Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6
  1. #1
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.792
    Discussies
    91
    Thanks
    113
    Thanked
    359 in 72 posts

    Lächeln Giselle pittige dame met Braziliaans Temperamente (GT)

    Vanavond in geheel niet volgens planning naar Golden Time gecrosst.
    Zit ik daar op de bank rustig te genieten, strijkt een mooi niets vermoedend bruin meisje zich naast Gustomass neer. Deze mooie Giselle kon ook niet weten dat Gustomass vanavond niets op de planning had staan dan lekker rustig relaxen in Golden Time. Dat dit moeilijk, zeg maar vrijwel onmogelijk is heeft de werkelijkheid later bewezen. Toch kwamen er geen neigingen tot afwijzen van deze kleine, wat stevigere jonge dame bij Gustomass op. Giselle is geboren in Duitsland en komt van Duitse moeder en Brazilaanse vader. Van hem had ze het temperament en nog iets wat Gustomass even is ontschoten na deze heftige avond. Ze spreekt geen Spaans of Portugees en vind Hollanders prima. Dit was haar 3e dag in GT(altijd een risico dus) ze was afkomstig van een privat club in Köln. Ze had het hier prima naar haar zin. Een meid met een vlotte babbel die heel goed weet waar ze het over heeft. Deutsche Gründlichkeit zit er dus wel in.
    Ze had blijkbaar geen haast en toen ben ik maar zelf met de vraag gekomen, wanneer nu eens de sleutelvraag zou komen. "Möchtest Du dass die nun kommt dan? " sleutel was snel verkregen en op naar hut nummer 16. Jammer, moest Gustomass alweer nummer 15 voorbijlopen. Heb daar in 38 bezoeken nog nooit in mogen vertoeven.
    Op de kamer zei ze ga maar liggen... Nou, Gustomass had eerst nog heel wat anders in petto en stelde voor dat zij maar voor me ging liggen. Heb haar heerlijk mogen verwennen. Was erg lekker, hoewel haar kreungeluidjes iets meer dan spontaan kwamen en wat luid waren, maar dat zal ze wel gedaan hebben om boven het gekletter van de regen op het dak van de hut uit te komen.
    Daarna kwam de verrassing van de avond. Ze nam condooms erbij, waarop ik voorstelde of ze met eerst wilde pijpen. Ja, mache Ich auch aber mit Condom. Nou, dat was even wennen en ik heb haar gezegd dat zij de eerste was in die 38 GT bezoeken. Maar standvastig als ze is, ze veranderde niet van mening.
    Toch heeft het wel iets om het een keer met condoom te laten doen.. Ik kan het iedereen aanraden............, nee misschien zou iedereen het zelfs een keer moeten doen, ondergaan. Dan pas weet je weer, dan pas besef je weer hoe fijn en hoe hemels, Ok paradijselijk het is om door een GT dame zonder tussenkomst van rubbertjes gepijpt te worden. Zijn we met z'n allen niet enorm verwend??
    Hoewel ik toch niet het gevoel heb extreem geschapen te zijn, gingen de condooms er amper om. Wat een kleine kutdingenwaren dat. Pijnlijk en verre van fijn. Toch aardige pijpsessie gehad, maar Giselle heeft (nog) niet de ervaring om naast de penis ook het omliggende terrein mee te nemen in haar handelingen.
    Neuken was gewoon heerlijk, in cowgirl was het perfect.
    Al met al een aardige ervaring met een meid die weet wat ze wil en wat ze niet wil dus.
    Op deze enerverende avond heb ik haar niet echt meer kunnen spreken, was druk met vrienden, dames met als gangmaakster Soley uit Portugal dansten zich en ons wild, dames die ik blijkbaar niet duidelijk genoeg kon duidelijk maken dat ik vanavond hier was om te relaxen, en dan nog die Corina die me doodleuk komt zeggen dat ze me met een andere vrouw had gezien en dat ze haar conclusie wel klaar had, namelijk dat het niets meer zou worden met ons tweetjes......... de avond leert dat Corina het niet altijd bij het rechte eind heeft, althans in letterlijke of is het nu in figuurlijke zin, of toch in beide.
    Ik wil me nergens mee bemoeien, maar ik wilde toch graag met haar over haar pijpbenadering doorpraten. Ben anders bang dat we haar over korte tijd wellicht niet meer in GT kunnen treffen.
    Al met al een aardige sessie met toch iets onverwachts. Is trouwens ook best leuk, een beetje avonturieren, een onverwachte wending meemaken en ermee klaarkomen.

    Gustomass is nu een beetje moe, want dit is inmiddels de tweede keer dat hij deze recensie schrijft omdat door een verkeerde druk op knop de eerste versie die klaar was, spoorloos is verdwenen.

    Gustomass denkt er nog even over na hoe de vork aan de steel te steken ingeval Giselle zijn pad volgende keer mocht kruisen.

  2. #2
    Geregistreerd
    10 juni 2006
    Last Online
    28 februari 2011 @ 23:27
    Berichten
    3
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Giselle

    Vanavond mij tweede GT experience beleeft, en wederom een heerlijke avond gehad.

    Redelijk laat van huis vertrokken en toch nog de nodige files onderweg gehad, uiteindelijk half 8 bij GT. Snel omgekleed en bij de bar wat genuttigd, ik had inmiddels flink wat dorst gekregen van het rijden. Daarna ff zitten eten en een half uurtje ontspannen van de rit (2hr). In de tussentijd mijn ogen natuurlijk goed gebruikt om al dat mooie vrouwelijke schoon te aanschouwen.

    Tijdens mijn vorige bezoek was het prachtig weer en was de meeste actie buiten in de tuin. Op een paar enkele echte ijsberen na niet veel te beleven aldaar, mij ook te koud. Een paar keer rustig rondgelopen, even gestopt bij de bioscoop waar in tegenstelling tot mijn eerste bezoek nu wel enige actie gaande was.

    Na nog een paar rondjes plaats genomen in de bioscoop. Het duurde niet lang of de eerste dames kwamen even voelen of die kleine van me al zin had. Die had wel zin maar was een beetje kieskeurig vandaag. Een drietal dames helaas teleurgesteld, na een half uurtje kwam Giselle naast me zitten, ze was een prachtig dropje dat mijn kleine jongen wel zag zitten. Binnen no time had ze die dan ook in de mond om even kennis te maken.

    Na de vraag of ze een sleutel zou halen zei ik dat ik prima lag hier en dat het ok was om in de bios door te gaan. Dat was geen probleem voor haar, op de vraag wat ik lekker vond was het antwoord dat ze gewoon door moest gaan waar ze mee begonnen was. Met een paar korte tussenpozen heeft ze me een half uur heerlijk gepijpt (zonder condoom) tot het einde.

    In tegenstelling tot het eerdere bericht van gustomass pijpt ze nu wel zonder condoom en helemaal tot het einde. Misschien is het een andere giselle maar de beschrijving van gustomass klopt aardig. Brazilaans uiterlijk, donker krullend haar en een paar mooie kijkers...

    Volgende keer steek ik heel wat meer euries in mijn broekzak.

  3. #3
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.792
    Discussies
    91
    Thanks
    113
    Thanked
    359 in 72 posts

    Daumen hoch

    @Puddingbuks ea.

    Graag wil Gusto even reageren. Heb Giselle ongeveer 2 weken na ons samenzijn nog eens gesproken en gevraagd of ik haar een persoonlijke vraag mocht stellen. Dat kon, geen probleem.

    Hoe ze nu het pijpen deed; Haar antwoord was simpel en duidelijk; "Aber ganz normal, ohne gummi"
    Kleine meisjes leren snel blijkbaar.

    klopt dus helemaal met jou verhaal.

    Mucho gusto, Gustomass
    Laatst gewijzigd door Willem2; 14 augustus 2006 om 09:11

  4. #4
    Geregistreerd
    10 juni 2006
    Last Online
    28 februari 2011 @ 23:27
    Berichten
    3
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Cool Giselle en ??(litouwse/italiaanse)

    Na afgelopen vrijdag toch nog een onvoldaan gevoel, de dag erop (gisteren) nogmaals gegaan. Dit keer met voldoende pegulantjes op zak om er een leuke avond van te maken. Direct bij binnenkomst liep ik Giselle al tegen het lijf, een welkomskus voordat je je kluissleutel hebt, een goed begin van de avond.

    Na het omkleden en douchen rustig de tijd genomen om wat te eten en wat koffie te drinken. Niet lang daarna kwam Giselle naast me zitten, de dames ruiken het gewoon als je een zwak hebt voor bepaalde types, in mijn geval zuidamerikaans dus. Of we niet even rustig in de cinema konden zitten, yeah right voor een goed gesprek zeker! Wie ben ik om aan haar goede bedoelingen te twijfelen dus op naar de bios en plaats genomen op een van de voorste bedden.

    Niet lang daarna kwam van het gesprek al niets meer, ze had haar mond vol.:o Een kwartiertje later ofzo haar een sleutel laten halen en de sessie van gisteren op de kamer afgemaakt, deze keer zonder pottekijkers. Na afloop nog een kwartiertje nagekletst, totaal geen haast om van de kamer af te komen. Ik had geen horloge, maar alles bij elkaar ongeveer een uur met haar geweest, PZC, NMC, FT. 100,-. Heb uiteraard wat meer gegeven temeer omdat ze zo relaxed was en totaal geen haast had. Ik hoop maar dat ze bij een van mijn volgende bezoeken ze er eens niet is, er loopt nog zoveel snoepen rond.

    Na afloop een uurtje gerelaxed in de lounge op een van de banken, het was een drukke periode denk ik want er waren plotsklaps niet zoveel dames tezien. Gelukkig kwamen ze tegen half tien allemaal weer tevoorschijn.

    Na even rondgelopen te hebben plaatsgenomen in de bios. Niet veel later kwam een niet onaantrekkelijke dame even polsen of de kleine buks alweer geladen was. Na niet al teveel aandrang was dat zo en ze zag er niet onaantrekkelijk uit dus waarom niet? Daar zijn we toch voor? Dus haar snel een sleutel laten halen, een beetje voorspel in de bios had ze niet zo'n zin in.

    Deze ervaring bleek dus een tegenvaller, haast haast haast. Het pijpen werd snel afgeraffeld en niet echt lekker, gauw neuken en nog sneller klaar komen. Of ik over haar borsten klaar wou komen was het enige goede wat ze vroeg. Daar verraste ik haar behoorlijk mee, en nog meer mezelf want een dergelijke sterke ejaculatie heb ik normaal nooit en zeker niet na de tweede van de avond. Ze kon nog net haar hoofd wegdraaien. Jammer dat ik dat normaal nooit heb, frustatie denk ik. Service, PZC, NMC, halfuur 50 eurie, geen fooi en voor mij geen herhalingsgevaar. Een leermoment dus.

    Jammer genoeg ben ik de naam van deze laatste dame vergeten, ik heb nog even gezocht in oude berichten maar zag niets bekends. Ze was van italiaans/litouwse afkomst, zwart haar en plusminus 1.60m. Enkele kleine tatoo's.

  5. #5
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 20:08
    Berichten
    688
    Discussies
    24
    Thanks
    1.979
    Thanked
    512 in 236 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door puddingbuks
    .

    Jammer genoeg ben ik de naam van deze laatste dame vergeten, ik heb nog even gezocht in oude berichten maar zag niets bekends. Ze was van italiaans/litouwse afkomst, zwart haar en plusminus 1.60m. Enkele kleine tatoo's.
    https://www.ijsberenforum.com/forum/sh...ighlight=Alice

  6. #6
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Deze dame was in de oude doos beland maar schijnt nog steeds in GT rond te huppelen ( of weer )

    Naam : Giselle

    Nationaliteit / taal : Braziliaanse / duits

    Leeftijd : 21-23jaar

    Haarkleur/lengte : Bruinaxhtig halflang

    Lengte : 1.58m

    Postuur / Cupmaat : Normaal / C-cup

    Tatoeage / Piercing : Kleine tatoeages en een navelpiercing

    Service : PZC, NMC, FT, zoenen, beffen, massage

    Extra :
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:43.