Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 51 t/m 59 van 59

Discussie: Pistol Pete

  1. #51
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    Vrijdag moest Maria al vroeg weg. We hadden om 07.00 uur ontbijt en daarvoor nog afscheidssex, lekker en ietsje verdrietig tegelijk. Voor mij de gelegenheid de laatste drie dagen nieuwe meiden te scoren. nadat Maria vertrok moest ik eerst nog wat uurtjes slaap inhalen. Maar in de middag was ik alweer in het parkje. Gelukkig was Carlos nog in Santiago de Cuba, want inmiddels begon hij wat teveel te vragen. Doordat hij vaak en veel bij mij was bestelde ik alle drankjes en snacks dubbel...Rond een uur of drie, in de prangende hitte van het park trof ik een bloedmooie doonkergekleurde dame met een superlolitafiguur. We raakten wat aan de praat en mijn testosteronspiegel steeg acuut. Een heerlijk aperatiefje diende zich aan, althans zo leek het. We togen naar mijn habitacion alwaar ze zich uitkleedde. Ze bleek hangtietjes en een zeer slap buikje te hebben. Ik besloot haar te bedanken en gaf haar drie cuc voor de moeite. Ik liep even later ook weer terug en op nog geen 150 meter van mijn huis zat Jo-Andra in het andere parkje. Ze was iets voller maar zeker niet dik. Ze had een lichtbruine huid met groene ogen. Ze droeg een leggin en een wat wijd zittend truitje die inkijk mogelijk maakte op het moment dat ze iets voorover boog. En zo gebeurde het dat ik binnen 10 minuten weer aanbelde bij mijn casa en de huiseigenaar vreemd opkeek. Die moet wel gek zijn, zou hij zeker gedacht hebben.

    Jo-Andra bleek een heerlijke meid te zijn 20 jaartjes jong met een modellengezicht. We waren nog geen half uur bezig of Enrique belde mij. Hij was bijna in de stad en wou mij ophalen om bij hem thuis te komen eten. Ook wou hij mij kennis laten maken met een meisje die drie huizen bij hem vandaan woonde. Ik zei hem dat hij nog een uurtje moest wachten maar na het eerste hoogtepunt besloot ik het er bij te laten en met mijn nieuwbakken vriend mee te gaan. Ik sprak met Jo- Andra af haar de volgende dag te bellen maar daar is het niet meer van gekomen. Op zaterdagavond was ik haar eigenlijk een beetje vergeten en koos er voor de drukte in het park op te zoeken, het enige foutje in een perfecte vakante, maar daarover later meer. Op de vrijdagmiddag rond 16 uur ging ik mee met Enrique naar zijn woonplaats. We zouden eerst eten en rond 18.30 zou Jamilla komen waarna ik met Jamilla zou kennismaken. Omdat het heel erg regende werd het plan gewijzigd. Pas tegen 20 uur werd het droog maar het stoffige stadje was nog erg modderig. Jamilla stond nog op haar veranda toen we langzaam langsreden. Omdat er allerlei familie bij stond konden we haar niet roepen maar ze begreep de hint toen wij langzaam voorbij reden. 10 minuten later liep ze de straat door met een vriendin en stapte ze in. We reden naar een plekje waar we rustig konden kletsen. Het was een hele spontane meid en erg mooi en naturel. Helaas kon ze die avond niet mee maar zaterdagochtend zou ze mee met Enrique als hij vroeg in de ochtend zou gaan werken. Helaas liep het anders en kon jamilla niet mee. Ze woont nog bij haar moeder in en had geen goede smoes om plots de nacht weg te blijven. Maar ook zaterdagochtend lukte niet. uiteindelijk ontmoeten we elkaar weer zaterdagavond. Maar niet nadat ik zaterdagmiddag de 18-jarige Liane ontmoette. het was ca. 14 uur op de zaterdag en ik was verkocht toen ik haar zag. een kopie van Elianisa maar zo mogelijk nog mooier en alweer superslank met een brutaal koppie. zoals gewoon weer prima sex. zo jong en zo goed. Ik besloot het bij 1 hoogtepunt in 1,5 uur te houden denkend aan de uitgestelde date met Jamilla. Liane vertrok na een heerlijke 1,5 uur (25 Cuc/ 20 euro) sex.

    Een uurtje later kwam Enrique mij halen en na een half uur rijden arriveerden we bij hem thuis alwaar Jamilla al op mij wachtte. we gingen op de grote schommelstoel zitten voor een romantisch kwartiertje. Hoewel we ons hadden kunnen terugtrekken in een kamer in het huis van Enrique koos ik er voor een habitacion elders voor 2 a 3 uurtjes te nemen. Jamilla is geen profi en had slechts een vriendje gehad. maar in bed onpopte ze zich tot een gfe knuffelmeid. En dat kon ik wel gebruiken, ff heerlijk knuffelen en intens tongen. na een uurtje aten we een snack en drankje en waren we klaar voor de tweede ronde. Ongelofelijk hoe speciaal dit was, heel anders dan neuken met een puta. Ze ging vol vaar haar eigen genot mij daarbij niet vergetend. ik moest we tien keer de vraag 'te guste? met si beantwoordden. Nadat zij gekomen was gingen bij mij ook de remmen los en lagen we nog een kwartiertje na te genieten. Het hoogtepunt van de afgelopen 10 dagen.

    zaterdagavond tegen 23 uur was ik weer in mijn appartement. Ik besloot toch nog eens te kijken in het park. Het had heel veel geregend in de stad en daardoor was het nog behoorlijk rustig. Er waren wel mooie meiden maar die waren niet beschikbaar. Tegen een uur of 1 in de nacht besloot ik terug te gaan naar mijn appartement, nog net niet oververmoeid. de volgende dag, de zondag vlieg ik weer terug....helaas was ik Jo- andra vergeten, om 11 uur belde ze me op. Helaas de taxi was al besteld voor de terugreis.

    The end...

  2. Onderstaande 12 leden hebben Pistol Pete bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (23 september 2013),hansdordt (23 september 2013),jacky pakutra (23 september 2013),Knabbel (23 september 2013),LittleJoe (24 september 2013),MichelJ (26 september 2013),MiniME (23 september 2013),rob45 (27 september 2013),savesexer (23 september 2013),SFL (23 september 2013),vakantieganger24 (30 september 2013),vrije jongen (23 september 2013)

  3. #52
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard Tijd voor lijstjes.....

    Het is weer tijd voor lijstjes....

    Top 2013 duitse clubs.

    1. Emanuela, Magnum

    Geen enkele dame heb ik in 2013 vaker bemind in een club.vanaf april 2013 moet dat zeker een keer of 40 geweest zijn. Een prima uiterlijk gekoppeld aan uitstekende bedprestaties. Helaas heeft ze mij onlangs de bons gegeven maar dat kan niet verhinderen dat ze mijn eerste plek in mijn top 2013 van clubmeiden bezet.

    2. Lara Living Room
    Lara ken ik al 2 jaar en ook in 2013 heeft ze mij herhaaldelijk getracteerd op topsex. Ik heb de deur in 2013 niet meer platgelopen bij living room maar Lara is daar zeker geen debet aan. Alle vele tientallen keren dat ik haar in 2012 en 2013 bezocht waren onveranderd goed. Nooit een teleurstelling, altijd zeer hoge kwaliteit.

    3. Irina, eden/ Finca Erotica
    Nog zo een oldie, ergens in april 2011 leren kennen en nog steeds is ze zo gek als een deur. Met haar fratsen weet ze mij altijd weer te verleiden. Goed voor een derde plaats maar de nummers 1 tot en met drie ontlopen elkaar maar zeer weinig.

    4. Renata, Villa Venus
    Een nieuwkomertje, voor mij en ook voor haar in het clubleven. In de enkele weken dat we elkaar kennen hebben we al heel wat met elkaar beleefd. Een hele leuke en sexy meid waar ik in 2014 nog heel veel van hoop te genieten.

    5. Bonny, Dolce Vita
    Tot april 2013 leek het erop dat Bonny mijn nr. 1 2013 zou worden. Ik was wekelijks minimaal twee keer in Dolce vita en Bonny stond altijd op het programma, soms zelfs twee sessies op 1 dag. Ik weet niet wat het is met mij maar ook aan deze vrijwel perfecte sexdates kwam een einde. Bonny ontdekte dat je ook met veel minder inspanning geld kon verdienen met haar looks. Ja dan is de bekoring bij PP snel over.

    6. Lilly, Venus
    Een meid in de categorie 'Irene' bij tijden doldwaas. Maar nu ik haar wast vaker heb gezien zie ik ook haar gevoelige kant. Een toppertje die als ik haar blijf zien in 2014 wel eens zeer hoog kan eindigen.

    7. Lisa, Living Room
    Tja, Lisa leek de opvolger van Bonny maar verdween even snel van he toneel als ze gekomen was. De eerste sessies perfect maar daarna al snel weinig inspanning maar willen leveren. Toch hebben die eerste sessies diepe indruk achtergelaten en vergeef ik haar dat ze later haar problemen de boventoon gaf. En toen ze een gratis telefoon dacht te scoren als kadootje was het over. Helaas maar de herinnering blijft.

    8. Andrea, h7 / Magnum
    Een ongelooflijke lolita met een uitstraling van een 16-jarige, schuchter en ingetogen. Ik was totaal verkocht door haar looks. Helaas bleek er een wanverhouding te bestaan tussen Pula en Pizda waardoor na drie sessies pijnlijden er niet meer volgden. Een snoepje.

    9. Dani, Magnum
    Mijn nr. 2 in magnum. Op de kamer een topattractie. De eerste keren deed deze anfangerin zelfs FT zonder meerprijs. Haar presales zijn ongekend en daar zij vrijwel geen klant neen tegen. Dani op je schoot betekende al snel haar sensuele hand om je lul en tong in je mond. Als haar bambi-ogen je aankijken weet je dat een half uurtje kameren niet geweigerd kan worden. Toch staat ze niet hoger ondanks de vele sessies die ik met haar heb gehad, in de slipstream van Emannuela pakte ik vaak een half uurtje met haar mee, heeft ze ook iets sletterigs wat ik juist minder waardeer.

    10. Nicola, Acapulco
    Ook een nieuwkomertje. Een super mini lolitaatje, pistollady pur sang. En naast de heerlijke sex ook een hele leuke meid met wie je aangenaam kan keuvelen. Deze dame zal in 2014 vast flink gaan stijgen.

    11. Andrea, Bu. World
    Ook weer zo een lolitaatje, 26 jaar oud maar de looks van een 19-jarige en uiteraard superslank en a cupjes. Dit jaar ben ik maar drie keer in World geweest maar alle keren stond zij op het programma. Topsex.

    12. Anca, H. 7
    Een dame met veel potentie die ik in H7 heb leren kennen maar helaas snel vertrok naar een club in Stuttgart. Een enkele keer is ze nog enkele dagen in H7 en krijg ik via facebook een berichtje van haar. Drie maal raden waar PP dan heen gaat.

    13. Chantal, Krefeld
    Een hele mooie meid die ik leerde kennen via de site girl-finden.de. Haar looks op de fotootjes trokken mij aan en haar kamerprestaties bleken uitmuntend. Inmiddels werkt ze elders en ben ik haar 'kwijt geraakt'.

    14. Paula, H7 / Babylon
    Een superhotte slet in de goede zin van het woord. In haar begintijd heb ik haar diverse malen gebangd maar na enige keren was ik minder aangetrokken tot haar. In Babylon kwam ze zelfs niet meer op mijn to do list voor.

    15. Kathi, Angelique.
    Een superzachte en eeuwig pril en onschuldig ogend meisje. Ik ken haar vanaf haar allereerste begin in het clubleven en als ik in Angelique ben, wat niet vaak het geval is, staat ze zeker op de lijst.



    latin top 2013

    1. Nayre . Bra
    Met deze meid ben ik in 2012 en 2013 in totaal 12 weken verdeeld over 6 perioden samen geweest. Drie keer verbleef zij bij mij in mijn hotel in Fortaleza en de laatste drie keer verbleef ze bij mij thuis. Een hele bijzondere meid die ik heb zien veranderen in een schuchtere nieuwkomer tot een geharde GDP (garota de program) tijdens ons laatste samenzijn. Het sprookje klapte in maart 2013 als een zeepbel uiteen. Maar toch heb ik voornamelijk zeer aangename herinneringen aan haar. Door haar werk in de zippy bar in Fortaleze leerde zij in de tijd klanten kennen over de hele wereld die allemaal wilden dat zij hun land kwamen bezoeken. Tot dan was ik de enige bij wie ze wou komen en ook nog zonder betaling vanaf de tweede periode. Nu is ze over die vrees heen en reist over de hele wereld. Onlangs was ze nog in Bangkok. Ik prijs me gelukkig haar in haar eerste prille jaren te hebben gekend.

    2. Ellianis . Cu
    Ellianis is qua gevoel gelijk aan Nayre .Bra in haar begintijd. In september 2013 ontmoet en de vonk sloeg meteen over. Zij is ook een zeer fraaie verschijning. Over de email hebben we regelmatig contact en zij spreekt er over dat ze mij thuis wil opzoeken (jaaa, ik betaal het ticket) hetgeen misschien in juni 14 gaat gebeuren als de cubaanse autoriteiten willen meewerken.

    3. Dayanis . Cu
    Met haar verschijning zou deze 21-jarige het zonder meer op miss verkiezingen goed kunnen doen. Ik ontmoette haar in december 2012 in een club in Havana en dat beviel zo goed dat ik in maar 2013 zelfs 10 dagen met haar verbleef in Hlguin, een stadje op 800 km van Havana en zo een 400 km bij haar ouderlijk adres. Tijdens mijn laatste cuba bezoek waren er weer andere sterren aan het firmament en had ik letterlijk geen tijd voor Dayanis wat zou betekenen dat ik haar moest ophalen bij haar ouders 400 km weg hetgeen me 3 dagen zou kosten. Toch hoop ik haar weer te treffen hoewel ze nu boos is omdat ik haar niet meer heb opgezocht tijdens mijn laatste cuba trip en is het email contact verbroken.

    4. Aliouschka .Cu
    Met Aliouschka heb ik vermoedelijk de beste sex ooit gehad. Haar uiterlijk pastte niet helemaal in het pistolplaatje maar de overgave en intensiteit waarmee wij sex hadden was verbluffend. Helaas moest ze na twee dagen weer weg en zou ik haar niet meer zien. Eeuwig zonde.

    5. Maria . Cu
    Een heerlijke superlolita met miniscule a-cupjes, zo klein en toch welgevormd. Maria is geen puta maar een college studente, aan de sex is het niet te merken. Tijdens mijn laatste cuba-trip zijn we een dag of drie a vier samengeweest, een heerlijke tijd. Als ik eind van dit jaar weer en korte tijd in cuba ben zal ik zeker haar weer zien.


    6. Jamilla . Cu
    In december zal zij de leading lady worden als ik weer in cuba ben. Geen puta maar een gewone baan. Heeft totaal geen ervaring met betaalde sex. Om die reden viel het mij zelfs moeilijk haar te betalen na ons dagje samen. Hele tedere sex, echte GFE.


    7. Marla .Cu
    Een hele leuke lachebek, 19 jaartjes oud. We hebben via de email afgeproken elkaar in december weer te zien, ik zie er naar uit. Ze zal dan zeker stijgen op de lijst volgend jaar.

    8. Lady .Cu
    Wow, een super girl next door met een verbluffende look en heerlijke sex. Helaas maar een nachtje mee geweest maar wie weet.

    9. Amalia .Cu
    Amalia zal ik herinneren als een van mijn beste blowjobs ever. Die meid kan pijpen. Zeldzaam goed.

    10. Jo-Andra .Cu
    De vergeten meid. Door al het sex geweld tijdens mijn laatste cuba trip was ik vergeten dat ik van deze dame na onze eerste sessie een telefoonnummer had gekregen. De sessie, slechts een uurtje, was erg goed en voelde me oerstom toen ik op de laatste zaterdag niet op het idee gekomen was haar te daten. Toen ze mij op de zondag belde stond ik al gepakt en gezakt op het punt de terugreis te aanvaarden.



    Overall super top 5.

    1 Nayre

    2 Ellianis

    3 emmanuela

    4. Dayanis

    5. Lara



    Top 5 nieuwkomers. De laatste maanden heb ik enkele nieuwe meiden getroffen die qua potentie heel goed kunnen doordringen in 2014 op een plek hoog op mijn lijst.

    1. Miruna .ro VM

    2. Daria .ro Alina

    3. Maya .ro Venus

    4. Francesca .bu VM

    5. Angel .ro Eden

  4. Onderstaande 5 leden hebben Pistol Pete bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (23 november 2013),hansdordt (22 november 2013),MiniME (23 november 2013),Snor (22 november 2013),Wijze grijze (22 november 2013)

  5. #53
    Geregistreerd
    2 september 2010
    Last Online
    Vandaag @ 05:00
    Locatie
    De Peel
    Berichten
    1.175
    Discussies
    50
    Thanks
    1.137
    Thanked
    1.106 in 488 posts

    Standaard

    Als ik jouw was ging ik in Rio op stap i.p.v. lijstjes tikken. Dat kan altijd nog.

    Veel plezier aldaar
    Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.

    http://www.youtube.com/watch?v=BszIZjYzMDQ

    Een vrouw en een fiets, is altijd iets!

  6. #54
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    lol, dit had ik al enkele weken op de plank liggen...Het regent zachtjes in Rio en ik wacht tot de buien over zijn....

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ricardo Banana Bekijk bericht
    Als ik jouw was ging ik in Rio op stap i.p.v. lijstjes tikken. Dat kan altijd nog.

    Veel plezier aldaar

  7. Onderstaande leden hebben Pistol Pete bedankt voor deze bijdrage:

    Ricardo Banana (22 november 2013)

  8. #55
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    1978 - Franki Valli - Grease

    http://http://m.youtube.com/watch?v=zFmkM6YXOqo


    Het jaar 1978, ik was nog amper 12 jaar maar al wel oh zo geil, en voor het eerst verliefd. Grease was in die tijd een wereldhit en altijd doen de tonen van deze song mij die tijd weer terugvoelen. Sinds die tijd heb ik dit nummer vele honderden keren beluisterd. En, gister weer enkele keren terugrijdend naar huis na een topavond met mijn nieuwste nr. 1.

    Wat een heerlijk gevoel, wat een fantastische meid. Ik was haar even uit het oog verloren nadat ik al een keer of 6 met haar was geweest in de club. Maar haar terugkeer naar Roemenie maakte een einde aan die aangename tijd. Zondagavond laat meldde ze zich op facebook, ze was terug. Na een uitgebreide chatsessie voelde ik wat kriebels. We spraken af op de maandagavond om 20 uur, ik moest nog even flink doorrijden op de duitse autobahn om dat te halen maar ik wou haar dolgraag weer zien.

    Het werd een avond uit 1 stuk, om half twaalf verliet ik de club in extase. Wat een geweldige meid. Roemeens, uiteraard. Die avond heb ik uren naast haar gelegen en haar overal gestreeld en gekust. Haar kutje is boterzacht en honingzoet. Haar huid is zonder onvolkomenheden of het moet zijn dat ene littekentje na een blindedarm operatie, verder geheel maagdelijk zonder tattoo of piercing. Betere, intieme sex dan met haar heb ik zelden gehad. Een uitzonderlijke schoonheid a la Mona Lisa, mysterieus en perfect.

    Maar nog meer dan haar uiterlijk viel ik als een blok voor haar innerlijk. Pril en ietwat schuchter en zich nog immer verbazend over de wereld waar ze een maand of twee geleden in terecht is gekomen. Ze is ontwapenend eerlijk en past eigenlijk helemaal niet in de scene. Ze is te lief, te zacht, te goed. Ik ken haar sinds haar tweede clubdag en heb nimmer de euvele moed gehad over dit tedere schepsel te spreken. Bang dat andere jakhazen zoals ik, zich op haar zullen storten. Maar dat gebeurt natuurlijk al lang. Gisteren had ik plots weer dat verliefdheidsgevoel dat ik eigenlijk twee keer echt heb gehad in mijn recente herenlopersbestaan. In 2007 met de Roemeense Michaela in Alkmaar. Maanden liep ik de deur bij haar plat totdat ze naar Amsterdam verhuisde en het Amsterdamse servicenivo direct overnam. En in 2009-2010 Lavinia in VV en LR totdat zij in Krefeld en Dusseldorf in Duistere puffs terechtkwam. En nu dus weer. Gelukkig zal het niet lang duren want over enkele weken gaat ze terug naar Roemenie. Komende zaterdag een eerste ontmoeting buiten de club, we zullen een concert bijwonen in Bochum van haar favoriete zanger Mihaila Piticu. Maar PP is nuchter genoeg om te beseffen dat het een perfecte illusie is met deze nog maar 19-jarige parel. Mijn devies is: genieten met volle teugen zolang het kan. Vanavond weer, dus .


    Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
    Laatst gewijzigd door Pistol Pete; 25 februari 2014 om 10:39

  9. Onderstaande leden hebben Pistol Pete bedankt voor deze bijdrage:

    Smouse (25 februari 2014)

  10. #56
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard Aqui em Cuba

    Aqui em Cuba.


    Waar ik op enkele uitzonderingen na in Duitsland wat minder topervaringen heb de laatste maanden was Cuba weer fabelhaft. Cuba is en blijft het Walhalla voor pistolmeiden. Op straat kom je achter elkaar zeer fraaie exemplaren tegen. Hier een kort verslag van mijn laatste Cubareis.
    Op de Woensdagmiddag aangekomen en opgehaald door mijn, inmiddels tot goede vriend gepromoveerde taxichauffeur. Ik had gepland de eerste drie dagen in Holguin te wandelen en daarna naar een verder gelegen stadje, waar ook mijn chauffeur woont, door te reizen om daar mij novia Jenny weer te ontmoeten. Ik had haar verteld dat ik enkele dagen later zou komen om zo nog even wat nieuwe dames te kunnen ontmoeten. Maar mijn vriend stond er op dat ik de eerste dag bij hem en zijn familie zou blijven. Beleefdheidshalve kon ik dat niet weigeren, hij had de eerst volgende dag speciaal vrij gepland. Ik was best wel moe van de vlucht dus vond het eigenlijk wel ok. Het werden uiteindelijk twee dagen en dat beviel vooral zijn vrouw niet zo goed. Zij wist inmiddels dat ik weer op vrouwenjacht ging en verdacht haar man er van ook mee te doen. Dat hij de afgelopen 20 jaar van hun huwelijk vele honderden vrouwen had gehad wist zijn, ocharme, vrouw kennelijk niet of wou het niet weten. Want in die twee dagen hebben we heel wat pogingen gedaan een meid aan de haak te slaan. Veel geluk had ik dit keer niet. Slechts Adriana, een oude (jonge) bekende van mijn vorige trip gaf acte de presence. Zo bleef de jacht de eerste twee dagen wat beperkt.

    Vrijdagochtend vertrok ik naar Holguin en alwaar ik voor 30 Cuc per dag een keurig appartementje betrok incluis een hospita, type oude vrijster. Op mijn eerste ronde door het centrum trof ik Lilly, een 18-jarige meid waar ik uiteindelijk na heel wat kletsen van af zag. Dat ik later een hele trip met haar zou maken wist ik toen nog niet. Op de vrijdag wezen mijn Duitse 'vriend' (collega sextoerist die ik in het vliegtuig leerde kennen) en ik haar en haar vriendin af. Uiteindelijk trof ik een 21 jarige skinny halfbloed mulatta Cubaanse met een mega body maar een ietwat minder fraai gezicht. Ze was bereid de hele nacht te blijven voor 30 Cuc en dat is toch een fooi naar Nederlandse begrippen. Hier in Cuba is het voor velen een maandsalaris. Het werd een romantische avond waar de spetters van afvlogen maar toch viel haar uiterlijk mij iets tegen. Het gezicht deed te veel af van het geheel en er lopen hier zoveel spetters rond dat je je niet snel wil binden aan een dvp met een wat minder perfect uiterlijk. Maar de sex had een zeer hoog GFE gehalte dus bij gelegenheid zal ik zeker op herhaling gaan.

    Inmiddels had ik vernomen dat mijn vaste dame Jenny pas maandag uit Havana terug zou komen dus ik was nog wat langer vrijgezel. Op de zaterdag trof ik Lilly weer en ze had nu beduidend sexier kleren aan, met flink wat inkijkmogelijkheden zeg maar. Nu was ik vrij snel verkocht. We besloten naar mijn appartement te lopen. Ik voorop en zij volgend op zo een 50 meter. Over straat lopen met een toerist schijnt voor de dames nog altijd een risico te zijn. In je appartement , in een restaurant of in een disco is er geen risico en hoeft er geen afstand te zijn. Een fraai staaltje van de dubbele moraal in Cuba, waar bijv. Reggaeton officieel verboden is maar als je op straat rondloopt hoor je niet anders. Vergelijkbaar met prostitutie dus.

    Met Lilly had ik een voltreffer. We hadden 3 uur afgesproken voor 40 Cuc, relatief duur voor Cubaanse begrippen maar ze had me helemaal opgegeild in de bar 'La Begonia'. Na twee uur non stop GFE afgewisseld met stevige PSE was ik helemaal afgepeigerd. Als een dood hondje begeleidde ik haar naar beneden en viel daarna al snel als een blok in slaap.

    De zondag kwam traag op gang. Om dit te voorkomen had ik om 11 uur afgesproken Lilly te ontmoeten maar die kwam pas uren later in La Begonia aankakken. Ik had na enige tijd gezelschap gekregen van Marco, de Duitse vriend. Hij werd aan het lijntje gehouden door zijn Cubaanse vriendin die er (uiteraard zou ik bijna zeggen) ook een Cubaanse vriend op na bleek te houden. Beetje naïef dat hij daar van slag over is maar bij mij kon hij zijn ei kwijt. Rond half drie kwam Lily op de fiets aan. Na een half uur besloten we de sessie van gister te herhalen. Vooral de sex onder de douche zal me nog lang bijblijven. Wat een heerlijk mokkel is die Lilly. Als ik eind September weer in Cuba ben zal zij een van mijn vaste keuzes zijn. Tijdens deze trip zou ik haar nog een keer treffen en wel op de hele dinsdag toen we samen naar het strand gingen inclusief de dinsdagnacht, ze bleef de hele nacht bij mij en dat werd een prima ervaring. Daarna besloot ik haar te parkeren omdat ik inmiddels een andere absolute topdame aan de haak had geslagen, de eveneens 18-jarige super-petite lolita Yasmin. Na een wat mislukte maandagnacht in de discotheek Casa de la Musica liep ik tegen haar aan in het centrale park in Holguin rond 01 uur in de morgen. In de discotheek had ik weinig succes. Twee keer viste ik achter het net met twee hele mooie meiden die beide keren voor mijn neus weggekaapt werden. Ik had wel langdurig contact met een andere hele mooie meid maar toen die over haar twee dochtertjes begon te praten en over problemen haakte ik af. Ik ben en blijf een sextoerist in Cuba en geen maatschappelijk werker. Bovendien vermoedde ik dat haar in de strakke dress fraai ogende tietjes en buik door de zwangerschappen te lijden hadden gehad. Nee dus, na een 10 minuten durende laatste wanhoopspoging (ai, lekker tongen kon ze wel) gaf ze het op. Ik verliet de disco en kwam direct superlolita Yasmin tegen. Ik was direct verkocht, dit was een schot in de roos. Helaas kon ze maar twee uur en niet de hele nacht maar wat een uurtjes werden me dat. Die meid gaf zich helemaal en neukte alsof ze maanden droog gestaan had. Ze ging vol voor haar eigen genot en wisselde GFE af met keiharde pornosex. Helaas vloog de tijd voorbij en kon ze de dinsdag nacht mij niet ontmoeten. Wel op de woensdag en rest van de week. Woensdag en donderdag ontmoette ik haar telkens om 23 uur en bleef ze bij mij tot de volgende ochtend. Het was dat mijn vaste dame roet door het eten zou strooien en mijn budget wel behoorlijk snel opraakte dat ik besloot na de donderdag voorlopig afscheid te nemen van Yasmin. Ik had samen met mijn vaste dame Jenny een huisje gehuurd aan het strand en we zouden daar samen blijven gedurende enkele dagen tot mijn vertrek. Met haar heb ik een speciale band opgebouwd, zo kom ik ook bij haar ouders thuis. De sex met deze meid is ook weergaloos en ze heeft altijd zin, dus bijzonder geschikt voor langere dates. Na drie heerlijke dagen en nachten was het weer voorbij. Het was weer een uitstekende trip waarbij ik twee nieuwe toppers heb ontmoet die ik zeker op mijn volgende trip in September weer zal ontmoeten. Cuba is en blijft een sexparadijs loaded met pistolitas en zal mij spoedig weer zien.


  11. Onderstaande 9 leden hebben Pistol Pete bedankt voor deze bijdrage:

    jacky pakutra (14 juni 2014),lustman (29 juni 2014),Megaboob (14 juni 2014),NiPi (18 juli 2014),noglangnietuitgewandeld (15 juni 2014),savesexer ( 4 oktober 2014),Snor (15 juni 2014),Stief (27 juni 2014),Wijze grijze (14 juni 2014)

  12. #57
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard

    PP in Cuba, oktober 2014.

    Cuba dag 1.

    Het gaat altijd anders dan gepland in Cuba. Al bij aankomst had mijn Cubaanse vriend 2 chicas meegebracht naar de luchthaven toen hij me kwam ophalen. Eentje kende ik al van twee voorgaande reizen. Zij is wel knap, is licht getint en kleine b-cupjes maar erg passief en ik had de laatste keer besloten dat ik haar pas zou herhalen als ik niemand anders kon vinden. Een situatie die zich niet snel zal voordoen. En de ander was voor mij te mollig. Velen zouden haar aantrekkelijk vinden maar het wulpse type is niet mijn ding. Ik moest mijn vriend maar meer de meiden teleurstellen. Geen dinero vandaag, en zo sloeg ik het aanbod voor een trio waar velen vingerlikkend voor zouden gaan, af.

    Toen ik uiteindelijk rond 19 uur bij mijn appartement kwam begon het al lichtjes te regenenen hetgeen al snel overging in plensbuien. Helaas lukte het niet mijn toppertje van de vorige keer, lilly genaamd, te bereiken. Een man nam op en die kende haar niet. Het ziet er naar uit dat ik 1 van de 4 toppertjes van mijn lijst moet schrappen. De andere drie moet ik overdag opzoeken/ afspreken.

    Het meestal behoorlijk drukke Parque Central bleek compleet leeggespoeld door de regen en het zou nog enkele uren duren voordat het parkje weer volliep met mensen, stelletjes, opgeschoten jeugd, mannen, jinetetas en jineteras, profis, semiprofis en nonprofis. En in deze potpourri moest PP zijn date voor de nacht vinden. Het was op deze dag en door het weer niet heel erg druk. Ik spotte zo een 4 of 5 dames die mijn aandacht trokken. Ik ging naast 2 op een bankje zitten en al snel kwam er een derde, piepjonge lolita bijzitten. De dames kwebbelden volop en er leek geen einde aan te komen. Ik zat er zo een 30 minuten naast en besloot mijn kans om me in het gesprek te mengen af te wachten. Toen er weer wat regendruppels begonnen te vallen besloot ik niet langer te wachten. De dames bleken 22, 20 en 18 jaar te zijn. De lolita (superslank, 1,60 m en max 40 kg met een o zo onschuldig koppie) van 18 leek wel 14 en had geen identiteits bewijs bij zich ( vergeten mee te nemen) en was dus ws ook 14 jaar of in ieder geval ver onder de age of consent. Geen optie dus maar de dame van 20 vond ik veel interessanter.

    Zij droeg een strakke korte spijkershort en een wit diep uitgesneden topje met daarin een grote ronde ring verwerkt die plagend een deel van haar, niet door een bh ondersteunde borsten, zichtbaar maakten. Ze heeft een roomwitte huid van een meid die je in noorwegen of desnoods rusland verwacht. Mooie fonkelzwarte ogen en met een kleurspoeling zwart gemaakte half lange haren. Ook 1.6 meter lang eb een perfect figuurtje. De derde dame was 22 jaar, superslank maar vond ik van de drie net ietsje minder maar toch zeker geschikt voor een shorttime date. Ik was overtuigd een van de twee dames mee te kunnen nemen en vroeg de dames dan ook of ze iets wilden drinken en na wat overleg liepen we naar een verderop gelegen cafetaria. Twee van de drie bestelden er een grote pizza bij maar alles incl. bier, frisdrank en sigaretten bleek nog geen 10 CUC te kosten ruim 8 euro).

    Na het eten zat het snor en liepen we naar mijn appartement ca. 400 mtr verderop. Mijn date liep met mij mee naar binnen en de andere dames liepen de nacht in. Al onder de stromende douche begon ze vurig te tongzoenen en ontspon zich een vrijpartij van jewelste. ze daalde af naar mijn knoertharde lul en begon die te pijpen. Wat een topmeid had ik gescoord. Wat mij betreft een blijvertje voor mijn komende cubareizen maar zeker voor de komende weken. Nog maar half afgedroogd klom ze boven op mij en voelde ik haar tong in mijn oren, nek, tepels, eikel, ballen en zelfs even rond mijn aars. Rosemary (fake naam) wist van wanten en ik moest vol op de noodrem. Ik was niet van plan in 10 minuten te finishen want ik wist dat ik na het hoogtepunt wasrschijnlijk als een blok in slaap zou vallen. Na nog bijna 50 minuten vrijen, waarbij ook ruim aandacht voor haar heerlijke poesje, was ik niet te houden. Ik spoot de volle lading in haar poes (in het rubbertje wel te verstaan).

    Voor Rosemary was het nog niet voldoende ze bleef mij kussen en strelen tot ik in slaap viel en misschien ook daarna nog. Wat een einde van een perfecte eerste dag. Cuba heeft mij nog nooit teleurgesteld.

    Rond 07 uur in de ochtend vertrok ze en ik sliep direct verder een gat in de dag tot half een. Inmiddels heb ik een voortreffelijk verlaat ontbijt achter de kiezen en ga ik de stad in op zoek naar...? Je weet t nooit. In ieder geval komt Rosemary rond 18 uur voor een nieuw sexavontuur dus ik zal snel moeten doen.

    To be continued.



    Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk

  13. Onderstaande 15 leden hebben Pistol Pete bedankt voor deze bijdrage:

    aamu ( 4 oktober 2014),Badslippers ( 3 oktober 2014),Costana ( 3 oktober 2014),Dalton ( 3 oktober 2014),gignnl ( 6 oktober 2014),hasta la pasta ( 5 oktober 2014),jacky pakutra ( 4 oktober 2014),lustman ( 4 oktober 2014),Megaboob ( 3 oktober 2014),noglangnietuitgewandeld ( 4 oktober 2014),rob45 ( 4 oktober 2014),savesexer ( 4 oktober 2014),Snor ( 3 oktober 2014),Stief ( 3 oktober 2014),Wijze grijze ( 3 oktober 2014)

  14. #58
    Geregistreerd
    30 november 2008
    Last Online
    27 november 2017 @ 06:53
    Berichten
    2.431
    Discussies
    293
    Thanks
    621
    Thanked
    1.385 in 401 posts

    Standaard Pistol Pete

    Dag 2.

    Soms moeten er keuzes gemaakt worden. Leek na een dag en nacht (gisteren) met Rosemary herhaling vandaag een zekerheidje. Een oude bekende gooide roet in het eten (van Rosemary wel te verstaan). Het was Ellianis die om 15 uur aan kwam waaien bij mijn appartement. Mijn zoektocht aan het begin van de middag naar chicas had niets opgeleverd en ik was juist met mijn siesta begonnen.

    Tijdens 2 van mijn laatse 3 cubareizen hadden Ellianis en ik heel wat nachten samen gedeeld. Omdat ze geen mobieltje heeft, dat is voor vele cubaanse dames gewoon te duur, had ik haar per mail mijn verblijfadres toegestuurd. Nadat de hospita haar aanvankelijk had verteld dat ik hier niet verbleef hierbij mijn instructies opvolgend. Maar die instructies waren alleen bedoeld als ik met een andere dame was en ik was op dat moment alleen. Gelukkig meldde ze me direct dat er iemand was geweest en kon ik Ellianis enkele honderden meters verderop achterhalen.

    De volgende 24 uur waren we onafgebroken samen en hadden we 4 keer knallende sex. Het begon reeds onder de douche alwaar ik zeer kundig gepijpt werd en ik, nadat ze behendig een condoom om mijn snoeiharde paal schoof, haar onder de stromende douche neukte. Ellianis is mijn favoriete meisje. Een superlolita van inmiddels net 19 jaartjes jong met een megabody. Heerlijke kleine strakke b-cupjes en een superplat buikje dit alles gekoppeld aan een zandloperfiguurtje en maximaal 160 cm lengte. maar het belangrijkste: haar prestaties in bed. Weergaloos met wat een frequentie ze haar heupen beweegt als ze de rodeo doet. Een kolibri heeft een zeer hoge frequentie van slagen met haar vleugels. ik ben er van overtuigd dat Ellianis die frequente moeiteloos zou kunnen volgen tijdens neuken in de missionaris. Wow.

    Nu (het is al weer de derde dag) ben ik gesloopt en is het wachten op mijn Cubaanse vriend. Rosemary was ik gsteren vergeten af te bellen en die was om 19.00 uur langs geweest. Ditmaal had de hospita wel zeer nuttig werk verricht door Rosemary op te vangen en te overtuigen dat ik er niet was.

    Ik ga vandaag naar een stadje zo een 20 km van Holguin gelegen alwaar jenny, alweer een topmeid die ik ook al bijna een jaar ken, woont. Haar zal ik ontmoeten. Tenminste dat hoop ik want in Cuba weet je het nooit.

    Morgen ga ik naar het strand van Guardalavaca en zal ik uit 4 dames moeten kiezen: Yasmin, Rosemary, Ellianis of Jenny Alle 4 prima pistolladies, maar slechts een kan er mee. Een onmogelijke keus...pffff.

  15. Onderstaande 7 leden hebben Pistol Pete bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 4 oktober 2014),gignnl ( 6 oktober 2014),jacky pakutra ( 4 oktober 2014),lustman ( 4 oktober 2014),rob45 ( 4 oktober 2014),savesexer ( 4 oktober 2014),Snor ( 4 oktober 2014)

  16. #59
    Geregistreerd
    7 januari 2008
    Last Online
    12 juli 2023 @ 20:43
    Berichten
    351
    Discussies
    42
    Thanks
    819
    Thanked
    912 in 184 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pistol Pete Bekijk bericht

    Morgen ga ik naar het strand van Guardalavaca en zal ik uit 4 dames moeten kiezen: Yasmin, Rosemary, Ellianis of Jenny Alle 4 prima pistolladies, maar slechts een kan er mee. Een onmogelijke keus...pffff.
    Life's a bitch man

    Leuke verhalen, laat maar komen.
    " A dirty mind is a joy forever"

  17. Onderstaande leden hebben savesexer bedankt voor deze bijdrage:

    Pistol Pete ( 4 oktober 2014)

 

 
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:18.

  FKK Artemis 468*60