Pagina 166 van 166 EersteEerste ... 66116156162163164165166
Weergegeven resultaten: 4.126 t/m 4.135 van 4135
    Last Online
    Vandaag @ 01:13
    Discussies
    289
    Thanks
    29.613

Standaard

Maar het gebeurt helaas wel, dus ik snap die Duitser wel. Sommige heren hebben zelfs hun geld in hun badjas zitten.

Ik klop aan de buitzijde van de badjaszak. Dan rammelt mijn doosje tic tac ook en is de kans groot dat het mijn badjas is
    Want ik heb zelf overigens nog een 'handicap' met bijna -8 dat ik na een sauna rondje of douchen als een blinde mol moet voelen naar de badjassen en handdoeken. Vaak heb ik daarom alles op een vast plekje zitten en nog een hulpmiddeltje. Maar dat terzijde.

Last Online
    Vandaag @ 00:14
    Discussies
    111
    Thanks
    18.638

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Want ik heb zelf overigens nog een 'handicap' met bijna -8 dat ik na een sauna rondje of douchen als een blinde mol moet voelen naar de badjassen en handdoeken.
    Maak gauw een einde aan dat geklungel en bespaar een klein fortuin aan brillen en/of lenzen: https://www.dunyagoz.com/nl/.

3. Onderstaande 3 leden hebben WANDELAAR5 bedankt voor deze bijdrage:

mentholbear (30 november 2024),pret (30 november 2024),theobeart (29 november 2024)

Last Online
    Vandaag @ 01:13
    Discussies
    289
    Thanks
    29.613

Standaard

Thx, heb het een poos geleden overwogen, maar niet voor gekozen.

Last Online
    Gisteren @ 13:03
    Discussies
    1
    Thanks
    227

Standaard

Ik laat alles in het kastje natuurlijk op slot,(ook de badjas)en neem alleen mijn handdoek en de sleutel mee naar de douches. Om misverstanden te voorkomen. Want alle badjassen lijken op mekaar.

6. Onderstaande leden hebben taka22 bedankt voor deze bijdrage:

mentholbear (30 november 2024)

Last Online
    Gisteren @ 09:59
    Discussies
    5
    Thanks
    16

Standaard

Helaas ook slachtoffer geworden van diefstal hier.
    Weliswaar mijn eigen stomme fout want heb mijn sleutel op de locker laten zitten voor een tijdje.
    Toen ik erachter kwam wel 150 armer.
    T zal me niet meer gebeuren maar ‘t is maar dat je weet dat er oneerlijke figuurtjes rondlopen.

8. Onderstaande 3 leden hebben DenBoob bedankt voor deze bijdrage:

Ascari ( 1 december 2024),mentholbear ( 1 december 2024),Peterpanzer ( 1 december 2024)

Last Online
    4 december 2024 @ 23:45
    Discussies
    1
    Thanks
    15

Standaard

Zijn blijkbaar nog steeds bezoekers die de kleine kluisjes (in de hal vlakbij de geldautomaat) niet gebruiken, maar al hun spullen in de kleding locker proppen!!

10. Onderstaande leden hebben Generallee bedankt voor deze bijdrage:

mentholbear ( 1 december 2024)

Last Online
    Gisteren @ 23:01
    Discussies
    148
    Thanks
    4.359

Standaard

Vrijdag met Graagneuker naar Aca gegaan. in de middag nog rustig en goed te parkeren.
    In de avond pas drukker. Schat iets van 40 meiden en 2 nieuwe gezichten tegenover de week ervoor.
    Vorige week was Raluca boos op mij en wou niet naar de kamer, wou niet zeggen waarom. Nu kwam ze naar mij toe en bood excuses aan en wist niet meer waarom ze boos was...
    Ja wat moet ik hier van zeggen. Haar voor straf extra hard in het kontje genomen maar vond ze nog leuk ook dus dat heeft niet geholpen.
    Verder waren Picasso, Shakir en de AH man erook, dus op zich gezellig dagje gehad.
    Nog getwijfeld voor een 2e kamer maar het er maar bij gehouden.
    Verder geen rare of opmerkelijke dingen tegen gekomen.

12. Onderstaande 19 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

Ascari ( 1 december 2024),blauwebeer ( 2 december 2024),bram4826 ( 2 december 2024),comcom ( 1 december 2024),Graagneuker ( 7 december 2024),hara1d ( 1 december 2024),Haradamannetje ( 1 december 2024),Husky ( 2 december 2024),ju52 ( 1 december 2024),Kurt Cobain ( 1 december 2024),Manbijtkat ( 1 december 2024),mentholbear ( 1 december 2024),Patjax ( 6 december 2024),Pierke69 ( 1 december 2024),pret ( 1 december 2024),Reinstecke Fuchs ( 1 december 2024),rmjhexe ( 1 december 2024),WANDELAAR5 ( 1 december 2024),wooley ( 1 december 2024)

Last Online
    6 december 2024 @ 17:49
    Discussies
    8
    Thanks
    9.945

Standaard

De Sint komt in ons land,
    samen met de Kerstman hand in hand.
    Husky ging al vast de boel verkennen,
    om al gauw aan al die nieuwe dames te wennen.
    Want die waren er vandaag in veelvoud aanwezig,
    Selena,Ella,Adele,Briane,Bianca,Delia en vele anderen hielden de ijsberen wel bezig.
    Al deze dames zijn terug op het oude vertrouwde nest,
    ze kwamen van verre streken Oost,Zuid en West.
    Op deze woensdag waren er 53 dames actief,
    de een slank de ander wat stevig maar allemaal gemotiveerd en bijzonder lief.
    De huiskamer was met 80 ijsberen goed gevuld,
    en er werd door het ijsberengilde wat af geluld.
    De geile Husky kon zich niet bedwingen,
    en liet regelmatig de engelen het hoogste lied zingen.
    Binnenkort horen jullie veel meer van ons vertier,
    en kunnen jullie ook genieten van ons plezier.

14. Onderstaande 8 leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

Generallee ( 4 december 2024),Liefje ( 4 december 2024),Mooiejoke ( 4 december 2024),Paul1968 ( 5 december 2024),Reinstecke Fuchs ( 4 december 2024),schoolmeester ( 5 december 2024),Stille genieter ( 4 december 2024),theobeart ( 4 december 2024)

Last Online
    6 december 2024 @ 17:49
    Discussies
    8
    Thanks
    9.945

Standaard

Woensdag de week doormidden gebroken in AG vooral met de wetenschap dat er weer een aantal mij geliefde dametjes terug waren gekomen,
    nam om 10.15 uur mijn smoking in ontvangst van Leyla en betrad na een warme douche het slagveld der hitsige ijsberen.
    Er waren zo vroeg toch al tussen de opening en 12 uur zo`n 25 dames aanwezig wat bij mijn vertrek was opgelopen tot 53 en rond de 80 luie en actieve ijsberen.
    Na het ontbijt de goed op temperatuur zijnde sauna bezocht en aansluitend na een koude douche de rokerslounge met een bezoek vereerd om een geurig sigaartje op te steken,
    al snel kwam de van vakantie teruggekeerde Ella mij gezelschap houden en wat bijgepraat over haar verblijf in Roemenie onder het genot van een latte Machiatto.
    Ella was gekleed in een spannend zwart jurkje die haar figuur bijzonder goed deed uitkomen.
    Natuurlijk bracht onze wederzijdse aanhankelijkheid een portie gezonde spanning met zich mee en Husky junior bereikte al een optimale paraatheid,
    deze paraatheid de trap op gesleept naar appartement 18 om in deze fraaie kamer ons twee uur af te zonderen en te genieten van elkaars lichamen.
    Het was weer heerlijk om na bijna een maand afwezigheid haar lichaam te ontbloten en haar mooie natuurlijke borsten te kussen,
    ook bij Ella nam de vochtigheidsgraad met de seconde toe en ineengestrengeld vielen we op het bed en hebben we genoten van alle vaardigheden die we laatste twee jaar met elkaar ontwikkeld hadden
    Twee uur samenzijn ging snel voorbij via een wederzijdse massage en meerdere keren engelengezang en tromgeroffel
    Me later terug getrokken in de door mentholbear zo geroemde relaxruimte en zoutkamer om mijn ontvangen berichten door te nemen en de meegebrachte tijdschriften te lezen,
    slapen daar doe ik niet aan, een goed getrainde Husky moet altijd alert zijn op loslopend vrouwelijk schoon en dat was er op die woensdag in grote getale aanwezig!
    Dames aanwezig o.a. uit tropische oorden Putri,Lucia en Colombiaanse Laura,Albanese Nina,Bulgaarse Pamela en verder vooral het Roemeense kamp de weer aanwezige Selena met bril,
    Manuela,Iris,Mara,Simona,Bianca voorheen Samya,Briane ook weer terug evenals Ella,Delia,Adele weer ook weer aanwezig,Christa,Magda,Aprodite,Helen,Nathalie met haar goddelijke lichaam,
    Katie,Natasja,Catty,Elisa,Aischa,de langbenige Angela,Maja,Alexia,Flori,Bella/Suzy,Bibi,Caro,Paula,Silvia en natuurlijk Raluca die aan belangstelling geen gebrek had,Miriam,Eveline etc. etc.
    Woensdag is altijd Popeye tijd dus kon ik genieten van een lekker visje,frietjes en voedzame spinazie waardoor mijn latent aanwezige spierballen weer in omvang toenamen
    Tweede sessie van een uur was met het Colombiaanse milfje Laura die in monokini met haar tantra seks Husky zijn edele delen via het betere lik en pijpwerk heerlijk verwende,
    om aansluitend plaats te nemen op mijn totempaaltje en in ritmische galop mijn nakomelingen hun verdiende vrijheid te geven
    Met bram4826 uit het hoge noorden en Rudy uit België samen het avondeten genuttigd en het saunalandschap doorgenomen,
    om daarna na twee sessies rond acht uur te vertrekken naar de uiterst mooie Veluwe waar de wolven nu ook al de pony's naast de schapen op het menu hebben

16. Onderstaande 17 leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

Bluebear ( 6 december 2024),bram4826 ( 7 december 2024),comcom ( 6 december 2024),jemame ( 6 december 2024),ju52 ( 7 december 2024),Kurt Cobain ( 6 december 2024),Laatbloeier ( 7 december 2024),Liefje ( 6 december 2024),mentholbear ( 7 december 2024),Patjax ( 7 december 2024),Paul1968 ( 6 december 2024),pret ( 6 december 2024),Reinstecke Fuchs ( 6 december 2024),rmjhexe ( 6 december 2024),schoolmeester ( 6 december 2024),Toetebel ( 6 december 2024),WANDELAAR5 ( 6 december 2024)

Last Online
    Gisteren @ 21:19
    Discussies
    1
    Thanks
    731

Standaard

Nikolaus Party im ACA

Kurz entschlossen und mit 3 Kollegen los nach Ratingen zur Nikolaus Party. Respekt an den Club, tolle Dekoration, tolles Essen, Top DJ, angehnehme Party Atmosphäre mit vielen Weihnachtsliedern und Klassikern aus 70 er, 80 er und 90 er Jahren.
    Mädels optisch in traumhafen Nikolaus Kostümen und optisch soviele schöne Mädels gesehen dort gestern wow wow. Viele Neuzugänge mittlerweile dort und einige Rückkehrerinnen zurück.
    Insgesamt waren es gestern so gute 50 DL, vielleicht auch 55. Und es war wirklich für jeden was dabei gewesen.

Zwei gute Zimmergänge habe ich gestern auch absolviert.

Erstes Zimmer mit Raphaela, 29 Jahre, braune Haare, B- C Sillis, schlank, schönes Gesicht
    Bis auf nicht so stark ausgeprägte ZK liefete Raphaela das totale Programm. Speziell etwas Dirty Talk von ihr sorgte für ein Sportzimmer vom feinsten. Sextechnisch alles top und auch sehr gutes Vorspiel von ihr. Lässt sich auch überall abgreifen und lässt sich auch verwöhnen. Die Zeit wurde auch vollständig ausgeschöpft und ich ihr sehr zufrieden mit dem Zimmer. Es besteht klare Wiederholungsgefahr.

Zweites Zimmer mit Alex, 33 Jahre, Ungarn, B-C Natur Cups, blond, toller und sehr gepflegter Körper und auch ein schönes Gesicht, Kommunikation wie Raphaela in gutem deutsch. Eine sehr sympathische und authentische DL. Zuerst wurde erstmal ein wenig Smalltalk gehalten und danach nach Wünschen gefragt. Waren uns von Anfang sympathisch und so konnte es ja nur noch gut ausgehen. Zungenküsse auch hier noch nicht so ausgeprägt, aber ihre mündliche Prüfung ist wirklich abwechslungsreich, schluchzend, mit gehörig Unterdruck, Deepthroat möglich und sehr sehr sehr ausdauernd. Insgesamt 27 Minuten und es kam diesmal noch nicht zum Sexakt. Mir gefielen ihre Verwöhnkünste so gut, dass ich mich einfach zurückgehalten habe. Diese Disziplin bewerte ich mal mit 1 mit Sternchen. Beim nächsten Mal steht unser Zimmer Programm auch schon, so dass ich die Wiederholung kaum noch abwarten kann. Ich glaube, ich habe neben Caro und nachdem schmerzlichen Verlust von Adina vielleicht meine neue Clubehefrau gefunden.
    Da mir Service mittlerweile wichtiger ist, als junge Optikschüsse werde ich Alex sicherlich desöfteren jetzt buchen.

Insgesamt ein Traum Pay Sex für mich und da meine Kollegen auch allesamt Top Zimmer hatten, war's der perfekte Clubtag.
    Freuen uns schon auf die nächste Party dort und hoffentlich ist der gute DJ dann auch wieder mit von der Partie.
    .

18. Onderstaande 9 leden hebben Reinstecke Fuchs bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (Gisteren),Dannii (Gisteren),Firehawk (Gisteren),hara1d (Gisteren),ju52 (Gisteren),mentholbear (Gisteren),pret (Gisteren),schoolmeester (Gisteren),WANDELAAR5 (Gisteren)

Pagina 166 van 166 EersteEerste ... 66116156162163164165166

Regels voor berichten