Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 58

Discussie: Randy

  1. #1
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Randy

    Tsja, schrijf ik hier alweer een tijdje, dan ook nog een introductie.

    GT is mijn vaste stek, sinds ruim een jaar. Af en toe een uitstapje naar PHG, of Hennef, maar verder kom ik nergens meer, en zeker niet in NL.

    Veel gezellige ijsberen leren kennen, waarvan HollandMale en Caligula speciale vermelding verdienen vanwege hun kennis en prima tips; dank u heren, mede door u ben ik een hoop geld kwijtgeraakt! Maar zeer welbesteed.

    En nog veel, veel meer fraaie, lieve, mooie, passievolle, lekkere dames leren kennen. Meende ik eerst dat ik voornamelijk op blondines van het type Marylin Monroe viel, inmiddels is dat toch fors uitgebreid met andere soorten en maten. Speciale groepsvermelding hier: de Roemeense en Poolse delegaties . De Poolsen blinken uit in schoonheid en orale vaardigheden, de Roemeensen door hun mysterieuze uitstraling. Individuele toppertjes: te veel om op te noemen .

    Voor mij is belangrijk plezier, genot en respect voor elkaar. Als dat in balans is, is mijn dag geslaagd. En het blijft boeiend hoe elke vrouw toch weer anders is, weer anders reageert (soms meerdere keren op 1 dag!), en daar kan ik erg van genieten, net als van het jager/prooi spel. En wie is de jager?

    Tot ziens / spreeks in GT of ergens anders.

  2. #2
    Geregistreerd
    19 november 2005
    Last Online
    13 mei 2010 @ 22:35
    Locatie
    Ja, wo wohne ich, ach Ja Schiefferhof 28
    Berichten
    496
    Discussies
    9
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Hoi Randy,

    Dat is een bekende uitspraak: maar verder kom ik nergens meer, en zeker niet in NL.

    Ik heb dat een beetje hetzelfde, echter met de aanvulling dat ik in Nederland nog wel erg veel PO's pak en dat is ook een passie van mij naast het bezoeken van de bekende saunaclubs in Duitsland.

    Groeten en we treffen elkaar,

    De Cock.

  3. #3
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door randy Bekijk bericht
    ...
    GT is mijn vaste stek, sinds ruim een jaar. Af en toe een uitstapje naar PHG, of Hennef, maar verder kom ik nergens meer, en zeker niet in NL.
    ...
    Nou dat is inmiddels wat achterhaald. Inmiddels met het Party Treff fenomeen kennisgemaakt (en hoe!) en ook andere clubs toch wat vaker bezocht: PHG, Paradiso/Freude, Living Room.

    Ik denk ook dat het daar bij blijft de komende tijd. Frankfurt is te ver weg, hoewel daar ook wel wat favootjes rondlopen geloof ik, YinYang begin ik niet aan, idem voor Nanu, naar Hennef moet ik toch ook weer eens heen, en Paradiso bij minder weer (toch een voordeel als 't slechter weer wordt, er zijn veel mooie dames met topservice daar!).

    Cheers
    Randy

  4. #4
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard PHG 29 sept 2007

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Randy Bekijk bericht
    ... dus al met al een prima dag.
    Kom ik er net achter dat dit dus mijn 100e clubbezoek was in Duitsland. De eerste was GT in april 2005. Tijd dat ik de tombola win . De staatsloterij mag ook.

    100 bezoeken, vaak goed, soms wat minder, soms waanzinig mooi. Veel meegemaakt, veel genoten, af en toe wat pijn geleden, veel gespendeerd. It's been worth it! Met dank aan alle gezellige beertjes, en aan alle lieve dames .

  5. #5
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 00:30
    Berichten
    13.824
    Discussies
    98
    Thanks
    5.267
    Thanked
    10.355 in 4.539 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Randy Bekijk bericht
    Kom ik er net achter dat dit dus mijn 100e clubbezoek was in Duitsland. De eerste was GT in april 2005.

    100?? Ik geloof er niks van. Dat komt op een gemiddelde van 1 maal per week. Zoals ik je de laatste tijd heb leren kennen zit je op meer dan 1 maal per week aan clubbezoeken te

    Maar goed, mogelijk zegt dit alleen iets over je volgende gemiddeld en bereik je volgend jaar al de 200....

    Pas maar op dat ze je niet opnemen in het volgende Guiness record boek .

    :wink:

  6. #6
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    100?? Ik geloof er niks van.
    Wat een vertrouwen... :D September was nogal uitzonderlijk.

    Pas maar op dat ze je niet opnemen in het volgende Guiness record boek .

    :wink:
    Nou, gezien dat ik toch erg vaak dezelfde gezichten tegenkwam zal ik mijn naam alleen tegenkomen als ik die schrijf in het exemplaar dat ik koop.:D

  7. #7
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Last Online
    23 juli 2018 @ 12:39
    Locatie
    België
    Berichten
    2.314
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keesroeiboot Bekijk bericht
    Mr. Randy,
    Opgelet Kees!
    Dadelijk gaat hij nog naast zijn schoenen/badsloffen lopen!
    Cancel my subscription to the ressurection...

  8. #8
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thesickboy Bekijk bericht
    Opgelet Kees!
    Dadelijk gaat hij nog naast zijn schoenen/badsloffen lopen!
    Te laat! Bedankt Kees!

    en @ TSB: toch niet jaloers hè? :teuflischGa maar eens een mooi verhaal schrijven over Paradiso, gaat Kees jou misschien ook Mr. TSB noemen?

    :wink:

  9. #9
    Geregistreerd
    20 juli 2007
    Last Online
    19 januari 2021 @ 19:47
    Berichten
    91
    Discussies
    5
    Thanks
    12
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Reden

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thesickboy Bekijk bericht
    Opgelet Kees!
    Dadelijk gaat hij nog naast zijn schoenen/badsloffen lopen!
    Kees vindt het volsterkt gepast dat we hier de nodige beleedheidsvormen in acht nemen. In deze mag het dan ook niet vreemd voorkomen dat ik de beleefdheidsvorm Mr. Randy bezig.

    Wel vraag ik me in alle oprechtheid af waarom Mr. Randy nu opeens gesierd is met de ondertitel "Zigeunerbeer".

    Sunteti Zigeunerbeer? De Ce? Voor een echte Zigeunerbeer uiteraard een peuleschil een antwoord op deze vragen te geven!

    Zie het als de lakmoestest. Ik moge hopen dat U slaagt en dat U derhalve de titel waardig bent.

    Met vriendelijke groeten,
    Kees

  10. #10
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Keesroeiboot Bekijk bericht
    Kees vindt het volsterkt gepast dat we hier de nodige beleedheidsvormen in acht nemen. In deze mag het dan ook niet vreemd voorkomen dat ik de beleefdheidsvorm Mr. Randy bezig.

    Wel vraag ik me in alle oprechtheid af waarom Mr. Randy nu opeens gesierd is met de ondertitel "Zigeunerbeer".

    Sunteti Zigeunerbeer? De Ce? Voor een echte Zigeunerbeer uiteraard een peuleschil een antwoord op deze vragen te geven!

    Zie het als de lakmoestest. Ik moge hopen dat U slaagt en dat U derhalve de titel waardig bent.

    Met vriendelijke groeten,
    Kees
    Kees, een deel van het antwoord staat hier https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=8245

    Het andere deel vertel ik je wel als ik eens mee mag varen naar Duitsland :D op zoek naar mooie dames.

  11. #11
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Last Online
    23 juli 2018 @ 12:39
    Locatie
    België
    Berichten
    2.314
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Randy Bekijk bericht
    en @ TSB: toch niet jaloers hè? :teuflischGa maar eens een mooi verhaal schrijven over Paradiso, gaat Kees jou misschien ook Mr. TSB noemen?

    :wink:
    TSB is niet gauw jaloers én ook niet echt gesteld op de aanspreektitel 'Meneer XXX', dan denk ik altijd dat mijn vader in de buurt is .

    Betreffende het verslagje: zal nog ff duren, volgende keer kom je ook gewoon en kan je uit de eerste hand meegenieten...

    :wink:
    Cancel my subscription to the ressurection...

  12. #12
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Voor degenen die zich iets af zouden vragen als ze Randy de komende weken niet zien: Randy zit in LOS oftewel Thailand. Puur zakelijk, uiteraard... Dus weinig verslagen die voor dit forum van belang zijn.

    Wees lief voor de dames!

    (PS wat een mens al niet moet doen om een EK te ontvluchten...)

  13. #13
    Geregistreerd
    26 februari 2008
    Last Online
    11 januari 2023 @ 11:07
    Locatie
    Op de bank naast Truus
    Berichten
    1.195
    Discussies
    24
    Thanks
    2
    Thanked
    10 in 5 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Randy Bekijk bericht
    (PS wat een mens al niet moet doen om een EK te ontvluchten...)
    oh dacht dat je voor een ander berucht duo op de vlucht was geslagen :thefinger

  14. #14
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door toppie33 Bekijk bericht
    oh dacht dat je voor een ander berucht duo op de vlucht was geslagen :thefinger
    ... en de ene van dat duo maakt daar misbruik van door mijn schatjes lastig te vallen met allerlei gezwets... Ik krijg de ene na de andere SMS: 'kom, Randy, red ons van die :thefinger met zijn harige benen'!!!

  15. #15
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Blinzeln mijn vriend Randy

    Mag ik? :teuflisch

    Effe voorstellen, onze vriend Randy, nooit vies van een relletje, alhoewel hij het zelf niet wil toegeven :D
    Ik vind het een bovenste beste kerel, met het hart op de tong, en ja, soms schep ik er wel plezier in hem eens uit zij schelp te lokken en hem dingen te doen vertellen die hij eigenlijk niet wil

    Ik beken schuld, grote schuld, maar vind tegelijkertijd dat hij een geweldige bron van info is voor dit mooie forum
    Ik geniet van zijn Thailandverhaaltjes, van zijn eigenzinnige belevenissen her en der, en vooral van zijn strijdlust

    Een geweldig fijn persoon, waar ik graag over de dingen des levens praat, en hoertjes zijn nu eenmaal de dingen onzes levens :D

    Ik ben ook zeer tevreden dat Randy geen moderator meer is van dit forum, en wel voor het volgende: eindelijk kan hij ongezouten zijn mening uiten, zonder telkens rekening te moeten houden met beperkingen en standpunten, die je er moet bijnemen als modje hier.

    Randy, nog vele jaren, nog vele botsingen met de relnicht toegewenst, en vooral, schijven schrijven schrijven, ik geniet er met volle teugen van.

    :wink:

  16. #16
    Geregistreerd
    19 november 2005
    Last Online
    13 mei 2010 @ 22:35
    Locatie
    Ja, wo wohne ich, ach Ja Schiefferhof 28
    Berichten
    496
    Discussies
    9
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Wow,

    Dat ik dat nog mag mee maken

    wel alle geflapstaartjes nog aan toe, dit ga ik es aan de binnenkant van mijn ogen bekijken en genieten :teuflisch.

    Maar wie is randy dan eigenlijk, nooit gezien die gozer .

    Ben blij dat tie af en toe ver weg is hoef ik zijn gezeik niet aan te horen of was het anders .

    Nou gegroet,
    De Keizer van het Hofdom Lichtenberg/Hennef Oom Bernds .

  17. #17
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Carrière van een ijsbeertje.

    De 1e keer - verdwaasd dwaal je rond in een paradijs vol prachtige vrouwen, die voor een zeer redelijk bedrag waanzinnig heerlijke sex bieden, vaak met gratis GFE.

    Na een paar maanden - je wordt verliefd op een DVP, en alle toppen en dalen komen langs.

    Na nog een paar maanden - liefdesverdriet, en nog wat later heb je die manmoedig weggeneukt met andere fraaie dames.

    Een jaar na het eerste bezoek vele mooie herinneringen, en enkele pijnlijke, begint er een soort routine te ontstaan. Af en toe een kortdurende verliefdheid die je steeds sneller en makkelijker onder controle krijgt - soms is het al over bij een volgend kamerbezoekje bij een andere DVP... De sex is super maar ook minder spannend, meer voorspelbaar dan in het begin. Ook een hoop andere ijsberen ontmoet, soms leidend tot vriendschap.

    Na anderhalf jaar - een tijdelijke stop. Tijd voor iets anders, vooral omdat je tot het meubilair begint te horen, en de Thekenfrau zegt, als je een week niet bent geweest: waar was je zolang? Andere clubs, andere vormen (party treff). Nog meer gezellige beren leren kennen, en nieuwe dames, en ook afscheid nemen van vertrekkende dames. Sommige dames raken iets extra in je, maar je geeft er niet meer aan toe.

    Na 2 1/2 jaar. Nog steeds prima sex (merk op dat het niet meer super is...) met hele fraaie dames. Soms is de berengezelligheid aantrekkelijker dan weer de kamer op met een schoonheid. Je gaat eens naar Thailand, en een nieuwe wereld opent zich. Dat je dit nog mag meemaken... Terug in DLD vallen de clubs tegen, na Thailand. De dames doen nog steeds hun best, maar het doet je weinig meer. Erger nog, je doet ook weinig moeite meer voor hun. Waar je tot nog toe oprechte interesse had voor de dames, hun beslommeringen, denk je nu: ja, ja, ik heb het al eerder gehoord. Tell me something new. Het boeit je duidelijk niet meer.

    Na bijna 3 1/2 jaar weet je het zeker. Het is mooi geweest. Je merkt dat ondanks de gezellige beren, en de fraaie en lieve dames, je je vooral verveelt tijdens een clubbezoek. Dat ligt niet aan hun, maar aan jou. Je probeert het nog een paar keer, maar dan weet je: je stopt met de clubbezoeken.

    Dus ja, Randy gaat stoppen met de paysex in Duitsland. Definitief? Dat weet geen hond, maar het is wel mijn intentie. 'Inconsequence is my middle name', heb ik al vaker geschreven, maar toch heb ik dit besluit niet 'zomaar' genomen.

    En dit forum, ja, daar zal ik dus weinig meer schrijven. Domweg omdat er geen recensies meer te schrijven zijn, en alleen blijven schrijven in 'algemeen geijsbeer' lijkt me onvoldoende toevoegen aan dit mooie forum. Binnenkort zal ik Willem2 vragen mijn account te sluiten. Het ga u allen oprecht goed, en nog veel wandelplezier. Wees lief voor de dames.

    Een ijsbeer trekt zijn jas uit...

  18. #18
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Lächeln We wachten wel....

    ...tot jij wederkeert, en ons verkondigt dat gij verrezen zijt :D
    Intussen wens ik je het allerbeste in Thailand toe, en veel plezier, wat je ook gaat doen, Randy

    We schelen nogal wat van mening, over de dingen des levens en de Meiden, maar sta me toe je een gelukkige toekomst te wensen
    We zeggen geen vaarwel, maar tot ziens.
    Veel plezier in al wat je nog gaat doen, en dat ik verdomme geen klachten hoor, of ik kom je persoonlijk zoeken, waar je ook zit:smile:

    :wink:

    Afscheid nemen is altijd een beetje sterven .....

  19. #19
    Ace2's schermafbeelding
    Ace2 is offline A poor lonesome icebear, fucking far away from home
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    6 april 2024 @ 08:41
    Berichten
    8.958
    Discussies
    140
    Thanks
    7.155
    Thanked
    7.747 in 2.379 posts

    Daumen hoch Het ga je goed

    Randy,

    Het zal jou niets verbazen dat het mij niets verbaast dat jij je ijsberenvel uittrekt. Wij hebben het er al vaker over gehad. Zeker na onze laatste gesprekken leek het mij onafwendbaar. Helaas.

    Vlak nadat ik in ijsberenland verzeilde kwam jij ook opdagen en samen hebben wij vaak GT bezocht, als echte “vrijgezellen” . Samen raakten wij verliefd op verschillende dames. Daar scheidden onze wegen voor een tijdje. Jij bleef plezier maken in ijsberenland, terwijl ik het clubwezen een jaar (grotendeels) vaarwel had gezegd. Ik had dan ook wel een mooi alternatief. Wij hebben toen wel contact onderhouden wat voor mij van veel waarde is geweest. Je kreeg een “bijrol” (en jij weet hoe letterlijk je die rol kunt noemen) in een belangrijk deel van mijn leven. Bedankt daarvoor.

    Bij mijn terugkeer in ijsberenland had jij andere clubs ontdekt. Ik bleef echter meer hangen aan en in GT. Daardoor namen onze gezamenlijke bezoekjes af, iets wat ik altijd jammer heb gevonden. Gelukkig zijn wij altijd contact blijven houden en wij hebben elkaar in GT en op andere locaties, buiten het clubwezen, nog vaak ontmoet. Je was nog een paar keer getuige dat ik er soms weer een potje van maakte. Ik kan er nu wel om lachen :D, jij vast ook :D. Maar ook daar kwam een eind aan toen jij naar Thailand ging. Er kwam een andere Randy terug. Een Randy die zijn hart aan Thailand had verpand (wie had ook al weer een voorkeur voor Thaisen toen wij elkaar leerden kennen? en wie heeft jou Thais ontmaagd?) En gelijk heb je. Die weg ga je nu op.

    Toch zou ik je willen vragen deelgenoot te blijven van dit forum. Ik weet echter dat afscheid nemen alleen gaat als je echt afscheid neemt. Door dit forum te blijven lezen en erop blijven schrijven zal vroeg of laat toch er voor zorgen dat je weer komt kijken in Ijsberenland. Leuk voor ons, maar voor jou………..?
    Neem dus de juiste beslissing.

    Ik zal dit missen, als ik weer iets had geschreven (waar jij op moest reageren): :thefinger

    Het ga je goed. :(


    We keep in touche

  20. #20
    Geregistreerd
    26 februari 2008
    Last Online
    11 januari 2023 @ 11:07
    Locatie
    Op de bank naast Truus
    Berichten
    1.195
    Discussies
    24
    Thanks
    2
    Thanked
    10 in 5 posts

    Standaard

    Heh verdorie weer iemand minder om af te zeiken

    Ookal heb ik je maar twee keer in GT ontmoet, vond t altijd prettig en gezellig om met je te chitchatten. En shit met wie moet ik nu over Vivian lullen?

    In ieder geval het ga je goed en we zien elkaar wel weer als je van dat Thaise virus verlost bent, meestal wordt dat opgevolgd door een Grieks virus

  21. #21
    Geregistreerd
    15 februari 2006
    Last Online
    29 juni 2016 @ 17:46
    Locatie
    NRW
    Berichten
    505
    Discussies
    67
    Thanks
    2
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Randy Bekijk bericht
    En dit forum, ja, daar zal ik dus weinig meer schrijven. Domweg omdat er geen recensies meer te schrijven zijn, en alleen blijven schrijven in 'algemeen geijsbeer' lijkt me onvoldoende toevoegen aan dit mooie forum. Binnenkort zal ik Willem2 vragen mijn account te sluiten. Het ga u allen oprecht goed, en nog veel wandelplezier. Wees lief voor de dames.
    Randy, het ga je goed. Wij hebben nog nooit het genoegen gehad elkaar een keer tegen het lijf te lopen in een van de clubs (in ieder geval niet waar ik van weet), maar ik heb altijd met veel plezier je recenties gelezen. Ik heb wel een kleine vraag voor je: waarom wil je je account laten sluiten? Je kunt toch altijd eens een keertje voorbij komen en even lezen hoe het met je mede-ijsberen gaat? Ikzelf ben ook al tijden niet meer in een club geweest, maar ik lees met veel plezier nog steeds de recenties hier op de site en schrijf af en toe nog wel iets in het algemene deel van de site. Maar ik heb vooral mijn account aangehouden om te lezen hoe het iedereen vergaat, waaronder de dames...
    :wink: A weak man has doubts before a decision, a strong man has them afterwards.. :wink:

  22. #22
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 17:35
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.797
    Discussies
    91
    Thanks
    130
    Thanked
    375 in 77 posts

    Daumen hoch evolutie van een ijsbeer...

    Randy,
    we kennen elkaar aardig maar verder wat oppervlakkig.
    Toch herkende ik vanaf het begin een groot aantal raakvlakken en overeenkomsten.
    Met grote belangstelling heb ik altijd je recensies gelezen.
    Als je als forumlid het gezicht en de mens achter de Nickname kent, lees je in een recensie mogelijk andere dingen en meer dan wanneer geschreven door een onbekende clubbezoeker.
    Die overigens mogelijk naast je aan de bar in GT heeft gehangen of die zelfs na jou met je favorietje op kamer is geweest. En jouw favorietje had je enkele uren terug je nog zo overtuigend duidelijk gemaakt met woorden, monden, handen, voeten en met hulp van al haar lichaamsdelen, dat jij bijzonder was , anders dan al die andere clubbezoekers en dat je gewoon speciaal voor haar was....
    Na enkele maanden wordt je wijzer en begin je te beseffen dat je favorietje hetzelfde ..."Oh you are so special to me... "-verhaal diezelfde dag mogelijk nog 3 of meer keer heeft herhaald, met dezelfde overtuigingskracht en aan ijsbeertjes die wellicht even onderste boven geraakten van deze liefdesverklaringen als jijzelf in je eerste keren...

    Ondanks alle haken en ogen zitten er hele mooie kanten aan deze ontmoetingen in clubs. Dat je als man van rond de 50 nog "strontverliefd " mag worden op een Columbiaanse dame en dat je daar 3 maanden lang verliefheid en sex mee mag beleven die je mooiste dromen overtreffen... ook dat is GT , ook dat is een onderdeel van je ijsberenbestaan...
    Je leest verhalen over relaties met DVP's , dat die bij hoge uitzondering niet eindigen in pijn, tegenvallers, schade, gedoe en problemen....je leest ze en wil ze ( aanvankelijk) niet geloven... toch ga je heel stillekes aan je favoriete dame anders bekijken...heel voorzichtig en heel even maar, want het is zo fijn bij haar en het is...."wederzijds"'...

    Je evolueert als ijsbeer en er komt een moment dat je je draai in GT niet meer kan vinden... onmogelijk, schier onmogelijk, had je geroepen als een collega ijsbeer je een jaartje terug had gezegd, dat er een dag zou komen dat jij je in GT niet meer zo op je plaats zou gaan voelen..en dat daar geen jaren voor nodig zouden zijn....

    Dan ga je andere clubs bezoeken.... verandering van spijs doet eten zeggen ze ..en jawel dat werkte... weer wordt je keigek op een heerlijke dame en deze keer is "het echt anders" wil je met je beste vrienden delen....het was anders ...en toch weer hetzelfde... You can take the girl out of a bar, but you can't get the bar out of the girl....ook niet als dat je favorietje is waar je iets wel héél speciaals hebt...
    Na anderhalf jaar betrap je je erop dat je al weer ruim 4 en een halve week niet naar een club bent geweest,er geen behoefte aan hebt en de andere gewone dingen in het leven weer gaat waarderen, aandacht geven etc. Je bent zlefs niet naar de club waar je schatje is....

    het leven van een ijsbeer evolueert ...en wel heel snel... wij hebben daar geen eeuwen voor nodig, dat past ook niet in de huidige tijd...
    Alles moet snel en kan ook snel...

    Kortom Randy, een waterval van herkenning zoals je het omschrijft. OK, het gaat bij ieder anders, maar voor geen enkele bezoeker aan saunaclubs zijn z'n bezoeken na pakweg een half of een heel jaar hetzelfde als zijn eerste bezoeken... Je wil dat niet geloven bij je eerste bezoeken...het is dan ook iets wat je dan, gelukkig, nog niet bezighoudt.....


    De ijsbeer evolutie kent meerdere fasen en de fase van afscheid nemen, een stapje terug doen, hoeft geenszins definitief te zijn..

    Als je de realiteit onder ogen blijft zien en blijft beleven kunnen er na zo een afscheid nog meerdere wegen worden bewandeld, oeps daar ga ik al, heb ik het al weer over wandelen..


    Randy, wat een verhaal zeg,ja dat mag je gerust zeggen, waar het komt uit een eerlijk hart. Ik wil je een mooie toekomst wensen, waar die zich ook af gaat spelen... Slechts één ding is zeker, in jou toekomst ben minimaal jij van de partij, maar waar en met wie die zich zal afspelen, daar wordt het al een stuk opener. En gelukkig maar...

    Van het concert van een wandelaars leven, bestaat geen , lees niet slechts één , programma...
    Lees de recensies van forumleden er maar op na...
    Vele verschillende belevenissen, maar ook oh zo vele raakvlakken...
    We hebben iets gemeen en daarvoor kunnen we bij elkaar , in de clubs , op het forum en bij de dames mee terecht... Dat is maar goed ook..

    Het leven is mooi om geleefd te worden, je maakt er wat van voor jezelf en voor de ander...

    Randy, veel succes en goede gezondheid met je toekomst.Het ga je goed, dan gaat het de mensen om je heen ook goed...

    Gustomas's...."zo ge ut makt, zo hedde ge ut..." .
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

    need to get her before we can be together...

  23. #23
    Geregistreerd
    13 april 2008
    Last Online
    24 juli 2013 @ 19:44
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    329
    Discussies
    20
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    Randy,

    Hmmmm. Eerst neem je definitief afscheid van Hookers, dan leg je je (gewaardeerde !) mod taken neer op dit forum, vervolgens besluit je te stoppen met saunaclub bezoek en als klap op de vuurpijl trek je je finaal terug van dit forum . En dit alles binnen een tijdsbestek van enkele maanden... What is going on my friend?

    Ik herinner mij de club bezoekjes die we samen hebben afgelegd en heb jouw gezelschap daarbij zeer op prijs gesteld. De voorpret in de auto, het verbale ping-pongen in een poging elkaar af te troeven, het bespreken van de dames, de levensbeschouwelijke bespiegelingen in de club. Kan niet anders zeggen dan dat ik mede dankzij jou het clubvirus definitief heb opgelopen . Zo zijn we een keer als echte die hards 4 (!) dagen op rij op stap geweest om op de laatste dag pas om 3 uur snachts Living Room te verlaten, luchtkusjes blazend naar de dames die ons niet wilden loslaten. Life was good...

    Ergens voel ik mij een beetje de aanstichter van deze turn of events . Waren het niet mijn reisverslagen over Thailand op Hookers die jou hebben bewogen als wandelaar naar dat fraaie land af te reizen? Daar aangekomen is voor jou een balletje gaan rollen dat niet meer te stoppen bleek. Met als gevolg een minder intense en zelfs tegenvallende beleving in de saunaclubs. Wie weet gaat dat voor mij ook nog eens gelden en zal ik ook stoppen of ernstig minderen. Maar voorlopig nog niet :thefinger!

    Ik zal het kort houden, we hebben al lang gesproken aan de telefoon. Wens je het allerbeste en dat de toekomst moge brengen wat je ervan verwacht. En we zien elkaar weer, maar dan buiten de club :wink:.

    Wandelgroet,

    Extince
    Steeds weer als je denkt dit is het einde, sta je op de grens van wat begint.

  24. #24
    Geregistreerd
    16 november 2006
    Last Online
    @
    Berichten
    352
    Discussies
    78
    Thanks
    86
    Thanked
    14 in 10 posts

    Standaard Adiós Randy!

    Randy het ga je goed. Ik heb je (naar mijn weten) nooit persoonlijk ontmoet. Wel heb ik mogen genieten van je herkenbare schriftlijke bijdragen hier op dit forum. Ik zie duidelijk de lijnen in jouw relaas over de evaluatie. De meeste punten zijn herkenbaar. Zeer zeker de fases. Misschien is het "ijsbeer zijn" een tussenfase in het leven die we allemaal nodig hebben om uiteindelijk daar tercht te komen waar we thuishoren en voorál ons thuisvoelen.

    Safe and joyful yourney.....que te vaya bien!

    :wink::wink:

  25. #25
    Geregistreerd
    23 juni 2007
    Last Online
    18 november 2020 @ 20:58
    Berichten
    157
    Discussies
    9
    Thanks
    1
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    Hé dit is behoorlijk jammer, je hebt vast gefundeerde redenen/gevoel voor je zelf om er mee te kappen. Helaas is onze afspraak die op rij stond komen ter vervallen. Des al niet te min wil ik je zeer veel sterkte wensen met je beslissing. Mocht je je lidmaatschap nog even in tact hebben, staat mijn IM altijd voor je open!! Het ga je goed.

 

 
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:21.

Living Room 468*60