Pagina 94 van 154 EersteEerste ... 4484909192939495969798104144 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.326 t/m 2.350 van 3833
  1. #2326
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 10:19
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.387
    Discussies
    270
    Thanks
    25.627
    Thanked
    15.491 in 6.299 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wooley Bekijk bericht
    Ss is veel groter met grote Kino en bubbelbad en 3 sauna's
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wooley Bekijk bericht
    Aca gold heeft 1 sauna en die is vandaag kapot
    SS is zeker groter, maar Aca G is ook geen kleintje. Dus als je By Night met SS had vergeleken, zou ik zeggen dat SS veel groter is.
    Puntje met Aca G is dat veel ruimte niet (openbaar) gebruikt wordt. Zoals de VIP ruimtes (heb er van 1 gebruik gemaakt en die was behoorlijk ruim), of de wellness op de 1e verdieping. En soms is zelfs het dakterras afgesloten. Dat maakt dat de club kleiner aanvoelt.

    Kwa wellness steekt SS inderdaad boven veel andere clubs uit met hun Turkse stoom sauna (misschien wel de grootste die me zo even te binnen schiet in SC land), warme bio sauna, hete finse sauna, jacuzzi binnen, zwembad bad buiten en een tuintje met een hoop lig bankjes.

    Het is wel veel traplopen, omdat er veel op diverse niveau's zitten, maar dat is goed voor deze veelvraat. Verbrand ik tenminste iets aan calorieën
    Laatst gewijzigd door mentholbear; 17 september 2021 om 15:15

  2. Onderstaande 3 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (17 september 2021),jansenroy (17 september 2021),wooley (17 september 2021)

  3. #2327
    Geregistreerd
    31 maart 2014
    Last Online
    5 november 2023 @ 09:57
    Berichten
    152
    Discussies
    2
    Thanks
    325
    Thanked
    563 in 80 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peter NL Bekijk bericht
    Er worden films vertoond en er zijn zitplaatsen, of beter gezegd ligplaatsen. Dat lijkt me een kino.
    Heb er voor corona regelmatig liggen rollebollen met een losbandige dame
    Als Kino kenner van AG zal ik het even uitleggen.

    Als je door het soort van kralengordijn de ruimte betreedt staat er een 3 tal banken aan de rechterkant en een 2 tal banken tegen de achterste muur.

    Aan de muur links hangt een platte tv waarop films worden vertoond. Als je, zoals ik, er af en toe gaat zitten met foon en koffie zal je opvallen dat bepaalde scenes je bekend voor komen. Dat klopt ook. Er zit enige repetitie in het repertoire, maar het is niet storend.

    ACHTER de 3 tal banken aan de rechterkant, zitten 2 kamers met ik meen een schuifdeur. Die staan meestal open. Dames komen hier af en toe om zich terug te trekken, bellen, onderling praten etc.
    Kheb daar nooit een ijsbeer met een dame in/uit zien komen.

    Het is geen Kino met een hoofdletter K zoals in bijvoorbeeld Venus te Hamminkeln, GT, VM etc.

    Ik krijg er wat het gevoel bij van oh kut, ja een kino, staat goed op de website, uuuh ja doe maar daar dan. :-)

  4. Onderstaande leden hebben Monkeybone bedankt voor deze bijdrage:

    mynasch (18 september 2021)

  5. #2328
    Geregistreerd
    26 juli 2017
    Last Online
    20 februari 2024 @ 05:12
    Berichten
    183
    Discussies
    12
    Thanks
    734
    Thanked
    850 in 158 posts

    Standaard Herr Schluckmann im ACA Gold

    Um 16 Uhr bei Maya eingecheckt, mein Club Bro wurde vor Wochen schon erkannt von Ihr, Du warst doch immer Castrop Rauxel , also das frühere Penelope. Ich hingegen rein mit einer blütenweiße Weste, so muss das.
    Der Club war gut besucht nicht überfüllt, angenehme Auswahl an Damen außer Mini-Pam (Pamela) weil unter 150 cm.
    Kann das das Pamela vor Jahren im Neby war?
    Corinna war auch da, die geht eigentlich immer, aber erst mal etwas in die Runde schauen. Der schönste Knackarsch von Ratingen Fräulein Luxandra war auch wieder auf dem Sofa. Leider spricht sie keinen an und beim GF6 ist sie auch nicht die erste Wahl, rein technisch allerdings liefert sie gut ab außer ZKs was viele Kuschelbären schon möchten.

    Ich bin nicht ganz so romantisch veranlagt aber später mehr dazu. Eine recht selbstsichere bis leicht dominant wirkende wohl deutsche Dame mit Clubnamen Sonja angelte sich verbal potenzielle Kunden die bei ihr vorbei gingen. Sie hat aktuell ein Tapeverband am unteren Bein , naja the Show must go on.
    Im Gespräch sehr nett aber ich quassel nicht lange rum wenn ich keine Zimmer Absichten habe, das machen andere.
    Erst mal etwas gegessen und den blonden Superschuß hinter der Theke angegafft, gestern in einer hautengen Latex Hose.
    Wenn die auf dem Sofa sitzen würde braucht mir der Weihnachtsmann nix anderes mitbringen.
    Auf zu Corinna und ab aufs Zimmer , ich kenne sie schon etwas länger und schätze Ihre Routine und Erfahrung , mit den ganz neuen Damen die gerade anfangen oder zu nett sind kann ich nicht so viel anfangen.
    Heute mal ein Piccolo mit aufs Zimmer genommen, Corinna erklärt wie gemacht wird.
    Du nimmst die Pulle Schluck , kippst die schön über die Muschie und ich mach den Schluckmann.
    Corinna hat nix verstanden also langsam und hochdeutsch.

    Du kniest dich über meinen Kopf kippst dir das über die Muschie das läuft über Selbige und mir in den Mund.
    Ab da lief es dann, Corinna hätte mal selber etwas Zielwasser trinken sollen weil die hälfte ging daneben,
    da gab es nur ein Mini Schluck und der Rest ging in die Tonne.
    Beim Blowjob gibt es ja verschiedene Techniken, wer mal in Pattaya war kennt es vielleicht es wird praktisch nur das obere Drittel mit den Lippen verwöhnt, der Standard in deutschen Saunaclubs ist das mehr die untere Hälfte bespaßt wird.
    Der Unterschied ist so groß wie ein Kuß auf die Wange zu ZK, also durchaus entscheidend.
    Karina macht das übrigens immer so, bei Corinna musste ich zwei mal lieb fragen dann lief es auch bei ihr.
    Das sie in letzter Zeit gut gebucht ist, kann daran liegen muss aber nicht.

    Auch beim knattern macht sie eine gute Figur im Bettchen, die kannst du auch mal etwas härter ran nehmen aber immer nett und respektvoll bleiben dann gibt sie auch was zurück. Manchmal wenn sie gut drauf ist hatte ich schon ihre Hand am Hals und sie drückt leicht zu, das hat schon was.

    Das zweite Zimmer ging an Vivien, die hat eher ein ruhiges Wesen macht alles ganz langsam ohne Hektik, kann man auch mal gut mitnehmen.

    Und sonst so? Raluca ist wieder da und ein paar neue Betthasen, aber zum anlernen hatte ich gestern keine Lust.

  6. Onderstaande 8 leden hebben Bergtester bedankt voor deze bijdrage:

    Firehawk (19 september 2021),Herr Fick (19 september 2021),jansenroy (20 september 2021),mechelen (19 september 2021),mentholbear (20 september 2021),pret (19 september 2021),Scrotum (30 september 2021),Ties85 (21 september 2021)

  7. #2329
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Last Online
    Vandaag @ 08:40
    Berichten
    2.074
    Discussies
    130
    Thanks
    4.050
    Thanked
    8.072 in 1.625 posts

    Standaard

    Gisteren dus weer in Aca beland. Was er rond 15:30 uur en er waren nog steeds parkeerplekken beschikbaar op hun eigen parking.
    Het was niet zo druk vooral voor een zaterdag. Er waren ongeveer iets meer dan 20 meiden werd verteld. Maar van de meiden die ik zou willen was er geen een daar, behalve Eveline. Daar later ook een kamertje mee gemaakt en daar was niets mis mee. Het was gister echt saai in Aca. Neem het de club niet kwalijk, alle clubs hebben er last van.
    Het eten was weer lekker. Uiteindelijk met Graagneuker vertrokken naar Diamond.

  8. Onderstaande 4 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (19 september 2021),Bergtester (19 september 2021),mentholbear (20 september 2021),poefboy ( 9 oktober 2021)

  9. #2330
    Geregistreerd
    18 december 2013
    Last Online
    Gisteren @ 19:55
    Berichten
    2.037
    Discussies
    110
    Thanks
    82
    Thanked
    2.458 in 1.028 posts

    Standaard

    Bibi (Ex Samya), die servicestarke Ü30 Rumänin, ist jetzt im AcaG.

    vanKees

  10. Onderstaande leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

    Bergtester (20 september 2021)

  11. #2331
    Geregistreerd
    31 maart 2014
    Last Online
    5 november 2023 @ 09:57
    Berichten
    152
    Discussies
    2
    Thanks
    325
    Thanked
    563 in 80 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WANDELAAR5 Bekijk bericht
    Hoe kon je dat zien?
    ze lachtte.

  12. Onderstaande 2 leden hebben Monkeybone bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (20 september 2021),WANDELAAR5 (19 september 2021)

  13. #2332
    Geregistreerd
    25 mei 2018
    Last Online
    17 oktober 2023 @ 18:01
    Berichten
    19
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    90 in 11 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Monkeybone Bekijk bericht
    ACHTER de 3 tal banken aan de rechterkant, zitten 2 kamers met ik meen een schuifdeur. Die staan meestal open. Dames komen hier af en toe om zich terug te trekken, bellen, onderling praten etc.
    Kheb daar nooit een ijsbeer met een dame in/uit zien komen.

    Het is geen Kino met een hoofdletter K zoals in bijvoorbeeld Venus te Hamminkeln, GT, VM etc.

    Ik krijg er wat het gevoel bij van oh kut, ja een kino, staat goed op de website, uuuh ja doe maar daar dan. :-)
    Vroeger waren die kamers er niet en was de kino twee keer zo groot. Op een gegeven moment hebben ze het verbouwd en die kamers erbij geplakt omdat er kennelijk behoefte was aan meer kamers. Ten koste van de kino dus. Maar vermoedelijk is de behoefte aan meer kamerruimte sinds begin vorig jaar wat minder dus ze zullen op dit moment inderdaad niet veel voor kamergangen gebruikt worden want de beste kamers van de club zijn het niet.

  14. Onderstaande 2 leden hebben Tiggum bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear ( 2 oktober 2021),Monkeybone (21 september 2021)

  15. #2333
    Geregistreerd
    24 juni 2007
    Last Online
    26 maart 2024 @ 14:09
    Berichten
    319
    Discussies
    8
    Thanks
    580
    Thanked
    191 in 92 posts

    Standaard

    Klopt, herinner mij nog goed tijdens Panthera tijdperk, toen werd er in de Kino overal gevoosd.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  16. #2334
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    11 maart 2024 @ 17:27
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.499
    Discussies
    140
    Thanks
    8.393
    Thanked
    13.980 in 2.058 posts

    Standaard

    What are the odds?

    Afgelopen zaterdag twijfelde ik tussen Gold en Venus. Nauwlettend in de gaten houdend of het lampje van mijn kleine diva/prinsesje op groen zou springen. Toen dit rond 14.00 uur nog niet het geval was de knoop doorgehakt en mijn tuf tuf wagentje richting Ratingen gestuurd. Eenmaal daar aangekomen bleken er tot mijn grote verbazing nog een tiental parkeerplaatsen vrij op hun terrein. Nog nooit meegemaakt rond dit tijdstip en vroeg me af of dit een voorbode zou zijn en de stammies met inside information een andere keuze als dagbesteding hadden gemaakt. Na de incheck me snel in het berenkloffie omgekleed. De bar bood een troosteloze aanblik en na het tappen van een colaatje het terras opgezocht.

    De spreekstalmeester der ijsberen had zich dicht bij de BBQ geplaatst en bleek in gezelschap van een dode president. Natuurlijk wat wetenswaardigheden uitgewisseld en niet veel later kwam ook Firehawk de troepen versterken. Aangezien de aanwezige zichtbare wipkipjes niet uitnodigden om ze op stok te laten gaan ons eerst maar eens ontfermt over de kippetjes van de BBQ. Rustig buiten blijven uitbuiken. Aan de andere zijde van de serre zat een Roemeense boerin die uit de klei leek te zijn getrokken te lonken. Eerder geschikt om een dood paard te trekken dan dat ik mijn kostbare kleinood in haar handen zou toevertrouwen.

    We besloten om ons maar eens richting bar te begeven. De afwezigheid van mijn favorietjes en een aantal dames die op een lijstje stonden om te solliciteren om eventueel tot deze status te promoveren stemde me niet tot veel vertrouwen voor het verdere verloop van de dag. Wel bleken een tweetal dames die eerbiedig gezegd tot de oudere garde der hoerengilde gerekend kunnen worden de transfer naar Gold te hebben gemaakt. Poolse Sonja die na Venus haar kattenbak verplaats heeft naar Ratingen en Bibi uit Samya. Nadat we ons neergeploft hadden probeerde een dametje die ik eerder destijds in Penelope had gezien mijn aandacht te krijgen. Haar naam daar weet ik niet maar wist dat ze hier door het leven ging met iets als stroop, dus maakte er maar stroopwafel van. Firehawk wist haar naam wel en zei Stropalenga. Zijn nieuwbakken carrière als matchmaker wilde hij een vervolg geven door haar in gebaar uit te nodigen onze kant uit te komen. Als reactie klopte zij op de bank ten teken dat ze wilde dat ik naast haar kwam zitten. Helaas voor haar ben ik nu eenmaal niet het type dat zich dan als een hitsig hondje al hijgend naast haar neer zou zetten. Bovendien ben ik degene die voor de "rekening" van een eventueel samenzijn moet opdraaien. Dus enige moeite van haar zijde om haar tasje gevuld te krijgen lijkt me dan niet teveel gevraagd.

    Onder elkaar hadden we gelukkig de grootste lol en toen de discobal ging draaien en de rode ledstrips aangingen kreeg het geheel nog een beetje de uitstraling van een sexclub. Het enigste wat ontbrak was datgene wat een club als deze zijn bestaansrecht geeft. Langzamerhand kwamen er eventuele opties ter sprake als alternatieve club. Dan maar een sigaretje gaan roken. De chicken wings waren beschikbaar en bij terugkomst in de bar dit heuglijke nieuws vertelt aan de spreekstalmeester. Als hij eenmaal zijn positie op een bank heeft ingenomen zit er geen beweging meer in. Deze wetenschap kreeg hem in beweging en we gingen naar buiten. Firehawk liet zien waarom zijn bijnaam Jerommeke is door de vork te breken en de spreekstalmeester moet misschien eens overwegen zijn nick aan te passen. Denk dat een zelfbenoemde veelvraat als mentholbear nog iets kan leren van hem.

    Bij terugkeer in de bar namen we ditmaal plaats in het gouden hoekje van de club. Firehawk had Eveline geschoten en al snel was hij weg. Buiten op het terras even met hem de alternatieve clubs besproken. Hij wilde een kijkje in Diamond gaan nemen. Het damesaanbod van deze club kan mij niet echt bekoren omdat het merendeel toch in een andere categorie valt dan waar ik normaal vis. Tegenover ons zat Stropalenga en hij vroeg of ik haar op het vizier zat. Ik zei hem dat siroopaanleng haar kans had gehad en haar schot voor open doel gemist had.

    Terug binnen maakten FH en GN zich op om te verkassen en ik zei dat ze me maar moesten appen indien er iets neukbaars in Diamond zou rondlopen. De dode president was inmiddels Romeo aan het spelen met Julia. Even buiten een luchtje geschept. Bij terugkomst in de bar kreeg ik een uitnodigende blik van Eveline. Naast haar plaatsgenomen. Zij wilde weten of ik wist waar Christina tegenwoordig uithing en ik zei haar dat ik haar verleden week in Prime was tegengekomen. Eveline zei dat ze me destijds al in Marisol had gezien. Ik kon me haar daar niet herinneren en in Aca kende ik haar voornamelijk als sidekick van Christina. Ze was bij mij nooit in beeld geweest als een optie voor een kamergang tot haar make-over tot stoute secretaresse met brilletje en ravenzwarte haren. We besloten de kennismaking verder te zetten in een meer private omgeving van een kamer.

    Na enkele minuten chitchat zei ik dat ze pech had omdat ik normaliter begin met een massage en ditmaal de olie thuis was vergeten. Ze counterde door te zeggen dat zij olie had en mijn verbazing was groot toen ze het flesje uit haar tasje toverde. Dit was namelijk precies dezelfde als ik gebruik. Niet die goedkope baby olie troep maar speciale olie die alleen in Nederland verkrijgbaar is. Wat is de kans dat die ene keer dat ik de olie vergeet de desbetreffende dame met juist dat flesje op de proppen komt? Waarschijnlijk maak ik dit nooit meer mee. Het zorgde er wel voor dat de goede indruk die ze gaf alleen maar steeg als een dame kwaliteit boven kwantiteit verkiest. Tijdens de massage elkaar nog iets beter leren kennen en hieruit bleek dat we op dezelfde wijze tegen het clubgebeuren aankijken. Na de massage bleek de chemie er ook te zijn tijdens het erotische deel. Zij beheerst de fijne kneepjes van het vak tot in de finesse en wil het je compleet naar de zin maken. Na een uurtje zijn we dan ook zeer tevreden van de kamer gegaan waarbij toekomstige herhalingen zeker plaats gaan vinden.

    Onder de douche trof ik de dode president aan. Na drie wederopstandingen vond hij het welletjes mede gezien het feit dat zijn tombe ver in het noorden staat. Na de inspanning met Eveline en de hersteltijd die te wachten stond deze maar opgevuld met het vullen van de maag met een paar chickenwings en frietjes. Nog een tijdje uitgebuikt op het terras onder het genot van een sigaretje. Ik twijfelde tussen naar huis gaan en nog een sessie. In de bar met een colaatje de eventuele opties onder de loep genomen. De twijfel won het echter van het nieuwsgierige en wilde er eigenlijk een punt achter zetten. Ik wilde nog even Eveline goedenacht wensen en in plaats van mezelf twee minuten later in de kleedkamer te bevinden vond ik mezelf terug in kamer 10. Een aantal aspecten die tijdens de eerste sessie niet aan bod waren gekomen werden nu ingehaald. Net na middernacht en na 59 minuten liet ze de champagnefles vol overgave spuiten ter viering van een zeer geslaagde tweede ronde.

    Het was mooi geweest en na het afscheid zoals ik oorspronkelijk in gedachte had mezelf weer omgetoverd tot burgermannetje. Sleutel ingeleverd en de deur achter me dicht getrokken van de alternatieve realiteit en illusies. Een dag die lange tijd uit leek te lopen op een sof werd uiteindelijk toch nog geslaagd. Je hoeft maar net de juiste dame te ontmoeten.
    If you obey all the rules, you miss all the fun

    A dirty mind is a joy forever

    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

  17. Onderstaande 20 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    broodpoot (22 september 2021),Eddy_V (22 september 2021),Firehawk (22 september 2021),Giodude (24 september 2021),jansenroy (22 september 2021),JonnyFontane (22 september 2021),Klatergoud (24 september 2021),Kwakje (22 september 2021),Manureva (24 september 2021),mentholbear (23 september 2021),Monkeybone (30 september 2021),Mooiejoke (25 september 2021),Pierke69 (22 september 2021),poefboy ( 9 oktober 2021),Reagen (22 september 2021),Scrotum (30 september 2021),Siberische tijger (22 september 2021),WANDELAAR5 (22 september 2021),Wijze grijze (22 september 2021),wooley (22 september 2021)

  18. #2335
    Geregistreerd
    29 oktober 2009
    Last Online
    4 november 2022 @ 14:53
    Berichten
    70
    Discussies
    5
    Thanks
    16
    Thanked
    231 in 44 posts

    Standaard

    vandaag aca een bezoekje gebracht. Aankomst om 10h30. een drietal wagens reeds op de parking.
    Dametje aan de kassa wist het niet meer... dan maar zelf mijn covidcertificaat en id laten zien... juist ja is al effe geleden dat ik hier stond. was het al vergeten.
    mondmaskertje niet op... wordt ook niet meer achter gevraagd.
    werkzaamheden in de rechterkleedkamer. weet niet wat ze gedaan hebben.
    na omgekleed te zijn en een verfrissende douche naar het paradijs... een 10-tal meiden reeds aanwezig.
    altijd dezelfde vroege vogels....ik ben altijd vroeg dus herken ze dan wel..
    10h45 Putri in the house.... een certitude. neem haar altijd voor twee uurtjes.
    in de namiddag werd het een stuk drukken qua beren maar gelukkig ook qua meiden.
    Micky hield me nog topless tegen... haar mushi was zo geil zei ze... ze ziet er niet slecht uit...maar de recensies zijn niet veelbelovend.. dus maar snel doorgelopen.
    aan de ingang van de kino stond Pamela. Op de bus aan het wachten? nope waiting for you... er is een draadje van deze dame.. een dwerg? helemaal niet. klein vrouwtje dat wel .. maar helemaal geen dwerggroei. ziet er leuk uit.. dus waarom niet. op de kamer onmiddellijk.. hoe lang blijf je..euh... 30'. wat wil je... euh.. the normal.. .pijpen met of pijpen zonder? wat denk je zelf? hmm zucht... en maar dadelijk de stofzuiger aangezet... geen afwisseling... niet slecht maar na Putri valt dit in het niets uiteraard. ist lekker... ja hoor doe maar verder.
    tongzoentje ja kan ook nog wel. neuken? na 5'... nee nog even pijpen... na 7' neuken? allez dan... doggy... ah wil je doggy? ja... ok. leuk kontje... had ik al gezien dus daarom doggy.
    strak kutje --- en ze kan heerlijk knijpen ... wow da's lekker.. goed doorgestoot en 10' later het zakje gevuld..
    wat denk ik van deze kamer? daarna nog even samen gelegen en wat gepraat over koetjes en kalfjes. vriendelijke meid, niet arrogant... lacht graag. vind haar wel leuk. als je haar wat meer stuurt kan je zeker een leuke kamer met haar hebben.
    na deze kamer nog even met Manuela gepraat... een grote meid 175 op z'n minst... echt een girl next door. vriendelijk maar constant aan het rondlopen. heb ergens een draadje van een manuela gezien... maar weet niet of het haar is... ze heeft zeker geen c-cup.. hooguit een b.
    dan nog een praatje gemaakt met een iets bruiner meisje... maar ben haar naam kwijt. ze had werkelijk geen borsten. helemaal plat. leuk praatje maar toch maar niet naar de kamer. ben haar later topless tegengekomen toen ze van een kamer kwam.. en inderdaad helemaal geen borsten... speciaal.
    om 16h30 de zaak weer verlaten.. ongeveer een 30 meiden en iets meer heren denk ik..op bepaalde momenten was de ruimte gevuld met enkel mannen...
    toch een van de leukste zaken op dit moment denk ik. Penelope hetzelfde? weet het niet .. daar ben ik nog niet geweest.

  19. Onderstaande 12 leden hebben DenBoob bedankt voor deze bijdrage:

    comcom ( 1 oktober 2021),Giodude ( 7 oktober 2021),Herr Fick ( 1 oktober 2021),Klatergoud ( 1 oktober 2021),Kwakje (30 september 2021),mentholbear ( 2 oktober 2021),Monkeybone (30 september 2021),Patjax (30 september 2021),pret (30 september 2021),rmjhexe (30 september 2021),Shakir (30 september 2021),WANDELAAR5 (30 september 2021)

  20. #2336
    Geregistreerd
    15 mei 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:34
    Berichten
    194
    Discussies
    7
    Thanks
    272
    Thanked
    767 in 90 posts

    Standaard

    Na ruim 2,5 jaar nog eens naar Acapulco bezocht. Had eigenlijk geringe verwachtingen, had al gelezen dat er een schaars aanbod was en dat het meer op een mannenclub zou lijken. Parkeerplaatsen waren bezet en ben toen iets doorgereden. Op straat was er nog een plaats vrij. Al direct kwam een bewoonster naar me toe om te vragen wat ik hier deed. Ik kon volgens haar niet zomaar overal parkeren. Haar vriendelijk uitgelegd dag ik naar een internationale coöperatie ging en dat er geen parkeerplaats meer was. Vroeg haar als ik op een privé parkeerplaats stond. Dat was niet zo. Ik heb haar een zeer aangename dag gewenst…
    Bij binnenkomst was er een check, ik voldeed aan een van de drie g’s. Moest wel mijn ID laten zien om te bewijzen dat het certificaat overeenkwam met mijn naam. Er werden geen gegevens genoteerd. Tot mijn verbazing moest ik maar 25€ aftikken. Schijnt nu de dagprijs te zijn. Omkleden en een kijkje nemen als er potentiële dames in aanmerking kwamen om een keuze te maken. Dat viel zeker niet tegen. Het aantal en het uiterlijk van de dames viel me erg mee. Ik denk dat er zowat 30 dames waren. En optisch kwam ongeveer de helft in aanmerking.
    Ik zat nauwelijks of er kwam al een tienertje op mijn schoot zitten. Best een mooi ding. Bood haar diensten direct aan en ik gaf haar te kennen dat ik nog maar pas binnen was. Ik vroeg even haar prijs, dat wat 50 voor 30 minuten en 40 voor extra’s. Ik begreep dat bijna iedere handeling als extra bestempeld werd. Heb haar verzocht om nog even geduld te hebben en ik zou me melden als ik gebruik zou maken van haar diensten…
    Iets later kwam ik aan de praat met Pamela. Een kleine blonde opdonder met grote tieten. Ze vertelde uit haar rijke clubervaring. Duidelijk iemand met de nodige ervaring. Haar service aanbod was prima, gaf wel te kennen dat ze niet kust, dit zou 50 € extra zijn. Haar uitgebreid basispakket was 40 €. Gebruik gemaakt met haar aanbod en een prima kamer gehad, ze was en vriendelijk en grappig. Ze heeft me al allerlei manieren flink verwend. Zeker vatbaar voor herhaling.
    Dan maar een sauna nemen. Hier waren de wachttijden een half uur. Je mocht maar met 2 in de sauna… De naam saunaclub is hier toch op zijn minst niet op zijn plaats.
    Zo mooi spul in de club en nu ik toch daar was, zou ik ook een tweede keer gebruik van het het aanbod maken. En dat kwam onverwacht. Naast me kwam een ‘girl next door’ zitten. Conversatie was moeizaam, ze sprak amper Duits of Engels. Haar aanbod was okay. Het was haar 2de dag in een club. Noppes ervaring. Ik wist dat ik niet veel moest verwachten van deze dame maar ze zag er prachtig uit: slank en zo te zien mooie borsten. Al bij al viel de kamer goed mee, Natalia deed haar uiterste best om me te plezieren. Duidelijk merkbaar en voelbaar dat ze geen ervaring had. Was soft, vriendelijk en attent. Al bij al een goede kamer gehad. Vatbaar voor herhaling mocht ik zin hebben in een rustige intense kamer.
    Een klein hapje gegeten. Kwaliteit is vergelijkbaar met de kwaliteit van een wegrestaurant.
    Na een zeer geslaagde avond die mijn verwachtingen overtrof, gezorgd dat er een straat verder een parkeerplaats vrij kwam. Ik kom zeker terug, niet naar die parkeerplaats maar naar de club.

  21. Onderstaande 18 leden hebben comcom bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 3 oktober 2021),Eddy_V (30 september 2021),Firehawk ( 1 oktober 2021),Giodude ( 7 oktober 2021),Henry S ( 1 oktober 2021),Herr Fick ( 1 oktober 2021),Klatergoud ( 1 oktober 2021),Kwakje ( 1 oktober 2021),Manureva ( 2 oktober 2021),mentholbear ( 3 oktober 2021),Monkeybone ( 1 oktober 2021),Patjax (30 september 2021),pret ( 1 oktober 2021),Shakir (30 september 2021),taka22 ( 1 oktober 2021),uurtje ( 1 oktober 2021),Wijze grijze (30 september 2021),wooley ( 1 oktober 2021)

  22. #2337
    Geregistreerd
    4 februari 2015
    Last Online
    26 maart 2024 @ 18:47
    Berichten
    1.812
    Discussies
    8
    Thanks
    8.902
    Thanked
    10.438 in 1.432 posts

    Standaard

    Was afgelopen week zowel woensdag als zaterdag in AG,en sprak bij mijn vertrek om 19.30 nog met Kempie,en mijn gedachten gingen terug eind juni toen ik Kempie sprak bij het Aral tankstation in Emmerich o
    om een sneltest te ondergaan,was namelijk op doorreis naar Oostenrijk met onderweg nog een overnachting in Rodenkirchen en mijn 1e bezoek aan Samya.
    Tot zover alles nog prima,ook het bezoek aan Samya was bijzonder fijn tweemaal gekamerd met een mij bekende dame uit o.a. VM.
    Daarna veranderde mijn leven op 3 juli!!!!
    Na een tweetal zakelijke gesprekken reed ik naar Waidring om bergkaas te kopen,onderweg daarheen voelde ik mij duizelig een kon slecht zien,draaide met moeite mijn auto en reed 6 km terug naar mijn hotel,
    ging niet echt goed raakte meerdere keren het trottoir en ook nog een afvalcontainer, kon mijn rechterbeen niet goed meer bewegen maar, uiteindelijk kwam ik aan bij het hotel waar gelukkig voor mij de eigenaar op dat moment buiten stond,hij zag dat het foute boel was en belde gelijk een ambulance,kon op dat moment niet meer goed praten en mijn rechterbeen gebruiken.
    infuus werd aangelegd de ambulance bracht mij naar een weiland waar de helikopter op mij wachtte en mij vervoerde naar een groot regionaal ziekenhuis.
    Kwam direct terecht op het IC,MRI en CT scans en diverse andere onderzoeken vonden plaats en ook de dagen daarna.
    Diagnose herseninfarct, er werd meteen gestart met logopedie en fysiotherapie na 10 dagen kon ik van IC af,en kon weer lopen,eten en praten en besefte dat ik enorme mazzel heb gehad!
    4 dagen later ben ik door vrienden en mijn zoon opgehaald en naar Nederland vertrokken,alle dagen aan de bloedverdunners,eerst via het infuus in middels via medicijnen.
    In Oostenrijk werd er zeer nadrukkelijk gevraagd of ik gevaccineerd was, wanneer en met welk vaccin,ook daarna in een rustig gesprek met de neuroloog!
    Ik ben twee keer gevaccineerd met Pfizer de laatste vaccinatie eind mei,een maand later vond mijn herseninfarct plaats!
    Had ik gewoon pech of is er toch een verband tussen het een en ander,ik weet het niet,in het Nederlandse ziekenhuis stelde men geen vragen,en mijn vragen werden niet beantwoord!
    Na diverse onderzoeken gaat het mij goed,wel wat energie kwijt maar dat gaat steeds beter,6 weken later reed ik weer auto, overigens na eerst gesproken te hebben met de neuroloog, en eind goed al goed bezoek ik ook weer diverse saunaclubs en begin vanaf heden ook weer wat te schrijven.
    De dames Elisa in Sixsens,Christa in AG en diverse anderen zowel in Prime of Lilly in Diamond zorgen goed voor me,zelfs had ik hier thuis in mijn vrijgezellen huisje regelmatig aardige dames die het beste met mij voor hadden
    Diverse ijsberen vroegen aan mij waarom ik niet meer schreef zoals Mynasch,Blauwepeter,Kempie en anderen waar ik de naam niet meer van weet,maar Husky is terug en geniet van het leven





    Note W2: Enkele berichten over Husky verplaatst naar https://www.ijsberenforum.com/forum/...066#post759066

  23. Onderstaande 24 leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

    cavediver ( 6 oktober 2021),cornelis312 ( 5 oktober 2021),Coviag ( 5 oktober 2021),dennisw ( 6 oktober 2021),Eddy_V ( 6 oktober 2021),Firehawk ( 6 oktober 2021),HellaHolla ( 5 oktober 2021),Herr Fick ( 6 oktober 2021),Johan35 ( 6 oktober 2021),JonnyFontane ( 5 oktober 2021),Kwakje ( 7 oktober 2021),kwakky90 ( 5 oktober 2021),Laatbloeier ( 6 oktober 2021),mentholbear ( 6 oktober 2021),Monkeybone ( 6 oktober 2021),Patjax ( 5 oktober 2021),pcenter ( 6 oktober 2021),Shakir ( 6 oktober 2021),Siberische tijger ( 6 oktober 2021),stimpy3 ( 6 oktober 2021),WANDELAAR5 ( 5 oktober 2021),Wentelt Eefje ( 9 oktober 2021),Wijze grijze ( 5 oktober 2021),wooley ( 6 oktober 2021)

  24. #2338
    Geregistreerd
    1 mei 2019
    Last Online
    17 maart 2024 @ 16:15
    Berichten
    123
    Discussies
    2
    Thanks
    2.657
    Thanked
    854 in 79 posts

    Standaard

    Nu het zakenleven weer een vogelvlucht heeft genomen ben ik de laatste tijd weer regelmatig in deze club te vinden. Het is voor mij een beproeft recept. De dag voorafgaande de reis reeds naar Düsseldorf en dan lekker ontstressen en onthaasten in Acapulco. Hieronder een korte beschrijving van mijn belevenissen met de dames.

    Anaïs
    De dame met de killerbody. Altijd mijn twijfel gehad over haar en toen ze samen zat met Carmen de mogelijkheid van een trio geopperd waarbij ik hoopte dat het goede voorbeeld van Carmen goed deed volgen. Aan de kwaliteiten van Carmen kan ze niet tippen maar verrast heeft ze me zeker. Het afstandelijke en arrogante van de bar was er absoluut niet op de kamer. Om met de woorden van George Michael te spreken hebben we afgesproken of de sex tussen ons inderdaad best is one on one
    Persoonlijk herhalingsgevaar: afspraak staat al bij een volgend bezoekje

    Bibi
    Tussen al het jeugdig geweld viel ze me meteen op. Toen we naast elkaar zaten raakten we aan de praat en het goede gevoel was er meteen. Op de kamer sex zoals het hoort. Volledige inzet van haar zijde die de kunsten van de meesten bleek doen lijken. Gewoon een masterclass sex zoals het hoort te zijn. Misschien voor een aantal dames een tip om een sessie van haar bij te wonen.
    Persoonlijk herhalingsgevaar: Immer wieder gerne

    Carmen
    Van de jonkies is dit guitig onderdeurtje absoluut mijn favorietje. Heerlijke ongecompliceerde sex en niet te beroerd om te experimenteren. Volledige inzet om je lusten te bevredigen. Ook buiten de kamer steeds een kusje, knuffel of even kletsen.
    Persoonlijk herhalingsgevaar: 100%

    Jari
    Kleine Latina met prachtig lange zwarte haren. Helaas bleef de passie en vurigheid ver achter bij wat je gewoonlijk mag ervaren bij dit soort dames. The Latina Heat bleek in dit geval een schamper waakvlammetje.
    Persoonlijk herhalingsgevaar: 0%

    Karina
    Op de een of andere manier heb ik altijd een zwak voor haar gehad. Naast wat extra kilootjes zou ze ook aan service hebben gewonnen. Tijd om proef op de som te nemen en warempel biedt ze nu een degelijke service en maakt ze de tijd netjes vol.
    Persoonlijk herhalingsgevaar: 50/50

    Stropelenga
    Klein maar fijn Roemeens stroopwafeltje die immer oben ohne rondloopt. Haar stemmetje is alsof ze net een lachgasballon heeft leeggezogen. Gek genoeg riep dat daar hoort een piemel in gevoel bij mij op. Kamertje was niets bijzonders en dertien in een dozijn
    Persoonlijk herhalingsgevaar: 10-20% alleen vanwege dat lijfje.

    Vivian
    Ook Vivian is teruggekeerd met wat extra kilo's. Echter als je een liefhebber bent van rustige vriendinnetjessex dan is zij zeker een aanrader. Heerlijk relaxt uurtje met haar beleeft.
    Persoonlijk herhalingsgevaar: 50/50

    Het is weer de tijd van het jaar dat verlanglijstjes weer mogen en dus heeft mijn lustspier er ook eentje ingediend met daarop de namen van Manuela en de bloedmooie blondine die altijd bij Stropelenga is. Hoewel al het genoeg met Caro gehad staat zij zeer hoog genoteerd als zij een gaatje heeft om haar gaatje te vullen.

  25. Onderstaande 14 leden hebben Pierke69 bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari ( 7 oktober 2021),broodpoot ( 7 oktober 2021),cavediver ( 8 oktober 2021),DDDD ( 7 oktober 2021),DenBoob (12 november 2021),Elmo3108 (17 oktober 2021),Firehawk ( 7 oktober 2021),Giodude ( 7 oktober 2021),Kwakje ( 7 oktober 2021),lollypopman ( 8 oktober 2021),Patjax ( 8 oktober 2021),pret ( 7 oktober 2021),Shakir ( 7 oktober 2021),Wijze grijze ( 7 oktober 2021)

  26. #2339
    Geregistreerd
    15 juli 2021
    Last Online
    4 april 2023 @ 17:35
    Berichten
    83
    Discussies
    2
    Thanks
    128
    Thanked
    239 in 53 posts

    Standaard

    Van het hele lijstje van Pierke staan er precies 0 bij de Damen op de website van Acapulco: https://jobgirls.de/weibliche-gaeste...gold-ratingen/

    Wordt die lijst zo slecht bijgehouden of kijk ik verkeerd?

    Vind uberhaupt dat bij veel clubs de overzichten met dames lastig te vinden zijn. Is daar een handige en actuele overzichtspagina van?

  27. #2340
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    26 maart 2024 @ 08:50
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.685
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Die lijst is een jaar of 5 oud lijkt het. Daar kun je niets mee

    Verstuurd vanaf mijn KB2003 met Tapatalk

  28. #2341
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Vandaag @ 09:04
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vrije jongen Bekijk bericht
    Die lijst is een jaar of 5 oud lijkt het. Daar kun je niets mee

    Verstuurd vanaf mijn KB2003 met Tapatalk
    De lijst is zeker meer dan 10 jaar oud komt nog van aca velbert en is nooit veranderd.

  29. #2342
    Geregistreerd
    2 december 2006
    Last Online
    12 februari 2024 @ 14:13
    Berichten
    1.439
    Discussies
    59
    Thanks
    12
    Thanked
    859 in 393 posts

    Standaard

    Eerste kennismaking met AG was best goed.
    Een uurtje na openingstijd aangekomen en er was genoeg parkeerplaats.
    Alles is trouwens goed duidelijk aangegeven.
    Goede en vriendelijke uitleg van de theke gekregen, QR-code was in orde en slechts 25 euro afgerekend. Ben wel meer gewend dus wat zou het worden?
    Na de theke direct door een schone gids rondgeleid omdat ik nieuw was.
    Is nodig omdat het best een vreemde indeling is. Er is ook veel met bordjes gewerkt zodat je snel de tent kent. Alles kwam best goed over. En dan maar gaan omkleden en douchen.
    Hierna maar even een espresso gescoord en daarnaast wat water.
    De zaal maar eens verder bekeken en de dames ook. Dit voel eigenlijk best wel mee.
    Vele kopjes waar ik niet perse van weg zou lopen. In de loop van de dag wel hier en daar wat te nadrukkelijke plaatjes zien lopen en ook een “lelijke” oude kop met verder heel mooi lijfje.
    Ook een hele volle gezien en door de dag ook slechts enkele die op opdringerig werden maar niet te ergerlijk. Er is dus geen animeer verbod maar het is zeer binnen de perken. Als er te zwaar gejaagd wordt ben ik snel weg omdat ik dat vervelend vindt.
    Kamertjes gemaakt met Lili (goed maar doekjes en niet zoenen), Laura (heel prima milf), Magda (leuk gewichtig en goed), Bibi (overheerlijke Milf waar ik het meeste van genood!).
    Het eten was eerst eenvoudig maar al vroeg in de middag uitgebreide vlezen van de barbecue.
    Redelijk faciliteiten naast kamers alleen de massage pas na 18.00 uur.
    Goede prijsstelling en daardoor (en door dames) zeer concurrerend ook ten opzicht van Babylon.
    Nog tijdens het eten met een vaste beer uitgebreid alles kunnen doornemen en ook kunnen vergelijken met SS en B. Ook de dames goed doorgesproken en leuk contact gehad.
    Ik ga hier als weer mogelijk zeker naar terug en SS en B hebben er voor mij zeker een tegenstrever bij!
    Niet lang foppen, effe poppen!

  30. Onderstaande 19 leden hebben BefBeer bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 9 oktober 2021),Ascari ( 9 oktober 2021),brombeerzuid (10 oktober 2021),Elmo3108 (17 oktober 2021),Giodude (10 oktober 2021),hasta la pasta (10 oktober 2021),jansenroy ( 9 oktober 2021),JonnyFontane (10 oktober 2021),Kwakje (10 oktober 2021),Manureva (10 oktober 2021),mechelen ( 9 oktober 2021),mentholbear (10 oktober 2021),Patjax (10 oktober 2021),Pierke69 (17 oktober 2021),poefboy ( 9 oktober 2021),Shakir ( 9 oktober 2021),Siberische tijger (10 oktober 2021),WANDELAAR5 ( 9 oktober 2021),Wijze grijze (10 oktober 2021)

  31. #2343
    Geregistreerd
    18 mei 2013
    Last Online
    Gisteren @ 00:22
    Berichten
    521
    Discussies
    62
    Thanks
    4.891
    Thanked
    2.482 in 410 posts

    Standaard

    Na een blauwtje bij Villa Venus even kijken bij Aca Gold of er wat te snoepen viel. Voor 25€ kan er niets verkeerd gaan.
    Wederom vriendelijk ontvangen een sleuteltje in ontvangst genomen, omgekleed en eens naar de bar.
    Een tweetal dames in de bar en ook 2 in de rokerszone. Verder een ijsbeer of 15.
    Het was zowat 16.30 en ik dacht er zullen dadelijk wel wat dames bijkomen. En inderdaad nog geen 15 minuten later schat ik dat er zeker 20 dames waren.

    Niet te lang twijfelen en Julia als eerste mee naar de kamer gevraagd.
    De druk was hoog en na wat blowjob werk lekker bereden door Julia en klaar was het zaakje. Geen speciale kamer maar ja ik wou dan ook gewoon even van mijn eerste zaadjes af.

    Een bordje grill en wat frietjes gegeten even wat staan ijsberen en toen zag ik een jongedame die vrij was waarvan ik dacht hier moet ik snel zijn of iemand anders is er weer mee weg.
    Plaatsgenomen naast Natasha (Zou ook nog Natalie geweest kunnen zijn). Geen Engels en zeer weinig Duits. Maar mooi slank figuurtje en lieve pretoogjes.
    Hup naar de kamer. Ik had geen haast dus aangegeven dat het wel rustig aan kon.
    Natascha is 18 lentes jong donker blond haar in een dotje en ze wou het me helemaal naar de zin maken. Ze was nog onwennig en had weinig ervaring maar deed absoluut haar best.
    Ze vroeg steeds bevestiging of ze goed bezig was. Kwakje wou wat langer van deze dame genieten maar ze vond het wel raar dat ik niet onmiddellijk sex wou.
    Soms speelt het 'geweten' van het ijsbeer zijn wat op en denk ik net iets te veel aan de realiteit van de dames. Knap, jong en duidelijk nog een tiener meisje (18 weliswaar). Ze komt hier haar ranke lijfje verkopen voor
    wat centjes. En ja ik weet het zo zijn ze allemaal begonnen.
    Goede kamer maar het lichte schuldgevoel deden me geen kwakje achterlaten.

    Terug in de bar wou ik toch nog van mijn zaadjes af en besloot een wat meer ervaren dame het zaakje te laten afhandelen.
    Neuken had ik geen zin in dus Crystal maar even om een edging handjob gevraagd. Ze was in haar nopjes. Iets teveel plamuur op haar gezicht maar dat lijfje mag absoluut gezien worden.
    En ja ze maakte er een showtje van terwijl ik nog lekker met die poes kon spelen. Ja alleen door ervaring leer je de kneepjes.

    Nog even een klein bordje gegeten en daarna weer huiswaarts gekeerd.

  32. Onderstaande 26 leden hebben Kwakje bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (10 oktober 2021),brombeerzuid (10 oktober 2021),cassenoisette (11 oktober 2021),cavediver (10 oktober 2021),DDDD (10 oktober 2021),Eddy_V (10 oktober 2021),Giodude (10 oktober 2021),Herr Fick (11 oktober 2021),Husky (15 oktober 2021),jansenroy (10 oktober 2021),JonnyFontane (10 oktober 2021),Klatergoud (12 oktober 2021),le_belge (12 oktober 2021),Manureva (10 oktober 2021),Massi (13 oktober 2021),mentholbear (10 oktober 2021),Monkeybone (11 oktober 2021),Patjax (10 oktober 2021),Pierke69 (17 oktober 2021),poefboy (10 oktober 2021),pret (10 oktober 2021),rmjhexe (10 oktober 2021),Shakir (10 oktober 2021),spinazieboy (12 oktober 2021),Ties85 (16 oktober 2021),wooley (10 oktober 2021)

  33. #2344
    Geregistreerd
    8 januari 2008
    Last Online
    25 maart 2024 @ 13:35
    Locatie
    www.bigtit-special.com
    Berichten
    239
    Discussies
    9
    Thanks
    81
    Thanked
    290 in 76 posts

    Standaard

    Ik ben hier verleden week 6-okt geweest en heb een prima sessie gehad met Mikki, maar wat me tegenviel is dat ze geen bier tapten, blijkbaar vanwege corona. Verder een prima club met bijzonder lekker eten wat nergens anders verkrijgbaar is voor deze prijs.

  34. Onderstaande leden hebben freek12000 bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (13 oktober 2021)

  35. #2345
    Geregistreerd
    13 oktober 2021
    Last Online
    19 maart 2024 @ 11:41
    Berichten
    90
    Discussies
    0
    Thanks
    21
    Thanked
    41 in 22 posts

    Standaard

    Beste,

    Heeft iemand enige ervaring met prijzen bij acapulco gold? Entree €25,00 en verder de dames?

  36. #2346
    Geregistreerd
    13 oktober 2021
    Last Online
    19 maart 2024 @ 11:41
    Berichten
    90
    Discussies
    0
    Thanks
    21
    Thanked
    41 in 22 posts

    Standaard

    Beste allen,

    Ik wil binnenkort naar acapulco gold. Wat is de prijs daar voor een dame? Zijn er nog andere plekken aan te raden? Mijn voorkeur gaat eigenlijk uit naar een partytreff all-in prijs. Bestaan deze tenten nog? Zo ja, waar dan?

  37. #2347
    Geregistreerd
    15 mei 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:34
    Berichten
    194
    Discussies
    7
    Thanks
    272
    Thanked
    767 in 90 posts

    Standaard

    afhankelijk van wat je wil, prijzen vanaf 40, sommigen vragen 50

  38. #2348
    Geregistreerd
    13 oktober 2021
    Last Online
    19 maart 2024 @ 11:41
    Berichten
    90
    Discussies
    0
    Thanks
    21
    Thanked
    41 in 22 posts

    Standaard

    Eigenlijk wil een soort van dagkaart en dan onbeperkt maar weet niet of die tenten nog bestaan? En wat is jullie ervaring met Aca? Klopt de prijs kwaliteit verhouding? Hoeveel dames lopen er rond op de vrijdagen?

  39. #2349
    Geregistreerd
    3 december 2015
    Last Online
    Vandaag @ 09:52
    Locatie
    Midden Brabant
    Berichten
    5.752
    Discussies
    86
    Thanks
    14.341
    Thanked
    9.379 in 3.391 posts

    Standaard

    Partytreff all-in prijs mag niet meer in Duitsland. Kan nog wel in gang-bangs van bijvoorbeeld Ramontiek of Eroxx in België. Maar er zijn er veel meer.

  40. Onderstaande leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (16 oktober 2021)

  41. #2350
    Geregistreerd
    27 september 2015
    Last Online
    11 maart 2024 @ 17:27
    Locatie
    Stedje van Lol en Plezeer
    Berichten
    2.499
    Discussies
    140
    Thanks
    8.393
    Thanked
    13.980 in 2.058 posts

    Standaard

    Ben je afgelopen weekend nog weggeweest?
    Ik had vorige week zaterdag zin in kip met frietjes en waarom zelf koken als je dit in Ratingen kunt gaan eten in het gezelschap van schaars geklede dames.

    Ben je vroeg gegaan?
    Rond 17.00 uur aangekomen. Firehawk, Graagneuker, Pasja en Poefboy waren er. Later kwam Brombeerzuid ook nog. Dus was wel gezellig en zeker veel met BBZ aardig bijgekletst. Denk dat ik hem voor het laatst voor corona heb gezien.

    Was het druk?
    Viel wel mee. Werd pas druk qua beren rond 23.00 uur. Veel groepjes jeugdige patsertjes met dito gedrag die de laatste weken ontbraken in de clubs toen ze een PCR-test nodig hadden.

    Waren er veel dames?
    Al met al waren er 29 dames.
    Roemeens: Alexandra, Andrea, Bibi, Caro, Corinne, Crystal, Eveline, Helene, Julia, Katya, Lilly, Magda, Manuela, Mickey, Natalie, Olivia, Raluca, Stropalenga, Surina, Vivian plus 6 Roemeense waarvan ik er vijf van gezicht ken maar geen naam van weet.
    Overig: Deborah, Pamela, Shila

    Who the fuck is Surina?
    Een meiske met een lolitalijfje en zag er qua gezichtje uit als een brugklasser, alleen het beugeltje ontbrak nog.

    Die zal dan wel populair zijn geweest.
    Hoe jonger het geitje hoe ouder de bok. Het was duidelijk dat er genoeg oude mannetjes door haar hun Lolita fantasie konden uitleven.

    Nog gekamerd?
    Ik liep tegen een wit laken aan. Verdomd de geest van Acapulco. Als ware ik een Ghostbuster van de gelegenheid gebruik gemaakt om haar te vangen. Anderhalf uur lang genoten van Caro en dus bijgedragen aan haar reputatie van onzichtbaar zijn. Ik had voor later Deborah op het oog maar die was steeds bezet en voor ik naar huis ging uiteindelijk nog een uurtje met Alexandra.

    Is Alexandra niet die meid die in de bar vaak de vulgaire pornoslet uithangt?
    Yep, een guilty pleasure, maar FH had al gezegd dat ze op de kamer anders was en dat klopt. Scoorde punten toen ze zo'n patsertje diste. Is eigenlijk echt een lieverdje.

    Slechte marketing dus?
    Heb ik haar ook gezegd. Ze doet dat schijnbaar uit verveling. Of het slim is is een tweede maar op de kamer pure GFE waar ik verwacht had dat het een afwerk porno sessie van jewelste zou worden.

    En de rest?
    P&P vertrokken al iets na zessen. FH en GN waren toen ik om 21.15 uur terugkwam van mijn kamer met Caro al vertrokken op zoek naar diamantjes in Moers. BBZ was er nog. Hij had de volgende dag vroeg verplichtingen en wilde het niet te laat maken en is zo rond elf vertrokken.

    Is het laat geworden?
    Ik ben rond 02.00 uur gegaan. Veel gedold met Mickey, Andrea, Eveline en Alexandra. Toen ik terugkwam van mijn kamertje met Alexandra was de bar verworden tot een hok vol hitsige halal hanen zonder dat er ook maar één wipkipje vrij rondliep. Een aantal kon je ook aanduiden als wandelende testosteron bommetjes die waarschijnlijk alleen onschadelijk gemaakt konden worden door een inwendig ontstekingsmechanisme zonder dat het verdere schade zou opleveren.
    If you obey all the rules, you miss all the fun

    A dirty mind is a joy forever

    Some people see things as they are, and ask why. I dream of things that never were, and ask: why not?

  42. Onderstaande 24 leden hebben Patjax bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid (15 oktober 2021),comcom (15 oktober 2021),Elmo3108 (17 oktober 2021),Firehawk (15 oktober 2021),Giodude (17 oktober 2021),Herr Fick (17 oktober 2021),Husky (15 oktober 2021),jemame (15 oktober 2021),JonnyFontane (15 oktober 2021),Kurt Cobain (15 oktober 2021),Kwakje (16 oktober 2021),le_belge (15 oktober 2021),Manureva (16 oktober 2021),mentholbear (16 oktober 2021),pcenter (16 oktober 2021),Pierke69 (17 oktober 2021),pret (15 oktober 2021),Ricky Martin (15 oktober 2021),Shakir (15 oktober 2021),The Joker (15 oktober 2021),Ties85 (17 oktober 2021),Veli (15 oktober 2021),WANDELAAR5 (15 oktober 2021),Wijze grijze (15 oktober 2021)

 

 
Pagina 94 van 154 EersteEerste ... 4484909192939495969798104144 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:20.

Living Room 468*60