Pagina 1 van 8 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 186
  1. #1
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    6 november 2023 @ 16:22
    Locatie
    100 km westelijk van Duisburg
    Berichten
    496
    Discussies
    40
    Thanks
    74
    Thanked
    18 in 8 posts

    Standaard Oktoberfest in Oedt

    Het aanbreken van de herfst was een mooie aanleiding om weer eens op een zaterdag naar Oedt te gaan. Alle bekende ijsberen werden ingelicht en de gehele Mannschaftwas bijna compleet. Onder aanvoering van onze "Capitein" Willem2 vertrok de spelersbus vanuit het westen naar Oedt via de bekende tussenstops.

    Naast de genoemde bestuurder zat onze man die zich in de afgelopen maanden langs de lijn zich warm heeft gelopen met rugnummer 69: Winex69. En bij het betreden van de bus bleek onze diepe spits JackD er al in te zitten. Voor de verdediging had Willem2 ondergetekende opgesteld, waarschijnlijk vanwege mijn bekwaamheid in het 'tackelen' van doorgebroken tegenstanders. Via de Kathedraal van Eindhoven werd de betrouwbare sluitpost opgehaald n.l. Jack42. Helaas had onze Belgische international Bredero de dag ervoor in een trainingspartijtje te veel gegeven, volgens berichten was het echt geen knietje dat hij gekregen had van de befaamde Hannelore en onze spits Kezmania bleek een schorsing van 3 maanden opgelopen te hebben wegens het spelen van een vriendschappelijk partijtje buiten clubverband.

    Aangekomen in de arena bleek dat vele van onze tegenstanders ons al daar zaten op te wachten.. maar gelukkig hadden we ook nog een medespeler in Ronald35 die wel raad weet met orale geweld van onze tegenstanders.
    Terwijl onze spits JackD zich al warmliep met Nathalia kwamen de versterkingen uit het noorden (Rob187, Knabbel) , oosten (Willi69 en Nemo en de Saunameister Robin) en zuiden (Babbel en NKG)

    De tegenstanders hadden een geduchte ploeg samengesteld met o.a.: Milana, Natalia, Nadja, Mandy, Laura, Sammy, Katharina, Lilly, Juilletta, Katja, Claudia, Michelle, Alexa/Tanja, Mara, Maya, Doris, Johanna, Leo, Sarah, Verena, Adrianna, Rosa en nog vele anderen.

    De wedstrijd werd gespeeld onder toezicht van de volgende arbitrage: Maggie, Wishna, Vivian, Ladja en Nadine . Voor de verzorging was natuurlijk ook de Metzger die voor verandering de nodige 'Haxse mit sauerkraut' had meegebracht die weggespoeld moest worden met Spa Goud.

    Er werden verschillende gevechten geleverd gedurende de gehele dag. Vermeldenswaardig is de uitputtingsslag tussen Mandy en Ronald35 die meteen aan het begin plaatsvond. Gelukkig bleek laatstgenoemde in vorm zodat die nog een duel aanging met de russische Rosa die met haar Bambi-ogen hem wel klein kreeg.
    Onze spits JackD bleek echter 1 keer buitenspel gestaan te hebben in het duel met een verse poolse debutante. Later wist hij nog een keer te scoren bij de russische Natalia.

    Grote uitblinkster bij de Mannschaft van de Mädels was echter Claudia die eerst 2 uur mandekking kreeg van Willi69 en daarna nog met ondergetekende in de helft van deze tijd eenzelfde behandeling kreeg.

    Na afloop van de gespeelde duels kon geconcludeerd worden dat de terugwedstrijden ook nog pittig zouden worden.

    Groeten, Horny_one
    Laatst gewijzigd door Horny_one; 11 oktober 2005 om 04:49

  2. #2
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Berichten
    3.154
    Discussies
    63
    Thanks
    270
    Thanked
    2.030 in 982 posts

    Standaard A little PHG tale.

    Ik krijg het zovaak te horen van iedereen. Mijn vrienden, mijn mede ijsberen en moderators. Dat het leven in PHG een hoog SOAP gehalte heeft. Ofschoon ik het altijd haat om dit op TV te zien.Is meespelen in zo`n soap toch wel lachen. Geen maand in PHG gaat voorbij zonder dat er wel een aantal crisis situaties opduiken. Maar waarom? Ik heb daar zo mijn eigen theorie hierover. Van velen hoor ik dat romances met enige regelmaat de kop opsteken in PHG. Geen week gaat er voorbij dat er niet een nieuwe vlam het dachlicht ziet. Maar waarom als het puntje bij paaltje komt. Is er altijd niets, waarom gebeurdt dit. Wij mannen hebben niet zo`n behoeft aan vaste relaties, misschien wel aan vaste sex. Tenslotte weet je dan wat je krijgt.

    Misschien wil je zelfs meer dan vaste sex. Een date buiten de club om mekaar eens rustig kunnen leren kennen. Waarom,vraag ik me dan? Waarom hebben wij mannen behoefte aan meer. We weten toch dat als er weer iets leukers komt (en dat komt er) we toch onze verlangens laten winnen. We zijn tenslotte ijsbeer en dat is wat een ijsbeer doet.Maar de dames in dit verhaal heb ik nooit zo begrepen.Ze weten dat er alleen maar ellende kan komen en toch zoeken ze hun ijsbeer. Hun warme plekkie in het koude PHG. Een plek waar ze kunnen rusten en waar andere dames niet kunnen of
    mogen komen.

    Zo ontstaan de soaps, dames die om hun ijsbeer vechten. Hun eigen stukkie warmte op de kille ijsschots van PHG.Door te zorgen dat er iedere keer weer wat is. Ruzie, jaloezie, noem het maar op. Zo willen ze hun beertje aan zich binden. En dat lukt ze, want in PHG is de vrouw het sterke geslacht! Het ergste wat een man kan gebeuren is verliefd worden op een van de dames. Want dan ben je in hun macht en ga je een world of hurt met open ogen tegemoet.Als je smssed met de dames wordt het zelfs erger! De "ik stuur hem geen sms tactiek" is populair. Een man wordt hier helemaal gek van. "Je Vriendin", (een raar concept als je bedenkt dat je er nog steeds voor betaald) antwoordt niet. En voor je het weet ben je weer in PHG om verhaal te halen. En zij heeft haar beertje weer voor een avond terug. Heb je ruzie met je dame. Dan ben je zo de LUL! Ze gaat namelijk vele malen naar de kamer en gaat jou dit laten weten.Want geloof me jij komt voor haar! En zij heeft de langste adem! Bijna, zoals in het echte leven, wint de vrouw altijd.

    Tja, de ijsbeer is altijd de lul als hij een relatie met een dame aanknoopt. Ook voor de "vriendinnen" van de dame ben jij van haar! Als je binnen komt gaat de tamtam al af."Pietje" is er, de vrouwen geven dit razendsnel door.Nog voor dat jij je kostuum gewisseld hebt, weet zij al dat je er bent.Heel PHG geniet mee van dit alles. Diegene die het het beste weten zijn onze bondgenoten de "ThekeFrauen" zij zijn crutiale schakels in spel. Als je belt of een dame aanwezig is wordt deze info niet alleen aan jou verstrekt, maar ook aan de dame in kwestie. Ze weet dus dat je komt, en dat je in ieder geval in haar geintreseerd bent! Handel met voorkennis zou ik het noemen. Als het de dame niets intresseerd, en ze genoeg klanten heeft zal ze je tot het einde van de avond laten wachten. Jij, bent tenslotte een sure thing. want je bent er voor haar! Zoals jullie wellicht weten hangt heel PHG vol met camera`s, het info systeem van de dames? Het, "ow" `ik heb je de hele avond gezocht`, is gelogen. Ze wist precies waar je was en met wie, want als het camera systeem het niet verraad, dan doen de andere dames het wel.

    Geheimen, zijn er niet in PHG. Vrouwen praten, alle vrouwen! Er is GEEN CODE OF SILENCE, geen beroeps eer.Als je boe zegt over een vrouw tegen een andere dan weet ze het waarschijnlijk dezelfde avond nog.Het is een spel en de ijsbeer is de inzet. Natuurlijk zijn er uitnames, vrouwen die oprecht zijn en alleen het beste met je voor hebben.Alleen lopen deze niet rond in PHG of in een andere club. Ga er maar van uit dat er een hidden agenda is! Een happily ever after. Dat is er niet. De gelukkigste ijsbeer, de enige die altijd aan het langste end trekt.Is een ijsbeer zonder vaste dame. Hij heeft altijd de keus en is altijd open game!

    Tja wat probeer ik hiermee te zeggen? Niets eigelijk, om eerlijk te zijn begin ik de soaps leuk te vinden. En met de kennis die ik nu heb opgedaan. Is het spel leuk geworden. Het is een schaak zonder mat. Want verliezen kun je alleen jezelf. Als je dat niet wilt riskeren en je weet dat je niet zover zult gaan in de club. Dan is het pure fun!! Maar ben je bewust! Het is een spel, en zoals bij alle spellen. Heb je winnaars en verliezers. In PHG is de winnaar van vandaag, niet meer dan de verliezer van morgen!

    Tja en is er een advies? Natuurlijk niet, iedereen moet doen wat voor hem het beste lijkt. Dat is toch wat je zult doen. Je zult zeggen, mij gebeurdt dit niet, en bij mij is het anders. Tuurlijk voor jou perceptie is dat ook zo! En misschien ben je wel de uitzondering op de regel. Maar als het fout gaat, denk dan aan dit stukje tekst. Geef haar niet de schuld en ook jezelf niet. Dit is het leven in een club en zo gaan die dingen nu eenmaal. Geniet van het moment dat alles goed is en vraag je niet wat morgen komt of zal zijn.


  3. #3
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    13 november 2023 @ 15:23
    Locatie
    Limboland
    Berichten
    1.059
    Discussies
    37
    Thanks
    150
    Thanked
    106 in 47 posts

    Standaard Strauss & Co

    Tja je zal wel denken als je dit leest...wat is dit nu weer voor een titel. Maar een ijsbeer die al vaker in Oedt is geweest, die snapt het wel...het is de muziek die in een bepaald deel van de club gedraaid wordt en ons Nederlanders (bijna zonder uitzondering) klinkt deze muziek elke keer na het eten in de oren .

    Gisteren weer in PHG geweest en weer eens een middag en avond gehad die vanouds was. Veel gezeverd, aantal heel mooie meiden (bekend en minder bekend), gevaarlijke gassen en lekker eten al zijn er altijd mensen die met niks tevreden zijn.
    In het gezelschap van herr Strauss himself , Knabbel, Babbel, Tiga en steeds meer GT-gangers (Daftmann, Deuxdeux, JurgenBe, Zero) was het lachen en lol hebben. Natuurlijk ook niet vergeten dat ons aller Lutz dr weer eens was en enorm blij was GummibÄr formerly known as SchmusebÄr weer eens te zien
    En als dan ook nog eens je favoriete Thekenfrau bardienst heeft tja dan mag je wel spreken van een geslaagd tripje .
    Een aantal meiden die dr waren, de immer aanwezige Sammy, Mara, Alexa (jumjum), Olympia (mijn god wat een beest ), Jessica (Poolse), Isabel (mijn kamergenote gisteren ),Vera, Doris, Anna (oei oei Babbel ), Elvira, Dana, Katharina, Yvon (ook erg lekker figuurtje en aan te bevelen volgens de Hausmeister), en nog vele anderen waar ik de naam niet van ken.
    Moet wel vermelden dat de uitnodiging van Olypia om met zijn 5-en naar de kamer te gaan met haar om *Fikkiefikkie* te doen ons uit de ijsberenslaap haalde hehe. Binnen een half uur waren we allemaal op de kamer aan het sporten, maar ja wie kan dat lichaam en dan vooral die bewegingen weerstaan he.
    Jammer dat ze het graag op een quickie gooit want anders was ze nog populairder denk ik.

    Tja ik kan je verzekeren dat het één van de betere dagen was sinds een tijd voor mij.

    Tot weerziens :wink:
    Wie het laatst lacht, die lacht ook :wink:

  4. #4
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    13 november 2023 @ 15:23
    Locatie
    Limboland
    Berichten
    1.059
    Discussies
    37
    Thanks
    150
    Thanked
    106 in 47 posts

    Standaard Strauss en Co.....zaterdag 8 oktober

    Tja je zal wel denken als je dit leest...wat is dit nu weer voor een titel. Maar een ijsbeer die al vaker in Oedt is geweest, die snapt het wel...het is de muziek die in een bepaald deel van de club gedraaid wordt en ons Nederlanders (bijna zonder uitzondering) klinkt deze muziek elke keer na het eten in de oren .

    Gisteren weer in PHG geweest en weer eens een middag en avond gehad die vanouds was. Veel gezeverd, aantal heel mooie meiden (bekend en minder bekend), gevaarlijke gassen en lekker eten al zijn er altijd mensen die met niks tevreden zijn.
    In het gezelschap van herr Strauss himself , Knabbel, Babbel, Tiga en steeds meer GT-gangers (Bonkie6, Deuxdeux, Bonkie5be, 099) was het lachen en lol hebben. Natuurlijk ook niet vergeten dat ons aller Lutz dr weer eens was en enorm blij was GummibÄr formerly known as SchmusebÄr weer eens te zien :aloa2:
    En als dan ook nog eens je favoriete Thekenfrau bardienst heeft tja dan mag je wel spreken van een geslaagd tripje .
    Een aantal meiden die dr waren, de immer aanwezige Sammy, Mara, Alexa (jumjum), Olympia (mijn god wat een beest :winke: ), Jessica (Poolse), Isabel (mijn kamergenote gisteren ),Vera, Doris, Anna (oei oei Babbel ), Elvira, Dana, Katharina, Yvon (ook erg lekker figuurtje en aan te bevelen volgens de Hausmeister), en nog vele anderen waar ik de naam niet van ken.
    Moet wel vermelden dat de uitnodiging van Olypia om met zijn 5-en naar de kamer te gaan met haar om *Fikkiefikkie* te doen ons uit de ijsberenslaap haalde hehe. Binnen een half uur waren we allemaal op de kamer aan het sporten, maar ja wie kan dat lichaam en dan vooral die bewegingen weerstaan he.
    Jammer dat ze het graag op een quickie gooit want anders was ze nog populairder denk ik.

    Tja ik kan je verzekeren dat het één van de betere dagen was sinds een tijd voor mij.

    Tot weerziens :wink:
    Laatst gewijzigd door Zero; 7 januari 2006 om 15:48
    Wie het laatst lacht, die lacht ook :wink:

  5. #5
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    13 november 2023 @ 15:23
    Locatie
    Limboland
    Berichten
    1.059
    Discussies
    37
    Thanks
    150
    Thanked
    106 in 47 posts

    Standaard

    Tja het valt me op dat er weinigen hier nog schrijven, maar goed, maakt verder niks uit.
    Gisteren, zaterdag weer gaan PHG_en. Aangekomen tegen een uur of half vier zag ik op de parkeerplaats al dat de bekende ijsberen er ook waren. Herr Zieh-mal-mein_Finger, Knabbel en Babbel waren ook aanwezig, al was het deze keer nog niet zo lang.
    Net binnen en wachtend op mijn sleutel even begroet door een bekende Duitse ijsbeer, waar ineens het gesprek werd onderbroken door Sally, die even haar drie kussen kwam ophalen...dat heet vordrÄngen :D
    Maar goed, gehuld in me ijsberenvel gelijk op zoek naar bekenden die ik al snel tegn het lijf liep. De normale begroetingen afgewerkt (zelfs de poetsploeg herkent me al en zegt hallo en maakt soms een babbeltje), en vervolgens op zoek naar Udo, want ik was erg toe aan een massage vanwege heel veel en hard werken de afgelopen tijd.
    Paar opmerkelijke zaken nadien waren dat Babbel stond te azen op een nieuwe (russische) maar toen ze eenmaal aan- euhhh uitgekleed na anderhalf uur tevoorschijn kwam zich al snel had bedacht, Knabbel die zijn buitenlandse talenkennis aan het opfrissen was, Herr Strauss die weer de nodige vunzige verhaaltjes over voetjes en meer had etc etc.
    Wachtend in de hal kwam ineens Anna tevoorschijn en deed net alsof ze me niet herkende en het was gelijk raak met onze Babbel....de spoorwegovergang sloot en de sleutel werd gehaald, waar ik de kans greep om ook maar een afspraak met haar te maken voor later op de avond.
    Al denkend dat het wellicht een tegenvaller zou worden de dag werd ik ineens verrast met de komst van Nina :littleang , verloren gewaand maar schijnbaar sinds een weekje terug op het oude nest.
    Even hallo gezegd en snel stond ze bij me en hebben even weer herinneringen opgehaald en gezien het feit dat ik al afgepsorken had met Anna, zag ik op dat moment af van een kamer met haar. Een sauna met de heren Knabbel en Strauss klaarde de lucht weer even en het werd etenstijd.
    Deze keer lams- en varkensvlees, sperziebonen en stokbrood. persoonlijk vond ik het een beetje minder maar ach, gegeten heb ik toch met smaak.
    Uiteindelijk dan tegen een uur of 10 toch besloten met Nina de kamer opgegaan want ik kon haar niet weerstaan met dr bevallige lichaam > een klein uurtje geweest en veel gelachen en herinneringen opgehaald en ook wat vieze dingen gedaan :p. Maar tegen elf uur weer terug daar me afspraak met Anna een feit zou worden.
    Hoe tegenvallend was dat ik dr per toeval tegen het lijf liep op de gang en ze me in dr beste engels vertelde dat onze afspraak niet kon doorgaan daar ze wat met een ander had afgesproken. IK verwacht geen voorkeursbehandelingen van geen meid, maar vond dat toch wel weer erg boers. Valt mij op dat dr de laatste tijd wel meer meiden last van hebben (gehad)....ik vind dat toch geen goede zaak, want als men zo omgaat met klanten dan zou je wel eens op de koffie kunnen komen op termijn. Maar goed, ik heb nog even gewacht of Nina wellicht toch weer tevoorschijn zou komen maar tegen half 1 maar besloten de huisreis in te zetten, want ik was bang in slaap te vallen achter het stuur. Dat is niet gebeurd anders zou ik dit niet kunnen schrijven nu .
    Voor de liefhebbers.....aanwezig gisteren voor zover ik de naam ken...Dana, Angela, Sammy, Lina, Nina, Anna, Vera, Ive (der Blasehase), kleine wilde 1m40 (naam weet ik niet), Natascha (vriendin van Willem ??), Leo, Monica, Nicky, Sylvia, de twee nederlands sprekende 'sneltrein'zusjes (namen ???), en vele anderen die ik alleen van gezicht ken
    Laatst gewijzigd door Scoobert; 23 oktober 2005 om 15:05
    Wie het laatst lacht, die lacht ook :wink:

  6. #6
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Berichten
    3.154
    Discussies
    63
    Thanks
    270
    Thanked
    2.030 in 982 posts

    Standaard Verslagje van een rustige woensdag in PHG

    gisteren maar weer eens naar Happy geweest. Er waren heel veel vrouwen zeker een 50-60. Die allemaal niet "happy" waren. Er waren in verhouding niet genoed mannen al was er genoeg verloop middag en avond ploegen wisselde mekaar af. Zelfs de masseur had geen gaatjes in zijn normaal niet meer zo`n drukke agenda. Het volk was overwegend nederlands ik schat zo`n 80% procent. Het eten zag er heel goed uit. Maar omdat ik me een beetje zwak/ziek/misselijk voelde heb ik besloten er maar van af te zien. Voor mijn gevoel waren er veel nieuwe dames. Maar dat kan ook komen doordat ik al een week of 3 niet meer aanwezig geweest ben.

    Er waren er genoeg die vroegen of ik er al eens "ofters" geweest was (blijft leuk). Later op de avond kwam ik deepthoatgek ook nog tegen. Een van de prettige ijsberen die je in happy tegen kan komen. Onze babbel/knabbel was er ook maar wie nou welke naam heeft ontgaat me al een tijdje. MR schumacher was er ook weer (na zijn 9 maanden duurende bezoek aan BB lijkt hij het thuishonk weer gevonden.Of zal dit aan de aanwezigheid van Ella liggen?Ik vermoed het van wel?!).

    Om de een of andere reden zou je verwachten dat als je er lang niet geweest bent je meteen weer terug in de ring springt. Maar ik had er niet echt zo`n behoefte aan. Dus na een sauna gang en wat douches (het was er BLOEDHEET), toch maar om 20.00 uur onverrichter zake naar huis gegaan....

  7. #7
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    13 november 2023 @ 15:23
    Locatie
    Limboland
    Berichten
    1.059
    Discussies
    37
    Thanks
    150
    Thanked
    106 in 47 posts

    Reden Meneer wilt u even blazen ??

    Tja wat moet je daar nu op antwoorden :p ..
    OP de me terugweg naar huis van PHG mocht ik van onze aller politievrienden stoppen voorbij Roermond om even te blazen. Kreeg de vraag of ik dat al eerde had gedaan, en eerlijk is eerlijk, het was mijn eerste keer, dus antwoordde ik nee..dat laat ik liever doen Oom agent keek me eens aan en zweeg maar met al zijn wijsheid. Maar ik kreeg een 'pass' (niet vreemd daar er zover ik weet geen alcohol in cola light zit) en mocht paar minuten later in me warme bedje stappen.

    Ohja, de dag PHG...
    Was weer enorm genieten en lachen met de aanwezigheid (van sinds lange tijd voor mij dan) een grote groep IJSBERENFORUM-leden, of moet ik zeggen ex-*******-leen, met name, Mister zieh mal an mien Finger, Knabbel, Babbel, Winex69, JackD, Horny one, Doppelt H formerly known as NKG en mijn persoontje dan. Onze oosterburen werden vertegenwoordigd door de enige echte Hausmeister, die nog steeds jaloers is op mijn status als ex-Topact hahaha.
    Na het normale gekijk (jumjum die kussen van Vivian weer) en getreuzel toch net voor de barbecue (jaja en dat op 29 oktober !) met Julia de kamer opgedoken. Deze poolse is gewoon een erg lieve en leuke meid die wel houdt van een potje knuffelsex, en zoals bekend is dat wel aan mij besteed. Echter wilde ik het niet te lang maken daar mijn buikie knorde en de barbecue lonkte.
    Na het buikje gevuld te hebben, een saunagang te hebben doorstaan (me ogen zitten nog in mijn koppie ) en wat drinken genomen te hebben liep ik dan de vleesgeworden droom van vele mannen tegen het lijf...de immer lieftallige en strakke Isabel. Tja als ik haar zie dan is het meer van moetmans hehe, dus snel dr opgezocht en een date gemaakt voor later op de avond en dat werd met een 'hihihi' ontvangen.
    Uiteindelijk het voorspel gedaan in het nachtcafe en om klokslag elf uur dringend doch vriendelijk verzocht om een sleutel te gaan zoeken. Het werd uiteidnelijk kamer 11, heb het idee dat Isabel een voorkeur heeft voor grote kamers .
    Ik weet het niet maar had het idee dat het gisteren de eerste keer voor dr was en dat heb ik geweten. Na ruim anderhalf uur verdwaasd van de kamer gekomen en beiden veel plezier gehad en gemaakt. Tjemiog de pemig zeg ik dan maar.... als ik twee maal met me Isa bel, nou dan weet je het wel
    Commentaar verder overbodig denk ik maar...

    Te horen gekregen dat PHG ook gisteren langer zou openhouden wegens drukte, en nog de Master of all Icebears getroffen bij het naar buiten gaan...Willem2 dus. Hij wilde zijn kameraden toch nog even komne begroeten en had daar de weg van Bruggen naar Oedt graag voor over
    Wie het laatst lacht, die lacht ook :wink:

  8. #8
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    1 juli 2022 @ 10:33
    Berichten
    2.276
    Discussies
    60
    Thanks
    1.665
    Thanked
    1.610 in 623 posts

    Lächeln Phg 27.10.2005

    Afgelopen donderdag naar Oedt geweest om mijn toppertje Lina nog even gedag te zeggen want ze gaat voor een maandje terug naar huis. Bij aankomst meteen in de hal al onthaald door 3 door Lina. Maar eerst ff omkleden en douchen en in de bar werd de koffie voor me gehaald, de goede service begint dus al in de bar Ze vleide zich ook heerlijk tegen me aan en de eerste tongkussen waren een feit Je zag de andere ijsberen kijken van zozo die heeft het al meteen goed voor elkaar
    Na een tweede kopje koffie zijn we naar hutje nr 30 vertrokken voor een heerlijk uurtje.
    Bij terugkomst in de bar Manni1a van het Rheinforum getroffen en even bijgepraat o.a. over de (vele) nieuwe meisjes (Patricia uit Rusland, zéér mooi)
    Het was heerlijk weer zodat Lina en ik nog een hele tijd buiten op het terras hebben zitten kletsen en veel plezier gemaakt.
    Nadat ik een saunaronde had gemaakt werd het eten opgediend (wederom zéér goed) en trof ik ook nog Willi69 in de bar die toch nog maar even was gekomen.
    Na de tweede saunaronde was het tijd voor een tweede ronde met Lina.
    Zo kwam er weer een einde aan een mooie dag PHG en na een hevig afscheid nemen van mijn :littleang de terugreis aanvaardt. Het was weer een héle mooie PHG dag.
    Ik kijk nu al uit naar haar telefoontje dat ze weer naar PHG komt.

    Jack42

  9. #9
    Geregistreerd
    22 oktober 2005
    Last Online
    21 januari 2024 @ 17:36
    Berichten
    257
    Discussies
    24
    Thanks
    2
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Zaterdag was het weer PHG-tijd. Ed was BOB; heen- en terugreis (met traditionele tussenstop in Den Bosch en muzikaal begeleid door de tango van Shakira) verliepen perfect.
    Mijn allereerste PHG-bezoek zonder steun en toeverlaat W2 is mij bijzonder goed bevallen :D ; ik heb hem niet eens hoeven bellen.

    Ontvangst door Tanja dus mijn dag was direct al goed.
    Thekenfrauen waren goed gemutst; zag zelfs een dansje achter de bar.
    IJsberengezelschap; Babbel, Eagledriver, H1, Knabbel, Nkg, Scoobert e.a..
    Weersomstandigheden: 29 oktober terrasweer!
    Vrouwelijk schoon: veel moois gezien!
    Lijstje vooraf: Lina, Natalja, Sandra
    Lijstje achteraf: Natalja, Sandra, Svetlana (waarom Lina eigenlijk niet?!?)

    Kamerbezoekjes zijn al volgt samen te vatten:
    Kamer 4 – Natalja: ons samenzijn viel deze keer helaas een beetje tegen. Maar Natalja blijft een lief en intelligent meisje.
    Kamer 5 – Svetlana: een onverwacht weerzien waarbij ik totaal verdronk in haar schitterende ogen! Hoe kon ik haar vergeten?!?
    Kamer 6 – Sandra: gelachen met …

  10. #10
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Berichten
    3.154
    Discussies
    63
    Thanks
    270
    Thanked
    2.030 in 982 posts

    Standaard

    Tja na al die verhalen mag het mijne dus ook niet ontbreken. Za idd even de ijsberen familie opgezocht in het mijn meest favo clubhuis. Het was een goede dag maar toch moet ik zeggen dat PHG van me weer mag stoppen met adverteren. Sjees wat een volk komt er op af zeg. Een partij Sjonnie volk binnen! Het mooiste is ze kwamen ook nog uit Amsterdam, ik had meteen weer zoiets van zijn de Wallen niet goed genoeg meer! Ga daar naar Sjonnie Jordaan luisteren of zo en laat ons clubhuisje met rust! Of beter nog ga naar GT :-) die club is mooier groter en meer vrouwen...

    Tja verder was de dag wel geslaagt, na Doris weggekaapt te hebben van die maat die me vrijdagavond een oor aangenaaid had (2 1/2 uur laten wachten, dit x was hij niet blij ), was de kickoff begonnen. Nou moet ik bekennen dat ik niet meer weet wie de eer van de tweede ronde toebedeeld was ..... Ow , ja dat was Melissa (Ex -Yin Yang). Nou wat een feest. NIET dus, op zich een hele aardige en knappe meid, full service. Maar wat kunnen vrouwen hun lichaam verknallen met tattoo`s. Ik ben dr gewoon op afgeknapt, ik hou er nu
    eenmaal niet van en ze had er meer dan ik verwacht had. Dus eigelijk heb ik het maar snel afgewerkt, ze vroeg me nog of ik dr wilde beffen. Mja niet echt behoefte aan bij dr. (Tja Willem, valt je tegen he!). Ik word nog preuts op me ouwe dag,he he.

    En op het einde van de avond nog een tijdje met Willem zitten praten over mijn flop week. Wat een trieste zooi, Di Simona (was enigste goeie die week), Woe (Niets), Vr (Niets), Za (Matig). En toch er waren zat vrouwen maar mijn keuze in vrouwen is de laatste tijd klote lijkt het. Ik verwittigde Doris dan ook maar dat ik weer een "baal" pauze van een paar weken in las. Even een kleine sabatical, weg van al dat harde werk.(tenzij er weer een hutje op de hei sessie komt met onze ijsberenvrienden). Ik was wel niet de gezelligste zaterdag , maar ik vind het toch leuk als iedereen er is.

  11. #11
    Geregistreerd
    31 oktober 2005
    Last Online
    8 november 2007 @ 10:11
    Locatie
    venlo
    Berichten
    47
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nkg
    Een partij Sjonnie volk binnen! laat ons clubhuisje met rust! Of beter nog ga naar GT :-) die club is mooier groter en meer vrouwen...

    :

    tja ijsberen die je zo iets toewensen? Daar wordt ik niet vrolijk van.

  12. #12
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Berichten
    3.154
    Discussies
    63
    Thanks
    270
    Thanked
    2.030 in 982 posts

    Standaard

    Hihi, woeps.

    Euhm, hehe sorry. Tja in oedt bestaat de term "GTvolk" een beetje zonder het nodige respect voor de "nette" :wink: GT bezoekers. Nou kom ik uit de regio en de laatste x dat ik er was heb ik ook een aantal "Vaute" peeps gezien daar en daar doelde ik dus duidelijk op.


  13. #13
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    13 december 2018 @ 22:31
    Berichten
    755
    Discussies
    38
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    M'n eerste bericht hier (en ik denk niet het laatste ).

    Volgende week vrijdag 11 november 2005 wordt het na een zeer lange pauze weer eens PHG tijd. Ik verwacht daar een oude bekende te treffen om wat bij te praten en wat dingen te regelen, althans indien hij niet met een zekere Ela op de kamer is.

    Uiteraard hoop ik ook tegen wat dames aan te lopen en met name dan Isabel en Jacky.

  14. #14
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Berichten
    3.154
    Discussies
    63
    Thanks
    270
    Thanked
    2.030 in 982 posts

    Standaard

    Ela, bedoel je onze amsterdammer :-) mr schumacher . Die was er gister iig, hij was weer aan het voetballen tot de bal WEER over de coniferen ging. hehe.
    isabel was dr (handsome as ever) jacky weer ik niet. FYI

  15. #15
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    21 maart 2023 @ 22:58
    Berichten
    53
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Uiteraard hoop ik ook tegen wat dames aan te lopen en met name dan Isabel en Jacky.
    Moet je teleurstellen, Isabell is er vandaag en misschien morgen nog, maar de volgende week zeker niet. Waarschijnlijk ga ik daarom vanavond "spontaan" naar Happy.

  16. #16
    Geregistreerd
    31 oktober 2005
    Last Online
    8 november 2007 @ 10:11
    Locatie
    venlo
    Berichten
    47
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nkg
    Hihi, woeps.

    Euhm, hehe sorry. Tja in oedt bestaat de term "GTvolk" een beetje zonder het nodige respect voor de "nette" :wink: GT bezoekers. Nou kom ik uit de regio en de laatste x dat ik er was heb ik ook een aantal "Vaute" peeps gezien daar en daar doelde ik dus duidelijk op.

    Ik lees altijd op het rheinforum dat er weer hordes onschofte en bezopen Hollanders in PHG waren waar onze keurige duitse PHG-gangers zich weer aan ergeren. Ik neem ook aan dat ze natuurlijk niet jou bedoelen .Maar de figuren die jij in een eerdere post gaarne naar GT ziet vertrekken en die ik eigenlijk in geen enkele club ,waar ik kom ,wil zien. Maar dat helpt weinig

  17. #17
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Ik lees altijd op het rheinforum dat er weer hordes onschofte en bezopen Hollanders in PHG waren waar onze keurige duitse PHG-gangers zich weer aan ergeren.
    Leider hat man bei manchen holländischen Gästen den Eindruck, dass sie nur nach Deutschland kommen, weil es in Holland kein Bier mehr gibt.
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  18. #18
    Geregistreerd
    26 oktober 2005
    Last Online
    21 maart 2023 @ 22:58
    Berichten
    53
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Gisteren spontaan naar Happy afgereisd omdat Isabell haar schema weer eens heeft veranderd en zij de gehele komende week thuis blijft.
    De avond begon wat minder goed, een andere ijsbeer had bij het douchen zijn ijsberenvel verwisselt met de mijne, alleen zat in de mijne nog mijn sleutel
    Gelukkig is de service wat dat betreft veel beter dan in sommige andere saunaclubs en met behulp van een thekenfrau (wel na legitimatie uiteraard) maakte zij mijn kast open en gaf zij mij een nieuwe sleutel.
    Daarna stond ik in de bar te wachten op Isabell, zie ik van achteren een dame met lichtblonde haren en ik dacht, dat kan toch niet waar zijn, maar jawel Angelique was weer terug:D :D :D
    Gisteren schreef ik nog dat zij in het verleden mijnTA was maar dat zij er helaas nooit meer in Happy is en verdomd alsof zij het gehoord heeft; zij is er weer! Helaas nog maar voor een paar dagen, maar zij kwam zeer zeker binnen een 3 a 4 weken weer terug. Afwachten maar of het inderdaad zo is!!!!!!!! Met haar afgesproken later op de avond en ben vervolgens met Isabell naar het nachtcafe vertrokken om eerst wat uit te praten voordat we ons terugtrokken op kamer 8 voor een uitgebreide sessie. Isabell vertelde mij trouwens dat zij de Hookers site gevonden heeft maar helaas kan zij geen Nederlands lezen dus daar kwam zij nog niet verder mee. Heb haar beloofd dat ik een keer een uitdraai meeneem en "alles" voor haar zal vertalen.
    Later de avond uiteraard afgesloten met Angelique opnieuw op kamer 8 maar daarvoor zie verslag bij Angelique.

  19. #19
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Berichten
    3.154
    Discussies
    63
    Thanks
    270
    Thanked
    2.030 in 982 posts

    Standaard uitwijken

    Hehehe, gelukkig zijn alle ijsberen uitgeweken naar dat "andere" forum. gna gna. Wat zijn we toch gemeen. meteen als ze ons opsporen veranderen we van tacktiek.

    Tjestj Isabel: Du bist ein "cochanje", Und ich mag dein neuer look vieeel besser. Aber wer bin ich ne! Gruss,"Du weiss schon wehr von mir" und ich nehme das nachste mahr was schones fuhr euch mit. (haha,mein deutsch musst du doch noch kennen ne.)

    Doeg, (djin dobri) oder so etwas.

    l8rz Hardcore H.

    Laatst gewijzigd door Flipper; 6 november 2005 om 14:15 Reden: omdat ik dat wil. :)

  20. #20
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Berichten
    3.154
    Discussies
    63
    Thanks
    270
    Thanked
    2.030 in 982 posts

    Standaard woooot

    Nou, je weet het kan nie uitblijven. bij al die trouwerijen in Happy moest er ook maar eens een scheiding zijn. gelukkig klaagt ze me niet aan voor alimentatie ofzow hahahaha.

    Voor de rest een toppie dag gehad gisteren. Veel gerust, licht gesport, en nieuwe uitdagingen ontdekt. Voor ik het wist was het weer tijd om te gaan.
    Ik moet wel zeggen dat ik me sieske (elvira) errug mis. Gelukkig zal ze snel weer terug zijn (vermoed ik zo).

    Tja en voor de rest was het qua dames de eerste uren erg matig. Maar meteen weer eens van de gelegenheid gebruik gemaakt om te klagen bij onze
    favo phg bedrijfsleider. En toen gebeurde het, het ondenkbare. De (stand in)hookers moderator (beter bekend als caligula) werd bijna door janine met een oud vermeend "huisverbod" buiten de deur gezet. We hebben maar even de hulp van superthekefrau vivian ingeroepen en caligula en PHG gered van de spreekwoordelijke "kouwe kermis".

    Hoe triest het ook was (een beetje lachen moest ik er wel om). Het was wel een blunder van de allereerste orde. Maar PHG heeft het met een gutschein goed gemaakt dus ik heb zo het idee dat we onze grijze romein nog wel weer eens mogen verwelkomen in de komende weken.

  21. #21
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    13 november 2023 @ 15:23
    Locatie
    Limboland
    Berichten
    1.059
    Discussies
    37
    Thanks
    150
    Thanked
    106 in 47 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nkg
    Nou, je weet het kan nie uitblijven. bij al die trouwerijen in Happy moest er ook maar eens een scheiding zijn. gelukkig klaagt ze me niet aan voor alimentatie ofzow hahahaha.

    Voor de rest een toppie dag gehad gisteren. Veel gerust, licht gesport, en nieuwe uitdagingen ontdekt. Voor ik het wist was het weer tijd om te gaan.
    Ik moet wel zeggen dat ik me sieske (elvira) errug mis. Gelukkig zal ze snel weer terug zijn (vermoed ik zo).

    Tja en voor de rest was het qua dames de eerste uren erg matig. Maar meteen weer eens van de gelegenheid gebruik gemaakt om te klagen bij onze
    favo phg bedrijfsleider. En toen gebeurde het, het ondenkbare. De (stand in)hookers moderator (beter bekend als caligula) werd bijna door janine met een oud vermeend "huisverbod" buiten de deur gezet. We hebben maar even de hulp van superthekefrau vivian ingeroepen en caligula en PHG gered van de spreekwoordelijke "kouwe kermis".

    Hoe triest het ook was (een beetje lachen moest ik er wel om). Het was wel een blunder van de allereerste orde. Maar PHG heeft het met een gutschein goed gemaakt dus ik heb zo het idee dat we onze grijze romein nog wel weer eens mogen verwelkomen in de komende weken.

    Tja die NKG toch....
    Was zo nder de indruk van een bevallige ijsje dat ie nog eens mee terug wilde later op de aviond. Nu weet ik niet of dit gebeurt is daar is te druk was met andere zaken ...ahum...
    En die andre zaken waren echt heel erg geweldig, Alina is echt een superlief en lekkere meid. Maar dat heb ik dr ook gezegd. Trouwens ook dr zus mag dr zijn, want nu ik met Alina de kamer op ging, heb ik ook daar weer een relatie erbij haha
    Zelfs de immer 'bildhÜbsche' Laura kwam voorbij met een peprmuntthee ofzo iets en genoot dr oprecht van. En wij van Laura...wat is het toch een plaatje om te zien steeds weer.
    De dag vloog weer voorbij, trouwens in afwezigheid van Knabbel en Babbel die ik eigenlijk had verwacht. Maar met een broodje (avondeten was niet echt geweldig ...reserve Metzger was dr weer eens), een massage, het hele gedoe omtrent Caligula (tjee wat een blunder ), lichtgevende sticks (jaja van wie zouden die zijn gekomen) en een heerlijk kamerbezoek was mijn zaterdag bij PHG weer erg geslaagd uiteindelijk.
    Kijk nu al uit naar mijn volgend bezoek.....weet nog niet wanneer dat precies gaat zijn

    :wink: Scoobert
    Wie het laatst lacht, die lacht ook :wink:

  22. #22
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    2 april 2022 @ 16:37
    Berichten
    1.848
    Discussies
    3167
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Reden Hausverbot?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door scoobert
    ...het hele gedoe omtrent Caligula (tjee wat een blunder ), lichtgevende sticks (jaja van wie zouden die zijn gekomen)

    :wink: Scoobert
    Welke reden lag ten grondslag een het hausverbot? Daar ben ik dan wel weer nieuwsgierig naar

    Caligula hoeft zich trouwens geen zorgen te maken over een volgende keer, althans, hij gaf zelf aan dat hij het zo slecht vond dat hij er ws. de komende tijd niet meer zal opduiken. Na zijn bericht van vandaag zal het hausverbot wel weer worden ingesteld.:p

    AP

  23. #23
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    13 november 2023 @ 15:23
    Locatie
    Limboland
    Berichten
    1.059
    Discussies
    37
    Thanks
    150
    Thanked
    106 in 47 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AustinPowers
    Welke reden lag ten grondslag een het hausverbot? Daar ben ik dan wel weer nieuwsgierig naar

    Caligula hoeft zich trouwens geen zorgen te maken over een volgende keer, althans, hij gaf zelf aan dat hij het zo slecht vond dat hij er ws. de komende tijd niet meer zal opduiken. Na zijn bericht van vandaag zal het hausverbot wel weer worden ingesteld.:p

    AP
    Als je zo een goed contact hebt met Caligula, kun je dat ook best aan hem vragen he...
    Wie het laatst lacht, die lacht ook :wink:

  24. #24
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Ik heb mijn verslag van afgelopen zondag eindelijk af (verhaaltje12 geloof ik)
    Heb het er maar tussengeplakt.

    Willem2

    PS Afgelopen Vrijdag waren er weer zo'n 70 dames en zaterdag .......heel weinig dus. De clubs mogen daar best wel eens wat aan gaan doen.
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  25. #25
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:14
    Berichten
    3.154
    Discussies
    63
    Thanks
    270
    Thanked
    2.030 in 982 posts

    Standaard Mannelijke hoofdrol

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door scoobert
    En die mannelijke hoofdrol, die is al vergeven hehe
    Euhm Scooby, ze hebben het over een pronofilm. Niet sport massage voor gevorderden

    Of was die hoofdrol aan iemand anders vergeven. Had je misschien "Mr trek me vinger" ingedachten? Of babbel wellicht?


 

 
Pagina 1 van 8 12345 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:52.

  Living Room 468*60