Pagina 119 van 154 EersteEerste ... 1969109115116117118119120121122123129 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.951 t/m 2.975 van 3849
  1. #2951
    Geregistreerd
    17 april 2011
    Last Online
    Vandaag @ 13:37
    Locatie
    Z.O. Brabant
    Berichten
    3.515
    Discussies
    121
    Thanks
    5.917
    Thanked
    5.008 in 2.165 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Husky Bekijk bericht
    Is het soms de komkommertijd beste Ijsberen
    Ik denk het
    Sommige hebben niets beter te doen dan overal commentaar op te geven.

  2. Onderstaande leden hebben JonnyFontane bedankt voor deze bijdrage:

    Husky (17 augustus 2022)

  3. #2952
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Vandaag @ 13:57
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Husky weet in ieder geval dat acag de club is met de beste kamers en ook nog eens genoeg om noet lang te wachten voor een heerlijk nummertje.
    Na emmerich is er een club waar maar een paar dames rondwandelen en die door de ijsberen als toppertjes bestempeld worden dat komt pomdat die beren geen benul hebben hle een dame je echt kan verwennen.
    Wat ook heel moeilijk is om je uit te leven in de hokken wat een kamer moet zijn.
    Het valt me op dat daar .nooit over wordt gezeurd.
    Kan ook zo zijn dat die berichten meteen worden geveegd al zijn ze waar.
    Die van acag blijven altijd staan vooral over stank wat ik nog nooit heb meegemaakt. Heren ijsberen het is noet voor noppes zo druk in acag het zal misschien komen door de stank wat ojsberen altijd aantrekt.
    Tot ziens maar weer in acapulcogold waar het voor de ijsberen heerlijk toeven is met zijn ooie neukpalijsjes en lekkere eten voor een bedrag wat toch goed te betalen is voor een arme ijsbeer.

  4. Onderstaande 4 leden hebben Dalton bedankt voor deze bijdrage:

    Husky (17 augustus 2022),rmjhexe (17 augustus 2022),schoolmeester (17 augustus 2022),Toetebel (19 augustus 2022)

  5. #2953
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 04:42
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Niets toevoegend commentaar, beter gezegd afzeik berichten weggehaald. Stop daar eens mee aub.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  6. Onderstaande 2 leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    Husky (17 augustus 2022),ME262 (17 augustus 2022)

  7. #2954
    Geregistreerd
    21 augustus 2016
    Last Online
    Vandaag @ 09:54
    Berichten
    697
    Discussies
    31
    Thanks
    712
    Thanked
    1.643 in 512 posts

    Standaard

    On Wednesday afternoon, the parking lot of cheap Charlie's hostel was very full. I noticed a few vehicles from Holland and saw two vehicles from France.

    Uncomfortably warm today to do sports.
    The reception fairy answers telephone calls from curious potential new guests with the information: 30 euros entry admission and 40 euros expense allowance for half an hour. The reality looks a little different and when I have asked questions with individual magic fairies about their options, I get more and more information about what is not included in 40 thalers.

    It was an ugly aunt with big balls who shot the bird. This aunt realized that I looked like an idiot who would jump at 50 for 30 and pay 50 additional for playing the flute without Pirelli and add another 50 extra for a fully biological total finish. If you have problems with the addition, that would be 150 in total for a service that was available in Brüggen next to the hardware store not too long ago for 75 from much more attractive magic fairies. Hard times for polar bears. Asking in advance saves cheap Charlie's trouble and financial damage.

    The nice fairy from the reception answered the questions about the present magic fairies with 45. A look in the waiting room, additionally on the small paper on the counter and a look inside the smoking room and the restaurant confirms this statement as correct. There is no swindling at the hostel of the cheap Charlie's to attract interested parties.

    It was already too late to get a key for a locker inside my requested area. My polar bear fur looked pretty worn out and I decided not to get a prettier fur. No additional stress for the reception fairy.

    I was late for lunch and was happy with dinner. I ate the chicken in curry and the beef in sauce and I liked it. The quark with fruit was also delicious. All in all, a corresponding value for the entrance fee. I still like the coffee at the Aca Gold.

    It is a pity that the Aca Gold is not an advertising partner of our forum. This hostel of cheap Charlie's belongs on the first page of clubs. Perhaps the operator will consider closer cooperation with our forum in the future.

    Today my polar bear fur was older, the towels looked better. The cleaner kept the toilets clean and it didn't smell like old urine in the heat. The waiting room was surprisingly full and a well-known magic fairy confirmed that last Wednesdays were well attended.

    I saw some new faces and also magic fairies who actually didn't want to return from their home vacation in Romania to Aca Gold or who wanted to work in England again, but it doesn't seem to be that easy anymore after Brexit to get a work visa for England , if she is a Romanian freelance service provider.

    I made a room with a well-known magic fairy who wasn't wearing her bathing suit from the Baywatch TV series and another room with a magic fairy who isn't actually my desired type of woman. A male good fellow gave me information she can play the chimes and flutes play exceptionally well. I had trouble getting a successful cowboy ride and her finish on the flute was exceptional well. My new blow job reference class inside Aca Gold.

    Several of my favorite magic fairies were busy making wishes true today and I couldn't get them to fulfill my wishes anymore. But as I learned from Pink Panther TV show, I can say: today wasn't every day and I'll be back, no question.

    I'm not 100 percent satisfied but 85 percent. It's my own fault that I didn't take the opportunity to book an appointment with my favorite fairies. Honestly, that wasn't too bad today because the temperatures didn't get bearable until 9pm and a room without a fan before that wasn't particularly comfortable. The first room without a fan made me feel like I was lying on the bed in my own juice.

    Many magic fairies struggled with the temperatures at work and appeared weak and exhausted. Fixing the make-up on your face after each room is certainly not pleasant. But business was good.

    The fairy named Natalia sat her butt flat in the Golden Seating Area for a long time today. She seems to have inherited the confidence from her new fairy friend to turn down potential guests for a room, and happily forgoes earnings to elevate her status. If it helps to become more interesting for the polar bears? Why not! The Mercedes chauffeurs will not be happy if they turn Natalia and her blonde friend upside down and only a few thalers roll out of their handbags. No brain no pain.
    I have to exercise more on beautiful delight-girls, otherwise I'll get too fat!

  8. Onderstaande 2 leden hebben cameltoe slide bedankt voor deze bijdrage:

    Kwakje (19 augustus 2022),mentholbear (19 augustus 2022)

  9. #2955
    Geregistreerd
    21 augustus 2016
    Last Online
    Vandaag @ 09:54
    Berichten
    697
    Discussies
    31
    Thanks
    712
    Thanked
    1.643 in 512 posts

    Standaard

    Op woensdagmiddag was de parkeerplaats van het goedkope Charlie's hostel erg vol. Ik zag een paar voertuigen uit Nederland en zag twee voertuigen uit Frankrijk.

    Onaangenaam warm vandaag om te sporten.
    De receptiefee beantwoordt telefoontjes van nieuwsgierige potentiële nieuwe gasten met de informatie: 30 euro entree en 40 euro onkostenvergoeding voor een half uur. De realiteit ziet er een beetje anders uit en als ik vragen heb gesteld aan individuele magische feeën over hun opties, krijg ik steeds meer informatie over wat er niet in 40 daalders zit.

    Het was een lelijke tante met grote ballen die de vogel neerschoot. Deze tante besefte dat ik eruitzag als een idioot die 50 voor 30 zou springen en 50 extra zou betalen voor het spelen van de fluit zonder Pirelli en nog eens 50 extra zou toevoegen voor een volledig biologische totale afwerking. Als je problemen hebt met de toevoeging, zou dat in totaal 150 zijn voor een service die niet zo lang geleden in Brüggen naast de bouwmarkt beschikbaar was voor 75 van veel aantrekkelijkere magische feeën. Moeilijke tijden voor ijsberen. Vooraf vragen scheelt Charlie's moeite en financiële schade.

    De aardige dame van de receptie beantwoordde de vragen over de aanwezige magische feeën met 45. Een blik in de wachtkamer, daarnaast op het papiertje op de toonbank en een blik in de rookruimte en het restaurant bevestigt deze stelling als correct. In het hostel van de goedkope Charlie's wordt niet opgelicht om geïnteresseerden te lokken.

    Het was al te laat om een ​​sleutel voor een kluisje in mijn gevraagde gebied te krijgen. Mijn ijsberenbont zag er behoorlijk versleten uit en ik besloot geen mooiere vacht te krijgen. Geen extra stress voor de receptiefee.

    Ik was laat voor de lunch en was blij met het avondeten. Ik at de kip in curry en het rundvlees in saus en ik vond het lekker. De kwark met fruit was ook heerlijk. Al met al een overeenkomstige waarde voor de toegangsprijs. Ik hou nog steeds van de koffie bij de Aca Gold.

    Het is jammer dat de Aca Gold geen advertentiepartner is van ons forum. Dit hostel van goedkope Charlie's hoort op de eerste pagina. Wellicht overweegt de exploitant in de toekomst een nauwere samenwerking met ons forum.

    Vandaag was mijn ijsbeerbont ouder, de handdoeken zagen er beter uit. De schoonmaker hield de toiletten schoon en het rook niet naar oude urine in de hitte. De wachtkamer zat verrassend vol en een bekende toverfee bevestigde dat de afgelopen woensdag goed bezocht was.

    Ik zag enkele nieuwe gezichten en ook magische feeën die eigenlijk niet terug wilden van hun thuisvakantie in Roemenië naar Aca Gold of die weer in Engeland wilden werken, maar het lijkt na Brexit niet meer zo gemakkelijk om een werkvisum voor Engeland, als ze een Roemeense freelance dienstverlener is.

    Ik maakte een kamer met een bekende toverfee die haar badpak uit de Baywatch TV-serie niet droeg en een andere kamer met een toverfee die eigenlijk niet mijn gewenste type vrouw is. Een mannelijke goede kerel gaf me informatie dat ze de klokkenspel en fluiten uitzonderlijk goed kan spelen. Ik had moeite om een ​​succesvolle cowboyrit te krijgen en haar finish op de fluit was uitzonderlijk goed. Mijn nieuwe referentieklas voor blow job in Aca Gold.

    Verscheidene van mijn favoriete magische feeën waren vandaag bezig wensen uit te laten komen en ik kon ze niet meer zover krijgen dat ze mijn wensen vervulden. Maar zoals ik heb geleerd van Pink Panther TV-show, kan ik zeggen: vandaag was niet elke dag en ik kom zeker terug.

    Ik ben niet 100 procent tevreden maar 85 procent. Het is mijn eigen schuld dat ik geen gebruik heb gemaakt van de gelegenheid om een ​​afspraak te maken met mijn favoriete feeën. Eerlijk gezegd viel dat vandaag mee, want de temperaturen werden pas om 21.00 uur draaglijk en een kamer zonder ventilator daarvoor was niet bepaald comfortabel. De eerste kamer zonder ventilator gaf me het gevoel dat ik in mijn eigen sap op bed lag.

    Veel magische feeën worstelden met de temperaturen op het werk en leken zwak en uitgeput. Na elke kamer de make-up op je gezicht fixeren is zeker niet prettig. Maar de zaken gingen goed.

    De fee genaamd Natalia zat vandaag een lange tijd plat in de Gouden Zithoek. Ze lijkt het vertrouwen van haar nieuwe feeënvriendin te hebben geërfd om potentiële gasten voor een kamer af te wijzen, en ziet graag af van inkomsten om haar status te verhogen. Of het helpt om interessanter te worden voor de ijsberen? Waarom niet! De chauffeurs van Mercedes zullen niet blij zijn als ze Natalia en haar blonde vriendin op hun kop zetten en er maar een paar daalders uit hun handtas rollen. Geen brein geen pijn.
    I have to exercise more on beautiful delight-girls, otherwise I'll get too fat!

  10. Onderstaande 13 leden hebben cameltoe slide bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (18 augustus 2022),bram4826 (18 augustus 2022),comcom (18 augustus 2022),Firehawk (19 augustus 2022),forgetskinnyletsgetfatty (18 augustus 2022),Husky (18 augustus 2022),Kwakje (19 augustus 2022),Liefje (18 augustus 2022),Meme Moo (18 augustus 2022),mentholbear (19 augustus 2022),schoolmeester (19 augustus 2022),Toetebel (18 augustus 2022),Wentelt Eefje (18 augustus 2022)

  11. #2956
    Geregistreerd
    1 december 2021
    Last Online
    Gisteren @ 23:16
    Berichten
    172
    Discussies
    10
    Thanks
    1.245
    Thanked
    445 in 102 posts

    Standaard

    Ik ben deze week ook geweest. Had ook al een paar keer Franse wagens gezien. Al een keer met Franse ijsbeer gesproken. Deze moet 6 uren rijden. Omdat ik vorige keer met 2 voor mij nieuwe dames gekamerd had nu maar weer eens met mijn vaste vriendin van dit moment. Nathalia. Zie paspoortje.

  12. Onderstaande leden hebben bram4826 bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (19 augustus 2022)

  13. #2957
    Geregistreerd
    14 augustus 2022
    Last Online
    12 maart 2024 @ 13:13
    Berichten
    28
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    41 in 18 posts

    Standaard

    Als beginnende FKK bezoeker (absoluut niet beginnende dames van plezier bezoeker!) vroeg ik me af wat je van te voren precies moet bespreken. Ik had het idee dat PZC standaard wel aangeboden werd, ik vroeg er van te voren wel naar. Zes dames zeiden prima, maar eentje vroeg er meer voor. Naar mijn gevoel alleen maar omdat ik er naar vroeg. Dus: Als ik er niet naar vraag, kan ik het toch verwachten?

    En zoenen en ballen likken, dat moet je van te voren vragen neem ik aan? Maar de meiden die ik vroeg zeiden nee tegen het likken iig. OF bespreek je dat in de kamer? En wat betaal je er dan voor? Bedankt!

  14. #2958
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Vandaag @ 14:35
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.746
    Discussies
    168
    Thanks
    2.722
    Thanked
    8.036 in 1.577 posts

    Standaard

    Dat soort dingen vraag je aan onbekende dames het best bij het kennismakingspraatje. Als ze bijvoorbeeld niet zoenen, dan is het bij mij even goede vrienden, maar geen kamer. Meegaan in upselling is niet handig, dan heb je zo de markt verknald.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  15. Onderstaande 4 leden hebben noglangnietuitgewandeld bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (19 augustus 2022),mentholbear (20 augustus 2022),rmjhexe (19 augustus 2022),WANDELAAR5 (19 augustus 2022)

  16. #2959
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Vandaag @ 14:03
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.710
    Discussies
    156
    Thanks
    5.407
    Thanked
    2.976 in 965 posts

    Standaard

    Goed afspraken maken goede (seks)vrienden...

  17. #2960
    Geregistreerd
    22 december 2019
    Last Online
    17 april 2024 @ 11:43
    Berichten
    1.432
    Discussies
    14
    Thanks
    1.905
    Thanked
    1.918 in 750 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door talldick Bekijk bericht
    En zoenen en ballen likken, dat moet je van te voren vragen neem ik aan? Maar de meiden die ik vroeg zeiden nee tegen het likken iig. OF bespreek je dat in de kamer? En wat betaal je er dan voor? Bedankt!
    Gewoon 40 euris betalen. Als een dame wil kussen zal dat wel gebeuren. Als je er voor moet bijbetalen zal ze het toch nooit van harte doen. Misschien dat ze ook niet wil beloven om bepaalde aanhangsels te likken voordat ze die gezien heeft, ongeacht de prijs ....

  18. Onderstaande 3 leden hebben Herr Fick bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (19 augustus 2022),mentholbear (20 augustus 2022),rmjhexe (19 augustus 2022)

  19. #2961
    Geregistreerd
    1 augustus 2010
    Last Online
    Vandaag @ 11:29
    Locatie
    47652 nrw
    Berichten
    1.855
    Discussies
    32
    Thanks
    3.898
    Thanked
    2.358 in 1.021 posts

    Standaard

    Als ze al aangeeft dat ze niet met je wil zoenen, zegt eigenlijk toch genoeg?
    schuinmarcheren heb ik niet verleerd

  20. #2962
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 21:46
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.676
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.391 in 6.027 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rmjhexe Bekijk bericht
    Als ze al aangeeft dat ze niet met je wil zoenen, zegt eigenlijk toch genoeg?
    Dat ze dat voor haar vriendje bewaart?
    En Garde

  21. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (20 augustus 2022)

  22. #2963
    Geregistreerd
    22 november 2016
    Last Online
    Vandaag @ 10:44
    Berichten
    611
    Discussies
    7
    Thanks
    929
    Thanked
    466 in 222 posts

    Standaard

    Helaas doen steeds minder vrouwen in deze club aan tongzoenen is me opgevallen.

  23. #2964
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 14:26
    Berichten
    9.737
    Discussies
    307
    Thanks
    17.747
    Thanked
    11.735 in 5.122 posts

    Standaard

    Ik had er vandaag geen last van

  24. #2965
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 05:05
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.110
    Discussies
    112
    Thanks
    14.145
    Thanked
    5.795 in 2.935 posts

    Standaard

    Maar jij hebt je naam mee....

  25. Onderstaande 2 leden hebben schoolmeester bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (20 augustus 2022),pret (20 augustus 2022)

  26. #2966
    Geregistreerd
    1 februari 2007
    Last Online
    Vandaag @ 14:30
    Locatie
    Limbabwe
    Berichten
    1.242
    Discussies
    66
    Thanks
    1.676
    Thanked
    2.696 in 713 posts

    Standaard

    Wooley is net terug van Gold.. Was druk qua beren. En in verhouding niet zo veel dames. Leuk gekletst met Husky, Graagneuker en nog wat medelanders. Putri was zoals altijd veel geboekt en Caro had ook veel vaste klanten. Dus iets nieuws getest. Anita. Was prima. Voldaan terug naar limbabwe geracet
    De Riesen-Eisbear...

  27. Onderstaande 8 leden hebben wooley bedankt voor deze bijdrage:

    bram4826 (20 augustus 2022),CVARIA (20 augustus 2022),Firehawk (20 augustus 2022),Husky (20 augustus 2022),mentholbear (20 augustus 2022),Scarpa (26 augustus 2022),Toetebel (21 augustus 2022),Wentelt Eefje (28 augustus 2022)

  28. #2967
    Geregistreerd
    4 februari 2015
    Last Online
    16 april 2024 @ 11:56
    Berichten
    1.834
    Discussies
    8
    Thanks
    9.020
    Thanked
    10.613 in 1.453 posts

    Standaard

    Husky is ook terug van AG,zoals wooley al memoreerde was het erg gezellig en waren er rond de 50 vooral mooie dames te bewonderen en ook veel Nederlandse ijsberen,eerst dacht ik dat het ijsberenfeestje in AG werd gehouden en niet Babylon
    Morgen meer, nu voetbal en vooral atletiek kijken op televisie!

  29. Onderstaande 6 leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

    bram4826 (20 augustus 2022),Firehawk (21 augustus 2022),mentholbear (20 augustus 2022),Scarpa (26 augustus 2022),schoolmeester (20 augustus 2022),Toetebel (21 augustus 2022)

  30. #2968
    Geregistreerd
    14 mei 2022
    Last Online
    6 januari 2024 @ 15:03
    Berichten
    12
    Discussies
    0
    Thanks
    2
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    In principe op 2/9/2022 aanwezig, ken niemand club bezoek is me niet onbekend, AC ook niet maar weer heel lang geleden, dus ken niemand.
    Ben zelf te herkennen aan mijn tattoo's van de bekende en beste drank die uit Tennesee komt, yes Jack !!!

    Altijd in om iemand te leren kennen, zal er wel voreg zijn, weet niet hoelang want het meeting met Jack vrienden.

  31. #2969
    Geregistreerd
    18 oktober 2009
    Last Online
    16 april 2024 @ 21:55
    Locatie
    ZO-Brabant
    Berichten
    312
    Discussies
    7
    Thanks
    215
    Thanked
    869 in 241 posts

    Standaard

    Was weer gezellig dagje, Miss Deepthroath ff de wortel af laten zuigen, echt geweldig hoe diep ze je lul in haar keel werkt en je haar lippen aan je balzak voelt..Daarna overgegaan op neuken... Altijd super...

    Verder de voederbakken aangevallen en gezellig gebabbeld met verschillende ijsberen.

    Top dagje weer...

    Verstuurd vanaf mijn ASUS_I004D met Tapatalk
    Een relatie van een half uur is lang genoeg, Dekken en Vertrekken

  32. Onderstaande 5 leden hebben Graagneuker bedankt voor deze bijdrage:

    Firehawk (21 augustus 2022),Husky (22 augustus 2022),mentholbear (21 augustus 2022),Scarpa (26 augustus 2022),Toetebel (21 augustus 2022)

  33. #2970
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 10:26
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.534
    Discussies
    270
    Thanks
    26.005
    Thanked
    15.803 in 6.414 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door talldick Bekijk bericht
    Als beginnende FKK bezoeker (absoluut niet beginnende dames van plezier bezoeker!) vroeg ik me af wat je van te voren precies moet bespreken. Ik had het idee dat PZC standaard wel aangeboden werd, ik vroeg er van te voren wel naar. Zes dames zeiden prima, maar eentje vroeg er meer voor. Naar mijn gevoel alleen maar omdat ik er naar vroeg. Dus: Als ik er niet naar vraag, kan ik het toch verwachten?

    En zoenen en ballen likken, dat moet je van te voren vragen neem ik aan? Maar de meiden die ik vroeg zeiden nee tegen het likken iig. OF bespreek je dat in de kamer? En wat betaal je er dan voor? Bedankt!
    In principe alles bespreken, omdat sinds medio 2017 de dames zelfstandige onderneemsters zijn.

    Is iets niet gevraagd/afgesproken kun je het dus niet per definitie verwachten.

    De meeste dames verlenen als basic service pijpen met condoom en neuken met condoom. En dat laatste is soms zelfs niet eens zeker als je een boomstam tussen je benen hebt hangen.
    Dus als je verzekerd van wilt zijn dat bepaalde service/aspecten/handelingen de revu passeren op de kamer, spreek dat dan goed af. Het kan dan alsnig gebeuren dat een DVP haar afspraken niet nakomt, maar dan kun je ook tegen maatregelen treffen, zoals de kamergang afbreken, afgesproken extra's niet te betalen, verhaal halen bij de receptie, etc.

    Zaken bespreken doe je het beste tijdens de kennismaking buiten de kamer. Eenmaal op de kamer zit je in elk geval al vast aan een minimale kamergang, omdat er niks afgesproken was om je te beroepen om een kamer af te breken. Of je moet wel heel erg sterk in je schoenen staan om dan pas af te breken als ze niet blijkt te kussen en je dat perse wilt. Doe afbreken zonder te betalen ook binnen enkele minuten als je op de kamer bent. Want 25 minuten later willen afbreken zonder te betalen gaat al een stuk moeilijker.

    En bespreek ook het liefst buiten gehoor afstand van andere dames. Soms zijn dames bijvoorbeeld wel bereid om te zoenen ofzo zonder extra te rekenen, maar ervaren ze 'sociale druk' van de andere dames die in de buurt zijn. Wel es meegemaakt dat andere dames die ernaast of zelfs in de buurt zaten zich er mee gingen bemoeien, zoals met een vingertje nee schudden. Of dat ik merkte dat een dame met wat moeite voorstellen afwees, omdat collega's op hoorafstand zaten.

    Maar er zijn ook sommigen die meer van het spontane houden en niet hele onderhandelingen willen. Soms pakt dat goed uit, maar soms ook niet. Dat bijvoorbeeld een dame achteraf van alles extra rekende en je niet weg komt zonder te betalen. Of dat zelfs de politie voor langs kwam.

    Maar als je een gokje niet zo erg vind, kun je bijvoorbeeld ook stellen wat je lekker vind, maar geen extra's wenst te betalen. Echter laat je de kamerduur afgangen van hoe goed haar service je bevalt.

    1 algemene tip bij FKK, saunaclubs, en andere p6 establissementen waar je je kunt douchen/opfrissen: doe dat vooral. Het is geen garantie voor goeie service, maar hygiëne vormt dan in elk geval geen belemmering.
    En daar waar het niet kan, zorg ook dan dat je zo fris mogelijk overkomt. Met bijvoorbeeld een geurtje en een pepermuntje kom je al een heel eind.

    Veel plezier met je eerste ijsberenstapjes in de FKK wereld en stay fresh

  34. Onderstaande 3 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    bram4826 (21 augustus 2022),Husky (21 augustus 2022),Scarpa (26 augustus 2022)

  35. #2971
    Geregistreerd
    27 juli 2021
    Last Online
    14 april 2024 @ 11:19
    Berichten
    59
    Discussies
    0
    Thanks
    19
    Thanked
    79 in 28 posts

    Standaard

    Aamvullende vraag, is tz standaard in deze club?
    Ik kom vanuit Zuid Oost drenthe, paar keer bij beide clubs in Wallenhorst geweest en nu twee keer in Venus Hamminkeln. Prima prijs/kwaliteit verhouding daar, maar kwantiteit valt tegen. Aca is toch weer wat verder rijden, tz en pzc, gfe is wat ik wil. In Venus kosten mij 3 sessies dan 200€, waarvan 50 voor entree, paar drankjes en een schnitzel. Moeite waard voor mij om toch wat langer in de auto te zitten? Andere tips zijn natuurlijk ook welkom.

  36. Onderstaande leden hebben Broznjev bedankt voor deze bijdrage:

    Husky (21 augustus 2022)

  37. #2972
    Geregistreerd
    14 mei 2022
    Last Online
    6 januari 2024 @ 15:03
    Berichten
    12
    Discussies
    0
    Thanks
    2
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Grootste probleem voor niet wekelijkse bezoekers is dat die de Dames niet kennen, en zo misschien op de verkeerde stoten, want als je op de site kijkt is er geen enkele foto van een Dame die hier besproken is te vinden.

  38. #2973
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 13:20
    Berichten
    2.871
    Discussies
    83
    Thanks
    2.090
    Thanked
    3.186 in 952 posts

    Standaard

    Theoretisch zijn die dingen eigenlijk nergens standaard, al was het maar vanwege het feit dat PZC in de Duitse P6 verboden is. Derhalve zijn er clubs waar je grotere en kleinere kans hebt om deze vorm van service, al dan niet tegen extra betaling, aan te treffen. ACA is een club waarvan de dames redelijke tot hele goede service bieden met de bijbehorende uitschieters.

    Dat de dames niet op en website staan houdt ermee verband dat het 'zelfstandige onderneemsters' zijn en derhalve niet op de site van een club thuishoren. Clubs die dat wel doen hebben of een constructie gevonden of zoeken het randje op...

    Kortom; bij twijfel vragen.... en dat kan ook aan een collega ijsbeer...... maar vragen aan de dame in kwestie is veelal het beste.
    Een uurtje is ook maar een uur...

  39. Onderstaande 7 leden hebben uurtje bedankt voor deze bijdrage:

    Broznjev (28 augustus 2022),Husky (21 augustus 2022),Kwibus2 (21 augustus 2022),mentholbear (21 augustus 2022),Scarpa (26 augustus 2022),schoolmeester (21 augustus 2022),Toetebel (21 augustus 2022)

  40. #2974
    Geregistreerd
    4 februari 2015
    Last Online
    16 april 2024 @ 11:56
    Berichten
    1.834
    Discussies
    8
    Thanks
    9.020
    Thanked
    10.613 in 1.453 posts

    Standaard

    100 % een juiste reactie uurtje!
    Wil er nog aan toevoegen dat als je eenmaal een fijne relatie opgebouwd hebt met een leenbruid die je graag mag,en zij jou ook,de grenzen wat verlegd worden
    Bij een eerste sessie is dat meestal anders,bij een aantal dames zal een dikke portemonnee mogelijkerwijs uitkomst brengen!

  41. Onderstaande 6 leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

    Broznjev (28 augustus 2022),Kwibus2 (21 augustus 2022),mentholbear (21 augustus 2022),rmjhexe (21 augustus 2022),Toetebel (21 augustus 2022),uurtje (21 augustus 2022)

  42. #2975
    Geregistreerd
    27 juli 2021
    Last Online
    14 april 2024 @ 11:19
    Berichten
    59
    Discussies
    0
    Thanks
    19
    Thanked
    79 in 28 posts

    Standaard

    Hmm tja, zo dik is de portemonnee nou ook weer niet. Dikke alimentatie, wel erge drang naar gfe sinds ik alimentatie betaal.

 

 
Pagina 119 van 154 EersteEerste ... 1969109115116117118119120121122123129 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:36.

  FKK Artemis 468*60