Weergegeven resultaten: 1 t/m 19 van 19
  1. #1
    Geregistreerd
    20 oktober 2006
    Last Online
    15 februari 2024 @ 06:20
    Berichten
    220
    Discussies
    8
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Zou jij in een club overnachten?

    Ik wil eens weten of dit uberhaupt wel eens is gebeurd en waarom zou je het doen??
    Ik heb in het verleden wel eens hier gelezen dat een beer aangaf dat hij voor veel geld heeft overnacht in een club (met een DVP).

    Ik heb er zelf een dubbel gevoel over. Er zijn een aantal clubs die deze faciliteit bieden; overnachting voor 'gasten'. Als ik toch van plan ben te overnachten en het zou niet teveel kosten, zou ik er geen probleem mee hebben denk ik. Aan de andere kant stel ik me zo voor dat er dan toch weinig privacy is: constant de dames om je heen...?! Per slot van rekening wil je toch ff lekker boeren en zo en moet je je weer inhouden

    Wat zou jij doen en welke ervaring heb je?

  2. #2
    Geregistreerd
    24 augustus 2008
    Last Online
    3 februari 2019 @ 14:54
    Berichten
    38
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ik heb met enkele wandelaars wel eens overnacht, kwam ivm een actie op de zondag (VV) wel goed uit.
    Sliep dus met een mede-wandelaar, de andere 2 op een aparte kamer. Helaas zijn de bedden beter voor het liefdesspel dan voor het slapen

    Als het zo uitkomt, doe ik het nog wel eens over. Zeker als ze een leuke Silvesterparty hebben

  3. #3
    Geregistreerd
    16 november 2008
    Last Online
    1 januari 2016 @ 21:52
    Locatie
    Staphorst
    Berichten
    1.276
    Discussies
    76
    Thanks
    106
    Thanked
    150 in 23 posts

    Standaard

    Het overnachten is een belevenis op zich, de eerste keer was het spannendst zelfs gelijk met een dvp......hoeveel zou ze vragen, hoeveel wou ze er voor hebben ?

    Samen als waldorf en stadler de overnachting in vv aanvaardt, ik met dvp en stadler zonder...
    Het slapen in een vreemd bed is nooit zo lekker als in je eigen bed.... maar nu lag er ook nog eens een wildvreemde dame naast je die graag over de rug gestreelt werdt.....

    Er ging een aantal weken over heen voor het weer gebeurde waarna het bijna gewoonte werdt om automatisch het weekend door te brengen.

    De taferelen die plaats vinden na feierabend, je spulletjes uit de kluis halen, dames die staan te wachten op de sleutel voor hun kamer die nacht, al dan wel in pyama outfit.....
    Beneden in de club hoor je de laatste opruim en schoonmaak ronde, het geluid wordt gedempt en dan is het al erg laat, de tv staat nog aan op een muziek zender.....
    Ondertussen na de nodige fun valt de dvp in slaap en zelf lig je nog even wakker, bijna door de slaap heen, als de haan begint te kraaien en de zon komt op ben je toe aan slapen....ja dit kan tot........11:00.......

    Je gaat slapen met de meiden en staat weer op met de meiden en dan merk je pas hoe vermoeiend het moet zijn voor hun.
    en dan hebben wij mannen misschien zelfs maar 3 x geneukt op één avond en de dames 5 ? 6 ? 7? x geneukt elke dag....
    tegen een uur of 3 in slaap vallen en tussen 10:00 en 11:00 weer uit het bed gerammeld worden.

    VV werdt een gewoonte, de overnachting €100,- excl. de entree voor de volgende dag, maar toch had ik het niet willen missen.....

    Het overnachten in marisol ? dat was meer een thuis slapen en opstaan, door de week blijven slapen en s'morgens om 5:00 opstaan, snel nog een bakkie cappucino maken om daarna snel richting het land der hebzucht te rijden.

    De nachten na een open end of feestje met de dj's, slapend op de speelweide in gezelschap van meerdere dames, de een snurkend de ander woelend en nog weer een ander met oordopjes in....guten nacht.....het wakker worden na een open end is nog vermoeiender dan wakker worden na een 1uur feierabend.

    Toch is het leuk om mee te maken, maar je gaat te diep in het leven van deze wereld, het brengt je in een wereld wat even geen illusie is maar werkelijkheid....de mobieltjes die rammellen na feierabend omdat schoenverkopers willen weten wat ze verdiend hebben.
    Vriendjes, vriendinnen uit andere clubs die bellen naar elkaar om te weten hoe het gaat.....
    En slaap je met een dvp als deze dan ook nog je favo is hoor je ook haar gedachten en belevenissen.

    Het was een mooie tijd slapen in VV, niet meer 2 uur hoeven rijden om thuis te komen, maar na feierabend nog een beetje dollen of gelijk na de kamer gaan en beetje nakletsen met je favo.
    In Marisol is het overnachten nog weer anders dan in vv, vooral omdat het een kleiner clubje is dus wordt er iets langer na gedolt en slaap je op de speelweide kan je verwachten dat er een dame achter je of voor je kruipt....of niet dan rex LOL

    Het is absoluut een belevenis om eens in de zoveel tijd eens te doen....ik heb totaal geen spijt van de vele weekenden en overige dagen !


    Groet, JS

    Ps. ook dames laten boeren en scheten.......... om een dame te noemen die heerlijk kan boeren is moon vm
    Laatst gewijzigd door joop slim; 1 december 2009 om 00:10 Reden: boeren en scheten
    It´s better to fail in originality, than to be succesful in following

  4. #4
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    16 april 2024 @ 12:59
    Berichten
    9.276
    Discussies
    176
    Thanks
    2.923
    Thanked
    4.103 in 2.253 posts

    Standaard

    ikke niet...
    ik weet wat er gebeurt als ik niet thuis kom om de hond nog even uit te laten...
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  5. #5
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    16 april 2024 @ 12:59
    Berichten
    9.276
    Discussies
    176
    Thanks
    2.923
    Thanked
    4.103 in 2.253 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joop slim Bekijk bericht

    Ps. ook dames laten boeren en scheten.......... om een dame te noemen die heerlijk kan boeren is moon vm
    Dat zegt meer over het eten in de betreffende gelegenheid dan over de dame in kwestie.
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  6. #6
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Last Online
    27 juni 2023 @ 09:47
    Locatie
    mooie stad achter de duinen
    Berichten
    2.953
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238
    Thanked
    3.309 in 1.020 posts

    Standaard

    Beter een hotelletje pakken met je dame, lijkt mij veel intenser en leuker.
    De volgende dag heerlijk rustig ontwaken, en derest van de dag samen dingen doen die je allebei leuk vindt.

    Dus on topic "nee".

  7. #7
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Begrijp de mannen niet die willen overnachten in een club. 1) Het is duurder. 2) Je slaapt slechter. 3) De weinige privé die de meiden nog onder hen hebben, pak je ook nog eens af.
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  8. #8
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    16 april 2024 @ 12:59
    Berichten
    9.276
    Discussies
    176
    Thanks
    2.923
    Thanked
    4.103 in 2.253 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Begrijp de mannen niet die willen overnachten in een club. 1) Het is duurder. 2) Je slaapt slechter. 3) De weinige privé die de meiden nog onder hen hebben, pak je ook nog eens af.
    En stel je voor dat je praat in je slaap, wie weet wat voor privé dingen zij dan van jou af pakken..
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  9. #9
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    13 december 2018 @ 22:31
    Berichten
    755
    Discussies
    38
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

  10. #10
    Geregistreerd
    3 oktober 2008
    Last Online
    4 mei 2010 @ 20:01
    Locatie
    somewhere down the crazy river...
    Berichten
    2.126
    Discussies
    56
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door seksenfun Bekijk bericht
    Begrijp de mannen niet die willen overnachten in een club. 1) Het is duurder. 2) Je slaapt slechter. 3) De weinige privé die de meiden nog onder hen hebben, pak je ook nog eens af.
    1) Ja. Maar heen en weer rijden kost tijd en brandstof, en als je blijft slapen kun je ook zonder probleem een drankje drinken.
    2) Niet persé. Waarom zou dat zo zijn? Misschien wel voor mensen die overal behalve in hun eigen bed, slechter slapen?
    3) Onzin. Je slaapt in een eigen kamer, en als een dame bij je blijft, is dat haar keuze. Hoezo afpakken van privacy?

    Deze punten gelden voor Villa Vertigo. Misschien is het in andere clubs anders.
    Wat doet ZL op dit forum? En hangt hij echt alleen maar op banken in de clubs?

    De beste 'gouwe ouwe' van IJBF!

  11. #11
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 07:00
    Berichten
    2.871
    Discussies
    83
    Thanks
    2.090
    Thanked
    3.186 in 952 posts

    Standaard

    ik geef dit topic even een 'zetje' met een vraag. Een goede vriend van mij die hier geen lid is maar wel naar clubs gaat (ja....fout....hoe kun je naar Duitsland gaan en hier niet schrijven...hahahaha) vroeg mij of het nog mogelijk was om bij clubs te overnachten. Mijn raad aan hem was om een van de vele (betaalbare) hotels te nemen. Maar de vraag ging toch uit richting club.

    Dus.....in het wijdere gebied van tussen Venlo en Dusseldorf (VV, PHG, Acapulco, Panthera etc).......wat zijn de mogelijkheden??
    Een uurtje is ook maar een uur...

  12. #12
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    Op mijn verjaardag 24 jan had ik een hotel in Ratingen. Een van de dames zou mee zijn gegaan naar mijn hotel. Uiteindelijk heb ik er van af gezien. Het was al laat toen ik naar het hotel ging en ik moest weer vroeg op.
    Overnachten bij de dames in een club....daar heb ik nog niet van gehoord. Lijkt met ook niet prettig

  13. Onderstaande 2 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke ( 1 april 2014),uurtje (21 maart 2014)

  14. #13
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 04:42
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Enige club die ik ken waar het vrij normaal was, zie dit topic is VV. Of dat nu nog zo is weet ik niet. GD en Harem Paderborn ligt uit de richting maar daar kan het ook. In principe weinig voorkomend.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  15. Onderstaande 2 leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (21 maart 2014),uurtje (21 maart 2014)

  16. #14
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 21:46
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.676
    Discussies
    127
    Thanks
    11.984
    Thanked
    18.391 in 6.027 posts

    Standaard

    PT Xanten biedt deze service ook. Met of zonder één van de dames.
    Maar dan moet je wel van het partytreff concept houden.

    Bij Ying Yang konden de dames voorheen overnachten (tegenwoordig gaan de meesten naar een hotelletje). Mogelijk dat het daar voor heren ook mogelijk is, maar heb het niet eerder gehoord.

    Idem voor fungarden emmerich: hier kon vroeger wel overnacht worden maar is mij onbekend onder de nieuwe leiding.
    En Garde

  17. Onderstaande leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    uurtje (21 maart 2014)

  18. #15
    Geregistreerd
    24 mei 2012
    Last Online
    26 juni 2022 @ 10:20
    Locatie
    De Trots van het Zuiden
    Berichten
    1.417
    Discussies
    208
    Thanks
    10.953
    Thanked
    6.521 in 810 posts

    Standaard

    Aan dit topic kan ik ook nog wel een relevante bijdrage leveren.

    Laat ik bij het begin van mijn Ijsbeercarrière beginnen. Het was in Mei 2012 en ik was voor het eerst in McSex I in Hamm beland. Qua entree spotgoedkoop (EUR 80,=), maar qua sfeer eigenlijk onvergelijkbaar met alles wat ik daarna heb meegemaakt. De meidengroep was gewoon een leuke kliek en er heerste geen jalousie. Samen trokken ze de kar en hielden ze de boel op orde en onder controle.

    De vrouw van de eigenaar vertelde me gedurende de dag dat er een Nederlandstalig forum bestond, waarvan ze de naam ook niet precies wist, maar ’s avonds zou er een Nederlander komen die me er meer over kon vertellen. Dat bleek dus Benijsbeer te zijn. Ik stond tegen 23:00 (sluitingstijd) met de deurklink in de hand toen hij binnenkwam om er te blijven slapen. In de 10 minuten dat we nog met elkaar spraken, attendeerde Benijsbeer me op Ijsberenforum en een dag later meldde ik me hier aan. Als Benijsbeer en ik toen hadden kunnen bevroeden wat deze ontmoeting nog allemaal teweeg zou brengen…. In elk geval hielden we contact en we bezochten meermaals samen McSex. In de hoogtijdagen van McSex kwam ik er eigenlijk veel te vaak. Het was toch altijd een kleine 200 Km enkele reis en na een dag onbeperkt neuken was het niet altijd een feestje om daarna terug naar huis te rijden.

    Na verloop van tijd werd ook ik gevraagd of ik er niet wilde blijven slapen. Nu was de deal met Benijsbeer (hij had er destijds zelfs een 25-rittenkaart gekocht) van een heel andere orde dan mijn incidentele bezoeken, dus ik voelde me best wel vereerd. Ik hoefde er namelijk niets voor te betalen. Er werd een 2-persoons opblaasbed geregeld dat, nadat de club gesloten had, in het midden van de barruimte werd opgepompt. Mijn slaapplek voor de nacht. Soms sliep er een meid op een bank in dezelfde ruimte, echter op sexueel gebied gebeurde er in principe niets. Ik zeg, “in principe”, want op een keer kwam er midden in de nacht iemand naast me gekropen. Een van de meiden had overduidelijk ruikbaar een joint gerookt en was geil geworden. Ze begon aan Wijze Stijve te friemelen en begon me te kussen. Madam wenste bevredigd te worden door mijn tong. Aangezien ik twijfelde aan haar hygiëne, zo onvoorbereid midden in de nacht, vond ik dat niet zo’n strak plan. Met mijn hand heb ik haar toen klaar gevingerd. Teleurstellend was toen om te constateren dat de dame in kwestie aansluitend als een blok in slaap viel en tot overmaat van ramp ook nog eens snurkte en flink woelde in haar slaap. ’s Morgens ben ik dan voor de hele groep belegde broodjes gaan halen in de Kaufland Supermarkt iets verderop.

    McSex heeft nog een tijdje overnachting in de club aangeboden door dit aanbod te verbinden met de verplichting om dan 2 dagen achter elkaar een dagkaart (à EUR 80,= dus) te kopen, maar dat initiatief kwam niet echt van de grond. Ik ben er altijd maar één dag gebleven en reed dan de andere morgen terug naar Nederland. Ook kameraad Krukar werd na verloop van tijd regelmatig bezoeker en is er menigmaal blijven slapen. Mooi was ook dat ik in het najaar 2012 de club als tussenstop mocht gebruiken voor een overnachting met sex op zowel de heen- als de terugreis van een trip naar Polen.

    Toen McSex een tweede filiaal opende, gold dezelfde gastvrijheid nog steeds. Die club was tot ’s nachts om 04:00 open en steeds kon ik er blijven slapen. Hoogtepunt was de jaarwisseling 2012/2013. We waren er met een stuk of 8 Nederlandstaligen. O.a Foots en RmjHexe, die zich nog wel herinneren zullen hoe ze er en plein public gepijpt werden. De (bij de entree inbegrepen) gratis sterke drank vloeide rijkelijk en ik had van tevoren al afgesproken dat ik er samen met een Vlaamse introducé, die ik had meegebracht, kon blijven slapen. Een van de Nederlanders was nota bene jarig op 01 Januari en het was onverantwoord hem laveloos in z’n auto te laten stappen. Ook hij bleef overnachten en Krukar ook. De vrouw van de eigenaar kwam de volgende morgen speciaal voor ons vieren belegde broodjes brengen en we mochten niet eerder vertrekken, nadat we fatsoenlijk ontbeten hadden. Ben er naderhand, in 2013, nog tweemaal geweest (met overnachting). Tijdens een van die nachten heb ik op een van de kamers nog in gezelschap van een van de meiden geslapen. Echter zonder sex, maar wel met teder gezelschap en lief gekus en geknuffel. Na verloop van tijd bloedde de club helaas dood, door mismanagement, en de leukste meiden vertrokken.

    Op de oude locatie werd door de broers van de eigenaar van McSex een nieuwe club geopend: K8. Deze club heb ik één maal bezocht. Ook daar werd ik uitgenodigd de nacht door te brengen. K8 kon echter nooit meer de geile McSex I sfeer evenaren, dus het is bij dat ene bezoek gebleven. Maar ik denk, dat, als je er van tevoren belt en vraagt of je er aansluitend kunt blijven slapen, er wellicht nog iets mogelijk is.

    Bovenstaande is dus steeds puur op gastvrijheid gebaseerd geweest en is nooit met enige financiële bedoelingen verbonden geweest.

    Bij het schrijven hiervan denk ik er met weemoed aan terug en de tekst van het refrein van “Geile Zeit” van “Juli” is in dat opzicht wel toepasselijk:

    Ja ich weiß, es war ne´ geile Zeit,
    uns war kein Weg zu weit.
    Du fehlst hier.
    Ja ich weiß, es war ne´ geile Zeit,
    hey, es tut mir Leid,
    es ist vorbei


    Misschien dat Benijsbeer en Krukar hier ook nog een stukje over willen schrijven?

    Seen it, done it and want it again and again and again.

  19. Onderstaande 9 leden hebben Wijze grijze bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (22 maart 2014),Badslippers (21 maart 2014),benijsbeer (21 maart 2014),hansdordt (21 maart 2014),licky luke ( 1 april 2014),rob333 (21 maart 2014),rob45 (21 maart 2014),Snor (21 maart 2014),uurtje (21 maart 2014)

  20. #16
    Geregistreerd
    22 mei 2008
    Last Online
    25 mei 2023 @ 20:07
    Locatie
    zuidelijk van Eindhoven
    Berichten
    823
    Discussies
    85
    Thanks
    422
    Thanked
    1.056 in 321 posts

    Lächeln

    Ja Wijze Grijze, McSex blijft onvergetelijk. We hebben daar heel wat mee gemaakt samen.

    Helaas, die eigenaardige clubeigenaar anders...
    Wie weet koop ik de club en begin wat voor mezelf. Als die club iets dichterbij zou zijn dan was dat zeker iets waar ik voor zou gaan. Potentieel heeft de club zeker en als je de meiden zo kunt laten meewerken dan helemaal.

    Maar dat slapen, Ja onvergetelijk.

    Ik probeer eigenlijk altijd als ik langere tijd onderweg ben niet alleen te hoeven slapen. Dat lukt lang niet altijd, maar zo af en toe gaat het wel.
    Mcsex is daar een voorbeeld van, maar andere clubs staan dat eigenlijk niet toe.

    De vrees is dat je pooier bent van een van de meiden. Beleid is meestal: geen vriendjes.

    Maar als je er al heel vaak als betalende gast komt en je overduidelijk niet "het vriendje van" bent en ook nog goed met de eigenaar kunt opschieten dan heb je kans. Je moet er dan wel zo'n 20-30 keer binnen zijn geweest, anders zien ze dat niet zitten merk ik. Ook moet je een goed betalende klant zijn, niet eentje die steeds met kortingskaartje en het goedkoopste ticket de hele dag blijft rondhangen.

    Dus geen vriendinnetje hebben, leuk in de omgang met meiden, theke en ander personeel, en je moet rekening houden met het feit dat de meiden hun slaap meer dan nodig hebben. Dat is belangrijk. Geen sex dus, gewoon slapen.

    En dan nog lukt het vaak niet.

    Voor mij was het dus steeds twee of drie dagen in dezelfde club zijn. of als tussenstop tussen twee afspraken in.

    Facebook, Whatsapp etc. is dan een alternatief. Zo kun je nog iets met elkaar afspreken. Ik moet b.v. binnenkort naar Stuttgart. In Ulm zit een vriendinnetje van mij. Geloof maar dat ze een paar daagjes vrij neemt en ik dan met haar op de hotelkamer ben. (ik ben nog nooit in Haus102 geweest), dus dat overnachten daar gaat duidelijk niet lukken.

    Afgelopen week was ik na een verloren dag in Anubis nog 'even' bij Maria in de vulkanstrasse geweest. Ze vond het geen probleem dat ik bleef liggen. Het is een snoepje met haar spleetje tussen de tanden. Leuke lach en heel vriendelijk. Ja, alleen in de ochtend moest ik weer veel te vroeg weg dus korte nachtrust. Dus soms lukt het ook redelijk spontaan. Ze heeft geen pooier, dus dan loop je ook geen gevaar. Anders...

    Dat is ook het probleem bij slapen in de clubs. Bijna alle meiden hebben wel iemand 'die op hun past'. Vriendjes thuis, collega's en alle anderen om haar heen kunnen hun mond vaak niet houden en dan kunnen de poppen aan het dansen zijn. Vandaar ook dat ik ook bij McSex regelmatig alleen heb geslapen, totdat mijn vaste vriendinnetjes begrepen dat ik uit een ander hout gesneden was.

    De eerste keer dat ik zo'n opblaasbed mee nam bij McSex was hilarisch. Dat hoge gehuil van het pompje zorgde ervoor dat iedereen kwam kijken. Ik geloof niet dat er eentje was die zo iets al eens eerder gezien had. Een hoog tweepersoons opblaas matras (EUR 30 bij de Lidl) en een riante slaapplaats voor mij en een gast. Met de warmte in de clubs heb je nauwelijks een deken nodig dus de slaapzak is ruim voldoende. Hygiënisch is het ook nog, want je hebt je eigen spullen. Ze moesten het allemaal uitproberen. Ik heb 'm zelfs daar gelaten. Een week later bleek deze 'lek' te zijn. Ik heb een nieuwe gekocht en binnen een half uurtje die defecte terug gebracht (omruilen svp. deze is lek). Bij controle bleken er chocoladevlekken, spermavlekken en van alles op te zitten. Ik heb moeten praten als brugman om dat luchtbed toch nog omgeruild te krijgen.

    Ik heb wel nog steeds zo'n luchtbed in mijn auto. Indien nodig heb ik dus altijd een slaapplek, ook als er geen bed meer beschikbaar is (wat vaak het geval is, iedere meid heeft haar eigen kamer en vaak is dat aantal kamers heel beperkt). Maar ik ben de laatste tijd op een andere wijze onderweg (veel met vliegtuig en zo) waardoor ik in andere clubs en op andere plekken kom.

    Maar ja, MC6 heeft een speciaal plekje. Ik hoop dat een van mijn favo clubs binnenkort bij de grens een dependance opent. Daar ziet het wel naar uit. (ik mag nog niets zeggen). Wie weet kan ik dan iedereen weer een goed hotel aanbevelen met '5 sterren service'.
    Deze ijsbeer neukt nog steeds viagra-vrij ...

  21. Onderstaande 8 leden hebben benijsbeer bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (22 maart 2014),Again and Again ( 2 april 2014),Badslippers (21 maart 2014),hansdordt (23 maart 2014),licky luke ( 1 april 2014),Nibor76 (21 maart 2014),rob45 (21 maart 2014),Wijze grijze (21 maart 2014)

  22. #17
    Geregistreerd
    19 juli 2008
    Last Online
    17 oktober 2022 @ 22:31
    Berichten
    175
    Discussies
    19
    Thanks
    4
    Thanked
    51 in 31 posts

    Standaard

    Ik ben wel een in Golden Dreams blijven slapen extra kosten €50,- , voordeel is je kan gewoon een biertje nemen geen last van controlles , en er ontstaat wel een fijnere band met de dames als je tot laatst er blijft , je kan alleen naar de kamer gaan of een van de dames meevragen .
    alleen moet je niet s morgens vroeg weg willen, alles in dan nog in coma.

  23. Onderstaande leden hebben willemdewandelaar bedankt voor deze bijdrage:

    uurtje (23 maart 2014)

  24. #18
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Vandaag @ 00:10
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    De mooiste en beste overnachtingen heb ik meegemaakt in GOLDENDREAMS,daarna komt HAREM waar het ook goed toeven was en een redelijke prijs 165 euro voor 2 dagen en een nacht waar je een slaapkamer kreeg met 2 grote 2persoonsbedden en de kamer zo groot was als LR.,VILA VERTIGO niet slecht met een mooie kamer nr 6 en voor de rest het sporthotel bij LR.
    Met VILA MARISOL om de hoek is het niet nodig,25 minuten rijden dat is te doen.

  25. #19
    Geregistreerd
    26 juni 2012
    Last Online
    1 oktober 2023 @ 03:32
    Locatie
    Emmerich am rhein
    Berichten
    715
    Discussies
    37
    Thanks
    333
    Thanked
    1.150 in 278 posts

    Standaard

    Ook hier zijn de herinneringen van slapen in Hamm nog vers.
    Zo'n twee jaar geleden was ik nog stamgast in de noordelijke PT's en ging eens op onderzoek uit in de toen vrij nieuwe club McSex, mijn toenmalige entree in de club was wat frapant want ik werd met m'n kleren nog aan en zonder eerst afgerekend te hebben meteen de huiskamer ingetrokken om te dansen op Bulgaarse muziek door een dame die later Sherie bleek te zijn, als ik toen eens wist wat er nog allemaal in het verschiet zou liggen.....

    Mijn gedachten over die club waren nog wat verdeeld, aan de ene kant was het een huiskamergevoel-club en aan de andere kant was het er wel heel klein en knus. Triggers die mij hebben overgehaald om er toch te blijven komen waren de dames, de familaire sfeer, de (toen nog) goedlachse Sherie en het aanbod van Benijsbeer dat ik daar in de club kon slapen als ik een luchtbed mee nam.

    Vele mooie herinneringen hebben we daar opgedaan aan de Kamener strasse, avonturen met Benijsbeer, Wijze Grijze, Anali en later nog wat Hollanders zoals rmjhexe.
    Velen bleven er slapen en daardoor werden de feestjes ook wat losser, omdat er redelijk vrij werd omgegaan met alcohol (doch met mate ) aangezien we toch niet hoefden te rijden.

    Hoogtijdagen in deze club waren voor mij de dagen met Monica, Vanessa, Melissa, Jessica, Maria, Mika en Sonita. Vooral met Mika heb ik een meer dan goede band gehad en ze sliep steevast naast me als ik er bleef slapen. Dat hoogtijgevoel kwam later terug toen ik met het clubje Sherie, Emilia, Denisa en Monica ook regelmatig na sluitingstijd door ging feesten, we reden dan naar Dortmund om daar verschillende dansgelegenheden aan te doen. Blijft toch vreemd zo uitgaan als enige man met 4 vrouwen in je auto... Om 7 á 8 uur smorgens kwamen we dan terug in de club en die vrouwen sliepen tot 11 uur en gingen weer werken, hoe ze het volhielden is mij tot vandaag de dag een raadsel

    Later kwam de overgang naar de Dieselstrasse, het ons zo geloofde McSex-2, Met Benijsbeer en Wijze Grijze in het pand kijken toen het nog in ombouw was. Het begin was daar ook zeker goed, het openingsfeest was al goed en de feestjes die erop volgden werden beter en beter. Het overnachten ging in deze club gewoon door alleen met meer ruimte, waardoor ik regelmatig niet met één maar met twee of drie dames ergens in een bed belandde om te slapen na sluitingstijd, dat werd steeds gekker en gekker en er is een punt geweest waarbij ik een week bijna nonstop in de club verbleef....
    De nachten werden ook steeds brakker toen ik Galena had leren kennen, deze deerne kon met haar vingertjes nergens vanaf blijven en als ik gewoon rustig wou slapen, wat zij ook hard nodig had, werd ik toch weer regelmatig ruw ontwaakt, dat werd nog gekker toen haar vriendinnetje Nadja, die nog gekker is, er ook regelmatig bij kwam liggen.


    Legendarisch en absoluut hoogtepunt uit de McSex-periode was het nieuwjaarsfeest in de McSex-2. Met Wijze Grijze, Rmjhexe, Anali, Foots en nog vele Hollanders. Grote delen van de avond ná 12 uur herinner ik mij niet meer en er zijn weinig keren in mijn leven geweest dat ik zó brak wakker werd als op die nieuwjaarsdag, maar het feest was gewoon fenomenaal.
    Kort daarop begon het verval in te slaan door slechte keuzes van de leiding en begon het afgleiden van de club. Ik bleef er nog wel komen en slapen maar ik zag steeds meer stamgasten verdwijnen en de club veranderen. Er is een punt waar ik ermee ben gestopt en weer meer andere clubs ben gaan opzoeken, wel kijk ik met weemoed terug naar de fantastische tijden die we daar gekend hebben.

    Het slapen in andere clubs lukt overigens nog steeds wel, als je lang genoeg stamgast bent in clubs krijg je dat wel voor elkaar, alleen het slapen met de meiden samen was in Mc-Sex wel uniek, dat heb ik nu alleen nog in K8 (waar ik nog wel af en toe kom en blijf slapen, wel een aanrader kwa club trouwens, (nog) niet zoals het oude mcsex maar het begint er steeds meer op te lijken) maar ook daar slaap ik vaker alleen dan samen met een meid

  26. Onderstaande 5 leden hebben krukar bedankt voor deze bijdrage:

    hansdordt ( 2 april 2014),licky luke ( 1 april 2014),Megaboob ( 1 april 2014),rmjhexe ( 2 april 2014),Wijze grijze ( 2 april 2014)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:01.

FKK Artemis 468*60   Living Room 468*60