Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 15
  1. #1
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:31
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.680
    Discussies
    316
    Thanks
    1.804
    Thanked
    7.717 in 1.638 posts

    Standaard Stella (Duitse met Italiaanse roots)

    Naam : Stella

    Nationaliteit / taal : Duitse (heeft Italiaanse papa)

    Leeftijd : vooraan de 30

    Haarkleur/lengte : zwart/kort pittig kopje

    Lengte : 1.70

    Postuur /Cupmaat : welgevormd /C-cup

    Tatoeage /Piercing : een kleurrijke mouw over haar gehele rechterarm/tong

    Service :

    Extra : opvallende verschijning met veel charisma. Heel vriendelijke juffer en is heel aangenaam in omgang.


    Onder het motto "nieuw vlees in de kuip" even een pasport aanmaken van Stella. Een tijdje mee staan lullen en het was haar eerste dag. Ze is binnengehaalt door die grote blonde duitse met haar dubbel D's van wie de naam me weer ontglipt. Het is een verstandige dame met een interessante achtergrond en ze zit nog niet zo lang in het vak.
    Toch denk ik dat ze de ziel uit je lijf kan neuken, maar helaas blijft het bij denken. Tot een kamergang is het niet gekomen... Enerzijds omdat het aanbod te groot was en ik wel met meerdere dames een leuke babbel voerde en anderzijds omdat ik haar nooit op de juiste momenten tegenkwam. Telkens als ik tussen enkele zat te twijfelen of wanneer ik pas terugkwam met de vorige. Iemand die haar binnenkort meemaakt, gelieve de ervaringen mee te delen aan deze nieuwsgierige ijsbeer.
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  2. #2
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht
    Onder het motto "nieuw vlees in de kuip" even een pasport aanmaken van Stella. Een tijdje mee staan lullen en het was haar eerste dag.
    Deze week dan waarschijnlijk. Heb haar 2 weken geleden ook al gezien en aantal maanden daarvoor ook al eens.

    Kenmerkend is dat piekerige donkere korte koppie en die vol getatoeerde arm. Wellicht iets voor Josef?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht
    Ze is binnengehaalt door die grote blonde duitse met haar dubbel D's van wie de naam me weer ontglipt.
    Anja

    https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=72

  3. #3
    Geregistreerd
    7 augustus 2006
    Last Online
    Gisteren @ 20:44
    Berichten
    656
    Discussies
    40
    Thanks
    53
    Thanked
    292 in 75 posts

    Standaard Stella zwart/kort pittig kopje.

    Hallo Knabbel bedankt voor de tip.
    Ik had het toevallig ook vanavond gelezen ! En dacht het wordt weer eens tijd om naar Happy garden af tereizen.
    Stella lijkt wel in aanmerking te komen.
    Vorigeweek was ik in Villa Marisol,en daar ben ik met Carmen naar de kamer geweest. Die had ook kort zwart haar.
    En daar heb ik gelachen met nog een NL. Die had een hele mooie jonge blonde stoot naast hem op de bank zitten!
    En aan de anderen kant van hem zat de blonde poets vrouw Alexa.
    Die wou ook wat bij beunen?
    En die NL ijsbeer zij wij gaan trouwen en als Josef nou met Alexa trouwt !
    Dan kunnen we dat mooi op een dag samen doen!
    Maar de Brasilliaanze Mel hoorde dat !!!! En zij meeteen nee Josef valt niet op blonde vrouwen.
    Maar op meisjes met kort zwart haar.
    Ja als Mel dat ook nog niet weet ,dan weet niemand het!!!
    Josef is namelijk ruim een jaar met de vriendin van Mel geweest.Dat was die kort zwart haarige Lilly uit Cuba.
    Josef mist haar nog heel erg,maar zij heeft ruzie gemaakt met Josef.
    Ik gaf mij voor 200% aan haar,en ik kocht van alles voor haar.Josef was voor 1000% verliefd op haar.
    Maar het leven gaat verder en Josef maakt er wel een feest van.
    En wie weet ontmoet ik Stella ook nog eens. Ik heb het in Happy Garden altijd wel goed gehad .Knabbel nog heel erg bedankt.
    En als je Willem2 nog spreekt! Zeg dan maar dat Josef het vorige week heel erg leuk heeft gehad.
    In Villa Marisol. Vrijkaartje verzilverd Verguld. echt toppie gehad daar super dames.

  4. #4
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    16 april 2024 @ 10:24
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Ga zo door josef en zorg ervoor dat we vele kleine josefjes hier op de aardbol krijgen,of eventueel joseffientjes.

  5. #5
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:03
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.629
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.256 in 5.175 posts

    Idee

    Deze dame is zeer symphatiek hoewel ze niet echt mijn type is. Paspoortje van SFL spreekt voor zich en die blonde vriendin (een PHG veteraan ), waar ze als ze niet op de kamer is veel mee keuvelt is inderdaad Anja.

    Ze was gisteravond vrij druk bezet en ik sprak gasten die met haar al meerdere malen in herhaling waren gegaan, dus ik neem dat over haar service weinig te klagen valt !

    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  6. #6
    Geregistreerd
    7 augustus 2006
    Last Online
    Gisteren @ 20:44
    Berichten
    656
    Discussies
    40
    Thanks
    53
    Thanked
    292 in 75 posts

    Standaard Stella [Duitse met Italiaanse Roots]

    Josef leest niets meer van die kort zwart haarige Stella ? Werkt zij niet meer in PHG ,of weet iemand waar zij nu werkt?
    Ik ben altijd geinterseerd in Dames met kort zwart haar en één lief karakter.
    Dus heren ijsberen hebben jullie nog tips voor Josef !
    Ik hoor het graag? Hartelijke Groetjes van Josef.

  7. #7
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:03
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.629
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.256 in 5.175 posts

    Idee

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Josef Bekijk bericht
    Josef leest niets meer van die kort zwart haarige Stella ? Werkt zij niet meer in PHG ,of weet iemand waar zij nu werkt?
    Stella vrij recent d.i. in Juli nog in PHG gespot!
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  8. #8
    Geregistreerd
    24 november 2005
    Last Online
    22 maart 2024 @ 15:54
    Berichten
    175
    Discussies
    1
    Thanks
    153
    Thanked
    35 in 8 posts

    Standaard

    Stelle is wat kg kwijt.Maakt het verder goed maar is idd wat minder frequent aanwezig. Vraag maar aan Anja waneer zij er is .Zij weet het wel.
    I am not much of a man by the light of day, but by night I'm one hell of a lover.....

  9. #9
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:31
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.680
    Discussies
    316
    Thanks
    1.804
    Thanked
    7.717 in 1.638 posts

    Standaard

    Na lange tijd niet meer in PHG geweest te zijn en na lange tijd dit mokkeltje niet meer gezien te hebben, was het weer fijn haar nog eens te ontmoeten. Deze keer geen kamergang met haar, want mijn geld was reeds op.
    Nog steeds was ze een heel vriendelijke meid en was ze uitermate sexy met al haar body-art. Niet meteen een natural born DVP, maar echt wel een aangename persoonlijkheid die ook alleen een babbel op prijs weet te stellen. Naar mijn mening is ze ook wel wat gewicht kwijt. Maar ze is nog steeds goed van lichaam en dat stelt me gerust. Misschien de volgende keer nog eens met haar een kamertje doen!
    In ieder geval blij dat ik haar nog eens zag!
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  10. #10
    Geregistreerd
    7 september 2010
    Last Online
    10 september 2010 @ 18:30
    Berichten
    2
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Leuke meid....maar niemand weet of ze een all time fuck kan bezorgen?! Lijkt mij ook een leuke meid, maar ik zou ook wel eens wat ervaringen over haar in de kamer willen weten... Somebody??

  11. #11
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:03
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.629
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.256 in 5.175 posts

    Idee

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tristach Bekijk bericht
    Leuke meid....maar niemand weet of ze een all time fuck kan bezorgen?! Lijkt mij ook een leuke meid, maar ik zou ook wel eens wat ervaringen over haar in de kamer willen weten... Somebody??
    Jij bent de enige die kan beoordelen of ze dat bij jou kan bezorgen ! Niet direct mijn type, maar ze heeft vele tevreden stamgasten en ik heb eigenlijk nog nooit iemand ook maar iets over haar horen klagen.

    Try it en overtuig jezelf zou ik zeggen!

    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  12. #12
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:31
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.680
    Discussies
    316
    Thanks
    1.804
    Thanked
    7.717 in 1.638 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tristach Bekijk bericht
    Leuke meid....maar niemand weet of ze een all time fuck kan bezorgen?! Lijkt mij ook een leuke meid, maar ik zou ook wel eens wat ervaringen over haar in de kamer willen weten... Somebody??
    All-time fuck is veel gezegd... Wat is de definitie van all-time fuck. Ze is goed en zeer memorabel, maar staat niet in mijn top 30 allertijden. Weliswaar geen spijt van. Ze is lief, heeft zin voor initiatief, aangenaam in omgang en kent haar job. Indien zij je type is en je haar bangelijk knap vindt, dan kan het al zeker niet meer tegenslaan!
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  13. #13
    Geregistreerd
    7 september 2010
    Last Online
    10 september 2010 @ 18:30
    Berichten
    2
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Bedankt voor de reacties! Ik ga het inderdaad maar eens zelf ondervinden en er een leuk en lekker dagje van maken. Hopelijk met een zonnetje voor in de tuin.

  14. #14
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:31
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.680
    Discussies
    316
    Thanks
    1.804
    Thanked
    7.717 in 1.638 posts

    Standaard

    Is een lieve meid... Ziet er wel ruig uit met al die tattoes, maar ze is eigenlijk een soft meisje.

    Cheers
    Laatst gewijzigd door Willem2; 10 september 2010 om 11:49
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  15. #15
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    Gestopt met dit werk. Bezocht gister kort PHG in burgerkledij samen met Anja die ook afscheid nam.

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:07.

  Freude 468*60