Pagina 123 van 123 EersteEerste ... 2373113119120121122123
Weergegeven resultaten: 3.051 t/m 3.069 van 3069
    Last Online
    Vandaag @ 00:02
    Discussies
    6
    Thanks
    385

Standaard

Acapulco Gold gedaan op Dinsdag avond. Rond 21:00 uur.
    Zeer goede linup.
    Er waren rond 9 uur denk ik meer vrouwen dan mannen. Denk zeker wel 30 vrouwen of zo....
    En de meeste vrouwen zagen er echt goed uit.
    Volodymyr Zelensky: "I need ammunition, not a ride"

2. Onderstaande 7 leden hebben mager bedankt voor deze bijdrage:

Kwakje (21 september 2022),le_belge (21 september 2022),Liefje (21 september 2022),Massi (22 september 2022),mentholbear (21 september 2022),wil01 (21 september 2022),wooley (21 september 2022)

Last Online
    Vandaag @ 10:31
    Discussies
    0
    Thanks
    93

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Diengo Bekijk bericht
    Gisteren in aca geweest. Het was er aangenaam vol. Geneukt met 2 roemeense. Ze hebben gesmuld van mijn zwarte….
    ... geld?

4. Onderstaande 2 leden hebben DubbelD bedankt voor deze bijdrage:

Ascari (21 september 2022),Massi (22 september 2022)

Last Online
    Vandaag @ 10:34
    Discussies
    230
    Thanks
    18.472

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DubbelD Bekijk bericht
    ... geld?
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...462#post795462

Last Online
    Gisteren @ 12:24
    Discussies
    6
    Thanks
    6.739

Standaard

Gisteren AG bezocht,heb het lang uitgehouden want ik stond om 10 uur al aan de poort te rammelen en vertrok pas om 22.00 uur!
    reed als eerste om 10 uur de parkeerplaats op,na een ontbijtje en 30 minuten later werd ik al 90 minuten verwend door Christa in appartement 20.
    Oftewel ik verwende haar eerst en liet mij toen tot twee keer toe heerlijk naar een hoogtepunt brengen,haar mooie kont,prompte borsten, naturelle mooie gezicht, en fijne communicatie bracht al het goede qua
    begeerte en sensualiteit in mij naar boven
    Christa was goed op dreef, en natuurlijk bracht de wetenschap van mijn uitstapjes naar Golden Gate en Diamond afgelopen weekend haar inzet ten goede
    Het zonnetje scheen volop, dus met gezwinde spoed naar het dakterras om te zonnen,de meegenomen lectuur te lezen,kortom 2 uur lang relaxen te midden van meerdere Duitse ijsberen die dezelfde behoefte
    aan het najaars zonnetje hadden.
    Op deze woensdag waren er 40 goed gestemde dames,en zo`n afwisselend 80-90 ijsberen.
    o.a. Caro,Ella,Melissa,Magda,Daniela,Adina,Helen,Amira, Lara,Kleopatra,Bulgaarse Debora,Karla,Bibi,Emely,Lisa,Ina,Raluca,Mihaela,de goedlachse Nina uit Albanië en ook twee tropische verrassingen in zachte melk chocola,een stevige en slanke dame,die stevige is bekend bij Firehawk,ze heeft een geweldig stootblok
    Tweemaal genoten van het eten,o.a. gebakken vis,roerei,spinazie,salades,pasta`s, yoghurt,fruit etc.
    Mijn tweede kamer was met Ella,een mooie Roemeense dame,die een beetje Duits spreekt maar prima Engels,1.73 lang inclusief hakken kon ik haar met mijn 1.91 cm prima in de ogen kijken,nu nog 21 jaar,word begin begin februari 22 en werkt sinds een maand in AG,twee weken geleden was ze me al positief opgevallen.
    Tijdens het roken van een sigaartje kwam ze naast mij zitten en er ontspon zich een aangenaam gesprek over verschillende onderwerpen,ik vertelde haar dat ik nog wat moest recupereren maar absoluut bij haar terug zou komen,en zodoende kwam ik na de lunch bij haar zitten en mijn wensen kenbaar gemaakt.
    Aansluitend appartement 21 afgehuurd voor 30 minuten maar dat werd al snel gewijzigd naar 60 minuten,TZ,BJ,vrijen en nog een heleboel andere fijne zaken passeerden de revue,in met uitzicht op die prachtige billen en mooie rug gaf ik mijn nakomelingen de zo verdiende vrijheid voor mij en Huskyproof.
    Na nog een rondje sauna en een leuk gesprek met een Amsterdamse niet schrijvende ijsbeer,plofte ik tussen Magda en Christa in, op hun gereserveerde bankje naast de ingang van de rookafdeling.
    En beetje knuffelen met beide dames,waarbij Magda subtiel de kleine Husky op het kopje tikte,die zich weer met gemak oprichtte en trillend in de aanvalshouding ging staan
    Met Magda kan ik lezen en schrijven, een uur lang in appartement 17 kwamen werden al onze fantasieën ingevuld,Ijsberen zeggen weleens Husky dat is toch niet jou type t.o.v. van andere dames waar je mee op kamer gaat,maar Magda heeft door haar lieve uitstraling en wellustig lichaam een plekje in mijn hart!
    Ook nu werd het weer een fijne kamer voor ons beide
    Kortom het was weer goed toeven in AG,veel gezellige dames,vooral jong maar ook voor milf aanhangers was er genoeg keus,deze saunaclub blijft me een beetje het huiskamer idee geven,komt door de bediening zoals Irina,Alina maar ook de receptiedames,de bezoekers en de vriendelijkheid die club uitstraalt, ondanks hier en daar en vlekje of een gaatje in de bank vanwege een sigaret.
    En bovendien betaalbaar qua entree en dames!
    Mijn mijn favoriete clubs vanuit het grijze verleden waren Fungarden,Golden Dreams en VM,deze saunaclub komt daar althans voor mij het dichts bij,en rij ik in het algemeen veel andere dichtbij gelegen saunaclubs voorbij.
    Penelope is ook een fijne club maar toch anders als AG,kom er overigens wel regelmatig.
    Toch nog bij elkaar een prijzig dagje om in zijn totaal drie uur te kameren,maar deze ijsbeer heeft het er graag voor over,tot zaterdag aanstaande
    Zoals gezegd om 22.00 uur na drie kamers voldaan vertrokken naar de mooie Veluwe

7. Onderstaande 20 leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

Bluebear (22 september 2022),Das (22 september 2022),donkeywonkey (22 september 2022),Firehawk (22 september 2022),Giodude (22 september 2022),Joel75 (22 september 2022),JonnyFontane (22 september 2022),Klatergoud (23 september 2022),Kwakje (22 september 2022),Kwibus2 (23 september 2022),le_belge (22 september 2022),Liefje (22 september 2022),mechelen (22 september 2022),mentholbear (22 september 2022),Patjax (Gisteren),pertje (24 september 2022),schoolmeester (22 september 2022),Toetebel (22 september 2022),Wentelt Eefje (22 september 2022),wil01 (22 september 2022)

Last Online
    Discussies
    1
    Thanks
    35

Standaard

Donderdag 22 september. Voor het eerst naar Acapulco Gold afgereisd.
    Ben een paar dagen in Duitsland en na gister Babylon nu dus maar eens AG.

Rond 17:15 aangekomen, op weg naar de ingang kwam ik een mopperende oudere man tegen: "zu viele männer". Zei me natuurlijk niet veel aangezien ik er nog nooit geweest ben, dus hop naar binnen. De theke deed een korte prima uitleg en het vervolg werd uitgelegd door ene wat forse Ewa en die werd onderweg een aantal keer gecorrigeerd door collegaatjes.

Omgetoverd tot licht bruine ijsbeer, de bar ingegaan... Man, man, man, letterlijk. Vele sofa's gevuld met mannen en daartussen sporadisch (voor mij) niet al te aantrekkelijke dames. Had trek na een dagje fietsen dus de bistro in gelopen maar daar was niet veel te vinden. Aan de bar werd me verteld dat er rond 18:00 eten zou zijn. In de tussentijd maar eens gadegeslagen in de bar wat er zoal gebeurde en of er ook wat interessante dames voorbij kwamen.

Ik meen dat vorig jaar tijdens de verkiezingen deze club tot club van het jaar is verkozen, maar ik zag zo gauw totaal niet in waarom. Heel veel mannen, weinig interessante dames, een wat vreemde geur in de bar en naar ik wat later ervoer erbarmelijke douches en ook niet schoon (ook boven niet). Het eten om 18:00 (waar een enorme rij voor ontwikkelde) was dan zeker wel zeker prima! (gekozen voor salade, aardappelen en kip in een saus). Na het eten weer een tijd in de bar gezeten en het kon me helaas weinig bekoren. Ik weet het, kwestie van smaak, zo ook de muziek bijvoorbeeld.

Gister in Babylon al ervaren dat je soms geduld moet hebben en opeens kwam er een plaatje van een dame voorbij in mijn ogen, echt compleet anders als de anderen. Ze zette haar tasje vlakbij me neer en liep naar buiten. Nou ben ik redelijk timide, maar in dit soort gevallen weet ik wel actie te ondernemen. Ben naar buiten gelopen, ze stond in de rij voor het eten en heb haar vriendelijk gevraagd of ik een kort vraagje mocht stellen. Geen probleem, dus gevraagd of ze na op het gemakje gegeten te hebben tijd voor me had. En jawel, gelukkig.

Na het eten zocht ze me op. Het bleek om Maya (of Maja) te gaan die blijkbaar ook een tijdje in SS heeft rondgelopen zei ze. Ik had hier al gelezen dat service van de dames voor het standaard tarief nogal verschilt, dus even overlegd. En ondanks dat er niet heel veel in het pakket zat, en tongzoenen sowieso niet, toch voor haar gekozen. Haar uiterlijk en 'vibe' konden me zeer bekoren, en dat is op de kamer zo gebleven. Was het een spetterende kamer zoals met Leah in BB gister? Nee zeker niet, maar heb zeker wel een aangename tijd gehad met in mijn ogen een plaatje van een dame met een mooie natuurlijke look! Best wat uurtjes met haar doorgebracht en toen ik daarna weer in de bar kwam was het weinig anders dan eerder, behalve dat het aantal mannen nog verder was toegenomen en voornamelijk nog meer zuiderlingen. Zeker geen oordeel over dat laatste, integendeel, alleen een vaststelling. De weinig beschikbare dames konden me weinig bekoren, en ik besefte dat ik goed gedaan had om met Maya te kameren en besloot om te gaan.

Kom ik hier nog eens terug? Acht de kans eigenlijk klein, voor Maya zou ik dat wel zo doen maar voor de rest viel de club me helaas erg tegen op basis van de verwachtingen van wat ik hier had gelezen. Mooi dat anderen hier een prima tijd hebben natuurlijk (ik lees ook net Husky's verhaal hierboven met een heel andere ervaring), smaken verschillen, en wellicht spreekt budget voor anderen ook meer een rol. Een aantal termen die door mijn hoofd gingen toen ik in de bar zat heb ik bewust weggelaten in dit bericht, wil het ook weer niet te negatief maken.

9. Onderstaande 15 leden hebben donkeywonkey bedankt voor deze bijdrage:

Ascari (22 september 2022),Bluebear (23 september 2022),broodpoot (23 september 2022),Firehawk (23 september 2022),Giodude (23 september 2022),Kwakje (Gisteren),le_belge (23 september 2022),mager (23 september 2022),Meme Moo (24 september 2022),mentholbear (23 september 2022),Patjax (Gisteren),satanic surfer (24 september 2022),WANDELAAR5 (23 september 2022),Wentelt Eefje (23 september 2022),yylover (23 september 2022)

Last Online
    Discussies
    6
    Thanks
    6.739

Standaard

Budget spreekt voor mij geen rol beste donkeywonkey anders ga ik niet meerdere keren voor een behoorlijk bedrag op kamer,wel spreken andere zaken mij aan maar dat heb je al gelezen in mijn bericht van afgelopen woensdag.
    Kom of kwam in veel andere saunaclubs zoals Sixsens,Venus,Artemis,Prime nu weer GG,zelfs in Babylon.
    Fijn dat je een aantal termen die door je hoofd gingen hebt weggelaten,ik doe nu hetzelfde!
    Hoop je eens te ontmoeten in een of andere club zoals Venus,Babylon of Sixsens,want AG zal het niet worden denk ik

11. Onderstaande 2 leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

donkeywonkey (23 september 2022),mentholbear (23 september 2022)

Last Online
    Discussies
    230
    Thanks
    18.472

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Husky Bekijk bericht
    Budget spreekt voor mij geen rol
    Maar ik denk dat voor veel van de bezoekers de scherpe prijs kwaliteit verhouding van de kamers een rol speelt bij AG. En dat voor wat je betaalt aan entree de voorzieningen redelijk zijn.

13. Onderstaande 3 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

Husky (23 september 2022),pietpotent44 (23 september 2022),pret (23 september 2022)

Last Online
    Discussies
    1
    Thanks
    35

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Husky Bekijk bericht
    Budget spreekt voor mij geen rol beste donkeywonkey anders ga ik niet meerdere keren voor een behoorlijk bedrag op kamer,wel spreken andere zaken mij aan maar dat heb je al gelezen in mijn bericht van afgelopen woensdag.
    Kom of kwam in veel andere saunaclubs zoals Sixsens,Venus,Artemis,Prime nu weer GG,zelfs in Babylon.
    Fijn dat je een aantal termen die door je hoofd gingen hebt weggelaten,ik doe nu hetzelfde!
    Hoop je eens te ontmoeten in een of andere club zoals Venus,Babylon of Sixsens,want AG zal het niet worden denk ik
    Dank voor je reactie Husky, en het weglaten van wat termen ook. Begrijp me niet verkeerd, het was hoe ik het beleeft heb, en gezien het aantal mannen wat er was, en ook de vele positieve berichten hier waaronder die van jou, geloof ik best dat het eerder aan mijn beleving ligt dan aan de club hoor, vandaar dat ik er ook geen verder negatieve woorden aan wou besteden. Geensinds mijn bedoeling iets af te kraken, alleen mijn ervaring te delen. En dat budget geen rol voor je speelt is me zeker duidelijk uit de vele verhalen van je die ik met plezier lees. Wie weet tot ziens inderdaad!

15. Onderstaande leden hebben donkeywonkey bedankt voor deze bijdrage:

Husky (23 september 2022)

Last Online
    Vandaag @ 08:36
    Discussies
    94
    Thanks
    55

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    En dat voor wat je betaalt aan entree de voorzieningen redelijk zijn.
    Da der Eintritt demnächst erhöht wird sind die Chancen groß dass einige Einrichtungen im AcaG ausgebessert oder erneuert
    werden (hahaha )

vanKees

17. Onderstaande leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

Wentelt Eefje (23 september 2022)

Last Online
    Vandaag @ 10:33
    Discussies
    32
    Thanks
    909

Standaard

Vergelijken is niet zo zinvol wanneer je de bescheiden entreeprijs van AcaG niet mee betrekt.

De prijs zal wel verhoogd worden om de sterk gestegen energierekening te kunnen betalen.
    Mogelijk wordt er dan ook weer wat geïnvesteerd in nieuwe meubeltjes.
    AcaG blijft mijn favoriete SC, ik heb er al heel wat voetstappen liggen.

De zogenaamde top SC's spreken mij niet zo aan.
    Een paar mindere ervaringen maken duidelijk dat een hogere entree prijs geen garantie is voor een geslaagd bezoek.

19. Onderstaande 3 leden hebben Kwibus2 bedankt voor deze bijdrage:

donkeywonkey (23 september 2022),Husky (23 september 2022),Toetebel (23 september 2022)

Last Online
    Discussies
    6
    Thanks
    6.739

Standaard

Wil wel graag een aanvullende opmerking maken,donkeywonkey kwam binnen rond 17.30 uur,zelf ben ik meestal tussen 18.00-20.00 uur vertrokken,uitzonderingen daar gelaten!
    Kom er meestal vroeg om langdurig te genieten van al het schoons,maar ga ook redelijk op tijd naar huis.
    Voor mij is AG een echte dag club,met rond 30-50 merendeels leuke mooie dames om mij heen,ken ook de meeste dames goed tot zeer goed, wat het contact maken ook bevorderd

21. Onderstaande 4 leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

donkeywonkey (23 september 2022),schoolmeester (23 september 2022),Toetebel (23 september 2022),wooley (23 september 2022)

Last Online
    Discussies
    6
    Thanks
    6.739

Standaard

Na een fijne dag in AG nu net thuis gekomen,
    Begon rustig maar aan het eind van de middag 38 dames en 70-80 ijsberen,
    Fijne GFE seks met Bibi en Christa
    o.a. met Firehawk en GraagNeuker deftig gedineerd en de wereldproblemen doorgenomen!
    Fijn weekend

23. Onderstaande 7 leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

Bluebear (24 september 2022),brombeerzuid (24 september 2022),Firehawk (24 september 2022),Liefje (Gisteren),mentholbear (Gisteren),uurtje (24 september 2022),wil01 (24 september 2022)

Last Online
    Vandaag @ 10:28
    Discussies
    93
    Thanks
    3.184

Standaard

Het was in de middag goed druk met mannen helaas en wat weinig vrouwen. Kwamen er langzaamaan nog wel wat bij.
    De goede vrouwen werden allemaal afgevangen. Die Adina werd zelfs boven in de gang van de kamers al opgewacht. Ging nergens meer over.
    Graagneuker ging naar de kamer met onze gezamenlijke Nilfisk Heleen. Ik dacht ga maar weer eens bij Lara zitten maar ze was niet echt geïnteresseerd dus dacht laat maar.
    Ik zat bij de bar en ineens stond Antonia erachter in trainingspak. Normaal is ze altijd in Penelope. Gevraagd of ze achter de bar bleef of ook er voor. Ze ging zo aan het werk zei ze.
    Dat is mooi maar met deze drukte ben ik bang dat het mij niet gaat lukken. Ik ga die meiden niet opwachten. Husky was zich aan het laten verwennen door d'n Biebert (Bibi)
    Langzaamaan kwamen de mannen terug van hun kamers. Heleen had hem weer helemaal laten verdwijnen en haar skills wat bijgewerkt want Graagneuker vertelde haar dat hij nu meer meiden had gevonden voor zijn deepthroatclubje.
    We zijn toen met z'n 3en gaan eten en hebben onze buiken flink gevuld. Graagneuker spande kroon met 4 borden, werd zelfs door de kok ingelicht dat hij moest blijven want de chickenwings kwamen er nog aan.
    Ineens zag ik Antonia onder het afdak zitten in club outfit. Dacht snel toe slaan want is bijna niet te doen vandaag. Bij haar gaan zitten en even kletsen, helaas had ze al een 'termin'. Maar zou maar half uurtje duren en dan zou ze naar mij komen. Ik dacht zal wel, meestal zie je die klapeksters niet meer terug. Maar verhip na een half uurtje stond ze ineens aan het tafeltje waar ik zat met Graagneuker en Husky.
    Met haar naar de kamer gegaan, het werd boven de spiegelkamer. Wel propere meid. Haar handen en toen moest ik mijn handen inspuiten met desinfectie. Het feest kon beginnen. Haar vroeger al vaak gezien maar nooit mee gekamerd. Aardige en rustige meid maar eenmaal als het spel begint doet ze flink geil. Voor haar leeftijd echt nog een goed lichaam. Geen kinderen gehad dat scheelt wel.
    Wat tongzoenen, mocht van mij wel wat uitgebreider maar als kennismaking kamertje goed. Pijpen ook lekker maar geen deepthroat
    Daarna over naar neuken, zij eerst bovenop waar ze je echt goed gaat berijden. En blijft je ook aankijken. Daarna over gegaan naar doggy waar ik uiteindelijk heerlijk ben klaargekomen.
    Even nog wat relax kletsen en vertrokken. Zeker voor herhaling vatbaar.

Onder het afdak met Graagneuker en Husky nog wat kletsen. Husky ging er vandoor. Waren ook wat nieuwe meiden vandaag. Zoals ik in live al zei, volgende week party in Aca en Penelope. Dus entree 50. Is dan wat extra eten en bier inbegrepen. Voor mij niet nodig dus even kijken wat ik dan ga doen.
    Graagneuker en ik zaten buiten en langs mij zat Crista en langs Graagneuker, tante Sidonia. Beetje dollen en Graagneuker werd toch wat bokkig en is met tante Sidonia naar de kamer vertrokken.
    Uiteindelijk mag het natuurlijk geen verrassing zijn en ben ik met Raluca naar een appartementje vertrokken. Was uiteraard weer een super kamer en haar uiteindelijk weer tot de rand toe gevuld™, ®, ©.
    Graagneuker was hem al gepeerd. Heb nog even wat gegeten en toen ook naar huis gegaan. In de gang kwam ik Antonia tegen en nog even met haar gepraat. Had haar veel eerder moeten doen.
    Was weer een gezellig en geslaagd dagje in Aca.

25. Onderstaande 13 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

Ascari (Gisteren),donkeywonkey (Gisteren),Husky (Gisteren),Kwakje (Gisteren),Liefje (Gisteren),mager (Gisteren),mentholbear (Gisteren),Patjax (Gisteren),Picasso 1 (Gisteren),pietpotent44 (Gisteren),pret (Gisteren),Toetebel (Gisteren),Wentelt Eefje (Gisteren)

Last Online
    Discussies
    93
    Thanks
    3.184

Standaard

Trouwens met naar huis gaan een bon onder mijn ruitenwisser. Stond geparkeerd aan de weg tegenover aca. Iedereen had een bon aan die weg. Ik weet niet wat dat voor onzin is dat je er niet meer mag parkeren. 25 euro boete. Stond niet voor een uitrit of zo.

27. Onderstaande 7 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

Ascari (Gisteren),Husky (Gisteren),mager (Gisteren),mentholbear (Gisteren),pret (Gisteren),Toetebel (Gisteren),Wentelt Eefje (Gisteren)

Last Online
    Vandaag @ 08:35
    Discussies
    33
    Thanks
    481

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Firehawk Bekijk bericht
    Trouwens met naar huis gaan een bon onder mijn ruitenwisser. Stond geparkeerd aan de weg tegenover aca. Iedereen had een bon aan die weg. Ik weet niet wat dat voor onzin is dat je er niet meer mag parkeren. 25 euro boete. Stond niet voor een uitrit of zo.
    Was het weekend of een doordeweekse dag.....dacht dat er een P-verbod was voor doordeweeks (tot 18.00), maar misschien nu veranderd?

Last Online
    Vandaag @ 08:36
    Discussies
    94
    Thanks
    55

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johnsonxxx Bekijk bericht
    Was het weekend of een doordeweekse dag.....dacht dat er een P-verbod was voor doordeweeks (tot 18.00), maar misschien nu veranderd?
    In NRW zählt der Samstag auch als Wochentag ( bei mir in Bayern nicht!) Habe gegenüber von AcaG auch einmal ein Ticket bekommen, der "Strassen-sheriff von der Stadt" lief noch an mir und meinem Auto vorbei. In der Nacht wüßte ich dann warum er grinsend
    weiterging.

vanKees

30. Onderstaande 3 leden hebben vanKees bedankt voor deze bijdrage:

Husky (Gisteren),mentholbear (Gisteren),Toetebel (Gisteren)

Last Online
    Discussies
    6
    Thanks
    6.739

Standaard

Had gelukkig geen parkeerboete omdat ik bij aankomst om 11.30 mijn auto nog kwijt kon op de parkeerplaats,maar zelf dacht ik ook dat zaterdag het parkeerverbod op dit industriegebied niet geld,
    overigens mag je de auto wel parkeren voor de club tussen de parkeerborden!

32. Onderstaande leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

Toetebel (Gisteren)

Last Online
    Discussies
    93
    Thanks
    3.184

Standaard

Ja daar stond mijn auto tegenover de uitrit van de parkeerplaats van aca. Zet ik hem al jaren neer en nooit een bon. De hele rij had daar een bon.

34. Onderstaande leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

Toetebel (Gisteren)

Last Online
    Discussies
    6
    Thanks
    6.739

Standaard

Eerst nog even het dames wielrennen bekeken,met een geweldige Annemiek van Vleuten,vandaar mij wat verlate aankomst om 11.30 uur,ben er meestal rond 10 uur.
    Pamela stond bij de receptie en riep bij mijn binnenkomst"Christa Dein man is da" Christa stond te kijken bij de uitgestalde lingerie tegenover de receptie en kwam verrast met uitgestoken armen naar mij toe,
    omdat ik al woensdag was geweest had ze niet gedacht mij nu aan te treffen!
    Na het douchen stond mijn Latte macchiato al klaar,ontbijtje er bij,en voor 90 minuten appartement 21 afgehuurd,en daar gebeurde samen met Christa allemaal ondeugende dingen met aansluitend een fijne massage, die mij een prima start van de dag gaf.
    Zoals vermeld waren er gedurende de dag 38-40 dames en 80 ijsberen,o.a. een prachtige tropische bounty met als naam Lisa,Albanese Nina,Bulgaarse Deborah en vele Roemeense dames,Antonia,Magda,Christa,Mihaela,Ella,Pamela,He len,Lara,Caro,Adina,Raluca,Bibi,Daniella,Karla,Cle opatra,Denisa en vele anderen, ook een aantal nieuwe dames.
    Graag Neuker inspireerde de kok van dienst tot grote daden,het eten was mede door zijn inzet weer bijzonder smakelijk.
    Mijn tweede sessie van een uur was met milfje Bibi,slank en sierlijk en een zekerheid voor fijne GFE seks,TZ,BJ,vrijen alles was weer voorhanden met dit kleine dametje,
    veel van positie gewisseld van tot uiteindelijk met dit vederlichte vrouwtje bovenop mijn nakomelingen de vrijheid mogen geven
    Kortom een fijne relax dag,met een hete sauna,goed eten,leuk gezelschap en bovenal mooie dames!
    Om 19.30 uur voldaan vertrokken na twee Huskyproof kamers, naar de altijd mooie Veluwe

36. Onderstaande 15 leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

brombeerzuid (Gisteren),Firehawk (Gisteren),Klatergoud (Vandaag),le_belge (Gisteren),Liefje (Gisteren),mechelen (Gisteren),mentholbear (Gisteren),Patjax (Gisteren),rmjhexe (Gisteren),schoolmeester (Gisteren),Toetebel (Gisteren),uurtje (Gisteren),WANDELAAR5 (Gisteren),Wentelt Eefje (Gisteren),wooley (Gisteren)

Pagina 123 van 123 EersteEerste ... 2373113119120121122123

Regels voor berichten