Pagina 4 van 8 EersteEerste 12345678 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 76 t/m 100 van 186
  1. #76
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 09:42
    Berichten
    41.914
    Discussies
    4595
    Thanks
    46
    Thanked
    14.724 in 8.657 posts

    Standaard

    Afgelopen zaterdag was een topdag kwa ijsberen in de PHG. Het aantal dames had wat meer mogen zijn maar een ieder is denk ik nog wel aan zijn trekken gekomen. We hebben gezellig in de ijsberenkuil gezeten, met heel veel man de buitensauna in , goed gegeten :essen2: en gedronken . Deze keer kon ik weer wat drinken want ik sliep in Hotel Hindenburg na afloop. Daar ging trouwens het feestje door tot een uur of 3. Ik heb me wel vermaakt ondanks alle sneeuwproblemen in het oosten van Nederland en grote delen van NRW.

    Willem2 :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  2. #77
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    12 mei 2024 @ 20:59
    Berichten
    3.194
    Discussies
    63
    Thanks
    279
    Thanked
    2.087 in 1.003 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lusto
    Ik ga donderdag avond.
    wat bedoel je met tegen de vlakte gaan.
    Drank of...... geen idee


    Note W2 : Wat denk je van die prachtige schoenen met hakken van zo'n 10 cm !!!! Moet je ook eens een avondje proberen
    Klopt ze ging gewoon hard op dr bek. Echt zo van willen lopen en BAM gestrekt! Waarna ze iedereen aan zat te lachen ..... tja .... dat moet pijn gedaan hebben! Maar ze werd snel door die italiaan overreind geholpen. Duss...

  3. #78
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    12 mei 2024 @ 20:59
    Berichten
    3.194
    Discussies
    63
    Thanks
    279
    Thanked
    2.087 in 1.003 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lusto
    Hij mag wel iets groter worden omdat er nogal flinke ijsberen rondlopen,en daar kunnen er niet 4 van in.
    Hehe ik wil er ook niet met 4 ijsberen in lusto :teuflisch voor 4 chicks en mezelf is er plek zat

  4. #79
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nkg
    Hehe ik wil er ook niet met 4 ijsberen in lusto :teuflisch voor 4 chicks en mezelf is er plek zat
    Kijk aan het schrijven te zien is NKG weer de oude aan het worden.
    of te wel terug op het oude nest.
    Ik ga morgen (dadelijk bijna )weer kijken of er iemand plat gaat.en hopen op een half uurtje met Carmen en met Ola (heb ik haar belooft),omdat zij op Maxima lijkt.

  5. #80
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    13 november 2023 @ 15:23
    Locatie
    Limboland
    Berichten
    1.059
    Discussies
    37
    Thanks
    150
    Thanked
    106 in 47 posts

    Reden Sinterklaas kapoen....

    Tja wat een titel zo laat in de nacht, maar ik schrijf het maar even nu anders ben ik straks als ik wakker word uit deze boze droom wellicht aantal dingen vergeten.
    Nu had ik dit jaar geen verlanglijstje gemaakt voor de Goedgeiligman maar ergens heeft die dan toch een heel leuk, wat zeg ik , een heel erg leuk cadeautje voor me uitgezocht. Maar daarover later.
    Vanmiddag, bedoel dus gistermiddag met NKG (gone and back in 15 minutes ...details vraag maar aan hemzelf hahahaha) naar PHG getogen. Gezien de tijd van het jaar een aantal dames toch maar voorzien van lekkernij, zoals pepernoten, strooigoed en een aantal Thekenfrauen werden *froh* van chocoladeletters. De topper waren echter de 'Jawbreakers' van Doppelt H, maar daarover mag ie zelf schrijven. Wat hebben we een lol gehad :P
    Na weer eens een beetje ingeburgerd te zijn besloot NKG dan ook eens kamer 17 van binnen te bekijken in het gezelschap van Doris, en ik dook de sauna in. Tegen vijven arriveerden ook Aarsie en neef NKG aka Pappi Chulo ...hetgeen de ijsberenfamilie weer in grootte deed toenemen. Tot mijn verbazing arriveerde ook nog Johnny Bravo, die de nog niet opgelopen schade van komend weekeinde wilde inhalen. En vlieg-dr-eens-uit was ook weer van de partij, al was het dezekeer puur om zich mentaal voor te bereiden op zijn werk dat ie savonds nog moest volbrengen...ahum..
    Etenstijd volgde.....deze keer aaardappels, rode kool en goulash, wat een aantal minuten later een rij deed ontstaan voor de concertzaal
    Vlak na het eten arriveerde ook nog 11cc. Ik besloot dan maar eens de kamer te gaan bezoeken met Alexandra, daar mijn :littleang Alina vandaag verstek liet gaan .
    Vrees dat we haar een tijd niet meer gaan zien daar ze haar studie in het verre Rusland weer gaat opnemen, maar you'll never know how un Scoobert catches a little angel .
    Het werd een kort samenzijn, daar het vandaag iets minder was dan de vorige keren, die wel erg voldeden. Redenen bekend bij ondergetekende en acceptabel vanuit Alexandra dr kant gezien. Intussen werden we getrakteerd op een cinquetje (of hoe schrijf je dat) op kamer 1, met in het middelpunt de dames Nicky, Cora en Anja. Het verbaast me nog dat iedereen dr levend vanaf kwam nadien en dat de deur nog intact was. Het oorverdovende applaus door een stel ijsberen lieten ze zich dan ook welgevallen.
    De tijd vloog voorbij, en terwijl NKG plannen smeedde om ijsjes te gaan eten, trakteerde ik mezelf op een Virgin colada...hoe toepasselijk hehe.
    Even later werden Aarsie en ik verrast door een ijsje dat al weer terug was, gevolgd door een NKG die erg gelukkig was met zichzelf. En nee meer zeg ik niet hahahahaha.
    Nog een bekende druppelde binnen, Raymond die nog even kwam checken of wij het naar onze zin hadden.
    Het liet mij dan toch besluiten om Julia, de blonde russische aan te spreken, daar ik toch vele goede verhalen heb gehoord over haar. Nou ik kan alleen maar zeggen .....Nou moe, gatverpielekes en asjemenou
    Ter ere van haar deze dan nog...

    Sinterklaas kapoen,
    ik wilde dit jaar graag een gevulde schoen
    u gaf mij een auto die mij naar Duitsland reed
    dat leidde tot bezoekjes bij de vleet
    aan de blije tuin in Oedt,
    nou Sint dat was een geweldig idee, erg goed
    en vandaag ging ook Scoobert voor de bijl,
    want voor Julia is er maar 1 woord....Übergeil


    Afgesloten met een douche, alwaar we nog tips kregen van 11cc onder het motto *hoe scheer ik me klokkenspel* en kwamen Raymond en 11cc overeen de nacht met mekaar door te brengen..

    PHG, voor elk wat wils...
    Wie het laatst lacht, die lacht ook :wink:

  6. #81
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    12 mei 2024 @ 20:59
    Berichten
    3.194
    Discussies
    63
    Thanks
    279
    Thanked
    2.087 in 1.003 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lusto
    Kijk aan het schrijven te zien is NKG weer de oude aan het worden.
    of te wel terug op het oude nest.
    Ik ga morgen (dadelijk bijna )weer kijken of er iemand plat gaat.en hopen op een half uurtje met Carmen en met Ola (heb ik haar belooft),omdat zij op Maxima lijkt.
    Nou dan ga je droogneuken lusto, Ola is er niet Donderdag. Zij (of was ik het die) moest bijkomen van onze hevige ontmoeting...

  7. #82
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    12 mei 2024 @ 20:59
    Berichten
    3.194
    Discussies
    63
    Thanks
    279
    Thanked
    2.087 in 1.003 posts

    Daumen hoch PHG Woensdag

    Ik zal dus mijn kant van het verhaal maar even doen. Tja ik was bij jamin smiddags op zoek naar lekkere snoepjes. maar ik ben eigelijk weggegaan met leuke snoepjes.. De wel bekende JAWBREAKERS grote keiharde gomballen, do groot dat menige dame dr mond er niet omheen krijgt. Dat was onze binnekomer voor die dag. Janosch kwam voorbij en werd meteen door Sally als proefkonijn gebruikt, ram zo`n gombal in de mond en veel kauwplezier. 10 minuten later komt janosch aan met mooie roze lippetjes en een blos op zijn wangen van het kauwen en tot onze verbazing met een complete gombal in zijn mond hij was nog steeds niet kapot.. We lagen in een deuk. Inmiddels hadden we Dana Vera en Doris ook al van een balletje voorzien. Ze waren dan ook vlijtig demonstraties ballen likken en ballen sli.. aan het geven hahaha Het bleek dat praten etc etc moeilijk is met een grote gombal in je mond.
    Dus we hadden de grootste lol.

    De middag vloog voorbij, vooral met het maken van veel gekheid. Stoeien met de thekefrauen dansen, lachen en veeel lol heel veel lol. Daarna de kamer op met iemand tja .. over dat bezoek schijf ik helaas niets. Daar moeten jullie maar naar raden hoe dat was. Erg leuk was het 5 tal dat kamer 1 introk ja. Anna, Nicky, Cora en 2 ouwe beren.Tja die gingen vast broodjes smeren, zullen we maar zeggen!! Het moeten managers van MC donalds geweest zijn want ze maakten dr maar meteen een BigMac van. 11CC, moest natuurlijk weten wat er op de kamer gebeurde en werd betrapt met het oor tegen de deur. Toen deze onverwachts opende. Met een verbaasde Anja, die een nog erger verbaasde 11CC aankeek. En een 4 tal beren die over de vloer rolden van het lachen...

    Toen was het wachten op het ijsje dan de dag. Tja, we vulden onze tijd met het eten van onze metzker, saunatjes. Me favo ijsje arriveerde laat die dag. Tot overmaat van ramp werd ze meteen ingepalmt door een of andere afgesproken iets .... :( Valsspelers, bah daar kan ik dus niet tegen he. Moest ik weer een uur wachten...Maar schijnbaar was de performance van mijn voorganger niet indrukwekkend geweest want ze was om op te vegen zo heet.Ik denk mooi des te meer voor mij......dacht ik...BIG MISTAKE dus..... 10 minuten ....klaar .....zij zeer tevreden ...... mja ..... Ik niet! Tja zegt ze, de eerste keer is voor mij de tweede keer is voor jou. Daarmee doelde ze op dat ik meestal 2x met haar ga. MMMM, wat moeten we daar op zeggen. Natuurlijk zijn er nog veeeel meeeer leuke dingen gebeurd.

    Maar die mogen, kunnen en willen we hier niet schrijven.

    HEHE


    .

  8. #83
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    24 januari 2007 @ 12:15
    Berichten
    16
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Nou naar vele verzoeken zal ik dan ook maar eens mijn belefenissen van gisteravond in het Ijsberenhol aka PHG vertellen.

    Wij (Aarsie en Pappi Chulo (neef van Nkg) kwamen rond 5u aan. We duwen op de bel, de thekefrau komt de deur open maken. Wat zien we gelijk tot onze verbazing ..... ?? Jahooooor het halve Ijsberenforum bezoekers aantal (Nkg en Scoobert en nog een Nederlander) staan ons al op te wachten bij de ingang !!! ze konden het wel geroken hebben of zijn gewoon zo geil geweest dat ze daar alvast voor de "kill" stonden. Dus ik zeg tegen de thekefrau doe maar maar een XXXXL baddejasje voor mij, en wij ons daarna omtrekken. Lopen daarna lekker naar het nachtcafe en pakken onze eerste verdiende drankje. Het duurde ongeveer een half uurtje toen we in eens onze pappi chulo miste en hem 10 meter verder bij zijn "vaste vlam" terug vonden. Na 15 minuten naar hem met verbazing en verwondering gekekeken te hebben, besloten we hem toch eens te vragen om ff wat drinken te halen (was zijn beurt). Pappi staat om en heeft en heeft een hele grote ijsbeer in zijn badjas. (schijnbaar heeft de meid toch wat in hem los gemaakt). Dus wij schieten met zijn allen in de lach echt in een deuk lagen we. Pappi en de meid vonden het wat minder ..... maja dat maakte het alleen nog maar leuker voor ons. Laterna heeft Pappi toch gevochten voor de "ëer" van de meid op de kamer (uitslag hij heeft verloren). Rond een uur of 7 kwam het eten. Lekker ff wat goulash naar binnen geworpen. Scoob en Nkg hadden nog zin in een toetje en gingen richting bar en ik er achter aan. Een maal aangekomen in de entree, zagen we ineens 2 meiden met 1 oude geezer de kamer op gaan, dus wij dachten die moeten we over 10 min aan het zuurstof hangen. tot in eens een 2de geezer naar binnenging en 10 min later de 3de vrouw ... OWJAA eeeeen
    5som recht voor onze neus. af en toe ging de deur open en konden we een goede glimp opvangen van de gebeurtenissen daar binnen, wat mij voornamelijk daar van is bijgebleven is dat ik in eens 2 gurls zag die elkaar aan het beffen waren. Een gebeurtenis die elk ijsberenhart laat smelten van geilheid. Scoob en Nkg waren nog steeds op zoek naar hun afsluitertje van de avond en het werd inmiddels later en later. Scoob was in eens weg ... en Nkg ging lekker in de bar hangen een virgin colada drinken (lekker spul man). Aangezien mijn "objective" anders is dan de meeste mensen in PHG ben ik lekker met um mee gaan hangen aan de bar en lekker genoten van de vette remix die ze toen draaiden (ps. NKg ik wil kopie). Later zijn we ons omgaan trekken en lekker naar huis gegaan.

    PS julia (russisch) is een lekkere meid ziet er top uit best een zonde waard!

    Ooit een thekefrau verbaasd zien kijken ?? Nee, Nou zeg haar dan dat je niet bent gekomen om te neuken omdat je een vriendin thuis hebt zitten die je over een half uur gaat nemen, en je er alleen was omdat je een leuke tijd wilde hebben. :teuflisch

    Hoop dat jullie iets aan mijn eerste post gehad hebben

  9. #84
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:24
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Standaard PHG-Oedt Wo + Do avond

    Woensdag, het was al rond 21.00 uur , toch maar besloten om naar Oedt te rijden, kwam om even voor 22.30 uur binnen en ben na het uitkleden, douchen meteen naar de bar gegaan, alvorens eerst nog even kort met een aantal bekende ijsberen gesproken te hebben........................
    Normaal maak ik graag afspraken met mijn vaste girl Cora, maar dat ik nu niet gedaan. Toevallig kwam ik haar vrijwel direct in de bar tegen, ze was zeer verbaast mij te zien, maar besloot kort daarna mij op heugelijke wijze te begroeten, wilst du mit, vroeg ze aan me, ik zei was denkst du, dus voor ruim 2 uur met Cora op de kamer genoten van werkelijk weer een fantastische geile natte, super sex partij............................................ .......

    Op uitnodiging van 11cc bij hem blijven tukken, gezellig tot 5 uur over alles en nog wat zitten kletsen onder het genot van twee flessen super lekkere rosé en enkele worstenbroodjes...............geweldig. Vervolgens de volgende ochtend ontbeten, 's middags een heerlijke snert gegeten en vervolgens rond de klok van 3 naar Oedt gevaren....................Gekozen voor Sabine, ruim 2 uur genoten van deze werkelijk fantastische meid ,kan zoenen, onvoorstelbaar, later op de avond na het eten nog een stief kwartiertje met Jessica naar de kamer, deze meid is werkelijk zo ongelooflijk geil, dat ik althans slechts 10 minuten nodig heb, om te zoenen, beffen, laten pijpen, kort neuken en daarna werkelijk spuitend in haar warme mondje klaar ben gekomen..........................PHG is voor mij het paradijs op aarde. En de bekende ijsberen die ik hier heb leren kennen zijn stuk voor stuk ontzettend aardige mensen. MIjn dank is groot, ook naar hen toe, voor de altijd gezellige avonden.

    Groet en tot snel maar weer,
    Raymond.

  10. #85
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    12 mei 2024 @ 20:59
    Berichten
    3.194
    Discussies
    63
    Thanks
    279
    Thanked
    2.087 in 1.003 posts

    Standaard Oriental muziek PHG

    Voor de mensen die zich afvragen wie die aparte muziek toch gemaakt heeft die in PHG draait de laatste tijd. Die muziek waar iedereen geheimzinnig over doet. De cd`s zijn de best off Claude Challe. Ik kan zo snel even geen link vinden voor de grotere platenzaken maar via limewire is de iso moeiteloos te downloaden.



    De foto is van meneer Challe, een klein oud beertje op zich.

    FYI
    Laatst gewijzigd door Flipper; 2 december 2005 om 10:38

  11. #86
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Berichten
    2.892
    Discussies
    492
    Thanks
    531
    Thanked
    720 in 230 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nkg
    Voor de mensen die zich afvragen wie die aparte muziek toch gemaakt heeft die in PHG draait de laatste tijd. Die muziek waar iedereen geheimzinnig over doet. De cd`s zijn de best off Claude Challe. Ik kan zo snel even geen link vinden voor de grotere platenzaken maar via limewire is de iso moeiteloos te downloaden.

    De foto is van meneer Challe, een klein oud beertje op zich.

    FYI
    Hmm niet bepaalde Tiësto of Armin van Buuren van deze tijd :D. Ik zal volgende keer eens op de muziek letten, meestal te druk met andere dingen

  12. #87
    Geregistreerd
    22 oktober 2005
    Last Online
    21 januari 2024 @ 17:36
    Berichten
    257
    Discussies
    24
    Thanks
    2
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    http://www.claudechalle.com

    Persoonlijke favoriet: video_1
    Laatst gewijzigd door JackD; 2 december 2005 om 18:56

  13. #88
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nkg
    Nou dan ga je droogneuken lusto, Ola is er niet Donderdag. Zij (of was ik het die) moest bijkomen van onze hevige ontmoeting...

    Foutje NKG:thefinger

    Ola was er wel zie na mijn berichtgeving over haar,en heel lekker wel fanatiek en toch heerlijk tongzoenen.

    Ik heb Simona gevraagd hoe het met haar val was afgelopen ?
    Ze was verwondert dat ik dat wist dus ik zei INTERNET nou ze kon me wel killen.
    Maar dat is een geintje van haar,ze had nog wel een litteken onder haar knie
    Ook had ze een kerstsetje aan van Playboy.
    Kijk ook bij Carmen die gaat naar huis.

  14. #89
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Berichten
    2.892
    Discussies
    492
    Thanks
    531
    Thanked
    720 in 230 posts

    Standaard PHG 2.12

    Gisteren onaangekondigd naar PHG getogen en rond 18.30 aangekomen. Ik wist dat er een aantal RF'ers zouden zijn dus die opgezocht tijdens het eten. Willi69, ManniA1, Lindberg, rav160, chris71 waren allen van de partij. Later de twee heren uit vaste GT clan ook nog getroffen, bonkie.06 en DeuxDeux. Er waren redelijk wat TA's aanwezig: Julia, Patricia, Monica, Luisa (voor mij geen TA maar ontzettend lekker ) en nog vele anderen.

    Na wat ge-ijsbeer op Patricia afgestapt (zie bericht) en daarna een lekkere sauna genomen. Later op de avond waren er hotdogs en toetjes, goed geregeld. Als afsluitend nummer Natasa maar es uitgenodigd (zie bericht). PHG was weer later open, het was niet zo druk maar genoeg om de toko een uurtje langer op de later. Hausmeister Willi69 aasde als lange tijd op een dame maar kon haar niet vinden. Toen ze ineens te voorschijn kwam nam hij op afstand een positie in om haar te observeren echter toen ik me aan het omkleden was kwam hij snel vragen of hij toch met me mee kon rijden... het was het toch niet helemaal vond hij dus ungepopt das haus verlassen :o

    Later!

  15. #90
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    12 mei 2024 @ 20:59
    Berichten
    3.194
    Discussies
    63
    Thanks
    279
    Thanked
    2.087 in 1.003 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lusto
    Foutje NKG:thefinger

    Ola was er wel zie na mijn berichtgeving over haar,en heel lekker wel fanatiek en toch heerlijk tongzoenen.

    Ik heb Simona gevraagd hoe het met haar val was afgelopen ?
    Ze was verwondert dat ik dat wist dus ik zei INTERNET nou ze kon me wel killen.
    Maar dat is een geintje van haar,ze had nog wel een litteken onder haar knie
    Ook had ze een kerstsetje aan van Playboy.
    Kijk ook bij Carmen die gaat naar huis.
    Hahahahahahaha. Tja dat is wat ze zei lustootje :D . Dat de dames niet erg consequent zijn is algemeen bekend. Ik zal dr vanavond wel even "spanken" en zeggen dat ze een stout ijsje is! Het allerstoutste ijsje dat ik ken.. Tiga second opinion over dat tongzoenen graag. Dat wil ik nou wel eens weten!

    Het boefje.....

    LOL
    Laatst gewijzigd door Flipper; 3 december 2005 om 11:55

  16. #91
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:24
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Standaard PHG-gisteravond

    Ik kon het niet laten, gisterenavond voor de 3e keer deze week mijn lieve blonde Cora te bezoeken.....................Dus haar gebeld en een afspraak gemaakt. Kwam zo rond 21.00 uur aan en heb eerst lekker een saunaatje gepakt, ik had erg honger, niks gegeten die hele dag dus toch maar besloten om een hotdog te nemen, normaal hebben ze op vrijdagavond hamburgers, maar vanwege de kou, waren er hotdogs.

    Zo rond de klok van 23.00 uur met Cora naar de kamer gegaan, Nicky begroette me ook op zeer uitgebreide wijze nog even in de bar en ik vroeg aan haar of ze ook mee wilde, hier voelde ze wel iets voor, maar net toen we aanstalte maakte om naar de kamer te gaan, belde haar vriendje. We hebben haar niet meer gezien. ( Van Cora begreep ik dat er een griekse kerel, die ook regelmatig komt in PHG , smoorverliefd is geworden op Nicky en Nicky heeft ook gevoelens gekregen, voor deze kerel.) Dus maar met Cora alleen naar de kamer afgereisd. Wat was dit weer super mensen, ik ga niet te veel verklappen, maar voor mij is Cora de absolute nummer 1. Dezelfde slogan die voor Miele geldt................Miele er is geen betere, geldt voor mij ook absoluut voor Cora, geen enkele vrouw is beter dan zij is...................
    Tegen de klok van half 2 nog even wat gedronken met Cora en gekletst en daarna helaas weer afscheid moeten nemen. Buiten op de parkeerplaats kwam ik haar nog tegen, ze had op me zitten wachten in de auto, ze wilde me nog een nachtkus geven, dit heb ik natuurlijk niet afgeslagen.
    Ik ben een gelukkig mens......................

    Groeten,
    Raymond.

  17. #92
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:24
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Standaard aanvulling PHG-gisterenavond

    Voordat ik uiteindelijk met Cora naar de kamer ben gegaan is me iets overkomen wat ik eigenlijk niet eerder mee gemaakt heb.

    Ik zat in de bar op de bank een colaatje te drinken, toen ik opeens die geile lekkere Roemeense Louisa voorbij zag komen, ze kwam naast me zitten en begon me een beetje op te geilen en te zoenen. Ik ging hier in mee, in eerste instantie, maar wilde vanavond niet met haar naar de kamer, omdat ik al mijn zinnen op Cora had gezet en al mijn sap voor haar wilde bewaren..............

    Dus gezegd dat zij volgende week weer een keer aan de beurt is, oké zei ze is goed. Toen kwam ineens die andere Roemeense naast me zitten, haar naam weet ik niet, maar ook eentje met een geil koppie, zwart haar, geile ogen en volgens mij een vriendin van Louisa, echter ik had totaal geen zin om met haar mee te gaan. Mannen ze stonk werkelijk gigantisch uit haar mond. Een dooie mus is hier niets bij kan ik jullie zeggen. Maar ze bleef maar aandringen en opgeilen. Tot op een gegeven moment voor mij de bom een beetje barste, "Go away, leave me alone please" zei ik op luidde toon. Ze ging weg, gelukkig kwam op dat moment Sabina naast me zitten en gaf me groot gelijk. Wel zei ze dat ze dit niet van mij had verwacht omdat ik doorgaans een zachtaardige man ben. Ik zei dat ik dit ook eigenlijk niet wilde, maar niet anders kon op dat moment. Ik heb voor alle vrouwen respect, maar ik hou er niet van als ze continue aan het opdringen zijn. Sabina gaf mij groot gelijk in ieder geval.................

  18. #93
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    13 november 2023 @ 15:23
    Locatie
    Limboland
    Berichten
    1.059
    Discussies
    37
    Thanks
    150
    Thanked
    106 in 47 posts

    Unglücklich Tegenvaller


    Vandaag na een harde dag werken toch maar weer besloten naar Oedt te rijden. aangekomen om ca. 18.30 verbaasde ik me dr al over hoe vol de parkeerplaats stond.
    Binnen een aantal bekende ijsberen tegen het lijf gelopen, waaronde NKG, Papi Chulo, Mr.Shitfinger en later kwam ook nog Johnny Bravo binnenwandelen.
    Wetende dat er een aantal persoonlijke favorieten er niet (meer) waren, was de keus al redelijk beperkt tot Alexandra, Isabel en Julia.
    Daar ik Alexandra enorm knap vind maar de laatste tijd al wat vaker met haar ben geweest besloot ik hier vanaf te zien. Met Isabel ff gekletst over haar afwezigheid maar uiteindelijk ook daar niet voor gegaan. Julia, die me van de week zo positief verbaasde scheen er nog te zijn, maar zag dr eerst niet.
    Dan maar eten en dat smaakte best aardig en net toen mijn bordje leeg was kwam Julia voorbij lopen, net weer iemand tevreden gesteld neem ik aan op de kamer. Dus ik dacht yesss..mijn avond toch nog gered.
    Redelijk snel erna naar de bar verhuisd maar nergens geen Julia te zien. Geinformeerd bij Patricia (die wist het ook niet) en uiteindelijk wist Janine de Thekenfrau ons (ook Johnny Bravo wilde wel eens met Julia sporten) dat ze naar Wildenrath was vertrokken .
    Op dat moment besloot ik al om naar te huis te gaan, gezien het feit dat PHG bom- en bomvol zat met ijsberen (kastjes moesten gedeeld worden en er stonden in de hal mannen te wachten tot er weer naar buiten gingen ) en er maar een magere bezetting van dames (eigen schatting/telling 30-40) was.
    Na wat ge-ijsbeer om 22u de knoop doorgehakt en toch maar besloten de huisreis te aanvaarden....Janine kwam hoewel we nog niet geheel aangekleed waren onze sleutels al vragen en aan de deur toch maar even mijn beklag gedaan over de drukte en de naar mijn mening aanwezigheid van te weinig meiden.

    Vandaag dus een best grote tegenvaller , maar ja om het positief te besluiten ...we hebben geld gespaard.

    Auf wieder schnitzel :wink:

    P.S. Via via begrepen dat ons aller vlieg er eens uit in de Ritz scheen rond te waren
    Wie het laatst lacht, die lacht ook :wink:

  19. #94
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Unglücklich Tegenvaller

    Zoals ook te lezen bij mijn laatste recentie bij Carmen onverichtte zaken huiswaarts gekeerd. De hal stond op een gegeven moment vol met potentiele ijsberen. Nee, de volgende keer vermijd ik maar de zaterdag avond.

    Volgende keer beter......:SmileyWic

  20. #95
    Geregistreerd
    24 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:43
    Berichten
    176
    Discussies
    1
    Thanks
    157
    Thanked
    36 in 9 posts

    Standaard Weihnachtsgeld.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door scoobert

    Vandaag na een harde dag werken toch maar weer besloten naar Oedt te rijden. aangekomen om ca. 18.30 verbaasde ik me dr al over hoe vol de parkeerplaats stond.
    Binnen een aantal bekende ijsberen tegen het lijf gelopen, waaronde NKG, Papi Chulo, Mr.Shitfinger en later kwam ook nog Johnny Bravo binnenwandelen.
    Wetende dat er een aantal persoonlijke favorieten er niet (meer) waren, was de keus al redelijk beperkt tot Alexandra, Isabel en Julia.
    Daar ik Alexandra enorm knap vind maar de laatste tijd al wat vaker met haar ben geweest besloot ik hier vanaf te zien. Met Isabel ff gekletst over haar afwezigheid maar uiteindelijk ook daar niet voor gegaan. Julia, die me van de week zo positief verbaasde scheen er nog te zijn, maar zag dr eerst niet.
    Dan maar eten en dat smaakte best aardig en net toen mijn bordje leeg was kwam Julia voorbij lopen, net weer iemand tevreden gesteld neem ik aan op de kamer. Dus ik dacht yesss..mijn avond toch nog gered.
    Redelijk snel erna naar de bar verhuisd maar nergens geen Julia te zien. Geinformeerd bij Patricia (die wist het ook niet) en uiteindelijk wist Janine de Thekenfrau ons (ook Johnny Bravo wilde wel eens met Julia sporten) dat ze naar Wildenrath was vertrokken .
    Op dat moment besloot ik al om naar te huis te gaan, gezien het feit dat PHG bom- en bomvol zat met ijsberen (kastjes moesten gedeeld worden en er stonden in de hal mannen te wachten tot er weer naar buiten gingen ) en er maar een magere bezetting van dames (eigen schatting/telling 30-40) was.
    Na wat ge-ijsbeer om 22u de knoop doorgehakt en toch maar besloten de huisreis te aanvaarden....Janine kwam hoewel we nog niet geheel aangekleed waren onze sleutels al vragen en aan de deur toch maar even mijn beklag gedaan over de drukte en de naar mijn mening aanwezigheid van te weinig meiden.

    Vandaag dus een best grote tegenvaller , maar ja om het positief te besluiten ...we hebben geld gespaard.

    Auf wieder schnitzel :wink:

    P.S. Via via begrepen dat ons aller vlieg er eens uit in de Ritz scheen rond te waren
    Heb sterk de indruk dat in duitsland het weihnachtsgeld is overgemaakt!! als ik dit zo lees.Bij ons is dat zoiets als de vakantietoeslag.Ik ben bang dat vele duitse huisvrouven tevergeefs op een mooi geschenk zitten te wachten!!
    I am not much of a man by the light of day, but by night I'm one hell of a lover.....

  21. #96
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    6 juni 2022 @ 21:20
    Locatie
    Tja... ergens in Europa
    Berichten
    538
    Discussies
    22
    Thanks
    233
    Thanked
    326 in 127 posts

    Standaard grote tegenvaller

    Hoi lezers,

    Zoals Scoobert al hierboven geschreven hebt was ik ook zaterdagavond naar PHG gegaan. Ik was om 19.45 uur gearriveerd bij PHG en zag toen al dat de parkeerplaats erg vol was oftewel bomvol was. Ik ben toen toch naar binnen gegaan. Tijdens om kleden van mijn gewone kleding naar mijn ijsberenvelletje was het al een gepas en gemeet want de kleedkamer was vol met ijsberen die kwamen en gingen. Uiteindelijk mijn berenvel aan en ik naar het nachtcafé gelopen want het eten was inmiddels ook al aanwezig. In het nachtcafé zag ik onmiddelijk Scoobie en NKG met aanhang. Even de handjes geschud nog even over afgelopen woensdag gehad en dat we zo ontzettend gelachen hadden afgelopen woensdag. Toen Scoobie zijn eten op had zijn we naar de bar gegaan om te kijken of we vandaag nog wat konden scoren. Inderdaad Scoobie en ik wilde wel erg graag naar de kamer met Julia. Wij wachten op Julia maar 1,5 uur wachten heb ik aan Janine gevraagd of Julia er nog was maar deze bleek volgens haar naar Wildenrath te zijn vertrokken
    Dus Scoobie en ik hadden pech maar gelukkig waren wij niet de enige die pech hadden. NKG had ook pech hij wilde graag met Ola naar de kamer maar zij bleek geen tijd meer te hebben voor onze NKG.
    Scoobie en ik waren inmiddels weer in bar om te kijken of er nog iets bij zat wat in onze smaak zou vallen maar dat was niet het geval. Er waren nog ongeveer 8 dames in de bar vol met ijsberen. Toen zei ik tegen Scoobie dat ik overweeg om naar huis te gaan en hij dacht er precies zo over. Dus om 22.00 uur stonden wij met zijn tweeen buiten en bij het weggaan hebben we het ook duidelijk laten blijken dat wij niet te vreden waren. Janine zei dat er genoeg dames aanwezig zijn maar daar dacht ik en gelukkig ook Scoobie toch anders over.

    De laatste paar keren dat ik PHG heb bezocht en zekere de zaterdagen vind ik de bezetting van de dames afnemen een ook de kwaliteit. Ik hoop dat deze trend zich niet blijft voorzetten in PHG want normaal is bezetting altijd wel redelijk alleen de laatste paar keren niet.

    Conclusie: het was gewoon zwaar klote zaterdagavond in PHG, althans dat vond ik

    Johnny Bravo


    :angryfire :angryfire :angryfire :angryfire


    Maar ja uiteindelijk blijven we het toch gewoon weer proberen in PHG.
    Ik heb een hekel aan bumperklevers, ik had er laatst weer één voor me zitten.

  22. #97
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    13 november 2023 @ 15:23
    Locatie
    Limboland
    Berichten
    1.059
    Discussies
    37
    Thanks
    150
    Thanked
    106 in 47 posts

    Standaard

    Net wakker en ik was toch nieuwsgierig of er nog meer waren die gisteren niet tevreden waren.....tja van Johnny wist ik dat, maar ondanks het vroege tijdstip toch ook nog een ander iemand die het niet is bevallen.

    Vandaag dus een best grote tegenvaller (ikke)

    onverichtte zaken huiswaarts gekeerd (Tunny)

    Conclusie: het was gewoon zwaar klote zaterdagavond in PHG, althans dat vond ik (J. Bravo)

    Hmzzz dat is dan toch niet alleen aan mijn persoonlijke beoordeling te wijten, dan was er toch echt wel iets niet best gisteren.
    Maar ja zoals ik al schreef, we blijven toch teruggaan ....
    Wie het laatst lacht, die lacht ook :wink:

  23. #98
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    337
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard Bezetting zaterdag

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Bravo
    De laatste paar keren dat ik PHG heb bezocht en zeker de zaterdagen vind ik de bezetting van de dames afnemen en ook de kwaliteit. Ik hoop dat deze trend zich niet blijft voorzetten in PHG. Normaal is de bezetting altijd wel redelijk, alleen de laatste paar keren niet. :angryfire
    Gisteren enkele bekende gezichtjes in Ritz, vorige week 'n paar andere in YY. De dames hebben nogal wat opties de laatste tijd .
    Founding Member

  24. #99
    Geregistreerd
    24 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:43
    Berichten
    176
    Discussies
    1
    Thanks
    157
    Thanked
    36 in 9 posts

    Standaard Rust

    Nu de rust is wedergekeerd en alle ijsberen ontevreden huiswaarts zijn gekeerd lijkt het mij vandaag een perfecte dag om naar PHG te gaan. De zondagen zijn er over het algemeen (te) rustig. maar dat deert mij niet als je ook nog een beetje kunt genieten van een krantje en een croissantje.
    I am not much of a man by the light of day, but by night I'm one hell of a lover.....

  25. #100
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    12 mei 2024 @ 20:59
    Berichten
    3.194
    Discussies
    63
    Thanks
    279
    Thanked
    2.087 in 1.003 posts

    Standaard

    Zooo na al dat klaagwerk mag ik de afsluiter doen denk ik. Tja wat kan men over gisteren zeggen.Teveel ijsberen, meiden die vergeten dat "stam klanten" hun basis inkomen vormen. Het was best een mindere avond. Sterker nog ik heb niemand ook maar een tevreden woord horen zeggen. Klanten, vrouwen, schoonmakers, en de thekefrauen was de ellende van het gezicht af te lezen. Een woord KUT dus. De meiden hebben duidelijk geen zin in de Zaterdag avond klanten!!! Sorry dat ik het zeg maar veel meer dan een sorry bunch zatte gasten heb ik ook niet gezien...:teuflisch

    Behalve de stam gasten natuurlijk . Ofschoon het allemaal behoorlijk minder was moet ik zeggen dat ik toch ondanks alles een leuke ontdekking gemaakt heb (en die hou ik fijn voor mezelf moehahahaha anders moet ik weer lezen wat lusto er allemaal mee mag en niet mag). Tja en het Ola ijsje dat laten we voorloopig maar eens even wegsmelten bij de warmte van een andere beer. Ik snap het natuurlijk volkomen van haar kant! Maar van mijn kant kan ze de pot op en straussen tot ze een ons weegt!!! Maxima kan me een partij Wim` lexen om het zo maar eens te zeggen!

    Zoals gezegt ik ben later nog met "iemand" naar de kamer geweest en ik moest bekennen dat ik met rillende beentjes en zeer onder de indruk de kamer verliet! Wat een "we zullen nog maar ff naar de kamer gaan" wip zou moeten worden, werd een "Holy Shit, does she have a twin sister" wip :D . Het mooie is als je met zo`n meid de kamer op gaat dan weet je binnen 10 sec dat hier iets goeds gaat gebeuren.

    En ik zeg lekker niet wie, welke nationaliteit, huidskleur etc. etc. Ow ja ben ook nog met louisa naar de kamer geweest. Nou jippie.....zullen we maar zeggen 100% optik 50% techniek. Deze moet nog veel leren!! Eigelijk best wel slecht 0% herhalings gevaar. Ofschoon ze een 8 voor effort scoort. PHG is haar eerste club, zegt ze.Voor de rest vond ik het best on-intressant.(ik had spijt dat ik niet even voor iemand anders gekozen had).

    Even nog een kleine oproep aan alle ijsbeertjes die Isabel leuk vinden: Dr moet geneukt worden mannen, dit meisje krijgt te weinig aandacht! Ze ziet er weer schitterend uit en is slechts voor een BEPERKT aantal dagen aanwezig (en ik bedoel niet van hoi hoe is het meid maar andere aandacht). ow Kado TIP "MON CHERI" Leg dr even in de watten beertjes!
    .

 

 
Pagina 4 van 8 EersteEerste 12345678 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:24.

  Babylon 468*60