Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 82
  1. #1
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Berichten
    3.154
    Discussies
    63
    Thanks
    270
    Thanked
    2.030 in 982 posts

    Daumen hoch Zoë (ex-Vanessa/Kiara - ex-PHG/GT/Palace) (Duitse)

    Haarkleur/-lengte : zwart lang
    Lengte dame : 165
    Postuur/Cupmaat : smal / A-B
    Nationaliteit/Taal : Duitse
    Leeftijd : 19
    Tatoeages/Piercings : geen
    Service: Geen FT wel Pijipen zonder, kussen, vingeren een beetje
    Voordelen: Zeer mooie verschijning (beetje Jennifer Aniston look qua gezicht)
    Nadelen:
    Tijdsduur : 1 uur
    Prijs : 75
    Extra’s bij het bezoek:
    Kyria is een mooie meid. Ze werkt al 2 jaar in het vak is dus wel een beetje profi, ondanks haar onschuldige look. Ik vond het bezoek goed en ook de aftersales was ok. Ze is erg aardig en je kunt goed met haar praten.

    Laatst gewijzigd door Willem2; 4 september 2006 om 01:12

  2. #2
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    13 november 2023 @ 15:23
    Locatie
    Limboland
    Berichten
    1.059
    Discussies
    37
    Thanks
    150
    Thanked
    106 in 47 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nkg
    Haarkleur/-lengte : blond lang
    Lengte dame : 165
    Postuur/Cupmaat : smal / A-B
    Nationaliteit/Taal : Duitse
    Leeftijd : 19
    Tatoeages/Piercings : geen
    Service: Geen FT wel Pijipen zonder, kussen, vingeren een beetje
    Voordelen: Zeer mooie verschijning (beetje Jennifer Aniston look qua gezicht)
    Nadelen:
    Tijdsduur : 1 uur
    Prijs : 75
    Extra’s bij het bezoek:
    Kyria is een mooie meid. Ze werkt al 2 jaar in het vak is dus wel een beetje profi, ondanks haar onschuldige look. Ik vond het bezoek goed en ook de aftersales was ok. Ze is erg aardig en je kunt goed met haar praten.

    Enigszins verbaasd dat ze al twee jaar in de business is schijnbaar dus. Ze ziet er erg leuk uit ja, hetgeen de beperkte hoeveelhied mannen in het nachtcafe zeker niet was ontgaan.
    Wie het laatst lacht, die lacht ook :wink:

  3. #3
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Ich glaube, sie heißt Kiara (die Schüchterne)...
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  4. #4
    Geregistreerd
    15 december 2005
    Last Online
    24 maart 2024 @ 22:42
    Berichten
    798
    Discussies
    53
    Thanks
    141
    Thanked
    271 in 71 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi69
    Ich glaube, sie heißt Kiara (die Schüchterne)...
    Richtig, Kiaras Service ist leider eingeschränkt (bisschen schüchtern...) - die Optik aber klasse



    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Manni1a
    Vor Sandy gab es einen weiteren Basistest mit Kiara (19, süsse blonde Maus, Deutschland, seit Dienstag im PHG). Der Service ist leider etwas eingeschränkt (keine Küsse). Die Optik reicht ebenfalls für die Königsklasse, der Service leider nur fürs untere Mittelfeld der Bundesliga (also BVB- und Gladbach-Region)

    Insgesamt ein sehr schöner Ostersonntag im Paradies. Es waren zwar nicht extrem viele Spielerinnen vor Ort, aber einige mit herausragender Qualität. Die Top-Elf des Tages für mich: Sandy - Kiara, Leonie, Rosi, Luisa - Lavina, Loredana, Kitty, Katharina - Cheyenne, Domenica (neu, ein Sammy-Double). Auffällig: die russische Fraktion ist im Moment im PHG etwas unterbesetzt.

    Manni1A :wink:
    Laatst gewijzigd door Willem2; 18 april 2006 om 22:55

  5. #5
    Geregistreerd
    1 februari 2006
    Last Online
    12 februari 2024 @ 10:11
    Locatie
    zu weit weg vom goldenen dreieck ;-) ;-) :-))
    Berichten
    379
    Discussies
    13
    Thanks
    70
    Thanked
    77 in 44 posts

    Daumen hoch Kiara

    hallo zusammen,

    da man am karfreitag ja kein fleisch essen sollte, bin ich halt der fleischlichen lust nachgegangen und ins phg gefahren. am eingang wurde ich sehr freundlich von der süssen viola (anfang 20 aus polen) begrüßt. auf meine frage ob sie zeit für mich hätte bekam ich von ihr die antwort, max 1 stunde.
    ich bin im aufbruch nach hause. diese eine stunde mit ihr habe ich dann voll ausgenossen. habe mich dann von ihr noch verabschiedet und mich dann im nachtcafe erholt :-)
    dann sah ich sie, kiara, ein traum kam auf mich zu. leider war sie ständig belegt. beim hot-dog-essen hatte ich dann kurz zeit, mich mit ihr zu unterhalten. sie macht einen sehr netten, symp. eindruck.
    werde sie sicher bei meinem nächsten besuch dort, aufsuchen. ich denke, mal das sie nicht nur ein optisches high-light ist sonder auch das ihr service stimmt.

    wünsche euch einen schönen tag.
    gruß vom

    rheinschwimmer

  6. #6
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Berichten
    3.154
    Discussies
    63
    Thanks
    270
    Thanked
    2.030 in 982 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rheinschwimmer
    werde sie sicher bei meinem nächsten besuch dort, aufsuchen. ich denke, mal das sie nicht nur ein optisches high-light ist sonder auch das ihr service stimmt.
    Bei mir war den service ok. Ich denk aber das kussen nur in frage kommt wen eine gewisse sympathie vorhanden ist. Weil sie nicht mit alle manner kust.

    :D

    PS. Willem je mag haar best Kiara noemen hoor als je dat wilt. Je hoeft me niet perse in de threadnaam te vermelden.

  7. #7
    Geregistreerd
    1 februari 2006
    Last Online
    12 februari 2024 @ 10:11
    Locatie
    zu weit weg vom goldenen dreieck ;-) ;-) :-))
    Berichten
    379
    Discussies
    13
    Thanks
    70
    Thanked
    77 in 44 posts

    Daumen hoch Kiara

    hallo nkg,

    der service von kiara ist ok. sie ist schon eine traum-maus.....
    ein high-light mehr im phg.

    man sieht sich im phg.

    gruß vom rheinschwimmer.

    ps: ich bin der, der dich gestern an der theke angesprochen hat bzw. wir haben uns noch kurz im eingang unterhalten......

  8. #8
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    ps: ich bin der, der dich gestern an der theke angesprochen hat
    nkg wird ständig angesprochen, meistens von Frauen!

    Kiara trägt ab und zu auch mal eine Perücke, am Freitag zum Beispiel eine tief-schwarze...
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  9. #9
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    13 december 2018 @ 22:31
    Berichten
    755
    Discussies
    38
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard Van PHG naar GT

    Afgelopen vrijdag was deze Kiara in GT te bewonderen. En inderdaad ze is een schoonheid. Wat een mooi jong fris meisje. Ook erg vriendelijk. Ik zat naast haar op een kruk aan de bar er een ijsbeer stond in haar nek te hijgen. Ze was opgelucht toen deze man vertrok. Ik ging maar meteen naast haar zitten. Ik kon me vaag wat herinneren van een OT en een beperkte service. Nou ben ik niet zo veeleisend maar zonder kussen haak ik af. Ze antwoordde dat ze wel kuste. Deze afspraak kwam ze ook na, maar ik moest wel eerst wat mondwater gebruiken. Geen probleem. Ze had een hele verhandeling over hygiene en zo. Ze kust ook niet met iedereen. Inderdaad speelt symathie en hygiene daarbij een rol.

    Voor een 19 jarige vind ik haar kwaliteiten meer dan goed. We hadden een warme kamer en ik presteer dan toch altijd wat minder. Maar haar orale kwaliteiten zijn bovengemiddeld. Beffen liet ze gewillig toe. Ze heeft een kutje zoals je dat van een jonge meid mag verwachten: lekker strak met kleine roze lipjes. Vingeren heb ik niet gedaan. Ze weet heel goed wat mannen willen en had geen haast met het condoom (zie je vaak anders bij de jonge meiden). Ze wilde graag in haar favourite positie genomen worden: doggy style. Met uitzicht op haar lekkere kont en tieten in de spiegel (B cup en zeer goed geproportioneerd) zeer lekker klaargekomen.

    Herhalingsgevaar? Zeker, al was het maar om de verschijning.

  10. #10
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mauriceyep
    Om het spannend te maken …. vrijdag heb ik een nieuwe dame gezien en gesproken met de naam Kiara. Misschien is de naam bij opbod verkocht? Deze nieuwe dame is een absolute schoonheid, helaas van Duitse komaf, helaas beperkte gespreksstof, maar wel met de naam Kiara!

    Dat is deze dame Mauriceyep !!!

    Eens kijken wanneer Tiga haar gaat overgooien van het zwembad naar de whirlpool of wordt het de vijver :D

    Willem2 :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  11. #11
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    13 december 2018 @ 22:31
    Berichten
    755
    Discussies
    38
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard Kleine aanpassing

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TT Man
    Ik kon me vaag wat herinneren van een OT
    Lees: O(ptik) F(ick)

  12. #12
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Dame afgelopen vrijdag topless door GT zien lopen, wat een mooie ogen heeft ze toch

    Soms wat lastig te herkennen want ze wil afentoe wel eens met hairextensions werken.

    Groeten Willem2
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  13. #13
    Geregistreerd
    19 november 2005
    Last Online
    13 mei 2010 @ 22:35
    Locatie
    Ja, wo wohne ich, ach Ja Schiefferhof 28
    Berichten
    496
    Discussies
    9
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Zitten we lekker in het bubbelbad komt deze schone dame Kiara voorbij gestruind en collega Bart roept haar en wil haar aan mij koppelen :o dit omdat hij een beetje meedelijden met mij heeft .

    Ik heb nl. al sinds 13:00 uur geen dame gehad en het was nu 21:00 uur ( sonny en momogaam gingen er door mijn hoofd ) en ik kijk haar een tijdje aan en een chemische reactie onder water, dus: JAAAA ik ga mee naar de Kamer met je .

    Komt ze terug met de sleutel en op naar het Hutje en direct uit de kleren want ik hield het niet meer (hoe kan dat nu...) zij direct lekker pijpen en ik zeg tegen haar doe maar even rustig anders gaat het fout en dat wil ik nog niet .

    Dus pijpt zij rustig door, bevalt me prima! maar ik merk toch de drang om klaar te komen.

    Vraag aan haar hoe (waar) heb jij het liefst dat ik klaar kom..... zij: hoe wil jij het... nee.. JIJ moet het zeggen :D en zij: dan op mijn lichaam maar niet in mijn gezicht spuiten !!!

    zo geschiedde: heb ik lekker strepen op haar lichaam getrokken en lekker die ballen leeg .

    Let ook op haar ogen suk6 verzekerd.

    Groeten,

    De Cock.

  14. #14
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door De Cock

    Komt ze terug met de sleutel en op naar het Hutje en direct uit de kleren want ik hield het niet meer (hoe kan dat nu...) zij direct lekker pijpen en ik zeg tegen haar doe maar even rustig anders gaat het fout en dat wil ik nog niet .

    Dus pijpt zij rustig door, bevalt me prima! maar ik merk toch de drang om klaar te komen.

    Vraag aan haar hoe (waar) heb jij het liefst dat ik klaar kom..... zij: hoe wil jij het... nee.. JIJ moet het zeggen :D en zij: dan op mijn lichaam maar niet in mijn gezicht spuiten !!!
    zo geschiedde: heb ik lekker strepen op haar lichaam getrokken en lekker die ballen leeg .
    Let ook op haar ogen suk6 verzekerd
    De Cock.
    Wat ben jij een ranzig mannetje

  15. #15
    Geregistreerd
    19 november 2005
    Last Online
    13 mei 2010 @ 22:35
    Locatie
    Ja, wo wohne ich, ach Ja Schiefferhof 28
    Berichten
    496
    Discussies
    9
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen
    Wat ben jij een ranzig mannetje
    is dat serieus of gewoon gemeen(d).

    Mzzl.

    DC.

  16. #16
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard toch weer geslaagd

    Na een ruim half uurtje met Nicolle von ik het wel passen om even bij te kletsen met mijn maatje Sonny.
    Maar na een half uurtje dacht ik even een stukje wandelen richting Kino.
    Daar net binnen vraagt een ander super mooi meisje met hele mooie ogen
    HAST DU LUST!!!!! En ik zeg meteen JA zij lacht en zegt sagst du Ja ?
    Dus wij meteen de Kino bank op om even lekker te vrijen.
    Na 15 min. en een stuk harder heb ik haar de sleutel laten halen om lekker een tijdje de hut in te duiken.
    Na PZC.Beffen en wat standjes tot een goed einde laten komen.
    Zij heeft mij een masage gegeven en ik met olie haar een super masage gegeven (ala Sony) met nog een body to body als afsluiting.
    Ik heb haar beloofd om volgende week haar als eerste mee te nemen.
    En belofte maakt schuld.
    Dus voor mij weer een toppertje erbij en meteen twee van de mooiste vrouwen uit GT op een avond gehad.

  17. #17
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    23 maart 2024 @ 12:07
    Berichten
    410
    Discussies
    17
    Thanks
    52
    Thanked
    131 in 43 posts

    Standaard

    Ich habe Kiara auch kennenlernen dürfen am Freitag im GT.

    Fazit:
    Junges, sympathisches, deutsches Mädel aus Köln, Alter um 20.

    Service sah wie folgt aus: Nur Kurzes, oberflächliches Küssen, Blasen zu abspitzorientiert, Reiten ebenso. Nettozeit max. 10 Minuten, eher weniger. Insgesamt blieben servicetechnisch viele Wünsche offen. Sicher kein totaler Flop, aber ich hätte mehr erwartet. Später, als ich sie wieder sah, noch oft zugezwinkert, also nett ist sie schon.


    PS: Kann mal jemand für mich stichpunktartig die Berichte in holländisch übersetzen. Meine nur mal zusammenfassen, Trend eher positiv oder negativ ?

    Gruß aus dem hohen Norden

    flens

  18. #18
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    27 januari 2013 @ 20:40
    Locatie
    Euregio
    Berichten
    1.451
    Discussies
    142
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Positiv. In keinem der Berichte Kritik. Du bist der Erste der mit "gebremsten Schaum" schreibt. Wobei das alles immer sehr subjektiv ist.

    neukie :wink:

  19. #19
    Geregistreerd
    20 februari 2006
    Last Online
    16 augustus 2013 @ 19:02
    Berichten
    4
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Hallo Flens,

    letzten Freitag habe auch ich Kiara kennen lernen dürfen.

    Sie ist wirklich super nett und auch ihr Service war gut. Wir waren eine Stunde in einer Hütte und ich muß sagen, es war eine tolle Zeit.

    Anfänglich wirkte sie auch auf mich etwas schüchtern, was aber schnell verging.

    Mein Fazit:

    Nettes Mädel, toller Körper, guter Service, Wiederholugsfaktor 100%

    knwuchtig

  20. #20
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard Weer niet met Kiara

    Ik stond gisteren weer voor haar neus en leuk gebabbeld met haar. Echter om een of andere reden nog steeds niet met haar naar de kamer geweest. :o

    BR, Sonny

  21. #21
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Daumen hoch Kiara, 24 augustus 2006

    Zoals ik hierboven al schreef, ik had Kiara al vele malen gesproken maar nog steeds niet mee de kamer op geweest. Gisteren was het dan eindelijk zo ver, al was het bijna niets geworden om dat ik eigenlijk pas net van de kamer af was toen ze bij me kwam zitten.

    Het feest begon eigenlijk al toen ik binnen kwam.
    Toen ik aan het inchecken was aan de balie, kwam zij erachter vandaan. Direct kwam ze naar me toe en gaf me drie zoenen. Ik zei nog. "' Wir sehen uns"

    Nou, dat gebeurde rond 22:30. Ik was net een half uur terug van Francesca toen ik op een van de krukken zat langs het raam om even uit de blazen. Daar kwam Kiara aan. En dan kijk ze je zo aan, dat je eigenlijk niet meer NEE kan zeggen. Oke, zei ik, vandaag gaat het gebeuren, maar kan je nog even tot twaalf uur wachten, omdat ik net van de kamer af was. Oke zie ze, "wir haben ein termin" Het werd uiteindelijk toch nog een kwartier eerder totdat we op de kamer lagen.

    We hadden een grote kamer met douche en wc.
    Ik heb een hele goede klick met kiara. Dit kwam de sex danook zeer ten goede. Ik moet zeggen dat de klick ZEER goed was Man, wat is deze meid lief. GFE ten beste. Lekker tongzoenen, pijpen heerlijk zacht en nat. Ik heb haar gebeft, totdat ze bijna kwam. Ze wilde zich er niet aan toegeven, of was het dat ze neukend wilde klaarkomen. Het laatste was het geval, ze vroeg welk standje ik wilde en ik vertelde haar dat ik het graag lepeltje liggen deed. Zo gezegd, zo gedaan. Haar heerlijk vastgehouden en lekker in elkaar wegsmelten tijdens het neuken
    Ik geloof dat we beide tegelijkertijd.................
    Na afloop hebben we samen op de kamer gedouced. Heerlijk elkaar inzepen.

    Ik ben veel gewend, maar deze Kiara leek wel van een andere planeet. Ga ze zeer zeker nog een keer voor een kamer bezoek vragen.

    Als toetje kwam ze de resterende tijd lekker in de bar in een bank tegen mijn aan liggen. Daar gingen we door met wederzijds kroelen
    Dit noem je pas after sales.

    Tot gauw Kiara:wink:

    BR, Sonny

  22. #22
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard Beste Flens

    Beste Flens;

    Ik heb afgelopen donderdag nog over haar gesproken met andere ijsberen in PHG.
    En de mening van deze mensen is ook dat zij super vriendelijk was maar matig kuste en nog een beetje onervaren.

    Maar ikzelf ben met haar enige weken terug in GT met haar mee geweest en het was een groot succes.
    Lees maar terug.
    Wat ook knwuchtig en Sonny schrijft kan ik ook bevestigen,maar misschien was de klik tussen jouw en haar net niet.
    Als mij iets tegen valt ga ik ook niet gauw meer terug met dezelfde.
    Of ga eerst eens een gesprek aan met een dame en als dat klikt dan weet ik zeker dat het kamer bezoek daarna ook super zal zijn.

    Mijn ervaring de laatste jaren is dat ik eerst eens wat wil kletsen met de dames en dan besluit ik pas om naar de kamer te gaan.

    Blijkt dat ze daar niet zo,n interresse in hebben en meteen vragen om een sleutel te mogen halen dan hou ik dat af omdat het dan gaat om zo snel mogelijk euro,s te verdienen.
    En deze dames zijn dan over het algemeen ook snel klaar met je op de kamer.

    Ook daarna hebben ze geen belangstelling meer in je.

    Dus als je toch vind dat Kiara er mooi en lief uitziet dan maak eens een gesprekje met haar en vertel dat je er de vorige keer ook meer van verwacht had.
    Ook omdat je van vrienden veel goeds over haar gehoord had.(dit helpt)
    Daarna zie je zelf wel of het nog wel een kamer bezoek waard is.

    Succes Jansen.

    p.s. het is een ervaren meisje geworden de laatste weken en ze heeft ook een druk progamma als ze er is.

  23. #23
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard super gewoon

    Nadat ik mijn vriendin Carmen uit PHG net was misgelopen deze avond omdat zij een sms stuurde dat ze met vakantie ging,dacht ik dan maar alles bakboord en naar GT.
    Ik had Kiara ook beloofd om met haar deze week weer lekker te ...........
    Maar ik moet gaan toegeven dat wat ik ook zelf altijd zeg dat je op deze vrouwen wat afspraken beterft niet kan bouwen,ook voor mij geldt.

    Ook ik ben niet erg betrouwbaar meer omdat ik de laatste tijd nog al wissel en shop van Clubs.
    Maar vanavond heb ik weer een behoorlijke sessie afgewerkt met Kiara.
    Ik zal de details maar weg laten maar ik had geen tong meer over en vandaag was ik zelfs mijn stem kwijt.
    Ze had gisteren een slecht dag tot 20.00u maar met haar nieuwe look en zwart haar is daar na 20.00 u verandering in gekomen.
    Na mij en een andere ijsbeer kon Sonny ook nog aan de slag met haar zodat ze toch nog goed gevuld was die avond ( ik bedoel de tijd )

  24. #24
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard Kiara, 31 augustus, inderdaad weer super

    De laatste keer had ik Kiara helemaal als einde van mijn saunadag en ik was dus niet helemaal in mijn beste doen meer. Ik had danook met Kiara versprochen dat ik de volgende keer dat ik naar GT zou gaan, haar als eerste zou nemen.

    Ik heb me aan mijn woord gehouden, al moest ik wel tot 21:30 wachten tot zij beschikbaar was.

    We hebben samen weer lekker liggen rollebollen en de service was weer geweldig goed. Ook voor mij geld dat Kiara gewoon een TOP ACT is. Spontane meid met een klasse uitstraling. Toch weer een goede aanbeveling geweest van collega Jansen. Hij weet onderhand wel waar Sonny van houdt. Al verrast ik hem wel eens met vreemde keuzes:zauberkis.

    Ook de after sales is perfect verzorgt door deze Kiara. Wanneer je haar ook maar tegenkomt, krijg je een dikke kus van d'r.

    Ik heb nu maar geen afspraak met haar gemaakt, gezien de aanwas van nieuwe mooie dames in GT alsmaar door gaat. Dus Sonny gaat de volgende keer maar weer eens op verkenning naar iets nieuws.

    BR, Sonny

  25. #25
    Geregistreerd
    26 februari 2006
    Last Online
    22 december 2013 @ 18:10
    Locatie
    Milan/rotterdam/Brüggen en vv
    Berichten
    1.152
    Discussies
    52
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Idee

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TipTop
    De laatste keer had ik Kiara helemaal als einde van mijn saunadag en ik was dus niet helemaal in mijn beste doen meer. Ik had danook met Kiara versprochen dat ik de volgende keer dat ik naar GT zou gaan, haar als eerste zou nemen.

    Ik heb me aan mijn woord gehouden, al moest ik wel tot 21:30 wachten tot zij beschikbaar was.

    We hebben samen weer lekker liggen rollebollen en de service was weer geweldig goed. Ook voor mij geld dat Kiara gewoon een TOP ACT is. Spontane meid met een klasse uitstraling. Toch weer een goede aanbeveling geweest van collega Jansen. Hij weet onderhand wel waar Sonny van houdt. Al verrast ik hem wel eens met vreemde keuzes:zauberkis.

    Ook de after sales is perfect verzorgt door deze Kiara. Wanneer je haar ook maar tegenkomt, krijg je een dikke kus van d'r.

    Ik heb nu maar geen afspraak met haar gemaakt, gezien de aanwas van nieuwe mooie dames in GT alsmaar door gaat. Dus Sonny gaat de volgende keer maar weer eens op verkenning naar iets nieuws.

    BR, Sonny

    Volgens mij heb ik wat gemist dan want volgens de beschrijving is het een helemooie verschijning die me zeker op had moeten vallen. Was ik dan zo in dromeland Donderdag Want ik ben toch echt wel onder die badjas uit gekomen


    saluti Little Diablo
    Little Don of Golden time:guilty[1]

    " rispetto per una donna "

 

 
Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:00.

  Living Room 468*60