Pagina 3 van 154 EersteEerste 12345671353103 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 3832
  1. #51
    Geregistreerd
    24 mei 2012
    Last Online
    26 juni 2022 @ 10:20
    Locatie
    De Trots van het Zuiden
    Berichten
    1.417
    Discussies
    208
    Thanks
    10.953
    Thanked
    6.521 in 810 posts

    Standaard

    Nachfolgend, zwar mit einiger Verzögerung, nach langer Zeit nochmal ein deutschsprachiger Beitrag.

    Für vergangenen Freitag den 10. April war eine Reunion der Allianz der Schriftsteller mit einem Fickproblem ausgerufen im Acapulco Gold. Es sollte festgestellt werden ob trotz den jüngsten Änderungen nochmal Stimmung wie zu alten Pantherazeiten erlebt werden konnte. Es stellte sich heraus das heute zufälligerweise auch „Rokjesdag“ war. Das ist in Holland der erste Tag im Frühling an dem sämtliche meisjes, die es sich leisten können, sich mit einem kurzem luftigem Röckchen wieder nach draußen trauen.

    Nach dem Einchecken gegen 13:15 traf ich bereits Golfpik in der Umkleide. Er war nicht der einzige, denn auf der Raucherterrasse waren noch mehr Holländer und flämische Belgier. Es fühlte auf Anhieb gemütlich.

    Frühstück gab es auch noch ein bisschen, aber mir wurde geraten besser noch ein bisschen zu warten weil auch die Vorbereitungen für den Grill schon angefangen hatten. In der Zwischenzeit machte jemand aus der Gruppe den Vorschlag wir sollten uns so lange auf die Dachterrasse setzen.

    Auf der Dachterrasse standen die Gartenstühle bereits aufgebaut, jedoch noch ohne Bezüge. Da die holländische Truppe wohl sehr lustig war, dort oben, kam man irgendwann nach dem Rechten sehen und brachte dann auch sofort Kissen damit wir unsere alten Knochen nicht zu sehr strapazieren brauchten. Sehr zuvorkommend. So wurde es noch gemütlicher. Neben uns lagen auch zwei Mädels im Evakostum und genossen die Frühlingssonne um etwas gratis Bräune abzubekommen. Jemand von unserer Gruppe hatte vorsorglich eine Flasche Sonnenschutzcreme mitgenommen die auf dem Tisch vor uns stand. Dies bemerkte dann auch Angel und als sie sich auf den Bauch drehte und hin und her räkelte, bat sie um ein Paar hilfreiche Hände um ihren Rücken und Po einzuschmieren. Da ich von Natur aus ein hilfsbereiter Mensch bin, nahm ich diese Aufgabe ganz selbstlos auf mich, wobei ich besondere Hingabe ihrem süßen kleinen Hintern widmete. Ich erwartete irgendwie aber von Angel, dass sie die Gelegenheit nutzen würde sich auch ein bisschen um Wijze Stijve zu kümmern, jedoch Fehlanzeige. Das liegt wohl daran, dass Angel einen Acapulco Velberthintergrund hat und nicht so richtig proaktiv zu animieren weiß. Hätte sie diese Gelegenheit ausgenutzt dann denke ich, das ich kapituliert hätte denn vom Aussehen und Wesen her fand ich Angel sehr attraktiv.

    So war es mehrmals zehr gemütlich durch die Anwesendheit von: Licky luke, hasta la pasta, Kanariepiet, Sjeufke, eagelke, Golfpik, Ohhlord, Biged und RMJHexe.

    Kollege Nietsche war wohl auch schon da gewesen aber wegen anderen Terminen auch bereits wieder gegangen.

    Licky Luke hatte sich auch diesmal nicht lumpen lassen und hatte wieder herrlichen Limburger Kuchen mitgebracht den wir uns gut schmecken ließen. Außerdem gab es für die Mädels noch leckere Schokolädchen.

    Des Öfteren hatte ich mich schon mit Sheila unterhalten und immer war sie freundlich und lustig gewesen. Ich saß auf der Dachterrasse und Sheila gesellte sich zu mir. Wir unterhielten uns wie immer, aber irgendwie traf sie mich heute wohl zum richtigen Zeitpunkt. Nachdem wir wieder ein bisschen geplaudert hatten, fingen ihre zarten Finger mich an Stellen zu streicheln, wo Wijze Stijve besonders einfach zu aktivieren ist. Sie fand meine Schwachstellen, überlud mich mit zarten Küssen und somit kapitulierte ich. Um es nicht allzu öffentlich entarten zu lassen, zogen wir uns ins Kino zurück. Dort überzeugte Sheila mich dann komplett von ihren Afrikanischen Zungenkünsten.

    Natürlich musste das auf einem Zimmer weiter geführt werden. Im Zimmer stand ein Sessel und es war ein Spiegel an der Decke befestigt. Somit konnte ich mich zuerst in den Sessel zurücklehnen und Sheila’s Zunge genießen. Ohne dass ich darum besonders gefragt hatte, zeigte Sheila mir, dass Sie es schaffte Wijze Stijve bis zum Anschlag in ihren Hals verschwinden zu lassen. Das war schon ein geiler Anblick. Die perfekte Schwarz/ Weisskombination. Als sich mein Orgasmus anbahnte, wechselten wir aufs Bett und dort ließ ich mich weiter verwöhnen. Das kann Sheila gut. Das rundum sorglos Paket spielte sich ab. Sheila’s Zunge erkundete auch südliche Regionen. Das konnte nicht lange gutgehen und somit landeten meine potentiellen Nachkommen in einige ordentliche weiße Streifen auf ihrer schokoladenbraunen haut. Das nennt man auch wohl Zebramuster.
    Wijze Grijze sexapproval: 8,0/10


    Dann gibt es seit kurzem auch einen Coca Cola Postmixautomaten zur Selbstbedienung. Ich finde das dieser genau richtig eingestellt wurde. Temperatur und Kohlensäuregehalt sind OK. Wer möchte, kann sich von der Thekenbedienung ein Glas mit Eiswürfeln füllen lassen und wunschgemäß auch ein Scheibchen Zitrone. Dann füllt man sein Glas am Automaten auf.
    Außerdem gibt’s natürlich auch Fanta, Sprite und Sprudelwasser aus diesem Automaten. Das habe ich aber nicht probiert.

    Wijze Grijze Sexapproval™ für Acapulco-Gold heute: 7,0/10

    Adieë tsezame
    Wijze Grijze
    Seen it, done it and want it again and again and again.

  2. Onderstaande 10 leden hebben Wijze grijze bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (19 april 2015),biged (19 april 2015),Caracol (23 april 2015),hasta la pasta (18 april 2015),Kwant (18 april 2015),licky luke (20 april 2015),Nietsche (20 april 2015),Sjeufke (19 april 2015),Sphinx (19 april 2015),Willi69 (19 april 2015)

  3. #52
    Geregistreerd
    22 oktober 2012
    Last Online
    9 december 2022 @ 22:39
    Berichten
    172
    Discussies
    2
    Thanks
    213
    Thanked
    358 in 67 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wijze grijze Bekijk bericht
    Nachfolgend, zwar mit einiger Verzögerung, nach langer Zeit nochmal ein deutschsprachiger Beitrag.
    Adieë tsezame
    Wijze Grijze
    Nou......liever niet hoor. Mag hier gewoon in het Nederlands hoor.......

  4. #53
    Geregistreerd
    4 augustus 2009
    Last Online
    8 december 2015 @ 10:16
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    323
    Discussies
    18
    Thanks
    466
    Thanked
    566 in 152 posts

    Standaard

    Vrijdag 1 mei het vernieuwde Acapulco Gold, voorheen Pantera aangedaan.
    Bij binnenkomst is het duidelijk dat er gewerkt wordt aan een verbeterde uitstraling t.o.v. het oude Pantera. Zelfs de balie heeft een metamorfose ondergaan, niet dat je er veel aan hebt, maar het het ziet er gedegen en professioneel uit.
    Er is een Lockerruimte bijgemaakt, tegenover de reeds bestaande doucheruimte. Als je sleutelnummer met 1 begint tot aan de 60 dan moet je daar zijn, en niet in de oude lockerruimte rechts bij binnenkomst.
    In de reeds al enkele malen beschreven veranderde ontmoetingsruimte bij de bar zijn de banken vernieuwd voor exemplaren van het type wit nappaleder in een mooie degelijke variant, met brede armsteunen.
    Je kunt nu ook zelf je eigen koffie tappen, met verschillende keuzes die tegenwoordig voorradig zijn zoals Latte Matiato, Expresso, Cappucio, kies maar uit. Het apparatuut staat aan het eind van de bar, exact bij de deur naar buiten. Dat is dan weer niet handig, want sta je koffie te tappen, gaat de deur open, lopen mensen heen en weer, en de ruimte daarvoor is te krap. Afijn zal wel een keer wat aan gedaan worden.
    De line-up was wat minder dan enkele weken geleden toen ik er ook was binnengewipt.
    Ik miste in het rijtje nu in ieder geval Melody, Luciana, en nog een aantrekkelijke Poolse die mij toen ook was opgevallen, maar ik de naam niet van weet. Denisa kwam later om een uur of vijf.
    Wie er wel was is Diana, ook Poolse, wij kennen elkaar al wat langer, zij was verheugt mij weer te zien, daar had ze niet meer gerekend vertelde zij. Daar zit een verhaal achter daar begin ik maar niet aan.
    Aldus de kamergang met haar gemaakt, en die was weer als vanouds. Het is bij Diana zo dat je de illusie krijgt dat je er voor betaalt gaat krijgen, nop uiteraard. Wat wel zo is dat Diana voor de wederzijds bewezen diensten de prijs schappelijk afrond. Grappig is dat wanneer je dan wat meer wilt geven zij dat nadrukkelijk afwijst. Waar vind je er zo een.
    Ik had die dag meer pijlen op mijn boog, de voorlaatste keer dat ik hier was had ik een chitchat met een mooie meid die zich Beatrix noemde. De theke had mij verzekerd dat zij vandaag ook weer aanwezig zou, maar pas vanaf 18:00 uur. Tot die tijd mijzelf vermaakt met enkele saunarondjes en een leuke vrijblijvende chichat met Poolse Natalia (voorheen Magnum) en een versterking van de inwendige maag.
    Buiten werd er de gehele dag vlees gebarbequed, zoals kipfilet, Duitse bierworst, varkensfilelapje en nog een andere worstvariant. Je kunt er patat bij krijgen, en er net zoveel saus op flikkeren als je maar wilt in heel veel variaties, en jawel er is ook speciaal voor de Hollanders mayonaise. Patat zonder is voor mij geen Patat, ik hou van patat met veul mayonaise. Er is een goede uitgebreide saladebar, inclusief aardappelsalade, en pasta salade, natuurlijk ook groene sla en tomaten. Voor de toetjesliefhebber, ook zoveel als je wilt echt lekkere kwark met bosvruchtensmaak aangevuld met stukjes verse abrikozen uit blik.
    Afijn genoeg over het eten, om ongeveer half zeven verscheen Beatrix in de barruimte. Ik meende haar direkt maar te moeten schaken, om eventuele andere schakers maar voor te zijn.
    Ik was er tenslotte niet voor niets rond blijven hangen. Ze reageerde enthousiast en kwam lekker tegen me aan zitten. Ze droeg nu zwart bikinietje, terwijl ze de vorige keer een knettersexy roze jurkje aan hand, en zij mij toen ook nog opzichtig liet zien geen slipje te dragen.
    Beatrix heeft ook in het gewone Acapulco Velbert gewerkt, daar onder de hier reeds bezette naam van mijn hiervoor reeds genoemde kamergenote van de eerste sessie.
    Zij gaf aan in de open ruimte niet los te gaan met allerlei sexhandelingen, maar de kamer zou ze laten zien wat ze waard is.
    Zogezegd zogedaan, naar de kamer gegaan, en ik kan vertellen dat zij de moeite waard is op de kamer. Ze heeft natuurlijk een prachtig lichaam waar je sowieso van kan genieten. Ze zoent en ze pijpt goed, ze gaf wel aan dat ik niet in haar mondje mocht klaarkomen.
    Zelf is ze ook heel gevoelig, en vind het ook prettig als je haar verwent, maar ze heeft grenzen, ze laat zich maar zo niet 100% gaan. Ik moest ook van haar weten dat ze een vriendje heeft, daar heeft het natuurlijk mee te maken. Bij elkaar leuke sessie, gewoon afgerond op het halve uur, maar zeker de moeite waard, met de mooiste meid van Acapulco Gold. Ik vind Acapulco Gold een verbetering t.o.v. Pantera. De prijzen zijn er op dit moment echt scherp, 40,- euro inkom, en 40 euro voor het halve uur.
    Het zijn natuurlijk wel “Gouden Tijden” geweest in de Pantera tijd zo’n 3 a 4 jaar geleden. Dat was ongeevenaard wat betreft blote sexy meiden met bijgeleverde superservice.
    Het is te hopen voor Acapulco dat servicegerichte meiden van het eerste uur, zoals Denisa, Melody en Diana, Shila, en nu ook Luciana hier zullen blijven hangen. Als deze trekpleisters blijven zal ik binnen gerede tijd wederom keren.
    Voor de liefhebbers van Roemeense Paula heb ik een minder goed bericht, ik kwam haar paar weken terug net buiten de club tegen, waarbij zij mij vertelde dat zij is gestopt met het dvp-werk.
    Laatst gewijzigd door palimo; 4 mei 2015 om 10:11

  5. Onderstaande 10 leden hebben palimo bedankt voor deze bijdrage:

    biged ( 4 mei 2015),hansdordt ( 6 mei 2015),hasta la pasta ( 4 mei 2015),KanariePiet ( 4 mei 2015),MiniME ( 4 mei 2015),Mr Pussy ( 8 mei 2015),NeverEnough ( 6 mei 2015),Nietsche ( 4 mei 2015),vrije jongen ( 4 mei 2015),Wijze grijze ( 4 mei 2015)

  6. #54
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Acapulco Gold is er in bepaalde opzichten zeker op vooruit gegaan in vergelijking met Haus Panthera. Met name de hardware (entree, balie, nieuwe locker ruimte, grote ruimte, etc) is een stuk ge-upgrade en komt daardoor serieuzer en netter over. Ook de grote ruimte stoort niet, en de grote kino is er nog steeds als escape room

    Zelf frisdrank en koffie pakken is ook prima, en ontlast de theke frauen enigszins. Die hebben sowieso bijna niets meer te doen, aangezien het eten nu of via buffet of BBQ buiten gaat. Ontbijt is beter dan vroeger, BBQ is prima, maar gaat wel snel vervelen en ontbreken van a la carte ontneemt wel charmant aspect van het verblijf (zie ook PSR en Babylon). De hele aankleding en faciliteiten past echter prima bij de entreeprijs van 30 of 40 euro (afhankelijk van tijdstip binnenkomst).

    Zowel qua dames als qua ijsberen is het een mix geworden van HP en Aca, met alle voor- en nadelen...

    Belangrijkste is uiteraard de dames: van de HP dames, is (zoals al eerder aangekondigd) circa de helft nog actief in AG, waarvan nu helaas deel op vakantie, ofwel: Diana (PL), Paulina (PL, holiday), Celine (BG), Natascha (BG, holiday), Melody (BG, holiday), Luciana (RO, holiday), Denisa (RO), Sheila (ZB), Julia? (D, 1 m80), Aida (RUS), Marina (RUS). Als jouw toppertje hier tussen staat, aanwezig is en niet bezet, kun je prima tijd hebben in AG. Voor mij zijn dat er 5 (van de 11) waarvan helaas dus slechts 2 aanwezig, die wel veel bezet waren, maar gelukkig ook nog wel boekbaar. Alle overige ex-HP dames zijn dus elders (werkzaam of gestopt).

    Van de nieuwe dames (stuk of 12-15) veel uit Aca, PHG, etc en zien er optisch prima uit. Kleine rondgang leert echter al snel dat je bij deze dames geen hoge service verwachting moet hebben. TZ is bij veel (van deze nieuwe) dames uit den boze, en al helemaal niet buiten de kamer! Enige actieve pre-sales is ook haast onbestaand. Het schijnt dat groot deel van de "nieuwe ijsberen" van rond de Middellandse Zee, dit ook veel lagere prioriteit geven en meer voor de snelle optik fick gaan. If so, dan kom je goed aan je trekken in AG, net als in Aca trouwens.

    Gelukkig één positieve uitzondering is Roemeense Mia: slanke body, heerlijk lijf, lief koppie en ex-FG/GD/etc. Duidelijk niet negatief beinvloedt door Aca/PHG/etc verleden en nog in voor lol maken op de dansvloer. Dankzij Denisa heeft ze ook snel geleerd dat beetje tongen en pre-sales goed is voor de omzet, en dus na wat geklooi de kamer op voor een prima sessie, die het predicaat HP-nivo zeker verdient!

    Uiteraard met de 2 ex-HP dames ook prima sessies gehad, en zodoende er een prima club dag van kunnen maken.

    Als je echter van afwisseling houdt en af en toe nieuwe meisjes zoekt die ook nog eens (zeer) goede kamerservice leveren, dan moet je daarvoor helaas niet meer in Ratingen zijn. Als je echter een uurtje over hebt, en weet dat een jouw bekende ex-HP dame er is, kun je er prima tijd hebben en mogelijk nog die ene newbee eruit pikken die toch voldoende service nivo biedt (zoals Mia deze keer).

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  7. Onderstaande 15 leden hebben MiniME bedankt voor deze bijdrage:

    Befke ( 5 mei 2015),biged ( 4 mei 2015),Champollion ( 4 mei 2015),hansdordt ( 6 mei 2015),hasta la pasta ( 4 mei 2015),laplagne ( 5 mei 2015),licky luke ( 5 mei 2015),Mr Pussy ( 8 mei 2015),NeverEnough ( 6 mei 2015),Nietsche ( 4 mei 2015),Peppino ( 4 mei 2015),SeX++ ( 4 mei 2015),vrije jongen ( 4 mei 2015),Wijze grijze ( 4 mei 2015),Willi69 ( 4 mei 2015)

  8. #55
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    Zowel qua dames als qua ijsberen is het een mix geworden van HP en Aca, met alle voor- en nadelen...
    Da wird vor allem W2 überrascht sein.

    Van de nieuwe dames (stuk of 12-15) veel uit Aca, PHG, etc
    Welche Mädels aus dem PHG?
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  9. #56
    Geregistreerd
    4 augustus 2009
    Last Online
    8 december 2015 @ 10:16
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    323
    Discussies
    18
    Thanks
    466
    Thanked
    566 in 152 posts

    Standaard

    Minime,

    Dankje wel voor jouw verbeterende uiteenzetting van "What's going on in Acapulco Gold".

    Aribaba


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    Acapulco Gold is er in bepaalde opzichten zeker op vooruit gegaan in vergelijking met Haus Panthera. Met name de hardware (entree, balie, nieuwe locker ruimte, grote ruimte, etc) is een stuk ge-upgrade en komt daardoor serieuzer en netter over. Ook de grote ruimte stoort niet, en de grote kino is er nog steeds als escape room

    Zelf frisdrank en koffie pakken is ook prima, en ontlast de theke frauen enigszins. Die hebben sowieso bijna niets meer te doen, aangezien het eten nu of via buffet of BBQ buiten gaat. Ontbijt is beter dan vroeger, BBQ is prima, maar gaat wel snel vervelen en ontbreken van a la carte ontneemt wel charmant aspect van het verblijf (zie ook PSR en Babylon). De hele aankleding en faciliteiten past echter prima bij de entreeprijs van 30 of 40 euro (afhankelijk van tijdstip binnenkomst).

    Zowel qua dames als qua ijsberen is het een mix geworden van HP en Aca, met alle voor- en nadelen...

    Belangrijkste is uiteraard de dames: van de HP dames, is (zoals al eerder aangekondigd) circa de helft nog actief in AG, waarvan nu helaas deel op vakantie, ofwel: Diana (PL), Paulina (PL, holiday), Celine (BG), Natascha (BG, holiday), Melody (BG, holiday), Luciana (RO, holiday), Denisa (RO), Sheila (ZB), Julia? (D, 1 m80), Aida (RUS), Marina (RUS). Als jouw toppertje hier tussen staat, aanwezig is en niet bezet, kun je prima tijd hebben in AG. Voor mij zijn dat er 5 (van de 11) waarvan helaas dus slechts 2 aanwezig, die wel veel bezet waren, maar gelukkig ook nog wel boekbaar. Alle overige ex-HP dames zijn dus elders (werkzaam of gestopt).

    Van de nieuwe dames (stuk of 12-15) veel uit Aca, PHG, etc en zien er optisch prima uit. Kleine rondgang leert echter al snel dat je bij deze dames geen hoge service verwachting moet hebben. TZ is bij veel (van deze nieuwe) dames uit den boze, en al helemaal niet buiten de kamer! Enige actieve pre-sales is ook haast onbestaand. Het schijnt dat groot deel van de "nieuwe ijsberen" van rond de Middellandse Zee, dit ook veel lagere prioriteit geven en meer voor de snelle optik fick gaan. If so, dan kom je goed aan je trekken in AG, net als in Aca trouwens.

    Gelukkig één positieve uitzondering is Roemeense Mia: slanke body, heerlijk lijf, lief koppie en ex-FG/GD/etc. Duidelijk niet negatief beinvloedt door Aca/PHG/etc verleden en nog in voor lol maken op de dansvloer. Dankzij Denisa heeft ze ook snel geleerd dat beetje tongen en pre-sales goed is voor de omzet, en dus na wat geklooi de kamer op voor een prima sessie, die het predicaat HP-nivo zeker verdient!

    Uiteraard met de 2 ex-HP dames ook prima sessies gehad, en zodoende er een prima club dag van kunnen maken.

    Als je echter van afwisseling houdt en af en toe nieuwe meisjes zoekt die ook nog eens (zeer) goede kamerservice leveren, dan moet je daarvoor helaas niet meer in Ratingen zijn. Als je echter een uurtje over hebt, en weet dat een jouw bekende ex-HP dame er is, kun je er prima tijd hebben en mogelijk nog die ene newbee eruit pikken die toch voldoende service nivo biedt (zoals Mia deze keer).

  10. #57
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi69 Bekijk bericht
    Welche Mädels aus dem PHG?
    Waren fast alle schwarzharige Rumanin, tolles bodies, 20-24 Jahre alt, und gegen jeder sagen: "ich mach kein ZK"

    Habe die verschiedene Namen nicht aufgeschlagen, weil es mit dieser attitude kein zweck machte fur mich....

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  11. Onderstaande leden hebben MiniME bedankt voor deze bijdrage:

    Willi69 ( 4 mei 2015)

  12. #58
    Geregistreerd
    23 mei 2007
    Last Online
    8 maart 2024 @ 15:02
    Berichten
    287
    Discussies
    8
    Thanks
    5.262
    Thanked
    931 in 169 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht



    Belangrijkste is uiteraard de dames: van de HP dames, is (zoals al eerder aangekondigd) circa de helft nog actief in AG, waarvan nu helaas deel op vakantie, ofwel: Diana (PL), Paulina (PL, holiday), Celine (BG), Natascha (BG, holiday), Melody (BG, holiday), Luciana (RO, holiday), Denisa (RO), Sheila (ZB), Julia? (D, 1 m80), Aida (RUS), Marina (RUS). Als jouw toppertje hier tussen staat, aanwezig is en niet bezet, kun je prima tijd hebben in AG. Voor mij zijn dat er 5 (van de 11) waarvan helaas dus slechts 2 aanwezig, die wel veel bezet waren, maar gelukkig ook nog wel boekbaar. Alle overige ex-HP dames zijn dus elders (werkzaam of gestopt).


    Niet vergeten er zijn nog twee HP dames(Nicole en Lena) met een meer dan gemiddelde dienstverlening en dat is eigenlijk een understatement.

  13. Onderstaande 2 leden hebben biged bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke ( 5 mei 2015),MiniME ( 5 mei 2015)

  14. #59
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door biged Bekijk bericht
    Niet vergeten er zijn nog twee HP dames(Nicole en Lena) met een meer dan gemiddelde dienstverlening en dat is eigenlijk een understatement.
    Goed punt, zijn inderdaad ook toppers, waren niet aanwezig, en wat ik begreep kwamen ze ook niet terug (naar AG). Zo wel, dan kunnen deze uiteraard weer toegevoegd.

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  15. #60
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    ik heb gisteren nog gebeld , lena zou er vandaag vanaf 15.00 uur weer zijn en nicole was gewoon aanwezig gisteren , aldus de theke

  16. Onderstaande 2 leden hebben phoenix bedankt voor deze bijdrage:

    biged ( 5 mei 2015),MiniME ( 5 mei 2015)

  17. #61
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door phea Bekijk bericht
    ik heb gisteren nog gebeld , lena zou er vandaag vanaf 15.00 uur weer zijn en nicole was gewoon aanwezig gisteren , aldus de theke
    Mooi!

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  18. #62
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door biged Bekijk bericht
    Niet vergeten er zijn nog twee HP dames(Nicole en Lena) met een meer dan gemiddelde dienstverlening en dat is eigenlijk een understatement.
    +1 !!!!
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  19. Onderstaande leden hebben licky luke bedankt voor deze bijdrage:

    biged ( 5 mei 2015)

  20. #63
    Geregistreerd
    14 april 2014
    Last Online
    31 juli 2017 @ 10:20
    Locatie
    at the border
    Berichten
    142
    Discussies
    1
    Thanks
    330
    Thanked
    345 in 68 posts

    Standaard

    Ik ben er afgelopen maandag nog geweest en een bijzonder heerlijke kamergang met Nicole mogen meemaken

    De veranderingen zijn uitgebreid beschreven, dus behoeft geen verdere uitleg.
    Jammer dat het verhaal van MiniMe er (voor mij) een dag te laat op stond.. Dan had ik geweten dat mijn toppertjes op vakantie waren.
    De sfeer was doods, mat en onprettig ( op de presales en kamergang met Nicole na natuurlijk).
    Van de mij bekende dames waren alleen Shila en Celina aanwezig, aangevuld met wat nieuwe aanwas, waarvan 1 bijzonder interessant object.

    Toch maar even goed in de gaten houden wanneer de toppertjes weer terug zijn.. tot die tijd geen Ratingen meer voor mij..

  21. Onderstaande 5 leden hebben Nietsche bedankt voor deze bijdrage:

    biged ( 6 mei 2015),hasta la pasta ( 6 mei 2015),licky luke ( 6 mei 2015),MiniME ( 6 mei 2015),NeverEnough ( 6 mei 2015)

  22. #64
    Geregistreerd
    8 september 2014
    Last Online
    19 maart 2024 @ 19:53
    Berichten
    12
    Discussies
    0
    Thanks
    3
    Thanked
    35 in 9 posts

    Standaard

    Einlass von der hübschen und sehr netten Laila. Schon stellt sich ein angenehmes Wohlfühlempfinden ein. Ein wenig über dies und das geplaudert und natürlich auch von der bevorstehenden Eröffnungsparty und dann ab zum duschen.
    Shila getroffen, geknudelt und dann die Chinesin Lilli freudig begrüßt und etwas gequatscht. Doch ich hatte Hunger, noch etwas Reste v. Mittag waren da und eine leckere Suppe. Kaffee und ab auf die Raucherterrasse wo ich dann Lena traff. Sie hätte leider gleich einen Kunden, ob ich auf sie warten wollte. Und ob ich will.
    Gewartet, das 18.00 Uhr Buffett wurde aufgetischt. Sehr lecker. Sicher war das frührige Ala-Carte-Essen noch etwas besser, aber dieses Buffett war einfach lecker. Rind, Huhn, Nudelauflauf, verschiedene Sättigungsbeilagen und Salat. Während ein noch etwas länger auf Lena wartete, konnte ich von allen etwas probieren.

    - Lena -
    Endlich kam Lena. Mit nen Kaffee und Lena auf die Raucherterrasse. Sie gönnte sich ne Fluppe und ich gönnte mir ihren Duft.
    Ab aufs Zimmer und sie schmusend aus ihren Sachen befreit. Küssend und züngenld gegenseitig den Körper erkundet. Ab in die 69. Wie wundervoll sie schmeckt, während ich ihr Franze genoss. Fingern, während meine Zunge ihre Rosette umspielte. Vordehnen der Mokkahöhle mit den Fingern. Noch etwas Tittensex vorm ficken.
    Zuerst die Misso und dann von Hinten. Diemal etwas heftiger, sie feuerte mich dirty an. Ins A-loch gewechselt. Sie langsam mit den Schwanz im A-loch aufgerichtet und im verkehrten Reiter weitergefickt.
    Explosion! Etwas auszuckeln lassen, Abstieg und Gummikontrolle. Keinerler Mokka-sprengsel zu sehen. Endlich mal kein Igitt.
    Zewa-Reinigung und nach etwas länger nachgekuschelt.

    Einfach nen tolle Frau mit der man tollen Sex haben kann. Auch abseits des Zimmer kann man sich nett und anregsam mit ihr unterhalten. Eine Frau zum verlieben.

    Um aufkommendes LKS zu vermeiden musste zwingend noch eine andere Frau gefickt werden.

    - Shila -
    Sie hat ein klein wenig an den Hüften zugelegt, aber dennoch noch als schlank zu bezeichnen. Einfach ein hübsches Gesicht und ich mag ihre kleinen, typisch afrikanisch geformten Titten. Eigentlich war ich noch von letzten Zimmergang K.O., und da Shila ein wirklich atemberaubenes, sehr variantereiches Franze ablieferte, wollte ich es auch dabei belassen. Merkwürdigerweise war das anstrengender als selber ficken, mir zitterten danach die Beine.

    Einfach Hammer die Frau.

    Fazit: Ich kann die Nörgeleien nicht so ganz verstehen. Kinkerlitzchen wie abgebaute Trennwände. Solange, die Mädeltruppe aus dem alten Panthera noch dort werkelt, und einige gute Neuverstärkungen wie z.B. China_lilly od. Malvina dazu kommen, finde ich den Club toll.
    Aktuell sogar mein Lieblingsclub.

    Klar, das ich auch zur Eröffnungsfeier erscheinen will.

  23. Onderstaande 4 leden hebben pcwelt bedankt voor deze bijdrage:

    biged ( 6 mei 2015),phoenix ( 6 mei 2015),Wijze grijze ( 6 mei 2015),Willi69 ( 6 mei 2015)

  24. #65
    Geregistreerd
    9 april 2012
    Last Online
    19 januari 2024 @ 22:27
    Berichten
    431
    Discussies
    32
    Thanks
    612
    Thanked
    743 in 287 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nietsche Bekijk bericht
    Ik ben er afgelopen maandag nog geweest en een bijzonder heerlijke kamergang met Nicole mogen meemaken

    De veranderingen zijn uitgebreid beschreven, dus behoeft geen verdere uitleg.

    Van de mij bekende dames waren alleen Shila en Celina aanwezig, aangevuld met wat nieuwe aanwas, waarvan 1 bijzonder interessant object.
    OBJECT...................XXX..............
    Laatst gewijzigd door Big30; 7 mei 2015 om 11:32 Reden: scheldwoord

  25. Onderstaande 3 leden hebben Peppino bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V ( 6 mei 2015),Piet Plezier ( 7 mei 2015),Wentelt Eefje ( 7 mei 2015)

  26. #66
    Geregistreerd
    14 april 2014
    Last Online
    31 juli 2017 @ 10:20
    Locatie
    at the border
    Berichten
    142
    Discussies
    1
    Thanks
    330
    Thanked
    345 in 68 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peppino Bekijk bericht
    OBJECT...................XXX ..............
    OBJECT = een grammaticale term voor "datgene of diegene waarmee iets gedaan wordt".
    Begrijp jouw reactie ook niet helemaal. m.n. die XXX erachteraan...
    Laatst gewijzigd door Big30; 7 mei 2015 om 11:36

  27. #67
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 16:21
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.960
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nietsche Bekijk bericht
    OBJECT = een grammaticale term voor "datgene of diegene waarmee iets gedaan wordt".
    Begrijp jouw reactie ook niet helemaal
    Misschien vanwege de wiki definitie?:
    Een object is een tastbaar iets, meestal bestaand uit levenloze materie. In tegenstelling tot een voorwerp is een object niet altijd handelbaar. Een object is vaak een artefact zoals een gebouw of een automobiel. Soms wordt een object vervaardigd uit kunstzinnige overwegingen: een kunstobject.

    Het wordt veelal als niet politiek correct beschouwd mensen als objecten te zien, en in tegenspraak met de mensenrechten om personen als objecten te behandelen. Toch worden mensen wel gebruikt als lustobject en bestaat er slavernij.


    Aldus...voor zover een wiki definitie iets waard is.
    Aan de andere kant zien de dvp's de gemiddelde klant ook als een object.
    Dus hoe erg is de tekst van Nietsche?
    Doet mij denken aan de uitspraak over Theo van Gogh: Je mag wel alles zeggen, maar het hoeft niet..
    En Garde

  28. Onderstaande 4 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    hasta la pasta ( 7 mei 2015),licky luke ( 7 mei 2015),Nietsche ( 7 mei 2015),Wentelt Eefje ( 7 mei 2015)

  29. #68
    Geregistreerd
    14 april 2014
    Last Online
    31 juli 2017 @ 10:20
    Locatie
    at the border
    Berichten
    142
    Discussies
    1
    Thanks
    330
    Thanked
    345 in 68 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eddy_V Bekijk bericht
    Misschien vanwege de wiki definitie?:
    Een object is een tastbaar iets, meestal bestaand uit levenloze materie. In tegenstelling tot een voorwerp is een object niet altijd handelbaar. Een object is vaak een artefact zoals een gebouw of een automobiel. Soms wordt een object vervaardigd uit kunstzinnige overwegingen: een kunstobject.

    Het wordt veelal als niet politiek correct beschouwd mensen als objecten te zien, en in tegenspraak met de mensenrechten om personen als objecten te behandelen. Toch worden mensen wel gebruikt als lustobject en bestaat er slavernij.


    Aldus...voor zover een wiki definitie iets waard is.
    Aan de andere kant zien de dvp's de gemiddelde klant ook als een object.
    Dus hoe erg is de tekst van Nietsche?
    Doet mij denken aan de uitspraak over Theo van Gogh: Je mag wel alles zeggen, maar het hoeft niet..

    je hebt ook nog zoiets als een lustobject

    Maar als men valt over dat ene woord, dan denk ik andere verhalen niet meer gelezen moeten worden..

  30. Onderstaande leden hebben Nietsche bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V ( 7 mei 2015)

  31. #69
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    kijk heren het wordt pas een beetje naar als wij elkaar louter en alleen als object gaan zien , dus doe zoals die man die riep Sapere aude " Beschouw de ander nooit alleen als middel, maar altijd ook als doel op zich." En lees goed er is dus niks mis mee en ander als object te zien, dat doen we dagelijks... het wordt wel een probleem als bijv.oorbeeld zorgverzekeraars dat gaan doen met mensen in de zorg. Zorgverzekeraars zijn geen mensen meer , maar bedrijven die worden geleid door mensen die te veel macht krijgen. Gelukkig zijn wij individuele mensen altijd wel in staat om in relaties te denken, we zijn altijd wel op een of andere manier betrokken.

  32. #70
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.219 in 5.157 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nietsche Bekijk bericht
    OBJECT = een grammaticale term voor "datgene of diegene waarmee iets gedaan wordt".
    Begrijp jouw reactie ook niet helemaal. m.n. die XXX erachteraan...
    Binnen deze zin "Van de mij bekende dames waren alleen Shila en Celina aanwezig, aangevuld met wat nieuwe aanwas, waarvan 1 bijzonder interessant object." Denk ik dat het woord object nu niet bepaald zeer negatief is bedoeld laat staan bewust kwetsend, integendeel zou ik zeggen.
    Het bijzondere interessante object lijkt me wel een lekker ding cq lustobject! De krachtterm die Peppino gebruikte lijkt me wel erg zwaar aangezet.

    Laten we weer over gaan tot de orde vd Acapulco Gold Dag. Vervolg discussie zal ik verplaatsen want hoort hier niet thuis. Oja1 "nieuwe aanwas", mocht daar nog iemand over vallen, dat is in overdrachtelijke zin gebruikt. Oja2 hebben we ook nog een PINO .
    Laatst gewijzigd door Big30; 7 mei 2015 om 17:36
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  33. Onderstaande 3 leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    biged ( 7 mei 2015),licky luke ( 7 mei 2015),Nietsche ( 7 mei 2015)

  34. #71
    Geregistreerd
    29 maart 2008
    Last Online
    27 augustus 2023 @ 22:28
    Berichten
    153
    Discussies
    3
    Thanks
    456
    Thanked
    549 in 85 posts

    Standaard

    Ik heb wel een probleem met nieuwe aanwas. Daar staat namelijk niks over geschreven, en ik ben er nieuwsgierig naar :wink:

  35. #72
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NeverEnough Bekijk bericht
    Ik heb wel een probleem met nieuwe aanwas. Daar staat namelijk niks over geschreven, en ik ben er nieuwsgierig naar :wink:
    Veel Roemeentjes, leuk om te zien, maar zeer beperkte service (Anka, etc).

    Wel goed is Roemeense Mia (zie mijn verslag) en (volgens sommigen) geldt dit ook voor Tsjechische dame (vrij lang, naturel cup C, strenge neus en blik), had mij teveel een attitude, maar goed.

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  36. #73
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 05:57
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.054
    Discussies
    230
    Thanks
    21.128
    Thanked
    6.152 in 2.935 posts

    Standaard

    Een strenge blik is me volkomen duidelijk, maar wat nu een strenge neus is? Dat het geen poezelig wipneusje is is me duidelijk, maar dan blijven er nog heel wat varianten over, je zou er bijna nieuwsgierig van worden...

  37. #74
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:36
    Berichten
    4.694
    Discussies
    353
    Thanks
    5.148
    Thanked
    10.116 in 2.556 posts

    Standaard

    Tsjechische dame betreft Karina, opvallend spitse Cleopatraneus lijkt me passend qua omschrijving, ex-Sharks overigens en al 2 maanden da ongeveer...
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  38. Onderstaande 2 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    MiniME ( 9 mei 2015),Wentelt Eefje ( 8 mei 2015)

  39. #75
    Geregistreerd
    23 mei 2007
    Last Online
    8 maart 2024 @ 15:02
    Berichten
    287
    Discussies
    8
    Thanks
    5.262
    Thanked
    931 in 169 posts

    Standaard

    Spitse neus!!! was me niet opgevallen.
    maarja ik keek ook uitsluitend naar haar borsten want ze liep topless rond en die mochten gezien worden

  40. Onderstaande leden hebben biged bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V ( 5 februari 2023)

 

 
Pagina 3 van 154 EersteEerste 12345671353103 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:10.