Weergegeven resultaten: 1 t/m 1 van 1

Discussie: Mary (Duits) (GT)

Hybrid View

  1. #1
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Daumen runter Mary (Duits) (GT)

    De dag begonnen uiteraard in de whirlpool. Daar aangekomen, zitten er een aantal nieuwe dames lekker te badderen. Blijkbaar goed acquisitie terrein, want de 1 na de ander verdwijnt de kamer op met (nog natte) ijsbeer.

    Een blondine komt bij mij op schoot zitten: Mary, blond, perfect figuur (C75, slank, bruine ogen, blond stijl haar), op Gabriela na de mooiste blondine van GT.

    Is haar 1e dag, sterker, ik ben haar 1e klant (later zal blijken de enige........en duidelijk is waarom). Ze heeft hiervoor in Samya gewerkt, en vertelde doodleuk dat ze Pools is! Hier gaat het dus fout: als ze verteld had dat ze uit Duitsland kwam, had ik het zeker niet aangedurfd (zie overige recensies duitse dames :() maar ondanks het grote risico op een Optick-fick was de kans nu toch al wat groter dat het toch nog goed zou komen.

    Helaas............na wat gezoen in de pool, op naar de kamer, even zoenen, maar ze wilde zo snel mogelijk aan de PZC. Ook dat duurde 1 minuut, en toen maar snel NMC. Kon haar nog even verleiden tot nog een minuutje pijpen (overigens niet slecht), maar toen was al duidelijk dat deze dame zo snel mogelijk er vanaf wilde zijn.

    Echt jammer, ze heeft werkelijk een goddelijk lichaam, en toen bleek dat zij op de auto pilot ging, ik dat dus ook maar. Toch nog tot zo'n 20 minuten weten te rekken (misschien waren het er maar 15, who cares) en me verbaasd over het feit dat ze al begon te kreunen voordat ik mijn vinger op haar lijf legde

    Goed, weer snel onder de douche. Toen vertelde ze dat ze 100% Duits was.........en pas 18 jaar oud!

    Ze is niet eens onaardig, begreep eind van de dag dat je ook gewoon kunt lachen en vriendelijk blijven doen, maar voorlopig is haar omzet gisteren niet boven de 50 eur uitgekomen vrees ik.

    Cijfer (vanwege "toch wel vriendelijke"): 6,5

    Naam : Mary

    Haarkleur/-lengte : Blond

    Lengte dame : 1.72m

    Postuur/Cupmaat : Slank, prachtig figuur C75, puur natuur

    Nationaliteit/Taal : Duits :-(

    Leeftijd : 18 jaar

    Tatoeages/Piercings : Navelpiercing

    Service : Matig. Kwikfit is nog langzaam vergeleken met deze snelservice! ZK en PZC. AV en FT zeker niet.

    Bijzonderheden : vermijden, zonde geld
    Laatst gewijzigd door MiniME; 9 april 2006 om 16:44

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:02.

Freude 468*60   Living Room 468*60