Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6
  1. #1
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 07:34
    Berichten
    41.720
    Discussies
    4593
    Thanks
    46
    Thanked
    14.442 in 8.520 posts

    Standaard Playboy dreigt sites met stappen om naaktfoto's Bridget

    Bron : Nu.nl

    Uitgegeven: 11 april 2006 14:35
    Laatst gewijzigd: 11 april 2006 17:07

    AMSTERDAM - Playboy stapt naar de rechter als naaktfoto's van Bridget Maasland niet van internet worden verwijderd. Sinds zondag zijn de foto's van de presentatrice op diverse internetsites te zien. De editie van het blootblad met de reportage van Bridget ligt vanaf 20 april in de winkel.

    "We sturen we brieven naar de betreffende websites waarin we sommeren de foto te verwijderen". Wanneer dat niet gebeurt, zijn we gedwongen om juridische stappen te ondernemen", zegt een woordvoerder van Playboy dinsdag.

    De naaktfoto's van de 31-jarige presentatrice zijn vorige maand in Brazilië genomen. Naar verluidt krijgt Bridget 150 duizend euro voor de reportage. Het is niet bekend of ze ook nog een bedrag ontvangt voor elk verkocht nummer van Playboy. Bridget doneert het geld dat ze met de naaktfoto's verdient aan de Dutchypuppy Foundation. Deze stichting zet zich in om wereldwijd hondenleed te bestrijden.


    Verrast

    Playboy is verrast door het uitlekken van de foto's. De woordvoerder geeft toe dat zijn blad normaal gesproken niet vies is van publiciteit rondom een blootsessie van een bekende Nederlandse. Ook lekten er wel eerder foto's uit op internet. "Maar in het verleden gebeurde dat vlak voor of na het uitkomen van de nieuwe Playboy. In dit geval zag ik afgelopen zondag de foto al verschijnen en dat is wel heel vroeg. We zijn de regie over de publiciteit nu kwijt."


    Sport

    Hoe de foto kon uitlekken is de zegsman nog immer niet duidelijk. "Mensen maken er een sport van om dit voor elkaar te krijgen. Hier actie tegen ondernemen is dweilen met de kraan open.

    Het blootblad gaat proberen om het lek te traceren. "Er zijn weinig partijen die nu al beschikken over de foto's. Te denken valt aan de uitgeverij en de drukker. We gaan met hen praten om dit soort problemen in de toekomst te voorkomen."
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  2. #2
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:46
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.630
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.256 in 5.175 posts

    Standaard

    http://www.zijonline.nl/objects/thumbs/00015231.jpg

    gaat om deze foto .

    gr. bigman/big30.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 12 april 2006 om 01:19
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  3. #3
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 07:34
    Berichten
    41.720
    Discussies
    4593
    Thanks
    46
    Thanked
    14.442 in 8.520 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bigman
    http://www.zijonline.nl/objects/thumbs/00015231.jpg

    gaat om deze foto .

    gr. bigman/big30.
    Ik hoop dat jij het bovenstaande dus goed gelezen hebt, Bigman. Ik denk dat het plaatsen van een link voldoende is. Heb weinig zin in een playboy op mijn nek

    Groeten Willem2
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  4. #4
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 07:34
    Berichten
    41.720
    Discussies
    4593
    Thanks
    46
    Thanked
    14.442 in 8.520 posts

    Standaard Weblog geeft Playboyfoto's Bridget per e-mail weg

    Bron : Nu.nl
    Uitgegeven: 13 april 2006 11:30
    Laatst gewijzigd: 13 april 2006 12:04

    AMSTERDAM - Het weblog Jaggle biedt zijn lezers de mogelijkheid om aan de fotoserie van Bridget komen. Jaggle heeft de foto's niet op zijn site staan, maar wie een mailtje stuurt krijgt zaterdag de complete fotoserie in zijn mailbox.

    Het weblog probeert op deze manier onder de sommatie van Playboy uit te komen. Het blootblad dreigde dinsdag met gerechtelijke stappen nadat verschillende websites de foto's hadden gepubliceerd. De editie van het blootblad met de reportage van Bridget ligt vanaf 20 april in de winkel.


    Jaggle heeft de foto's naar eigen zeggen in handen gekregen via een anonieme lezerstip. Volgens weblogger Zwelgje is de belangstelling enorm. "Het eerste uur kregen we al zo'n 5000 mailtjes binnen van lezers".

    Playboy is "absoluut niet blij" met de actie van Jaggle en beraad zich over eventuele stappen tegen het weblog. Volgens een woordvoerder is het uitgesloten dat de fotoserie via de eigen redactie is uitgelekt.

    Publiciteitsstunt

    Ook is het volgens Playboy geen verkapte publiciteitsstunt. "In het verleden hebben we zelf nog wel eens foto's laten uitlekken, maar als we dat deden was dat een of twee dagen van te voren. Nooit twee weken voordat het blad in de winkels lag", aldus de woordvoerder
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  5. #5
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 07:34
    Berichten
    41.720
    Discussies
    4593
    Thanks
    46
    Thanked
    14.442 in 8.520 posts

    Standaard

    Bron : nu.nl

    'Weblog zal foto's Bridget niet verspreiden'

    Uitgegeven: 14 april 2006 15:52
    Laatst gewijzigd: 14 april 2006 17:48

    AMSTERDAM - Jaggle zal de fotoserie van Bridget niet per e-mail verspreiden. Playboy-uitgever Sanoma stuurde het weblog donderdag een dagvaarding, nadat het een e-mailactie rondom de foto's had opgezet. Wie Jaggle een mailtje stuurde, zou zaterdag alle Playboyfoto's van Bridget in zijn mailbox krijgen.

    De advocaat van Jaggle heeft beloofd dat er niks per e-mail zal worden verstuurd, zo stelt Sanoma tegenover NU.nl. Ook zal Jaggle de foto's niet op zijn weblog plaatsen. Hoe Jaggle aan de complete fotoserie kwam is nog onduidelijk.


    In een reactie laat Jaggle weten nooit van plan te zijn geweest de foto's naar zijn lezers te sturen.

    Actie

    Op het weblog is te lezen: "Omdat het goede doel alle eer toekomt en we niets anders willen dan de actie van Bridget steunen, zijn we nooit van plan geweest de foto's te mailen. Als mensen het goede doel willen steunen is er natuurlijk niks nobeler dan het kopen van het magazine."

    Jaggle zal voor iedere ontvangen e-mail tien eurocent doneren aan het goede doel van Bridget. "Aangezien 19.152 mensen gemaild hebben zal Dutchpuppy een mooi bedrag ontvangen", verklaart een medewerker van Jaggle.

    Volgens Jaggle-weblogger Hailstorm is de doneeractie geen gevolg van de dagvaarding. "De actie stond al op stapel. Sanoma heeft het alleen vervroegd".
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  6. #6
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 07:34
    Berichten
    41.720
    Discussies
    4593
    Thanks
    46
    Thanked
    14.442 in 8.520 posts

    Standaard Bridget foto's 'bloter dan gepland'

    AMSTERDAM - De foto's waarmee tv-presentatrice Bridget Maasland in de Playboy staat, zijn bloter uitgevallen dan zij vooraf met het blad had afgesproken. Dat zei zij bij de presentatie van het nummer dat vanaf donderdag in de winkels ligt.

    De keuze voor meer foto's zonder ook maar een beetje kleding maakte de Talpa-presentatrice zelf. ,,Helemaal naakt was echt het mooist. Ik heb bijvoorbeeld een foto afgewezen waar ik een topje aan heb. Die foto klopte gewoon niet.''


    Bridget is zeer te spreken over het resultaat van de fotoreportage die in Brazilië werd gemaakt. ,,We wilden met de foto's een mooie, stoere onafhankelijke vrouw neerzetten en volgens mij is dat wel gelukt. Op de beelden kijk ik bijna niet in de lens, waardoor het lijkt of ik me onbespied waan. Dus niet van die foto's van 'zie mij eens naakt en geil op het strand liggen'. Voor mij is het bijna of ik naar iemand anders kijk. Deze foto's zou ik met trots aan mijn kleinkinderen kunnen laten zien.''


    Ontevreden

    Over één foto is ze ontevreden. Daarop is ze van onderen gefotografeerd terwijl de spiegeling in een raam haar kruis zou moeten bedekken. De weerspiegeling viel echter anders uit, waardoor alles is te zien. ,,Ik heb de afgedrukte foto's donderdag pas voor het eerst gezien. Zoals het beeld nu is, hadden we het niet voorzien. Ik dacht 'huh', maar even later stond ik er al niet meer bij stil.''

    Voor haar vader was het wel raar om naar de boekhandel te gaan en een Playboy te kopen met daarin beelden van zijn dochter. ,,Hij heeft me gezegd dat hij het 'wel naakt' vindt, maar heeft er geen problemen mee.'' Over wat voor soort mannen het blad allemaal zullen bekijken, maakt ze zich niet druk. ,,Vieze mannetjes kunnen ook al rare gedachten krijgen bij het naar mij kijken op tv.''

    Geld

    Over hoeveel geld ze gekregen heeft voor de reportage zwijgt Bridget. ,,Dat mag ik niet zeggen van de Playboy. Maar ik ben dit project aangegaan in het kader van een BNN-programma waarin ik zoveel mogelijk geld inzamel voor mijn stichting Dutchy Puppy, die zich onder meer inzet voor straathonden in Roemenië. De totale opbrengst van dat programma was 220.000 euro en heb ik heb altijd gezegd dat ik niet voor minder dan 150.000 euro in de Playboy ga staan.''

    (ANP)
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:43.

Living Room 468*60