Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 82
  1. #51
    Geregistreerd
    2 april 2006
    Last Online
    6 augustus 2017 @ 18:56
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    326
    Discussies
    16
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard kiara

    vandaag viel Kiara mij op als een van de mooiste dames, ik moet haar al eerder gezien hebben, maar voor mij was ze "nieuw", was vorige keren zeker vaak bezet , want ze is moeilijk te missen, een echt mooie dame (qua figuur scoort ze bij mij een 10, een leuk koppie en een stralende lach om van te smelten). Op de kamer heeft ze me niet echt teleurgesteld, maar haar prestaties daar waren niet echt voldoende om bij mijn all-time-favourites te horen. Wel heerlijk genoten van dit supermooie meisje, maar herhalingsgevaar is niet echt groot voor mij. Later kwam haar vriendin Angelina ook , maar die had al een klant (jammer )

  2. #52
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard Hoe vaker hoe beter

    Ja zij is een meisje dat als het met je klikt dan wil je wel heel de avond met haar blijven(niet doen hoor).
    Wanneer je een teede keer met haar gaat en zij weet dat ook,dan is zij ook wat closer met je.
    De eerste keer dan is ze goed maar meer ook niet,daarna is ze iets specialer.

  3. #53
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard GT 19 januari

    Ik wist dat er vooral positieve verhalen over haar geschreven waren, maar niet meer wat. Kiara is een hele hele mooie vrouw, die volwassener overkomt dan haar 19 jaar. Ze heeft een fraai gecalligrafeerde tattoo sinds kort op haar rechteronderbuik. In de kino kwam ze naar me toe, maar ik stelde uit vanwege de recente kamerinspectie met Luana.

    Later op de avond kreeg ik daar spijt van, ze was niet meer te vinden of druk druk druk. Pas laat kon ik haar eindelijk aanspreken. Ja ze had tijd, waren de sleutels op...

    Nou ja, even wachten, en toen naar een bungalow. Kiara is redelijk profi op de kamer, maar ook zeker vriendelijk. We hebben een heerlijk half uur doorgebracht. Niet super, maar gewoon goed. Ik kan me voorstellen wat andere schrijvers melden: bij herhaling wordt ze steeds beter. Nou dat zullen we dan nog wel eens proberen.

    En wat een mooie, mooie vrouw... Oef...

  4. #54
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard gecalligrafeerd

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door randy
    gecalligrafeerde tattoo .

    En wat een mooie, mooie vrouw... Oef...
    En wat een mooi woord "gecalligrafeerd" ...oef...

  5. #55
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen
    En wat een mooi woord "gecalligrafeerd" ...oef...
    Speciaal voor jou bedacht Jansen :teuflisch

  6. #56
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard Kiara werkt nu in de Palace

    Tussen al het dames geweld in de Palace vanavond ook nog Kiara kunnen waarnemen. Ze zag er beeldig en mooi uit. Dus Jansen, wordt een keer een ritje naar Frankfurt.

    Sonny:wink:
    Laatst gewijzigd door Jorah Mormont; 26 januari 2008 om 02:12

  7. #57
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TipTop Bekijk bericht
    Tussen al het dames geweld in de Palace vanavond ook nog Kiara kunnen waarnemen. Ze zag er beeldig en mooi uit. Dus Jansen, wordt een keer een ritje naar Frankfurt.

    Sonny:wink:
    Ja dat lijkt me een goed idee,dan kan ik weer eens met haar voor de spiegels klaar maken
    Waarom haar niet gevraagd weer eens een keer naar GT te komen

  8. #58
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard Kiara werkt nu in FKK-Paradise

    Deze club-hopper heb ik afgelopen donderdag in FKK-Paradise bij Stuttgart gezien en gesproken. Ze had het daar goed naar haar zin en druk.

    Sonny:wink:

  9. #59
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Berichten
    2.892
    Discussies
    492
    Thanks
    531
    Thanked
    720 in 230 posts

    Standaard Sinds 30 april in de Villa

    En ze mag weer een club op haar lijstje erbij schrijven. Sinds gisteren is ze te bewonderen in de Villa en ik, en niet alleen ik, heb me goed vermaakt met haar. Velen kenden haar nog en zij kende ook velen nog :D

    Service was gewoonweg weer prima te noemen. Alles erop en eraan zoals we van haar gewend zijn. Wat is het toch een mooie leuke lieve meid. Fijn dat ze er weer is.
    Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

  10. #60
    Geregistreerd
    15 december 2005
    Last Online
    Vandaag @ 10:46
    Berichten
    798
    Discussies
    53
    Thanks
    141
    Thanked
    271 in 71 posts

    Standaard

    Zitat von Manni1a
    Vor Sandy gab es einen weiteren Basistest mit Kiara (19, süsse blonde Maus, Deutschland, seit Dienstag im PHG). Der Service ist leider etwas eingeschränkt (keine Küsse). Die Optik reicht ebenfalls für die Königsklasse, der Service leider nur fürs untere Mittelfeld der Bundesliga (also BVB- und Gladbach-Region)
    Da hab ich doch glatt vergessen, dass ich mit Kiara (bzw. Vanessa) in alten PHG-Zeiten schon mal war...
    Man wird alt

  11. #61
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard mooi weerzien van een lekker meisje

    Ja nadat Tiga rond vertelde dat Kiara hier net even voorbij was gelopen had ik toch even van "Mijn Kiara" :o
    Later stond ze bij Tiga te praten en ik ging heel voorzichtig schuin achter haar staan, ze keek over haar schouder en jawel een heerlijk onthaal van haar.
    Ik heb haar na wat omhelsingen en kussen maar weer bij Tiga achter gelaten omdat ik niet het type ben die iemand van je afpakt :teuflisch
    Tiga liet haar snel de sleutel halen omdat hij wel voelde het is nu of niet meer vanavond.
    Ze kwam naar me toe en vroeg of ik vanavond zeker nog met haar naar de kamer wou omdat ze dat gemist had. (50,- :green_smi )
    Ik beloofde haar avond goed te maken en we hebben een ouderwetse goeie sessie gehad.
    Maar de kamer nr. 13 is een kloten kamer bed staat vast tussen 4 muren en verlichting ofdat je onder de bruinbank ligt.

    Kiara ofte wel Vanessa was super.

  12. #62
    Geregistreerd
    10 januari 2008
    Last Online
    4 juli 2022 @ 19:57
    Berichten
    601
    Discussies
    34
    Thanks
    108
    Thanked
    129 in 40 posts

    Standaard

    bij sympathie ook ft

  13. #63
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 20:58
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.636
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.268 in 5.181 posts

    Standaard

    Dame ziet er natuurlijk zeer fraai uit! Op de kamer verleent ze gewoon een zeer goede en degelijke service. Weinig op aan te merken eigelijk, maar als al eerder opgemerkt ook weer niet super .

    Ik schat dat we zo'n 25m op de kamer waren en toen was het mooi geweest. Na afloop haar voor haar diensten beloond door 75 Euro af te dragen. Dat vond ik het wel waard :D.

    :wink::wink:
    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  14. #64
    Geregistreerd
    12 juni 2006
    Last Online
    26 juli 2023 @ 17:56
    Berichten
    4.123
    Discussies
    1003
    Thanks
    603
    Thanked
    432 in 287 posts

    Standaard Vanessa

    Gisteren deze dame aan de bar leren kennen toen ik een cola wou bestellen. Ze zei: daar word je dik van , zo met haar aan de praat geraakt en voor ik het wist ging ze de sleutel halen :D!
    Het eerst wat ze op kamer zei was: 50€ voor pijpen, neuken, en beffen , voor een FT is dat 50€ extra !
    Daarna begonnen aan het echte werk, kussen deed ze niet, het pijpen was wel lekker en daarna in missionaris afgewerkt :D!
    Het was een redelijke sessie. Misschien wordt het beter als je meerdere keren met haar gaat ???

    :wink:

  15. #65
    Geregistreerd
    12 juni 2006
    Last Online
    26 juli 2023 @ 17:56
    Berichten
    4.123
    Discussies
    1003
    Thanks
    603
    Thanked
    432 in 287 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carpe Momentum Bekijk bericht
    Daar zou ik geen gewoonte van maken..........al die hattricks .

    :wink:
    Het moet toch niet altijd David Villa zijn die hattricks scoort!

    :wink:

  16. #66
    Geregistreerd
    14 juni 2008
    Last Online
    22 juni 2008 @ 16:10
    Berichten
    12
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    hey....

    Von der hir alle sprechen hat sie ein tatto am hangelenk 2 inizialien????

    ((((((((Vanessa (ex-Kiara - ex-PHG/GT/Palace) (Duitse) Cassandra)))))))

  17. #67
    Geregistreerd
    14 juni 2008
    Last Online
    22 juni 2008 @ 16:10
    Berichten
    12
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Also die ich meine ist zurzeit im VV, Richtig????

  18. #68
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 17:13
    Berichten
    13.826
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.365 in 4.541 posts

    Standaard

    Inderdaad een erg mooie dame. Had haar al vaker opgemerkt maar ging niet eerder met haar naar de kamer omdat ze een erg berekenende profi indruk op me maakte. Die indruk bleek in elk geval gisteren volledig onterecht.

    Tijdens een praatje met Jansen attendeerde hij me op deze schoonheid en sprak erg positief over haar. Tja, wetende dat ik nooit teleurgesteld ben geweest wanneer Jansen mij een dame adviseert heb ik haar later op de avond benaderd.

    Ze maakte een erg sympathieke indruk en ik vond het aangenaam om met haar te praten. In de kamer werd het een heerlijke sessie. Veel zoenen, pijpen ontzettend goed met veel oogcontact en een heerlijk tijd .
    Het is gewoon een lekker potje sexen met deze schoonheid, precies waar ik van hou .

  19. #69
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard Dat doen alleen echte vrienden in PHG,VV,GT en L.room

    Ja Jansen is niet jaloers wanneer een ijsbeer hem vraagt over een bepaalde dame.
    Vele ijsberen hebben daardoor heel veel kamerplezier gehad.

    ( natuurlijk heb ik deze dames natuurlijk al wat ingefluisterd voor ze met hun naar de kamer gaan.) :teuflisch

  20. #70
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 17:13
    Berichten
    13.826
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.365 in 4.541 posts

    Reden Toverformule ontdekt

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    Ja Jansen is niet jaloers wanneer een ijsbeer hem vraagt over een bepaalde dame.
    Vele ijsberen hebben daardoor heel veel kamerplezier gehad.

    ( natuurlijk heb ik deze dames natuurlijk al wat ingefluisterd voor ze met hun naar de kamer gaan.) :teuflisch
    Nou, als dat de toverformule is dan moet je datgene wat je ze influistert maar eens een keer voor me opnemen.
    Dan speel ik die opname wel af in de oortjes van al die lekkere dames alvorens ik ze .
    :D

  21. #71
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard lekkere snoepjes beloven

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Nou, als dat de toverformule is dan moet je datgene wat je ze influistert maar eens een keer voor me opnemen.
    Dan speel ik die opname wel af in de oortjes van al die lekkere dames alvorens ik ze .
    :D
    Ik fluister ze in dat als ze heel lief zijn :o Jansen hun de volgende keer weer heerlijk klaar beft.

  22. #72
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 20:58
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.636
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.268 in 5.181 posts

    Daumen hoch

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Inderdaad een erg mooie dame. Had haar al vaker opgemerkt maar ging niet eerder met haar naar de kamer omdat ze een erg berekenende profi indruk op me maakte. Die indruk bleek in elk geval gisteren volledig onterecht.
    Ik ben met Vanessa in de VV al een paar maal in herhaling gevallen ! Haar service is zeer goed, ze begroet je altijd zeer vriendelijk als je de VV betreedt en begrijpt dat je niet bij elk Villa bezoek met haar de kamer op kan gaan.

    Profi? Misschien, maar dan in de goede zin van het woord en daar is niets mis mee!

    :wink::wink:
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  23. #73
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard profie of toch echt aardig

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Ik ben met Vanessa in de VV al een paar maal in herhaling gevallen ! Haar service is zeer goed, ze begroet je altijd zeer vriendelijk als je de VV betreedt en begrijpt dat je niet bij elk Villa bezoek met haar de kamer op kan gaan.

    Profi? Misschien, maar dan in de goede zin van het woord en daar is niets mis mee!

    :wink::wink:
    Klopt toen ze woensdag mij zag was ze heel blij ( E.50,- ) om mij te zien,ze had ook echt het idee die vult in ieder geval mijn budget aan vanavond.
    Ze had natuurlijk ook heel veel concurentie door het groot aanbod Jansen meisjes.
    Toen Veronica/Franceska mij dan ook nog hartelijker verwelkomde en haar borsten in mijn gezicht hield zag ik bij Veronica toch wel een pruillipje.
    Ze heeft ons ook naar de kamer zien gaan en daarna heeft ze zich geheel afzijdig gehouden.
    Ik vond dit toch aan de ene kant profi maar van de andere kant had ik ook wel medelijden.
    Toen ik naar huis ging lachte ze naar mij en wenste me goedendag met echt hele vriendelijke ogen.

    kijk dus toch een meisje die respect heeft als je een keer niet met haar naar de kamer gaat.

  24. #74
    Geregistreerd
    15 december 2005
    Last Online
    Vandaag @ 10:46
    Berichten
    798
    Discussies
    53
    Thanks
    141
    Thanked
    271 in 71 posts

    Standaard

    Seit der Pool-Party muss dringend erwähnt werden, dass es Vanessa auch durchaus mit größeren Gruppen aufnehmen kann :D

  25. #75
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 20:58
    Berichten
    41.798
    Discussies
    4596
    Thanks
    46
    Thanked
    14.552 in 8.577 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Manni1A Bekijk bericht
    Seit der Pool-Party muss dringend erwähnt werden, dass es Vanessa auch durchaus mit größeren Gruppen aufnehmen kann :D
    Zu wenig ....
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

 

 
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:58.

  Living Room 468*60