Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 90

Discussie: Anna (Poolse)

  1. #51
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 18:33
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.591
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard Anna

    Wat een heerlijk vrouw, deze Anna. Ze kijkt wat stuurs, maar dat gaat snel over als ze op de bank plaatsneemt; verstandige vrouw ook, goed geheugen en een heel lekker lijf.

    Anna geeft het beste van zichzelf en neemt gumzig slurpend het beste van de beertjes tot zich, waarbij geen druppel verloren gaat.

    Plat op haar buik, met lange halen in en uit haar kletsnatte vulva, terwijl ze zich aan de bedrand vastgrijpt is sex met haar als met een vriendin.

    Bijzonder geslaagde sessie en gelijk in de Top 5 van 2010.

  2. #52
    Geregistreerd
    7 december 2007
    Last Online
    21 maart 2018 @ 12:25
    Locatie
    uithoek van Belgie
    Berichten
    254
    Discussies
    6
    Thanks
    104
    Thanked
    45 in 18 posts

    Standaard

    in 1 woord : my love nummer 1 in Quitjes top sinds 2,5 jaar.
    Gelukzakken zijn de ijsberen die wat dichter bij de grens wonen

  3. #53
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    14 april 2024 @ 19:35
    Berichten
    9.276
    Discussies
    176
    Thanks
    2.923
    Thanked
    4.103 in 2.253 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door quitje Bekijk bericht
    in 1 woord : my love nummer 1 in Quitjes top sinds 2,5 jaar.
    achteraansluiten!!!!
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  4. #54
    Geregistreerd
    11 maart 2008
    Last Online
    Gisteren @ 23:00
    Locatie
    Nomad
    Berichten
    1.950
    Discussies
    62
    Thanks
    8.230
    Thanked
    2.687 in 950 posts

    Standaard

    Het was al weer een tijd geleden dat ik samen met aan was, toch al gauw zo'n 9 maanden geleden. En als ik haar daar aan zou helpen herinneren zou ze waarschijnlijk zeggen dat ik me moest schamen . Op de bank viel ze in mij armen en wilde ze mijn handdoekje openen. Ik stelde voor om direct naar de kamer te gaan, maar nu wilde ze opeens op de bank "poppen". Kurkdroge Poolse humor natuurlijk, want ik heb haar nog nooit op de bank zien neuken . Eenmaal op de kamer was het als vanouds heerlijk zoenen, erg goed pijpen. Ik deed nog een poging om haar klaar te beffen maar dat wilde niet helemaal lukken, ze werd wel ontzettend geil, kreeg een rood hoofd en begon met zich zelf nog te spelen tijden het neuken maar een vulkaansuitbarsting bleef uit. Vervolgens afgesloten met FT, heb nog altijd een 100% score wat dat betreft met haar

    Nog wat nagepraat over de club en haar prive leven om vervolgens maar weer de douche op te zoeken. Herhaling zal wel niet meevallen, zo vaak ben ik niet in Bernds en als ik er ben dan genieten Sandy en Joy toch wel mijn voorkeur, maar Anna is zeker geen troostprijs .
    The Gods pause for a moment to contemplate your fate.

  5. #55
    Geregistreerd
    11 augustus 2010
    Last Online
    28 maart 2013 @ 00:46
    Berichten
    51
    Discussies
    7
    Thanks
    4
    Thanked
    19 in 11 posts

    Standaard Highlight Reel

    Those who know & have met me know how much I like Anna, so I'll just pick a couple of highlights to share:

    Day 1

    Near the end of the evening, I joined Anna downstairs before our second date. She rested her head on my shoulder. Nathali was next to us and wanted a piece of the action. So, to have some fun with Anna & me, she leaned in and started stroking my side. Playing along (or completely oblivious), Anna repeatedly pushed her away and exclaimed “Back!” but to no avail. Instead Anna decided to take me to a room. We had sex and I came again, more easily this time.

    I thought Anna might have forgotten about the massage so I asked if Bernds had any massage oil. Her face and eyes lit up (I love this look; it reminds me of why I keep picking her.) She ran out, found it, and I massaged her while admiring her beauty. Things like how her skin was so perfectly tanned & smooth, how she moaned as I worked the tension out of her feet, & how she always manages to stay in such great shape.

    We went outside and saw no one there, so we sat and talked. In fact, we shot the breeze for so long she almost forgot about her planned 11:00 departure.

    Day 6

    Imagine my surprise at 20 until 2 when a friend from Youppie and I were talking upstairs at the bar and Anna snuck up from behind to kiss me.

    We went to her normal spot in the basement and caught up briefly. This progressed to a BBBJ on the couch, and then off to the room we went. Anna closed the door, and hungrily eyed me. She kissed me, moved down to suck on my nipples, sucked on and licked my chest, put the condom on, and after some great sex I came inside her! Before long the hour was done (1 hour with her doesn’t seem like enough time for me nowadays.)

  6. #56
    Geregistreerd
    2 december 2006
    Last Online
    12 februari 2024 @ 14:13
    Berichten
    1.439
    Discussies
    59
    Thanks
    12
    Thanked
    859 in 393 posts

    Standaard

    Blijkbaar ben ik "Anna vergeten" ....

    Nog niet over geschreven en dat kan niet zijn om ze voor mezelf te houden omdat deze dame al een behoorlijke pers heeft!

    Het norse kijken op de bank vind ik wel meevallen, ze draait graag haar vingertjes in haar poesje rond om het op bedrijfstemperatuur te houden ....
    Op de kamer na een heerlijk pre een zalig tijd gehad waar ze ondanks haar profheid je genoeg biedt.
    Zalig in het op het laatst aangeboden kontje klaargekomen en dat is niet eens mijn favoriete standje!

    Hoop haar snel weer te zien etc....


    BefBeer
    Niet lang foppen, effe poppen!

  7. #57
    Geregistreerd
    2 december 2006
    Last Online
    12 februari 2024 @ 14:13
    Berichten
    1.439
    Discussies
    59
    Thanks
    12
    Thanked
    859 in 393 posts

    Standaard

    Na het vorige bericht over Anna een tijdje terug, weer een bericht over Anna maar nu van heel recent.
    Het norse; valt wel mee hoor.
    Ik vind dit top. Super mooi, super aardig, super zoenen, super standjes, super after-sales.
    Gewoon een juweel in het hof en ik hoop haar weer vaak aan de paal te slaan.

    BefBeer
    Niet lang foppen, effe poppen!

  8. #58
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    14 april 2024 @ 19:35
    Berichten
    9.276
    Discussies
    176
    Thanks
    2.923
    Thanked
    4.103 in 2.253 posts

    Standaard

    Tip van GMA:
    Had ik gisteren natuurlijk even moeten vermelden maar het schiet me net pas te binnen.
    Ik had wel geluk met Anna, ze vertrekt morgen (zaterdag) voor ongeveer 3 weken met vakantie.

  9. #59
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 21:26
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.911
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.696 in 2.635 posts

    Standaard Een Trio plus 0.5 = ein Driehalfje

    "You turn me on, you lift me up, like the sweetest cup I'd share with you.
    You lift me up, don't you ever stop, I'm here with you.
    Now it's all or nothing, cause you say you'll follow through.
    You follow me, and I, I, I follow you."


    Geknipt uit mn bericht

    Ikzelf kreeg met Jettrap 2 te maken. Ik had Susan aangesproken, maar die had nog een gast die had aangegeven nog wel een keer te willen. Ik zag ze ook wat zitten flikflooien en sprak toen Magda maar aan over een triootje met Anna. Na topoverleg kon ik op anderhalf uur wachttijd rekenen, maar het was mogelijk. Susan kwam een beetje sip terug, haar gast had haar laten zitten en ze had dat laatste ook mee gekregen. Jammer, maar dat maken we in december wel goed....

    .... Uiteindelijk moet Anna Magda aan haar afspraak herinneren, aangezien ze zelf ook een taxi moet halen over drie kwartier. "En anders rij jij me maar naar huis!" dreigt ze me nog. Terwijl Magda naar boven holt om "iets" te regelen en roept dat we alvast kunnen beginnen, komt er hulp uit onverwachte hoek. Magda blijft namelijk tien minuten weg en in die tijd duikt Susan samen met mij en Anna die kamer in. Terwijl Anna me in een lange tongzoen bezighoudt, laat Susan me met haar bloasmeziek duidelijk merken wat ik daarstraks aan haar ben misgelopen, alle waarschuwingslichten en Simple Minds springen er door aan:

    "What you gonna do when things go wrong? What you gonna do when it all cracks up? What you gonna do when the Love burns down?
    What you gonna do when the flames go up? Who is gonna come and turn the tide? What's it gonna take to make a dream survive? Who's got the touch to calm the storm inside? Who's gonna save you? Alive and Kicking!!


    Anna neemt na een tijdje net zo enthousiast over en laat het zoenen aan Susan over. Uiteindelijk zwaait Susan af, in december zal ik haar hiervoor terugbetalen, dat is afgesproken. Anna en ik gaan rustig verder tot Magda zich aan het voeteneind laat neervallen en heel terloops kleine Sphinx eerst in haar mondje opsluit en daarna een Russische greep uitprobeert Zo wisselt de Poolse vliegende brigade elkaar nog een paar keer af, tot Magda reverse cowgirl op me gaat zitten en al snel een lekker tempo beet heeft. Anna wil dan ook, liefst in doggy. Blijkbaar heb ik iets goed gedaan laat op de avond, want ze voelt al heerlijk nauw als ik inlog, maar ik kom bijna klem te zitten als we wat langer bezig zijn, Magda duwt intussen mn hoofd tussen haar borsten en fluistert wat ter aanmoediging, ik versta de helft niet, maar het gaat om de toon die je gebruikt, en dat werkt beter dan met fake gekreun de hele tijd maar hard: "komm, schatzi, komm endlich" opdreunen. Uiteindelijk knijpt Anna me voor de vierde en laatste keer leeg... Bam!
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  10. Onderstaande leden hebben Sphinx bedankt voor deze bijdrage:

    Megaboob (17 oktober 2011)

  11. #60
    Geregistreerd
    11 augustus 2010
    Last Online
    28 maart 2013 @ 00:46
    Berichten
    51
    Discussies
    7
    Thanks
    4
    Thanked
    19 in 11 posts

    Standaard

    Here's some highlights from a recent trip:

    1. Eventually, it came time for my final session with Anna before her departure at 11. I finally revealed to her the gift I alluded to earlier in the day: I brought my own massage oil this time! She was truly delighted and thanked me with many kisses. We then had sex, and I gave her a massage afterwards. Around 11, Magda knocked on the door to announce that Anna’s taxi had arrived and our time was up. The smile disappeared from her face, replaced with a look of disappointment which indicated that she was as crestfallen as I. I showered, paid for my sessions, and kissed her goodbye.

    2. After a few minutes, we found a room. She again invited me to join her on the bed and we kissed. She blew me, put on a condom, and then invited me inside her. Now, I’ve been with her somewhere around 50 times (my estimate) and part of the reason for that is how continually clever, inventive, and in tune with me she is. This time, not only did she give me a massage afterward, she instinctively narrowed in on the parts of my legs & feet that were giving me trouble and melted the pain away with her magic touch. By the way, all of this was without my having to indicate in any way where the trouble was.


    3. One Last Act of Kindness

    More time flew and soon came my second date with Anna. My last one this trip. As I gave her a massage, she moaned softly, gently, and contentedly. Her moans must be the music that the angels make in Heaven. Magda came in to ask a question but she could not rouse or even get an answer out of Anna. After we had sex, Anna kindly wrapped us in a blanket to keep us warm. I suspect we would have stayed in there all night but Gertie mentioned Anna’s taxi was here so we had to end the session.

  12. #61
    Geregistreerd
    24 oktober 2009
    Last Online
    Vandaag @ 02:24
    Berichten
    901
    Discussies
    52
    Thanks
    1.776
    Thanked
    3.831 in 600 posts

    Standaard

    En dan het hoogtepunt van de dag: slot sessie met Anna. Iemand schreef al eerde, ze lijkt een beetje stuurs, zeker niet geholpen door het animeerverbod denk ik . Ze had mij binnengelaten, en ik had haar dus al even zien lachen. De zon scheen! Kwam haar op het einde van de dag op de trap weer tegen, en mijn instinct meldde: nu of nooit…. Nu dus. Eerst samen ene poosje beneden op de bank doorgebracht een over van alles gekletst. Onder meer haar zeven jaar ervaring in BSC. (hoeveel mannen zouden ar voor haar gevallen zijn…). En dan toch deze prestatie leveren ! Wat een fraaie ogen, kun je in verdrinken. Maar dan die eerste volle zoen woooooooow. Daar rijd ik beslist nog eens een straatje voor om. In alle rust, alle registers van verleiding opengetrokken. Darna langzaam naar beneden over mijn buik, en de eerste orale verkenningen van de kleine mynasch! Holy moly wat een pijp ervaring hier tentoongespreid. Ben al vaak gepijpt, maar deze kwam erg hoog in de ranglijst binnen. Daarna op de kamer. Vrees dat Polen dik won van Nederland deze keer. Een reuze vrijpartij, met fabelachtige girl on top, geëindigd met blow job (diepe halen, veel nat) jummie. Maar daar was de sessie niet mee klaar: had beloofd haar met olie te masseren en heb nog minstens een 20 tal minuten haar van top tot teen mogen masseren. Haar prachtige vagina topt het laatst bewaard, en hoe.
    Guys: go for it. Ongelooflijk!

  13. Onderstaande leden hebben mynasch bedankt voor deze bijdrage:

    GFE Finder (26 maart 2012)

  14. #62
    Geregistreerd
    9 mei 2007
    Last Online
    14 januari 2024 @ 18:51
    Berichten
    349
    Discussies
    18
    Thanks
    31
    Thanked
    96 in 53 posts

    Standaard

    Ik vind Anna een van de beste dames die er werkt. Super-goede sex en geen gedoe achteraf. Heerlijk. Wat mij betreft in de top 5.

  15. Onderstaande leden hebben christiano bedankt voor deze bijdrage:

    SeX++ ( 4 mei 2012)

  16. #63
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    25 december 2023 @ 12:41
    Locatie
    Holtorland
    Berichten
    1.529
    Discussies
    121
    Thanks
    2.288
    Thanked
    2.360 in 473 posts

    Daumen hoch Anna 17/05/12

    Men eerste sessie van de dag met deze Poolse begonnen. Ze zat op de bank in de kelder , keek me geil aan met haar benen open en ik was verkocht. Ik had haar in het verleden al wel gezien , maar nog nooit mee geweest. Even gaan kennismaken , wat inhoud tongzoenen , handdoek weg en pijpen maar. Vanuit men ooghoek zag ik Mara in actie met Sphinx in de kamer achter de glazen wand. Na het gebruikelijke voorspel de kamer opgezocht. Tja , wat moeten we nog vertellen over deze Hof - dame ? ! Gewoonweg top op alle gebied. Het verbaasde me dat ze nog zo'n knijpkut heeft , na al die jaren. Lekker zoenen , goed pijpen en neuken. In doggy met de benen tegen elkaar hield ik het niet lang meer uit en kwam geweldig klaar. Absolute topper !

    Herhalingsgevaar : zeker ! ( maar niet als eerste van de dag )
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

    A dirty mind, is a joy forever

    Love hurts : anal too

  17. #64
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 21:26
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.911
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.696 in 2.635 posts

    Standaard We take over now!

    "Stakes were high, the rise and fall. No more lies, leave it all
    In the desert, in the desert
    Change the world, paint the place. Bring a toast to peace and grace
    In a new place, in a new place
    We lost track, it doesn't matter
    cause we are on this road together

    Let's start a fire, a fire. New kids coming into town
    Lets get together, we take over now
    A fire, a fire, new kids coming into town
    Lets get together, we take over now"


    geknipt uit mn bericht

    Daarna werd mn aandacht door andere dingen opgeëist en bleek Anna een aantal treiterideeën van Babsi te hebben opgepikt door stiekem mn barkruk weg te draaien, zodat Magda steeds net niet bij kleine Sphinx kan Magda is in een goede bui en kan erom lachen, neemt subtiel wraak door een beetje fanatieker te pijpen dan nodig is. Anna doet wat rustiger, maar zoent en pijpt wel flink dieper. Magda mompelt iets over een stofzuiger en ik denk even dat Anna dat niet hoorde, tot ze terwijl ik Magda bef plots achter haar opduikt alsof ze Dracula is en een beetje bloed nodig heeft als middernachtssnack Magda schrikt en laat uit voorzorg Anna vrije baan om in cowgirl plaats te nemen. Waarna hetzelfde straffe tempo erin gaat als eerder op de avond, maar omdat het nu langer vol is te houden gaan we meteen door in missio. Even pauze en condoomwissel en dan is Magda weer aan de beurt voor een doggy. Zo wisselt het zich nog een paar keer af en is Handsome Poets weer op de achtergrond te horen: "Start a fire, a fire. New kids coming into town. Let's get together, we take over now."

    Anna stookt het vuurtje aardig op en met een lekkere finale bloasmeziek krijgt ze er het tweede schot van de avond ook nog uit Bam! We blazen uit met de deur open want we hebben meer dan een beetje warm gekregen. Conclusie is dat een Pools triootje meer dan gewaagd is aan de escapades die ik er met Babsi en Mara uitgooi. Anna is spokoino: rustig, lief en geil. Magda is meer iskierka: een klein vonkje met een grillig karakter dat ineens een uitslaande brand veroorzaakt. Heb ik eerder meegemaakt met Poolse dames en het blijft leuk.
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  18. Onderstaande leden hebben Sphinx bedankt voor deze bijdrage:

    louischris (27 augustus 2012)

  19. #65
    Geregistreerd
    24 oktober 2009
    Last Online
    Vandaag @ 02:24
    Berichten
    901
    Discussies
    52
    Thanks
    1.776
    Thanked
    3.831 in 600 posts

    Standaard

    28 februari Schieferhof

    Hernieuwde kennismaking met deze heilige gronden! En ik moet blijven zeggen het had iets magisch. Ik arriveerde iets na enen, na mijn bagage bij het plaatselijke hotelletje van Reuterr te hebben afgeleverd. Een slaapplaats was gegarandeerd….

    Open gedaan door een prachtige Nathalie, en mijzelf “in laten schrijven”. Had een kilo paaseitjes meegenomen voor alle gastvrouwen als binnenkomer, nou dat was een slimme zet. Ik werd de hele dag met de attractie vereenzelvigd. Goed investering.
    Line up was prima, met Anna, Babsi, Angie, Jenny, Jacky, Nathalie, Tina, Suzan, Alina en Magda. Een tweetal onbekenden voor mij. Toegegeven, niet de 50+ dames in GT, maar wel een overzichtelijke. Misschien iets meer huiselijke scene.

    Eerts een beetje wennen, boven en beneden. Broodje, en een eerste gesprekje. Angezien ik een PRIMA eerdere ervaring had met Anna, eerst maar eens beneden op de bank naast Anna (op veilige afstand dacht ik). Kletspraatje, en opeens een magische touch met onze benen. En dat vind ik het leuke van schieferhof…. Toch een beetje het gevoel dat je “versierd” wordt, kussen strelen op de bank, je wordt in vuur en vlam gezet, dan heerlijke pijpbeurt. Alles en plein public. Nu was het niet zo heel erg druk, maat toch. Een kamer opgezocht en een fabelachtige sessie gehad. Anna weet heel goed wat mannen lekker vinden. En het bleek ook dat ik er ook iets van kon, een mooie oliemassage bij haar eerst rug en bil partij (met alles erop en eraan) omdraaien, prachtige voorkant ontdekt met eerst met mijn olie-handen en daarna met mijn mond, eindigend bij haar erogene zones, met een heel heftig orgasme als eind. Eerste bedrijf kon slechter….

    .............................
    Laatst gewijzigd door Willem2; 17 maart 2013 om 16:35

  20. Onderstaande leden hebben mynasch bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (22 maart 2013)

  21. #66
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 21:26
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.911
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.696 in 2.635 posts

    Standaard Driemaal scheepsrecht

    Geknipt uit mn bericht

    Twintig minuten eerder dan verwacht werd ik al omsingeld in het kelderhoekje waar Anna normaal zit; helaas had Katja de spielwiese nog bezet, dus gingen we alvast daar aan de slag. Prachtig deja-vu momentje als Anna na een lange pijpbeurt vraagt of Mara "alleen maar mooi ligt te wezen", en als Mara wil overnemen haar ineens een kus op haar oor geeft, zodat ze van schrik terugdeinst: dat deed Babsi nou ook altijd. Het wordt bijna klassiek als Svetlana denkt het nog erger te kunnen maken door de meest vreselijke 3FM megahit van de laatste 20 jaar op te zetten, waar dus oh horror ook een Duitse versie van bestaat. "Nou hartelijk bedankt Natalie Aarts voor het inzingen van deze rotzooi" denk ik hardop, maar ergens past het ook wel in een typisch Bernds-trio zoals ik het graag zie

    Gelukkig is Katja inmiddels bereid plaats te maken, dus al snel ben ik van die radio af... en eigenlijk is dat heel onhandig. Anna haalt namelijk meteen haar beste blasmusik boven, zodat mn muziektic met Gerry Rafferty's hit Baker Street aan komt zetten (die sax van Rafe Ravenscroft sluit prima aan, dat kan ik u verzekeren). Mara neemt al net zo langzaam en diepgaand zuigend over en het kan dan ook alleen maar fout gaan... zelf piepende kuikens en roze olifantjes kunnen niet voorkomen dat ik letterlijk tegen een anticlimax aanloop en afga nog voor er een meter geneukt is Deze racebeer denkt er echter niet aan om nu al in te pakken, oh mooi niet. We kletsen een paar minuten wat en beginnen dan weer vrolijk opnieuw.

    "Du bist in unser gewalt, du solltest besser angst haben." dreigt Anna als Mara in cowgirl op me zit. Deze racebeer zit er iets anders in: het duurt toch wel even voor ik weer een kookpuntje haal dus genieten we gewoon van iedere seconde. Mara rijdt een tijdje poletijden in die positie, voor Anna in doggy genomen wil worden. Later kreeg ik te horen dat we aardig reclame aan het maken waren, want een Italiaanse fan van beide dames zat erg oplettend alles te volgen (heeft zeker/hopelijk een idee gekregen voor de volgende keer). Tussen door bouwt Mara nog een "blaspause" en laat zich ook nog eens in doggy nemen. De coup de grace is voor Anna, die me na iets meer dan een uur voor de derde keer af laat gaan
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  22. #67
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 21:26
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.911
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.696 in 2.635 posts

    Standaard Ladyhawke

    "If you believe in the power of magic, I can change your mind
    And if you need to belive in someone, turn and look behind
    When we were living in a dream world, clouds got in the way
    We gave it up in a moment of madness and threw it all away

    Don't answer me, don't break the silence. Don't let me win
    Don't answer me, stay on your island. Don't let me in
    Run away and hide from everyone...
    Can you change the things we've said and done?"


    geknipt uit mn bericht

    Nadat Alain en Frau M op kamer waren verdwenen vond ik het ook wel weer tijd worden en aangezien Anna toch al naast me zat, besloot ik me niet moe te maken met lang zoeken. En ook Anna trok weer alle bekende registers open en ook hier ontspon zich een sessie die nog knuffelig begon, maar vrij heftig eindigde in doggy. Opnieuw veel hulp van de muziekcomputer, die met een Alan Parsons klassieker kwam voor de nog rustige aanvang, maar toen die was afgelopen nam mn eigen muziektic het over met het veel snellere ritme van Ladyhawke, een zijsprong die Parsons en Powell opnamen voor een van mijn favoriete films. Anna leek dat snellere 2kwarts-maatje ook veel leuker te vinden en begon hoe langer hoe meer tegengas te geven, tot ze er zo eindschot twee uitmasseerde, Bam! WGSA-rating: 8.5/10
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  23. #68
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 21:26
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.911
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.696 in 2.635 posts

    Standaard Op een cilinder meer of minder

    "Baby, do you understand me now? Sometimes I feel a little mad
    But don't you know that no one alive can always be an angel
    When things go wrong, or seem to be bad
    I'm just a soul whose intentions are good
    Oh Lord, please don't let me be misunderstood

    If I seem edgy, I want you to know
    That I never meant to take it out on you
    Life has its problems and I got my share
    And that's one thing I never meant to do 'cause I love you.. "


    Na afscheid en douchen besluit deze racebeer toch maar Sandra wat strenger aan te spreken op haar 'schuifgedrag' en dan is binnen 10 minuten een massage mogelijk. Het is inmiddels avond en ik denk terwijl ze mn schouders wat losser maakt eens na over de rest van de avond. Had ik me eigenlijk niet zo mee bezig hoeven te houden, want zo rond half9 land ik naast Anna op de bank en na wat geklets ben ik al in een omhelzing verstrikt. Ze gaat dan Tina erbij zoeken die halverwege haar voorspel vrolijk mee komt doen in deze trioact. Ik haal me de flamenco/disco-act van Santa Esmeralda maar voor de geest als brandvertrager. Werkt niet, dit trio is echt véél te vurig.

    Wel een gekke gewaarwording tijdens het neuken, Tina geeft het gevoel je teder op te nemen en zich helemaal om je heen te wikkelen tot je klem zit in haar liefdesomhelzing, Anna laat je er een stuk harder voor werken, valt soms genadeloos aan met knijpgedrag dat aan pure porno grenst. Duitstalige collegae spreken altijd schertsend over Anna-nass als ze er echt zin in krijgt, nou dat heb ik die avond gemerkt toen ik afwisselend Anna en Tina in doggy neukte of vingerde. Ze maakte soms geluiden alsof ze de knalpijp stuk had en werd zo vochtig dat ze zelf een cilinder lek leek te hebben geslagen. WGSA-rating: TILT (tevens winnaar van de Simple Minds award voor beste trio 2014)
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  24. #69
    Geregistreerd
    6 oktober 2006
    Last Online
    21 maart 2024 @ 14:42
    Berichten
    397
    Discussies
    17
    Thanks
    181
    Thanked
    224 in 87 posts

    Standaard

    Had ik in het verleden geen klik met Anna, nu dus wel. Zat gezellig met haar te ouwehoeren op de bank in de kelder. Ze zat stiekem ook een beetje te roddelen over NLNU. Maar ja na enige tijd legde zichzelf het zwijgen op. Haar mondje had andere dingen te doen. Had ik al van Annette een waanzinnige pijpbeurt gehad. Het lieve zachte mondje van Anna pakte het nog subtieler aan. Hier werd ik echt wel erg blij van. Op de kamer uiteindelijk afgemaakt in missio met de monden vol op elkaar.

    Niks mis met die Anna. Volgende keer zeker weer!

  25. #70
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 21:26
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.911
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.696 in 2.635 posts

    Standaard Van Trio naar Quattro

    "Your buddy Sam's a bit confused
    But he don't know what to do
    Getting tired of hearing your demands
    He's got the whole world in his hands

    And you can drive the outside lane
    Last car on the gravy train
    You can scream and you can moan
    But you can't get blood from a stone."


    Geknipt uit mn bericht

    Een paar Hessisch klinkende gasten vroegen zich na het eten af waarom ik zo rustig op een bank bleef liggen in de kelder, maar ik had gewoon even een rustmoment van een uur. Tot ik om half 9 van links en rechts werd besprongen door een Pools-Roemeense dubbele tornado.Tina viel meteen met een Deepthroat aan, Anna probeerde zeer fanatiek mn tong op te zuigen en klemde dan zeer demonstratief mn hoofd tussen haar benen. Er viel niks te zeggen, alleen genieten van wat je overkomt.

    De bar liep ineens aardig vol en we verplaatsten ons dan maar naar de spielwiese. Liggen kwam er niet van, Tina knielde voor me en blies me de fanfare dat me horen en zien verging. Anna bleef een tijdje met de benen wijd open met zichzelf liggen spelen, tot ze een wat actievere rol nam en mn hoofd tegen haar borsten klemde. Een soort judogreep later lig ik ineens onder die twee en zie vanuit mn ooghoek nog net dat de hele kelder volstaat! Wat heet, een paar dames en heren gaat maar gewoon op de bank tegenover de wiese zitten.

    Wat ik eerst niet in de gaten heb is dat Mara er ook bij zit, tot ik Tina in doggy neem en ze ineens naast me opduikt voor een stevige zoen, die maar doorgaat en doorgaat... Waarop Anna dan weer de zaak op gaat hitsen zodat Mara even vijf minuutjes mee blijft doen. Ergens meen ik ACDC op de radio te horen, maar mn eigen muziektic overschrijft dat met een rockdeuntje van The Hooters, wereldberoemd in Philadelphia, maar dankzij een haatdragende Bob Geldof nauwelijks doorgebroken (de vent wilde ze niet op Live Aid hebben, toen dat alsnog gebeurde dankzij het succes met "Satellite" ging "per ongeluk" de liveregistratie op zwart. Gelukkig is een van hun vele optredens in Philly zelf op dvd gezet.)



    Blood from a Stone past wel leuk bij deze situatie. Zoals me shasar iedere keer weer uitlegt, vroeger waren dit soort shows het startpunt voor een soort kelderorgie, maar nu blijft iedereen gewoon staan kijken en zich afvragen waarom ze zelf geen drie dames tegelijk mee hebben gekregen. "The future raised so many doubts. You pour much in, but can't get any out!" Mara zwaait na een lekkere pijpbeurt af, laat me aan de genade van Tina en Anna over.

    En die is er niet op dit moment, beide willen nog een keer flink geneukt worden voor ze me de pijp voor de tweede keer leegzuigen Achteraf gezien, enigszins uitgeput in een op Benny en Mara na lege kelder, heeft het toch effect gehad, bijna alle kamers zijn ineens bezet. Het sterkte Anna in haar mening dat ik op couchaction day (eind oktober dit keer) ook maar langs moet komen. Over ratings ga ik niet eens beginnen, alleen de professionals die door Evil Angel geregeld worden komen hierbij in de buurt
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  26. Onderstaande 2 leden hebben Sphinx bedankt voor deze bijdrage:

    biged (31 augustus 2015),Goedemorgenallemaal (17 oktober 2015)

  27. #71
    Geregistreerd
    20 december 2009
    Last Online
    29 maart 2024 @ 05:31
    Berichten
    73
    Discussies
    0
    Thanks
    7
    Thanked
    17 in 2 posts

    Standaard

    Anna ist und bleibt die "Bestie" ��

  28. #72
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    14 april 2024 @ 19:35
    Berichten
    9.276
    Discussies
    176
    Thanks
    2.923
    Thanked
    4.103 in 2.253 posts

    Standaard

    Niet verder vertellen, ze geeft me altijd het idee de enige te zijn :P
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  29. #73
    Geregistreerd
    20 december 2009
    Last Online
    29 maart 2024 @ 05:31
    Berichten
    73
    Discussies
    0
    Thanks
    7
    Thanked
    17 in 2 posts

    Standaard

    Zo moet het zijn ! Maar niet over praten :-)

  30. #74
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    14 april 2024 @ 19:35
    Berichten
    9.276
    Discussies
    176
    Thanks
    2.923
    Thanked
    4.103 in 2.253 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ALAIN1 Bekijk bericht
    Zo moet het zijn ! Maar niet over praten :-)
    Gelukkig ben ik natuurlijk de enige..
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  31. #75
    Geregistreerd
    20 december 2009
    Last Online
    29 maart 2024 @ 05:31
    Berichten
    73
    Discussies
    0
    Thanks
    7
    Thanked
    17 in 2 posts

    Standaard

    Groetjes van Anna. Ik heb je gisteren vertegenwoordigd en ben nog altijd gelukkig :-)

 

 
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:32.

Living Room 468*60