Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Daumen hoch Eindhoven, Yvonne's Privéhuis, Hofstraat 87, Marcha

    Mijn eerste recensie op het ijsberenforum! Wel over een dame in het Eindhovense. Binnenkort mijn D ervaringen, nog even geduld!
    Marcha was toen big30 BtoB en EP wat minder frequenteerde een van de favoriete dames van hem bij YP!
    De hofstraat kwam weer eens in beeld omdat op een donderdag avond het Toppertje van EP helaas bezet was .
    Omdat ik was getipt over een "wilde dame" bij YP daar maar eens via de zij ingang naar binnen geglipt. Die dame was er niet, wel Marcha een leuke en spontane verschijning met inderdaad een behoorlijk stel ach hoe heten die dingen ook al weer, die dus . Das lang geleden zei ze, dat klopte, iets van 2 jaar denk ik. Weinig veranderd, gelukkig maar. Een zeer aardige dame die weet hoe ze een man moet behagen. Zowel het orale als de daad zelf was gewoon goed.
    In het verleden bezocht ik Marcha vaak op de zondag, dan was ze wel eens een beetje moe na weer 1 of ander feest tot in diep de ochtend (merkte je weinig van hoor !).
    Marcha is een aardige dame die haar vak goed verstaat! Summum, toch wel haar borsten als ze vrij in de ruimte hangen, wauw!!!
    Wat Indies bloed en eerder een ranke meid dan een fijn typetje, leeftijd eind 20.
    Aanrader! Omdat de lat voor kwalificatie toppertje bij big30 hoog ligt, krijg ze het eind-oordeel sub-topper, ook mooi . Oja er zijn dames bij YP die kwa pijzen het niet meer begrijpen, bij Marcha valt dat wel mee geen gezeur over luxe behandeling of zo gewoon 62.50 euro voor een lekker half uurtje.
    (OK 1 maal dan :thefinger :wink: :wink: )
    Laatst gewijzigd door Big30; 14 april 2006 om 02:06
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  2. #2
    Geregistreerd
    23 februari 2006
    Last Online
    30 juli 2006 @ 09:15
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    11
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Marcha is inderdaad een hele leuke dame, in de omgang een van de leukste dames die ik ken. Ze heeft een mooi figuur en flinke boobies. Ze is niet zo heel wild vind ik, maar wel lief en een schatje verder.

  3. #3
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Standaard

    Laatste recensie is inmiddels meer dan een jaar geleden geplaatst...
    Is bekend of deze mevrouw hier nog werkt?
    Dank u wel voor uw berichten!
    Befke
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:36.

  Diamond 468*60