Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 57
  1. #1
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 11:32
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Beitrag Anita (Simona (Bulgaarse) ex-YY/GT

    Naam : Simona

    Nationaliteit/taal : Bulgaarse /

    Leeftijd :

    Haarkleur/lengte :

    Lengte :

    Postuur/Cupmaat :

    Tatoeage/Piercing :

    Service :

    Extra :
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  2. #2
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Ausführlicher paspoort kommt wahrscheinlich noch von Egon.

    Hat vorher lange in den Laufhäusern in Duisburg (Vulkanstr.) und Köln (Hornstr.) gearbeitet, daher ist der Service ziemlich eingeschränkt , ansonsten ein sehr nettes Mädel.
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  3. #3
    Geregistreerd
    14 januari 2006
    Last Online
    13 juli 2023 @ 00:44
    Berichten
    515
    Discussies
    1
    Thanks
    375
    Thanked
    210 in 115 posts

    Standaard

    +++++++++allerdings mit deutlichen Hautproblemen+++++++++++++++

    Ja, echt ne Schande..................... Schade.

    Viele Grüße

  4. #4
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Locatie
    Keulen
    Berichten
    2.672
    Discussies
    144
    Thanks
    2.873
    Thanked
    637 in 324 posts

    Beitrag Simona...........

    Naam : Simona, Bulgarien

    Nationaliteit/taal : Bulgaarse / deutsch u. englisch

    Leeftijd : 29

    Haarkleur/lengte :schwarz lang und schön

    Lengte : ca 1,65

    Postuur/Cupmaat : Cup A aber schön

    Tatoeage/Piercing : nicht auf geachtet

    Service :tja, anfangs nicht so gut, aber dann: küssen ja, bläst gut hat sich aber durch lange Arbeit in Laufhäusern die Reinigungstücher angewöhnt, Aufnahme leider keine, selbst bei Erhöhung der Bezahlung nicht !!!, ficken gut und lässt sich lecken und kommt sogar vehement (wenn mans ordentlich macht) musste ihr auch erst noch abgewöhnen Gleitcreme zu benutzen

    Extra :ist eine superliebe Frau wenn sie erstmal vertrauen gefasst hat, war letztendlich sehr zufrieden mit ihr,(fand sie sehr süss) die kleinen Hautfehler im Gesicht haben mich nicht gestört, sie ist trotzdem eine Hübsche. trotz Verweigerung dessen was ich eigentlich am Schluss immer haben muss

    hab mir erlaubt die leeren Stellen bei W2 Passport auszufüllen, sorry W2
    Laatst gewijzigd door Willem2; 25 oktober 2009 om 18:11
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

    In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

  5. #5
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    24 maart 2024 @ 07:10
    Berichten
    175
    Discussies
    4
    Thanks
    51
    Thanked
    84 in 38 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door egon, Dr. Rammler Bekijk bericht
    Postuur/Cupmaat : Cup A aber schön
    Nö, ein hübsches B isses schon.

  6. #6
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Locatie
    Keulen
    Berichten
    2.672
    Discussies
    144
    Thanks
    2.873
    Thanked
    637 in 324 posts

    Reden Betr.: Simona

    @ Dauerlutscher

    naja, an den Service von Beatrice kommt sie nicht ran, aber ich wollte mal was Anderes probieren..........................

    Gruss Egon
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

    In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

  7. #7
    Geregistreerd
    20 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 14:01
    Berichten
    486
    Discussies
    63
    Thanks
    204
    Thanked
    229 in 74 posts

    Daumen hoch Simona

    sah ich gestern als ich nach (zu) langer Zeit mal wieder im PHG war, sie verschwand mit einem Gast auf dem Zimmer und ich sah sie länger als eine Stunde nicht mehr (gutes Zeichen). Schließlich war sie es die mich ansprach und um 23:15 waren wir in einer Hütte. Simona spricht recht gutes Deutsch und ist sehr sympatisch, "gestand" 29 Jahre jung zu sein. beim Lecken wird sie super feucht und genießt es (kein Stöhnen aber ihr Atemrhythmus zeigt dass es ihr gefällt). Das Reinigunstuch stört mich nicht (ich muss es ja nicht schmecken), Blasen kann sie super, die Hände kommen nur zur Hodenmassage zum Einsatz (so soll es sein), sie weist darauf hin dass sie FT nicht im Programm hat, auch kein Fingern und keinen AV. Dennoch bläst sie lange und gefühlvoll, mehrfach bis kurz vor knapp. Punklandung um 24:52, Ziggie danach, ich sage ihr 125% Zufriedenheit meinerseits erlangt (mit FT wären es 150% gewesen), gerade lese ich dass Egon auch ohne FT zufrieden war, verständlich. Weil sie erst seit kurzem in Clubs arbeitet kann das vielleicht auch noch werden

  8. #8
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Locatie
    Keulen
    Berichten
    2.672
    Discussies
    144
    Thanks
    2.873
    Thanked
    637 in 324 posts

    Standaard @hara1d

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hara1d Bekijk bericht
    sah ich gestern als ich nach (zu) langer Zeit mal wieder im PHG war, sie verschwand mit einem Gast auf dem Zimmer und ich sah sie länger als eine Stunde nicht mehr (gutes Zeichen). Schließlich war sie es die mich ansprach und um 23:15 waren wir in einer Hütte. Simona spricht recht gutes Deutsch und ist sehr sympatisch, "gestand" 29 Jahre jung zu sein. beim Lecken wird sie super feucht und genießt es (kein Stöhnen aber ihr Atemrhythmus zeigt dass es ihr gefällt). Das Reinigunstuch stört mich nicht (ich muss es ja nicht schmecken), Blasen kann sie super, die Hände kommen nur zur Hodenmassage zum Einsatz (so soll es sein), sie weist darauf hin dass sie FT nicht im Programm hat, auch kein Fingern und keinen AV. Dennoch bläst sie lange und gefühlvoll, mehrfach bis kurz vor knapp. Punklandung um 24:52, Ziggie danach, ich sage ihr 125% Zufriedenheit meinerseits erlangt (mit FT wären es 150% gewesen), gerade lese ich dass Egon auch ohne FT zufrieden war, verständlich. Weil sie erst seit kurzem in Clubs arbeitet kann das vielleicht auch noch werden
    obs noch was wird ?? die ändert sich nicht mehr zu alt

    gruss Egon
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

    In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

  9. #9
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    12 maart 2024 @ 07:24
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.670
    Discussies
    316
    Thanks
    1.798
    Thanked
    7.683 in 1.628 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Naam : Simona

    Nationaliteit/taal : Bulgaarse / Duits en noties Engels

    Leeftijd : 29

    Haarkleur/lengte : pikzwart en tamelijk lang

    Lengte : 1m66

    Postuur/Cupmaat : iets te mager en kont mocht ietsje voller/A-cup

    Tatoeage/Piercing : Geen/Geen

    Service : Vriendelijke meid, maar ondanks haar leeftijd niet al te ervaren (kdacht dat ik met een 19jarig mokkeltje bezig was) Tongen, PZC, laat zich beffen, ook vingeren, niet klaarkomen in bek...etc. Zeker geen PSE.

    Extra :
    Geen extra's, want in haar staandaard bood ze genoeg aan.


    Mijn laatste verovering van de dag, was deze Bulgaarse schone. Alhoewel, het kon mooier. Ze had wel alles in huis om er opperbest uit te zien, maar ze had die dag schijnbaar last van puistjes in haar aangezicht. SFL vergeeft haar dat weer, want in zijn tienerjaren was SFL ook gezegend met acnee en gelukkig gaven sommige meisjes me toen ook nog een kans. Verder is ze lief, vriendelijk en niet al te opdringerig ondanks de weinige vertegenwoordiging van ijsberen die dag. Ze heeft van die zuiderse hertenoogjes waarmee ze je aankijkt van "sla me niet". SFL kon die ogen niet meer aan en geheel onverwacht vertrok hij met de Bulgaarse naar kamer3.

    Over de blowjob en achteraf de handjob kan ik kort en bondig zijn: dat was naar behoren. Bij het neuken is ze alleen maar aan te raden wanneer zij bovenop jou zit of op z'n hondjes. Jij op haar en zij op haar rug, geeft ze meer de indruk dat ze er zomaar bijligt. Heb zeker geen spijt dat ik haar gehad heb, maar ze was zeker niet de fuck of the century. Herhalingsgevaar: 50-50 (zal van situatie, mij gemoed en het aanbod afhangen)

    Waarom ze bij tijden wat onervaren lijkt? Naar eigen zeggen zit ze nog niet zo lang in het vak en zou HG haar eerste club zijn. In Bulgarije had ze een normal job.
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  10. #10
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Locatie
    Keulen
    Berichten
    2.672
    Discussies
    144
    Thanks
    2.873
    Thanked
    637 in 324 posts

    Ausrufezeichen @ SFL

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht
    Geen extra's, want in haar staandaard bood ze genoeg aan.




    Waarom ze bij tijden wat onervaren lijkt? Naar eigen zeggen zit ze nog niet zo lang in het vak en zou HG haar eerste club zijn. In Bulgarije had ze een normal job.[/B]
    :wink: haha, die hat schon jahrelang in verschiedenen Laufhäusern gearbeitet !!! und zwar seitdem sie das 18. Jahr vollendet hat
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

    In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

  11. #11
    Geregistreerd
    10 maart 2008
    Last Online
    5 december 2014 @ 17:10
    Locatie
    België
    Berichten
    1.569
    Discussies
    98
    Thanks
    108
    Thanked
    77 in 39 posts

    Daumen hoch Anelia

    Heren, beren,

    Al sinds weken zie ik deze dame in PHG, elke keer maak ik wel een kort praatje en omdat lange zwartharige dames uit Bulgarije steevast kunnen rekenen op mijn vergelijk met hun zangeres Anelia, roepen ze meteen zodra ze mij zien Anelia. Altijd leuk een dame die je herinnert. Laatst stond ik bij haar in de rij voor het eten en ook toen had ik al de indruk dat het op persoonlijk vlak aardig klikte. Tegenwoordig die ik wat aquisitie van dames die ik wel zie zitten en dan maak ik een kort praatje .

    Op de kerstavond had ik chocolade meegenomen voor enkele dames en Simona was de eerste die ik een zakje gaf. Ze was verrast en duwde mij er zelf meteen een chocolade in mijn mond, lekker. Even later kwam ze in het nachtcafé vragen of ik een broer had. Ik begin mijn verhaal over mijn broer en het bleek dat ze op Laurant74 doelde. Deze kwam ook aangelopen en tja geheel ongelijk kan ik ze niet geven, Laurant74 ius bijna net zo knap als ik .

    Het gesprek werd steeds leuker en ook Dupke had zichtbaar veel interesse in deze dame met een killerbody. Tja en door de spontane actie van Simona was ik allang zeker dat ik haar ging kameren. Ik liet het gesprek echter rustig even doorgaan en toen ze na even wat hints gaf speelde ik er netjes op in .

    Zodra ik de kamerdeur dicht viel was het volluit kussen, heerlijk lekker tongen, kan ze prima. Ik vroeg voor haar uit te magen kleden, maar ik was zo lekker aan het kussen dat ze het uiteindelijk toch zelf deed. Daarna op bed verder gekust. Voor het pijpen haalde ze de doekjes tevoorschijn en poetste rustig kleine foots die al duidelijk onder de indruk was van haar kussen en lichaam. Ik zeg het is een killerbody en het bleek een GFE talent. Het pijpen was zonder en ook hiermee had ze totaal geen haast, lekker lang ik wist niet dat sommige dames zoveel geduld konden hebben .

    Terug kussen en ook kreeg ik lecken aangeboden, maar toen ik door had dat ze beffen bedoelde was het voor haar geen enkel probleem dat ik dat zeer zelden doe. Wel mocht ik graag haar poesje strelen tijdens het beffen, vingeren mag alleen met condoom, maar vingeren met lijkt me maar niets. Ze doet ook niet aan in de mond klaarkomen, maar ze nam meteen aan dat ik dat ook niet zou doen als ze dat niet wilde en ging gewillig en rustig door .

    Na een hele tijd pijpen ben ik gaan neuken, dit was gewoon misio (mijn keuze) en van die minuut kan ik geen conclusie trekken over haar neukkwaliteiten, maar gelukkig schrijf ik hier de recentie en niet zij, want als je al kussend in haar mooie ogen kijkt dat komt kleine foots na zo'n geweldige pijpbeurt razend snel met een paar vingerhoedtjes vloeibare gezichtscreme. Herlijk heerlijk heerlijk, wat een lieve, aardige en geweldig goed GFE, ik zeg fabelhaft !

    Een dikke aanrader voor de GFE liefhebbers, want het een GFE herhalingsgevaar en dat zonder verliefdheidsgevaar.

    Groet, Foots
    "Een dvp is goedkoper* dan een lief en wordt nooit ouder, dikker of lelijker en heeft altijd zin" door Foots

    * Goedkoper over totale looptijd genomen met inbegrip van aanschaf, onderhoud en afschrijvingskosten. Garantie en verzekeren niet mogelijk en juridische kosten vallen buiten rechtsbijstand.

    Hoeren neuken, nooit meer werken !

  12. #12
    Geregistreerd
    24 september 2006
    Last Online
    23 april 2012 @ 18:54
    Berichten
    963
    Discussies
    127
    Thanks
    149
    Thanked
    181 in 41 posts

    Standaard

    Gisteren met deze dame op een kamertje beland. Ze is erg lief en vriendelijk. Heeft een heel mooi strak lichaam. Na het neuken, nog een heerlijke massage gekregen. Herhalingsgevaar: misschien.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 8 februari 2010 om 14:32
    herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!

  13. #13
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Locatie
    Keulen
    Berichten
    2.672
    Discussies
    144
    Thanks
    2.873
    Thanked
    637 in 324 posts

    Ausrufezeichen @ dauerlutscher

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dauerlutscher Bekijk bericht
    Nö, ein hübsches B isses schon.
    abgelehnt. ist Cup A :wink:

    Erhielt am 11.6.10 einen SUPERSPITZENSERVICE

    Tijdsduur 2.5 h !!! Wow !!

    Verysupergeile Frau !!!
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

    In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

  14. #14
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Locatie
    Keulen
    Berichten
    2.672
    Discussies
    144
    Thanks
    2.873
    Thanked
    637 in 324 posts

    Beitrag Simona.................

    heute am Freitag, den 16.07.10 konnte ich mal wieder nicht widerstehen und war 3,5 h mit ihr live aus dem PHG, wo ich heute mit samt Ass.Arzt eingelaufen bin
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

    In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

  15. #15
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 14:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Daumen hoch

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi69 Bekijk bericht
    Hat vorher lange in den Laufhäusern in Duisburg (Vulkanstr.) und Köln (Hornstr.) gearbeitet, daher ist der Service ziemlich eingeschränkt , ansonsten ein sehr nettes Mädel.
    Heeft in PHG snel bijgeleerd ! Over haar service kan ik alleen maar positief zijn, heb deze reeds meerdere keren mogen ervaren.

    Heb het niet zo op dames die meteen op de kamer je al meteen volop beginnen te kussen ! Hoeft voor mij niet zo, maar OK als ze er toch voor gaan dan laat ik het maar begaan, wil daar ook weer geen probleem van maken .
    Ik liet Simona dus maar begaan.

    Loopt meestal in een zwart setje in PHG rond. Overigens dit topic doorlezende moet ik ook concluderen dat Bulgaarse net als Roemeense dames altijd de waarheid spreken.
    Ze vertelde me dat ze voor PHG nog nooit ergens anders gewerkt had, dat is dus ook zo. Soit!
    Op haar Service is weinig tot niets aan te merken en das dus wel zeer OK.

    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  16. #16
    Geregistreerd
    16 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 12:53
    Locatie
    Rotterdam en omstreken
    Berichten
    383
    Discussies
    1
    Thanks
    262
    Thanked
    362 in 134 posts

    Standaard

    Leuke Bulgaarse, mooi zwart haar. Sprak me aan toen ik aan het tafelhangen (familie van het bankhangen) was. Afgelopen vrijdag heeft zij mij overgehaald om te kameren. Sterk als ik was heb ik natuurlijk 'ja' gezegd

    Best wel een mooie meid, beetje pokdalig gezicht en hangende borstjes, maar het zoenen maakt alles helemaal goed. Zoals ze tekeer gaat en je constant vol op de bek pakt om een potje te tongworstelen, spreekt me erg aan. Eigenlijk ken ik er maar 1 in PHG die nog lekkerder zoent, en die ken ik al een groot aantal jaartjes.

    Pijpen was ook goed met veel gevoel en bij het neuken in verschillende standjes deed ze lekker mee. Zoals altijd is ze natuurlijk vele malen klaargekomen (sure) voordat ik mijn overbodige zaadcellen van die dag diep in haar baarmoeder spoot, ware het niet dat ze door een beschermend rubber vliesje tegen werden gehouden voordat ze tegen de wand van de uterus uiteen zouden spatten

    Met haar klikte het dus wel en ik ben weer niet verliefd

    Al met al vind ik haar wel een aanrader. Het is dat er nog veel meer moois rondloopt in PHG waar ik weer oog voor heb maar ik sluit een vervolg niet uit.

  17. #17
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    12 maart 2024 @ 07:24
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.670
    Discussies
    316
    Thanks
    1.798
    Thanked
    7.683 in 1.628 posts

    Rotes Gesicht

    Nou breekt m'n klomp,

    Hier doe ik het weer. Laat mijn kop gek maken en ga wat op de kamer liggen neuken met haar en dan wil ik er hier een verslag van doen en zie ik warempel dat ik het mokkel al eens gehad heb.

    In het begin dat ik in HG was kwam ze zich voorstellen en me wat opgeilen (blijkbaar was ze mij dan ook vergeten). Na het praatje wimpelde ik haar af. Maar later op de avond kom ik haar opnieuw tegen en gingen we toch een partijtje vossen.

    Ik kan weinig toevoegen aan mijn vorig verslag. Ze is idd goed, de pokdalige bek had ze nog steeds, maar SFL is niet klaargekomen. Heeft niets met haar te maken, maar mijn pik staat alleen nog maar recht van kamagra, alle geilheid is weggeëbt en elke spier in mijn lijf doet zeer.

    In een moment van gulzigheid had ik dus weer toegehapt en het is de straf van God dat ik geen happy en gekregen heb. Kheb er gewoon 3 zware dagen opzitten.

    Wat betreft deze dame... Toch wel een aanrader. Maar er mocht wel wat meer vlees aanzitten. In ieder geval weer een Bulgaarse erbij tijdens deze tour. De Bulgaren staan op kop.

    Dos Vedanja


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht
    Geen extra's, want in haar staandaard bood ze genoeg aan.


    Mijn laatste verovering van de dag, was deze Bulgaarse schone. Alhoewel, het kon mooier. Ze had wel alles in huis om er opperbest uit te zien, maar ze had die dag schijnbaar last van puistjes in haar aangezicht. SFL vergeeft haar dat weer, want in zijn tienerjaren was SFL ook gezegend met acnee en gelukkig gaven sommige meisjes me toen ook nog een kans. Verder is ze lief, vriendelijk en niet al te opdringerig ondanks de weinige vertegenwoordiging van ijsberen die dag. Ze heeft van die zuiderse hertenoogjes waarmee ze je aankijkt van "sla me niet". SFL kon die ogen niet meer aan en geheel onverwacht vertrok hij met de Bulgaarse naar kamer3.

    Over de blowjob en achteraf de handjob kan ik kort en bondig zijn: dat was naar behoren. Bij het neuken is ze alleen maar aan te raden wanneer zij bovenop jou zit of op z'n hondjes. Jij op haar en zij op haar rug, geeft ze meer de indruk dat ze er zomaar bijligt. Heb zeker geen spijt dat ik haar gehad heb, maar ze was zeker niet de fuck of the century. Herhalingsgevaar: 50-50 (zal van situatie, mij gemoed en het aanbod afhangen)

    Waarom ze bij tijden wat onervaren lijkt? Naar eigen zeggen zit ze nog niet zo lang in het vak en zou HG haar eerste club zijn. In Bulgarije had ze een normal job.
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  18. #18
    Geregistreerd
    29 juni 2010
    Last Online
    23 januari 2023 @ 18:47
    Berichten
    18
    Discussies
    0
    Thanks
    39
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    leuke meid die Simona, waar ik regelmatig mee kamert.

  19. #19
    Geregistreerd
    20 juni 2006
    Last Online
    22 oktober 2013 @ 19:35
    Locatie
    Belgie
    Berichten
    840
    Discussies
    78
    Thanks
    869
    Thanked
    721 in 262 posts

    Standaard

    Gisteren 2 sessies beleefd met deze super aantrekkelijke,sympathieke Simona die tegelijkertijd enorm sexy en iewat verlegen toont.
    Ze praat niet zo heel veel maar haar sexy blik zegt meer dan duizend woorden
    Tijdens deze 2 sessies begon ze op de kamer steeds met een lekker uitgebreid TZ,en dan bedoel ik niet zomaar wat gevoelloos tongen.Nee ze kust je echt met enorm veel sensualiteit,zachtjes bijtend kortom the real stuff.
    Tijdens dit geweldig TZ betasten haar stoute handjes mijn gevoelige delen
    Mijn Dolfie stond toen al in uiterse paraatheid
    Dan begint ze haar pijpwerk,zacht maar met voldoende zuigkracht waarbij ze haar lichaam rond mij kronkelde waarbij ik haar overal kon likken...
    Het neukwerk was alsook toppie waarbij ze in mijn favoriete standje doggystyle af en toe met haar alweer stoute handjes mijn balletje stimuleerde waarbij ik mijn nageslacht in het rubbertje kwakte
    Wat ik ook zo enorm geweldig vond is dat ze steeds na deze sessies noch wat naknuffelde met alweer zachtjes getongzoen
    Ik kan zeer goed begrijpen dat zij dikwijls bezet was,zij heeft haar vast clienteel die speciaal voor haar terugkomen.
    Kortom deze lieve Simona is een GFE topper en samen met de Hongaarse Jenny een reden om PHG terug te bezoeken

    Grtz,Dolfie
    Ambi beer

  20. #20
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Locatie
    Keulen
    Berichten
    2.672
    Discussies
    144
    Thanks
    2.873
    Thanked
    637 in 324 posts

    Daumen hoch @ Dolfie

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dolfie Bekijk bericht
    Gisteren 2 sessies beleefd met deze super aantrekkelijke,sympathieke Simona die tegelijkertijd enorm sexy en iewat verlegen toont.
    Ze praat niet zo heel veel maar haar sexy blik zegt meer dan duizend woorden
    Tijdens deze 2 sessies begon ze op de kamer steeds met een lekker uitgebreid TZ,en dan bedoel ik niet zomaar wat gevoelloos tongen.Nee ze kust je echt met enorm veel sensualiteit,zachtjes bijtend kortom the real stuff.
    Tijdens dit geweldig TZ betasten haar stoute handjes mijn gevoelige delen
    Mijn Dolfie stond toen al in uiterse paraatheid
    Dan begint ze haar pijpwerk,zacht maar met voldoende zuigkracht waarbij ze haar lichaam rond mij kronkelde waarbij ik haar overal kon likken...
    Het neukwerk was alsook toppie waarbij ze in mijn favoriete standje doggystyle af en toe met haar alweer stoute handjes mijn balletje stimuleerde waarbij ik mijn nageslacht in het rubbertje kwakte
    Wat ik ook zo enorm geweldig vond is dat ze steeds na deze sessies noch wat naknuffelde met alweer zachtjes getongzoen
    Ik kan zeer goed begrijpen dat zij dikwijls bezet was,zij heeft haar vast clienteel die speciaal voor haar terugkomen.
    Kortom deze lieve Simona is een GFE topper en samen met de Hongaarse Jenny een reden om PHG terug te bezoeken

    Grtz,Dolfie
    1. freut mich dich kennengelernt zu haben.
    2. du hast eine gute Wahl getroffen

    ich hab selbst auch schon mit ihr so gute Zeiten gehabt.
    Bis bald mal. Gruss Egon
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

    In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

  21. #21
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    12 maart 2024 @ 07:24
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.670
    Discussies
    316
    Thanks
    1.798
    Thanked
    7.683 in 1.628 posts

    Standaard

    Voor de derde keer, zonder dat ik het mezelf weeral meende te herinneren ben ik met deze Bulgaarse om de kamer terechtgekomen. Deze keer was het excuus dat piratenpak, waardoor ik haar niet meteen herinnerde. Toen ze haar plunje uitdeed in de kamer, toen wist ik het weer... En ik dacht; Oh shit... Met haar heb ik reeds twee zwakke beurten gehad in het verleden.

    Toch moet ik mijn mening ietwat herzien:
    Het pokdalige gezicht was toch een beetje beter hersteld.
    De sessie met haar was redelijk goed deze keer... Al hebben we het rustig aan gedaan.
    Kortom: ze was lief en heeft zich mooi gedragen.

    Deze keer heeft SFL geen spijt... Maar herhaling toch niet meer... Tenzij ik die puistenkop weer vergeet en opnieuw in haar netten verstrikt geraak!
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  22. #22
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 14:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Heeft in PHG snel bijgeleerd ! Over haar service kan ik alleen maar positief zijn, heb deze reeds meerdere keren mogen ervaren.

    Heb het niet zo op dames die meteen op de kamer je al meteen volop beginnen te kussen ! Hoeft voor mij niet zo, maar OK als ze er toch voor gaan dan laat ik het maar begaan, wil daar ook weer geen probleem van maken .
    Ik liet Simona dus maar begaan.

    Op haar Service is weinig tot niets aan te merken en das dus wel zeer OK.
    Big30
    Bovenstaande heb ik vrijdag jl. ook weer mogen ervaren. Dus maar de kwoot button gebruikt !
    Haar favoriete verblijfplaats is het nachtcafe leundende op de lange railing aan de linkerkant, dan wel zittende op de bankjes voor de binnen Sauna. Nou ja, nog liever eigenlijk verblijft ze op de kamer , maar das logisch he!

    Klein minpuntje blijft dat ze maar steeds op de kamer meteen wil zoenen . Daar reageer ik dan maar niet op he.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  23. #23
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    12 maart 2024 @ 07:24
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.670
    Discussies
    316
    Thanks
    1.798
    Thanked
    7.683 in 1.628 posts

    Standaard

    Deze Bulgaarse schone, met het voormalige pokdalige gezicht heb ik al meermaals gehad. De eerste 2 keer sloeg het wel wat tegen, maar herhaalde ik met haar omdat ik het domweg vergeten was en waarschijnlijk ook omdat ze ergens wel aan mijn smaak beantwoord. Zeker nu want ze had haar haren nu wat langer en wilder. De laatste keer dat ik met haar was, had ze qua vakkennis wel meer vooruitgang geboekt. Ze was dus zeker niet meer slecht. Ook deze dag kon ik mijn ogen niet van haar afhouden en ging ik met haar de kamer op. Heerlijk wijf, maar de service was iets te oppervlakkig en ze bracht het er minder goed vanaf dan de vorige keer. Ze gaf toe een beetje moe te zijn. En ook ik was moe van het toeren en de vele dames te neuken. Klaarkomen zat er binnen het halfuur niet meer in en bijgevolg liet ik me door haar een beetje masseren. De massage was tamelijk goed. Ze verbaasde me hiermee dan weer in de positieve zin.

    Maar ik moet dringend leren om deze ancien van PHG los te laten en proberen om niet in herhaling te vallen. Want na haar zit ik altijd toch met zo’n vaag gevoel en heb ik ergens wel spijt. Niet zozeer het geld, maar wel dat ik in de plaats van haar eventueel wel eens een nieuwe kon uitproberen. Zo ook gisteren, want er waren heel wat nieuwe gezichten in PHG.
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  24. #24
    Geregistreerd
    7 november 2005
    Last Online
    22 februari 2024 @ 00:41
    Berichten
    3.134
    Discussies
    30
    Thanks
    3.339
    Thanked
    4.261 in 1.566 posts

    Standaard

    Had eind 2009 met haar een prima ervaring.Troffen elkaar vandaag weer toen ik net van de kamer kwam.
    Nadat ik was bijgerust nestelde ze zich bij me in het nachtcafe en toen was na enkel tz het ijs zo gebroken.
    Weer een fijne sessie met haar gehad,ze heeft perfecte orale kwaliteiten en ook als amazone scoort ze goed.
    Zal geen twee jaar duren voor ik haar weer tref.
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

  25. #25
    Geregistreerd
    22 augustus 2009
    Last Online
    9 december 2023 @ 19:34
    Locatie
    Bergen op Zoom
    Berichten
    313
    Discussies
    97
    Thanks
    191
    Thanked
    295 in 95 posts

    Standaard Simone: Bulgarije

    Simona: Bulgarije
    Leeftijd : 31 jaar
    Figuur : slank
    Lengte : 180 cm
    Borsten : b echt
    Haren : Lang zwart haar
    Tato/Pierc : /
    Taal : Engels
    kosten:
    Service :


    Heeft iemand ervaring met deze dame??Zo ja....ben benieuwd. Heb gisteravond toch wel een aantal keer met haar gesproken. Ik lees niets terug over haar.....dus vertel maar, wat ervaringen zijn?

 

 
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:40.

Babylon 468*60   FKK Artemis 468*60