Eens iets anders.

"Gisteren me nog eens laten verleiden door een advertentie op afspraakjes.com, tegen beter weten in eigenlijk. Laura is geen Italiaanse maar vermoedelijk Albanese en werd door haar eveneens Albanese pooier naar het carhotel te Rumst gebracht. Had er van bij het begin een slecht gevoel bij maar dan toch maar besloten deze "rit" uit te zitten. Eenmaal op de kamer was er van het tongzoenen niet veel meer sprake (ondanks uitstekende hygiëne van mijn kant), ze was namelijk beetje ziek zei ze... Ok, dan maar pijpen...Ze weigerde in eerste instantie om te pijpen met condoom, werd lichtjes agressief en vroeg of ik soms "vieze ziektes" had...Probeerde haar uit te leggen dat ik deze net wenste te voorkomen maar ze bleef halsstarrig volhouden dat je van te pijpen niet ziek kon worden Haar uiteindelijk toch zover gekregen dat ze een condoom pakte maar toen veinsde ze dat ze van het condoom moest kokhalzen, zucht...Heb haar toen maar zonder condoom tussen haar tieten geneukt en me er vlug vanaf gemaakt. Alles behalve een aanrader dus, ondanks haar niet bepaald lelijke verschijning."