Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 51 t/m 57 van 57
  1. #51
    Geregistreerd
    18 maart 2014
    Last Online
    24 maart 2024 @ 17:34
    Berichten
    743
    Discussies
    38
    Thanks
    1.735
    Thanked
    1.908 in 380 posts

    Standaard

    Ik ben het helemaal eens met de vele positieve, soms enthousiaste beoordelingen van Simona die ik hier in haar paspoort lees. Ik vond haar aantrekkelijk, aardig en heel lekker. Simona is een hele goede pijpster die duidelijk wist wat ze aan het doen was. Ik moest wel eerst even een iets te stevige behandeling met haar 'schoonmaakdoekje' doorstaan, op zich niet nodig bij mijn goed gewassen pik. Maar daarna ging ze uitstekend aan de slag regelmatig visueel checkend of ik het naar mijn zin had. Ze pijpte zachtjes, nat, diep, gevoelvol en keek me voortdurend verleidelijk aan. Heel aangenaam. Ik liet haar zo tien minuten begaan. Daarna steeg ze op mijn verzoek op en begon me heel rustig te berijden. Ook nu merkte je dat ze wist wat ze aan het doen was. Ik moest moeite doen om niet klaar te komen. Ik trok haar over me heen om haar te kussen, haar billen te voelen en ondertussen wipte ze langzaam en sensueel door. Ik ging over op doggy. Ik had me eigenlijk voorgenomen om in missio klaar te komen maar ik kwam daar niet aan toe. De doggy was heerlijk. Ik neukte haar rustig, kneedde haar billen, inspecteerde haar kontgaatje, omvatte haar heupen en haar tieten. Langzaam liet ze zich op haar buik zakken; ik bleef haar doorneuken. Toen ze plat op haar buik lag en er geil bij kreunde, kon ik het niet meer houden. Ik voerde het tempo fors op, ik neukte haar intensief. Ik stootte zo diep mogelijk, drukte haar stevig in het matras, ging nog sneller en ik kwam klaar, heel goed klaar. Ze liet me rustig nastoten en bijkomen. Toen ik mijn pik uit haar kut haalde, zag ik een voor mijn doen enorme hoeveelheid sperma in het condoom. Ik had me echt helemaal leeg geneukt in haar. Ook Simona was heel tevreden. Simona is nog steeds een topper in YinYang. Over een week gaat ze een maandje op vakantie. Terug eind augustus, begin september.
    Laatst gewijzigd door Laatbloeier; 26 juli 2018 om 18:12

  2. Onderstaande 5 leden hebben Laatbloeier bedankt voor deze bijdrage:

    Bennie28 (26 februari 2022),laplagne (26 juli 2018),mynasch (12 september 2018),Patjax (26 juli 2018),sofaking (26 juli 2018)

  3. #52
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    Weer terug van vakantie

  4. #53
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    >> PHG

  5. #54
    Geregistreerd
    1 mei 2019
    Last Online
    17 maart 2024 @ 16:15
    Berichten
    123
    Discussies
    2
    Thanks
    2.657
    Thanked
    854 in 79 posts

    Standaard

    Na enkele minuten kwam Simona iets verderop staan en mijn blik in haar richting was voldoende om zich bij mij te voegen. Ze had in de bios al gezegd dat ze rond middernacht naar huis zou gaan en omdat ik een goed gevoel bij haar had gevraagd of ze een sleutel wilde halen.

    Via de bar en een wenteltrap kwamen we op de eerste verdieping uit bij onze kamer die geen nummer maar Silber op de deur had staan. Nadat we ons ontdaan hadden van de overbodige kleding voor datgene waarvoor we een kamer hadden betrokken legden we ons op bed. Na een uitvoerige strelende verkenning van elkaars lichaam zocht haar mond de mijne op. Ook haar tongetje kwam in play. Het was een beetje halfslachtig. Haar hand zocht mijn lustspier op en toen deze tot wasdom was gekomen nam ze plaats tussen mijn benen op te pijpen. Zeer zacht en gevoelig. Het voelde wel lekker maar het ontbrak aan variatie, diepte en druk. Het riep het gevoel van bezig zijn op de automatische piloot. Dus mijn lustspier maar als knuppel gebruikt om haar wat bij te sturen. Ze begreep de signalen en ze begon meer te variëren. Wat tempowisselingen, meer druk uitoefenend met haar lippen en het tongetje dat meer roteerde. Ze was tot dat moment de hele tijd handsfree bezig geweest. Deze kwam nu ook in play. Ze trok me af terwijl ze met haar tongetje over mijn eikel ging en me geil aankeek om daarna over te gaan in sneller en dieper pijpen.

    Omdat ik geen idee had of all the way tot de mogelijkheden behoorde haar afgeremd door overeind te komen. Ze stopte even om dan weer verder te gaan. Nadat ik nogmaals op de rem had getrapt vroeg ze of ik wilde neuken. Ik knikte en ze liet zich over mijn lustspier glijden. In eerste instantie leunde ze met één arm op mijn borstkast maar toen ze doorhad dat ik geen rauwdouwer was boog ze voorover. Na enkele minuten was het zaakje geklaard. Een blik op de klok wees uit dat we inmiddels het uur waren gepasseerd. Ze bood een massage aan en moet zeggen dat ze dit zeer verdienstelijk deed. Na anderhalf uur de kamer verlaten met mixed feelings.

    Simona is een zeer lieve en rustige dame maar kon me niet aan de indruk onttrekken dat ze te veel in de automatische profi modus had gestaan.

  6. Onderstaande 8 leden hebben Pierke69 bedankt voor deze bijdrage:

    Bennie28 (26 februari 2022),Bluebear (29 februari 2020),Giodude (28 februari 2020),mentholbear ( 4 maart 2020),Patjax (29 februari 2020),Sjeufke (28 februari 2020),Wentelt Eefje (28 februari 2020),Wijze grijze (29 februari 2020)

  7. #55
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    Gisteren @ 22:19
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.237
    Discussies
    50
    Thanks
    12.527
    Thanked
    4.332 in 1.814 posts

    Standaard

    PHG, Daar mee gekamerd en noemt zich daar Anita.
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  8. #56
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bluebear Bekijk bericht
    PHG, Daar mee gekamerd en noemt zich daar Anita.
    En jij Sjonnie ?
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  9. Onderstaande 2 leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (12 januari 2022),Wentelt Eefje (12 januari 2022)

  10. #57
    Geregistreerd
    17 april 2011
    Last Online
    Vandaag @ 01:27
    Locatie
    Z.O. Brabant
    Berichten
    3.493
    Discussies
    120
    Thanks
    5.874
    Thanked
    4.956 in 2.148 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    En jij Sjonnie ?
    Er zelfs al een liedje over hen....
    Uitgevoerd de Limburgse hardrock formatie De Heideroosjes (volgens Urbanus) maar voor mij is het meer een punkband.

    https://m.youtube.com/watch?v=Jy0vSRIey0E

  11. Onderstaande leden hebben JonnyFontane bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (12 januari 2022)

 

 
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:26.

Living Room 468*60