Pagina 46 van 154 EersteEerste ... 364243444546474849505696146 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.126 t/m 1.150 van 3849
  1. #1126
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    je zult mij niet zien in die stront tent, nee Dankje
    1 kut is sterker dan 10 paarden.

    doe wat je moet doen.

    voor 50 euro kun je,
    je vrouw toch niet lastig vallen

    genoeggezwetsnueersteenkouweklets

  2. #1127
    Geregistreerd
    6 november 2007
    Last Online
    17 april 2024 @ 14:09
    Berichten
    731
    Discussies
    15
    Thanks
    18
    Thanked
    2.018 in 364 posts

    Standaard

    Ich war am Sonntag kurz da und hab 20 Euro verbrannt. Nach einer halben Stunde bin ich wieder gegangen. Nur Männer. 30 Minuten keine Frau gesehen. Ich hatte leider keine Zeit, bis abends auf die Ankunft von Frauen zu warten. Die zahlreich anwesenden Rentner hatten damit aber kein Problem.

  3. Onderstaande 3 leden hebben Beron bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva (21 maart 2018),Partycrasher (21 maart 2018),phoenix (21 maart 2018)

  4. #1128
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Vandaag @ 00:10
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Die BERON en BP2 zijn wat de ACA'S betreft echte zielepoten,altijd smoesjes tikken op dit forum terwijl ze er nooit komen.
    Daarbij kan ik iedereen vertellen dat in alle saunaclubs echt geen jongeren komen of die moeten er echt uitzien als de klokkeluider van de NOTREDAM.
    Zoals ook iedereen weet dat in de ACA'S 'smorgens altijd aardig wat dames rondhuppelen.

  5. Onderstaande 10 leden hebben Dalton bedankt voor deze bijdrage:

    CVARIA (22 maart 2018),Husky (22 maart 2018),Klatergoud (22 maart 2018),Manureva (23 maart 2018),Partycrasher (21 maart 2018),phoenix (21 maart 2018),potentebeer (22 maart 2018),pret (21 maart 2018),schoolmeester (22 maart 2018),stimpy3 (30 maart 2018)

  6. #1129
    Geregistreerd
    26 januari 2018
    Last Online
    8 april 2023 @ 09:44
    Locatie
    Paradise City
    Berichten
    103
    Discussies
    5
    Thanks
    656
    Thanked
    225 in 65 posts

    Daumen hoch Acapulco Gold, Saturday, March 10th, 2018

    When I wake up this morning, I check the weather in Düsseldorf: it is dry, with temperatures rising to 15 ° C in NRW.

    So, once again, I hit the road up North to Germany.

    Along the way, miles pass before my eyes, and I warm up with energizing sounds such as: "Work Hard, Play Hard", "Dirty Sexy Money", "Devil In Me", "Whatever It Takes", and icing on the cake, "Thought Contagion" by Muse.

    Shortly after 18:00, crossing the Rhine, I feel great !

    Entering in Acapulco Gold main room, I quick find myself with my sweetheart Vicky, snuggled in the crook of my arms.
    I am in heaven.

    Vicky (Romanian - brunette)
    She has a brand new flashy yellow bikini, as well as new tattoos.
    "If it's all right
    I wanna kick it with you all night, all night
    Have a good time
    Is not gotta worry 'cause it's all right, it's all right
    All night, and all night, and all night, baby
    Do not be shy, do not be shy
    All night and all night
    Is not gotta worry 'cause it's all right, it's all right
    It's alright, it's okay
    "
    (© "All Night" by Big Boi - 2018)


    And tonight, it is Osterparty in Ratingen.
    And the DJ is a fucking damn good DJ!
    He plays some smashing hits : dance music Made In Romania, and also Tarkan, Macklemore, Maitre Gims, and Florida!
    What an great time!
    Party Girls get crazy, as far as dances are concerned.
    Even the food is much better than usual!


    Shila (Zambian - black)
    She sees me when I arrive at the Club ... When her time comes, we start with a teasing session at Kino. Then: "Zimmer".
    « Pour toutes les filles qui viennent et attendent en tombant, tombant (ouais)
    Et tous les gens qui parlent et parlent, c’est des faux, charmeurs charmeurs (ouais)
    Tous les soirs tu rêves de lui pendant qu’il dort, dort (ouais)
    La vie est faite pour ceux qui vivent, respirent sans cœur
    »
    (© "Bambola" by Betta Lemme - 2018)


    The club was crowded with customers, and there were many new girls: the two big (1m70) and splendid, Romanian, thin, long dark hairs, small breasts and pretty faces, alwready seen during my previous visit, were still there.
    The forces involved: Anastasia.ru, Celine.bu, Dea.ro, Diana.ro, and a new one, Janette.ro.

    At the stroke of 23:00, I kiss goodbye my sweetheart Vicky, and I'm going to get dressed.
    As I leave, I send a warm "Schuss" to Laila (my favorite Thekefrau), then I go back to my hotel.

    Another damn good evening at Acapulco Gold!

    "The second person mentioned you were all alone
    I could feel the disorder coursing through your veins
    Now I know, it's got a hold
    Just a phone called left unanswered, had me sparking up
    These cigarettes will not stop me wondering where you are
    Do not let go, keep a hold

    If you look into the distance, there's a house on the hill
    Guiding like a place where you'll be
    Safe to feel at grace 'cause we've made mistakes
    If you've lost your way ...

    I will leave the light on
    "
    (© "Leave A Light On" by Tom Walker - 2017)

    acgold_oster.jpg
    Laatst gewijzigd door delaplace1; 23 maart 2018 om 11:31 Reden: Acapulco Gold, Ratingen
    I've got a tongue like a razor
    A sweet switchblade knife
    And I can do you favors
    But then you'll do whatever I like

    Rocket Queen

  7. Onderstaande 8 leden hebben delaplace1 bedankt voor deze bijdrage:

    biged (31 maart 2018),brombeerzuid (23 maart 2018),cheasehead (30 maart 2018),Husky (23 maart 2018),Klatergoud (24 maart 2018),Manureva (23 maart 2018),pret (23 maart 2018),Sjeufke (23 maart 2018)

  8. #1130
    Geregistreerd
    7 januari 2011
    Last Online
    17 april 2024 @ 17:40
    Berichten
    545
    Discussies
    37
    Thanks
    759
    Thanked
    2.730 in 379 posts

    Daumen hoch AG op een doordeweekse dag/avond

    Op een doordeweekse dag naar AG geweest. Alles wat rustiger dan op een zaterdag, ik kon parkeren op de P-plaats van de club. NA omkleden en douchen naar de hoofdruimte. Het was een goede verhouding beren – dames. De line-up was best in orde.

    Ik heb kennis gemaakt met Miroena. Ze is een mooie slanke nog vrij jonge Roemeense dame. Haardracht in een knotje en gekleed in een Calvin Klein setje, best sexy moet ik zeggen. Leuke A-cup tietjes en mooie billen. Kan nog niets vinden op het forum van haar. Kamergang was goed. Je moet geen wilde seks verwachten, met haar slanke lichaam is ze een beetje breekbaar. Klein beetje zoenen, de rest als verwacht en best goed.

    Daarna van het buffet gegeten. Niet te veel opgeschept, want vaak is eten van het buffet niet zo goed. Maar in AG is het eten eigenlijk altijd goed, ze hebben daar een prima kok! Dus nog een 2e maal opgeschept.

    Na de koffie opgestapt, er zat geen 2e ronde in. Moest op tijd thuis zijn en kon ook niet direct een stunner vinden voor een 2e kamergang.
    Al met al een leuke spendering van mijn tijd, en ja dit is niet de laatste keer dat ik hier ben geweest.

  9. Onderstaande 7 leden hebben Johnsonxxx bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid (25 maart 2018),cheasehead (30 maart 2018),CVARIA (25 maart 2018),delaplace1 (25 maart 2018),Klatergoud (25 maart 2018),Manureva (25 maart 2018),phoenix (25 maart 2018)

  10. #1131
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    Vrijdagmiddag 17.00 was ik binnen, lekker saunaatje genomen, ik zag weer vele dames ook nieuw ,en later op de avond nog wat extra geile snollen. Jammer genoeg kwam Kim pas laat in de avond aan, toen ik al twee keer had liggen rollebollen. MJhexe was me dan ook dankbaar geloof ik da tik hem had gewezen op haar aanwezigheid. Ze blijft gelukkig nog wele en paar weken daar.

    Maar ik heb niets te klagen gehad deze avond...Een heerlijke volle britse negerin genaamd Tina of Nina nam me mee opde kamer..wat een zoenen, beffen, neuken , likken zuigen en wat een humor..gelachen haar bijna klaar gevingerd en met ene tevreden gevoel klaar gekomen.
    ronde twee was Deborah.; hoef je niet veel over te zeggen, dikke tieten heeft ze , mooie kont en ze zuigt je pik zolang ja dat maar wilt...zalig...toch even doggy genomen ...en ze neukt ook zalig mee met je.
    Derdae ronde was met good old Rebekka, de geile milf was weer terug na een jaar afwezigheid...ze is heet en als je haar penetreert en ze is nat , dan weet je weer waarom hoeren neuken zo geil, en heet en dus lekker is. De derde ronde ging wat moeizaam, maar ook zij weet dat tot een goed einde te brengen

    Het eten was weer prima verzorgd en ik raak maar niet uitgekeken...zoveel nieuwe dames en toch ook weer zoveel dames die er al lang genoeg werken om je geen zorgen te maken over de service die ze afleveren.

    Mijn bezoek in Dali op de zateradagavond was daartegen echt een drama....hoe zou het zijn met alle geile ladies in acapulco gold in een club als Dali.... en andersom de dames van dali in acaplco gold, de laatste zou zwaar verlies lijden...

  11. Onderstaande 11 leden hebben phoenix bedankt voor deze bijdrage:

    biged (28 maart 2018),cheasehead (30 maart 2018),Dalton (29 maart 2018),delaplace1 (28 maart 2018),forgetskinnyletsgetfatty (28 maart 2018),Husky (28 maart 2018),Klatergoud (29 maart 2018),Manureva (29 maart 2018),rmjhexe (28 maart 2018),schoolmeester (30 maart 2018),VAZKOR (14 april 2018)

  12. #1132
    Geregistreerd
    16 december 2017
    Last Online
    1 april 2024 @ 17:45
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    I only know the blackies Sheila and Lisa. Is Tina a new blacky in the club?

  13. #1133
    Geregistreerd
    1 augustus 2010
    Last Online
    Vandaag @ 01:42
    Locatie
    47652 nrw
    Berichten
    1.855
    Discussies
    32
    Thanks
    3.898
    Thanked
    2.358 in 1.021 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bataks Bekijk bericht
    I only know the blackies Sheila and Lisa. Is Tina a new blacky in the club?
    Yes
    schuinmarcheren heb ik niet verleerd

  14. #1134
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:39
    Berichten
    4.702
    Discussies
    353
    Thanks
    5.154
    Thanked
    10.150 in 2.566 posts

    Standaard

    Tina already moved back to Oceans...She was a short while in Magnum too, servicelevel according to those places...sigh
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  15. #1135
    Geregistreerd
    23 juni 2007
    Last Online
    Vandaag @ 03:15
    Locatie
    's-Gravenhage
    Berichten
    204
    Discussies
    5
    Thanks
    45
    Thanked
    272 in 119 posts

    Standaard

    Gisteravond (vrijdag) was Tina aanwezig in Acapulco Gold (net als Shila overigens).
    Dit waren de enige 2 donkere dames aanwezig.
    Ik vond het sowieso erg rustig voor een vrijdagavond, verhouding bijna 1 op 1.
    De dag ervoor (donderdag) was een betere dag volgens de dames.
    Ik vond het wel goed zo, lekker relaxed. Om 20:00 uur binnen gekomen, vorkje geprikt, 2 prima sessies gehad en even na middernacht weer richting huis vertrokken.

  16. Onderstaande 4 leden hebben klaasdirk bedankt voor deze bijdrage:

    Dalton (31 maart 2018),delaplace1 ( 2 april 2018),Manureva ( 2 april 2018),phoenix (31 maart 2018)

  17. #1136
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    hmm klaasdirk weet je zeker dat het tina was, andere berichten zeggen dat ze er niet meer werkt...was het een dame met een flinke kont en hele dikke tieten?

  18. #1137
    Geregistreerd
    23 juni 2007
    Last Online
    Vandaag @ 03:15
    Locatie
    's-Gravenhage
    Berichten
    204
    Discussies
    5
    Thanks
    45
    Thanked
    272 in 119 posts

    Standaard

    De naam weet ik inderdaad niet zeker (die van Shila wel), haar dikke tieten waren niet te missen.
    Ze is vrij lang en stevig, maar zeker niet dik, rond gezichtje en een behoorlijk donkere huid.

  19. Onderstaande leden hebben klaasdirk bedankt voor deze bijdrage:

    phoenix (31 maart 2018)

  20. #1138
    Geregistreerd
    1 november 2012
    Last Online
    1 december 2023 @ 01:56
    Berichten
    27
    Discussies
    0
    Thanks
    15
    Thanked
    33 in 8 posts

    Standaard

    Gisterenavond om 23.00 langs geweest het was vrij rustig qua beren vergeleken met de vorige keren dat ik er was het viel me ook op dat de Line-up vaak verandert maar er blijft keus genoeg, voor ieder wat wils. Ik kwam er eigenlijk voor Mimi en Delia maar beiden waren niet aanwezig helaas maar toch 2 goede kamers gemaakt met Steffi en Adina. Persoonlijk vind ik dit toch 1 van de betere clubs, service/prijsverhouding/eten.

  21. Onderstaande 4 leden hebben Bobby87 bedankt voor deze bijdrage:

    delaplace1 ( 2 april 2018),Husky ( 2 april 2018),Manureva ( 2 april 2018),Sjeufke ( 1 april 2018)

  22. #1139
    Geregistreerd
    4 februari 2015
    Last Online
    16 april 2024 @ 11:56
    Berichten
    1.834
    Discussies
    8
    Thanks
    9.020
    Thanked
    10.613 in 1.453 posts

    Standaard

    Gisteren donderdag AG bezocht,kom hier regelmatig door de weeks
    Kwam aan rond 13.30 en kon met dank aan Willem 2 mijn vrijkaartje inwisselen, keurig geregeld mijn naam stond met de juiste code op de lijst.
    Had eerder willen komen maar ook rond Oberhausen sloeg het file spook weer ongenadig toe,45 minuten stilstaan ellende
    Na het berenvel ontvangen te hebben van de vriendelijke receptie dame,en een verkwikkende douche genoten van een broodje kaas,en een kopje koffie wat
    natuurlijk door de lieve Anka werd gebracht vergezeld van een paar intense knuffels en kussen,Anka een midden dertiger uit Roemenië is altijd blij als ze mij ziet,
    wij hebben een goede click met elkaar,ze neemt tijd voor me,eten en roken samen,praten over ons beider leven omgeven door sympatie en aantrekkingskracht
    Aansluitend 1,5 uur in kamer 8 aan het stoeien geweest,kamer 8 is prachtig opgeknapt met grote spiegels boven aan het plafond en feestverlichting,als je dat prettig vind
    en aan zet.
    Wij hebben heerlijk van elkaar genoten,met als er op en er aan,prima BJ en vele positie wisselingen,met kunst en vliegwerk mijn orgasme wat kunnen uitstellen,
    waardoor we toch na zo`n 45 minuten met zweet overdekt beide tot een fijn hoogtepunt kwamen,hierna elkaar lekker gemasseerd en onze lichamen wat rust gegund.
    Aansluitend sauna en heerlijk gegeten,gebakken aardappels,vlees,verse groenten en salade.
    Hierna met diverse DVP en niet schrijvende ijsberen gesproken,er waren na een rustig begin toch een goede 25-28 dames aanwezig,helaas was Deborah ook een favoriet van mij niet
    aanwezig op donderdag.
    In de middag was het met de ijsberen redelijk rustig,denk rond de 15,maar na 21.00 uur was de verhouding wel 1 op 1.
    Daarna mijn oog laten vallen op Jenny een prachtige Roemeense vrouw van 25 jaar oud,ik denk wat Roma achtergrond,ze heeft de uitstraling van een Oosterse prinses,met mooi zwart haar wat
    pas op bips hoogte eindigd
    Een aantal weken geleden had ik al met haar gesproken in het Portugees,Duits en Engels spreekt ze nagenoeg niet,ze spreekt Portugees omdat ze als DVP in Portugal gewerkt heeft.
    Ook haar 2 vriendinnen zijn alle beauty's,Roma achtergrond lang en slank met ogen waar je in langzaam in dreigt te verdrinkendie spreken wel een beetje Engels en ook Portugees.
    Wat een genot op de kamer met een hoog GFE gehalte,Jenny vreet je letterlijk een figuurlijk op,maar kust ook met grote overgave.
    Wat een privilege om een uur seks te hebben met een Oosterse prinses in kamer 2,alle positiewisselingen en waren geweldig
    Uiteindelijk het rubbertje gevuld in
    Ook haar aftersale service was prima,ze komt meerdere keren terug om je een kus of een knuffel te geven,
    Dus...............na een fijne sauna gang opnieuw, maar nu een half uurtje van haar orale vaardigheden mogen genieten!!
    Dacht nu er aan om naar huis te gaan,maar een jong blond dametje die altijd naar mij lachte,ook af en toe een paar minuten de sauna in ging
    trok mijn aandacht,en ik ging naast haar op de sofa zitten.
    Er ontspon zich een leuk gesprek met deze 20 jarige Caroline,net 5 dagen werkzaam in AG,voorheen 2 maanden gewerkt in Saunaclub Diamond in Moers,
    wat haar eerste club ervaring was,die om vele redenen negatief uitpakte.
    Caroline spreekt een mengelmoes van een beetje Engels en Duits,maar goed genoeg om leuk te kunnen communiceren.
    En...............men raad het al de kleine Husky werd opgewonden,sleutel gehaald en een uurtje heerlijke GFE seks mogen beleven,met ter afsluiting
    een heerlijke afgesloten met een heerlijk orgasme in missionaris positie,
    Fijne seks ter afsluiting met deze lieve Caroline met haar guitig onschuldig gezichtje.
    Ze vertelde mij"had ik maar allemaal van dit soort mannen als jou persoontje,die mij met respect en de juiste aandacht behandelen" en mij niet als een
    stuk vlees zien waar ze hun lusten op kunnen botvieren"
    Jammer om deze uitspraak te moeten horen.
    Een fijne tijd gehad in AG,met viermaal een fijn orgasme,had vandaan een vrije dag, ook wel nodig om te recupereren
    Zaterdag mooi weer zo`n 20-22 graden met veel zon,dus zaterdag op het ligbed bij het zwembad genieten in Callardo met tussendoor een
    ontspannende massage en
    Om 2.30 uur de vertrokken naar de Veluwe,nu zonder files

  23. Onderstaande 14 leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 6 april 2018),biged ( 7 april 2018),Bobby87 ( 7 april 2018),brombeerzuid ( 6 april 2018),CVARIA ( 6 april 2018),delaplace1 ( 6 april 2018),Klatergoud ( 7 april 2018),Lesyeux ( 6 april 2018),Manureva ( 6 april 2018),Mooiejoke ( 6 april 2018),Mr Bluenose (15 april 2018),Partycrasher ( 6 april 2018),pret ( 6 april 2018),schoolmeester ( 6 april 2018)

  24. #1140
    Geregistreerd
    26 januari 2018
    Last Online
    8 april 2023 @ 09:44
    Locatie
    Paradise City
    Berichten
    103
    Discussies
    5
    Thanks
    656
    Thanked
    225 in 65 posts

    Standaard

    Acapulco Gold, Thursday, March 29th, 2018

    Quick trip to Germany, just before the long Easter weekend.
    On the road, sunglasses and music as loud as possible:"Breathe" by Feder, "Save Me A Place" by Mono Mind, "Échame La Culpa" by Luis Fonsi & Demi Lovato, and "Say Something" by Justin Timberlake!

    As usual, it is almost 18:00, when I cross the Acapulco Gold main door, in Ratingen.
    Are here (among others): Celine.bu, Dea.ro, Diana.ro, Lisa.ke and Maya.ro.
    Some news girls : including one disguised as a red Pokemon ... (a strange strategy).
    And a bombshell, Valentina, Romanian, fake blonde, quite tall, who speaks very good German, and who walks with her goddess body all arround the club!

    Vicky (Romanian - brunette)

    I meet my sweetheart Vicky down the stairs ...
    We spent an hour in room # 5: what a great time !
    "I'd like you to be mine
    As it's off bed chains
    Our light is somewhere else
    Our light is somewhere else
    It's like a jewelery sky
    A diamond glorified
    Our time glorified
    Our light is somewhere else
    "
    (© "Shine On My Way" by Diva Faune - 2017)

    After I took a shower, it's time to rest.

    Shila (Zambian - black)
    I'm going to get her at Kino, and then we walk upstairs to spend an hour in room # 2.
    Crazy !
    "I'm trying to keep going down
    I cry out but nothing comes now
    I'm giving my all and I know peace will come
    I never wanted to need someone
    "
    (© "Helium" by Sia - 2017)

    Before I leave the club, I'm going to kiss Vicky goodbye, then I go back to my hotel.
    Laatst gewijzigd door delaplace1; 7 april 2018 om 16:04 Reden: Acapulco Gold
    I've got a tongue like a razor
    A sweet switchblade knife
    And I can do you favors
    But then you'll do whatever I like

    Rocket Queen

  25. Onderstaande 14 leden hebben delaplace1 bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (16 april 2018),Bergtester (15 april 2018),biged (27 april 2018),Bobby87 ( 7 april 2018),brombeerzuid ( 8 april 2018),cheasehead (17 april 2018),Husky ( 8 april 2018),hvdk52 ( 8 april 2018),Klatergoud ( 8 april 2018),Manureva ( 7 april 2018),Mr Bluenose (15 april 2018),phoenix ( 9 april 2018),Sjeufke ( 8 april 2018),VAZKOR (14 april 2018)

  26. #1141
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    vorige week vrijdag, uurtje of 5 s'middags kwam ik aan, dames wat minder, maar heren genoeg, nieuwe dames konden mij niet bekoren en ik had niet de indruk dat zij de echte servicekanonnen in deze tent konden vervangen...ik miste kim, deborah, christa en de zwarte parels...wellicht hadden ze even een vakantie nodig of waren ze op zoek naar een andere club...ik had mijn dag niet of ik vind er steeds minder aan..mjhexe die weer eens de gokkast leeghaalde vertelde me in soortgelijke bewoordingen wat hij er van vond ..ik zoek en zocht de oorzaak bij mezelf..hij wellicht ook. Mijn favorietje aida kon me niet bekoren, hoe lekker ze me ook naar een hoogtepunt zoog, ook celine met dat ongelofelijk lekkere kontje kon me niet heet maken...ze deed overigens haar stinkende best.

    Ik geloof dat dat clubmoeheid wordt genoemd...zou kunnen..ik weet het niet...maar ik geloof dat de luxe saunaclub met goed eten, met zwembad en ligbedden buiten me wellicht kunnen oppeppen, dan betaal ik welw at meer, maar of ik dan nog ga wippen? de dame zal de concurentie met een goed boek moeten aangaan, maar eens uitproberen lijkt me...aan celine , aida en vele andere vast gewaardeerde krachten ligt het niet..het is ook de ambiance, de blikken die je van de dames en heren krijgt, het humeur van de ander heeft zeker invloed lijkt me, soms daalt het erotische en gf gevoel met dames tot een absoluut nulpunt, de handkar doet het dan nog met meer liefde...pff meer krijg ik er aan woorden niet uitgeperst...
    Laatst gewijzigd door phoenix; 14 april 2018 om 11:52

  27. Onderstaande 15 leden hebben phoenix bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid (14 april 2018),cheasehead (17 april 2018),CVARIA (14 april 2018),Dalton (16 april 2018),delaplace1 (15 april 2018),format_z (14 april 2018),hotrod68 (15 april 2018),Husky (15 april 2018),Klatergoud (15 april 2018),Manureva (14 april 2018),Mooiejoke (14 april 2018),Mr Bluenose (15 april 2018),schoolmeester (14 april 2018),Sjeufke (14 april 2018),VAZKOR (14 april 2018)

  28. #1142
    Geregistreerd
    27 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 16:02
    Berichten
    180
    Discussies
    1
    Thanks
    204
    Thanked
    250 in 69 posts

    Standaard

    Ik was er weer op zaterdag 14-04 na een lange afwezigheid, ik kwam rond 19:00 aan, parkeren voor de deur was geen probleem, bij binnenkomst wou Laila in eens in mijn tas kijken voor het eerst, ik heb gevraagd of dat nieuw was, nee zei ze het is altijd zo geweest, misschien heb je alcohol bij je zegt ze . ik kreeg ook een versleten badjas!!, gaat goed hier denk ik dan.
    op weg naar de verkleedhok kwam ik een paar mensen tegen die zich al hebben aangekleed om naar huis te gaan, kan gebeuren denk ik, toch maar de berenvel aantrekken en naar binnen gaan dan, zo stil heb ik nooit gezien op zaterdag, 10-15 beren en even veel dames allemaal nieuwe gezichten ik herkende alleen Ella en haar zus, Anka en Mirella. ik heb een bak koffie gehaald en ging even zitten in een bijna lege zaal, ik was echt stom verbaasd, wat is er de laatste tijd aan de hand in Ag, er komen steeds minder vrouwen en vooral minder beren de sfeer is ook niet prettig te noemen. Sommige zeggen dat het door de nieuwe wet komt, je moet je als dame laten registreren als beroeps sexwerker en belastingaangifte doen, en je mag niet meer in de club slapen, het zou allemaal kunnen maar het wordt er niet beter op in ieder geval.

    Even een paar drankjes gehaald, en rond kijken misschien vind ik een dame die mij bevalt maar nee hoor, niks nada, ik wou niet snel opgeven maar na een paar uur rondkijken en vervelen heb ik toch maar besloten om naar huis te gaan TV kijken. het zal weer een lage tijd duren denk ik voordat ik terug ben, jammer eigenlijk het was best een leuke club.

  29. Onderstaande 8 leden hebben taka22 bedankt voor deze bijdrage:

    Champollion (22 april 2018),delaplace1 ( 4 mei 2018),hallodaarbenikweer (22 april 2018),Husky (23 april 2018),Manureva (22 april 2018),mechelen (22 april 2018),Mr Bluenose ( 6 mei 2018),noglangnietuitgewandeld (22 april 2018)

  30. #1143
    Geregistreerd
    4 februari 2015
    Last Online
    16 april 2024 @ 11:56
    Berichten
    1.834
    Discussies
    8
    Thanks
    9.020
    Thanked
    10.613 in 1.453 posts

    Standaard

    Afgelopen woensdag werkzaam in de "Ruhrpot"redelijk vroeg de zaken afgehandeld, en op weg naar een leuke saunaclub, keuze genoeg in deze omgeving,en koos uiteindelijk voor AG omdat ik wist dat er op alle televisie schermen voetbal werd vertoond,namelijk Bayern-Real Madrid.
    Om 13.45 uur slechts 20 Euro betalen voor een dag plezier,berevel in ontvangst genomen,douche,hapje eten,kon net een kopje lekkere soep en het laatste broodje bemachtigen in de wetenschap dat er over een goed uur warm eten zou komen,dat eten was overigens prima,vis,rijst,met kaas overbakken aardappels,salade etc.
    Buiten in een flauw zonnetje mijn Hollandse en Duitse kranten gelezen onder het genot van een kopje koffie en sigaartje
    In de loop van de dag waren er toch zo rond de 35 DVP,van alle smaken voorzien,de mooie Afrikaanse dames Zhila uit Zambia en Lisa uit Kenya leuke DVP met een atletisch prachtfiguur,Anna uit Brazilie,
    een leuke Colombiaanse,naam vergeten,de Roemeense Manuela,Bianca,Jenny,Caroline,Elisa/Mirella etc. etc.ken ze niet allen bij naam,komt nog wel.
    Twee favorieten Anka en Deborah waren er niet,maar er waren zeker 10 dames waar ik ondeugend mee wilde zijn,keuze genoeg.
    Al de aanwezige dames zijn vriendelijk,ook als je niet met ze op kamer gaat.
    Aantal IJsberen en DVP was 1 op 1,iedereen kwam aan zijn trekken.
    Tussen de sauna,eten en vele gesprekken met andere ijsberen tweemaal een uur op kamer geweest met respectievelijk Elisa en later na de verloren wedstrijd van Bayern Munchen met de mooie Roemeense Jenny,ben meer met beide DVP op kamer geweest en heb mij toen al lyrisch uitgelaten over hun schoonheid,service en intense activiteiten in de kamer,alles er op en aan,TZ,BJ kortom geweldige seks
    Het was goed toeven in AG,heb al een aantal dames op mijn to do lijstje gezet,o.a. Lisa uit Kenya en Anna uit Brazilie
    Er was vanaf 22 uur Turkse live muziek,woensdagavond is Turkse avond,voor mij prima, dames danste af en toe,en de bastonen drongen door in de kamer en gaven het bewegingsritme aan
    Ging om 1 uur voldaan terug naar de Veluwe,na uitgezwaaid te zijn door de sympathieke receptiedame Leilla,een schatje
    Prijs Kwaliteits verhouding in AG is meer als prima!!
    Nieuwtje voor de Christina liefhebbers,voorheen VM en Salome,indien de berichten kloppen werkt zij al dit weekend in AG

  31. Onderstaande 14 leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

    Bergtester (26 april 2018),Champollion (26 april 2018),cheasehead ( 4 mei 2018),CVARIA (26 april 2018),Dalton (26 april 2018),delaplace1 ( 4 mei 2018),Klatergoud (26 april 2018),Manureva (29 april 2018),Mr Bluenose ( 6 mei 2018),noglangnietuitgewandeld (26 april 2018),phoenix (27 april 2018),rmjhexe (26 april 2018),schoolmeester (26 april 2018),spinazieboy (30 april 2018)

  32. #1144
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    acapulco gold

    Tweemaal in twee weken...een keer zondag en afgelopen woensdag...beide keren, slaapverwekkend, zondag zijn de vrouwen moe en woensdag wachten ze op het weekend, sommigen willen niet ( of gedragen zich als zodanig, bijvoorbeeld christa), terwijl ze er wel zijn...40 euro is een fooi daar gaan ze die dag niet voor plat liggen, anderen werken hard. Duitse emily en Tamara, wow wat een dames, die ga ik de volgende keer zeker eens duwen

    zondag, samen met alice lekker degelijk geneukt, heerlijk strakke kut heeft ze, met goed humeur is dat feest met haar..woensdag was het minder, maar ze deed haar best. Daarom juist haar een fooi gegeven ..en geweigerd met adriana te gaan die wel wilde voor 70 euro..., de dame die maar bleef handelen,me haar leit masseren, veelvudig haar dikke kont liet pakken, ze probeerde , tot ze op het laatste met de massage van 30 euro inde aanbieding ook een nee van me kreeg, ook alice was daar getuige van ( inde rookruimtes buiten), wel op een leuke manier.met lachen gieren brullen..dames in aca pulco gold? nog meer eigenwijze truusjes?

    Latijnse maria...bijvoorbeeld...anastacia? die wil altijd, diana met haar altijd bozige ontevreden blik, die maar blijft proberen...en dan de verrasing voor zondag de tweede keer, Bianka..mooie volle reet, best dikke borssten , vergeleken met alice...ze pijpte heerlijk langzaam, weigert door te neuken en aan het einde trekt ze je als een domina af...hmmm woensdag was ikw eer de lul en kreeg ikoveral de schuld van..als blikken konden doden, neem bianka..., ik heb gelukkig nog wat alternatieven...

    Behalve alice die ik ook oversla net als dikke tieten Aida die een beetje verontwaardigd was da tik zondag niet met haar auf zimmer ging. Wist ik veel dat ze geld nodig had voor naar huis te gaan( ze is nu thuis, urlaub machen). Beiden dames zijn echt goeie hoeren....hihi...dan een nieuwe ster aan het firnament voor mij althans manuela!!!!! wow lekkere kont, lang goed pijpen en neuken tot het het wazig zag en ik een flink orgasme kreeg, ze kan het waarderen als je ze heeeel zacht en vriendelijk benaderd en behandeld. Echte voltreffer!

    zo dat was acapulco gold, oh ja eindelijk eens wat anders dan grillen op vrijdag...prima uitstekend eten!!!! en dat voor 16.667 euro( 6 vrijkaarten voor 100 euro)

    maar saai, gelukkig is er een sauna...even wegblijven hier...

  33. Onderstaande 14 leden hebben phoenix bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 4 mei 2018),Bobby87 ( 4 mei 2018),Champollion ( 4 mei 2018),cheasehead ( 4 mei 2018),Dalton ( 5 mei 2018),delaplace1 ( 4 mei 2018),Klatergoud ( 5 mei 2018),Manureva ( 6 mei 2018),Mr Bluenose ( 6 mei 2018),pret ( 4 mei 2018),Sjeufke ( 4 mei 2018),taka22 ( 5 mei 2018),Wijze grijze (11 mei 2018),wooley ( 4 mei 2018)

  34. #1145
    Geregistreerd
    24 oktober 2009
    Last Online
    Gisteren @ 01:34
    Berichten
    901
    Discussies
    52
    Thanks
    1.776
    Thanked
    3.832 in 600 posts

    Standaard

    4 mei 2018 bezoekje aan Acapulco Gold



    Daar moest ik toch wel heel diep in mijn geheugen graven om te bedenken wanneer ik voor het laatst in Ratingen op bezoek was geweest. Ik ben er vrij zeker van dat ik daar in de aca periode ben geweest, maar kan berichtgeving niet vinden. Wel over een bezoek in 2013 in het toen nog Panthera hetende etablissement. Ik had er goede herinneringen aan (Sunny, Diana, Lucy, Andrea?), enfin toen Willem2 mij met een heuse vrijkaart bedeelde aarzelde ik niet lang. En vier mei leek een mooie gelegenheid, zowel klimatologisch als biologisch: ik had er zin in….

    ‘tis natuurlijk wel een mijl op zeven als je uit het midden van het land komt, maar heerlijk de 3 afgetuft en rond 10:15 met een beetje vertraging op de 52 mij keurig (Ratingen is wel een beetje aan het verbouwen) aangemeld. Theke was blij voor mij met mijn vrijkaart, en vertelde dat ze zelf ooit wat won. Niet opgeven raadde ik haar. Maar ik mocht naar binnen. Ingedeeld in het kleine kleedkamertje (011) waar ik me tot heuse ijsbeer wist om te vormen. Het vachtje zat als gegoten, was misschien op groei uitgelegd. Nu, bij de eerste Roemeense die ik tegen kwam werd dat onmiddellijk op de proef gesteld… een snel handje trof doel, en bleek de ruimte inderdaad nodig… dat was een beetje snel. Kortom eerst maar eens een kopje koffie (zelfbediening) en een beetje de boel verkennen.
    Ik ging buiten in de overkapte ruimte naast bleek later Jeanet zitten, en al vrij snel zat ik omgeven door een vijf-zestal nog wat slaperig kijkende Roemeense dames die hun eerste sigaretjes aan het paffen waren, met een partij geklets waar ik helaas slechts flarden van opving. Beetje gehuld nog in handdoeken en badjassen werd er toch zo af en toe iets jong vrouwelijks zichtbaar. Kortom een lekkere opwarm koffie. En natuurlijk trachten een idee te krijgen wie wie is… Er bleek die dag geen enkele dame aanwezig waarvan ik dacht die heb ik eerder gezien, een uitdaging voor mijn geheugentraining. Maar veel leuker met levende meiden dan met andere vormen.

    Door de dag heen maakte ik kennis met Diana (Ro), Jeanet (Ro), Bianca, Karina, Maria, Justina, Riana, Mihaela (Ro, slank ding zeg), Emily (D), Erika (ro), Anita (brasil), Anastacia (mooi lijf), Monica, Nicole (Ho), Melody (Ghambia), Antonia en Melinada (D), en nog een paar maar hun namen zijn niet beklijfd…. Kortom een line-up waar ik me erg prettig bij voelde…

    Ik beleefde een tweetal sessie waar ik zeer tevreden over ben.

    De eerste met de donkere Melody, die was ik ’s morgens bij een eerste rondgang door het gebouw in een van de sauna bijkom ruimtes tegengekomen toen ze aan het bellen was, intrigeerde me meteen. Mooie meid (midden twintig) prachtige bos haar. Wat later kwam de ze barruimte binnen en ik sprak een paar woorden met haar, met inspiratie nam fors toe. Ze verdween in de rustige Kino (men zou een nieuwe beamer kunnen overwegen want de kwaliteit was echt niet zo bijster), en ik volgde haar en ging naast haar zitten. Met haar zachte (uiterst geile) stem had ze mijn interesse al snel gefocusseerd… een vrijpartij ontspon zich die mij nog lang zal bij blijven, heeerlijk. Uitgebreid als verliefd stel tongzoenen, met lichaam tegelijkertijd door haar zachte handen in vuur en vlam gezet.. die wilde ik na een tiental minuten beslist beter leren kennen. Op de kamer werd het alleen maar beter. Echt een vette vrijpartij voor het bed, eindigend met Melody op het bed die mij knielend een blowjob deed terwijl ik haar oh zo fraaie rug en billen met wat massageolie een goed en geil onder handen nam. Ik hield het niet echt lang uit, en moest even afleiding zoeken. Gedaan door haar op haar rug te leggen en nu de voorkant onder handen (en tong genomen), Welaan, daar lustte Melody pap van… wat een fris kutje zeg, smaakte heerlijk, en ze leek te genieten van mijn orale prestaties. (NL-GH 1:0). Daarna besloot Melody dat het mijn beurt was, en wist wederom mijn lichaam een vuur en vlam te zetten, oraal aktief (tongzoenen), blow van de eerste categorie. En tegelijkertijd mijn lichaam aftastend om mij verder te stimuleren. Ze wist mijn hoogtepunt echt super lang te rekken… een echte aanrader heren beren, met zoveel seksuele intelligentie…
    Daar moest ik wel even van bijkomen…


    Recovery moest ook wel snel, want inmiddels liep het tegen een uur of twee, en vreesde ik toch een beetje de duitse file problematiek. Ik aarzelde tussen de duitse Emily (wel een hele geile verschijning) en de wat oudere hongaarse Nicole… het werd de laatste..

    Ook hier maar eens begonnen om haar naar de kino te brengen en wat inleidende schermutselingen te laten plaatsvinden, gade geslagen door mijn vorige “date”. Ook Nicole blijkt de kunst van verleiden en zoenen uitstekend te verstaan. Na een paar minuten vroeg ze of ze maar de sleutel zou gaan halen, clever, met de hand aan mijn inmiddels forse erectie… ze heeft een goddelijke “touch”, en naar snel zou blijken ook een super de luxe blowjob in de aanbieding. Ik had echt het GFE gevoel: veel aandacht voor elkaar, trachten het zo lekker mogelijk voor elkaar te maken, een befpartij die ik me nog lang als leekr zal herinneren, en volgens Nicole zij ook…. De daaropvolgende blowjob was echt superb. Afwisselend heel diep, en juist heel ondiep, dan weer met veel slijm, dan weer alleen heel zacht mijn ballen. En ook hier: zo lang mogelijk uitstellen… wat een techniek zeg. Ik vroeg haar of ze mij met de hand wilde masseren, en tegelijk stevig wilde tongzoenen, en mijn hand in en aan haar vagina. Wat een standje zeg… mijn sperma explodeerde naar buiten, en ik was er zelf ook verbaasd iin deze tweede sessie. Nicole was helemaal verbaasd door de hoeveelheid… Kortom een krachtige dame deze Nicole, die precies weet wat een beer verlangt!
    Rond 15:15 het pand helaas weer verlaten, en de terugweg gevonden (was wel een beetje zoeken om Ratingen uit te komen). En toch wel een beetje vertraging (30 min).

    Acapulco Gold: prima tent, het personeel loopt zich het vuur uit de sloffen. Ziet er allemaal prima uit. Line-up: gave diversiteit. Service verlening: EXCELLENT. Herhalings gevaar: veel te groot…
    Willem2: thanks!


  35. Onderstaande 16 leden hebben mynasch bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 6 mei 2018),Agronymus1 ( 6 mei 2018),biged ( 6 mei 2018),Champollion ( 5 mei 2018),Dalton ( 5 mei 2018),delaplace1 ( 5 mei 2018),Devante ( 5 mei 2018),Kwakje ( 6 mei 2018),Manureva ( 6 mei 2018),Mr Bluenose ( 6 mei 2018),Patjax ( 5 mei 2018),phoenix ( 5 mei 2018),potentebeer ( 5 mei 2018),rmjhexe ( 5 mei 2018),taka22 ( 5 mei 2018),yylover ( 5 mei 2018)

  36. #1146
    Geregistreerd
    27 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 16:02
    Berichten
    180
    Discussies
    1
    Thanks
    204
    Thanked
    250 in 69 posts

    Standaard

    [QUOTE=mynasch;607007]4 mei 2018 bezoekje aan Acapulco Gold




    Door de dag heen maakte ik kennis met Diana (Ro), Jeanet (Ro), Bianca, Karina, Maria, Justina, Riana, Mihaela (Ro, slank ding zeg), Emily (D), Erika (ro), Anita (brasil), Anastacia (mooi lijf), Monica, Nicole (Ho), Melody (Ghambia), Antonia en Melinada (D), en nog een paar maar hun namen zijn niet beklijfd…. Kortom een line-up waar ik me erg prettig bij voelde…

    Beste Mynasch, bedankt voor je bijdrage, hoe zag die Monica er uit
    Groetjes, Taka22

  37. Onderstaande leden hebben taka22 bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva ( 6 mei 2018)

  38. #1147
    Geregistreerd
    26 juli 2017
    Last Online
    20 februari 2024 @ 05:12
    Berichten
    183
    Discussies
    12
    Thanks
    734
    Thanked
    850 in 158 posts

    Lächeln Monica

    Monica hat ein Tattoo mit einer Feder unterm Schlüsselbein, so ähnlich wie auf dem Foto.
    Sie ist meistens oben ohne zu bestaunen, und macht viele Zimmer. Die muss wohl gut sein.

  39. Onderstaande 3 leden hebben Bergtester bedankt voor deze bijdrage:

    Manureva ( 6 mei 2018),pret ( 6 mei 2018),taka22 ( 8 mei 2018)

  40. #1148
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    manuela hat auch ein feder auf ihr korper....ist dass dann nicht monica? oder irre ich mich

  41. #1149
    Geregistreerd
    24 oktober 2009
    Last Online
    Gisteren @ 01:34
    Berichten
    901
    Discussies
    52
    Thanks
    1.776
    Thanked
    3.832 in 600 posts

    Standaard

    de Monica die ik trof was een kleine meid (1.50-55) beetje dunnetjes en een heel witte huid. A cupje. en inderdaad opvallende tattoos
    Kroelde zich als presales behaaglijk om mijn heen... op mijn verlanglijstje...

  42. #1150
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    nee dat is ene andere dame dan manuela!, ik val niet op die iele dames

 

 
Pagina 46 van 154 EersteEerste ... 364243444546474849505696146 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:15.

Babylon 468*60