Pagina 1 van 9 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 210
  1. #1
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:52
    Berichten
    41.719
    Discussies
    4592
    Thanks
    46
    Thanked
    14.442 in 8.520 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Knabbel
    Ik ben nu lekker aan het knallen .................................... met Karbiet
    Dit kreng is al enige jaren oud maar de buren horen het vier straten verderop als ik bezig ben :teuflisch

    Veel geknal toegewenst in het nieuwe jaar

    Knabbel
    Namens alle rode mannetjes mag ik jou het allerbeste toewensen....

    Willem2
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  2. #2
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard super

    Ja beren het was weer super gisteren vele dames zijn terug van vakantie
    En een heerlijk uurtje gehad met Laura en Marina.
    Ook Sonny,Rex,Kock en zijn maten het was gezellig.
    Ik schrijf nog even Bij Laura.

  3. #3
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:50
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Standaard PHG Woensdag 4-1

    Gisteren, rond de klok van 19.00uur was ik binnen. Eerst even lekker gedoucht en nog snel even wat gegeten om daarna de Thekenfrauen Frohes Neuesjahr te wensen alsook enkele mij bekende toppers en een aantal bekende ijsberen, waaronder Lusto, de Kock , Sonny, Chris71 en nog een aantal die ik niet bij naam meer ken.........................

    In de bar kwam ik Nicky tegen die me spontaan begroette en me 3 heerlijke zoenen gaf. Maar ja die bekende Griek zat naast d'r dus voor mij was Nicky helaas deze avond geen optie meer. Cora is er ook zei ze nog. Maakt me niet uit zei ik, ik ga niet meer met haar er is teveel gebeurd. Enigzins verbaasd vroeg ze aan me wat er dan aan de hand was. Nou zei ik dat is een lang verhaal, maar dat zal ze je ongetwijfeld zelf wel verteld hebben. Geen woorden meer aan vuil gemaakt en een afspraak gepland met Milana. Heerlijk laten verwennen door deze geweldige lieve mooie vrouw.

    Later op de avond kwam ik Cora ook nog even tegen en heb haar alleen gedag gezegd, verder niets. Ze zei zelf helemaal niets tegen mij. Toch eigenlijk onvoorstelbaar dat je na zo'n lange geweldige tijd met een mooie bijzondere vrouw te hebben doorgebracht, uiteindelijk gewoon lucht voor ze bent. Zelf de beste wensen voor het nieuwe jaar kwamen haar strot niet uit. Voor mij ongebrijpelijk......................Maar goed Cora story is voor mij voorbij dus ik ga me er ook niet meer druk om maken.

    Later op de avond ook nog even met Vera weggeweest. Ook zo'n geweldige topper deze Roemeense. Niet de allermooiste, maar puur natuur deze vrouw en dat is ook wel eens lekker....................

    Op de terugweg naar huis (natuurlijk) veel te hard gereden, totdat ik bij Dordrecht op de A16 die kloothommels van de KLPD moest volgen, om half 1 s'nachts notabene, onvoorstelbaar. Werd door zo'n vrouw met snor (hoe kon het ook anders) staande gehouden en aangehoord veel te hard te hebben gereden en moest m'n kentekenbewijs en rijbewijs afgeven. Mannelijke politieman die er ook bij was, heeft geen enkel woord gezegd. Na ruim 10 minuten in de kou te hebben gewacht, kreeg ik mijn spullen terug en een geel bonnetje. Ze hadden me uiteindelijk geklokt op 150 km ( 100 km was toegestaan) en werd bekeurd voor 140 km. Schade 234 euries. Nou ja hier leer ik alleen maar weer van zal ik maar zeggen..................
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

  4. #4
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard PHG Woensdag 4 en Donderdag 5 januari

    Een nieuw jaar gaat altijd gepaard met goede voornemens, dus ik dacht, laat ik het nieuwe jaar net zo beginnen als dat ik 2005 ben uitgegaan.
    Ja, dan kom je op het begrip Saunaclub, want dat was toch waar ik het vorige jaar mee afsloot.
    Dus mezelf voorgenomen deze week twee saunadagen in te plannen. De woensdag is inmiddels al omgedoopt tot PHG avond en voor de donderdag wist ik het nog niet. Aanvankelijk had ik GT in gedachten.

    Woensdag 4 januari:

    Zo halverwege de middag in Oedt aangekomen. Netjes m'n ijsberenvel aangetrokken, Olie erin en op jacht. Eerst nog een sauna rondje gedaan, ik had nog een ander flesje bij me met Eucaliptus meuk erin, ff lekker om de luchtpijp wat ruimte te geven.

    Wie zou de eer krijgen om het eerste schot stijfsel van 2006 te mogen ontvangen? Nou die eer kwam toe aan Julliette. Oh, Oh, wat is er met me gebeurd. Ik heb weer een geweldige (zou bijna zeggen de beste) GFE tot nu toe mogen meemaken. Wat is Julliet toch lief!!!

    Na afloop lekker douchen en de bar in. Daar was inmiddels ook Lusto aangekomen. Julliet nog ff een lekkere knuffel gegeven en met lusto e.a. gezellig zitten babbelen. De Cock en collega en REX.

    Na het eten ging het jachtvisioen weer op volle toeren draaien. Lusto was de kamer op met LAURA ( een hele mooie meid, als ik in jouw ogen kijk, ben ik de weg heel even kwijt).

    Ik kwam deze avond maar niet aan mijn tweede date toe. Plotseling zag ik een bekende dame binnenkomen in burger kleedij. He, dat is Karina uit GT, komt die hier werken??. Ja dus, ze werd rondgeleid en een uurtje later was ze beschikbaar. ( dus moderator, Karina GT kan overgezet worden naar PHG).

    Lusto en REX waren reeds naar huis en ik had mijn zinnen op Karina gezet. Termin gemacht, wat ik echter later (Karina wilde nog wat acclimatieseren en ik had geen kracht meer) weer heb afgezegd, nadat ik Karina had gevraagd of ze er donderdag ook zou zijn. Dit was zo, dus ter plekke besloten dat mijn tweede dag van deze week ook PHG zou worden.

    Donderdag 5 januari.

    Ik had beter kunnen overnachten in een van de blokhutten, want er zat minder dan 12uur tussen het deurtje uit en deurtje weer in. Het verschil zat 'm in de portomonee, welke 50 euro minder had aan waarde.

    Direct bij binnenkomst Karina gespot en de afgelaste afspraak van gisteren avond goedgemaakt. Ik heb een SUPER uurtje met deze jonge dame van 19 mogen meemaken. Natuurlijk heb ik het eerste half uur van deze sessie Karina van mijn massage kunsten laten genieten.

    Na afloop wat gaan ijsberen. Ik miste mijn mede ijsberen heel erg. Toch raar als je daar ff alleen loopt en niet een lekker babbeltje kan gaan maken. Toen maar het medium SMS bij de hand gepakt en geprobeerd Lusto naar Oedt te krijgen. Alles in de strijd gegooid, Carmen Look a Likes, Ola's, Marina, etc. Niets hielp. Was tipisch een geval van eigenwijzigheid!.

    Na het avondeten (gehaktballen) nog een saunaatje gepakt en mezelf in gereedheid gebracht voor ronde twee van deze dag.
    Inmiddels al weer veel andacht van Julliette gehad, maar had me voorgenomen deze dame even links te laten liggen. Onder het motto: Als er geen smaak meer aan het kauwgumpje zit, pakken we een nieuwe. Zo vaart zal het met Julliette niet lopen, want moet eerlijk zeggen dat zij mijn nummer 1 in PHG is .

    De Duitse Jacky was nummer twee die avond. Ik vond wel dat ze een lekkere snoeptafel had en ik had wel zin om ze uit haar rode visnetje te halen.
    Laat ik het kort houden, Jacky was mijn slechste ervaring tot nu toe in PHG . Ben niet klaargekomen en uit frustratie :angryfire direct na afloop gaan douchen en weer gaan jagen. Duurde nog geen 5 minuten of ik had beet. De laatste (nummer 3) was Ela. De meeste kennen haar wel, echt kan niet anders zeggen dat ook deze meid SUPER is. Heerlijk half uurtje met haar gehad. Wat pijp die meid lekker.

    Uiteindelijk toch met een big smile naar huis gegaan. Het waren twee fantastische PHG dagen voor Sonny. Zo nu eerst kleine Sonny wat rust gunnen en de verwachting is dat Sonny Woensdag 11 januari weer in PHG zal zijn. Een afspraak met Julliette staat al vast.

    BR, Sonny
    Laatst gewijzigd door Jorah Mormont; 5 januari 2006 om 23:48

  5. #5
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Berichten
    2.892
    Discussies
    492
    Thanks
    531
    Thanked
    720 in 230 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TipTop
    Ik kwam deze avond maar niet aan mijn tweede date toe. Plotseling zag ik een bekende dame binnenkomen in burger kleedij. He, dat is Karina uit GT, komt die hier werken??. Ja dus, ze werd rondgeleid en een uurtje later was ze beschikbaar. ( dus moderator, Karina GT kan overgezet worden naar PHG).
    Dank voor je signalering. We wachten meestal even een weekje om te bekijken of het een blijvertje wordt anders blijven we verplaatsen. In het verleden nog wel es voorgekomen...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TipTop
    Lusto en REX waren reeds naar huis en ik had mijn zinnen op Karina gezet. Termin gemacht, wat ik echter later (Karina wilde nog wat acclimatieseren en ik had geen kracht meer) weer heb afgezegd, nadat ik Karina had gevraagd of ze er donderdag ook zou zijn.
    Te veel naar Toppers in de Sneeuw gekeken??

    grt
    tiga

  6. #6
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TipTop

    Woensdag 4 januari:

    Wie zou de eer krijgen om het eerste schot stijfsel van 2006 te mogen ontvangen? Nou die eer kwam toe aan Julliette. Oh, Oh, wat is er met me gebeurd. Ik heb weer een geweldige (zou bijna zeggen de beste) GFE tot nu toe mogen meemaken. Wat is Julliet toch lief!!!

    Na afloop lekker douchen en de bar in. Daar was inmiddels ook Lusto aangekomen. Julliet nog ff een lekkere knuffel gegeven en met lusto e.a. gezellig zitten babbelen. De Cock en collega en REX.

    Na het eten ging het jachtvisioen weer op volle toeren draaien. Lusto was de kamer op met LAURA ( een hele mooie meid, als ik in jouw ogen kijk, ben ik de weg heel even kwijt).

    Lusto en REX waren reeds naar huis en ik had mijn zinnen op Karina gezet. Termin gemacht, wat ik echter later (Karina wilde nog wat acclimatieseren en ik had geen kracht meer) weer heb afgezegd, nadat ik Karina had gevraagd of ze er donderdag ook zou zijn. Dit was zo, dus ter plekke besloten dat mijn tweede dag van deze week ook PHG zou worden.

    Donderdag 5 januari.


    Na afloop wat gaan ijsberen. Ik miste mijn mede ijsberen heel erg. Toch raar als je daar ff alleen loopt en niet een lekker babbeltje kan gaan maken. Toen maar het medium SMS bij de hand gepakt en geprobeerd Lusto naar Oedt te krijgen. Alles in de strijd gegooid, Carmen Look a Likes, Ola's, Marina, etc. Niets hielp. Was tipisch een geval van eigenwijzigheid!.





    Uiteindelijk toch met een big smile naar huis gegaan. Het waren twee fantastische PHG dagen voor Sonny. Zo nu eerst kleine Sonny wat rust gunnen en de verwachting is dat Sonny Woensdag 11 januari weer in PHG zal zijn. Een afspraak met Julliette staat al vast.

    BR, Sonny



    Op woensdag was ik niet naar huis na Laura !!!!
    Ik ben nog ruim een uur met Marina meegeweest voor een oliemassage op kamer 15 langs de spiegels af .
    Kan je dat niet meer herinneren ??????????

    Op Donderdag heb je me totaal gek gemaakt over de look a like Carmen,met heel veel telefoontjes,en ik was er bijna ingetrapt.

    Maar woensdag ben ik er weer.
    En donderdag in amsterdam met Vele ijsberen en berinnen een samen zijn bij de wallen.

  7. #7
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lusto
    Op woensdag was ik niet naar huis na Laura !!!!
    Ik ben nog ruim een uur met Marina meegeweest voor een oliemassage op kamer 15 langs de spiegels af .
    Kan je dat niet meer herinneren ??????????
    Volgens mij schrijf ik dat ook niet. Ik sla een stukje over, maar goed hierbij een aanvulling op mijn verhaal.

    Tussendoor is Lusto ook nog met Marina naar de kamer geweest. Duurde wel meer dan een uur voordat hij terug was. Ik heb me laten vertellen dat Marina ook heerlijk kan maseren en dat Lusto de gelukkige was om dat te mogen ervaren. Toch maar eens gauw uitproberen.:D

    BR, Sonny

  8. #8
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:50
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TipTop
    Volgens mij schrijf ik dat ook niet. Ik sla een stukje over, maar goed hierbij een aanvulling op mijn verhaal.

    Tussendoor is Lusto ook nog met Marina naar de kamer geweest. Duurde wel meer dan een uur voordat hij terug was. Ik heb me laten vertellen dat Marina ook heerlijk kan maseren en dat Lusto de gelukkige was om dat te mogen ervaren. Toch maar eens gauw uitproberen.:D

    BR, Sonny
    Sonny, je had inderdaad een stuk overgeslagen, want ik was er ook nog.............maar goed als die beroemde Carmen weer terug is ( verwachting volgens Lusto in februari) dan verneem ik graag van jullie beiden wie dit nu is, want dan wil ik haar ook weleens uit proberen..........................
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

  9. #9
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tiga
    Te veel naar Toppers in de Sneeuw gekeken??
    grt
    tiga
    Volgens mij was dat Joling en Gordon over de vloer. "ik ben gebroken"

  10. #10
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TipTop
    Volgens mij schrijf ik dat ook niet. Ik sla een stukje over, maar goed hierbij een aanvulling op mijn verhaal.

    Tussendoor is Lusto ook nog met Marina naar de kamer geweest. Duurde wel meer dan een uur voordat hij terug was. Ik heb me laten vertellen dat Marina ook heerlijk kan maseren en dat Lusto de gelukkige was om dat te mogen ervaren. Toch maar eens gauw uitproberen.:D

    BR, Sonny
    Wat ben jij een Lullo afz.Lusto:teuflisch
    Jij had het te druk met het binnen komen van Katerina zodat je niemand meer zag. en de vele Virgin colada,s

    Je wou toch ook een keer onder een andere naam gaan schrijven
    wat dacht je van lullo

    Ik zie je op ....mail

  11. #11
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lusto
    Wat ben jij een Lullo afz.Lusto:teuflisch
    Jij had het te druk met het binnen komen van Katerina zodat je niemand meer zag. en de vele Virgin colada,s

    Je wou toch ook een keer onder een andere naam gaan schrijven
    wat dacht je van lullo

    Ik zie je op ....mail
    Nee, ik was blind van Julliette!, Jij kent dat gevoel toch wel?

  12. #12
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    13 november 2023 @ 15:23
    Locatie
    Limboland
    Berichten
    1.059
    Discussies
    37
    Thanks
    150
    Thanked
    106 in 47 posts

    Standaard PHG vrijdag en zaterdag 6/7 januari

    Zo, ik ben weer thuis en ook al uit me bed hehe.
    Twee dagen PHG gaan toch echt wel in je ijsberenvel zitten zeg pffff..
    Vrijdag langsgegaan om even te ontstressen van mijn werk en dat zag er allemaal goed uit, buiten later op de avoind H1 geen echte bekenden gezien, maar toen was daar opeens Anna ...back from Belarus :D
    Tja dan gaan die goede voornemens snel aan de kant en hebben we toch maar even plezier gemaakt met mekaar...maar ja moest me inhouden want H1 stond ook nog te trappelen in de hal en ja onder het motto 'alles zullen we eerlijk delen' heb ik na een echt heerlijk samenzijn de fakkel maar overgegeven aan H1 die daar dankbaar gebruik van maakte.
    En zo zie je maar weer.....bepaalde meiden maken de ijsbeertjes het er niet makkelijk op...want zaterdag was er een kleine bijeenkomst van de Anna-fanclub , Tiga, H1 en ik wederom, Manni en Lindberg voor zover de mij bekende leden van deze nog op te richten club.
    Ook Lustman met vriend was er nog te bewonderen, al hoewel...die zag er uit als een halve dooie ....en besloot dan ook vroeg naar huis te gaan om ze bed op te zoeken. Volgende keer beter
    En van de niet fanclubleden was Johnny Bravo ook nog tegen een uur of 8 ter plekke...om snel nadien de kamer op te zoeken met Laura e. Heb hem niet meer weergezien hehe
    Heel de dag zaten we te wachten tot ze opeens rond half tien tevoorschijn kwam en het erom ging wie het er eerst was....ik was nummer 2 maar ja ze ging net naar de kamer (I am busy...but I see you later..i promise....)en LIndberg had dr net iets eerder gespot.
    H1 pieste net langs de pot omdat hij op dat moment net aan het knallen was geslagen met .....(weet niet met wie ). Toen Anna om even voor 12 uur weer opdook, was dr een gedrang van jewelste in de hal wederom...H1 besloot dan maar huiswaarts te keren om vandaag zijn hattrick bezoek compleet te maken, Manni was leeg (in welk opzicht dan ook) en ik moest helaas de voorrang geven aan Lindberg
    Maar goed ben toch geweest met een beeldschone (ik meen Poolse) Anetta en later op de dag nog (na een afspraak die later plaatsvond dan verwacht, dank u Knabbel :angryfire , met Monique.
    Al bij al een inspannend weekend maar wel erg veel plezier gehad ondanks alles, met maar 1 opmerking erbij......dr waren vele meiden en vele mooie (deels nieuwe) meiden.
    Heb zeker nog wel potentieel gezien voor een volgend bezoek de komende tijd (mochten ze er dan nog zijn natuurlijk)

    P.S. de sauna-aufguss van Tiga was wel heeeeeeeel sterk...drie hoestende en proestende ijsberen na 5 seconden zegt wel genoeg hehe
    Laatst gewijzigd door Scoobert; 8 januari 2006 om 13:47
    Wie het laatst lacht, die lacht ook :wink:

  13. #13
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Berichten
    2.892
    Discussies
    492
    Thanks
    531
    Thanked
    720 in 230 posts

    Standaard Zaterdag 7 januari

    Zaterdag voor de eerste keer in het nieuwe jaar afgereisd naar PHG en hartelijk ontvangen door Vivian bij de ingang. De PBG (Polar Bear Gear) aangetrokken en op zoek naar wat mede-ijsberen. Al snel H1, Manni1A en Nemo getroffen in het NC. Verder boven twee andere duitse stamgasten en Mr Shitfinger nog gesignaleerd. Later Knabbel nog begroet.

    In de bar een paar meiden weer voor het eerst sinds een paar weken gezien zoasl Carina, Ola en co, en - ik weet haar naam niet - een meid die bekend staat als de poetsvrouw omdat ze er heel wat wegpoetst op een avond binnen 20 minuten. Haar zus die normaal getrouw bij haar is ontbrak. Donkere krullen, halflang, lichte huid, iets voller, droeg lichtroze setje.

    Eerst maar es een sauna genomen... helaas verzuimd om even in het glas met de verdunde aufguss te roeren met als gevolg dat het allemaal bovenin het glas zat. De eerste scheut op de warme steentjes was dan ook voldoende om 3 beren de verdrijven. Misschien een tip voor gebieden waar veel beren in het wild voorkomen, om ze op afstand te houden... Na een paar tellen weer naar binnen en zweten. Jawel hij was goedgekeurd. Later nog gezelschap gekregen van twee russen die hun eigen opvatting hadden over het nemen van een sauna. Zij voegden wat sterke drank toe en bijna een halve emmer water niet alleen over de stenen maar door de gehele sauna. De alcohol werkte eigenlijk wienig maar het hoge vochtgehalte deed zijn werk. Heerlijk!

    Na de sauna naar het NC om te zien of er nog wat eten over was. Vlees wel.. en wat stokbrood. De aardappelen waren op en van 5 bonen kun je ook niet leven.

    Toen maar es op zoek naar een leuke meid :D Wat me opviel was dat er weinig activiteit was in de bar. De meiden klaagden ook dat de mannen vooral voor de gezelligheid waren gekomen. De bar zat vol met beren, de wand met meiden. Na enkele minuten dit stilleven te hebben gade geslagen maar naar een oude bekende toegestapt en haar uitgenodigd voor de kamer. Wat was ik blij dat ik haar na lange tijd weer eens heb gevraagd!! Supergoede service! Meer in het draadje van de dame binnenkort.

    De andere beren waren inmiddels ook unterwegs zoals de duitsers dat zo aardig kunnen brengen. Helaas waren er ook wat teleurstelling en verbazende gezichten te bekennen Niet verwacht en toch gekomen: Anna was gearriveerd en de fanclub stond in de rij voor haar maar de eerste was toch een onbekende. De hal was daarna een stuk drukker met beren die allemaal met de lasso in de aanslag stonden. Itt eerdere berichten behoor ik niet tot de fanclub dus ging ik mijn eigen weg. Zo tegen middernacht aan mijn tweede ronde begonnen met eveneens een oude bekende. Een uurtje doorgemaakt met haar en heerlijk van elkaar genoten. Ook over haar volgt binnenkort een bericht in haar draadje.

    PHG bleef langer open zodat het ook na 01.00u nog bevolkt was in de bar. Getwijfeld of ik nog een ronde zou doen maar een oude wijsheid is om niet het laatste (half) uur met iemand naar de kamer te gaan. Dan kom je vaak van een koude kermis thuis in de ervaring, uitzonderingen daargelaten. Dus maar niet gedaan en rond 2 uur de PBG ingeleverd en samen met Knabbel nog even in de bar wat gedronken (lees: meiden in pyjama's en spijkerbroeken gespot...brrr).

    Van Sally nog de waarschuwing voor controlerende politie gekregen en door Meggy het huis uit gelaten. Leuke avond gehad, twee goede close encounters meegemaakt en goed geslapen.

    Tiga

  14. #14
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    @
    Locatie
    België
    Berichten
    651
    Discussies
    112
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 4 posts

    Standaard

    Jb uw foto's werken niet meer!

  15. #15
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    6 november 2023 @ 16:22
    Locatie
    100 km westelijk van Duisburg
    Berichten
    496
    Discussies
    40
    Thanks
    74
    Thanked
    18 in 8 posts

    Standaard

    Op woensdag 11 januari voor een verjaardag naar de blijde tuin geweest. Zo rond 1 uur afgesproken en was er pas om half 2. Echter ruim op tijd want mijn date kwam pas zo rond half 3 binnenwandelen. Nee, Scoobert en Tiga... ze was niet naar de kamer geweest.... Ze moest boodschappen doen..

    Ondertussen werd deze ijsbeer wel lastig gevallen door een aantal dames die mij per se wilden afslepen naar een kamer... Anja (die er ook weer eens was), , Ive (idem dito), Natasa (die al vroeg binnen was), en voor de oude regelmatige PHG gangers was er ook kleine Jill....Die enkele pogingen ondernam net als een meisje uit de Dominicaanse Republiek en Lina uit Rusland. Allemaal ijdele pogingen en zo kon ik me aan mijn voornemens houden. (Hiermee weer een aantal regels van HollandMale overtredend). LAter op de avond nog een aantal ijsberen van dit forum tegengekomen zoals: 11cc, Lusto en Sonny.

    Ik heb me beperkt tot een twee kamerbezoeken.. en moet zeggen dat ik in die tijd nog nooit zo veel gezoend heb als bij deze bezoeken. Het was een geslaagde dag voor mij als voor mijn date.. Komende zaterdag wordt een en ander vervolgd.

  16. #16
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard gewoon lekker

    Het was een Poolse avond voor mij maar ook een beetje voor 11cc en Sonny.
    We hebben allemaal minimaal een Poolse gehad.
    Ook Horne-1 had het druk die avond hij liep met heel wat deuken op zijn gezicht rond van het kussen :D
    Ben zelf 2x naar de kamer geweest look alike Shakira en Emmelia.
    een aantal Virgin colada,s en gezellig met Sonny de poolse dames bezig gehouden zowel aan de bar ,de zitruimte en beneden.
    Ook vandaag wordt het druk wand Louise en Simona komen weer terug.
    Marina was er niet gisteren, en Shakira heb ik een afscheidsbeurd gegeven en is daarna naar huis gegaan.

  17. #17
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard PHG 12 januari

    Voor het eerst in 2006 weer in PHG beland. Er waren al veel vrouwen zo rond 3u, en erg veel mooie types die ik nog niet ken. Na 5u werd dat alleen maar meer, wat de keuze nog moeilijker maakte. Hoe kies je nou tussen bijv Marina, Ela, Louisa, Susan, Katrina? Die Qual der Wahl...

    Uiteindelijk weer mijn eigen plan getrokken, en met Leyla, Sofie, Michelle en last but certainly not least Mandy enkele kamers bekeken.

    Kennisgemaakt met Sonny, die me zeer nuttige tips gaf en nog wat voor mij onbekende dames van een naam wist te voorzien, zoals Juliette en Mandy. Thanks, mate!

    Uiteindelijk met wat chocola, die een nasmaak had van Spaanse peper , die Mandy mij oraal toediende, toch richting kleedkastjes vertrokken, Sonny veilig achterlatend in de armen van Mandy :D.

  18. #18
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:52
    Berichten
    41.719
    Discussies
    4592
    Thanks
    46
    Thanked
    14.442 in 8.520 posts

    Standaard

    Is poolse Sandra er niet Je weet wel dat meisje wat al klaarkomt als ze de deurknop aanraakt....... Als dat namelijk het geval is dan moet ik maatregelen nemen in de auto.......er is er dan één niet te houden

    Groeten Willem:wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  19. #19
    Geregistreerd
    17 november 2005
    Last Online
    15 april 2024 @ 08:55
    Berichten
    485
    Discussies
    88
    Thanks
    2
    Thanked
    55 in 29 posts

    Standaard

    Naar wat ik vd week heb vernomen van Katja zal (schrei-schwein) Sandra binnenkort weer haar opwachting maken. Er is echter wel wat verbouwd aan haar voorgevel naar verluid...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
    Is poolse Sandra er niet Je weet wel dat meisje wat al klaarkomt als ze de deurknop aanraakt....... Als dat namelijk het geval is dan moet ik maatregelen nemen in de auto.......er is er dan één niet te houden

    Groeten Willem:wink:

  20. #20
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard Tweedaagse naar PGH Oedt, alles gepland, echter……

    Aan de bezoeken aan PHG deze week heb ik een belangrijk feit geleerd. Van je plannen komt niets terecht.

    Woensdag 11 januari:

    Met een lichaam vol met testosteron tegen het eind van de middag naar Oedt vertrokken.
    Wat is het toch altijd weer spannend zodra je daar de parkeerplaats oprijdt.
    Gauw omgekleed en naar de bar gegaan. Eerst een lekkere Latte Macchiato. Aan de bar in gesprek geraakt met twee zakenmannen uit Nederland, welke voor het eerst in PHG waren.
    Het waren echte YAB YUM gangers, wat bleek uit het gesprek. Kunnen we hier met credit- card betalen?, moeten we de drank voor de meisjes ook betalen?, waren o.a. vragen die aan mij gesteld werden. Ondanks mijn vijf weken Duitse saunaclub ervaring, voelde ik me op dat moment al een echte ervaren ijsbeer. De twee heren volledig bijgepraat en alvast de TA’s welke op dat moment aanwezig waren aanbevolen. En dan is het zo een uur later en vond het tijd om zelf eens op jacht te gaan. Ik had mijzelf deze dag voorgenomen om met Mandy en Julliette naar de kamer te gaan. Had beide dames al gespot en zag een mogelijkheid Mandy aan te spreken. Lukte net niet, een andere ijsbeer was mij net voor.

    Rond vijf uur arriveerde Lusto. Samen naar de bar en daar ontmoette we Horny-one. Heb ik daar ook een gezicht bij. Lusto was lustig op zoek naar Marina, echter deze dame bleek er vandaag niet te zijn. Ik was op zoek naar Mandy, want met haar wilde ik als eerste. Julliette wilde ik als laatste op de avond. Het risico is dan aanwezig dat mijn testosteron niveau een stuk lager is geworden, en bij Julliette heb ik niet veel van deze hormonen nodig om feest te hebben. Zij maakt namelijk andere hormonen bij mij los. Maar goed, geen Mandy te bespeuren. Na wat met Lusto te hebben geijsbeerd, samen de sauna ingedoken. Lusto en andere aanwezigen even lekker van mijn eucalyptus ausfluss laten genieten. Inmiddels waren er veel dames binnen gekomen. Bijna het hele Poolse gezelschap was er. Een ronde voor het eten lukte niet meer, dus naar het nachtcafé. Daar ontmoette we ook 11cc. Na het eten was het toch echt tijd geworden om wat te beginnen. Je moet immers de krachten goed verdelen. Juliette regelmatig gezien, echter steeds met een andere ijsbeer. Ook Mandy was regelmatig bezet. Toen maar eens gaan kijken bij het Poolse clubje. Lusto wist ook niet wie hij moest nemen. We zaten op de bank tussen de Poolse dames en 11cc kwam ons ook gezelschap houden. Zo tussen neus en lippen door vertelde hij, Ive is er ook weer he’ Ik reageerde direct, WAAR!!!!
    Hij wees mij Ive, en ze was vrij. Ik had gelezen dat deze dame een blasehase is, dus daar moest ik het fijne van weten. Ive was op dat moment vrij. Ben naar haar toegelopen, nauwelijks gedag tegen haar gezegd, en mijn eerste woorden tegen haar waren ”SLUSSEL HOLEN” We gingen naar blokhut 25. Heb de recensie elders geschreven. Men heeft niets teveel geschreven, wat een ervaring!. Na afloop me weer gemeld in de bar waar inmiddels Lusto klaar stond om met een nieuw Pools meisje de kamer op te gaan en 11cc had Ola op sleeptouw. Toen was Sonny even alleen, maar had die tijd ook wel even nodig om na de pijp actie van Ive weer een beetje op kracht te komen. Na een tijdje kwam Lusto met een big smile terug van de kamer, lag volgens mij niet aan dat nieuwe Poolse meisje, waarschijnlijk was er een ander Pools meisje in het spel.

    Inmiddels vorderde de avond en zag het ernaar uit dat planning van die dag geen werkelijkheid zou worden. Julliette was zeer druk en Mandy kwam alleen op het moment toen ik net van de kamer met Ive afkwam. Dus moest ik haar afwijzen. Toen werd de vraag al duidelijk, wat gaat het nog worden vanavond? Lusto zat er ook al wat lusteloos bij. Ik vroeg hem, wat gaan we doen?? Naar huis of nog een rondje maken. We twijfelden allebei hevig en heb Lusto toen een voorstel gedaan. “We gaan in ieder geval samen naar huis” Dat bleek later dan ook wel, we besloten samen een laatste ronde te nemen, Lusto wilde toch nog even het Loredana (Shakira) geheim onthutselen (voordat dit meisje naar huis zou gaan) en ik had wel zin gekregen in Kasia, een leuk blond meisje uit het Polen groepje. De laatste ronde gemaakt op kamer 4, wat me overigens zeer goed is bevallen met Kasia. Zij was schijnbaar ook tevreden met mij, want ik kreeg zomaar spontaan haar tel. Nummer. Lusto was ook heel positief over Shakira, dus achteraf geen spijt van de laatste ronde.

    Uiteindelijk weer tevreden naar huis gereden.

    Donderdag 12 januari:

    Voor deze dag houd ik het kort.
    Na mezelf weer van een witte badjas met handdoek te hebben voorzien, naar de bar voor een Latte Macchiato. Deze genuttigd op de bank waar ook het Poolse gezelschap zat. Het duurde niet lang voordat ik Kasia weer naast me had zitten. Het was woensdag goed (zeer goed) met haar bevallen en besloot haar dan ook maar eens te nemen met volle patroontassen. Wij (weer) naar kamer 4 en een geweldig uur met haar gehad. Na afloop was ik wel wat flauw geworden, dus moest er gegeten worden. Kwam goed uit, want het eten was net opgediend in het nachtcafé…… Eindelijk, daar kwam ze dan, Julliette en zowaar, ze had tijd voor mij. Tijdens het wachten in de rij even met haar bijgeklets en gaan eten. Tijdens het eten heb ik Randy ontmoet. Ook een gezellige ijsbeer met veel ervaring. Na het eten naar de bar en lekker naast Julliette gaan zitten. We hadden weer eens tijd voor elkaar. Ze was vrolijk en lief, natuurlijk haar de sleutel laten halen en heerlijk twee uur lang met deze dame op kamer 15 vertoefd. Ik ben volledig door mijn hoeven gegaan. WERELDS!! Ik was blind van liefde , maar dacht onmiddellijk aan mijn quote, Liefde kun je niet kopen!! Dus ik stond weer met beide benen op de grond.

    Het was inmiddels 22:00 uur geworden en ging nog ff nagenieten van het samenzijn met Julliette. Op een gegeven moment komt Randy bij me zitten, uitgeblust na een samenzijn met Mandy. Deze kwam ook nog eens bij ons zitten en later op mijn schoot. We kregen chocolaatjes met Spaanse peper nasmaak van haar, Had mijn hele strot in de brand staan van een chocolaatje:angryfire . Mandy was me hevig aan het teasen, echter moest haar helaas vertellen dat ik leeg was. Daar ging dus mijn grootste mogelijkheid om met haar te gaan. Sonny ging naar huis!

    Met toch de gedachten bij Julliette rustig naar huis gereden. Kreeg onderweg nog een belletje van Lusto, welke mij als ervaren ijsbeer een hart onder de riem toesprak. Thanks dude!


    BR,
    Sonny
    Laatst gewijzigd door Jorah Mormont; 13 januari 2006 om 17:22

  21. #21
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard persbericht

    Ja wat hier boven staat kan ik alleen maar bevestigen, Het was super woensdag.
    En het klopt Sandra komt over enkele weken terug met een lichte uitbouw.

    Sonny de foto,s komen nu elke dag binnen dus ik moet een weekend Polen plannen.

  22. #22
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:52
    Berichten
    41.719
    Discussies
    4592
    Thanks
    46
    Thanked
    14.442 in 8.520 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lusto
    En het klopt Sandra komt over enkele weken terug met een lichte uitbouw.
    Ik hou niet van uitbouwen Doe me aan de NMA en de bouwfraude denken. Zijn maar zo weinig geslaagde operaties. Jammer maar helaas pindakaas......

    W2
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  23. #23
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    13 november 2023 @ 15:23
    Locatie
    Limboland
    Berichten
    1.059
    Discussies
    37
    Thanks
    150
    Thanked
    106 in 47 posts

    Lächeln Wederom geweest ....

    Tja ik weet niet hoe ik het moet zeggen. Was gisteren (zaterdag) dus wederom in het clubhuis van deze site maar ergens begin ik me steeds meer af te vragen wat er een aantal mensen daar doen en mee bezig zijn. Zuipen, zuipen en een aantal vaste klanten die dan weer eens goed bot doen tegenover de bediening.......
    Voor mezelf geldt dat ik na een aantal minder leuke belevenissen in het verleden er meer en meer kom voor de lol en dat lukt bijzonder goed.

    Om te beginnen de aanwezigheidlijst van het forum, voor zover dan bekend bij mij...Willem2, H1 (al heb ik hem niet veel gezien ), JackD, Johnny Bravo, Babbel, Bitchhunter, NKG, Mr Abgeblitzt Bredero :teuflisch , Robin, George36, Lindberg en Willi69, die getwee-en de club verlieten daar ze niet tevreden waren met het aanbod en hun plannen gingen smeden in GT en wellicht nog een aantal anderen die ik niet ken(de).
    Het was inderdaad ook erg vol toen ik binnenkwam tegen 6 uur en de opkomst van de meiden was niet echt groot te noemen, maar ach kwaliteit is ook wat meer waard dan kwantiteit.
    Een snelle kennersblik (voor zover ik die heb) liet al zien dat er wel een aantal potentiele kandidaten waren voor mezelf dus was ik al een tevreden mens bij voorbaat. Uit gewoonte even de ronde gemaakt en de rest van de ijsberenfamilie begroet (voor zover ze niet actief waren) en met een drankje gaan wachten op het eten. Dit kwam tegen 8 uur en voor mij deze keer geen succes....wederom salades (me wil warme groenten ), aardappels en Hackbraten met megaveel peper in en nog Schweinefleisch.
    Aangezien me PHG breur ook genoeg had met ze eigen bord bleef dr dus een halfvol bord over. Net voor het eten deed zich echter het lichtpuntje voor dat er een dame binnenkam die ik eigenlijk wel hoopte te treffen op voorhand. Kleine Kim (Letland) had ik dan ook snel bij dr lurven en een afspraak gemaakt die dan ook tegen half 10 werd doorgevoerd.
    Tja dat ik later op de avond (op haar wens) nog eens met dr ben gegaan laat weinig te raden over of ik een tevreden ijsbeer was . Zelfs mijn enige echte favo Thekenfrau bevestigde tussen de twee kamergangen door dat zij ook wist dat Kim een zeer leuke meid was....tja die overeenkomst hebben we dan al.....en mijn fantasie is dan ook nu vastgezet
    Tussendoor nog gesaunad (buitensauna met H1's Aufguss), gedouched en een Virgin Colada gehad die ik nog tegoed had van een weddenschap met Johnny Bravo . Bredero deed ook verwoede pogingen om het record 'abgeblitzt werden' te verbreken bij de bloedmooie Cindy. Juist dat heeft mij al tijden geleden laten besluiten van haar af te zien al kan ik het niet nalaten haar een goedkeurende blik toe te werpen als ik haar zie, die ze dan trouwens vakkundig ontwijkt.
    Na al het gesport, gedrink en eten werden we tegen half drie door Janine toch gemaand op te rotten....HOLLÄNDERRRRRR :D , FEIERABENDDDDD ! Nadine en Vivian teleurgesteld achterlatend omdat ze de luistersessie via de Ipods van NKG en JB moesten stopzetten.
    Klinkt wel leuk als ze dan proberen ....Heb je even voor mij ...mee te zingen :D

    Tot weer eens in de blije tuin :wink:
    Laatst gewijzigd door Willem2; 15 januari 2006 om 13:35
    Wie het laatst lacht, die lacht ook :wink:

  24. #24
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:31
    Berichten
    3.163
    Discussies
    63
    Thanks
    273
    Thanked
    2.047 in 987 posts

    Standaard

    Het algemene verhaaltje is eigelijk al door scoob gedaan. Eigelijk vond ik gisteren met name tegen de avond de sfeer snel minder worden. Door het grote aantal ijsberen waren de dames niet in goede doen. Lange gezichten, klanten die ook afgewezen werden omdat ze teveel gedronken hadden,echte vrijdagavond taferelen.Daar ik enkele dames zeer goed ken, zag ik aan de gezichten dat het niet goed zat. Ik vond het ontdanks het grote aantal forumleden (wat wel weer enige zaken goed maakte) een zeer matige avond. Eten,drinken,massage bediening etc. was natuurlijk (weer) super niets op aan te merken!

  25. #25
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:52
    Berichten
    41.719
    Discussies
    4592
    Thanks
    46
    Thanked
    14.442 in 8.520 posts

    Standaard

    In totaal waren er 50 dames maar ik heb de volgende dames gezien : Angela, Anna, Bianca,Chantal, Cindy,Dana, Doris, Elena, Emilia , Gina (? nieuw), Heike, Jacky, Jeanet, Julia, Juliette, Kasia, Katharina, Kim , Laura, Lavinja, Lidia, Louisa, Mandy , Mara, Marina, Melanie,Monique, Natasa, Nicky, Ola , Patricia, Renate, Suzie, Vera.
    Een turkse met de naam klinkend als öcelan en lijkend op de oudere zus van Natasa.
    Renata/Renate is een roemeense blonde die zegt hongaarse te zijn en ze werkt samen met een donkerharige zigeuner-achtig vrouwtje. Buttinthesky en Goodbar zullen jullie wel extra inlichten
    Maar ik mis nogal wat namen..... (hulp bitte)

    Groeten W2 die nog wle met meer verslag zal komen. :wink:
    Laatst gewijzigd door Willem2; 15 januari 2006 om 22:08
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

 

 
Pagina 1 van 9 12345 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:51.

FKK Artemis 468*60   Freude 468*60