ijsberenfeestje in AG met Cavediver,Firehawk,Wooley,Schoolmeester,Brombeerzu id,Peret,Envert,Guy,Neverenough,Kempie en meerdere lezende maar niet schrijvende ijsberen,
het werd gezellig met al deze ronddolende kruisridders,wat mij noopte om toch wat langer te blijven dan gepland!
Opende exact om 10 uur het bal gevolgd door Wooley en vertrok om 23.30 tezamen met Firehawk,toch een respectabele tijd doorgebracht in een van mijn huiskamers,
was dit niet van plan omdat ik pas zaterdagmorgen om 4 uur op bed lag vanwege een bruiloft,jullie kennen het wel lekker eten,DJ,voetjes van de vloer etc. maar toch een beetje brak
Maar wonder boven wonder ging het ene feestje naadloos over in het andere.
Nu niet voetjes van de vloer,maar gymnastiek op een groot bed in een appartement,
eerst anderhalf uur aan het liefdevol stoeien geweest met Christa,ze was op vakantie geweest dus hadden elkaar ruim twee weken niet gezien,
dat was te merken want het dametje vrat me letterlijk een figuurlijk op.
Christa was gekleed in een mooi rood tule kleedje met een rood topje,
niets er onder aan dus het uitpakken werd ook een klein feestje,prachtige borsten en een stevige kont werden mijn werkgebied.
Na veel blaasmuziek en verwennerij van mijn totempaaltje en natuurlijk haar poesje hoorden we gezamenlijk meerstemmig deengelen zingen
Paar uur later nog een uurtje plezier met Magda,o.a.tussen het bergmassief en ook nu klonken de tonen van het blaasorkest oorverdovend,
ook nu konden mijn nakomelingen genieten van hun verdiende vrijheid
Mijn derde kamer van een uur was met de mooie Elle,
ze was gekleed in een visnet setje die haar figuur goed deed uitkomen,haar grote tepels priemde uitdagend door het minuscule net gevalletje
Kwaliteit seks van de bovenste plank,met alles erop en eraan!
Volop genoten van elkaar in diverse posities
Voor alle drie bovenstaande dames geld GFE seks pur sang![]()
Bij mijn vertrek waren er 51 dames en 70-80 ijsberen,maar er stond alweer een rijtje te wachten toen ik vertrok!
Om halftwaalf met een voldaan gevoel vertrokken na driesessies,
want het bedje wachtte op een toch wel vermoeide Husky![]()