Bekijk resultaten enquête: Waarom schrijf je niet meer of niet alles?

Aantal stemmers
57. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Geen zin meer

    5 8,77%
  • Te weinig tijd / te druk met andere zaken

    13 22,81%
  • Angst (voor de dame, voor herkenning)

    3 5,26%
  • Het mag niet (van de dame(s))

    3 5,26%
  • Geen inspiratie meer

    2 3,51%
  • Ik ga steeds met dezelfde dame(s) en daar heb ik alles al over geschreven

    10 17,54%
  • Ik deel mijn ervaringen alleen nog in IM / email / in de club

    0 0%
  • Gestopt met DVP bezoek

    3 5,26%
  • Anders, nl.:

    18 31,58%
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 51
  1. #1
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Waarom schrijf je niet meer of niet alles?

    Er zijn beertjes die alleen lezen, er zijn beertjes die lezen en (soms) schrijven, en er zijn beertjes die bijna al hun ervaringen beschrijven. Zelf zit ik in de laatste categorie, ik denk de kleinste categorie.

    Waar ik in geïnteresseerd ben, is waarom schrijvende beertjes niet alles schrijven, of niet meer schrijven. Ik kan een aantal redenen bedenken (zie de poll) maar ongetwijfeld zijn er meer.

    Als je antwoord geeft, ook graag de motivatie achter de motivatie. Als je bijvoorbeeld stemt voor 'geen zin meer', gef dan svp aan waarom je geen zin meer hebt te schrijven. Uiteraard kun je meer dan 1 reden hebben, schrijf die dan in je toelichting en stem voor de zwaarstwegende reden.

  2. #2
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Reden geen enkele reden

    Ik kan geen enkele reden bedenken om niet meer te schrijven.
    Naar mijn mening is het de schandalige plicht al je ervaringen neer te pennen.

    Was het slecht, zie er het grappige van in, was het goed, pen het dan uitgebreid neer, want daar draait het uiteindelijk toch om: pittige sappige verhalen van wat wij meemaken in ijsberenland.

    Niet meer schrijven om een Meid te beschermen, of welke reden dan ook is flauw, naar mijn mening. Als iedereen zijn favo uitspattingen voor hem houdt, wordt ons het mooiste onthouden, en dat kan de bedoeling niet zijn.

    Ben ik nu akkoord met "relneef" Randy? Daar moeten we wat aan doen, want dat streelt zijn ego teveel :teuflisch

    :wink:

  3. #3
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    Als ik in een club ben geweest, schrijf ik altijd een verslag. Met welke vrouwen ik op de kamer was, enz.

    Meestal vermeld ik alleen de naam van de vrouw en laat meestal sexuele details achterwege, ook ben ik wat voorzichtiger geworden met het beschrijven van de vrouw, daar de meeste vrouwen gewoonweg niet willen dat er over ze op een openbaar forum wordt geschreven. Positieve of negatieve berichtgeving, ze hebben liever geen van beide.

  4. #4
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 03:40
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard

    Omdat ik veel tijd kwijt ben aan het lezen van de recensies van Ace2 en Toppie33 .

    En dan heb ik het nog geeneens over de relnichterige discussies van rplover :D.

  5. #5
    Geregistreerd
    26 februari 2008
    Last Online
    11 januari 2023 @ 11:07
    Locatie
    Op de bank naast Truus
    Berichten
    1.195
    Discussies
    24
    Thanks
    2
    Thanked
    10 in 5 posts

    Standaard

    het enige waar ik niet over schrijf is als ik de ervaring echt een privekwestie vind tussen de dame en mij.

  6. #6
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:12
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Standaard het ligt eraan

    Als ik het de moeite waard vind, dan schrijf ik wel iets op, maar ik ga geen onnodig lange verhalen houden en alle details beschrijven............
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

  7. #7
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Randy Bekijk bericht
    Zelf zit ik in de laatste categorie,...
    Dito! :D
    ik denk de kleinste categorie.
    Das ist in jedem Forum so, egal zu welchem Thema. Und in fast jedem Forum gibt es auch diese Umfrage...

    Die meisten sind einfach zu faul , auch auf diese Umfrage haben bis jetzt nur Leute geantwortet, die sich regelmäßig am Eisbärenforum beteiligen. :green_smi
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  8. #8
    Geregistreerd
    23 mei 2006
    Last Online
    23 maart 2024 @ 20:48
    Locatie
    omgeving Mechelen, België
    Berichten
    989
    Discussies
    30
    Thanks
    698
    Thanked
    971 in 238 posts

    Standaard

    Ik maak altijd wel een verslagje hoe mijn dag er heeft uitgezien. Ik ga momenteel steeds met dezelfde dame mee en daar schrijf ik in geen enkel geval nog iets over, gewoon uit respect voor deze dame en omdat ik er toch niet meer objectief kan over oordelen.

  9. #9
    Geregistreerd
    24 augustus 2006
    Last Online
    27 januari 2024 @ 11:54
    Berichten
    129
    Discussies
    2
    Thanks
    16
    Thanked
    25 in 8 posts

    Standaard

    Ik schrijf over bijna al mijn bezoeken, mits ik de namen van de dvp's kan onthouden :o

    Maar het grootste verschil tussen mijn aantal berichtjes, en die van de meeste van jullie is gewoon weg heel simpel...

    Ik ben niet in de gelegenheid zo vaak als jullie te gaan , ik ben al blij als het 1x per maand lukt, laat staan een paar x per week zoals ik bij vele van jullie zie....

    Ik zie groen van jalouzie

  10. #10
    Geregistreerd
    14 juli 2006
    Last Online
    25 november 2022 @ 21:50
    Berichten
    108
    Discussies
    28
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard anders nl:

    Soarer bezoekt meestal de wat noordelijke clubs, vooral het Zeus in OS en in de winter 1 * per maand Paradiso.

    Van mijn bezoeken aan Zeus maak ik plichtsgetrouw van iedere nieuwe dame die ik bezoek een paspoortje aan, met in het kort hoe ik de sessie heb beleefd. Voor het boeiend beschrijven van alle details op kamer het ik niet het talent. Waarschijnlijk omdat deze zaken me ook van andere schrijvers niet interesseren (sorry).

    De lust om te schrijven over mijn "stam"cluppie wordt inderdaad wat minder gezien de beperkte respons / feedback van mede-beren. Weet zeker dat ook andere beren / leden deze club bezoeken, een redelijk stabiel aantal leden leest ook, maar het delen van informatie via dit forum is, op een paar uitzonderingen na, zeer beperkt.

    Voor mijn eigen nuancering denk ik dat het procentueel gezien best meevalt en niet zoveel anders is dan bij de recensies over GT, VV, PHG etc. Wordt door veel (forum)beren bezocht, waarvan een vast gedeelte schrijft. Maar ja, in ons forum oogt het dan gelijk een stuk "levendiger", gezelliger en actiever en daarmee stimulerender om toch de discipline te behouden.

  11. #11
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi69 Bekijk bericht
    ...
    Die meisten sind einfach zu faul , auch auf diese Umfrage haben bis jetzt nur Leute geantwortet, die sich regelmäßig am Eisbärenforum beteiligen. :green_smi
    Jawel Willi69, maar dat was ook niet de vraag :o. Mijn vraag is aan de schrijvers: als je niet meer, of niet alles meer schrijft, waarom dan niet?

    Am deutsch ( entschuldige meine Fehler): warum schreibst du nicht mehr alle deine Erfahrungen, oder ganz nicht mehr?

  12. #12
    Geregistreerd
    26 februari 2008
    Last Online
    11 januari 2023 @ 11:07
    Locatie
    Op de bank naast Truus
    Berichten
    1.195
    Discussies
    24
    Thanks
    2
    Thanked
    10 in 5 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Randy Bekijk bericht
    Jawel Willi69, maar dat was ook niet de vraag :o. Mijn vraag is aan de schrijvers: als je niet meer, of niet alles meer schrijft, waarom dan niet?
    Waarom vraag je dat niet persoonlijk aan Extince :D?

  13. #13
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door toppie33 Bekijk bericht
    Waarom vraag je dat niet persoonlijk aan Extince :D?
    Dat doe ik ook, maar hij is niet de enige.

    Ik heb deze enquete gestart omdat ik nieuwsgierig ben naar de beweegredenen van schrijvers waarom ze niet meer, of niet al hun ervaringen schrijven. Kijk maar eens bijv naar de 'veelschrijvers' van 1, 2 of 3 jaar geleden. Velen van hun zijn nog gewoon lid, en posten nog af en toe.

    Het is geen veroordeling, maar ik vind het een opvallend gegeven dat vele veelschrijvers of minder, of niet meer schrijven. Ik heb wel ideeën over de redenen. Wie weet rolt er nog eens een sociologisch proefschrift uit :D.

  14. #14
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 03:40
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Randy Bekijk bericht
    Dat doe ik ook, maar hij is niet de enige.

    Ik heb deze enquete gestart omdat ik nieuwsgierig ben naar de beweegredenen van schrijvers waarom ze niet meer, of niet al hun ervaringen schrijven. Kijk maar eens bijv naar de 'veelschrijvers' van 1, 2 of 3 jaar geleden. Velen van hun zijn nog gewoon lid, en posten nog af en toe.

    Het is geen veroordeling, maar ik vind het een opvallend gegeven dat vele veelschrijvers of minder, of niet meer schrijven. Ik heb wel ideeën over de redenen. Wie weet rolt er nog eens een sociologisch proefschrift uit :D.
    Zie het maar gewoon als een "motivatie" bergparabool (x-as is tijd, y-as is frequentie). Vandaar het belang aan tussentijdse nieuwe schrijvers. Het dalen van het ene grafiekje wordt dan gecompenseerd door de stijging van een nieuwe grafiekje.
    En volgens mij heeft Willem2 dit soort processen erg goed door .

  15. #15
    Geregistreerd
    26 februari 2008
    Last Online
    11 januari 2023 @ 11:07
    Locatie
    Op de bank naast Truus
    Berichten
    1.195
    Discussies
    24
    Thanks
    2
    Thanked
    10 in 5 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Randy Bekijk bericht
    maar ik vind het een opvallend gegeven dat vele veelschrijvers of minder, of niet meer schrijven. Ik heb wel ideeën over de redenen. Wie weet rolt er nog eens een sociologisch proefschrift uit :D.

    tja ik ben nog redelijk nieuw in het wereldje, maar ik ken me voorstellen als je al zo'n jaartje of wat bezig bent, je niet continu weer alles gaat opschrijven omdat het meer van hetzelfde is. Ik merk het al als ik mijn eigen verslagen teruglees dat het allemaal een pot nat is

  16. #16
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard Ik schrijf ongeveer iedere dag.

    Ik schrijf nu ongeveer 6 jaar eerst op het andere forum en soms nog wel eens maar onder een andere naam.
    En bijna vanaf het begin van dit forum schrijf ik hier.
    De doelstelling was om over de dames te schrijven dus heb ik dat dan ook tot vandaag volgehouden en ongeveer al over zo,n totaal 100 verschillende dames geschreven.

    Daarbuiten reageer ik soms ook op reacties van andere onderwerpen. Ook op rplover (ben het helaas de laatste tijd te vaak met hem eens :green_smi )

    Ik vind alleen dat er teveel gezever staat bij onderwerpen waar het juist gaat om goede reacties,helaas zijn er enkele bij die overal op reageren met hooguit een zin.
    Dan denk ik en vele met mij daar heb je hem weer weinig te vertellen maar wel mee willen kletsen dus "Ga toch neuken".
    Vroeger hadden we ook L.D. goeie vent maar wou snel aan 1000 berichten komen hij reageerde al met een woord of een poppetje.:thefinger
    Nu hebben we ook nog Picasso1 hij schreef eerst en viel iedereen aan nu alleen nog maar een reactie en verder leest hij veel omdat hij wel super veel is ingelogt.
    Ook hebben we er nog een paar die ook snel aan de 1000 willen komen,mischien kan een moderator deze gewoon 500 extra geven zodat er dan niet zoveel gezevert wordt.

    I.M. gebruik ik ook zeker elke dag met ongeveer 5 ijsberen zowel prive als zakelijk ook om afspraken te maken.

  17. #17
    Geregistreerd
    17 maart 2006
    Last Online
    21 juni 2013 @ 15:25
    Berichten
    20
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ben een trouwe bezoeker van dit forum, schrijf niet zoveel omdat ik vaak teveel van hetzelfde lees, ik zou niet weten wat ik hier aan toe kan voegen.
    Vind het ook veel leuker als ik bijv. naar een sauna club ga om een hele dag ( 6 tot 8 uur) met een dvp te zijn.
    Lekker relaxed, op tijd wat eten, drinken, zonnen, sauna, zwemmen, etc..
    Als voorbeeld YY ben ik al minimaal 40 x geweest, in het begin half uur, uur.
    Later ben ik begonnen met afspraken te maken voor een hele dag bevalt mij prima. Ben niet op zoek naar liefde maar gewoon op zijn tijd een heerlijke relaxte dag.

  18. #18
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Zie het maar gewoon als een "motivatie" bergparabool (x-as is tijd, y-as is frequentie). Vandaar het belang aan tussentijdse nieuwe schrijvers.
    ...
    Nee, dat klopt niet. Wat jij beschrijft is wat er gebeurt. De motivatie neemt af. Dat is duidelijk. Maar waar het in dit topic om gaat, is waarom die motivatie afneemt? Waarom stopt een schrijver met schrijven? Of waarom schrijft iemand nog wel, maar niet al zijn ervaringen? (Dat laatste is iets anders trouwens dan elk DVP bezoek in alle intieme details bescrhijven. Maar een korte beschrijving, hoe was de dame, was je tevreden etc wordt niet meer bij alle dames geschreven. Merk op dat jij zelf ook in die categorie zit .)

  19. #19
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Standaard

    Ik merk dat ik tegenwoordig minder schrijf.

    Ik zie verschillende redenen:
    1) ik heb het allemaal al wel eens meegemaakt en beschreven, en ik heb niet het gevoel dat herhalen van zetten erg veel oplevert/nieuwswaarde toevoegt;
    2) aansluitend bij 1) hierboven lijkt het of ik dit jaar met het vinden van toppertjes een mindere hand gedeeld heb gekregen - ik vind het allemaal een beetje grijs en gemiddeld. Waar ik vorig jaar een paar madelieven had waar ik graag terugkwam heb ik dit jaar nog niet één herhalingsbezoek gedaan... En het liefst beschrijf ik toch echt goede (of verschrikkelijk slechte) belevenissen. In het koele licht van de dag is het dit jaar allemaal nogal gemiddeld.
    3) ik ben me wat beter gaan realiseren wat al die schijverij op Internet voor mensen ten gevolge kan hebben (of het nou madelieven, wandelaars of automobilisten zijn - bewust of onbewust geef je met je schrijverij een boel privacy weg);

    Ik heb wel afgelopen vrijdag een prettig lustoord leren kennen - en daar een goede ervaring gehad. Maar daarover later meer.
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

  20. #20
    Geregistreerd
    24 september 2006
    Last Online
    23 april 2012 @ 18:54
    Berichten
    963
    Discussies
    127
    Thanks
    149
    Thanked
    181 in 41 posts

    Standaard

    Ik probeer meestal wel een stukje te schrijven als ik een club heb bezocht. Ik bezoek echter niet zo vaak een club als de meeste "veel" schrijvers.
    De paspoortje vul ik alleen in als het er nog niet is, of als ik een aanvulling heb. Heb ik niets nieuws over een dvp te melden dat schrijf ik niet.

  21. #21
    Geregistreerd
    17 november 2005
    Last Online
    14 januari 2010 @ 22:37
    Locatie
    te ver weg van Butzenstrasse 41
    Berichten
    227
    Discussies
    21
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ik schrijf alleen als ik zin heb, of als ik zit te vervelen door het "schijt weer" wat we hebben. Zeker de de laatste tijd veveel ik me meer als anders.

    :D:D:D:D
    "carpe diem quam minimum credula postero", oftewel "pluk de dag en geloof nooit in een volgende"

  22. #22
    Geregistreerd
    3 november 2005
    Last Online
    3 juni 2023 @ 21:20
    Berichten
    178
    Discussies
    4
    Thanks
    1
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door toppie33 Bekijk bericht
    dat het allemaal een pot nat is
    Vooral sommige dames, die kunnen er wat van. Of zou het toch aan mijn wonderlijke kunsten liggen?

    Bij mij stopt het schrijven op het moment dat er meer gebeurt dan het betaalde contact en dat zijn nu net de belevenissen waarvoor ik schrijversmotivatie heb. Een standaard kamerbezoekje roept geen schrijversmotivatie meer op, dus het toetsenbord blijft onberoerd.

  23. #23
    Geregistreerd
    26 februari 2008
    Last Online
    11 januari 2023 @ 11:07
    Locatie
    Op de bank naast Truus
    Berichten
    1.195
    Discussies
    24
    Thanks
    2
    Thanked
    10 in 5 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht
    Nu hebben we ook nog Picasso1 hij schreef eerst en viel iedereen aan nu alleen nog maar een reactie en verder leest hij veel omdat hij wel super veel is ingelogt.
    nu valt ie iedere vrouw aan en begint ze gelijk te zoenen!!!! De viespeuk :thefinger (aiai nu zever ik weer in een serieus topic :thefinger)

  24. #24
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Vandaag @ 00:41
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.393
    Discussies
    58
    Thanks
    2.484
    Thanked
    2.229 in 705 posts

    Standaard

    Luiheid, tijdsgebrek en het meeste is al gezegd...

  25. #25
    Geregistreerd
    9 november 2005
    Last Online
    7 juli 2010 @ 13:49
    Locatie
    hell, heaven, hell, heaven...
    Berichten
    3.979
    Discussies
    248
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Reden

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sir Wankalot Bekijk bericht
    Luiheid, tijdsgebrek en het meeste is al gezegd...
    Hoe? enkel het eerste is een geldige uitvlucht.
    Wat zou ik graag die belevenissen met Tamara en Lisa lezen van je :teuflisch
    Daar is nog geen woord over gezegd :D

    :wink:

 

 
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:57.

FKK Artemis 468*60