Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 74
  1. #26
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    5 april 2024 @ 17:03
    Locatie
    omg. Venlo
    Berichten
    306
    Discussies
    34
    Thanks
    4
    Thanked
    33 in 15 posts

    Standaard

    Van een Duitse medewandelaar gehoord dat deze tent 4 dagen geleden gesloten is.

  2. #27
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 04:42
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door .357 magnum Bekijk bericht
    Van een Duitse medewandelaar gehoord dat deze tent 4 dagen geleden gesloten is.
    Volgens info FC is dit tijdelijk ivm stormschade.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  3. #28
    Geregistreerd
    26 maart 2006
    Last Online
    21 juli 2023 @ 08:34
    Berichten
    3
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked 2 Times in 1 Post

    Standaard

    Kort verslag van een zeer aangenaam bezoek op een woensdag middag.

    Bianca: echt sletsnoetje met konijnentandjes, verder perfect lichaam met prachtige B-cup tits. Geile prestatie. "Ich mach alles" meisje, maar dan wel met condoom in kontje.
    Roberta: sexy body, de borsten zijn zo juist lichtjes hangend en voelen toch zo mals aan. Zooo vrouwelijk! Verder prachtig lichaam. Deed een leuk dansje met een klant met huppelend prachtkontje en sexy (hang)tietjes. Laat zich lekker in haar poesje neuken maar spijtig genoeg niet volspuiten. Met zo een lichaam kan ze in een luxe bordeel werken. En hier neuken we haar voor 30 euro!
    Anastasia: de reden van mijn bezoek aan Villa Romantika. Ik had de unaniem positieve recensies op de Duitse fora gelezen en moest die griet hebben. Ze heeft mij niet ontgoocheld. Heet wijfje die haar mondje, poesje en kontje weet te gebruiken om ons te plezieren. Drie sterren in de Michelin gids.
    Betty: nieuwkomer in de Villa. Was er nog maar haar tweede dag. Komt van FKK Dietzenbach. Dus niet te verwonderen dat ze ervaring heeft. Slank (eigenlijk perfecte) teeny lichaam met mooie kleine tietjes en strakke buik en kont. Beetje verdorven tanden, maar who cares? Goede kusser en pijpster. Likt de ballen en laat zich netjes volspuiten.

    Buiten de uitstekende ervaring met de meiden, had ik een echt aangenaam kontakt met een lid van dit forum. Het is fijn om "in real live" te chatten met een gelijkgezinde.
    Laatst gewijzigd door kras; 7 augustus 2014 om 22:40

  4. Onderstaande 2 leden hebben kras bedankt voor deze bijdrage:

    hallodaarbenikweer (12 augustus 2019),Toulouse-Lautrec ( 8 augustus 2014)

  5. #29
    Geregistreerd
    3 november 2012
    Last Online
    15 september 2017 @ 07:17
    Berichten
    716
    Discussies
    93
    Thanks
    240
    Thanked
    1.497 in 754 posts

    Standaard

    Haha, ja, dat was ik.
    Het was leuk je te ontmoeten en de écht belangrijke dingen in het leven te bespreken.
    Kortom, een gezellige dag in Romantika.

    (Bericht volgt nog...)

  6. #30
    Geregistreerd
    7 juni 2007
    Last Online
    19 december 2015 @ 12:30
    Berichten
    19
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 2 posts

    Standaard

    Vandaag ben ik op de koffie in Recklinghausen geweest en daar kon ik de verleidingen van Roberta simpelweg niet weerstaan.
    Ze masseerde heerlijk mijn rug waarna we naar boven gingen.
    ik mocht haar heerlijk neuken, wat een prachtige vrouw. Samen hebben heerlijk genoten. Na de spetterende sex hebben we nog even gezellig gepraat.
    Wow, ze is fantastisch!

  7. #31
    Geregistreerd
    7 juni 2012
    Last Online
    12 maart 2024 @ 00:36
    Berichten
    130
    Discussies
    1
    Thanks
    81
    Thanked
    28 in 16 posts

    Standaard

    Betaal je hier ook 30euro entree? Ik heb nog wel eens 9.99 betaald als je voor 12.00uur arriveerde.

  8. #32
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    (inkl. 9.99,- Eintritt):
    1x(Zimmer) 50 Euro
    2x(Zimmer) 80 Euro
    3x(Zimmer) 100 Euro

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  9. #33
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 04:42
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Volgens info FC momenteel gesloten. Aantal dames zou nu in het nieuwe Freude werkzaam zijn.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  10. #34
    Geregistreerd
    14 maart 2008
    Last Online
    30 maart 2024 @ 08:01
    Berichten
    134
    Discussies
    4
    Thanks
    111
    Thanked
    64 in 33 posts

    Standaard

    Dat zou jammer zijn...het is toch een beetje het Openluchtmuseum van de fkk-s,ik ben begin jaren 2000 tot 2006 daar regelmatig geweest,zelfs een tijdje met lokale dvp verhoudingkje gehad.Het was voor mij mijn ontmaagdingsplek wat betreft de fkk-s en was echt bij tijd en wijle leuke tent met goede dames.
    ik kan me voorstellen dat met alle concurrentie deze ,met respect, bezemkast het niet meer red als ze niks aan interieur etc. doen.
    Jammer Jammer.

  11. #35
    Geregistreerd
    29 maart 2008
    Last Online
    27 augustus 2023 @ 22:28
    Berichten
    153
    Discussies
    3
    Thanks
    456
    Thanked
    549 in 85 posts

    Standaard

    Op zaterdag 4 juli deze club weer eens bezocht. Was hier vorig jaar ook een keer en had toen een hele leuke/mooie dame getroffen waarmee ik een top sessie had. Helaas was deze dame vandaag niet aanwezig, zal waarschijnlijk ook niet meer actief zijn hier.

    Ik kwam rond acht uur binnen, ik had van te voren een andere club in de buurt bezocht (Great Palace) maar wilde toch weer eens hier kijken nu ik in de buurt was. Er waren maar vijf dames aanwezig. Het was ook bloed heet deze dag. Alle deuren stonden open. De prijststelling is ook aangepast zoals het in de meeste rtc clubs gaat, 60 inkom inclusief kamer. Niets te duur, maar moet er natuurlijk wel wat tussen zitten. Voor mij waren er twee dames toch wel potentieel kandidaat.

    Ik heb voor Joanna gekozen, ze zat al te glunderen toen ze me zag zitten. Joanna is roemeens, normaal postuur, rond de 30, met lang zwart haar. In een duurdere club zou ik ze niet kiezen, maar in een rtc moet je je eisen qua optiek wat bijstellen. Naast haar op de bank gaan zitten. Even tongzoenen en ze begon me al snel te pijpen. Kamergang kon niet meer uitblijven, en deze was uitstekend. Continue zoenen, lekker gepijpt, meerdere positie neuken, daarna rubbertje eraf en mondje volgespoten.

    Er was nog een ander leuk meisje. Deze zag ik vorig jaar ook. Ze heeft een mooi tiener figuurtje, heel lang haar, ontzettend lekker kontje. Ik twijfelde even om met haar naar de kamer te gaan maar was bang dat ik de verleiding niet kon weerstaan. Op de kaart stond schluckt alles, helaas was ik al 2x gekomen die dag, dus alles was niet veel meer. Volgende keer misschien deze dame op een warme hap trakteren.

    De tent ansich is niet in super staat, de service daarentegen wel. Dames vergelijkbaar zoals in andere rtc clubs. Las hier dat de club gesloten was, maar zoals je leest is hij gewoon weer open.

  12. Onderstaande 3 leden hebben NeverEnough bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (26 juli 2015),Wentelt Eefje (25 juli 2015),Wijze grijze (24 juli 2015)

  13. #36
    Geregistreerd
    29 maart 2011
    Last Online
    19 februari 2017 @ 23:18
    Berichten
    817
    Discussies
    12
    Thanks
    2.195
    Thanked
    2.253 in 541 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NeverEnough Bekijk bericht
    De prijststelling is ook aangepast zoals het in de meeste rtc clubs gaat, 60 inkom inclusief kamer. Niets te duur, maar moet er natuurlijk wel wat tussen zitten. Voor mij waren er twee dames toch wel potentieel kandidaat.
    Recentelijk bezoek afgelopen zaterdag leerde dat het nu alleen nog 30 euro entree is.
    Verder is het 30 euro per half uur te betalen aan de dame in kwestie, mits je op kamer gaat.

    Als iemand dat wat aan heeft weet ik niet, want het kan zo volgende week weer anders zijn ..

  14. Onderstaande leden hebben aamu bedankt voor deze bijdrage:

    NeverEnough ( 2 augustus 2015)

  15. #37
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 07:02
    Berichten
    2.871
    Discussies
    83
    Thanks
    2.090
    Thanked
    3.186 in 952 posts

    Standaard

    Dit brengt herinneringen naar boven......begin jaren 2000.....ik hoorde van het forum (toen bestond dit forum nog niet en zaten velen op het andere forum) en las over Duitsland. Ik was nog niet in bezit van een navigatiesysteem en wilde naar Oedt. Niet gevonden...hahahha......raar maar waar. Had wel VR opgezocht en alsof het om de hoek lag daarheen gereden. Een wereld ging voor mij open. De club was toen al lichtelijk 'authentiek' maar ik vond het heel wat. Nog 2-3 keer heen gegaan......... Uiteindelijk de weg gevonden naar Freude en PHG en daarna natuurlijk alle andere geldvernietigingslocaties....
    Een uurtje is ook maar een uur...

  16. Onderstaande 2 leden hebben uurtje bedankt voor deze bijdrage:

    aamu ( 2 augustus 2015),NeverEnough ( 2 augustus 2015)

  17. #38
    Geregistreerd
    29 maart 2011
    Last Online
    19 februari 2017 @ 23:18
    Berichten
    817
    Discussies
    12
    Thanks
    2.195
    Thanked
    2.253 in 541 posts

    Standaard

    Grappig is het hoe toeval je soms ergens brengt. Zocht in de lijst met clubs naar Rom (Frankfurt) en kreeg als eerste highlight “Romantica (Recklinghausen)”. Klik daar eens op, zie een naam voorbij komen die je niet zo veel ziet. Eens een korte mailwisseling en met NeverEnough gestart omtrent de jonge dame en zo parkeerde ik op een zaterdagochtend de bollide voor de deur van deze Villa.

    Van buiten lijkt het een villa waar iemand woont. De parkeerplaats rechts van het huis verraad dat het meer is dan een woonhuis. Puur omdat er best wat auto’s staan geparkeerd. Liep naar de ingang, hing aan de klingel en de bekende zoemer van het hek ging. Een petit moppie van midden 20 deed de deur voor me open. Overhandigde me 2 handdoeken en bracht me bij de theke. Daar leerde ik dat de entree 30 euro was en dat de kamers los aan de dames betaald werden. Je betaaldt dus niet je eerste keer kamer. Althans niet meer. Volgende week is het vast weer anders.

    Het meisje gaf me een rondleiding naar het huis, wat er van binnen toch wel zo mooi uit ziet als Bernds. Niet slecht, maar gewoon erg gedateerd. Je kunt een rondje door het pand lopen en dan kom je van rechts naar links bar, woonkamertje, douchen, sauna ruimte, 2e woonkamertje weer terug in de bar. En boven waren de kamers die ruim, schoon, mooi maar wat gedateerd zijn.

    Er waren vandaag eerst 7 meisjes aanwezig. Maar een bordje was weggehaald na mijn eerste kamer en dus toen nog 6. Het meisje waar ik voor kwam was er natuurlijk niet. Van de 6 waren er 4 mijn type wel. Eentje viel af omdat ze iedereen die langsliep wie gehsts bleef vragen. Veel meer kwam er niet uit. Een jong meisje viel af omdat ze in de tijd dat ik er was bezet was. En toen bleven over (prinses) Sissy en Erika.

    Sessie #1 - Sissy – Dit soort meisjes zijn best wel mijn type. Midden 20 schat ik. Lief gezichtje, A cupje. Vrouwelijk figuurtje met mooi grijpbaar kontje. Had me naast de Bulgaarse Sissy gezet en na wat korte openingsvragen, begonnen de openingskusjes. Lief meisje en dus na een minuut of 5 ons naar het obergeschoss begeven. Sissy spreidde haar handdoek op het bed en ik legde die van mij er naast. Staand verkenning en verder kussen, tot dat Sissy op het bed kroop. Rustig opbouwen in elkaar kruipend en kussend.

    Sissy kroop bovenop en begon een pussyslide. Het kan dat ze iets anders probeerde maar het werd een slide. Rubbertje gevraagd en bovenop lukte het Sissy niet direct het uitstekende voorwerp in het juiste gaatje te prikken. Bij haar bovenarmen gepakt en gekukeld. In missionaris lukte het mij wel en zo zat hij er er als nog in. Close in missio en vervolgens nog lekker in doggy – passie was na half uurtje wel een beetje weg. Ik wilde sowieso niet te snel finishen want ik had het idee dat het wel eens een zwaar programma kon worden vandaag.

    Beneden wat broodjes, die door de Theke werden gesmeerd, gegeten. En een banaan in het andere kamertje gegeten. Zaten 2 meisjes, waaronder Erika. Een kort gesprekje met z’n 3en gehad. Twijfelde bij Erika omdat ze met haar vorige klant heel rap op kamer was gegaan. Hij was gaan zitten, ze had haar benen over hem gelegd en liepen een minuut of zo weg.

    Sessie #2Erika - Ik stapte op blonde, kleine Erika af. Zij zette haar tasje weg en ik kreeg gelijk een zoen. Beetje vozen, beetje kussen en toen het voorstel om mij alvast aan te blasen op de bank. Uiteraard had ik daar geen problemen mee en na een prima kort pijpintermezzo liep ik met haar naar boven.

    Aan Erika mijn voorkeur kenbaar gemaakt en begonnen met kussen een beetje plagend spelen terwijl ik tussen haar benen lag. Bijna prikkend, maar net niet. Dat gevaar wind me altijd wel een beetje op. Rubbertje er snel om heen en begonnen met het doorstiften van meisje 2. In doggy wisselden we naar zijwaards en met de spiegels boven me en de spiegels aan de muur was het een prachtig uitzicht met dit blonde jonge moppie dansend op mijn paal, haar tietjes in mijn handen. Optisch en situationeel gezien had ik gewoon moeten ontladen, maar had inmiddels al de knoop door gehakt om hierna eens in het nieuwe Freude te gaan kijken.

    Erika is nog even on top geklommen, maar daar ik mijn zaadjes (every sperm is sacred) voor mij wilde houden stopte ze na verloop van tijd. Iets korter kamertje, maar vond het prima. Nog even een sigaretje gedaan, nog een extra broodje genomen (wat een goed idee bleek later) en mij aangekleed en vertrokken.

    Kort bezoekje – met 2 op zich prima kamers. Adresje erbij voor een 2e dag voor een blitzbezoekje. Toen ik weg ging stond er nog een auto met NL platen achter die van mij geparkeerd. Toch niet de enige maffe hollander die alle kleine puffs afloopt....

  18. Onderstaande 6 leden hebben aamu bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (16 augustus 2015),hasta la pasta (16 augustus 2015),KanariePiet (16 augustus 2015),Laatbloeier (16 augustus 2015),NeverEnough (17 augustus 2015),Willyw ( 7 oktober 2015)

  19. #39
    Geregistreerd
    21 november 2005
    Last Online
    14 april 2024 @ 15:57
    Locatie
    Delta quadrant
    Berichten
    147
    Discussies
    4
    Thanks
    54
    Thanked
    107 in 49 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door aamu Bekijk bericht
    Kort bezoekje – met 2 op zich prima kamers. Adresje erbij voor een 2e dag voor een blitzbezoekje. Toen ik weg ging stond er nog een auto met NL platen achter die van mij geparkeerd. Toch niet de enige maffe hollander die alle kleine puffs afloopt....
    Was mijn waggie :-)
    Even terug naar oude tijden

  20. #40
    Geregistreerd
    14 maart 2008
    Last Online
    30 maart 2024 @ 08:01
    Berichten
    134
    Discussies
    4
    Thanks
    111
    Thanked
    64 in 33 posts

    Standaard

    Yep ,romantica is still alive and kikking..maandje geleden hier geweest en was super,leuke line up en 2 spetterende sessies gehad op de banken bij de sauna...het was te koud boven...oude tijden herbeleefd en er is niks van de charme verloren..hoewel een ao club zeker geen Grimbergen of Venus.

  21. #41
    Geregistreerd
    29 maart 2011
    Last Online
    19 februari 2017 @ 23:18
    Berichten
    817
    Discussies
    12
    Thanks
    2.195
    Thanked
    2.253 in 541 posts

    Standaard

    Afgelopen zaterdag (gisteren) werd de deur niet meer geopend :( Was in de buurt en dacht voor een 10tje (happy hour) kan ik altijd wat koffie en broodje krijgen en kijken of er leuk meisje bij zit. Ik hoorde bel gaan zonder dat er op gereageerd werd. Misschien stond mijn kop natuurlijk niet aan - maar toch wel een beetje hardnekkig staan bellen voor het onzekere (had wel zin in koffie+).

    Gelukkig waren er nog genoeg clubs in de buurt wel open waar ze ook koffie en iets te snoepen hadden ..

  22. Onderstaande 2 leden hebben aamu bedankt voor deze bijdrage:

    hallodaarbenikweer (13 januari 2016),licky luke (20 december 2015)

  23. #42
    Geregistreerd
    27 mei 2016
    Last Online
    2 juni 2017 @ 13:31
    Berichten
    18
    Discussies
    0
    Thanks
    10
    Thanked
    94 in 14 posts

    Idee > Clubinfo: Villa-Romantika, Recklinghausen, Blitzkuhlenstraße 109 (FKK/RTC-club)

    Villa-Romantika, Blitzkuhlenstraße 109, Recklinghausen (FKK/RTC-club)

    clubgegevens

    Voor de overzichtelijkheid hier de actuele clubgegevens op een rijtje.

    Naam: Villa-Romantika
    Adres: Blitzkuhlenstraße 109, 45659 Recklinghausen
    Telefoonnummer: 02361-15283
    Vanuit Nederland: 0049-2361-15283

    Website: www.fkk-romantika.de

    Aard: FKK-club met 1 sauna; Dames lopen naakt en heren dragen een handdoek.

    Openingstijden:
    Dagelijks van 10.00 uur tot 23.00 uur

    Entree:
    Normaal 30 euro. Regelmatig zijn er kortingsacties of Happy Hours.
    Voor de actuele entreeprijs, zie de website: www.fkk-romantika.de

    Dienstverlening van de dames:
    Tarief voor een kamergang van 30 minuten is 30 euro en 60 minuten 60 euro.
    Prijzen zijn inclusief alle dienstverlening. Standaard is pzc.
    Gebruikelijk zijn vooraf wat openbare presales op de bank met tz en indien gewenst pzc.
    Soms doet een dame geen tz, dat ontdek je tijdens de kennismaking op de bank al snel waarna je eventueel beleefd kan afzien van een kamergang.

    Clubstatistieken
    - 25 lockers voor de kleding, kleine kluisjes voor waardevolle spullen tegenover de Theke.
    - 15 banken (3 in de ruimte na de entree, 4 in de ruimte met de bar, 5 in de aangrenzende zitkamer, 3 in de ruimte waarin de sauna staat en dat meer een rustplek is).
    - 5 kamers (op de bovenverdieping)

    Roken: Overal toegestaan

    Catering
    Zeer beperkt zoals gebruikelijk bij RTC-clubs: op een tafel staat een schaal met broodjes kaas, salami en worst, verder een schaal met cake, een mandje fruit en op de bar wat versnaperingen.
    Drank moet je zelf tappen uit een frisdrankautomaat met Coca Cola, Fanta, citroen en bubbeltjeswater. Wie aangewezen is op lightdranken moet die zelf meenemen.
    Er is geen thee, wel koffie uit een grote thermoskan. Alcohol is niet verkrijgbaar.

    Routebeschrijving + parkeren:
    Villa-Romantika ligt nabij de A2 en is eenvoudig bereikbaar.
    Rijdend op de A2 richting Dortmund neem je afrit 9-Recklinghausen-Süd (=2 km na Kreuz Recklinghausen).
    Aan het einde van de afrit ga je rechtsaf, richting Zentrum. Dit is de Hernerstrasse.
    Vervolgens de 3e zijstraat rechts, dit is de Blitzkuhlenstraße.
    Na ongeveer 900 meter is het op nummer 109 aan de linkerzijde, zo'n 150 meter na een Shell-pomp.
    Let op: het pand ligt nogal verscholen achter bomen en rij je al snel voorbij, want nergens is er een aanduiding van de club te zien, er staat alleen het huisnummer 109 op een witte pilaar. Zie voor een foto hier.
    Parkeren op het terrein van de club kun je aan de andere zijde van het pand, dus niet inrijden waar de aanduiding 109 staat, zie voor een foto hier. Is het daar vol, dan is er nog volop plek langs de straat.
    Voor de entree moet je even omlopen naar de zijkant waar nummer 109 staat aangeduid.

    Algemeen
    Villa-Romantika is een middelgrote club die onopvallend langs een lokale doorgangsweg ligt.
    Aan de zijkant van het pand waar ook de entree is, bevindt zich een schaduwrijke buitenruimte, zie voor een foto hier.
    Voor een foto vanaf het zitje buiten, zie hier. Rechts is daarop het witte toegangshek te zien. Gezien de staat van de kozijnen behoeft het pand onderhand eens een groot onderhoud.
    Komend vanaf buiten is het even wennen met de ogen aan de 'sfeerverlichting'. De drie algemene ruimtes met banken kenmerken zich door het rode tapijt dat de oorsprong als Rote Teppich Club (RTC) eer aandoet.
    Bij het kameren kan je desgewenst aangeven naar welke kamer je voorkeur uitgaat, mits deze vrij is. De dames pakken de kamersleutel uit een bakje dat op de bar staat en leggen die voor de kamerdeur op de grond ten teken dat de ruimte bezet is.
    Op de bar staat zoals gebruikelijk bij RTC-clubs een vitrine met foto's van de aanwezige dames.
    De sfeer is ontspannen en soms wat familiair, zonder dat er vervelend gejaagd wordt. Het initiatief moet van jou komen door plaats te nemen naast een dame op de bank, of door haar uit te nodigen bij jou te komen zitten.
    Leef alsof het universum van je afhangt, maar lach om jezelf als je denkt dat je ertoe doet x

  24. Onderstaande 6 leden hebben BeauBo bedankt voor deze bijdrage:

    hallodaarbenikweer (23 juli 2016),Hcw (25 juli 2016),Sjeufke (24 juli 2016),Wentelt Eefje (23 juli 2016),Wijze grijze (23 juli 2016),yylover (12 augustus 2019)

  25. #43
    Geregistreerd
    27 mei 2016
    Last Online
    2 juni 2017 @ 13:31
    Berichten
    18
    Discussies
    0
    Thanks
    10
    Thanked
    94 in 14 posts

    Idee * Aanwezigheidslijst: Villa-Romantika, Recklinghausen

    aanwezigheidslijst

    Gisteren vrijdag 22 juli 2016 stond van de volgende 9 dames een foto in de vitrine:

    Anna (ex-F39, kent ook wat Nederlands)
    Monika (ex-F39, daar werkzaam onder de naam Christina)
    Alexandra (=niet de Alexandra uit F39)
    Anka
    Denisa
    Eli
    Lana
    Melek
    Nicoletta

    Theke-dame was Michaella, die in F39 massages deed.

    Voor zover ik kon nagaan, zijn de dames overwegend van Roemeense origine.

    Voor wie het leuk vindt: als een dame ervoor in is, kan je ook op de bank in het openbaar neuken in plaats van naar een kamer gaan. In elk geval zag ik twee dames dat opperen bij een bezoeker, die uiteindelijk toch maar voor een kamergang koos.

    Entree is momenteel 20 euro voor een dagkaart, d.w.z. dat je tussendoor de club mag verlaten om later op de dag terug te komen.
    Leef alsof het universum van je afhangt, maar lach om jezelf als je denkt dat je ertoe doet x

  26. Onderstaande 7 leden hebben BeauBo bedankt voor deze bijdrage:

    goldstar (24 juli 2016),Hcw (25 juli 2016),Iubi (22 oktober 2016),Mistralwind (23 juli 2016),pret (23 juli 2016),Sjeufke (24 juli 2016),Smouse ( 5 juni 2018)

  27. #44
    Geregistreerd
    6 september 2009
    Last Online
    29 september 2023 @ 15:24
    Berichten
    7
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked 2 Times in 1 Post

    Standaard

    Onlangs eens wezen kijken in Romantica.

    Maar eens naast Maya gaan zitten, eerst lekker zoenen, daarna naar boven voor het echte werk. Lekker gepijpt terwijl ik haar kutje met mijn tong onderhanden nam. Daarna stevig geneukt, eerst in haar kutje, daarna in haar kontje en uiteindelijk klaargekomen.

  28. #45
    Geregistreerd
    19 oktober 2014
    Last Online
    24 maart 2024 @ 21:45
    Berichten
    88
    Discussies
    5
    Thanks
    29
    Thanked
    274 in 55 posts

    Standaard

    Was toch beetje nieuwsgierig geworden na bovenstaande berichten dus die kant op gereden.

    Bij aankomst een lege parkeerplaats wat me al een beetje deed twijfelen. Zoveel meer clubs in de buurt maar goed: deurtje dicht en naar binnen.
    Bij binnenkomst zag ik al gelijk dat het niet veel soeps was en betaalde voor 1 kamergang. In totaal zo 8 dames allen Roemeens en niet 1 gaf mij enige lustgevoelens.

    De club zelf is niet meer dan een 3 huiskamers aan elkaar. Even gaan zitten en naast me zat Anna echter alleen met haar handdoek nog om dus kon slecht inschatten wat daar onder schuilde. Even kat uit de boom gekeken maar zag voor de rest ook weinig aantrekkelijks.

    Uiteindelijk toch voor Anna gekozen nadat ze wat weg liep en haar handdoek liet zakken. Op de bank een beetje zoenen en wreef ze de boel wakker.
    Toen naar boven gegaan. Ik moet zeggen dat ik ruim een half uur met haar bezig ben geweest en dat haar service behoorlijk goed was.
    Maar weer beneden gekomen zag ik het niet meer zitten en heb de biezen gepakt.

    Voor mij geen herhalingsgevaar hier ondanks de goede service van Anna.

  29. Onderstaande leden hebben David Golero bedankt voor deze bijdrage:

    Smouse ( 5 juni 2018)

  30. #46
    Geregistreerd
    14 maart 2008
    Last Online
    30 maart 2024 @ 08:01
    Berichten
    134
    Discussies
    4
    Thanks
    111
    Thanked
    64 in 33 posts

    Standaard

    Wil je nog een beetje Downforce op de schwanz....De club is weer geopend.Het blijft een Shabby afgewerkte club,maar ik heb altijd goede service en lol gehad, van alle RTC-s vind ik dit nog altijd de beste.De dames zijn optisch niet altijd de beste ,maar er is altijd een pareltje.Mischien wat uit de buurt,maar als je in de buurt ben, zeg ik doennn.

  31. Onderstaande 5 leden hebben Autobahn bedankt voor deze bijdrage:

    BP2 (11 mei 2019),flatchestlover (27 september 2019),Husky (26 april 2019),schoolmeester (28 april 2019),Sjeufke (26 april 2019)

  32. #47
    Geregistreerd
    12 februari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 16:06
    Berichten
    115
    Discussies
    1
    Thanks
    4
    Thanked
    64 in 26 posts

    Standaard

    hoi even naartoe gegaan voor een wip stelt niet veel voor afwerk tent

  33. Onderstaande leden hebben dubbel dd bedankt voor deze bijdrage:

    pret (12 augustus 2019)

  34. #48
    Geregistreerd
    29 juli 2018
    Last Online
    Gisteren @ 06:53
    Berichten
    241
    Discussies
    1
    Thanks
    74
    Thanked
    359 in 151 posts

    Standaard

    Na enkele recensies over de RTC clubs gelezen te hebben, vond ik het een uitdaging om ook eens een dergelijke club van binnen te bekijken. Hierbij viel in eerste instantie mijn keus op Villa Romantica in Recklinghausen.
    Aangekomen in de Blitzkuhlstrasse valt meteen op dat het een vervallen villa is met gekleurde ramen en siersmeedwerk er voor. De parkeerplaats ziet er al even vervallen uit. Met een beetje fantasie zou je het als een scene uit een horrorfilm kunnen beschouwen. Bedenk er een donkere lucht boven waaruit regen valt met af en toe een bliksemschicht en naargeestige muziek op de achtergrond. Als je aanbelt wordt er het onvermijdelijke stalen hek voor je ontgrendeld, waarna je naar een zware eikenhouten deur kunt lopen. Ik had verwacht dat deze met een onheilspellend gekraak zou worden geopend door de butler van Dracula of The Addams Family, maar er stond een naakte jonge dame achter, die me 2 handdoeken gaf. In al de jaren dat ik her en der al bezoeken breng aan dergelijke gelegenheden weet ik inmiddels dat je nooit op het uiterlijk van een gebouw af dient te gaan. Ik heb al vaak meegemaakt dat ik gebouwen heb bezocht die er aan de buitenkant schitterend uitzagen, maar waar ik binnen een grote desillusie mocht beleven. Maar het tegenovergestelde heb ik ook al vaak beleefd, dat ik weinig verwachtte door de uitstraling, maar aangenaam werd verrast bij hetgeen ik daar binnen mocht zien.
    In de hal bevindt zich een toilet, wat waarschijnlijk nog stamt uit de tijd dat de villa gebouwd is, want het ziet er zeer oud uit. De handdoeken, welke ik in ontvangst mocht nemen kwamen uit een grote kast van donker hout met planken die vol lagen met handdoeken. De dame gevolgd door een ruimte met enkele banken, waarop zich eveneens ontklede dames bevonden en waar in een hoek een tv de gebruikelijke pornofilm vertoonde. Ook is hier een trap die naar boven leidde, waar zich kennelijk de kamers bevinden, gezien het feit dat een bezoeker zich soms met een dame deze trap beklom.
    De dame die mij binnen gelaten had begeleidde me linksaf naar de naastgelegen ruimte waarin zich de bar bevindt, en je de entree dient te betalen. Op de bar een kleine automaat, welke is aangesloten op het leidingwater, en waaruit geconcentreerde limonade en koolzuur met leidingwater komen, wat dan een drinkbaar brouwsel moet vormen. Het is inderdaad te drinken, maar daar blijft het dan ook bij. Ook in deze kamer weer de nodige banken met een naakte bezetting en een televisie.
    Door naar de kamer erachter waar opnieuw dezelfde indeling heerst als in de vorige 2 ruimten. Als je opnieuw linksaf gaat kom je in een ruimte waar een sauna zich bevindt. Deze is heerlijk op temperatuur en heeft dan ook mijn goedkeuring mogen wegdragen. De saunaruimte is niet betegeld, zoals gebruikelijk, maar van hout voorzien aan de muren, hetgeen een warme uitstraling geeft.
    Als je verder doorloopt kom je in de omkleedruimte, waar zich enkele lockers bevinden. Kennelijk zijn deze overgenomen van een failliete fabriek of een dito sportclub. Niets dat enige vorm van luxe probeert te imiteren, maar simpelweg functionaliteit uitstraalt. Aan de muur een lamp die probeert om een beetje rood licht te verspreiden, en een mogelijkheid om op te zitten of je kleding op te leggen. Naast deze kleedruimte de douches, welke voor dit pand het hoogtepunt vormen, samen met de sauna. De douches staan achter een glazen wand, en hebben gelukkig geen drukknoppen, die je steeds moet bedienen. Ze geven voldoende en heerlijk warm water af. Naast de douches een kleine doorgang met een urinoir, en vervolgens kom je weer in de ruimte waar de trap naar boven zich bevindt.

  35. Onderstaande 2 leden hebben Mandrake2 bedankt voor deze bijdrage:

    flatchestlover (24 september 2019),Sjeufke (23 september 2019)

  36. #49
    Geregistreerd
    29 juli 2018
    Last Online
    Gisteren @ 06:53
    Berichten
    241
    Discussies
    1
    Thanks
    74
    Thanked
    359 in 151 posts

    Standaard

    Het pand oogt van binnen even troosteloos als de uitstraling aan de buitenkant. Het heeft de sfeer van een wachtkamer bij een crematorium. De aanwezige dames hebben zich kennelijk aan de sfeer van het pand aangepast. Alleen doordat ze hun ogen open hebben en je aankijken is te zien dat ze leven. Voor de rest zitten ze verveeld voor zich uit te kijken en te roken, wat binnen kennelijk is toegestaan. Ook dit is voor een niet-roker als mijzelf al een minpunt. Echter, bij gebrek aan een tuin kan ik wel enig begrip hiervoor opbrengen.
    Hoewel de dames open en bloot te bewonderen zijn (om een flauwe woordspeling te gebruiken), kan ik niet zeggen dat zij van een dergelijke schoonheid zijn, dat ik er ook maar enigszins opgewonden van werd.
    Ik heb het geheel een korte tijd aangezien, van de sauna en de douche genoten, manmoedig enkele glazen van de limonade naar binnen gegoten en vriendelijk afscheid genomen van de bardame. De entree is niet echt hoog te noemen, maar zelfs dan wordt je nog hevig teleurgesteld door hetgeen je er voor terug krijgt. Ik ben niet snel uit het veld geslagen, maar enigszins depressief heb ik dit pand verlaten, om een tweede poging te wagen i n Gelsenkirchen

  37. Onderstaande 3 leden hebben Mandrake2 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (25 september 2019),flatchestlover (24 september 2019),phoenix (23 september 2019)

  38. #50
    Geregistreerd
    11 augustus 2018
    Last Online
    25 mei 2020 @ 01:38
    Berichten
    39
    Discussies
    2
    Thanks
    14
    Thanked
    84 in 30 posts

    Standaard

    Na drie toppertjes in Villa Venus vorige zaterdag ook hier nog eens binnengewipt.
    Denise herkende me van in andere clubs en was verheugd eens met me te mogen kameren.
    Haar vriendin Erika was er ook en gaf me voor de gelegenheid ook de losse en natte service,

    Daarna verder naar Grimbergsauna...

    Line-up: 4,5/10
    Service: 8/10
    Prijzen: laag

  39. Onderstaande 2 leden hebben Musicus bedankt voor deze bijdrage:

    BP2 (24 november 2019),Sjeufke (24 oktober 2019)

 

 
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:40.

Living Room 468*60