Ich wünsche euch Allen ein paar schöne Ostertage...viele bunte Eier:D ...na ja undviel Spaß beim Suchen(oder Suchen lassen von selbigen![]()
![]()
)
Grüßles
RedAmber:ledy-in-r
Ich wünsche euch Allen ein paar schöne Ostertage...viele bunte Eier:D ...na ja undviel Spaß beim Suchen(oder Suchen lassen von selbigen![]()
![]()
)
Grüßles
RedAmber:ledy-in-r
Naja, bevor ich mir meine Eier faerbe.............![]()
![]()
:D
Ik wens je ook mooie dagen.
lg n.:wink:
Ik wens jullie allemaal heel fijne paasdagen.![]()
:wink:
J'aime deux choses:
Toi et la rose.
La rose pour un jour,
mais toi pour toujours.
---------------------
Omnia vincit amor
Veel plezier allemaal.
Ik ga eieren eten vandaag![]()
Groeten Willem2 :wink:
Ieder voordeel heb zijn nadeel............
Zie bijlage: Waar zijn de eieren? ;-)
Vannacht om 01.00 uur werd er in GT driftig op de deur van de blokhut gebonkt. Was dat wellicht de Paasbunny, die onze eieren wilde verstoppen. Of was zij er juist naar op zoek??
Nou,in GT geeft ik hem weinig kans om veel meer dan nog een verloren eitjte vinden. Met de dametjes aldaar zijn waarschijnlijk alle eieren al in gretig in beslag genomen. Dat guitige Roemeense meisje Corina wist er wel raad mee zeg; pakt ze beet, grijpt ze, laat niet meer los. Maar goed dat ik ze gistermiddag nog niet geschilderd had, had ik mooi overnieuw kunnen beginnen.:D :D :D
Gustomass geniet lekker na van een heerlijke Paasnacht.......![]()
![]()
![]()
Ik wens dan ook maar even een aantal mij bekende ijsberen een paar fijne Paasdagen toe....
Happy Easter, Schöne Ostertage, en een mooi Ushfed ofzo iets...andere talen ken ik zo ff niet hehe
Wie het laatst lacht, die lacht ook :wink: