Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
  1. #1
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 07:34
    Berichten
    41.720
    Discussies
    4593
    Thanks
    46
    Thanked
    14.443 in 8.521 posts

    Standaard Eindhoven, Yvonne's Privéhuis, Hofstraat 87, Kelly

    Naam : Kelly

    Leeftijd : 30 jaar

    Haarkleur / Lengte : Donkerblond halflang haar

    Lengte : 1.65

    Postuur / Cupmaat : Normaal tot slank / B - Cup

    Nationaliteit / Taal : Nederlandse

    Service : Taboeloos , PMC, PZC, NMC, Zoenen, aftrekken,Russisch, Anaal geven/ontvangen, Massage, SM (geven/ontvangen), Rimming, Plasseks, Fisting .

    Extra : Kelly
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  2. #2
    Geregistreerd
    20 november 2005
    Last Online
    6 september 2010 @ 16:33
    Berichten
    5
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Reden Lekker Kelly op kamer 9

    Vandaag twee over heerlijke uurtje met een van mijn favorietjes Kelly door gebracht. In de mooiste kamer van YP kamer 9. We hebben eerst lekker gebaderd en daarna werden we gebelt of de muziek wat zachter kon :D
    Nadat we de muziek iets zachter hadden gezet zijn we lekker op het bed verder gegaan. Ik heb Kelly heerlijk lopen verwennen maar helaas niet ver genoeg Daarna hadden we de rollen om gedraait en heeft ze mij lekker lopen verwennen. Nadat we klaar waren hebben we nog wat liggen kletsen waarna we weer lekker terug het bad in doken. En toen was het helaas al weer tijd om weg te gaan Wat vliegt de tijd toch als je plezier hebt. Kelly heel erg bedankt voor alles het was weer heerlijk.:littleang
    Laatst gewijzigd door Willem2; 2 april 2006 om 14:38

  3. #3
    Geregistreerd
    20 november 2005
    Last Online
    6 september 2010 @ 16:33
    Berichten
    5
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Reden Eindhoven, Yvonne's Privéhuis, Hofstraat 87, Kelly

    Een jaar Kelly

    Afgelopen donderdag heb ik een klein feestje gevierd bij YP ik kende Kelly namelijk een jaar en dat moest worden gevierd
    Ik kan me de eerste keer nog herinneren als de dag van gisteren.
    We hadden veel contact via de IM omdat het een nieuwe dame was. En ik blind een afspraak met haar had gemaakt de foto’s waren nog niet klaar. De avond van de eerste afspraak stuurde ze nog een IM om te vragen wat ze aan moest doen. Ik was toen best wel zenuwachtig want ja ik wist niet wie ze was. Gelukkig was zij dat ook en gaf ze later toe dat ze stiekem op de hoek van de bank had zitten gluren. We hadden veel lol samen de eerste keer en dat is nooit meer weg gegaan elke keer als ik haar weer zie hebben we lol :D. Het is een spontane dame met een leuke vlotte babbel. Het is gewoon een superlot uit de loterij geweest dat ik Kelly heb leren kennen. En ik hoop dat ze nog heel lang er blijven zal. En de eerste keer zaten we gezellig aan de bar te kletsen en werden toen naar boven gestuurd En op de kamer waren we nog aan het kletsen en werd zij naar beneden gestuurd om het kamergeld te betalen. Deze keer zouden we het anders doen. Ik was de heer van plezier en Kelly was mijn klant en dat heb ik geweten ook :lach2: Ik zal nooit een goede gigolo worden. Yasmine was de barvrouw en ik had haar alles uit gelegd en zij werkte perfect mee.
    Aan de bar vergat ik me dus voor te stellenen Kelly wist helemaal van niks dus Yasmine alles uit gelegt hoe het werkte. En ze prees mij aan dat het schaamrood tot ver achter mijn oren stondHeel erg bedankt daarvoor Yasmine. Daarna hebben we een lekker gebakje op en ik zo brutaal als ik was heb zelf maar voor het drinken gezorgt. Na wat gekletst te hebben zijn we naar boven gegaan eerst hebben we nog even een stukje van de show gezien en stiekum de stoel mee genomen. En na een poosje wou mijn klantnaar de kamer. En zoals het hoort gaf ik daar gehoor aan. Nog wat extra handdoeken gehaald en ze ging voor een luxe uurtje. Dus ik kon aan de slag. We hadden weer heel veel plezier samen op de kamer. En dat uurtje vloog voorbij helaas. Op het einde kreeg ik nog een komplimentje van mijn klant dat ze heerlijk had genoten. Dank je wel daarvoor.
    Kelly je bent echt een toppertje voor mij en ik zou je niet kwijt willen.
    Ik hoop je snel weer een keer te kunnen zien en dan gaan we hopelijk naar buiten als het weer het toe laat.
    Bedankt voor het heerlijke uurtje weer Kelly en deze zijn voor jouw

  4. #4
    Geregistreerd
    20 november 2005
    Last Online
    6 september 2010 @ 16:33
    Berichten
    5
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Blinzeln Hoe vier je, je verjaardag

    1. Je bestelt heel mooie weer.
    2. Je neemt 2 dagen vrij.
    3. Je bestelt een lekkere taart om te trakteren.
    4. Je maakt een lekkere afspraak met een van je favoriete dames voor een uurtje of 3
    5. Je neemt dan nog eens lekker Chinees mee om samen van te genieten.

    En dan kan het feest losbarsten.
    Ik was er ’s middag al heen gegaan om de taart af te geven aan de dames. En heb toen gezellig zitten kletsen met Karin en Kelly. Er werd ook mooi gezongen door de aanwezige dames. En daarna werd er heerlijk van de taart gesnoept ik had een vruchtenvlaai en een appelstrudel meegenomen . Na een tijdje geklets te hebben ging Kelly nog even van de zon genieten en ik weer naar huis om de CD op te halen die ik vergeten was. Voordat ik weer naar YP reed nog vlug even langs de Chinees. Toen begon het een beetje te druppelen. Nee, dacht ik toen want ik had de kamer in de tuin besproken voor die avond . Gelukkig viel het allemaal mee. Toen ik er aan kwam werd de deur open gedaan door Christine en die vroeg of ik er al niet eerder was geweest die dag . Even met Christine aan de bar zitten kletsen zie ik het gordijn achter me bewegen zeg ik nog tegen Christine er zit er een te blieken . Niet in de gaten hebbende dat het mijn afspraakje was Maar het was nog lang geen tijd dus maar even aan de bar gezeten en weer wat gekletst. Daarna het kamergeld afgerekend en toen naar de tuin toe. Daar aan gekomen muziek aan gezet en het Chinees klaar gezet. Waarvan we lekker hebben gegeten. Hierna kon het feest echt beginnen. We hadden de gordijnen om het bed maar dicht getrokken en het lekker gezellig gemaakt . Op een gegeven moment ging die vervelende deur bel en riepen we, we zijn niet thuis dus doen we niet open :D :D . Hierna begon Kelly een beetje met plagen en op een moment sprong ik een beetje terug waardoor ze de slappe lach kreeg.En ze zei dat ze een binnen pretje had. Maar wouw wat heeft ze een fluwelen tong zeg. Maar ik kan je wel vertellen dat ik een geweldige verjaardag heb gehad dankzij mijn lieverd . Kelly heel hartelijk dank voor een geweldige verjaardag ik heb enorm van je genoten en het was echt fantastisch om zo een avondje met je door te brengen buiten :liebessch. Ik ging helemaal naar huis toe. Hopelijk kunnen we nog vaak gebruik van de tuin maken en mag ik je nog heel vaak komen bezoeken want we hebben elke keer weer een hoop lol, vooral met onze flauwe humor met de deurbel. Geniet nog maar lekker van de overgebleven Chinees. En tot de volgende keer maar weer.

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:29.

Living Room 468*60   Babylon 468*60