Pagina 58 van 58 EersteEerste ... 8485455565758
Weergegeven resultaten: 1.426 t/m 1.448 van 1448
    Last Online
    Vandaag @ 10:39
    Discussies
    112
    Thanks
    1.545

Standaard

Het zusterfeest was geweldig met veel leuke dvp's en een groot aantal witte badjassen,het buffet heerlijk met garnalen en zalm,kon nog net genieten van een bordje met zalm,garnalen in overvloed werden steeds weer bijgevuld.
    Het neuken was weer perfekt en mijn zak daardoor helemaal geleegd.
    ACAPULCO-GOLD is voor mij en vele anderen ijsberen toch de beste club wat eten en drinken plus neuken,blasen en sabbelen betreft voor het geld.
    Nooit in HP geweest dus kan er noppes over zeggen maar een ding is zeker GT,YY,VV,LR,HAPPY en SS kunnen niet aan deze geweldige club tippen.
    TOT DE VOLGENDE KEER IN ACAG.

2. Onderstaande 9 leden hebben Dalton bedankt voor deze bijdrage:

brombeerzuid ( 1 april 2019),delaplace1 ( 1 april 2019),hotrod68 ( 1 april 2019),Husky ( 1 april 2019),Manureva ( 3 april 2019),Patjax ( 3 april 2019),phea ( 1 april 2019),rmjhexe ( 1 april 2019),schoolmeester ( 1 april 2019)

Last Online
    Gisteren @ 21:27
    Discussies
    5
    Thanks
    516

Daumen hoch Acapulco Gold, Saturday, March 23rd, 2019

Weather
    Dry and cloudy.

Songs of the time
    Speechless, by Robin Schulz (feat. Erika Sirola)
    Shooting to the stars, by Diva Faune
    Calma, by Pedro Capó

The day before
    MOLDOVA (1-4) FRANCE, Chisinau – Zimbru Stadium
    Goals France : Antoine Griezmann (24'), Raphael Varane (27'), Olivier Giroud (36'), and Kylian Mbappé (87').

Line Up
    (Among others): Bianca.ro, Celine.bu, Irina.ro, Maya.ro et Yvonne.ro

Belly Dance
    A girl birthday party : "Shik Shak Shok", by Nancy Ajram.

I Always Remember Us This Way

I spent a wonderful great time with Vicky (in room #10, with a miror on the bed side).

"That Arizona sky burning in your eyes
    You look at me and, babe, I wanna catch on fire
    It's buried in my soul like California gold
    You found the light in me that I couldn't find
    "
    (© «Always Remember Us This Way», by Lady Gaga - From A Star Is Born Soundtrack)

I've got a tongue like a razor
    A sweet switchblade knife
    And I can do you favors
    But then you'll do whatever I like

Rocket Queen

4. Onderstaande 6 leden hebben delaplace1 bedankt voor deze bijdrage:

Bergtester (Vandaag),Giodude ( 2 april 2019),Manureva ( 3 april 2019),Patjax ( 3 april 2019),Sjeufke ( 1 april 2019),VAT 69 ( 1 april 2019)

Last Online
    Vandaag @ 19:56
    Discussies
    2
    Thanks
    114

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dalton Bekijk bericht
    Nooit in HP geweest dus kan er noppes over zeggen maar een ding is zeker GT,YY,VV,LR,HAPPY en SS kunnen niet aan deze geweldige club tippen.
    Gelukkig zijn de meningen hierover verdeeld. Ben afgelopen vrijdag daar geweest, maar geef mij ss maar. Totaal geen wellness, ja een sauna. Alleen maar Roemeentjes. Wel werd er de hele avond vlees van de grill bijgevuld. Buiten was helemaal niks te doen, komt amper een vrouwtje, was toch lekker weer.

6. Onderstaande leden hebben duif1 bedankt voor deze bijdrage:

Sjeufke ( 2 april 2019)

Last Online
    Vandaag @ 18:51
    Discussies
    0
    Thanks
    16

Standaard

He Sjeuf,

Wil aan jou lijstje toch nog even Poolse Diana aan toe voegen en Roemeense milf Sabrina.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sjeufke Bekijk bericht
    Helemaal mee eens. Dat waren nog eens tijden bij Bob en de Duitse Michelle met een zuigkracht van jewelste
    Prima sfeer met Evelina, Maria, Natascha, Michelle, Ewa, Andrea, laria, Lena, Melodie, Luciana, Denisa, Bianka, Laura, Marina, Nicole en zal er ongetwijfeld nog veel zijn vergeten.

8. Onderstaande 3 leden hebben Cucumber bedankt voor deze bijdrage:

delaplace1 ( 5 april 2019),hotrod68 ( 2 april 2019),Sjeufke ( 2 april 2019)

Last Online
    Discussies
    112
    Thanks
    1.545

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door duif1 Bekijk bericht
    Gelukkig zijn de meningen hierover verdeeld. Ben afgelopen vrijdag daar geweest, maar geef mij ss maar. Totaal geen wellness, ja een sauna. Alleen maar Roemeentjes. Wel werd er de hele avond vlees van de grill bijgevuld. Buiten was helemaal niks te doen, komt amper een vrouwtje, was toch lekker weer.
    In SS moet je een echte bergbeklimmer zijn met al die trappen waar je ook nog een verdwaald bubbelbad vindt tussen de trappen.
    De bar is niet bijzonder groot met enkele zitplekken,wanneer je alle verdiepingen bij elkaar trekt is het een beetje groter dan ACAG,HIER HEBBEN WE 2 VEDIEPINGENen bankjes genoeg om lekker te zitten of boven op het dakterras lekker in de zon te liggen plus een ruimte waar je heerlijk ontspannen een tukje kan doen of eventueel even op je laptop kan tikken en bij de altijd heette sauna heb je ook nog eens een heerlijke ligweide met een paar ligbedden.
    Buiten in de serre zitten de dames altijd volop te puffen aan die verrekte stinkstokken,wanneer je daar geen dames heb gezien wordt het echt tijd voor een andere bril.
    Het bubelbad kan je bij de theke aanvragen en zo vol laten lopen met een heerlijk bed erbij plus een fles champagne en afgezonders van de rest.
    Ze hebben er 3 of 4 bubelbaden dus het wellness in ACAG is goed voorzien zo ook met die knappe leuke jonge dvp's die pas in het vak zitten en heerlijk om te misbruiken zijn.
    Je kan ze vanalles wijsmaken zodat ze je een prettige dag bezorgen of je neemt een dvp die al jaren meeloopt,dik dun lang klein blond zwart bruin ze komen uit alle landen maar het belangrijkste is toch dat ze breid zijn om hun liefde op jou over te dragen en dat gebeurd in de andere saunaclubs niet,daar missen we ook de bubbelbaden op de kamers maar als klap op de vuurpijl die echte heerlijke goede theke-dames wat een liefdevolle dames zijn dat het aangezicht van een zaak en zo kan je al zien dat je binnen echt verwend wordt voor een kleine vergoeding die in andere clubs een stuk hoger liggen.
    IK GA IN IEDER GEVAL NIET NAAR SS DAT KOMT DOOR MIJN HOOGTEVREES EN IK BEN GEEN BERBEKLIMMER,TOT ZIENS MAAR WEER IN DAT PRACHTIGE Acapulco-gold.

10. Onderstaande 8 leden hebben Dalton bedankt voor deze bijdrage:

Bergtester (Vandaag),bertje600 ( 2 april 2019),Giodude ( 5 april 2019),hotrod68 ( 2 april 2019),Husky ( 2 april 2019),Manureva ( 3 april 2019),phea ( 2 april 2019),schoolmeester ( 2 april 2019)

Last Online
    Gisteren @ 22:34
    Discussies
    0
    Thanks
    1.626

Standaard

Was gisteren zakelijk in de buurt van Düsseldorf en bij het terug rijden naar Nederland begon mijn navigatie te piepen en leidde mij gedisciplineerd naar AG in Ratingen,
    om 14.00 uur 25 Euro betaald,snelle lunch met Anka die ik al lang ken,samen wat gerookt,geknuffeld en een beetje bijgepraat!
    Uiteindelijk belande we in kamer 5 om lange tijd van elkaar te genieten met alles er op en er aan, al zoveel geschreven over onze belevenissen dat de details er niet meer toe doen
    Altijd heerlijke seks met een hoog GFE gehalte!
    Anka`s service voor en na deze sessie was weer als vanouds top
    Ook nog kennis gemaakt met haar vriendin Iris die sinds kort in AG is komen werken,een kleine slanke attractieve dame,in het balboekje voor een volgende keer hetzij als trio met Anka of alleen!
    Waren gedurende de dag zo`n 35 DVP en evenveel vooral Duitse ijsberen,het was woensdag dus Turkse live muziek en na 21.00 uur was ik nog bijna de enige niet Turk,wat overigens voor mij geen enkel probleem is,met een aantal Turkse Schalke fans voetbal gekeken,en gezien hoe ze voor de beker terecht verloren van Bremen,met een schitterende goal van de Nederlander Davy Klaassen.
    De volgende dames die ik ken waren aanwezig,Adina met mooie nieuwe ,Roxi,Magda,Manuela,Vivian,Evelien ex Vanessa VM en Venus,Sarah ook nog kort aanwezig in Gallardo,Anka,Iris,Christa en Corina
    Elisa/Mirella en de Christina met de vlinder tattoos hadden een vrije dag vertelde Adina mij.
    Het eten was voortreffelijk en de sauna met menthol aufguss was met bijna 90 graden heerlijk op temperatuur.
    Om 22.30 weer 160 km mogen overbruggen naar de altijd mooie Veluwe.

12. Onderstaande 18 leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 ( 7 april 2019),Bergtester (Vandaag),blauwebeer ( 5 april 2019),Dalton ( 4 april 2019),delaplace1 ( 5 april 2019),firstme ( 4 april 2019),forgetskinnyletsgetfatty ( 4 april 2019),Giodude ( 5 april 2019),hotrod68 ( 4 april 2019),Johnsonxxx ( 7 april 2019),Klatergoud ( 5 april 2019),Manureva ( 4 april 2019),phea ( 4 april 2019),rmjhexe ( 4 april 2019),schoolmeester ( 4 april 2019),Sjeufke ( 4 april 2019),Smouse ( 5 april 2019),VAT 69 ( 4 april 2019)

Last Online
    Vandaag @ 20:06
    Discussies
    26
    Thanks
    147

Daumen hoch AG op zaterdag

Zaterdag besteed met een clubbezoek aan AG. Reistijd was flink toegenomen door wegwerkzaamheden en omleiding bij de A3 tussen Emmerich en Hamminkeln. Ja, je moet er wat voor over hebben
    Toch nog voor 2 uur gearriveerd en voor gereduceerd tarief van €25 naar binnen. Dit is toch een sterk punt, zeker als andere clubs (zoals Babylon) naar €70 entree gaan.

Binnen begon het een beetje op gang te komen, al wel wat dames aanwezig maar nog geen volledige bezetting. Eerste uur is dan ook meestal wat rondhangen en de kat uit de boom kijken. Rond 3 uur begonnen de hormonen aan te geven dat er actie nodig was. Aan dames in mijn smaak deed alleen Cleopatra hier aan. Nooit met dit meisje naar de kamer geweest, maar de recensies zijn niet best, dus daar had ik niet zo veel zin in. Ook 2 andere mooie slanke dames, in het midden van de zaal zittend, zijn zeker de moeite waard om te zien. Eentje met blonde lange haren, extensies. Bekend in de club en bekend bij mij, ben haar naam kwijt en dat zegt genoeg .

Rond half 4 werd ik bij de handdoeken aangenaam verrast door Sarah. Ze is inmiddels zo'n 2 dagen geleden weer begonnen naar een rustperiode van enkele maanden thuis. Ik kreeg meteen een paar lekkere zoentje en een een heerlijke omhelzing van dit kleine maar mooie dametje. Ze moest zich nog verder opmaken, maar mijn 1e kamergang stond geboekt. 10 minuutjes later kwam ze in de grote ruimte waar ik haar opwachtte. Even bij gekletst en naar de kamer. Heerlijk uurtje gehad, geen minuut minder, ze maakt de tijd helemaal vol. Jammer is dat ze slechts een paar dagen blijft en dan naar HG vertrekt, omdat daar een vriendin werkt. Voor mij misschien mooie gelegenheid om ook weer eens wat andere clubs te gaan bezoeken

Tussen 5 en 6 wat gegeten en gedronken. Het was nog te fris om buiten op het dak te zitten. Had eigenlijk kennis willen maken met 2 nieuwe meisjes waarover ik op een ander forum heb gelezen, Bella, Helena, maar ik heb ze niet gezien, misschien dat iemand anders wat meer info heeft over deze nieuwe jongelingen

Ik ben niet meer aan een 2e ronde toegekomen, moest op tijd weg, ook vanwege de omleiding op de A3, en zo gezegd, zo gedaan.

Volgende keer maar eens proberen die nieuwe meiden te ontdekken

14. Onderstaande 14 leden hebben Johnsonxxx bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 ( 7 april 2019),biged ( 7 april 2019),blauwebeer ( 7 april 2019),brombeerzuid ( 7 april 2019),delaplace1 ( 7 april 2019),Giodude ( 7 april 2019),hotrod68 ( 7 april 2019),Klatergoud ( 7 april 2019),Koekkoek ( 7 april 2019),Manureva ( 7 april 2019),satanic surfer ( 8 april 2019),uurtje ( 7 april 2019),VAT 69 ( 7 april 2019),Wijze grijze ( 7 april 2019)

Last Online
    Vandaag @ 06:41
    Discussies
    1
    Thanks
    13

Standaard

Gisteren avond mezelf weer verkleed als ijsbeer in deze mooi club.
    Weer gezellig gesprek gehad met Cristina en daarna een kamer met grote spiegel in gedoken.
    Die spiegels zijn wel leuk om jezelf daarin te zien met die mooie engel boven op me
    Hierna de sauna in gedoken.
    Vanavond viel het mee met dames die om een kamergang komen zeuren. Misschien zijn ze er op aangesproken?
    Wel zwaaien ze naar je als je ergens staat. Zo van “kom hier”.
    Wel even met een meid gesproken. Maar aangegeven dat ik op Cristina aan het wachten was.
    Nog even gezellig gepraat (Cristina nam flink haar tijd om te douchen na haar vorige kamer bezoek met een andere gast...)
    Toen ze terug kwam even gevraagd of ze pauze wou hebben of meteen met me naar een kamer wou. Pauze hoefde ze niet. Dus meteen weer naar boven.
    Als Cristina normaal werk had gehad had ze misschien wel mijn vriendin kunnen zijn
    Maar ja. Ook zei doet het voor het geld. Ik vraag me altijd af hoeveel de vrouwen zelf van de sex genieten. Wel stom, maar ik geniet er minder van omdat ik steeds denk “ze doen het alleen voor het geld”.
    Iemand tips om me van die gedachten af te halen? Zodat ik maximaal kan genieten :p

16. Onderstaande 11 leden hebben DennisR86 bedankt voor deze bijdrage:

brombeerzuid ( 7 april 2019),delaplace1 ( 8 april 2019),Giodude ( 7 april 2019),hotrod68 ( 8 april 2019),Husky ( 8 april 2019),Koekkoek ( 7 april 2019),Manureva (11 april 2019),poefboy ( 8 april 2019),satanic surfer ( 8 april 2019),taka22 (12 april 2019),VAT 69 ( 7 april 2019)

Last Online
    Gisteren @ 21:55
    Discussies
    1
    Thanks
    90

Standaard Alweer een goeie dag

Begint het uit de hand te lopen? Misschien. Feit is wel dat ik me vandaag alwéér in Ratingen vond. Zelfs het voorspelde mooie weer en een gesperrde A3 hielden me niet tegen. Wat zou het ook; mooie voorjaarsdagen krijgen we nog zat (toch?), en van de Baustellen op de A3 zou ik alleen last hebben van de laatste. Ritje door Wesel dan maar; hebben we die stad ook eens van dichtbij gezien, in plaats van alleen maar op de borden.

Idioot vroeg opgestaan voor een zondag; de zondagsport erdoorheen gejast, opgefrist en hup, in de auto. En het viel inderdaad reuze mee; met slechts een ietsje vertraging het hoofdkwartier bereikt.

Al snel enige vertegenwoordigers uit de buitencategorie gespot in de persoon van Christina en Iris. De eerste categorie was ook voldoende vertegenwoordigd, en een aantal interessante nieuwe gezichten; met name laat in de middag. Ik heb nog even geprobeerd het met een zekere Corinna aan te leggen, maar aan het doen van oneerbare voorstellen kwam ik niet eens toe. Ze probeerde me meteen een trio met haar Cousine aan te praten, en zoenen deed ze niet. Okee, wat jij wil; it’s a free country.
    Later in de middag nog kort kennis gemaakt met Lorena; een elegante verschijning uit Moldavië. Een kennismaking die zich misschien nog wel laat verdiepen, als de gelegenheid zich voordoet.

Maar alles goed en wel; mijn zinnen had ik gezet op Iris. Het kostte nogal moeite (of liever gezegd: wachten), maar uiteindelijk lukte het toch om in haar balboekje te komen. Oi, die schat kweekte geen zitvlees vandaag. Vervolgens een bijzonder prettig uurtje met haar doorgebracht. Ergens kwam ter sprake dat de business die voorgaande werkweek niet best was geweest. Ja sorry baby, maar dan moet deze jongen ook gewoon werken. Ik heb dan maar beloofd wat Werbung voor haar te machen; bij deze dan. Niet teveel, anders krijg ik haar nooit meer te pakken. Prachtmeid. Zo eentje die ik het liefst zou knevelen, handen en voeten binden, het bevallige lijfje over de schouders en hup, mee naar huis. Maar ja, dat geeft ook weer zo’n gedoe.

Het middageten had ik gemist; nog wat maïskorrels uit de saladebak en een paar verdroogde fusili bij elkaar weten te schrapen, maar de honger stillen deed het niet. Het avondeten maakte veel goed; het kalfsvlees was prima en een nogal onooglijke knol die bleek te bestaan uit Grünkohl in een jasje van vlees, smaakte ook verrassend goed. Bakkie yoghurt na, en het zat er weer op.
    Weer over die duitse wegen, met de ondergaande zon in het gezicht. Give up your guns van The Buoys door de speakers, gevolgd door The Wind Cries Mary van Jimi Hendrix Experience. En dan Disarm van de Smashing Pumpkins voor de genadeklap. Potverdikkie zeg. Morgen weer ploeteren, maar deze dag nemen ze me alvast niet meer af…

18. Onderstaande 12 leden hebben VAT 69 bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 ( 7 april 2019),delaplace1 ( 8 april 2019),Ferdi45 (Vandaag),hotrod68 ( 8 april 2019),Husky ( 8 april 2019),Manureva (11 april 2019),Mr Bluenose (17 april 2019),poefboy ( 8 april 2019),pret ( 7 april 2019),satanic surfer ( 8 april 2019),Sjeufke ( 7 april 2019),Wijze grijze ( 8 april 2019)

Last Online
    Gisteren @ 11:56
    Discussies
    1
    Thanks
    133

Standaard

Afgelopen donderdag 04-04 kwam het bij mij op om nog eens bij AG te gaan kijken, of er misschien iets was veranderd sinds mijn laatste bezoek bijna een jaar geleden, ik kwam er bijna elke week toen, en was erop uitgekeken.
    Rond 18:00 aangekomen Veronica stond bij de receptie, Laila had een dagje vrij, vanwege een verjaardag van een van haar vriendinnen is mij verteld. 35 entree betaald is weer 5 meer dan vorig jaar dat is niet zo belangrijk, alles gaat als een raket omhoog in Nederland, en dan komt die grapjas van een PM vertellen dat we allemaal meer krijgen, ja wij krijgen allemaal meer belastingen en lasten .
    Na het verkleden, even een rondje gemaakt om te kijken naar de veranderingen, de eetzaal is naar buiten gebracht, ziet er goed uit, en de stoelen in de rookruimte waren anders opgesteld, voor de rest weinig veranderd, hetzelfde frisdrank automaat met plastic bekers, en de koffie zelfbediening, achter de bar twee oude dames i.p.v. jongere meisjes vroeger. De muziek in nog steeds oorverdovend hard, ondanks veel klachten van de klanten, doen ze daar niks aan, gelukkig zijn er afwijkmogelijkheden in de kino of boven bij de hamam.
    Boven was alleen de massage ruimte een beetje aangepast, en de kamer (ruimte) met gordijnen is nu van een deur voorzien, voor de rest alles hetzelfde, er was trouwens geen masseuse aanwezig, die wou ik toch ontmoeten. Volgens werd er veel gekammerd rond deze tijd bijna alle kamers waren bezet, Op het dakterras ben ik niet gekomen het was koud en regenachtig.
    Dan naar beneden om de line-up te bekijken onder het genot van een bak koffie, er was niks bijzonders, ik denk rond 25-30 dames, veel bekende gezichten van vroeger, Lisa, Corina, Ella, Lorena, Mirella, Magda, Indira, Vicky en veel nieuwe gezichten (voor mij dan).
    Een biertje genomen en toen kwam Mirella bij mij zitten lang gepraat over vroeger, ik heb gevraagd of ze al had gegeten, zij vond bij AG niet lekker volgens haar was varkensvlees die niet lekker was, dus hebben wij een pizza, en brood met kruidenboter besteld per telefoon en later samen gegeten.
    Even later dan naar de kamer, voor anderhalf uur we hebben alles gedaan wat lekker is, met Mirella kan ik het goed vinden altijd zij is altijd vrolijk, zij is vaak beschreven, dus dat zal ik niet nog keer doen. Beneden was een groep meisjes aan het dansen en lawaai maken dus even gekeken en dan in de sauna gaan zitten daarna douchen bij de enige douche die het deed.
    Naarmate het later werd, gingen bij de dames de topjes er uit, en tegen 12:00 liepen, een paar naakt rond waaronder de lange Georgia, zij heeft een heel mooi figuur maar werd bijna niet geboekt.
    Rond een uur kon ik niet meer uithouden vanwege het harde muziek, en ging ik toch maar naar huis.

20. Onderstaande 18 leden hebben taka22 bedankt voor deze bijdrage:

blauwebeer ( 8 april 2019),brombeerzuid ( 8 april 2019),Dalton ( 8 april 2019),delaplace1 ( 8 april 2019),forgetskinnyletsgetfatty ( 8 april 2019),hotrod68 ( 8 april 2019),Husky ( 8 april 2019),Klatergoud ( 8 april 2019),Manureva (11 april 2019),Mooiejoke ( 9 april 2019),Mr Bluenose (18 april 2019),phea ( 8 april 2019),poefboy ( 8 april 2019),pret ( 8 april 2019),satanic surfer ( 8 april 2019),Sjeufke ( 8 april 2019),VAT 69 ( 8 april 2019),Wijze grijze ( 8 april 2019)

Last Online
    Discussies
    112
    Thanks
    1.545

Standaard

Gisteren was het eten heel goed met de BBQ plus dat geweldige buffet.
    Veel dames aanwezig en ook ijsberen waardoor de kamers plus appartementjes steeds bezet waren maar gelukkig geen wachttijden.
    Geweldige PARTY ijsberen gezellig zal wel iets met de PASEN te maken hebben,omdat de haasjes flink achterna gezeten werden.
    De ijsberen leken net rammen en maar neuken de hele dag door zelfs die kleine belg liep met zijn leuter vooruit achter de haasjes aan.

22. Onderstaande 8 leden hebben Dalton bedankt voor deze bijdrage:

CVARIA (14 april 2019),delaplace1 (15 april 2019),hotrod68 (14 april 2019),Husky (14 april 2019),Manureva (14 april 2019),Mr Bluenose (18 april 2019),rmjhexe (14 april 2019),seksenfun (16 april 2019)

Last Online
    Discussies
    1
    Thanks
    90

Standaard

Den ganschen dag geteerd op één wit bolletje en 2 gekookte eitjes, en toch kwiek en vief ons favoriete etablissement weer mogen verlaten, heden namiddag. Hoe is ’t mogelijk, zou je zeggen. Het kan niet anders of het snoepen aan die jonge groene blaadjes doet me het bloed weer sneller door de aderen stromen. Nou ja, ‘groene blaadjes’; het is momenteel vooral mijn favoriete blommeke Iris die me op bijna wekelijkse basis naar dit lustoord doet afreizen. Als een wilde bij laaf ik me aan haar nectar. Na Pasen krijgt ze frontverlof, dus dat wordt even cold turkey afkicken voor deze jongen.

Ik raak langzamerhand zo gesteld op deze tent, dat ik me bijna geroepen voel om wat verbeterpuntjes aan te dragen. Zoals dat er zowat geen slippers in maat 43 zijn. En dat van de vier douches bij de sauna, er slechts eentje enigszins naar behoren functioneert. Maar ach, dat mag en zal de pret niet bederven. Alles war gut, wie immer. Bis morgen!

24. Onderstaande 3 leden hebben VAT 69 bedankt voor deze bijdrage:

Dalton (14 april 2019),hotrod68 (15 april 2019),Sjeufke (15 april 2019)

Last Online
    Discussies
    112
    Thanks
    1.545

Standaard

Kijk goed om je heen want er lopen nog meer IRISJES rond die soms nog gekker zijn want het is gewoon de EFTELING voor oudjes dat ACAG.
    ANKA werkt de 26ste nog tot 8 uur en geeft daaarna een feestje voor haar verjaardag en verdwijnt dan ook naar ROEMENIE.
    Zonder die 2 is de tent nog lang niet leeg,

26. Onderstaande 2 leden hebben Dalton bedankt voor deze bijdrage:

Husky (14 april 2019),VAT 69 (15 april 2019)

Last Online
    Discussies
    1
    Thanks
    90

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dalton Bekijk bericht
    Zonder die 2 is de tent nog lang niet leeg
    da's een geruststellende gedachte! Hebben de dames ook hun Outlook agenda's opengesteld? Aanwezigheidsinfo rond orthodox Pasen (28 april a.s.) wordt op prijs gesteld. Ik wil er niet binnen komen rollen om vervolgens een afgebrand dorp aan te treffen!

Last Online
    Discussies
    112
    Thanks
    1.545

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VAT 69 Bekijk bericht
    da's een geruststellende gedachte! Hebben de dames ook hun Outlook agenda's opengesteld? Aanwezigheidsinfo rond orthodox Pasen (28 april a.s.) wordt op prijs gesteld. Ik wil er niet binnen komen rollen om vervolgens een afgebrand dorp aan te treffen!
    Afbranden zal niet zo snel gebeuren met de brandweer naast de deur.

29. Onderstaande 2 leden hebben Dalton bedankt voor deze bijdrage:

Bergtester (16 april 2019),Husky (15 april 2019)

Last Online
    Vandaag @ 19:08
    Discussies
    9
    Thanks
    477

Lächeln BBC : Bella , Bella und Corinna

Der "Puffkollege" schrieb mich an, Velbert oder Ratingen?
    Ich schickte ihn ein Foto von Lucy zu, da war die Entscheidung gefallen, aber ich hatte noch Termine, Formel 1 und anderes.
    Um 18 Uhr war alles wichtige erledigt, der Kollege schon wieder daheim. Nach Partys haben ja viele Girls einen freien Tag oder kommen mal später in den Club.
    Dann zur HH um 21 Uhr eingecheckt. Etwas früher dagewesen aber um 20:50 Uhr checke ich nicht ein. Einige Eisbären waren auch schon ungeduldig am lauern auf die abendliche HH. Um 21:01 Uhr konnten dann die "Sparfüchse" und ich einchecken.

25 Euro später ging es erst mal im Bademantel zum Essen. Im Gegensatz zu Velbert gibt es in Ratingen bis 23 Uhr was zu knabbern.
    Auf dem Weg dahin kurzer Zwischenfall, ein bekannter Eisbär hatte eine kleine blutende Wunde am Kopf. Er gleich, das war Corinna und lachte.
    Corinna gut gelaunt hinterher geflitzt, den Sinn dahinter hab ich jetzt nicht verstanden, aber beide lachten, somit alles gut.

Corinna war schon mal da, läuft. Ab zum Abendessen. Was es halt Sonntags ab 18 Uhr immer so gibt, nicht besonderes aber durchaus ok.
    Corinna hat übrigens jetzt ein paar neue Dessous im Portfolio . gestern in rot.

Nach dem Essen mal hier und da geschaut. Eisbären in der Überzahl, ein paar Girls hatten schon wieder Feierabend gemacht.
    Dann eine blonde Lady küsst mich auf die Wange, ups das ist ja Alice jetzt "Bella".
    Sie hatte ein Jahr Babypause und ist jetzt wieder gut gelaunt im Club unterwegs. Tja ohne lange rum zu machen mal vorne weg gebucht.
    Ich finde Bella echt hot, sie hat so eine ganz liebe nette Art an sich, wahrscheinlich ein Traum für GF6 Liebhaber.
    Auch optisch wenn sie noch angezogen ist , ist sie echt hot.

Ausgezogen sieht es etwas anders aus, ihr Busen hängt etwas und eine OP Narbe vom Kaiserschnitt sieht nicht wirklich gut aus, aber für mich passt das Gesamtbild "Bella" noch.
    Auf der Suche nach dem Sinn des Lebens gibt es verschiedene Meinungen, meine erste wäre das Leben an sich weiter zu geben,
    daher stören mich die Spuren der Schwangerschaft und der Stillzeit nicht wirklich.
    Ihre Bauch freie Zeit bei der Kleiderwahl wird wohl zu Ende sein.

Jetzt zur Bettgeschichte:
    Mit Bella ab ins Zimmer, sie strippt erst mal etwas und singt ein Liedchen dazu. Wird jetzt nicht bei DSDS gewinnen aber echt lustig und sympathisch.
    Vorsichtig pirscht sie sich an und beißt mich erst mal hier und da. Das vergessen die Girls nie.
    In der 69er geht Bella auch gut mit, allerdings mag sie es nicht bei jedem Zimmer zum Höhepunkt geleckt zu werden, so das ihr 5 Minuten
    beim "Besten" reichten.
    Sie allerdings kann auch 20 Minuten nur ein "wegtröten" ich halte allerdings nicht so lange ihr Tempo aus.
    Also etwas angepasst, ich fragte mal ob sie auch langsamer arbeiten könnte, so mit "Liebe".

Das kann Bella richtig gut, dann sattelte sie auf und ich konnte Gas geben. Ihr Po liegt echt gut in den Händen.
    Zum Abschluss sollte es im Handjob enden, leider waren die 30 Minuten vorbei und es gab kein Happy End,
    aber das Zimmer hat mir auch ohne Abschuss bestens gefallen.

Das zweite Zimmer 15 Minuten später ging auch an Bella und was soll ich sagen, wieder ohne Abschuss.
    Bella hat echt alles versucht, alle Wünsche wurden erfüllt. Viele Mädels blasen nach dem Sex nicht mehr, bei Bella kein Ding.
    Aber es sollte wohl nicht sein, ich hatte meine Gedanken wohl woanders.
    Jetzt mussten aber Lösungen her, 3 Zimmer ohne , das würde mir zu denken geben.

Wer sich keine Flops mehr erlauben kann muss mit absoluten Profis arbeiten, hallo Corinna.:smiley5:
    Ich wollte ein Trio mit Ihr und Vivien, welche aber gerade einen Kunden in "Arbeit" hatte.

Sofort boten sich nacheinander 4 Girls an, welche sofort Zeit hätten. Die Girls dachten wohl der knattert hier alle durch und da wollten sie auch was mit haben.
    Auch eine Amy mit Brille stellte sich vor.
    Sie: Wir waren schon mal auf dem Zimmer.
    Ich: Kann sein aber wenn du gut wärst wüsste ich das , also heute nicht Baby. Amy: Ich:

Mit Corinna gibt es immer ein Happy End , was anderes kommt ihr nicht ins Tütchen.
    Ihre Bettstory läuft immer gleich ab, daher brauche ich nicht so ins Detail gehen.
    Ich bin immer der Nette und sie die böse etwas "durchgeknallte" Blondine.
    Am Ende vom Zimmer fragte sie warum das Sperma soweit geflogen ist.
    Ich: Vielleicht hast du es erschreckt und es wollte weit weg.

Was Kostet der Spaß?
    jeweils 40 Euro für je 30 Minuten Action mit den Damen.

Was Lustigstes zum Schluss:
    Fräulein Bella sollte noch ein paar Raffaellos für ihre Mühen bekommen. Süßes bei der süßen Bianca abgegeben mit dem Hinweis die sind für Bella.
    Irgend was hat sie da nicht verstanden und schon mal die ersten 10 Stück gefuttert, na ja Hauptsache es schmeckt.
    Attached Images Attached Images

31. Onderstaande 9 leden hebben Bergtester bedankt voor deze bijdrage:

biged (18 april 2019),blauwebeer (16 april 2019),Dalton (16 april 2019),Giodude (16 april 2019),Manureva (21 april 2019),Mr Bluenose (17 april 2019),Partycrasher (16 april 2019),Sjeufke (16 april 2019),Wijze grijze (16 april 2019)

Last Online
    Gisteren @ 11:38
    Discussies
    9
    Thanks
    0

Standaard

On saturday there was a beautiful lady with short hair, and a large rombo tattoo under the tits. Wonderful body and sitting next to Mirella. Does anybody know here? I found her a bit distant but I plan ot test her and report asap. Just wondered if somebody had already the chance for a test drive

33. Onderstaande leden hebben capitola bedankt voor deze bijdrage:

Bergtester (17 april 2019)

Last Online
    Discussies
    9
    Thanks
    477

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door capitola Bekijk bericht
    On saturday there was a beautiful lady with short hair, and a large rombo tattoo under the tits. Wonderful body and sitting next to Mirella. Does anybody know here? I found her a bit distant but I plan ot test her and report asap. Just wondered if somebody had already the chance for a test drive

Die hab ich auch am Sonntag gesehen, echt sehr sexy. Die schöne Unbekannte hat sehr Ähnlichkeit mit Andrea aus Velbert.
    Gesicht , Figur, Frisur sind fast gleich, es würde mich nicht wundern wenn es die ältere Schwester von Andrea ist.

35. Onderstaande 2 leden hebben Bergtester bedankt voor deze bijdrage:

blauwebeer (17 april 2019),Sjeufke (17 april 2019)

Last Online
    Gisteren @ 11:38
    Discussies
    9
    Thanks
    0

Standaard

should have tried her. Will do asap if I get the chance to see her again and will report

Last Online
    Vandaag @ 13:46
    Discussies
    1
    Thanks
    1

Standaard

Vandaag voor een eerste maal richting Acapulco. De entree van 35 euro is niet duur voor de line up die ik vandaag zag.
    Veel jonge dames uit Roemenie/ Bulgarije in de line up en kon eigenlijnlijk niets naar mijn gading vinden, ja dat is het nadeel vind ik
    bij een club waar normaal er 'slechts' 20 dames zijn. Na het avondeten zag ik een Duitse Milf Linda aan de bar verschijnen,met haar
    2 goede sessies met gehad, alleen de catch was natuurlijk dat de prijs per 30 min ook wat hoger lag dan bij andere dames. maar soit.

38. Onderstaande 4 leden hebben Il Punto bedankt voor deze bijdrage:

biged (19 april 2019),Giodude (19 april 2019),Manureva (21 april 2019),Sjeufke (20 april 2019)

Last Online
    Discussies
    1
    Thanks
    90

Standaard

Nu kan ik deze Paasdag wel weer de loftrompet steken over Iris, maar dat wordt zo langzamerhand een grijsgedraaide plaat. Wel weer een heel fijn uurtje ergens op de eerste verdieping doorgebracht; dat dan weer wel. In de loop van de komende week wordt de thuisreis aanvaard, en dan zal ik voor enkele weken nieuwe verkering moeten zoeken. Of zal ik gewoon eens een paar weken thuisblijven? Misschien wel het beste. Veiligheidshalve ter voorbereiding toch maar vast op verkenning geweest in niemandsland. De lieftallige Carmen verscheen op mijn radarscherm. Eerst even wat omtrekkende bewegingen gemaakt im Kino, maar daar bleek alras dat Carmen wel van wanten weet. Er is nog hoop!

40. Onderstaande 10 leden hebben VAT 69 bedankt voor deze bijdrage:

Agronymus1 (21 april 2019),biged (Gisteren),blauwebeer (Gisteren),Dalton (21 april 2019),Giodude (Gisteren),hotrod68 (Gisteren),Husky (Gisteren),Manureva (Gisteren),phea (21 april 2019),Sjeufke (Gisteren)

Last Online
    Gisteren @ 22:34
    Discussies
    0
    Thanks
    1.626

Standaard

Na mij op het dakterras te begeven, zullen we Iris maar inwijden op de komende warme dinsdag, of heeft VAT 69 er alles al afgelikt via een "grijs gedraaide plaat"

42. Onderstaande leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

phea (Gisteren)

Last Online
    Discussies
    9
    Thanks
    477

Lächeln Immer wieder Sonntags.

Es ging wieder Richtung Ratingen ins Aca Gold, dank Ostern waren die Ladys in angenehmer Zahl vertreten. Kein deutlicher Frauenüberschuss wie in den letzten Wochen. Der Kollege war auch wieder mit von der Partie, sein Liebling Melinda war auch wieder gut gelaunt zu bestaunen somit war seine erste Wahl schon klar.

Bei mir sah es nicht ganz so gut aus, keine Spur von Corinna.
    Aber auch in schwierigen Situationen gibt es Lösungen, und in Ratingen recht hübsche da zu.
    Vivien war wohl da aber ein Vorgespräch mit Corinna wäre mir da lieber gewesen, na sie wird nächstes mal auch noch da sein.
    Das Fräulein Bella war wieder gut gelaunt unterwegs, beim rauchen mit anderen Girls sagte ich ihr das rauchen nicht gut sei für schwangere.
    Die anderen Girls:
    Bella fand das jetzt nicht ganz so lustig wie ich, aber so ist das halt. Ihre Arbeitskleidung sah recht chic aus, ein Hauch von nichts ohne Schlüppie.
    Das zieht natürlich die Blicke der Männer an. Um 15 Uhr kamen auch die Eisbären von Sonnendeck runter um sich zu stärken.

Aber kurz vor 15 Uhr ich wollte mir noch eine Coke zapfen, das Fräulein Karina war vor mir dran, schaut mich an und fragt was ich wolle.
    Letztes Mal schreit sie mir so laut sie konnte in Ohr, ich dachte nur was kommt jetzt?
    Kratzt sie mir durchs Gesicht? oder hat mein letztes Stündlein geschlagen und der "Todesengel" steht vor mir?

Nichts schreckliches passierte, sie gibt mir einen Becher und wünscht mit viel Spaß heute. Hui ich war mehr wie überrascht, später fragte ich noch einige Eisbären wie denn ihr Service auf dem Zimmer aktuell wäre. Doch da gab es auch gute Infos, also bester Service für 40 Euro.
    Ich überlege echt sie in Zukunft mal wieder zu buchen.

Der Kollege überlegte noch welche Frau fürs zweite Zimmer in Frage käme. Ich kenne da ein ausgeklügeltes wissenschaftliches System mit dem sich spontane Entscheidungen mit bestmöglichen Ergebnissen verbinden lassen.
    Ein System das über Generationen weiter gegeben wurde , und gestern im ACA Gold zur Anwendung kam.

Erstmalig wurde mir es in der "Maikäfergruppe" im Kindergarten beigebracht.

Der Abzählreim "ene mene muh und aus bist du"

Aber der Kollege vertraute nicht auf meinen Präzisions Tipp.

Mein Zimmer war mit Bianca:

.......hin zu Bianca und nett gefragt ob sie Zeit hat.
    Das sieht dann so aus, hin zu ihr, sie angeschaut, dann der Blick nach oben, Richtung Zimmer.
    Da starten die Girls gleich durch. Sie packt ihre sieben Sachen und holt ein Schlüssel und ab gehts. Beim Smalltalk haut sie gleich ein raus.
    Deine Yubi ( Liebe) Corinna ist heute nicht da , oder.
    Ich: Ja aber du bist meine Nummer 2.
    Ich mag helle Haut , wenn das Girl dann noch blond ist reicht mir es schon fast. Ein Skinny Body und Tattoos satt wären perfekt.
    Emily aus dem H7 ist da Referenzklasse , einzig die schwarzen Haare sind nicht so dolle, aber sonst perfekt.

Ab ins Bettchen und es ging direkt ins warme Mündchen. Da ich etwas romantisch veranlagt bin musste ich Fräulein Bianca etwas nachsteuern.
    Ich: Bianca kannst du wohl etwas romantisch sein.
    Sie: Ich kenne deine Romantik, ja das fing gut an. Bissiges hier und da, beim Blowjob allerdings kamen auch die Zähnchen zum Einsatz.
    Kurz angesprochen, ab da ging es mit viel Liebe.
    Jetzt kratzte sie noch hier und da, ich sagte nur du tust mir weh. Sie: oh , Ich :danke , Sie:
    Der Blow to go war echt gut, dann wurde gesext.
    Bianca sattelte auf und begann zu reiten, dann musste ich das Tempo vorgeben. Ein Spaß muss da erlaubt sein.
    Ich täuschte einen Orgasmus vor, den kannte sie aber schon, aber es sorgt für ein paar Lacher.
    Ich sagte ihr, ich hab nur Spaß gemacht.

Nach ein paar Minuten Dauerbetrieb fing sie langsam an zu reagieren. Ein paar Zuckungen, sie krallt sich an meinen Rücken fest,
    sehr geiles Feeling. Dazu "fick mich schneller" von ihr. Etwas stöhnen direkt ins Ohr.

Das kommt echt geil rüber.meine Gedanken sind ab da, knatter sie durch bis sie schreit.:sabber:
    Beim lecken ein durchaus gewohntes Bild, aber beim knattern, das ist nicht so oft. Sollte der Vizeleckprinz jetzt auch der Knatterkönig sein?
    In diesem Augenblick war ich echt oben auf, besser ging es wohl nicht mehr.
    Dann kurz vor ihrem Höhepunkt kommt sie ganz nah an mein Ohr und flüstert ich mach nur Spaß Baby.
    Ich: Da hat sie mich voll veräppelt, Bianca hat echt Sinn für Humor.
    Die ersten 3 Sekunden war mein gerade neues Ego "der Beste ever" etwas angekratzt, aber dann volle Punktzahl für Bianca.

Finale im Handjob erst kurz vor Ende der 30 Minuten, es war ein perfektes Zimmer mit Bianca.
    Ein weiteres Zimmer könnte nicht besser sein, darum heute nur eins mit Bianca, aber was für eins.

Zur Kasse bitte: 40 Euro für perfekte 30 Minuten.

44. Onderstaande 3 leden hebben Bergtester bedankt voor deze bijdrage:

Manureva (Vandaag),rmjhexe (Vandaag),Wijze grijze (Vandaag)

Pagina 58 van 58 EersteEerste ... 8485455565758

Regels voor berichten