Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
  1. #1
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard Alkmaar, Achterdam, Daisy, Bulgaars

    Naam: Daisy, Bulgaars
    Haarkleur/-lengte : zwart / tot ruim halverwege dr rug
    Lengte dame : 165 cm
    Postuur/Cupmaat : slank, kleine b-cup
    Nationaliteit/Taal : bulgaars / engels, italiaans
    Leeftijd : 21
    Tatoeages/Piercings : geen gezien / tonpiercing
    Service: PMC, NMC, GFE, beffen:neen TZ: neen
    Voordelen: optisch geweldig mooie dame. Onderhoudend, levenslustig, fris.
    Nadelen: geen
    Tijdsduur : 20 min
    Prijs : 35 euro
    kamer: aan de straatzijde net naast de middelste gang van de derde passage.

    Deze dame gaf mij weer het gevoel dat de hobby alle tijd en geld waard is die er aan wordt besteed. Het was al wee maanden geleden dat ik over de achterdam slenterde. Het besef dat de roemruchte Achterdam deze week wel eens onder het kleinburgelijke rechtschristelijke moreel achterbakse geweld definitief gekankt wordt besloot ik in een melancholische bui in elk geval er nog 1 keer langs te gaan. De Achterdam die in mijn langdurige wandelloppbaan altijd mijn favoriete straat is geweest. Hoeveel roemeense, bulgaarse, hongaarse en russische kanjers heb ik daar verslonden in vele, vele jaren. Zal dit alles straks onder invloed van het rechtschristelijke gepeupel er niet meer zijn? en vooral mis ik iets? Na vandaag weet ik het weer zeker. Het antwoord op de tweede vraag is ja. Ik mis iets als de achterdam er niet meer is. Ondanks de aantrekking van de duitse saunaclubs hou ik een plekje in mijn hart voor de dames op de achterdam. Er lopen heel wat kanjers rond. Ook vandaag was er weer veel te genieten. Toen ik na mij eerste rondje (Larissa .roe met het uiterlijk van .bra in de tweede passage kamer 5) en een hapje eten in een restaurantje mijn tweede rondje deed stond ze voor haar raam. Daisy, wat een knappe verschijning. knap, uitdagend en uitnodigend tegelijkertijd.

    Tegen zoveel sexapeal was ik (weer ) niet bestand. Ik liep naar binnen en direct voelde ik de befaamde klik. Hoe is het mogelijk in 20 minuten een complete sessie af te werken en tegelijkertijd genoeg te kletsen om iets van vriendschap te voelen. Ok, het kan natuurlijk toneelspel van de dame zijn maar het voelde goed.

    De sex was meer dan prima, haar lijf was meer dan perfect. Heerlijke stevige borsten die de a-cup zijn ontstegen maar hooguit kleine b-cups zijn. Een zalige gave huid licht gebruind en een heel lief en iets sexy gezicht met lange haren normaal donker bruin maar nu zwart geverfd met ogen waar je letterlijk in kan verzinken. Wat een genot. Eerst de dame boven op mij, langdurig werd ik bereden. daarna werden de rollen omgedraaid en kwam ik boven. toen ik de dame duidelijk maakte dat ik een 'kisser' ben leit ze voorzichtig toe dat onze lippen af en toe beroerden. Ik werd geiler en geiler van het aanschouwen van haar fraaie gezicht. Ik bonkte dieper en dieper in haar heerlijke doos. Plots besloot ik een manueel hoogtepunt te willen hebben onder genot van haar oogstrelende venusheuveltje. Wat een plaatje. Pats, kledder.

    Na de sex maakte ik een grapje over mijn fotocamera op mijn mobieltje. Ik mocht de volgende keer wat foto's maken. Ze liet alvasst wat foto's van haar zien op het italiaanse strand en ik kreeg er eentje gebluetoothed. Het was waarlijk een heerlijke sessie zonder het voor mij gebruikelijke TZ en PZC. De kleine peeskamer verlatend voelde ik me super, hier deed ik het voor. Wat een ongelooflijke heerlijke dame, wel de lusten en niet de lasten.

    Daisy, ik denk dat ik snel weer terug kom!!!
    Laatst gewijzigd door Pistol Pete; 10 november 2009 om 22:08

  2. #2
    Geregistreerd
    24 augustus 2008
    Last Online
    3 februari 2019 @ 14:54
    Berichten
    38
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Middelste ingang? Hmm, dat is knap want er zijn 4 ingangen. Ik gok dat ze op 3p, k4 zit. Dat is links van de grootste ingang van de 3e passage in Alkmaar.

  3. #3
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    klopt, er ziijn 4 gangen. Komend vanuit de parkeergarage zit haar kamer na de derde gang direct bij het eerste raam. De deur naar haar kamer bevindt zich in de derde gang. Voor een juist nummering zou ik even op plattegrondjes op een ander nederlands forum moeten kijken maar ik ben lui .

    bye.

  4. #4
    Geregistreerd
    24 augustus 2008
    Last Online
    3 februari 2019 @ 14:54
    Berichten
    38
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pistol Pete Bekijk bericht
    klopt, er ziijn 4 gangen. Komend vanuit de parkeergarage zit haar kamer na de derde gang direct bij het eerste raam. De deur naar haar kamer bevindt zich in de derde gang. Voor een juist nummering zou ik even op plattegrondjes op een ander nederlands forum moeten kijken maar ik ben lui .

    bye.
    Ik hoef dat plattegrondje niet te zien, betreft 3p, k3 dus.

  5. #5
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    Enkele dagen geleden heb ik ook Daisy weer even bezocht. Ze blijft natuurlijk een hele mooie meid maar de sessie was toch wat minder dan de vorige keer. Daisy was net terug van een korte vakantie maar dat was niet echt te merken.

    Of er nog een herhaling volgt is niet te zeggen. Overigens was er op de dinsdag veel te genieten aan de Achterdam. Het was niet bijzonder druk, ca. 2/3 van de ramen waren bezet maar er zaten heel wat bloedmooie vrouwen tussen. Uiteindelijk heb ik er twee uitgekozen waaronder Daisy.

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:56.

Living Room 468*60