Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 90

Discussie: Anna (Poolse)

  1. #26
    Geregistreerd
    25 november 2005
    Last Online
    23 juni 2015 @ 21:07
    Locatie
    Brussel
    Berichten
    413
    Discussies
    40
    Thanks
    0
    Thanked
    8 in 8 posts

    Lächeln ze is er nog !

    ... en eind November was ze er ook nog. Gelukkig maar, want voor W-L is ze een van de vaste waarden van de Schieferhof. Super vriendelijk en in een verpakking waar je alleen maar van kan dromen...

    Ze mag misschien soms wat koel overkomen, maar is echt een aanrader.


    W-L

  2. #27
    Geregistreerd
    8 september 2007
    Last Online
    24 maart 2024 @ 23:24
    Berichten
    56
    Discussies
    0
    Thanks
    133
    Thanked
    75 in 15 posts

    Daumen hoch Super pijpbeurt gehad

    Gisteren voor het eerst in Hennef beland en door Anna rond geleid in de club. Ik liep dus achter deze heerlijke Poolse meid aan door de club. Nadat zij mij rondgeleid had heb ik maar eerst wat gedronken. Toen zelf nog even rond gekeken. Aangezien er veel dames op de kamers bezig waren maar bij Anna op de bank plaats genomen. Eerst nog lekker een peukje gerookt en wat gekletst. Vervolgens kwam zij lekker voor mij zitten en begon mij heerlijk te zoenen. Lekkere natte en diepe tongzoenen, haar hand verdween inmiddels onder mijn handdoek en zachtjes begon ze mijn lul te masseren die onmiddelijk keihard werd. Vervolgens ging ze er even goed voor zitten knoopte mijn handdoek open en nam mijn knalharde pik lekker in haar mondje, zalig zoals zij mij heerlijk zat te pijpen. Lekker nat en diep met veel afwisseling precies zoals ik het lekker vind. Na een tijdje Anna moeten stoppen omdat ik niet beneden op de bank haar mondje al wou vullen met mijn zaad. Vervolgens weer een hele tijd lekker zitten tongzoenen en elkaar strelen. Na een tijdje begon Anna mij weer heerlijk te pijpen op de bank. Toen toch maar gevraagd om naar een kamer te gaan. Daar aangekomen weer gelijk heftig tongzoenen en elkaar lekker strelen en masseren. Anna drukte mij achterover op het bed en begon weer aan haar orale kunsten, alleen deze keer wat steviger en harder maar nog steeds erg geil en lekker. Ik voelde dat het niet lang meer kon duren voor ik klaarrzou gaan komen en daar had ik nog geen zin in. Ik heb Anna maar even gestopt en we hebben weer lekker liggen knuffelen en tongzoenen. Tot Anna er genoeg van had, glimlachend keek ze mij aan en zakt weer af naar beneden waar ze mijn lul weer helemaal in haar mondje liet verdwijnen. Ze gebruikte veel spuug en pipte mij lekker nat en diep, met veel afwisseling zoog ze lekker door tot ik het niet meer hield en haar mondje vol sppot met mijn warme sperma. Ze spuugde het netje in een tissue en kwam weer lekker tegen mij aan liggen en egon mij weer heerlijk te tongzoenen, ze had haar mond nog niet goed geleegd en ik proefde mijn eigen sperma. Dit hoeft vor mij niet zo'n sperma tongzoen. Al met al lekker van Anna genoten en een hemelse pijpbeurt gehad.

  3. #28
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Standaard

    Het betaalde seksjaar ingeluid met Anna...


    Ik ben er een beetje stil van. Lieve meid met uitstekende service. Es gibt angenehm viel von ihr :D
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

  4. #29
    Geregistreerd
    7 januari 2008
    Last Online
    12 juli 2023 @ 20:43
    Berichten
    351
    Discussies
    42
    Thanks
    819
    Thanked
    912 in 184 posts

    Standaard op avontuur naar mijn eerste FKK part I

    Stuk uit heel bericht : https://www.ijsberenforum.com/forum/sh...&postcount=339


    .......... Terug uit de sauna viel mijn oog daar op een schone die in de benedenzithoek zat en waar ik dolgraag eens aan zou friemelen. Halflang middenbruin haar, mooie ogen, mooi gezicht, een jong strak lichaam met 2 geweldige natuurlijke borsten maat c. Gelijk een gesprekje begonnen zo van hoe heet je, ANNA en vanwaar kom je, POLEN, woon je al lang hier, 6 jaar en doe je dit hier al lang, 2 jaar eerst in een restaurant gewerkt. Na een tiental minuten kwam ze dichterbij zitten en begon met aan te raken, eerst arm dan been. Vervolgens wat zoentjes in de nek gevolgd door de mond. We tongden heerlijk rustig terwijl ik die fantastische borsten streelde afgewisseld met een kletsnat kutje. Ze schoof zachtjes de handoek open en begon me te strelen. Een reactie kon natuurlijk niet uitblijven en enkele seconden later voelde haar warm vochtig mondje rond mijn eikel en piemel. Heel rustig, warm en diep pijpte ze me terwijl andere toekeken, wow I love this, ontdek ik een stukje exhibitionisme in mezelf.

    Enige minuten later zochten we een kamer op. Daar aangekomen ging zij op haar knieën op het bed zitten om me verder te pijpen. Rustig lange diepe halen terwijl ze de ballen masseerde afgewisseld met deze te likken. Haar clitje geteisterd met mijn vinger en toen ik met mijn vinger naar binnengleed maakte ze met lieflijk duidelijk, door mijn hand eruit te duwen, dat ze dit liever niet had.
    Condoom erover en eerst een nummertje paardrijden, cowgirl, gevolgd door een reverse cowgirl. Vanaf het ogenblik dat je in ze bent, begint ze zo overdreven te hijgen dat het eigenlijk belachelijk is maar ik vermoed dat dit erbij hoort om ons sneller te laten klaarkomen. Haar vervolgens gevraagd om FT af te werken maar dat doet ze niet . Geen punt van gemaakt en missionaris gefinished. Nog wat na liggen genieten en strelen. Kleerkast nummertje gegeven en ik de douche in. Eh eh dat was dan mijn eerste echte FKK ervaring, helemaal niet slecht.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 13 januari 2008 om 15:22

  5. #30
    Geregistreerd
    16 november 2006
    Last Online
    @
    Berichten
    352
    Discussies
    78
    Thanks
    86
    Thanked
    14 in 10 posts

    Lächeln De inwijding van Carpe.

    Mijn eerste keus viel op een dame waarvan ik vond dat ze een geile blik in haar ogen had. Op dat moment geen idee hoe ze heette maar ik aanschouwde een prachtig lichaam, mooie borsten en ze was constant aan het spelen met haar poesje. Ik nam plaats naast haar en legde mijn arm achter om haar heen op de rugleuning. We stelden ons voor en we begonnen aan een lang interessant gesprek. Twintig seconden later zaten we volop te tongzoenen.

    En wat zoent ze lekker deze poolse schone. Haar volle zachte lippen gaan wel heel ver van elkaar als ze ruimte biedt voor het tongspel. Met haar volle borsten en heerlijk zachte huid tegen me aan liggend, zoende ze met veel feeling en variatie. Bij de eerste keer snakkend naar adem gaven we beiden te kennen dat het naar meer smaakte en gingen vervolgens door. Kleine Carpito ging steigeren bij zoveel genotsprikkels en was er helemaal klaar voor toen Anna met haar warme mond mij lekker diep en nat begon te pijpen op de bank. Ik liet me heerlijk onderuitzakken en speelde met haar borsten en likte haar tepels die al snel hard werden. Het voorspel op de bank duurde een minuut of tien en we zochten samen een kamer op. Daar op het bed het verder gegaan en zelf het initiatief genomen. Haar van boven tot onder verwend en ze liet dit gewillig en met haar lichaam kronkelend toe. Toen ik haar poesje begon te verwennen met mijn tong kon ik haar sappen proeven. Dit smaakte natuurlijk naar meer. Dus langzaam verder gegaan en haar bewegingen werden intenser. Plots gaf ze me aan om te gaan liggen en begon me heerlijk te pijpen. Daar het mijn eerste sessie was moest ik haar even afremmen. Daarop pakte ze een condoom en begon me cowgirl te berijden. Wat een heerlijk uitzicht op haar op en neer deinende borsten. Ik draaide haar op haar rug en neukte haar echt lekker diep met één hand onder haar billen en met mijn andere hand steunend op het matras, zodat ik in de spiegel een goed uitzicht had op het schouwspel. Anna is een meid die zelf ook mee geniet en ik vond het prachtig om haar gezicht te zien vertrekken bij het vorderen van de sessie. Uiteindelijk, met haar gezicht voor de spiegel, het in doggy afgemaakt.
    (Met dank aan Willem voor de tip, alleen de volgende keer een naambordje om haar nek :D).

    :wink:

  6. #31
    Geregistreerd
    7 december 2007
    Last Online
    21 maart 2018 @ 12:25
    Locatie
    uithoek van Belgie
    Berichten
    254
    Discussies
    6
    Thanks
    104
    Thanked
    45 in 18 posts

    Lächeln

    Verleden week nog maar een prachtige sprookjesachtige ervaring met Anna meegemaakt, maar ik wou deze week het opnieuw overdoen. Maar daar kwam niets van in huis. Wat ik wel meemaakte, was een superieure GFE-ervaring van 1u waarover je maar kan fantaseren, doch die werkelijkheid was geworden. Dit was uiteindelijk mijn beste wandel-ervaring sinds jaren. De chemie die ik hier mocht proeven blijft door mijn hoofd zinderen, want Anna is pure klasse... Gelukkig is het schieferhof relatief ver, want anders stond ik er vandaag opnieuw. Maar wees gerust, Quitje staat er opnieuw volgende dinsdag (kilometerteller april saunaclubbezoek : 2 190 km ). En opnieuw zal er gekust worden van jewelste - geen plat neukwerk want Anna verdient meer .

  7. #32
    Geregistreerd
    7 december 2007
    Last Online
    21 maart 2018 @ 12:25
    Locatie
    uithoek van Belgie
    Berichten
    254
    Discussies
    6
    Thanks
    104
    Thanked
    45 in 18 posts

    Standaard

    Carpe, u bent een ijsbeer naar mijn hart , dit wordt ooit nog gecompenseerd :D

  8. #33
    Geregistreerd
    16 november 2006
    Last Online
    @
    Berichten
    352
    Discussies
    78
    Thanks
    86
    Thanked
    14 in 10 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door quitje Bekijk bericht
    Carpe, u bent een ijsbeer naar mijn hart , dit wordt ooit nog gecompenseerd :D
    Ja, ik moet hierdoor natuurlijk wel op zoek naar compensatie. Maar ik kan er wel een paar bedenken hoor .

    :wink:

  9. #34
    Geregistreerd
    23 mei 2006
    Last Online
    1 juli 2016 @ 13:18
    Berichten
    540
    Discussies
    24
    Thanks
    68
    Thanked
    248 in 75 posts

    Standaard super GFE sessie

    Dit jaar voor de 2e keer naar de voor mij verst gelegen club uit mijn wandelbestaan. Een beetje onwennig en na enige hulp van mijn mee carpoolende maatjes toch maar op Anna afgestapt.

    Even gaan praten met haar, op het bankje aan de speelweide plaats genomen en geen 10 seconden later zaten we al te tongen. Anna is een lieve, beeldschone dame die blijkbaar afgestudeerd is aan de Akademie Oralksy :D in Polen en de daar opgedane kennis vakkundig aan me wilde demonstreren.
    Daar had klein dupke geen bezwaar tegen.

    Toen klein dupke een beetje veel gegroeid was kwam plots een kamertje vrij en zijn we verkast naar de kamer beneden met het bad in.

    Een beetje stoeien op het bed, goed pijpwerk, lekker in cowgirl en missi en na de finisching touch zeer goed knuffel en zoenwerk zoals ik het graag mag hebben.

    Op het einde dan toch maar de kamer afgeven aan Hollandmale en Debby want die stonden al roodgloeiend te wachten.


    Na de kamersessie

  10. #35
    Geregistreerd
    23 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:12
    Berichten
    377
    Discussies
    15
    Thanks
    48
    Thanked
    104 in 25 posts

    Standaard

    Bij mijn eerste bezoek aan het Hof, 4 maanden geleden, al met Anna meegeweest.

    Zij stond op mijn verlanglijstje met stip op de 1e plaats. En gelukkig was ze er afgelopen vrijdag ook weer.

    Voor mij het mooiste meisje van van de club, lief en prima service.

    'S avonds bij het het verlaten van de club nog een paar heerlijke zoenen van haar meegekregen voor onderweg.
    Ich hab drei Haare auf der Brust, ich bin ein Bär.
    Ich zähl sie jeden Tag, es werden halt nicht mehr.
    So ein Bär scheut in der Tierwelt überhaupt keinen Vergleich,
    man kann mit Bären prima kuscheln, denn so ein Bär ist herrlich weich.
    Wer´s einmal ausprobiert hat, will immer mehr.
    Ich hab drei Haare auf der Brust, ich bin ein Bär.

  11. #36
    Geregistreerd
    1 februari 2007
    Last Online
    16 december 2015 @ 07:16
    Berichten
    149
    Discussies
    10
    Thanks
    1
    Thanked
    12 in 7 posts

    Standaard

    Toen ik uitgeteld van mijn ronde met Katja onder in de bar zat bij te komen zag ik tegenover mij een blonde dame zitten met een pracht figuurtje die steeds naar mij lachte en ondertussen met haar handen tussen haar benen zat.
    Daar ik nog even moest bijkomen heb ik alleen maar gekeken.
    Plotseling staat ze op en loopt op een man af die aan de bar zit en binnen 2 tellen zijn ze aan het tongen en zakt zij door de knieen en geeft de man een pijpbeurt waar kleine Limbo van gaat steigeren terwijl hij even daarvoor nog als een dood volgeltje erbij hing!
    Even later komt Debby er ook nog bij en toen werd de man door 2 meiden vakkundig bewerkt.
    Nadat ze naar de kamer waren gegaan ben ik maar wat gaan eten.
    Bij terugkomst zat Anna weer in haar befaamde houding met haar lipjes te spelen en ik heb haar daarop gevraagd om boven(zonder rook) bij mij te komen zitten.
    Na enig geklets werd al snel tongwerk tevoorschijn gehaald en even later kreeg ik ook van haar een heerlijke pijpbeurt met kleine Limbo tot aan de aanslag in haar mond.
    Kamer opgezocht en daar heeft ze verder gepijpt terwijl ik voor het bed stond.
    Na verschillende standjes te hebben uitgeprobeerd ook hier weer met de mond verder gezogen totdat ik alles wat ik nog aan vloeistof in mij had in haar mondje deponeerde, ik zag sterretjes!
    Na haar nog gemasseerd te hebben was het tijd om terug naar het Limboland te gaan met het gevoel dat ik hier vaker zal terugkomen, want ook de ander meisjes zagen er mooi uit.

  12. #37
    Geregistreerd
    8 augustus 2006
    Last Online
    27 december 2023 @ 00:25
    Berichten
    55
    Discussies
    4
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Terug van weggeweest?

    Is Anna al terug uit vakantie?
    Op welke dagen werkt ze?

  13. #38
    Geregistreerd
    24 september 2006
    Last Online
    6 december 2023 @ 15:00
    Berichten
    8
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked 12 Times in 1 Post

    Reden

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lucky luke 2 Bekijk bericht
    Is Anna al terug uit vakantie?
    Op welke dagen werkt ze?
    Yes, Anna is back. I had a nice session with her and Leonie two days ago.
    I don't know, if she is working the whole week or has one day off.
    Regards
    prefect

  14. #39
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 09:13
    Berichten
    1.973
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Anna heeft het hof verlaten en zou nu in Oase of World zitten, weet iemand hier meer over ??
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  15. #40
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Gisteren @ 22:53
    Berichten
    9.258
    Discussies
    176
    Thanks
    2.913
    Thanked
    4.089 in 2.246 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zeppos58 Bekijk bericht
    Anna heeft het hof verlaten .......
    Oh neeeee, hoewel ik altijd wel in was om nieuwe dames te proberen was Anna voor mij eigenlijk altijd wel een vaste waarde.
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  16. #41
    Geregistreerd
    23 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:12
    Berichten
    377
    Discussies
    15
    Thanks
    48
    Thanked
    104 in 25 posts

    Standaard

    Anna vertelde mij dat zij op vakantie ging. Heeft niks gezegd over een stop bij Bernds.
    Ich hab drei Haare auf der Brust, ich bin ein Bär.
    Ich zähl sie jeden Tag, es werden halt nicht mehr.
    So ein Bär scheut in der Tierwelt überhaupt keinen Vergleich,
    man kann mit Bären prima kuscheln, denn so ein Bär ist herrlich weich.
    Wer´s einmal ausprobiert hat, will immer mehr.
    Ich hab drei Haare auf der Brust, ich bin ein Bär.

  17. #42
    Geregistreerd
    8 augustus 2006
    Last Online
    27 december 2023 @ 00:25
    Berichten
    55
    Discussies
    4
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard vakantie

    Anna zal, volgens masseuse Gaby, na een maand vakantie, vanaf volgende maandag terug aanwezig zijn in't schiefferhof.

  18. #43
    Geregistreerd
    11 december 2007
    Last Online
    14 november 2018 @ 08:51
    Berichten
    1.529
    Discussies
    81
    Thanks
    160
    Thanked
    585 in 195 posts

    Standaard

    Anna is weer back... En hoe ... wat was dat lekkerrr het was mn eerste bezoek aan hennef maar zeker niet de laatste mmm. Helaas was ik telaat voor Mara ik ging al naar huis toen zij kwam. Maar volgende keer neem ik de tijd... voor haar. Maar over streepjes???? de een heb nog een groter streepje als de ander. groet bbertb

  19. #44
    Geregistreerd
    1 februari 2006
    Last Online
    2 februari 2013 @ 17:46
    Berichten
    162
    Discussies
    5
    Thanks
    0
    Thanked
    14 in 4 posts

    Standaard

    dAN WEET JE NU WAAR WE HET OVER HEBBEN ALS WE VOL LOF OVER BSH PRATEN IN THE CLUBS EN OP HET FORUM.

    WELKOM !!!!!

    GR 2H4U

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bbertb Bekijk bericht
    Anna is weer back... En hoe ... wat was dat lekkerrr het was mn eerste bezoek aan hennef maar zeker niet de laatste mmm. Helaas was ik telaat voor Mara ik ging al naar huis toen zij kwam. Maar volgende keer neem ik de tijd... voor haar. Maar over streepjes???? de een heb nog een groter streepje als de ander. groet bbertb

  20. #45
    Geregistreerd
    11 december 2007
    Last Online
    14 november 2018 @ 08:51
    Berichten
    1.529
    Discussies
    81
    Thanks
    160
    Thanked
    585 in 195 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 2horny4u Bekijk bericht
    dAN WEET JE NU WAAR WE HET OVER HEBBEN ALS WE VOL LOF OVER BSH PRATEN IN THE CLUBS EN OP HET FORUM.

    WELKOM !!!!!

    GR 2H4U
    JAJAJA ik weet het nu en het is moeilijk om mn week planning niet zo in teplannen dat ik 1 dag per week daar naar verhuist....

  21. #46
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 09:13
    Berichten
    1.973
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Wat heeft dit “hok” toch, het is alles wat een andere club niet is en toch willen we er zijn, ook ik. Hoewel het is nu wel echt lang geleden dat ik Ome Bernds nog eens bezocht, maar binnenkort zal ik het hof nog eens met een bezoekje vereren, en dan is de kans groot dat ik vlug terug ga.
    Die meisjes daar hebben zo een invloed om ons ijsberen dat je gewoon terug wil, alle andere clubs ten spijt, en je moet er zoveel missen (whirlpool, lekker eten gezellige tuin, zwembad, ruimte,Turks stoombad enz…. het is er juist NIET)
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  22. #47
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:20
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.905
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.673 in 2.631 posts

    Reden Two Beautiful

    "Over the Bridge of Sighs. To rest my eyes in shades of green. Under Dreaming Spires. To Itchycoo Park, that's where I've been. What did you do there? - I got high! What did you feel there? - Well I cried! But why the tears there? - I'll tell you whyyyy! It's all too beautiful, It's all too beautiful. It's all too beautiful, It's all too beautiful."

    Dankzij twitter was deze racebeer al op de hoogte van Babsi's vakantie, en dus moest er een goede invalster gevonden worden. Eigenlijk was Anna de eerste keus die bij me op kwam, aangezien ik met haar ook al eens triootjes gedaan heb. Bleek toch dat die wervelwind shasar hetzelfde idee had gekregen Te zien aan zijn knalrode kop was het hem heel goed bevallen, maar had het hem veel zweetdruppels gekost. Zo rond half acht kwam Anna me afhalen en zat ik heel knus tussen Mara en Anna in even naar een live-show van Jenny te kijken. Toen haar klant was uitgemolken, ruilden ze simpelweg met ons van plaats en werd deze racebeer onder tederheid bedolven. Mara likte zich langzaam een weg naar beneden en speelt zachtjes bloasmeziek terwijl Anna over me heen hangt en terwijl ze me lang kust mijn linkerhand rond haar borst klemt en mijn rechterhand tussen haar benen legt. Even later glipt Mara in mijn armen en begint fanatiek te zoenen terwijl nu Anna zich aan de bloasmeziek heeft gezet. Ook Steve Marriott laat zich op de achtergrond horen:

    "It's all too beautiful, It's all too beautiful. It's all too beautiful, It's all too beautiful. I feel inclined to blow my mind. Get hung up, feed the ducks with a bun. They all come out to groove about. Be nice and have fun in the sun"

    Anna heeft zich inmiddels op Kleine Sphinx gezet en begint aan een lekkere cowgirlrit, waarbij ze ook heerlijk met haar heupen draait. Ze wil echter graag in doggy wisselen, en daar kan deze racebeer het alleen maar mee eens zijn. Mara positioneert er zich zo naast dat ik haar tevens kan zoenen en vingeren. Hmm, heeft dat gemultitask in m'n IT-keldertje vroeger toch nog iets positiefs opgeleverd. Zo gaat het vrij lang goed, tot Mara dat ook wil en het bankschroefje waar ik in terecht kom een stuk nauwer wordt. Anna neemt zonder enige moeite het 'takenpakket' van Mara over, maar ze heeft wel liever dat ik aan haar clitje zit. Beide dames maken het uiteindelijk met een FO-finale af. Ergens op de achtergrond hoor ik Jenny's klant opmerken dat ie het jammer vond dat er hier geen scoreborden rondslingeren We blijven nog wat nababbelen over pasen, motorsport, oldtimers enz. En ik bedenk dat het wel heel moeilijk gaat worden om dit triootje in mei NIET te herhalen. En dat terwijl de Anna/Mara - combi eigenlijk bijna niet voorkomt volgens de dames zelf. De heren beren weten niet wat ze missen

    "What will they do there? They'll get you high! What will we touch there? We'll touch the sky! But why the tears there? I'll tell you whyyyy! It's all too beautiful, It's all too beautiful. It's all too beautiful, It's all too beautiful."
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  23. #48
    Geregistreerd
    24 februari 2006
    Last Online
    11 maart 2024 @ 23:57
    Locatie
    3e planeet van ons zonnestelsel
    Berichten
    1.939
    Discussies
    14
    Thanks
    278
    Thanked
    506 in 162 posts

    Standaard

    heey SPHINX, boobies en ik gluurden bij de bar af en toe even het hoekje om om in de gaten te houden of het wel goed met je ging want het ging er heftig aan toe daar
    en wij waren niet de enige want de halve kelder zat stiekem mee te genieten

  24. #49
    Geregistreerd
    11 maart 2008
    Last Online
    Gisteren @ 22:32
    Locatie
    Nomad
    Berichten
    1.929
    Discussies
    62
    Thanks
    8.109
    Thanked
    2.610 in 929 posts

    Standaard

    Het was een erg vreemde gevoel wat Anna mij gaf, je kent elkaar eigenlijk niet maar het voelt aan als thuiskomen. We kletsten verder alsof ze alle tijd van de wereld had. Na een tijdje begon ze mij als een een idioot te zoenen, daarna snel mijn handdoekje los en kreeg ik een erg goede blowjob, Academie Oralski hebben ze blijkbaar ook in Polen. Daarna naar de kamer en wederom had ze totaal geen haast, zoenen, pijpen alsof het je eigen meisje is. Daarna cowgirl (wat ze erg goed kan), missonaris en doggy. Als toetje maar een FT laten doen.
    The Gods pause for a moment to contemplate your fate.

  25. #50
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:20
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.905
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.673 in 2.631 posts

    Blinzeln Keep It Simple.... Stupid!

    "He Anna, meid, hebbie effe tijd. Zodat ik jou kan versieren. Ik zie je zitten en het lijkt jij mij ook. Wordt het geen tijd om dat te vieren?"

    "Er speelt vanavond in het buurthuis een band, kom op dan gaan we daar nou dansen. 't Is vrijdagavond en ik barst van de poen. Ik zal (even) met niemand anders sjansen. Ik wil jou, ja jou, jou alleen. Ik wil jou, ja jou, voor mij alleen."


    Soms zit alles zo simpel in elkaar als Polle Eduard het ook laat klinken. Deze racebeer was de kelder in gegaan, en zag net Anna met een toetje plaatsnemen.
    Ik ga er naast zitten en laat haar rustig haar dubbelvla wegwerken, waar ze naar eigen zeggen wat aan verslaafd dreigt te raken. Vrij snel daarna al liggen we in een omarming verstrengeld.

    Nadat we allebei wat zijn opgewarmd verhuizen we naar een kamer en laat ik Anna datgene doen waar ze goed in is: fanatiek maar teder zoenen, uitstekend bloasmeziek spelen en een cowgirlstandje wat me naar de rand van de afgrond bracht. Het doggystandje daarna daar zijn even geen woorden voor, zoals ze daar zelf ook lag mee te bewegen Fact is, het was letterlijk het eind, want ik blies behoorlijk heftig een motor op. "Du hast nix verlernd" vonden we allebei Eens kijken of het een keertje lukt Anna langer dan een halfuur bezig te houden Zie je nou, zo simpel kan het dus ook.
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

 

 
Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:20.

Living Room 468*60   Diamond 468*60