Pagina 144 van 144 EersteEerste ... 4494134140141142143144
Weergegeven resultaten: 3.576 t/m 3.592 van 3592
    Last Online
    17 september 2023 @ 19:55
    Discussies
    8
    Thanks
    8.435

Standaard

ijsberenfeestje in AG met Cavediver,Firehawk,Wooley,Schoolmeester,Brombeerzu id,Peret,Envert,Guy,Neverenough,Kempie en meerdere lezende maar niet schrijvende ijsberen,
    het werd gezellig met al deze ronddolende kruisridders,wat mij noopte om toch wat langer te blijven dan gepland!
    Opende exact om 10 uur het bal gevolgd door Wooley en vertrok om 23.30 tezamen met Firehawk,toch een respectabele tijd doorgebracht in een van mijn huiskamers,
    was dit niet van plan omdat ik pas zaterdagmorgen om 4 uur op bed lag vanwege een bruiloft,jullie kennen het wel lekker eten,DJ,voetjes van de vloer etc. maar toch een beetje brak
    Maar wonder boven wonder ging het ene feestje naadloos over in het andere.
    Nu niet voetjes van de vloer,maar gymnastiek op een groot bed in een appartement,
    eerst anderhalf uur aan het liefdevol stoeien geweest met Christa,ze was op vakantie geweest dus hadden elkaar ruim twee weken niet gezien,
    dat was te merken want het dametje vrat me letterlijk een figuurlijk op.
    Christa was gekleed in een mooi rood tule kleedje met een rood topje,
    niets er onder aan dus het uitpakken werd ook een klein feestje,prachtige borsten en een stevige kont werden mijn werkgebied.
    Na veel blaasmuziek en verwennerij van mijn totempaaltje en natuurlijk haar poesje hoorden we gezamenlijk meerstemmig de engelen zingen
    Paar uur later nog een uurtje plezier met Magda,o.a. tussen het bergmassief en ook nu klonken de tonen van het blaasorkest oorverdovend,
    ook nu konden mijn nakomelingen genieten van hun verdiende vrijheid
    Mijn derde kamer van een uur was met de mooie Elle,
    ze was gekleed in een visnet setje die haar figuur goed deed uitkomen,haar grote tepels priemde uitdagend door het minuscule net gevalletje
    Kwaliteit seks van de bovenste plank,met alles erop en eraan!
    Volop genoten van elkaar in diverse posities
    Voor alle drie bovenstaande dames geld GFE seks pur sang
    Bij mijn vertrek waren er 51 dames en 70-80 ijsberen,maar er stond alweer een rijtje te wachten toen ik vertrok!
    Om halftwaalf met een voldaan gevoel vertrokken na drie sessies,
    want het bedje wachtte op een toch wel vermoeide Husky

2. Onderstaande 22 leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (27 augustus 2023),Bluebear (27 augustus 2023),cavediver (28 augustus 2023),donkeywonkey (30 augustus 2023),envert (27 augustus 2023),Firehawk (27 augustus 2023),Graagneuker ( 4 september 2023),Kurt Cobain (27 augustus 2023),Kwakje (27 augustus 2023),Liefje (27 augustus 2023),Meme Moo (14 september 2023),mentholbear (27 augustus 2023),mynasch (28 augustus 2023),Partycrasher (31 augustus 2023),pret (27 augustus 2023),Robwandelaar (27 augustus 2023),schoolmeester (27 augustus 2023),Toetebel (27 augustus 2023),uurtje (27 augustus 2023),WANDELAAR5 (27 augustus 2023),wil01 (27 augustus 2023),wooley (27 augustus 2023)

Last Online
    Vandaag @ 21:09
    Discussies
    263
    Thanks
    22.942

Standaard

Kan wel merken dat ie nog moe is... Hij is zelfs vergeten hoe mooi z'n Veluwe is

4. Onderstaande 7 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

Ascari (28 augustus 2023),donkeywonkey (30 augustus 2023),Husky ( 3 september 2023),Meme Moo (14 september 2023),mynasch (28 augustus 2023),Toetebel (27 augustus 2023),wooley (28 augustus 2023)

Last Online
    Discussies
    8
    Thanks
    8.435

Standaard

Was het zowaar vergeten,het was opnieuw Party dag in AG,
    niet alleen Party dag maar ook de verjaardag van een van mijn favoriete leenbruidjes,namelijk Christa.
    Kon goed doorrijden ondanks de diverse wegopbrekingen in Duitsland,
    zodoende stond ik reeds om 10 uur aan de deur te rammelen.
    Waren toch al zo vroeg rond de 8-10 dames aanwezig,zoals Elle,Magda,Pamela,Christa,Carina,Adele ook de spontane Rebekka was gisteren van vakantie teruggekomen,toch meer als een maand weg geweest!
    na de douche en het ontbijt me ontfermd over de jarige Christa,
    het geknuffel op de de sofa werd voortgezet in appartement 20.
    Het jarige dametje was gekleed in een spannend rood tule gevalletje wat ik met plezier staand voor het bed mocht uitpakken,
    natuurlijk had ik ook voor de jarige job naast mijn Adonis body een ander presentje meegenomen
    Anderhalf uur plezier en hartstocht met Christa,meerdere keren engelen gezang voor ons twee,
    en na een fijne massage werd het eindspel ingezet wat uitmondde in een passievolle GFE sessie,waarna ik aansluitend mijn nakomelingen in hun verdiende vrijheid mocht geven
    Het werd een intensief dagje,want de moegestreden Husky verliet pas om halftwaalf het slagveld!
    Tussentijds rond tien uur waren er 54 dames actief en ik schat zo 90-110 ijsberen,
    dames actief o.a. Ami,Denise,Adele,Christa,Magda,Pamela,Elle,Caro,Li lly,Iris,Gabriella,Rebekka,Elli,Christina,Ina,Sele na,Julia,Simone,Mina,Nina,Lydia,Evelina,Carolien,C arina etc. zag ook veel nieuwe gezichten.
    Dames die de party ontvluchten waren o.a.Emily,Manuela,Corina,Vivian,Raluca op vakantie dus ook geen Firehawk,Mihaela,Lia en nog een paar andere.
    Dames uit tropische landen waren Zambiaanse Shila,uit de Dominicaanse Republiek Deseo en haar collega.
    Het eten was goed met de gebruikelijke grillgerechten,salades en bijlages,maar ook heerlijke visgerechten garnalen,gamba`s,en natuurlijk fruitsalades,chocoladepudding etc.
    je moest er wel snel bij zijn,want luie ijsberen werden opeens snelle ijsberen met veel haast om hun vraatzucht te bevredigen
    Natuurlijk ontbraken de honderden ballonnen niet,
    en de dames waren merendeels mooi gekleed,som zelfs in avondkleding die niet zou misstaan op een chique gala
    Serin bij de receptie,Maria en Alina plus de vele anderen werkten zich een slag in de rondte om het iedereen naar de zin te maken,
    vanaf vier uur was er vrijbier en stonden er diverse grote glazen kannen met cocktails op de bar!
    Paar keer genoten van een goed op temperatuur zijne sauna,
    hier en daar wat gesproken met goed geluimde Nederlandse,Duitse en Belgische ijsberen.
    Uit Nederland o.a. Kempie,Guy,Envert en meerdere lezende ijsberen zoals Knabbel en Babbel uit Rotterdam en Denhaag die altijd samen reizen,uit België o.a. Shakir.
    Mijn tweede kamer was met de sympathieke en mooie Elle,zondemeer al lange tijd een van mijn favoriete dames in AG,
    ze was gekleed in spannende lingerie die Husky zorgvuldig mocht uitpakken,verder een uur lang samen genoten van alle fijne dingen die in ons repertoire voorkwamen
    Helaas gaan aanstaande maandag Elle en Caro weer een aantal weken terug naar Roemenie,gelijk hebben ze,de boog kan niet altijd gespannen zin!
    Mijn derde kamer was met mijn favoriete minivrouwtje Selena,
    een uur lang stomende seks met dit vreselijke lieve GFE dametje,ook nu weer genoten van het goeds wat ons samenzijn met zich meebracht
    Het minivrouwtje met sprekende ogen en haar secretaressebril is regelmatig mijn vaste tafeldame
    Zoals reeds gememoreerd om halftwaalf de seks tempel annex huiskamer na drie sessies meer als voldaan verlaten,uitgezwaaid door Serin,
    om weer terug te gaan naar die mooie Veluwe

6. Onderstaande 22 leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

Bluebear ( 3 september 2023),buttlover ( 4 september 2023),cavediver ( 4 september 2023),donkeywonkey ( 3 september 2023),Edje007 ( 4 september 2023),Firehawk ( 3 september 2023),forgetskinnyletsgetfatty ( 3 september 2023),Kurt Cobain ( 3 september 2023),Laatbloeier ( 4 september 2023),ME262 ( 5 september 2023),mentholbear ( 9 september 2023),Pierke69 ( 8 september 2023),Reinstecke Fuchs ( 3 september 2023),rmjhexe ( 3 september 2023),schoolmeester ( 3 september 2023),Shakir ( 3 september 2023),theobeart ( 5 september 2023),Toetebel ( 3 september 2023),uurtje ( 3 september 2023),WANDELAAR5 ( 4 september 2023),wil01 ( 3 september 2023),wooley ( 3 september 2023)

Last Online
    18 september 2023 @ 17:58
    Discussies
    0
    Thanks
    22

Standaard

Was van de week weer eens in AG. Had gehoopt BiBi weer te zien maar helaas tevergeef.. had er wat extra tijd aan vergeven.. extra sauna pff dakterras opdrogen in de zon en nog wat eten.. niet zo geweldig maar toch ok.
    Dacht nog had ik maar beter wat verder gereden naar Wuppertal Sky.. voor mij persoonlijk geen keuze stress �� maar had dan wel sauna gemist en eten is daar niet zo geweldig.... in Sky zijn het enkel de vrouwen Latina's waar ja van moet houden �� ik wel

Goed .. mag niet klagen. Vanessa had ik ook niet gezien maar een dame viel wel op voor mij. Eerst nog wat beschaafd gekleed... en later nadat ik hoop op BiBi al opgegeven had was ze volledig naakt op zoek naar slachtoffers ����. Dus.. let's go... Cubaanse met lekkere komt die voor je de trap oploopt en tatoo tot iin dr.. vond ik wel wat hebben. Het zal niet ieders favoriet zijn maar ik vond het top.
    Op de kamer een goede pijp beurt gekregen. Ze wou wel wat vroeg overgaan naar neuken maar ook geen probleem om nog lekker door te gaan.. niks te klagen. Dan nog lekker geneukt en snel gekomen... was alweer tijdje geleden en was geil.. mijn dag was weer goed.
    Ben haar naam helaas alweer vergeten door m'n geilheid.

Ze was pas 2 weken in AG en zou over 2 weken tot October naar Cuba gaan zei ze nog.
    Hm binnenkort nog eens gaan dan?

Geen spijt van mijn bezoek. Heb weer goed genoten.

8. Onderstaande 6 leden hebben theobeart bedankt voor deze bijdrage:

donkeywonkey ( 9 september 2023),Firehawk ( 8 september 2023),mentholbear ( 9 september 2023),schoolmeester ( 8 september 2023),WANDELAAR5 ( 8 september 2023),wil01 ( 8 september 2023)

Last Online
    Vandaag @ 21:04
    Discussies
    123
    Thanks
    3.805

Standaard

Vrijdag even in Aca geweest. Was er net na 17:00 uur.
    Op zich genoeg meiden zeker wel over de 30. Binnen was het goed uit te houden met de airco.
    Verder niet veel nieuws al was tot mijn grote verrassing Raluca al weer terug.
    Niet al te lang toen ik op een bankje zat kwam Christina naast mij zitten en kwam tegen mij aan in mijn armen liggen.
    Aangename verrassing. Even wat kletsen was ook schijnbaar pas terug van vakantie. Mij door haar laten verleiden en naar de kamer gegaan.
    Is volgens mij nu de 3e kamer met haar en was ook weer gewoon goed. TZ, lekker pijpen en uiteindelijk in doggy, batsend tegen die big ass lekker klaargekomen.

Voor de rest beetje eten, drinken en zitten. Verder niet echt ijsberen om wat mee te kletsen. Later kon Raluca natuurlijk niet ontbreken en weer een lekker uurtje met haar gekamerd.
    Ze squirte weer goed door de kamer op en uiteindelijk haar weer lekker tot de rand gevuld ™ , ®, ©.

Nog even wat uitrusten en wat drinken en leeg en voldaan vertrokken.

10. Onderstaande 5 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

Ascari (10 september 2023),Manbijtkat (10 september 2023),mentholbear (10 september 2023),Shakir (10 september 2023),WANDELAAR5 (10 september 2023)

Last Online
    Vandaag @ 11:30
    Discussies
    19
    Thanks
    2.961

Standaard

Afsluiter van de zomer op de Party van Acapulco Gold
    (2 september)

Aangezien ik tegenwoordig nog maar in een beperkt aantal clubs kom (de budgetclubs met name) had ik een beetje het gevoel uitgeschreven te zijn, maar deze party was absoluut een verslag waard!

Ik stond vaak nogal sceptisch tegenover parties in saunaclubs want veelal is er geen sprake van een "feeststemming" en betaal je een hogere entree om in ruil nutteloze feestattributen te verkrijgen. Tijdens mijn driedaagse neuktrip (31/09-02/09) had ik aanvankelijk de parties op 2 september in Acapulco Gold & Penelope bewust gemeden en koos ik die dag voor Prime in Velbert. Dat werd daar een mooi wellness-dagje, maar geschikte dames waren er in geen velden of wegen te bekennen. Ik besloot het zekere voor het onzekere te nemen door na het avondeten koers te zetten naar het heilige industrieterrein van Ratingen.

Ik arriveerde in Acapulco Gold omstreeks 19u30, wat uitzonderlijk laat is voor mijn gewone doen, ik ben immers een saaie dagjesbeer. De parking stond stampvol, en er bekroop me de angst dat ik hier (net zoals in Prime) geen liefje zou kunnen opscharrelen. Ik werd hartelijk verwelkomt door mijn favoriete theke Serin. Ik overhandigde gaarne de 50 euro en begaf me naar het feestgeweld.

In de centrale hal trof ik een zwoele en levendige Acapulco Gold aan. De club zat afgeladen vol en achter de knoppen pompte DJ Turk de sfeer erin. Er beukten ontzettend gave Balkan beats uit de bassen, een sfeertje waar Shakir tuk op is (in de Balkan weten ze tenminste wat feesten is). Dames en beren dansten, om daarna op de kamer van elkaars bezweterig lijf te genieten. Zelfs Samya verbleekte naast de partysfeer van vandaag.

De voltalige dames-crew leek wel opgetrommeld te zijn voor deze partydag, ik schat dat er minstens 50 rondliepen. Zelf de meest hopeloze dames die normaal gezien lamlendig in de zetel hangen of aan de lopende band sigartten paffen hadden nu haast onafgebroken werk.

En neuken? Ja, dat bleek spoedig mogelijk aangezien Ella (mijn vast clubliefje) ook in Da House was. Afgelopen donderdag had ik al anderhalf uur met haar gekamerd en vandaag zijn we nog maar eens een uurtje gaan spelen. Ella heeft zowat alles dat ik in een (club)dame zoek: naturel, lekker stevig gebouwd, jong, vriendelijk, en nooit gezeur. Zoals steeds kreeg ik een lekker ouderwetse beurt met alles erop en eraan. Ondertussen ken ik haar al een jaar en het staat nu al vast dat ze moeiteloos in mijn persoonlijke Top 3 van Miss IJsbeer 2023 terecht gaat komen.

Er was jammer genoeg niet zoveel aanspraak (maar eigenijk hoefde dat ook niet, je kon elkaar toch niet verstaan van het kabaal). Ik heb kempie even gesproken en Husky zou snel verkassen naar de immer mooie Veluwe. Mijn gebruikelijke partners in crime zoals "De Rudy" en rmjhexe waren er niet.
    De afwezigen hadden ongelijk vandaag!

Wat een prachtige afsluiter van de zomer, dit moet zeker de beste clubdag van het jaar geweest zijn ('s morgens rondtrekken in het heuvelachtige Neanderland, dan wellnessen in Prime, om vervolgens te feesten en te knollen in Acapulco Gold). Ik sta al te poppelen voor de volgende party! De eerstvolgende keer dat ik me nog eens naar deze contreien begeef zal helaas nog een tijdje op zich moeten wachten. Op de Halloween party zal ik uiteraard weer van de partij zijn.
    Tot dan!

PS. De duurdere premiumclubs van tegenwoordig, in al hun leegte en somberheid, ik snap nog altijd niet wat sommigen onder ons daar gaan zoeken.

12. Onderstaande 16 leden hebben Shakir bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (10 september 2023),cavediver (11 september 2023),Dannii (10 september 2023),Firehawk (10 september 2023),Husky (14 september 2023),Kwakje (10 september 2023),Massi (12 september 2023),mechelen (12 september 2023),mentholbear (10 september 2023),Patjax (15 september 2023),pret (10 september 2023),rmjhexe (14 september 2023),schoolmeester (10 september 2023),Toetebel (10 september 2023),uurtje (10 september 2023),WANDELAAR5 (10 september 2023)

Last Online
    Gisteren @ 15:36
    Discussies
    1
    Thanks
    200

Standaard

vorige week geweest op vrijdag avond niet erg druk, het was een beetje saai, eten is niks bijzonders zoals gewoonlijk, de meeste (nieuwe) dames zijn passief die zetten gewoon ongeintresserd rond te kijken en te wachten totdat er iemand komt gekamerd heb ik met Raluka of Raluca, ik snap niet waarom zoveel goede berichten over haar zijn, voor mij was niets bijzonders het begon op de bank met vragen naar wat ze wel of niet deed, zij was heel erg vaag darover, we praten in de kamer daarover heeft ze gezegd, dus wij naar de kamer, ik wou toch ervaren hoe zij is vanwege de vele positieve berichten, ze wou alles zelf doen ik moest op mijn rug liggen en afwacten, eerst een beetje pijpen, en dan kwam ze boven op liggen (cowboy) en dan nog een beetje pijpen en dan weer bovenop, het was niet erg sexy wat ze deed vooral omdat ik niks mocht doen, dus het duurde heel lang en dan begon ze klagen dat ik geen gevoel heb, uiteidelijke heb ik maar een eind aangemaakt zonder haar tot de nok te vullen (klaar te komen) dit is niet voor herhaling vaatbar voor mij. volgende keer gewoon bij mijn vaste vriendin.
    Normaal blijf ik tot laat zitten praten met andere dames en beren, en paar drankjes nemen, maar ik had geen zin meer en ben daarna na huis gegaan rond 21:00 uur,

14. Onderstaande 9 leden hebben taka22 bedankt voor deze bijdrage:

Ascari (14 september 2023),Firehawk (14 september 2023),Flinstone (17 september 2023),Johnsonxxx (15 september 2023),mentholbear (16 september 2023),middagbeer (14 september 2023),Patjax (15 september 2023),schoolmeester (14 september 2023),WANDELAAR5 (14 september 2023)

Last Online
    Vandaag @ 17:24
    Discussies
    104
    Thanks
    75

Standaard

Am 30.09. Oktoberfest im AcaG und im PdL.

VanKees

Last Online
    Discussies
    263
    Thanks
    22.942

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door taka22 Bekijk bericht
    zonder haar tot de nok te vullen (klaar te komen)
    Oef, je zat heel dicht aan tegen een copyright rechtszaak van Firehawk

17. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

Firehawk (17 september 2023)

Last Online
    Vandaag @ 21:04
    Discussies
    123
    Thanks
    3.805

Standaard

Ik doe er niet zo moeilijk over.
    Ik heb vandaag de klus geklaard, en haar tot de rand gevuld ™ , ®, © en er overheen.
    Ze zag er zo lekker uit vandaag. Lekker haar poesje en kontje genomen.

19. Onderstaande 5 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

Ascari (17 september 2023),mentholbear (17 september 2023),Reinstecke Fuchs (17 september 2023),Toetebel (17 september 2023),Wentelt Eefje (17 september 2023)

Last Online
    Discussies
    263
    Thanks
    22.942

Standaard

GIRAFFE

Op de 28e van de 8e Ratingen bezocht. Het zou wat minder mooi weer worden, en dan vind ik Aca Gold erg fijn dat ze binnen een rustige zoutstenen kamer op de 1e verdieping hebben.

Na aftikken van de entree en opfrissen, gauw de innerlijke mens aansterken. Lekker broodje ei genomen en na een iets te hete sauna rondje van 93 graden, dacht ik met de onverwachte verschijning van het zonnetje even gebruik te kunnen maken van het dakterras. Die bleek helaas op slot te zitten. Wellicht vanwege gladheid na wat regen.
    De zoutkamer was gelukkig wel een toevluchtsoord voor deze lome ijsbeer die graag z'n vangst van de dag (broodje ei) ergens rustig ligt te verteren...

Kwa line up begon de dag rustig met 5 dames en een man of 12. Dat liep in de avond op naar circa 25 dames en iets meer heren.
    Ik meende een bekend gezicht te herkennen en inderdaad, Carolina was weer terug. Helaas was ze die dag gepannenkoekt van vroeg tot laat. En hopelijk dat ik de volgende keer wel onthoud om haar kleur ogen te checken voor Cameltoe Slide
    Selena was ook weer van de partij en wederom geweldig van elkaar genoten op een kamertje. Een GOSC meid voor menig ijsbeer die van slank houdt.
    En miss ijsbeer 2022 & 2023 was een vaste waarde voor me. Caro weet me altijd geweldig te verwennen tijdens een kamergang. GOSC, correct en respectvol. Geen wonder dat menig klant haar weet te waarderen.

Een dame met een grote roos tattoo vond ik erg aantrekkelijk en vroeg haar naam toen ze op d'r weg naar de serre was. En daar had ik goed aan gedaan, want dementholbear was strak vergeten dat ze Gina heet en na raadpleging van m'n dagboekje het geen hoogvlieger bleek te zijn geweest.
    Ook was er super lange slanke geblondeerde dame aanwezig. Op haar stelten leek ze helemaal op een giraffe. Ik zou een stijve nek krijgen om haar aan te kunnen kijken. In 69 zou ik misschien bij haar navel komen. Of het zou een keer leuk zijn om staand te proberen beffen...

Enfin, na nog wat smaakvolle maaltijden, wat saunarondje en een dutje de club weer tevreden verlaten. Wat me de vorige keer was opgevallen was dat de deur naar een open gedeelte bij de douches bij de sauna was verwijderd. Die was nu nog steeds niet vervangen. Hoop dat dit wel gebeurd nu de herfst voor de deur staat. Wordt anders wel wat fris en straks een ijsbaan met de winter...

21. Onderstaande 11 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

Ascari (17 september 2023),bertje600 (17 september 2023),Bluebear (17 september 2023),CVARIA (17 september 2023),Firehawk (17 september 2023),Herr Fick (17 september 2023),Husky (17 september 2023),Kurt Cobain (17 september 2023),Reinstecke Fuchs (17 september 2023),WANDELAAR5 (17 september 2023),wil01 (17 september 2023)

Last Online
    Discussies
    8
    Thanks
    8.435

Standaard

Koffers gepakt,snor geborsteld en met mijn goede humeur in de achterzak ga morgen een paar weken op vakantie,
    maar afgelopen week toen ik nog na een andere reis in Nederland vertoefde Penelope en GG bezocht.
    Daar volop genoten van mijn leenbruidjes
    Maar de trilogie zou niet voltooid zijn zonder een een bezoek aan AG.
    Langzaam loopt deze saunaclub weer vol met mijn favoriete duifjes,alleen favoriet Elle ontbrak en geniet van een fijne tijd in Roemenie.
    Betrad op vrijdag om 10.15 uur een van mijn favoriete huiskamers!
    Douche,ontbijt, hier en daar wat Dames aan de borst gedrukt en op de sofa naast Colombiaanse Laura plaatsgenomen,
    na wat geknuffel mijn milfje een sleutel laten halen.
    En zo betrokken we twee uur lang appartement 21,
    Laura was gekleed in een doorzichtig topje waar haar tepeltjes brutaal doorheen prikte.
    Wat fijn om dit presentje uit te pakken
    Werd weer een fijne GFE tijd,met afwisselend een intensieve massage en Tantra seks,
    vele keren klonk er luid hoorngeschal en hoorde we de luidkeels zingen
    Na de sauna en een langdurig verblijf op het zonneterras werd het tijd voor een hapje eten,
    wat overigens weer prima smaakte.
    Mijn tweede verovering was de wellustig gevormde Rebecca,
    een uur genoten van deze sympathieke en lieve dame in appartement 20.
    Zij gekleed in zwart doorzichtig negligé,geweldig om dit dametje uit haar niemendalletje te helpen.
    Bijzonder fijne BJ afgewisseld met al de fijne dingen waar Husky zo enorm geil van word.
    Ook nu genoten we beide van onze vaardigheden
    Nog de FC Bayern in een spannende wedstrijd zien gelijkspelen tegen Leverkusen!
    Mijn derde kamer opnieuw in appartement 21 was een trio met Christa en Magda,
    dames zijn bijzonder goed op elkaar ingespeeld.
    En op de sofa in het rookhok werd er al door beide getest hoe de kleine Husky er voor stond,met de nadruk op stond
    En het werd een supergeile sessie,overal borsten,tepels,poesjes,billen die Husky verwenden,
    mijn totempaaltje werd niet rust gelaten en begon van pure verrukking van zich af af te spugen
    Kortom ons heerlijk kunnen uitleven!
    Bij mijn vertrek waren er 54 dames actief en zo`n 70-80 luie en actieve ijsberen!
    Zo heb ik het weekje tussen twee vakanties in goede besteed
    Rond halfelf na drie sessies meer als voldaan AG verlaten om de mooie Veluwe weer op te zoeken
    en mijn koffers te pakken

23. Onderstaande 6 leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

comcom (18 september 2023),Liefje (17 september 2023),mentholbear (17 september 2023),schoolmeester (17 september 2023),WANDELAAR5 (17 september 2023),wil01 (17 september 2023)

Last Online
    Vandaag @ 19:36
    Discussies
    111
    Thanks
    13.141

Standaard

Husky, fijne vakantie toegewenst.
    We spreken en zien elkaar wel weer te zijner tijd in Aca Gold of Penelope de luxe.

Groet, schoolmeester.

Last Online
    Gisteren @ 18:56
    Discussies
    1
    Thanks
    17

Standaard

Beste Beren,

Gisteren hadden we een bbq vanuit werk, maar kreeg toch wel zin in een verzetje, gepland werd om naar AG te gaan.
    Mijn maat even contact had gezocht met Firehawks die bleek er al te zitten.
    Dus hoppa de auto gestart en rond 21.30 uur liepen we de tent binnen.
    Was erg druk meer mannen dan vrouwen zo te zien.
    Voor ieder wat wils, maar kon even nog geen geschikte dame vinden voor mij.
    Toen adviseerde Firehawks me een dame genaamd Adina.
    Alles in het pakket vertelde hij van tongzoenen tot heerlijk diep en gevoelvol pijpen en goed neuken.
    Moet zeggen was idd. Super, echt een goede GFE ervaring met haar.
    Ook het half uur goed volgemaakt, en haar uiteindelijk haar welverdiende 50 euro gegeven.
    Was weer een fijne zaterdagavond dus in AG.

Groetjes Piepo..

26. Onderstaande 4 leden hebben Piepo777 bedankt voor deze bijdrage:

Firehawk (17 september 2023),mentholbear (17 september 2023),wil01 (17 september 2023),wooley (18 september 2023)

Last Online
    19 september 2023 @ 22:42
    Discussies
    23
    Thanks
    41

Standaard

Was al weer een tijd geleden dat ik deze club had bezocht.was er zatermuddag rond 16.00 uur met mijn maatje Poefboy.Het was er al vrij druk.Helaas was Caro niet aanwezig,maar zag wel wat nieuwe gezichten.Eerst wat eten en rond 18.00 zag ik Ivy lopen.Een mooie dame met felblauwe ogen en een een flink aantal tatoeages. Ik schat haar in de dertig.Na wat twijfels toch de sleutel gevraagd. Ze bleek vroeger ook al in de oude Penelope in Essen gewerkt te hebben .Kamergang was een voldoende .Had haar nog wat extra betaald voor tz ,maar was helaas maar miniem.Beffen was ook niet mogelijk,dus niet voor herhaling vatbaar.Later nog een praatje gemaakt met Firehawk,die kort daarop Raluca tot de rand had gevuld.Ook nog wat andere bekende ijsberen gezien.Mijn grootste wens van die dag was nog met Adine te kameren voordat ik naar huis ging.Had haar al 2 x misgelopen.Rond 21.00 was ze eindelijk vrij.Half uur een hele goede kamer gehad,waarbij ik haar nog een goede massage heb gegeven,waar ze erg blij mee was.Al met al toch een leuke dag gehad,maar dat is meestal wel het geval in AG.

Verstuurd vanaf mijn SM-A528B met Tapatalk

28. Onderstaande 9 leden hebben pasja bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (18 september 2023),Ascari (17 september 2023),Dannii (18 september 2023),Firehawk (17 september 2023),mentholbear (17 september 2023),pret (18 september 2023),rmjhexe (18 september 2023),schoolmeester (18 september 2023),WANDELAAR5 (17 september 2023)

Last Online
    Vandaag @ 19:26
    Discussies
    26
    Thanks
    554

Standaard

Ein paar Gedanken und Informationen zu meinem letzten Besuch im Aca Gold im September

Das Aca Gold hat eine breit aufgestellte Stammbesetzung von überwiegend rumänischen Frauen. Rumäninnen kommen, gehen und kehren häufig wieder zurück nach einiger Zeit. Einige Künstlernamen werden bei Abwesenheit der Frauen blockiert und andere Namen wurden zur Neuvergabe freigegeben.

Zuletzt wurde ich auf diesen verwirrenden Wechsel der Frauen unter dem mir sehr bekannten Künstlernamen Gina aufmerksam, weil Aussagen zu unterschiedlichen Frauen dabei gepostet wurden.

Künstlernamen von Rumäninnen, die neu vergeben wurden:

Anais

Vorher: Anais (aka Luxandra), Rumänin, Mitte 20, skinny, schwarze lange Haare, gepiercte Brust-Warzen, arbeitet zur Zeit im Living Room.

Jetzt: Anays, Rumänin, 23 Jahre, sehr schlank, attraktiv, sehr lange Haare bis zum Popo, keine gepiercten Brustwarzen. Trotz unterschiedlicher Schreibweise wird ihr Künstlernamen gleich ausgesprochen, wie der französische Vorname Anaïs.

Antonia

Vorher: Antonia, Rumänin, Ende 20, schlank, schwarze lange Haare, keine Silikon-Implantate, arbeite im Penelope und Aca Gold.

Jetzt: Antonia, Rumänin, Ende 20 Jahre, normale Figur, D-Silikon Implantate, und deutlich tätowiert.

Diana

Vorher: Diana, Rumänin, Mitte 20, halblange dunkele Haare, normale Figur, Piercing mittig Oberlippe.

Jetzt: Diana, Rumänin, Mitte 20, lange dunkele Haare, schlank.

Gina

Vorher: Gina (Ex-Anna Maria im Prime Velbert), Rumänin, Mitte bis Ende 20, skinny Figur, keine Silikon-Implantate, keine deutlichen Tattoos.

Jetzt: Gina (Ex-Living Room), Rumänin, 24 Jahre alt, eine gepiercte Brust-Warze, Silikon in der Oberweite, reichlich tätowiert.

Lilly

Vorher: Lilly, Rumänin, Ende 30 Jahre alt, blond.

Jetzt: Lilly, Rumänin, 23 Jahre alt, normale Figur, dunkele lange Haare.

Maya

Vorher: Maya, Rumänin, Mitte 20, blonde lange Haare, schlank, ein prägnantes Tattoo zwischen ihren Brüsten, vorher weitere Künstlernamen im Aca Gold, wie: Anja und Bella.

Jetzt: Mayaa, schreibt ihren Künstlernamen am Ende mit doppel A. Ich habe sie leider nicht gesehen bei meinem Besuch.

Valentina

Vorher: Valentina, Rumänin, Mitte 20, blonde lange Haare, Tattoo über der Brust mit dem Namen eines brasilianischen Welt-Fussballers.

Jetzt: Valentina, Rumänin, Mitte 20, lange dunkele Haare, Rücken interessant tätowiert.

Als ich eintraf, war das Aca Gold bereits gut gefüllt. Ich sah einige Frauen wieder, die bei meinen letzten Besuchen nicht im Aca Gold anwesend waren, wie: Adina, Adnana, Anda, Denisa, Jessikka, Melissa.

Caro macht wieder eine ihrer bekannten Pausen, Deborah (Bulgarien), die blonde Alexandra, Anna, Dana, Miriam mit ihren Freundinnen, die ganzen Afrikanerinnen, caribischen und südamerikanischen Frauen, die ich kenne, waren nicht anwesend. Ich glaube nicht, dass ich sie alle übersehen habe.

Es waren für mich wieder einige neue interessante Frauen im Aca Gold anwesend. Mein erstes Zimmer hatte ich mit einer attraktiven neuen Rumänin. Sie hat eine gute Figur, sehr lange mittelbraune Haare bis zur Mitte ihres Popos und zeigte sich oben ohne. Nach einiger Zeit wieder mal ein Zimmer aus dem Bauch heraus, wo mein Verstand sagte, lass es sein. Leider kein positives Erlebnis und ein Zimmer mit einem insgesamt sehr schlechten Service. Keine Küsse auf den Mund, nur ein lustloses Herumnuckeln für wenige Minuten an meiner Penisspitze, ohne Variationen. Eierlecken gehörte ebenfalls nicht zum Repertoire von Anays, Rumänin, 23 Jahre. Sie möchte schnell Ficken und gerne das Zimmer in der Hälfte der vereinbarten Zeit verlassen, für das volle vereinbarte Geld. Wenn man dabei nicht mitspielt, kippt die Stimmung auf dem Zimmer schnell, weil die schöne Frau nichts mehr macht, ausser herum zu nörgeln, dass man zuviel von ihr erwarten würde für 50 Euro.

Ich habe von Anays ein Profil angelegt.

https://www.ijsberenforum.com/forum/...ys-(Roemeense)

Ich hatte dann noch zwei weitere Zimmer:

Gina (Ex-Living Room), Rumänin, 24 Jahre, liebt Tattoos und trägt ein grosses Rosen-Tattoo am Oberschenkel und mit Ivy, Polen, 36 Jahre, hellblaue Augen, auch sie liebt Tattoos, unter anderem ein Indianerkopf-Tattoo mit blauen Augen am Oberarm. Wahrscheinlich ist sie dabei selbst abgebildet mit Indianerfedern. Beide Frauen sind Vollprofis im positiven Sinne. Ich habe einzeln mit ihnen die Zeit auf dem Zimmer genossen.

Zwischenzeitlich sah ich Karla zum ersten Mal ohne ihren Haarzopf mit offenen glatten Haaren. Ich dachte erst, ich sehe ihre jüngere Schwester oder eine Cousine. Letzten Endes gaben die Tattoos die Bestätigung, wen ich gerade sehe.

Eine weitere attraktive Rumänin, Stella, die zwischenzeitlich im Mondial gearbeitet haben soll, habe ich ebenfalls nur an Ihrem Tattoos erkannt. Sie sah komplett verändert aus, weil sie Ihre langen glatten Haare diesmal recht voluminös und lockig trug. Frauen haben deutlich mehr Möglichkeitem sich optisch zu verändern als wir Eisbären.

Es gab ein neues Gesprächsthema. Einzelne Gäste unterhielten sich mit mir darüber, dass sie Probleme an der Rezeption hatten, weitere braune Handtücher zu erhalten. Das Aca Gold scheint zur Zeit die Herausgabe von Handtüchern im Auge zu behalten und schränkt deren Ausgabe ein. Ich hatte zum Glück keine Probleme, weil ich nach dem Zimmer jeweils das benutzte Kondom auf die Theke der Rezeption legte, als Nachweis, dass ich Duschen gehen muss. Da haben wieder Genies im Aca Gold überlegt, wo man Sparen kann. Von nix kommt nix! Nur bei diesen Überlegungen ist nichts Vernünftiges dabei herausgekommen.

Nach 21 Uhr trat wieder der bekannte Wandel des Publikums ein. Einige Rumäninnen hatten Spass daran, junge osmanische und arabische Gäste zu jagen. Sie flirteten und animierten sehr intensiv, um ihre auserwählten Opfer, zu einem Zimmer zu bewegen. Sogar die sonst sehr kühl wirkende Manuela taute auf und konnte lächeln und flirten.

In der Spitzenzeit waren im Aca Gold 50 bis 60 Frauen anwesend. Gina 2 antwortete auf die Frage, warum sie aus dem Living Room ins Aca Gold gewechselt ist, mit einer nonverbalen Geste, bei der sie mit ihrem Zeigefinger ihren Daumen rieb. Ich habe verstanden.

Alle Frauen, mit denen ich auf dem Zimmer war oder mich über ein Zimmer unterhalten habe, nannten mir 50 Euro für die halbe Stunde. Es scheint so, dass eine der letzten Burgen des 40 Euro-Zimmers langsam dahin gebröckelt ist?
    Laatst gewijzigd door cameltoe slide; 19 september 2023 om 18:30
    I have to exercise more on beautiful delight-girls, otherwise I'll get too fat!

30. Onderstaande 2 leden hebben cameltoe slide bedankt voor deze bijdrage:

mentholbear (Gisteren),schoolmeester (19 september 2023)

Last Online
    Vandaag @ 19:26
    Discussies
    26
    Thanks
    554

Standaard

De Nederlandse vertaling van mijn rapport geschreven in het Duits. Als afzonderlijke passages niet duidelijk zijn vertaald, vergelijk dan het overeenkomstige deel van de tekst in het Duitse rapport.

Een paar gedachten en informatie over mijn laatste bezoek aan Aca Gold in september

Aca Gold heeft een diverse kerncast van overwegend Roemeense vrouwen. Roemenen komen, gaan en keren vaak na een tijdje terug. Sommige artiestennamen zijn geblokkeerd tijdens de afwezigheid van de vrouwen en andere namen zijn vrijgegeven voor herplaatsing.

Onlangs werd ik me bewust van deze verwarrende verandering van vrouwen onder de artiestennaam Gina, die ik heel goed ken, en er werden uitspraken over verschillende vrouwen gepost.

Artiestennamen van Roemenen die nieuw zijn toegewezen:

Anaïs

Voorheen: Anais (ook bekend als Luxandra), Roemeens, midden twintig, mager, lang zwart haar, gepiercete tepels, werkt momenteel in de Living Room.

Nu: Anays, Roemeens, 23 jaar oud, heel slank, aantrekkelijk, heel lang haar tot aan haar billen, geen gepiercete tepels. Ondanks de verschillende spelling wordt haar artiestennaam hetzelfde uitgesproken als de Franse voornaam Anaïs.

Antonia

Voorheen: Antonia, Roemeens, eind twintig, slank, lang zwart haar, geen siliconenimplantaten, werkte bij Penelope en Aca Gold.

Nu: Antonia, Roemeens, eind twintig, normaal figuur, D-siliconenimplantaten en duidelijk getatoeëerd.

Diana

Voorheen: Diana, Roemeens, midden twintig, halflang donker haar, normaal figuur, piercing in het midden van de bovenlip

Nu: Diana, Roemeens, midden twintig, lang donker haar, slank.

Gina

Voorheen: Gina (ex-Anna Maria in Prime Velbert), Roemeens, midden tot eind twintig, mager figuur, geen siliconenimplantaten, geen duidelijke tatoeages.

Nu: Gina (Ex-Living Room), Roemeens, 24 jaar oud, één gepiercete tepel, siliconen in de buste, veel tatoeages.

Lilly

Voorheen: Lilly, Roemeens, eind dertig, blond.

Nu: Lilly, Roemeens, 23 jaar oud, normaal postuur, lang donker haar.

Maya

Voorheen: Maya, Roemeens, midden twintig, lang blond haar, slank, een opvallende tatoeage tussen haar borsten, voorheen andere artiestennamen in Aca Gold, zoals: Anja en Bella.

Nu: Mayaa, schrijft haar artiestennaam met dubbele A aan het eind. Helaas heb ik haar tijdens mijn bezoek niet gezien.

Valentina

Voorheen: Valentina, Roemeens, midden twintig, lang blond haar, tatoeage op haar borst met de naam van een Braziliaanse wereldvoetballer.

Nu: Valentina, Roemeens, midden twintig, lang donker haar, interessante tatoeages op de rug.

Toen ik aankwam, was de Aca Gold al goed gevuld. Ik heb weer een aantal vrouwen gezien die bij mijn laatste bezoeken niet aanwezig waren bij Aca Gold, zoals: Adina, Adnana, Anda, Denisa, Jessikka, Melissa.

Caro neemt weer een van haar bekende pauzes, Deborah (Bulgarije), de blondine Alexandra, Anna, Dana, Miriam met hun vrienden, alle Afrikaanse, Caribische en Zuid-Amerikaanse vrouwen die ik ken waren er niet. Ik denk niet dat ik ze allemaal heb gemist.

Voor mij waren er een aantal nieuwe, interessante vrouwen aanwezig bij Aca Gold. Ik had mijn eerste kamer met een aantrekkelijke nieuwe Roemeense vrouw. Ze heeft een goed figuur, heel lang middenbruin haar tot aan het midden van haar billen en was topless. Na een tijdje kwam er weer een kamer uit mijn onderbuik, waar mijn verstand zei: laat het zo zijn. Helaas geen positieve ervaring en een kamer met over het algemeen een zeer slechte service. Geen kusjes op de mond, gewoon een paar minuten lusteloos op het puntje van mijn penis zuigen, zonder enige variatie. Eieren likken behoorde ook niet tot het repertoire van Anays, Roemeen, 23 jaar oud. Ze wil snel neuken en wil graag de kamer binnen de helft van de afgesproken tijd verlaten, voor het volledige afgesproken geld. Als je niet meespeelt, verandert de sfeer in de kamer snel omdat de mooie vrouw niets anders doet dan klagen dat je voor 50 euro te veel van haar verwacht.

Ik heb een profiel gemaakt via Anays:

https://www.ijsberenforum.com/forum/...ys-(Roemeense)

Ik had toen nog twee kamers: Gina (ex-Living Room), Roemeense, 24 jaar oud, houdt van tatoeages en heeft een grote rozentatoeage op haar dij en met Ivy, Polen, 36 jaar oud, lichtblauwe ogen, houdt ze ook van tatoeages , onder andere een Indiase hoofdtattoo met blauwe ogen op de bovenarm. Waarschijnlijk is zij zelf afgebeeld met Indiase veren. Beide vrouwen zijn in positieve zin complete professionals. Ik heb genoten van de tijd individueel met hen in de kamer.

Intussen zag ik Karla voor het eerst zonder vlecht en met loshangend haar. Eerst dacht ik dat ik haar jongere zus of een neef zag. Uiteindelijk vormden de tatoeages een bevestiging van wie ik zag.

Een andere aantrekkelijke Roemeense vrouw, Stella, die destijds bij Mondial zou hebben gewerkt, herkende ik ook alleen aan haar tatoeages. Ze zag er heel anders uit, want deze keer droeg ze haar lange, steile haar behoorlijk volumineus en krullend. Vrouwen hebben aanzienlijk meer mogelijkheden om hun uiterlijk te veranderen dan wij ijsberen.

Er was een nieuw gespreksonderwerp. Individuele gasten vertelden me dat ze moeite hadden om meer bruine handdoeken te krijgen bij de receptie. De Aca Gold lijkt momenteel de uitdeling van handdoeken in de gaten te houden en de distributie ervan aan banden te leggen. Gelukkig had ik daar geen problemen mee, want nadat ik mijn kamer had verlaten, legde ik het gebruikte condoom op de balie van de receptie als bewijs dat ik moest douchen. Genieën bij Aca Gold hebben opnieuw nagedacht over waar je kunt besparen. Als je niet hard werkt, zul je geen resultaat zien! Uit deze overweging is niets zinnigs voortgekomen.

Na 21.00 uur vond opnieuw de bekende verandering in het publiek plaats. Sommige Roemenen hadden plezier met het achtervolgen van jonge Ottomaanse en Arabische gasten. Ze flirtten en animeerden heel intensief om hun gekozen slachtoffers naar een kamer te krijgen. Zelfs de anders zo cool uitziende Manuela ontdooide en kon glimlachen en flirten.

Op het hoogtepunt waren er 50 tot 60 vrouwen aanwezig bij Aca Gold. Gina 2 reageerde op de vraag waarom ze van de Living Room naar Aca Gold verhuisde met een non-verbaal gebaar waarbij ze met haar wijsvinger over haar duim wreef. Ik heb begrepen.

Alle vrouwen met wie ik in de kamer was of waarmee ik over een kamer sprak, noemden mij 50 euro voor een half uur. Het lijkt erop dat een van de laatste kastelen van de 40 euro kamer langzaam aan het afbrokkelen is?
    Laatst gewijzigd door cameltoe slide; 19 september 2023 om 18:38
    I have to exercise more on beautiful delight-girls, otherwise I'll get too fat!

32. Onderstaande 11 leden hebben cameltoe slide bedankt voor deze bijdrage:

db2 (19 september 2023),Firehawk (19 september 2023),HenryIII (Vandaag),Kurt Cobain (19 september 2023),ME262 (19 september 2023),mechelen (19 september 2023),mentholbear (Gisteren),schoolmeester (19 september 2023),WANDELAAR5 (19 september 2023),wil01 (19 september 2023),wooley (19 september 2023)

Pagina 144 van 144 EersteEerste ... 4494134140141142143144

Regels voor berichten