (14 mei 2015),ruikertje (15 mei 2015),Wentelt Eefje (15 mei 2015)

  24. #89
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:36
    Berichten
    4.694
    Discussies
    353
    Thanks
    5.148
    Thanked
    10.116 in 2.556 posts

    Standaard

    Blauwebeer zag tussen de bruine en witte beren en sla me dood nog welke kleurvarianten een beetje wazig want gister op het feestje was Melody nog niet aanwezig en kon ze tengevolge geen smachtende beren terwille zijn zoals Blauwebeer verkeerdelijk aangag, vanaf vandaag is ze weer aanwezig zoals gemeld in haar topic deze morgen...Verslag van m´n bezoekje gister komt er eerstdaags aan, zoals immer kleurloos...
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  25. Onderstaande leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    blauwebeer (15 mei 2015)

  26. #90
    Geregistreerd
    24 november 2014
    Last Online
    Vandaag @ 08:30
    Berichten
    1.060
    Discussies
    82
    Thanks
    661
    Thanked
    1.487 in 594 posts

    Standaard

    Gisteren was het de heropening van de club. Een heropening na iets meer als 2 maanden
    De club was gisteren overstelpt met ijsberen, waarschijnlijk mede omdat de entree gratis was. Ik denk dat het gisteren 10 ijsberen tegenover 1 meisje. Dit was ook duidelijk te zien aan de tijd dat de meiden op de kamer bleven. Meestal tussen de 15 en 20 min waar de ijsberen gewoon 40 euro moesten betalen wat je normaal voor 1/2 u betaald. Er waren meiden van diverse pluimage. Oud, jong, slank, volslank etc. Er waren ook een paar hele mooie bij. Ik herkende nog 4 vrouwen die voorheen ook in Haus Panthera werkten, nl. Nicole, Shila, Luciana en een oudere vrouw die blijkbaar volgens de toenmalige Michelle, erg goede service geeft.
    Gezien het korte verblijf van de mij onbekende dames en arrogante houding van Luciana voor de kanjer Nicole gekozen. Met haar een perfecte tijd gehad. De verandering in de club beschouw ik niet echt als positief. Geen kleine bioscoop aanwezig meer. Drankjes zelfbediening uit een automaat. Eten niet meer a la carte. Opstelling banken , achter elkaar zonder sfeer. Het lijkt wel of je in de bioscoop zit. Positief is wel dat de banken nieuw zijn.
    Gisteren was door de drukte niet het juiste moment om de club te beoordelen. Ik heb me voorgenomen om over 1 of 2 maanden nog eens te gaan. Wanneer dat het bezoek wederom tegenvalt dan zal deze club onderaan mijn lijstje van te bezoeken clubs komen te staan.
    Het personeel vond ik gisteren ronduit onbeschoft.
    Toen ik aan de bar stond kreeg ik een beuk en elleboog in mijn zij van een oudere vrouw die in Acapulco Gold werkte. Ze moest schijnbaar ook bij de bar zijn. Excuses voor de elleboog die ze me gaf kon er niet vanaf.
    Een collega schrijver kreeg de wind van voren omdat hij een paar gebarbequede worsten pakte voordat het buffet geopend was. Hoe moet je weten ,wanneer er wel kaartjes bij staan met wat het is, dat je dit nog niet mag eten.
    Het blijkt dat ze maar badslippers hebben t/m maat 44. Is toch kastig wanneer je schoenmaat 47 1/2 hebt.

  27. Onderstaande 10 leden hebben Tjeppah bedankt voor deze bijdrage:

    format_z (14 mei 2015),hasta la pasta (14 mei 2015),KanariePiet (14 mei 2015),MiniME (15 mei 2015),Nietsche (15 mei 2015),PollekeZuid01 (14 mei 2015),ruikertje (15 mei 2015),satanic surfer (16 mei 2015),Wentelt Eefje (15 mei 2015),Wijze grijze (14 mei 2015)

  28. #91
    Geregistreerd
    24 mei 2012
    Last Online
    26 juni 2022 @ 10:20
    Locatie
    De Trots van het Zuiden
    Berichten
    1.417
    Discussies
    208
    Thanks
    10.953
    Thanked
    6.521 in 810 posts

    Standaard Het openingsfeest en Wijze Grijze op krukken

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door satanic surfer Bekijk bericht
    Verheug u allen over de aanstaande Nederlandstalige versies, kuchkuch...
    Mooi dat het secretariaat m’n agenda goed bijhoudt en neem even een hoesttabletje voor je kuchkuch… Ik schrijf idd soms ook voor een Duitstalig forum, en wil dan geen energie meer besteden aan een vertaling (waarom ook?). En trouwens: Silberpfeil schreef destijds ook alleen in het Duits.
    Bijzondere dank trouwens aan een Duitse ijsbeer die de moeite heeft genomen mijn Duitse bijdragen grammaticaal te corrigeren en me geholpen heeft mijn taalontwikkeling naar een nog hoger plan te tillen. Dankeschön L.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Klopt. Een beetje fierheid over je eigen taal kan zeker geen kwaad.
    Hey seksenfun. Ik zou het er inderdaad bij kunnen laten. Waarom echter een recensie onthouden aan wel geïnteresseerde Nederlandstalige lezers? Niemand dwingt je toch om het te lezen. Laten we het daar maar bij houden. We zullen zien, welke van m’n twee bijdragen meer gewaardeerd wordt.

    Ik was afgelopen Zaterdag nog in Ratingen geweest en meende er verstandig aan te doen alvast een locker voor de openingsparty te reserveren, omdat ik die dag pas om 18:00 zou kunnen arriveren.

    Een lelijke voetblessure had me ertoe veroordeeld dat ik me alleen met behulp van een kruk kon voortbewegen. Toen ik aan kwam rijden, heerste al de complete parkeerchaos. Met een gebaar naar m’n kruk probeerde ik nog of ik in aanmerking kwam voor een invalidenparkeerplaats, maar helaas tevergeefs.

    Dus ik reed een blokje om en strompelde de laatste meters te voet naar de club. De directie stond buiten en de heren zeiden dat als ze van m’n blessure geweten hadden er toch wel iets geregeld had kunnen worden. Maakt niet uit, nu ben ik er toch.

    Bij de theke kreeg ik inderdaad lockersleuteltje 3, terwijl er simultaan ook kledingzakken uitgedeeld werden. (Bedenk dat er nu 172 lockers zijn!) Dus dit waren Acapulco Gold(en Time) toestanden. De opening was qua bezoekersaantallen dus alvast een succes.

    Al strompelend met m’n kruk vocht ik m’n weg door de gang. Soms stonden we zelfs stil. File!. De vier douches gave slechts druppelsgewijs water. Qua watertoevoer zat de club aan z’n max. Echter een kniesoor die daar een probleem van maakt.

    De clubruimte zag wit van de bezoekers. Wel ging iedereen netjes voor Wijze Grijze met z’n kruk opzij. Ik vond nog een vrije plaats buiten aan de eettafel. Eerst maar eens wat gaan bikken. De catering was perfect geregeld. Steeds was er voldoende te eten en alles werd weer bijtijds aangevuld. Smakelijk gegrild vlees, gebakken kippenpootjes. Kipsateetjes, gebakken vis en lekkere salades. Terwijl ik daar zat, voegden zich ook Wentelt Eefje, Format_Z en Neverenough erbij. Af en toe kwamen er ook nog wat niet schrijvende Nederlandstalige bezoekers bij. Aangezien ik immobiel was, waren de collega’s en soms iemand van het personeel zo vriendelijk om me af en toe weer van een hapje en een drankje te voorzien. En zo hadden we het erg gezellig.

    Tijdens deze piekavonduren was het trouwens ellebogenwerk om een meid te scoren. De sleuteluitgave gebeurde informeel. Meiden gingen met hun klanten naar boven en wachtten gewoon tot een kamer vrij werd. Dat ging vrij geordend en op volgorde van aankomst.

    Er waren nogal wat meiden uit Velbert ingevlogen. Ik zag bijvoorbeeld Paris. Ik wist haar naam niet meer, maar toen ik haar vroeg, waar we elkaar ook alweer van kenden, wist ze meteen dat ik Wijze Grijze uit Nederland was en dat ik twee weken geleden niet met haar was gaan kameren, omdat ze zo eerlijk was vooraf aan te geven dat TZ niet in haar servicepakket zat.

    Wij Nederlanders hadden zowat de hele avond zitten kletsen, toen tegen 23:30 Wijze Stijve zich meldde en vroeg of er nog wat voor hem te doen was. OK, an die Arbeit. Ik strompelde met mijn kruk een rondje door de club en liep Denisa tegen het lijfje. Oh lucky me.

    Ze vroeg me even op haar te wachten, ze zou er zo aankomen. En inderdaad, na 5 minuten laveerde Denisa me tussen dansende meiden door naar een rustiger bankje achteraf, voor wat inleidend presalewerk. Terwijl ik dacht daar toch iets rustiger wat vunzigheden uit te kunnen wisselen, hoor ik opeens naast me: “¿Ola cabron, que tal?” Zit me daar Tamara ex PC-Bochum opeens naast me. Ze werkt hier sinds één maand en dan ook nog maar incidenteel gedurende 2 à 3 dagen in de week.

    Nog even wat verder liggen klef doen met Denisa en haar toen een sleutel laten halen. Maar dat werd dus het eerder vermelde wachtritueel boven op de overloop. Het wachten duurde slechts een minuut of 10 en toen kon het feestje beginnen. Omdat ik al zo vaak met Denisa gekamerd heb, was het hetzelfde feestje zoals gebruikelijk. Echter omdat de kamer ook een fauteuil en spiegelwand had, hebben we ook nog eerst het pasjaritueel gespeeld, waarbij Denisa tussen m’n knieën geknield Wijze Stijve uitvoerig oraal mocht verwennen. Met het nodige rekening houden met m’n voetblessure lukte het warempel ook nog om haar voor de spiegel in doggy te nemen. Wijze Grijze sexapproval™: 8,0/10

    De druk was van de ketel en ik strompelde naar beneden. De club was in een Oosterse bazaar veranderd en de muziek navenant aangepast. Leuk. Spaart me weer een Corendonvakantie. Kan zo in de catalogus als daguitstapje. Ik wilde m’n vloeistofpeil weer aanvullen, maar op dat moment hadden beide drankautomaten het blijkbaar begeven. Men schakelde echter snel over naar flessen. Net als eerder werd me het drinken echter continu gebracht.

    Neverenough was er als eerste tussenuit geknepen. Later moest ook Format_Z vertrekken, zodat ik verder met Wentelt Eefje nog wat bleef kletsen. Tegen 01:30 hielden we het echter ook beiden voor gezien en Wentelt Eefje vertelde me doodleuk dat hij nu op z’n fiets nog een ander feestje in Düsseldorf ging opzoeken. De dag erna zou hij dan naar Oceans fietsen. “Uh, u zei fiets?”. Hoe Hollands kun je zijn?. Wentelt Eefje legde me uit dat hij zijn vouwfiets altijd meeneemt bij zijn reizen met het openbare vervoer.

    We verlieten de club samen. Bij de deur stond nog de parkeerboy uit Velbert. Ik probeerde nog of hij aan valetparking deed en wilde hem mijn autosleutel geven met de opdracht deze even voor de gewaardeerde ondergetekende te gaan halen. Maar anderzijds, hoe leg je aan je verzekering uit dat je je sleutel vrijwillig aan een Turkse meneer met een rood veiligheidshesje hebt gegeven. En dat die besloot niet meer met het Wijze Grijsmobiel terug te keren, omdat hij nog nooit in zo’n fijne auto had gezeten.

    Ik bood Wentelt Eefje een lift aan en om 02:00 zette ik hem op Düsseldorf Airpot af waar hij zijn weg met de S-Bahn kon vervolgen. Ben benieuwd te lezen hoe het hem verder vergaan is.

    Wijze Grijze sexapproval™ voor Acapulco-Gold vandaag: 7,0/10


    Adieë tsezame
    Wijze Grijze
    Seen it, done it and want it again and again and again.

  29. Onderstaande 16 leden hebben Wijze grijze bedankt voor deze bijdrage:

    biged (15 mei 2015),Bluebear (15 mei 2015),format_z (15 mei 2015),Hcw (16 mei 2015),Hemaworst (20 mei 2015),Laatbloeier (16 mei 2015),NeverEnough (16 mei 2015),Nietsche (15 mei 2015),noglangnietuitgewandeld (15 mei 2015),pcwelt (15 mei 2015),PollekeZuid01 (15 mei 2015),ruikertje (15 mei 2015),seksenfun (15 mei 2015),Smouse (14 mei 2015),Wentelt Eefje (15 mei 2015),Willi69 (14 mei 2015)

  30. #92
    Geregistreerd
    1 juni 2007
    Last Online
    18 mei 2023 @ 20:19
    Berichten
    33
    Discussies
    1
    Thanks
    55
    Thanked
    34 in 15 posts

    Standaard

    Bedankt voor de recensie in het algemeen beschaafd nederlands

  31. Onderstaande leden hebben ruikertje bedankt voor deze bijdrage:

    Wijze grijze (15 mei 2015)

  32. #93
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Vandaag @ 09:39
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.591
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door satanic surfer Bekijk bericht
    Blauwebeer zag tussen de bruine en witte beren en sla me dood nog welke kleurvarianten een beetje wazig want gister op het feestje was Melody nog niet aanwezig en kon ze tengevolge geen smachtende beren terwille zijn zoals Blauwebeer verkeerdelijk aangaf ....
    Een typo als beste bewijs dat mijn verslagen nog steeds zéér grondig gelezen worden !

  33. #94
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 08:50
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.685
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Prijs is voorlopig "durchgehend" op 20 euri's gesteld...

  34. #95
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    De entree prijs van 20 Euro is echt waar voor je geld. Goed ontbijt, prima bbq, voldoende koffie en frisdrank, sauna, dakterras, tuin, kino, etc.

    Het ziet er ook allemaal veel mooier uit dan in HP. Alle donkere banken zijn vervangen door lichtere, veel ruimer opgezet. Binnen kleine lichtgevende Acapulco logo's, buiten grote aan de buitenmuur. Plus er Is nu een soort eet terras met tafeltjes en stoeltjes aan de zijkant.

    Kortom, infrastructuur is enorm vooruit gegaan, en met deze entreeprijs van 20 Euro is dit enorm concurrerend.

    Helaas Is het damesaanbod dat niet, alhoewel, het heeft zelfde nivo als Acapulco, heaven 7, etc. Aantal erg mooie meisjes maar met een arrogante attitude en totaal geen zin om enige service van nivo te geven. Zelfs Roemeense Mia is deze keer stuk minder.

    Gelukkig zijn er nog aantal ex Hp dames die wel echt weten te performen. Opvallend: Denise is minder naturel (maar haar horsten gelukkig nog wel!), Lena is 10 kilo afgevallen en dat staat haar enorm goed, luciana Is mooi als altijd, Diana Is helaas weg, naar heaven 7, net als Laura. Melody is gesignaleerd, Marina en sheila zijn druk als altijd.

    De sfeer Is echter totaal weg. De nieuwe (Acapulco) dames zitten mooi te wezen op de bank, maar met een air....Aantal stamgasten weet al direct hoe laat het Is en negeert deze dames dan ook consequent.

    Prima club als je geen hoge eisen stelt aan de service van de dames, maar club faciliteiten wel belangrijk vindt of 1 maximaal 2 sessies met bekende Hp dame voldoende vindt.

    Btw, je kunt beter 20 Euro betalen en dan lekker alle ruimte hebben en dat alle dames beschikbaar zijn, dan dat je gratis naar binnen kan en samen met honderden (! Volgens sabina !) zowel op beschikbare dame als kamer moet wachten zoals afgelopen woensdag B-)
    Laatst gewijzigd door MiniME; 15 mei 2015 om 18:22

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  35. Onderstaande 8 leden hebben MiniME bedankt voor deze bijdrage:

    biged (15 mei 2015),foefel (15 mei 2015),format_z (15 mei 2015),hasta la pasta (15 mei 2015),KanariePiet (15 mei 2015),NeverEnough (16 mei 2015),noglangnietuitgewandeld (15 mei 2015),Wentelt Eefje (18 mei 2015)

  36. #96
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    Gelukkig zijn er nog aantal ex Hp dames die wel echt weten te performen. Opvallend: Denise is minder naturel (maar haar horsten gelukkig nog wel!), Lena is 10 kilo afgevallen en dat staat haar enorm goed, luciana Is mooi als altijd, Diana Is helaas weg, naar heaven 7, net als Laura. Melody is gesignaleerd, Marina en sheila zijn druk als altijd.
    En weer vergeet je mijn favorietje Nicolle.... tssss...
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  37. #97
    Geregistreerd
    8 september 2014
    Last Online
    19 maart 2024 @ 19:53
    Berichten
    12
    Discussies
    0
    Thanks
    3
    Thanked
    35 in 9 posts

    Standaard

    Die "Eröffnungsfeier" konnte ich mir natürlich auch nicht entgehen lassen.
    Gegen mittags aufgeschlagen und da war der Club schon recht gut besucht. Aber noch überschaubar und man konnte sich auch noch gut bewegen. Die meistens Gold-Mädels waren anwesend, angereichert durch einige Service-Granaten des ACA (z.B. Putri od. Malvina). Um diese Uhrzeit hätte man auch diese noch buchen können, was im Aca durchaus mal schwierig sein kann. Aber wenn ich im Gold bin will ich auch Gold-Mädels haben.

    Zunächst noch ausgiebig gefrühstück, das war im Nachhinein ein großer Fehler, auch später erst zu Grill nach draussen gegangen, auch ein Fehler. Ein ausgiebiges, ständig mit abwechselnden Leckerleien nachgefülltes Buffett war mir dadurch - mangels Hunger - fast entgangen. Erst später am Abend hab ich hiervon gekostet.

    Begrüssungssekt gabs es und draussen beim Grill gezaptes Bier. Auch hatte man an die Mädels gedacht. Zur Geschmackverbessseung des Spermas gab es neben O- und Kirsch-Saft auch Ananassaft.

    Später gegen Abend wurde es dann doch sehr voll. Irgendwann gab es keine Spinde mehr, sondern nur noch Müllsäcke. Das war zu erwarten. Aber nicht nur Männer kamen, sondern auch noch reichlich ACA-Mädels, und auch weiteres ACA-Personal. Viel kann dort nicht mehr losgewesen sein.
    Tagsüber waren Zimmergänge noch Problemlos möglich, jetzt gestalte sich dies trotz Umfunktionierung der Massageräume etwas schwieriger.
    Aber ich hatte mein Pensum ja bereits abgearbeitet und konnte dem Treiben daher locker zusehen.
    Irgendwann wurde ich mir dann doch zu voll, und bin dann Per ÖPNV zum Bermudadreieck weiter.

    Mein Fazit zur Eröfrnungsfeier: Sehr gut gelungen, insgesamt gute Stimmung. Getränke: gut und reichlich
    Personal: gut, reichlich, und aufmerksam
    Essen: sehr gut und reichlich.
    Mädels: reichlich und gut. Das Beste aus beiden ACA-Welten
    Music: gut
    Besucher: Mittags gut, viele bekannte Gesichter, gegen Abend zu viele Gäste.
    Negativ: einige können sich einfach nicht benehmen. Man fast das Essen nicht mit den Fingern an und schon gar nicht legt man angefasstest Essen zurück. Wozu sind die Handtücher in der Sauna da? Welche Deppen stören ein beim Ficken, indem sie die Zimmertüren öffnen und glotzen?
    Insgesamt überwiegt jedoch deutlich das Positive. Gute Party und weiter so - jetzt gilt ja erstmal der Kennerlernpreis v. 20 €; ein gutes Angebot.

    Zu den Zimmergängen:

    - Shila -
    Diesmal gab es Konkurrez für Shila. 4 Ebony wurden gezählt, auch dabei auch ein 1,80 Geschoss das jeden GNTM-Wettbewerb gewinnen würde. Hab mich dennoch für Shila entschieden. Ich mag ihre Art und finde insb. ihr Gesicht sehr hübsch und lieb. Etwas anblasen im Kino und dann Zimmergang. Shila bietet ein hervorgendens Franze. Das hatte ich jedoch erst beim letzten Mal bis zum Ende genossen und so deutete auf ihre Nachfrage auf das Gummi, ich wollte sie heute ficken. Und das machten wir dann auch in div. Stellungen. Einfach nur geiler, animalischer, durchschwitzer SEX.
    Einfach geil, Shila in dieser Form, werde ich die Pferde nicht wechseln, sondern Shila treu bleiben.

    - Lena -
    Lena war heute schwierig zu buchen. Ist sie eigentlich immer, aber heute war nochmal ne Steigerung. Sie schien jeden auf der Party zu kennen. Ich hatte mich schon früh zum Zimmergang mit ihr verabredet, musste mich aber noch einige Stunden gedulden. Jezt mal ein Kritikpunkt an meine Vorbucher. Bitte bei solch einer Party an die Mitmenschen/Mitstecher denken und kurzfassen. Ich weiss, das das bei Lena schwierig ist, aber ich hab mich auch auf ner Stunde beschränkt.
    Ablauf: unbeschreiblich, Lena ist einfach ne Wucht. Ich konnt es kaum erwarten sie Anal zu penetrieren, vorweg jedoch noch etwas Franze und Normalo-Fick.
    Nach langer Suche hab ich endlich wieder eine Frau gefunden, die Anal gerne und gut macht.

  38. Onderstaande 5 leden hebben pcwelt bedankt voor deze bijdrage:

    biged (16 mei 2015),NeverEnough (16 mei 2015),Wentelt Eefje (18 mei 2015),Wijze grijze (16 mei 2015),Willi69 (16 mei 2015)

  39. #98
    Geregistreerd
    24 november 2014
    Last Online
    Vandaag @ 08:30
    Berichten
    1.060
    Discussies
    82
    Thanks
    661
    Thanked
    1.487 in 594 posts

    Standaard

    Ik vergat nog te vermelden dat Ilaria er ook nog werkt maar er druk was. Bijna gestrest. Ik ben benieuwd of deze lieve barvrouw het hier nog lang vol zal houden.
    Verder hoorde ik dat de whirlpool op de kamers niet meer gebruikt mochten worden omdat er een grote whirlpool zal komen. Dit vind ik een gemis en ik snap ook niet waarom ze dit de meiden momenteel verbieden. Ze zouden ook een toeslag op de kamerprijs kunnen vragen zoals in Sixsens wanneer de prijs van het water een probleem zou zijn.

  40. #99
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door licky luke Bekijk bericht
    En weer vergeet je mijn favorietje Nicolle.... tssss...
    Oops, inderdaad was die er ook, maar wilde er juist voor zorgen dat zij er helemaal voor jou alleen Is

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  41. #100
    Geregistreerd
    25 augustus 2012
    Last Online
    15 december 2015 @ 09:40
    Locatie
    Düsseldorf
    Berichten
    115
    Discussies
    17
    Thanks
    16
    Thanked
    242 in 71 posts

    Beitrag

    .
    ..... große Katastrophe. Hatte gegen 13 Uhr für meinen Wagen keinen Parkplatz mehr bekommen. Dann vor der Tür im Absoluten mich dessen entledigt. Da dies nicht entgültig für den Tag sein sollte nach 30 Minuten wieder raus und nach zwei Runden einen ergattert.

    Das hatte ich dort noch nie erlebt. Schon im Gang zur Theke drängelten sich die Mantelträger.

    War relativ schnell vollends begeistert. Keine drei Minuten bei einem Kollegen gesessen tauchte meine neue Muse auf.

    Anny athletische 26 Jahre aus Brasilien - geil, geiler, am geilsten. Ein wenig schwerfällig läßt sich aber hervorragend führen. Die Frau trägt einen SixPack - den ich oft im Kühlschrank habe - stets mit sich.

    Die Nächsten die zu erwähnen wären sind Natalia (28) und Paulina (30) aus Polen. Tiefe Wasser sind still. Lange nicht so leidenschaftliche Zimmer dort gehabt.

    Na und Putri (35) Indinesien als Gaststar tat dann ihr übriges. Lena (25) Libanon die sich mit denen in meiner oberen Liga austoben darf. Zusammen führen sie bis dato meine Top of the Top Liste an.

    Das Essen war grandios. Ein Highlight. Freibier bis zum Abwinken und alles permanent aufgefüllt. Hatte den Eindruck das Velbert geschlossen hatte. Auch sonst übertraf das alles was ich dort mal vorgefunden hatte. Viel, sehr viele bekannte Gesichter angetroffen.

    Und vorallem für meine Augen eine Wohltat. Fast alle must Have aus Velbert im Angebot. Auffallend viele extrem hübsch rausstechende Girlis anwesend. Kurz um - ich war an dem Tag dort sehr gut aufgehoben.

    Die weitergabe der Zimmerschlüssel lief wild durcheinander. Oft von Hand zu Hand. Oben warteten die Mädels sogar vor den Türen bis eins frei wurde.

    Angesichts der baldigen Kleiderbeutel Ausgabe und der zeitweise ungehörigen Dichte hatte ich den Eindruck von weit mehr als 300 Gäste denen sich gut 60-80 Schlitze unterwarfen.

    .
    Goede seks is wanneer zelfs de buren na afloop een sigaret roken

  42. Onderstaande 5 leden hebben Heilenhaus bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (17 mei 2015),biged (16 mei 2015),NeverEnough (16 mei 2015),satanic surfer (16 mei 2015),Willi69 (16 mei 2015)

 

 
Pagina 4 van 154 EersteEerste 123456781454104 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:39.

Babylon 468*60