Weergegeven resultaten: 1 t/m 16 van 16
  1. #1
    Geregistreerd
    3 november 2006
    Last Online
    31 december 2022 @ 16:49
    Berichten
    17
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 3 posts

    Ausrufezeichen Xanten. PartyTreff Xanten - Jenny is back?!

    Ik ben net terug uit Xanten en ik heb een opmerkelijke avond beleefd. Het begon al bij binnenkomst: twee ijsberen (een Duitser en ikzelf) en twee vrouwen, te zamen ongeveer honderd jaar oud schat ik . Ik had het moeten weten, maar ik was in de buurt en tja.

    Evengoed ben ik twee keer naar beneden geweest. Maar de echte verrassing kwam pas daarna. Er verscheen een fraaie donkere meid ten tonele. Ik was nét iets eerder dan m'n collega-ijsbeer :thefinger - om met haar in gesprek te komen en haar te vragen hoe ze heette: Jenny.

    En ja hoor. Dezelfde Jenny waar hier vaak over is gesproken. Ze kende zelfs de naam van Gustomass. Heel mooie meid inderdaad. Maar ze werkte niet

    Gustomass, je kunt volgens mij straks weer naar Xanten. Ik heb even met haar gepraat (ze was de hele tijd met de baas in gesprek) en wat ik ervan begrepen heb is dat ze bezig gaat om samen met de huidige eigenaar en met een Nederlandse vriend (of met haar Nederlandse vriend, dat liet ze in het midden) er weer een leuke tent van te maken, voor een groot deel op Nederland gericht. Meer wou ze niet zeggen.

    Score van vanavond: de twee vrouwen: drie min. De verrassing om die Jenny eindelijk eens te zien: acht plus. En als ze daar echt aan de slag gaat: wellicht word het nog/weer eens wat met die tent.

  2. #2
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:38
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.797
    Discussies
    91
    Thanks
    130
    Thanked
    375 in 77 posts

    Daumen hoch wat een nieuws...I Knew one day this was gonna happen!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door michiel1960 Bekijk bericht
    Ik ben net terug uit Xanten ... wellicht word het nog/weer eens wat met die tent.
    Sjonge jonge jonge,
    Zit Gustomass hier de recensies bij te werken, na een gemiste dinsdag in Hennef, werk gaat voor het meisje, nietwaar??
    Collegaberen, nog bedankt voor jullie info over Marcella...
    Vandaag een dagje Dublin , afgerond met wat slenteren over de Amsterdamse Wallen,pilsje pakken, een beetje keurend, genietend en mijmerend langs de ramen, best gezellig hoor maar voor de sex ga ik toch weer oostelijk.
    Kom je thuis , ver na middernacht. Even Ijsberen, Hookers en de mails checken.
    Overdag vandaag nog ge smst met clubmaat 2Horny4u, wat morgen donderdag te doen?? antwoord van Gustomass, heel waarschijnlijk GT, oftewel GGT , gewoon GT heet dat.
    Lees je even je mail en recensies.
    Tja, die Marcella zit op me te wachten in Hennef om mij te troosten en zo te horen mag Gustomass haar ook wel troosten....
    Na lezing van deze berichten ging het kompas richting zuid oosten naar Hennef.
    Volgend bericht, Betty is weer in Goch en ze hebben een echte BBQ daar, met dank aan Silvester voor de info.
    ...Of dan morgen of een dezer dagen toch maar weer eens naar Goch....???
    We zien wel...
    En in GT dan????, Hongaarse Mariann is ook weer terug en is het niet exactemente 2 weekjes geleden dat onze date het niet deed.....
    En Marina dan, die in Cuba zoveel energie heeft opgeslagen, dat Gusto en zij nog wel een 5 tal sessies vooruit kunnnen...full temperamente...

    Nou, dan maar uitloggen, maar toch even naar Hookers.....tja , je wil toch niks missen, nietwaar...
    Zoals gewoonlijk heel weinig voor de echte ijsbeer, enkel een item over heerlijk zoenen , een enquete vraag welke manier van zoenen vind je het lekkerst. Heb item geopend en wil deze graag even beantwoorden, maar wil er nog even over nadenken en bovendien was het al bedtijd.....was dit al een eerste signaal over wat nog komen ging vanavond???
    over zoenen gesproken....
    Hookers afgesloten...

    Toch nog éventjes naar Ijsberen, je weet maar nooit..... had vandaag eerder al gezien dat Rolf.Xanten ( en dan wellicht ook zijn vriendin Jenny vulde ik dan maar vrij in) weer terug waren van vakantie,...ik bedoel, hij had al al weer enkele keren ingelogd.....er was iets opkomst, er zat iets te broeien...

    Sla je ijsberenforum nog even open onder de kop, Nieuwe berichten.
    Staat daar geheel bovenaan, net 2 minuutjes binnen, een bericht van Michiel 1960. partytreff Xanten- Jenny is back?!
    Maar.....in de titel stond nog een uitroep én vraagteken...zou het weer een persoonsverwisseling zijn???
    maar het schijnt echt zo te zijn...

    Heren wat een groot nieuws.
    Jenny is back in town!!!!


    ergens altijd al het gevoel gehad dat Jenny niet zonder ons ijsberen zou kunnen.:D :D Altijd al geweten en gevoeld haar inzet en betrokkenheid bij Xanten. Lees de recensies er maar op na...

    Zonder Jenny was Xanten geen Xanten meer. Overigens was Jenny zonder Xanten nog wel degelijk Jenny!!!

    Komt ze om 5 voor 12, ja zeg maar om 5 seconden voor 12 weer in Xanten.
    Hopelijk is het nog op tijd, ik denk van wel.
    Komt ze het zinkende schip redden, maar da's Gustomass zijn gevoel.
    Morgen maar een fles champagne meenemen en tegen de romp van dit opnieuw te water te laten schip kapot gooien.
    Of zullen we hem samen opdrinken???


    my dear Jenny, welcome back!!!

    Stealers Wheel; "Everyone 's agreed that everything will turn out fine..."

    Stealers Wheel;" Late again....when I get home, ........and you'll be waiting..."

    sjonge jonge jonge.

    wat kan er op één dag in het leven van een ijsbeertje toch veel gebeuren.....

    Gustomass heeft nog niet beslist hoe ie de dag van morgen gaat aanpakken....
    Hij kan er nog enkele uurtjes over slapen.....één voorwaarde, moet ie wel in slaap kunnen geraken...

    Bij een aanbieding voor een supermarkt of bij de voorverkoop voor een concert gaan mensen wel eens vanaf middernacht voor de deur bivakkeren...
    Gelukkig kan Gustomass zo snel niet een slaapzak vinden....

    dan maar eigen bedje...


    even lekker dromen over....tja waarover eigenlijk.......

    heren, wat een leven toch.....

    Welterusten.

    Gustomass.

    Ps Jenny, I would have liked to write in Englisch so you could read what is being written about you.
    I have no energy now to translate.

    I might have enough energy tomorrow to explain to you...... Live in Xanten.


    Gustomass
    Laatst gewijzigd door Befke; 14 juni 2007 om 10:05
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

    need to get her before we can be together...

  3. #3
    Geregistreerd
    4 december 2006
    Last Online
    5 juli 2010 @ 12:55
    Locatie
    Bij iemand waar de zon altijd schijnt :-)
    Berichten
    27
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Ausrufezeichen

    Tsjonge, "good news travels fast"...

    We zijn inderdaad gisteravond daar geweest en we hebben inderdaad gepraat over een plan om die club (het blijft een mooie plek!) er weer bovenop te helpen. Maar Gustomass: er is nog niets besloten! Misschien heeft Jenny íets te enthousiast tegen Michiel1960 gepraat, of heeft Michiel1960 íets te enthousiast geluisterd

    En áls we inderdaad beslissen om weer opnieuw te beginnen: je helpt een club niet in één nacht tijd van "geen sfeer meer, geen bezoekers" naar "oude tijden, veel bezoekers". Op dit moment kun je dus nog niks verwachten. Dat kost tijd. En nogmaals: er is nog niets besloten! Nog effe geduld, dus

    Groeten,

    Rolf

  4. #4
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:38
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.797
    Discussies
    91
    Thanks
    130
    Thanked
    375 in 77 posts

    Daumen hoch geduld is een schone zaak...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rolf.xanten Bekijk bericht
    Tsjonge, "good news travels fast"...
    Bedankt Rolf voor je snelle reactie.
    Heb er een nachtje over geslapen en ben nog steeds enthousiast!!:D :D
    Kan ik me helemaal in vinden.
    Natuurlijk kost dat tijd. Daarvan zijn we ons bewust.
    Maar ik denk met de goede mensen, met een goede groep aan dames, met een goede Spirit dat er in korte tijd veel is te bereiken.
    Hoe lang heeft YinYang niet hangen te bengelen en plotseling staan ze op de kaart ook pas sinds kort eigenlijk....

    De ongetwijfeld sterke punten in "Xanten"zoals we die tweede helft vorig jaar hebben mogen ervaren zal een bepaalde groep best wel aanspreken.
    Ik ben begin dit jaar best kritisch geweest over Xanten, maar ook dat was positief kritisch.
    Dingen die niet goed zitten kan je het beste benoemen met naam en toenaam en er wat aan doen.
    Door de goede spirit ben ik altijd Partytreff Xanten een warm hart blijven toedragen.
    Dat Xanten nog niet gezonken is en dat er dan nu "mogelijk" een nieuwe start wordt gemaakt juich ik ten volle toe.
    Nog een positief kritische opmerking. Het is naar mijn bescheiden mening nu wel erop of eronder, excuzez deze term in dit club verband.

    Elvis is al lang niet meer, maar : "It's now or never" is wel heel erg op zijn plaats.

    En let even op mijn slogan; "zo ge ut makt, zo hedde ge ut" . Je krijgt wat je er zelf van maakt.

    En voor het totaalbeeld.....


    Even The Stones; " You can't always get what you want...But if you try try try, in the end you might find, you get what you need..."


    Ik wil jullie allemaal veel succes wensen, dat is voor allemaal plezierig, met name voor ons ijsbeertjes...
    En over geduld gesproken... heb ik al aardig wat gehad en het potje geduld is nog niet opgedroogd.

    maar toch, Hope to see you all soon....

    Groetjes, Gustomass.
    Laatst gewijzigd door Befke; 14 juni 2007 om 10:07
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

    need to get her before we can be together...

  5. #5
    Geregistreerd
    3 november 2006
    Last Online
    31 december 2022 @ 16:49
    Berichten
    17
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 3 posts

    Standaard

    De website is volgens mij vernieuwd en hij is nu tenminste in foutloos Nederlands... Bovendien staat er "we zijn terug!"

  6. #6
    Geregistreerd
    4 december 2006
    Last Online
    5 juli 2010 @ 12:55
    Locatie
    Bij iemand waar de zon altijd schijnt :-)
    Berichten
    27
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Daumen hoch We zijn terug!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door michiel1960 Bekijk bericht
    Bovendien staat er "we zijn terug!"
    Yep. We zijn terug! Helemaal uitgerust en vol met werklust en ideeën om er weer een te gekke club van te maken. Vanaf morgen is het weer ouderwets gezellig.

    Alle kritiek die de afgelopen maanden hier, en op dat andere forum, is geschreven, nemen we ter harte. We brengen PT Xanten weer snel terug naar het niveau van eind vorig jaar!

    Groeten,

    Jenny en Rolf

  7. #7
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:38
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.797
    Discussies
    91
    Thanks
    130
    Thanked
    375 in 77 posts

    Daumen hoch congratulations Rolf en Jenny. Congratulations to us as well.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rolf.xanten Bekijk bericht
    Yep. We zijn terug! Helemaal uitgerust en vol met werklust en ideeën om er weer een te gekke club van te maken. Vanaf morgen is het weer ouderwets gezellig.

    Alle kritiek die de afgelopen maanden hier, en op dat andere forum, is geschreven, nemen we ter harte. We brengen PT Xanten weer snel terug naar het niveau van eind vorig jaar!

    Groeten,

    Jenny en Rolf
    Toch mooi dat het af en toe heel snel kan gaan.
    Hou ik toch nog wat geduld in mijn potje over voor andere dingen...
    Ik wens jullie alle succes en kom graag snel eens \\\"kijken\\\".
    Zou leuk zijn om jullie direct te kunnen bereiken via een PM maar dit kan ( nog even) niet.

    Stukje makkelijker, hoeft niet alles via het openbare forum.

    Hebben jullie nog een officiele openingsceremonie , of een speciale dag of is het zo dat met jullie in de club dat al een feest op zich is.
    Wat mij betreft dat laatste .

    Heel veel succes en de groetjes aan Jenny alvast.


    Gustomas.

    \\\"everyone\\\'s agreed that everything will turn out fine....\\\"
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

    need to get her before we can be together...

  8. #8
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rolf.xanten Bekijk bericht
    Yep. We zijn terug! Helemaal uitgerust en vol met werklust en ideeën om er weer een te gekke club van te maken. Vanaf morgen is het weer ouderwets gezellig.

    Alle kritiek die de afgelopen maanden hier, en op dat andere forum, is geschreven, nemen we ter harte. We brengen PT Xanten weer snel terug naar het niveau van eind vorig jaar!

    Groeten,

    Jenny en Rolf

    Beste Jenny en Rolf,

    Ik hoop zeker dat PT Xanten weer wordt zoals ik het meegemaakt heb. Dan kom ik zeker weer!

    Zie mijn bericht van april vorig jaar:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door randy Bekijk bericht
    ...
    Pluspunten: alle dames zijn vriendelijk, en ongehaast. Pamela is een toppertje. Anja en Jurgen leiden een nette club, waar veel kan, en de grenzen duidelijk zijn. Lekker eten.

    Minpunten: schoonheden waar je in GT of PHG over struikelt, zijn er amper. Pamela is de absolute top daar. Als er daar 4-5 van zouden rondlopen, zou Xanten een forse concurrent worden voor GT of PHG. Gebrek aan ander vermaak (neem je eigen gezelligheid mee!).
    ...
    Ik wens julie veel succes!

    Randy

  9. #9
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:38
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.797
    Discussies
    91
    Thanks
    130
    Thanked
    375 in 77 posts

    Daumen hoch een blonde Poolse dame voor de opening...??

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door randy Bekijk bericht
    Beste Jenny en Rolf,

    Ik hoop zeker dat PT Xanten weer wordt zoals ik het meegemaakt heb. Dan kom ik zeker weer!

    Zie mijn bericht van april vorig jaar:


    Ik wens julie veel succes!

    Randy
    Een aantal onzer kent een blonde dame , aanwezig in Xanten zomer vorig jaar.
    Gusto heeft haar nooit meer gezien, maar misschien kan Randy haar vragen of ze in Xanten het lintje komt doorknippen tijdens de openingsceremonie.
    Misschien blijft ze wel...........
    Jij hebt haar nog wel eens genoten Randy, natuurlijk gaat het om Pamela..

    Gustomass.
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

    need to get her before we can be together...

  10. #10
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gustomass Bekijk bericht
    ...
    maar misschien kan Randy haar vragen of ze in Xanten het lintje komt doorknippen tijdens de openingsceremonie.
    ...
    Randy wil dat wel beloven, echter hij zal zich er niet aan houden. Zodra hij deze dame in de ogen kijkt, vergeet hij alles, inclusief zijn eigen naam... Hij heeft de laatste keer niet eens gevraagd of en wanneer hij haar weer eens in D. of elders zou kunnen tegenkomen...

    Een dame die een status aparte heeft op Randy's lijstje.

  11. #11
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Last Online
    23 juli 2018 @ 12:39
    Locatie
    België
    Berichten
    2.314
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Laten we het vel van de ijsbeer...

    ... niet verkopen vooraleer hij geschoten is.

    TheSickboy was één van de vroegste fans van PT Xanten maar is sindsdien al een aantal keer serieus gedesillusioneerd teruggekomen. Eén Jenny maakt de zomer nog niet...

    Ik wacht nog even af maar wens hen veel succes toe (ze zullen het nodig hebben:o ).

    :wink:
    Cancel my subscription to the ressurection...

  12. #12
    Geregistreerd
    13 juni 2006
    Last Online
    23 januari 2015 @ 09:35
    Berichten
    1.230
    Discussies
    45
    Thanks
    2
    Thanked
    25 in 17 posts

    Standaard Opkrikken.....

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rolf.xanten Bekijk bericht
    ....En na al die enthousiaste berichten op dat Duitse forum (en een paar op dat andere Nederlandse forum) waren we nogal nieuwsgierig geworden. Zou er daar een wonder zijn gebeurd? Maar de (op één Nederlandse auto na) compleet lege parkeerplaats zei ons genoeg: er is daar niets te beleven en die over-enthousiaste berichten hebben een hoog "sponsoring"-gehalte...
    Fijn dat jullie er nu anders over denken en de boel weer proberen op te krikken....

    Silvester
    “Live as if you were to die tomorrow / Learn as if you were to live forever” – Mahatma Gandhi

  13. #13
    Geregistreerd
    4 december 2006
    Last Online
    5 juli 2010 @ 12:55
    Locatie
    Bij iemand waar de zon altijd schijnt :-)
    Berichten
    27
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Silvester Bekijk bericht

    Fijn dat jullie er nu anders over denken en de boel weer proberen op te krikken....

    Silvester
    Dank, Silvester! We moeten hard aan het werk en dat weten we als geen ander. Maar we hebben er zin in!

  14. #14
    Geregistreerd
    13 juni 2006
    Last Online
    23 januari 2015 @ 09:35
    Berichten
    1.230
    Discussies
    45
    Thanks
    2
    Thanked
    25 in 17 posts

    Frage En nu de hamvraag....

    mede namens Gustomass :green_smi, komt Jenny voor en/of achter de Theke haar uitstekende werkzaamheden verrichten.... ?

    Ze is op beide plekken zeer goed, maarrrre...., als ze achter de Theke blijft, geeft ze dan nog wel hier en daar een ondeugend kusje weg.... ?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Silvester Bekijk bericht
    ....Ik heb haar nog proberen te verleiden, doch op een echt heel ondeugend kusje in de doucheruimte na en wat lekker gekroel op de bank zijn we helaas niet gekomen....
    Silvester die Jenny een echte teaser en deugniet vindt....:green_smi

    “Live as if you were to die tomorrow / Learn as if you were to live forever” – Mahatma Gandhi

  15. #15
    Geregistreerd
    4 december 2006
    Last Online
    5 juli 2010 @ 12:55
    Locatie
    Bij iemand waar de zon altijd schijnt :-)
    Berichten
    27
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Tja, wie het weet mag het zeggen!

    Gustomass is dat op dit moment vrolijk zélf aan het uitvinden - hij meldde zich namelijk vanmiddag in Xanten.

    En wat de kusjes betreft: ik heb daar geen enkele controle over :D

  16. #16
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:38
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.797
    Discussies
    91
    Thanks
    130
    Thanked
    375 in 77 posts

    Blinzeln wat...een ondeugend kusje hier en daar...??

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Silvester Bekijk bericht
    mede namens Gustomass :green_smi, komt Jenny voor en/of achter de Theke haar uitstekende werkzaamheden verrichten.... ?

    Ze is op beide plekken zeer goed, maarrrre...., als ze achter de Theke blijft, geeft ze dan nog wel hier en daar een ondeugend kusje weg.... ?



    Silvester die Jenny een echte teaser en deugniet vindt....:green_smi

    Fijn dat jullie zo met me meeleven als je zo onaangekondigd, vanwege het op de valreep bekend worden dat Marcella niet aanwezig blijkt in Hennef, een dag eerder dan gepland in Xanten aankomt....

    Gustonews travels fast.

    Over die brandende vraag over dat "ondeugende kusje hier en daar...."

    Tja, Gusto weet al iets meer........

    Laten we het erop houden dat hij echt niet weet wat in dit verband wordt bedoeld met een ondeugend kusje.... enne "hier en daar" is wel een beetje rekbaar.....

    Zodra mijn vingers het weer toelaten zal ik een "verslagje" voor de liefhebbers maken.

    Gustomass is weer hélemaal in zijn sas......
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

    need to get her before we can be together...

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:06.

Babylon 468*60