Weergegeven resultaten: 1 t/m 11 van 11
  1. #1
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    @
    Locatie
    België
    Berichten
    651
    Discussies
    112
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 4 posts

    Pfeil De Mechelsesteenweg (N1)

    Op de Mechelse steenweg in Waarloos heb je ook heel wat bars zitten,
    het speciale aan deze bars is dat er zoals in Brustem ook ramen zijn vanvoor aan de bars. Je kan de dames dus vanaf de weg zien zitten.
    In totaal zijn er een stuk of 10 bars, maar deze zijn niet allemaal meer open.

    De prijzen beginnen vanaf 75 euro voor een kwartier.
    Voor een half uur vragen de meeste dames 125 euro.
    Crazy world, Crazy life

  2. #2
    Geregistreerd
    26 maart 2006
    Last Online
    13 januari 2024 @ 23:42
    Berichten
    909
    Discussies
    11
    Thanks
    712
    Thanked
    79 in 55 posts

    Standaard

    Opgelet! De dames drinken natuurlijk graag iets mee... Voor je het weet zit je ruim boven de 200 euro, en dat halfuurtje duurt dikwijls slechts 20 minuten...

    Hoofd koel houden dus, en vinger op de knip (tenzij het wat mag kosten natuurlijk...).

  3. #3
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    7 januari 2009 @ 12:42
    Berichten
    22
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Het kan aan mij liggen of an het feit dat ik mijn voituur toen voor de ramen parkeerde ,maar toen ik vorig jaar daar ging informeren ,kwam ik nergens onder de 175€ terceht en werd ik zelfs nog opzij gezet voor een pak frieten dat anders koud zou worden.
    Mij nooit meer gezien bij die bars hoor. Het enige prijslijke in dat hoekje is Pat Pong massage naast de tattoo shop

  4. #4
    Geregistreerd
    12 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2007 @ 16:54
    Locatie
    België, Antwerpen
    Berichten
    473
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    5 in 5 posts

    Standaard

    Sja je weet dat het bars zijn en dat daar de prijzen hoger liggen dan elders.
    Je kan er wel tot laat in de nacht terecht, ik ben er laatst nog eens om 4u snachts langsgereden en toen waren er nog 3 van deze etablissementen open.

  5. #5
    Geregistreerd
    26 maart 2006
    Last Online
    13 januari 2024 @ 23:42
    Berichten
    909
    Discussies
    11
    Thanks
    712
    Thanked
    79 in 55 posts

    Standaard

    Misschien toch een tip: rij vanuit Antwerpen richting Mechelen. Op de linkerkant liggen dan in Waarloos een stuk of 6,7 bars dicht bij mekaar. In de laatste van deze bars kan je terecht voor 100 € (voor 20 minuten geloof ik). Opgelet, want 100 m verder (óók nog vóór de lichten) heb je nóg een bar en dat is een échte uitzuipkroeg...

    Voor wie het niet laten kan...

  6. #6
    Geregistreerd
    16 november 2005
    Last Online
    20 januari 2008 @ 19:29
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    13
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Blinzeln

    Hetgeen Flurkman zegt klopt inderdaad.

    Een tip voor diegenen die geinteresseerd zouden zijn ...

    In de bar genoemd FLAMINGO (dat is de voorlaatste bar voor discotheek Copacobana), daar zit 's avonds een kortharig blondje met wie ik zeer goede ervaringen heb.

    Ze noemt Cindy, is afkomstig uit Antwerpen en is ongeveer 26 jaren oud. Slank figuur, een lekkere C-cup en heel lief en vriendelijk. Neukt zalig !

    Prijzen zijn wel naar de hoge kant : 100 Euro voor 20 min. en 125 Euro voor half uur. en jaja dus wel degelijk 250 Euro voor een uur !!! Heb nooit langer dan 30 minuten bij haar geweest, maar die keren waren wel de moeite !!

    Voilà :teuflisch nu weet ge het :green_smi
    X3CM4.

  7. #7
    Geregistreerd
    26 maart 2006
    Last Online
    13 januari 2024 @ 23:42
    Berichten
    909
    Discussies
    11
    Thanks
    712
    Thanked
    79 in 55 posts

    Standaard

    Allez, nog een tip: rij vanuit Antwerpen richting Mechelen. Ter hoogte van Waarloos is één verkeerslicht. Rijd daar nog eventjes verder richting Mechelen, namelijk nog 500 of 800 m. Daar zijn op de rechterkant 2 bars, vlak bij mekaar. In de tweede bar zit geregeld een heel mooi en supersexy zwart meisje, dat zich heel gewillig erg stevig laat pakken. Laat zich ook graag intens beffen (typisch dat sandelhoutbouquet dat je bij vele zwarte meisjes vindt). Ben daar 2 keer geweest, telkens voor 100 €. Nadeel: je staat na 20 minuten natuurlijk terug op straat...

  8. #8
    Geregistreerd
    26 maart 2006
    Last Online
    13 januari 2024 @ 23:42
    Berichten
    909
    Discussies
    11
    Thanks
    712
    Thanked
    79 in 55 posts

    Standaard

    Moderator: voeg aan de titel misschien best "N1" toe: het gaat bij deze baan immers om de Belgische nationale weg nr 1, die van de Nederlandse grens (via Antwerpen, Mechelen, Vilvoorde) naar Brussel gaat, en onderweg wel 100 verschillende namen heeft... Dan wordt het ook voor "buitenstaanders" wat duidelijker.

  9. #9
    Geregistreerd
    26 maart 2006
    Last Online
    13 januari 2024 @ 23:42
    Berichten
    909
    Discussies
    11
    Thanks
    712
    Thanked
    79 in 55 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flurkman
    Allez, nog een tip: rij vanuit Antwerpen richting Mechelen. Ter hoogte van Waarloos is één verkeerslicht. Rijd daar nog eventjes verder richting Mechelen, namelijk nog 500 of 800 m. Daar zijn op de rechterkant 2 bars, vlak bij mekaar. In de tweede bar zit geregeld een heel mooi en supersexy zwart meisje, dat zich heel gewillig erg stevig laat pakken. Laat zich ook graag intens beffen (typisch dat sandelhoutbouquet dat je bij vele zwarte meisjes vindt). Ben daar 2 keer geweest, telkens voor 100 €. Nadeel: je staat na 20 minuten natuurlijk terug op straat...
    Voor de volledigheid: let op : ik zeg niet dat het de fuck van je leven wordt, maar het is beslist wèl een hete donder...

  10. #10
    Geregistreerd
    28 augustus 2010
    Last Online
    6 november 2013 @ 15:44
    Berichten
    1.191
    Discussies
    48
    Thanks
    438
    Thanked
    391 in 172 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flurkman Bekijk bericht
    Misschien toch een tip: rij vanuit Antwerpen richting Mechelen. Op de linkerkant liggen dan in Waarloos een stuk of 6,7 bars dicht bij mekaar. In de laatste van deze bars kan je terecht voor 100 € (voor 20 minuten geloof ik). Opgelet, want 100 m verder (óók nog vóór de lichten) heb je nóg een bar en dat is een échte uitzuipkroeg...

    Voor wie het niet laten kan...

    De beste tip: een stukje doorrijden naar Antwerpen of Brussel. Da's niet ver vanaf Waarloos, qua service zeker niet minder en elk geval een stuk minder prijzig.

    Wat een oude brol trouwens daar in Waar(de)loos. Alles was vies, ingezakt, smerig en afgebladderd. Als de dames navenant zijn... Ik was er 's ochtends en er was geen dame te bekennen.

    In vergelijking met deze brol is zelfs Club Mahubay een schoon paleisje.

  11. #11
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Vandaag @ 10:29
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.707
    Discussies
    156
    Thanks
    5.391
    Thanked
    2.969 in 963 posts

    Standaard

    De laatste bar op deze baan is definitief dicht.

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:25.

Diamond 468*60   Living Room 468*60