Weergegeven resultaten: 1 t/m 23 van 23
  1. #1
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Idee Xanten, Partytreff Xanten, Sonsbeckerstrasse 29, Pamela

    Haarkleur/-lengte : Blond/halflang
    Lengte dame : 170cm
    Postuur/Cupmaat : slank/b
    Nationaliteit/Taal :Pools/ Pools en Duits
    Leeftijd : 25 jaar
    Tatoeages/Piercings :ja
    Service: Pzc,Nmc
    Voordelen:
    Nadelen:
    Tijdsduur :2 x 30 minuten ongeveer
    Prijs :100
    Extra’s bij het bezoek:geen

    Gisteren in Xanten geweest en kennis gemaakt met deze lieve Poolse dame, die zich voorstelde als Pamela, goede sex en ze is erg atletisch, verder niet zoenen of iets wat daar op lijkt, geen GFE gevoel maar nogmaals wel lief en sexy, vanwege het geringe aanbod maar meerdere keren mee weg geweest.

    Ps. de prijs is een all inclusive formule
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  2. #2
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Kennelijk was dit de mooiste dame want ik heb bericht gekregen van Bonkie dat hij maar liefst drie keer met deze dame is geweest . En toen heeft hij er nog één gehad maar daar is hij weer even de details van kwijt ......

    Bonkie 6 :wink: :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  3. #3
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Cool ik zal je een beetje helpen

    Haarkleur/-lengte : Zwart/Halflang
    Lengte dame : ± 1.65
    Postuur/Cupmaat : Volslank/B-C
    Nationaliteit/Taal : Zuid Africa/ Engels en Duits
    Leeftijd : ± 25 jaar
    Tatoeages/Piercings :?
    Service: PZC, NMC
    Voordelen: geen idee
    Nadelen:Idem
    Tijdsduur :kort
    Prijs :All inclusive
    Extra’s bij het bezoek: Sauna rondgang op zijn Afrikaans, zelf gaan ervaren:green_smi

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
    Kennelijk was dit de mooiste dame want ik heb bericht gekregen van Bonkie dat hij maar liefst drie keer met deze dame is geweest . En toen heeft hij er nog één gehad maar daar is hij weer even de details van kwijt ......

    Bonkie 6 :wink: :wink:
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  4. #4
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.792
    Discussies
    91
    Thanks
    113
    Thanked
    359 in 72 posts

    Reden

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door koos56
    Haarkleur/-lengte : Zwart/Halflang
    Lengte dame : ± 1.65
    Postuur/Cupmaat : Volslank/B-C
    Nationaliteit/Taal : Zuid Africa/ Engels en Duits
    Leeftijd : ± 25 jaar
    Tatoeages/Piercings :?
    Service: PZC, NMC
    Voordelen: geen idee
    Nadelen:Idem
    Tijdsduur :kort
    Prijs :All inclusive
    Extra’s bij het bezoek: Sauna rondgang op zijn Afrikaans, zelf gaan ervaren:green_smi

    mmmmmmm, Gustomass heeft een zwak voor appetijtelijke zwarte dames.. saunarondgang op zijn Afrikaans....
    Moet ik het nu zwart inzien, of juist niet.
    Hopelijk is voor deze Afrikaanse dame aanstaande maandag geen blauwe maandag , een blauwtje oplopen bij een mooie zwarte.... kan dat eigenlijk wel in Xanten??

    We'll see, black is black, I hope my baby Pamela is back.....

    Monday, mondayyyyyy....

  5. #5
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door koos56
    ... verder niet zoenen of iets wat daar op lijkt, geen GFE gevoel maar nogmaals wel lief en sexy, ...
    Gisteren had ze een goed humeur, ik had niet te klagen over GFE gevoel .

    Het mooie aan Pamela zijn ook haar wisselende stemmingen. Soms is ze totaal ongeïnteresseerd bezig, dan is ze er weer helemaal bij, en soms verandert dat in enkele ogenblikken. Fascinerend, en ook gekmakend (wat wil ze nou?). Misschien is wispelturig hier de juiste omschrijving.

    En haar schoonheid is (voor mij dan) echt adembenemend. Ik heb echt tijden gewoon gekeken, en genoten...

  6. #6
    Geregistreerd
    2 april 2006
    Last Online
    6 augustus 2017 @ 18:56
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    326
    Discussies
    16
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    ja ik kom net terug van party treff Xanten en ik mocht ook meerdere keren met deze mooie Pamela stoeien. Heren ijsberen, ik weet niet wat u gewend bent, maar zij is echt een toppertje. Zo mooi zie je ze maar zelden en ik ben toch wel wat gewend (GT, PHG en YY) en dat voor deze spotgoedkope all-in prijs. Gelukkig ben ik vandaag geweest, want ze vertelde mij, dat ze zaterdag richting Polen vertrekt en pas over een week of 2 weer terug is. Mij zullen ze in ieder geval vaker hier zien. Er waren vandaag overigens een stuk of 5 dames , allen blond en blank, maar Pamela was uiteraard het toppertje. Ik ben als laatste klant gebleven en ging om ca half elf de deur uit.
    Niet te geloven gewoon!!! Ben eerst met Yasmin (een Mooi turks/duits meisje) geweest, daarna met Ola, met Pamela, nogmaals met Ola en nogmaals met Pamela geweest. In GT was ik zeker 250 euro kwijt geweest. Dit is gewoon een super formule. Toen ik aankwam om circa 5 uur (toch wel ff zoeken: je moet trouwens de aflag Xanten industrieterrein nemen) waren circa 5 mannen aanwezig, Enkele uren later waren ik en nog een andere Nederlander over. PARADIJS zeg ik je!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Niets dan lof ook over de gastdame. Ook YAsmin is een zeer gezellige dame!!!!!

    Ik heb mijn nieuwe paradijs gevonden.

  7. #7
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Ausrufezeichen geld erbij?

    Nee Jansen en Janssen, geld krijg je er niet bij terug, het is geen statiegeld, zou trouwens niet gek zijn. Afijn maar voor € 100,- ben je wel de hele dag verzekerd van of Pamela of...........gewoon proberen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen
    Ja klopt na bijna 4 jaar PHG even een aantal weken op vakantie in GT ook volgende week donderdag even naar de reunie inGT.
    Dus even flink wat meters maken.

    Hoezo stukken goedkoper krijg je daar dan geld bij :thefinger

    En alle Pamela,s zijn goed dat heb ik in H.G. ook al twee maal meegemaakt.
    Ze lijken dan ook vaak op de enige echte Pamela Andersom :thefinger
    Alleen hun lippen al vooral als ze hem naar binnen zuigen.

    Jansen en Janssen
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  8. #8
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door koos56
    Nee Jansen en Janssen, geld krijg je er niet bij terug, het is geen statiegeld, zou trouwens niet gek zijn. Afijn maar voor € 100,- ben je wel de hele dag verzekerd van of Pamela of...........gewoon proberen.
    Niet gek voor E 100 per dag party tref Xanten ?

  9. #9
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Standaard

    ja inderdaad, partytref Xanten zeker een keer gaan doen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen
    Niet gek voor E 100 per dag party tref Xanten ?
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  10. #10
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    21 maart 2024 @ 18:50
    Locatie
    omg. Venlo
    Berichten
    306
    Discussies
    34
    Thanks
    4
    Thanked
    33 in 15 posts

    Standaard Op vakantie

    Pamela gaat inderdaat 2 weken op vakantie.
    Vanaf 7 mei is ze 2 weken weg.

    Prima wijfie.
    Ze heefd wel wat slappe borsten.
    Helaas zoent ze niet.
    Maar dat is bij haar geen gemis.

  11. #11
    Geregistreerd
    2 april 2006
    Last Online
    6 augustus 2017 @ 18:56
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    326
    Discussies
    16
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    je moet wel eerst bellen en vragen of pamela er is, anders kun je beter niet gaan, of wanneer je van Afrikaans houdt moet je vragen naar Jenny.

  12. #12
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.792
    Discussies
    91
    Thanks
    113
    Thanked
    359 in 72 posts

    Daumen hoch Jenny, little beautiful lady in black in Xanten....

    Vandaag weer eens aangeklopt in de Partytreff in Xanten.
    Enkel Jürgen was nog een bekende voor me en dan Camilla.
    Er waren vandaag 5 dames aanwezig en tussen 16 uur en 23 uur heb ik ook slechts 5 ijsberen geteld.
    De laatste 4 uren hebben we het moeten klaren met 2 ijsberen, 3 dames en een eend met 13 jonge kuikens in de vijver...
    Nadat Gustomass aanvankelijk wat moeizaam op gang wist te komen, met name vakkundig aangezwengeld door Afrikaanse Jenny, ging het steeds lekkerder lopen. Op het hemelbed hele aardige binnenkomer gehad met Afrikaanse Jenny, later de 2e sessie met Sybille en Anke op het grote matras, trio's zijn de Xanten dames gek op. Tja, wie zijn wij om dan niet mee te doen nietwaar??
    Later sessie 3 na het eten voor een duotje met Jenny op het hemelbed, komt Bea erbij liggen en voordat Jenny terug was( deze Jenny ging na elke sessie op het grote matras zich douchen en voor elke sessie nog eens zich opfrissen!!) lag Gustomass zich heerlijk te vergrijpen aan Bea, eerst aan haar superlekkere tietjes, en al snel heerlijk gesnoept van haar heerlijke kutje, volbehaard maar sappig en een smaak, heerlijk, wat kan het uiterlijk van de dame verbergen wat er aan lekkere plekjes maar ook aan heerlijke sextechnieken schuil gaan.
    Intussen schuift Jenny aan, op haar vertrouwde plekje aan het, mijn voeten eind.Al snel een heerlijke dildo erbij en Gustomass werd van onderen en van binnen en van buiten goed door deze afrikaanse handjes onder handen genomen. Intussen was de snoeptrommel van Bea aardig leeg en vroeg ik haar vriendelijk om zodanig op me plaats te nemen, dat kleine Gustomass het hele gebeuren niet meer mocht zien maar des te meer gevoelsmatig mocht voelen. Een heerlijk ritje cowgirl en Jenny maar in de weer met ....
    Boven weer even op het terras bijgekomen, de temperaturen waren inmiddels redelijk draaglijk geworden.
    Vanaf het eerste moment van binnenkomen, nadat Apollonia me had verwelkomd, viel mijn oog op Afrikaanse Jenny en hoewel ik dat wat onopvallend had laten gebeuren, wist Jenny wel beter. Heb veel gepraat met deze 28 jarige schone uit Afrika. Meisje is heel vriendelijk, praat over alles mee, door haar familie gebeuren te vertellen is Gustomass aardig ingeburgerd in het Afrikaanse leven van eind jaren negentig.
    Deze vrouw is heel lief, heeft een heerlijk lijf en is intelligent. Is niet opdringerig, is huiselijk, zo plukte ze nog wat verslakkerde bloemen van de vaas met gladiolen, die over waren van de niet doorgegane 4 daagse in Nijmegen. Meisje ruimt wat op, voor zover er ieis opte ruimen viel. Ze heeft voor me de hete Deutsche Pellkartoffeln gepeld, met haar blote handen. Ze stond continu voor me en de rest klaar.
    Jenny heeft me een heel fijn gevoel gegeven, en dat wilde ik uiteraard niet zomaar voorbij laten gaan. Qua dames waren er na 21 uur enkel Camilla en Jenny nog over en Gustomass dan als laatste der Mohikanen.
    Heb Jenny voorgesteld of ze met me prive op een kamer wilde gaan(want dat kan ook als je niet en plein public wil).
    Nee hoor zei ze, Camilla gaat gewoon lekker mee. Hoe sociaal,voelend.
    Toen heb ik haar even stevig vastgepakt en op niet mis te verstane wijze kenbaar gemaakt dat Gustomass de hele dag al zijn zinnen op favorietje Jenny had staan en dat hij met háár de de ladder van de Xanten climax wilde beklimmen. Heel begrijpend stemde ze toen in.
    Heb haar eerst een fantastische massage mogen geven, hoewel ze me eerst voorstelde om maar eens lekker te gaan liggen. Nee, Jenny nun bist du dran.. Wat heeft dit meisje zichtbaar genoten, hoorbaar genoten en wat heeft ze dit oprecht gewaardeerd. Wat heeft Gustomass op zijn beurt weer mogen genieten om zo lekker Afrikaans lichaam te mogen kneden.
    Heerlijk gewoon.
    Toch kon Jenny ook tijdens de massage het niet laten en wisten haar handjes hun weg te vinden en werd kleine Gusto in het spel betrokken.
    Hij zag de bui al aankomen, moest ie nu voor de 4e keer in 5 uren acte de presence geven. Jawel kleine Gusto, dat hoort erbij als we Xanten binnen stappen. Je mag pas ontspannen nadat je eerst goed ingespannen hebt.
    Hoewel het helemaal niet meer gehoefd had, stond Jenny erop om me nog eens heerlijk te verwennen.
    Cowgirl eerst, dat mooie lichaam inmiddels in de schemering, dat mooie kopje, dat heerlijke op en neer gaande lichaam, dat heerlijke alles gewoon.
    Jenny, de hele dag maakten we gekheid dat de show van je om 22 uur zou plaatsvinden. Dat is er niet van gekomen omdat ik jou, of jij mij gegijzeld hield op de kamer.
    Jenny, wij weten niet wie van ons tweëen het meest heeft genoten vandaag, en zo hoort het ook. You made my day . little lady in black.

    nog wat nagedronken op het balkon met Appolonia, vrouw van eigenaar , en nog verassend gepraat over veel dingen, recensies, censuur, prostitutie, etc etc. Conclusie. Laat dit vrouwtje maar los. Die redt het wel.

    Na heerlijk afscheid genomen te hebben van met name Jenny, nog de gelukscent van Appolonia gekregen, op zijn Hollands met drie vette kussen, met een heerlijk gevoel in de auto gestapt, onder de belofte dat ik rustig naar huis zou rijden, zou het nagenieten langer kunnen duren. Wordt ik onderweg geknipt, toen ik wellicht 57,66 km per uur reed waar slechts 50 gestattet war, zelfs die lullo's konden mijn genieten niet onderbreken.

    Mag ieder zelf invullen wat Gustomass van zijn 3e Xantentrip heeft gevonden.


    Jenny, muchos Gracias.
    Jij maakt het wel moeilijk voor Gustomass om bij Venlo altijd maar rechtsaf richting Brüggen te blijven gaan. Vanwege jou zal ik af en toe mijn schatjes in Golden Time een keertje moeten teleurstellen.

    Oh ja, de kosten van dit alles waren dus zegge en schrijve 99.99 euro(plus de bon van die duitse lullo's dan natuurlijk).

    gustomass will go to sleep to give way for more dreaming on.

  13. #13
    Geregistreerd
    11 mei 2006
    Last Online
    24 januari 2018 @ 00:18
    Berichten
    10
    Discussies
    1
    Thanks
    2
    Thanked
    3 in 2 posts

    Standaard

    Vrijdag komen er een paar nieuwe dames!!! Maar Gustomass hoe zagen de andere nieuwe duitse lady's er uit?

    later de 2e sessie met Sybille en Anke op het grote matras, trio's zijn de Xanten dames gek op

  14. #14
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.792
    Discussies
    91
    Thanks
    113
    Thanked
    359 in 72 posts

    Daumen hoch

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kees-61
    Vrijdag komen er een paar nieuwe dames!!! Maar Gustomass hoe zagen de andere nieuwe duitse lady's er uit?

    later de 2e sessie met Sybille en Anke op het grote matras, trio's zijn de Xanten dames gek op

    Deze dames zijn wat minder mooi dan Jessy en onze vroegere Pamela.
    Maar de sex van hen is goed te noemen. Quo mooiheid enkele eigen gewoon voldoende zeker niet meer.

    Overigens ik meen begrepen te hebben dat Pamela niet meer terugkomt. Heb niet gevraagd of en waar ze eventueel nog wel te vinden zou zijn.

    Sybille is wat gezetter, Anke weer erg mager, maar wel lekkere tietjes en tepels. geldt ook voor Bea, die weer een heerlijk poesje had omvan te snoepen.
    Kortom, voor de looks moet je hier niet zijn muv Jessy dan(mijn smaak) maar verder ga je voor sex, is het heerlijk rustihg en ongedwongen.
    Tismarnetwaggewilt.
    ja mag je best 2 keer lezen.....

    Groetjes, Gustomass

  15. #15
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Standaard

    Lampje toegekend (ipv duimpje of smilie) vanwege bespreking meerdere madames...
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

  16. #16
    Geregistreerd
    24 juli 2006
    Last Online
    7 januari 2014 @ 16:54
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ja, ik was er deze week ook.
    Het was geweldig.
    Eerst met Alex en Bea beneden geweest.
    Bea is al besproken en Alex is een poolse van in de twintig. Donker haar en lichtblauwe ogen. Precies gevuld op de goede plaatsen. Ze heeft een tongpiercing.
    Later met Lisa, zij is een blonde duitse. dertiger denk ik. Haar frenzözisch moet je meegemaakt hebben.
    Dewi, een Nederlandse Hindoestaanse Surinaamse denk ik. Lekker ding.
    Zeker voor herhaling vatbaar allemaal.
    Verder prachtig huis, goed eten, mooie sauna, aanrader dus.

  17. #17
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 09:39
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.591
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gaunt
    mijn vraag: loop je daar voortdurend naakt tussen ook andere bezoekers???
    Als je wil mag je dat, maar de meeste mannen verkiezen toch nog een handdoek rond de lenden. :D :D

    Krimson, die lange tijd geleden nog in Xanten was
    Laatst gewijzigd door Willem2; 18 juni 2007 om 18:40

  18. #18
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.792
    Discussies
    91
    Thanks
    113
    Thanked
    359 in 72 posts

    Ausrufezeichen Pamela waar en wanneer???

    Oorspronkelijk geplaatst door Randy
    Randy wil dat wel beloven, echter hij zal zich er niet aan houden. Zodra hij deze dame in de ogen kijkt, vergeet hij alles, inclusief zijn eigen naam... Hij heeft de laatste keer niet eens gevraagd of en wanneer hij haar weer eens in D. of elders zou kunnen tegenkomen...

    Een dame die een status aparte heeft op Randy's lijstje.
    einde Quote.

    Gek hè , zoals dat gaat in Party Treff Land.
    Op één of andere manier komt in deze ijsberenwandelsector één dame regelmatig bovendrijven, althans de naam van haar. Blonde Poolse schone en lieve en lekkere zaligheid Pamela. Ja je moet als dame meer dan íets hebben om een onuitwisbare herinnering/indruk/afdruk bij menig verwend isjbeertje achter te laten.
    Op één of andere manier was dat ook gister het geval bij Gustomass, hoewel die toch zoveel drukke bezigheden had met het aanwezige toys and playmobils in Jenny's Partytreff. Maar van 3 uur 's middags tot klokslag middernacht is een lange tijd en toen de dames me even met rust lieten, kon ik toch met Bea uitgebreid praten.Bea is ook al vanaf het begin in Xanten.
    Tja dan raak je aan de praat en dan passeren vele herinneringen en vele namen de revue.
    Waaronder uiteraard ook , speciaal voor jou Randy, Pamela.
    Naar verluid zou Pamela niet meer in PT Dorsten werken, maar waar ze wél zou werken en over óf ze nog zou werken, hierover tastten we in het duister.
    Deze mededeling wilde Gusto jullie toch niet onthouden , er zich volledig van bewust zijnde dat het journalistiek niet goed zit. Gusto had dit eerst moeten natrekken of laten natrekken, ( excuzez moi les mots). Vanavond zou een goede clubmaat in Dorsten gaan spelen . Aangezien Gusto, gezien zijn The Day After toestand zijn uitnodiging om mee te gaan vriendelijk moest afslaan, kan hij alles over Pamela natrekken en heeft hij de gelegenheid om hier morgen de primeur van het geverifieerde nieuws plaatsen.

    ps Hoe is het mogelijk, zó veel woorden over een dame die zelf vrijwel geen woord uitbrengt.

    Pamela, when will we see you again??? at 07-07-07 perhaps, Pamela???

    Gustomass doet maar een slag in de lucht, of was dit de voorzet al???

    Gustomass back on track...
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

    need to get her before we can be together...

  19. #19
    Geregistreerd
    1 februari 2006
    Last Online
    2 februari 2013 @ 17:46
    Berichten
    162
    Discussies
    5
    Thanks
    0
    Thanked
    14 in 4 posts

    Standaard

    Gusto's goede clubmaat is toch stiekum ergens anders naar toe gegaan (FKK Extasia in Sprakel-Munster) was weer een feestje met Gusto's Sai Tai Tiger. Kan dus helaas niets over Pamela zeggen. Maar wat in het vat zit verzuurd niet.

  20. #20
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.792
    Discussies
    91
    Thanks
    113
    Thanked
    359 in 72 posts

    Frage Sai tai een eigen draadje??

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 2horny4u Bekijk bericht
    Gusto\\\'s goede clubmaat is toch stiekum ergens anders naar toe gegaan (FKK Extasia in Sprakel-Munster) was weer een feestje met Gusto\\\'s Sai Tai Tiger. Kan dus helaas niets over Pamela zeggen. Maar wat in het vat zit verzuurd niet.
    Ennuh 2Horny4u,
    heeft Sai Tai intussen een eigen draadje verdiend??
    Je hebt haar intussen al voor de tweede keer mogen meemaken??

    Tja en Pamela, Gusto sluit niet uit dat ze nog wel eens opduikt in de Living Room onder de PartyTreffs. Daarmee doelende op die rustige omgeving en rustige sfeer waar ze tijd en aandacht voor je nemen..... en niet gelijk met je to the point wilen geraken. Komt wel van pas als je geen 18 meer bent, denk ik dan.
    Gusto vult even niet in welke Partytreff ie bedoelt en onder de goede inzendingen wordt niets verloot....

    Gustogroetjes .
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

    need to get her before we can be together...

  21. #21
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gustomass Bekijk bericht
    ...
    Tja en Pamela, Gusto sluit niet uit dat ze nog wel eens opduikt in de Living Room onder de PartyTreffs. Daarmee doelende op die rustige omgeving en rustige sfeer waar ze tijd en aandacht voor je nemen..... en niet gelijk met je to the point wilen geraken. Komt wel van pas als je geen 18 meer bent, denk ik dan.
    ...
    Als je Xanten bedoelt, ach, die rust en rustige sfeer kun je ook in Dorsten krijgen. Moet je alleen wat meer moeite voor doen. Net als voor Pamela :green_smi. Alleen volgens bedrijfsleider Roberto is ze zeeeeeer onregelmatig aanwezig in Dorsten. Topdames hebben zo hun kuren, pardon, eigen ideeën over het begrip klantenservice.

    "Een man,
    weet niet wat-ie mist,
    weet niet wat-ie mist,
    maar als ze er dan is... "



    (citaat van De Dijk)

  22. #22
    Geregistreerd
    9 september 2006
    Last Online
    15 januari 2024 @ 00:00
    Berichten
    120
    Discussies
    1
    Thanks
    35
    Thanked
    22 in 8 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door randy Bekijk bericht

    "Een man,
    weet niet wat-ie mist,
    weet niet wat-ie mist,
    maar als ze er dan is... "



    (citaat van De Dijk)
    Randy, weet toch weer slim de tekst in zijn eigen voordeel aan te passen.
    De Dijk bedoelde: "als ze er niet is, weet een man pas wat ie mist"

    Randy maakt er weer van: "maar als ze er dan is..." Dann gehts erst richtig los

    :wink:

  23. #23
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Igor-Ergaster Bekijk bericht
    Randy, weet toch weer slim de tekst in zijn eigen voordeel aan te passen.
    Op school had ik ook al moeite met goed luisteren :thefinger ik vond mijn eigen variaties mooier dan wat juf of meester vertelde. Dat wreekt zich nu, gelukkig houdt Igor me op het rechte pad

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:31.

  Babylon 468*60