Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 42

Discussie: Corina (Roemenië)

  1. #1
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:25
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.792
    Discussies
    91
    Thanks
    113
    Thanked
    359 in 72 posts

    Daumen hoch Corina (Roemenië)

    Naam : Corina
    Haarkleur/-lengte : zwart, lang, golvend
    Lengte dame : 1.70m
    Postuur/Cupmaat : slank, B
    Nationaliteit/Taal : Roemeense / Duits /Engels
    Leeftijd : ongeveer 19-21 jaar
    Tatoeages/Piercings : nee
    Service: Prima. PZC, NMC, beffen, zoenen.



    Sinds een week of 4 is het Roemeense schoolklasje uitgebreid met Corina. Ik ken haar als een stil en rustig meisje dat zeker de eerste dagen op de kruk zat en echt ongeinteresseerd om zich heen zat te kijken. De volgende bezoeken kwam ze langzaam maar zeker wat meer tot leven. Wat schetst mijn verbazing!. Ze ging vandaag van haar barkruk af en nam heel zelfverzekerd plaats op een van de banken. Na het eten onderweg naar de Kino zit daar een spontaan lachend meisje waar het avondzonnetje wel héél mooi op viel. Een lieve lach en een vriendelijk woordje harerzijds deden mij automatisch naast haar plaats nemen. Gauw stelde ze me haar nieuwe roemeense vriendinnetjes voor die Carmen en ..... heten.
    Met Carmen overigens tijdens het bijkomen van mijn sessie met Corinda heerlijk op de banken buiten gezeten samen onder zo'n lekker warme deken. Was heerlijk voor haar en mij, vrolijk gesprek gehad en een dametje dat weet wat ze wil. Carmen is 23 jaar en had net 3 jaar gewerkt in Club in Madrid. Naam even ontschoten.
    Allemaal heel jong dat spul uit Roemenie. Corina blijkt nog maar 19 te zijn. Leeftijd van mijn dochter...
    Heel fijn gepraat met Corina op de trappetjes en mooi genoten van hoe ze de "sleutelvraag" zou verpakken. Weet niet meer hoe het uitpakte , maar haar ogen en houding lieten niets meer aan duidelijkheid te wensen over. Heb haar toen maar gezegd " Corina, my answer to your question is Yes.!!".
    Lekker naar kamer 6, een heel mooie grote kamer die ik laatste keer gevuld had met Natalja.
    Corina is een klein beetje preuts, maar u bent gerustgesteld, speelt het wellicht een klein beetje. Meisje is 4 weken terug voor het eerst in dit werk aanbeland. Heeft een kind van 16 maanden, en haar borstjes laten dit nog wel zien. Ze wil met het verdiende geld haar borsten wat laten verfraaien, maar gelukkig geen siliconen erin. Verder doet ze dit alles voor een goede toekomst van het kleine meisje.
    Ze schrok een beetje van gustomass junior, ik vind het zelf wel meevallen trouwens.
    "Kan niet alles met je doen". Ze is lekker klein geschapen waardoor het klaarkomen heerlijk op natuurlijke wijze mocht lukken.
    Voorafgaand wat gezoend, een beetje voorzichtigjes overigens. Langzaam kust ze zich een weg naar beneden. Terwijl ik haar aangeef er één uur de tijd voor te nemen kijkt ze me verbaasd aan. "You decide now already??"

    Daarna kwam de hoofdschotel van ons samenzijn. In menig recensie is de Roemeense pijpacademie al aanbod geweest. Ik heb het er met haar niet over gehad. Ga ervan uit dat Corina deze pijpacademie niet heeft gevolgd. Nee hoor, even ter geruststelling. Er móet toch een lerares geweest zijn en wat mij betreft kan dat er maar eentje geweest zijn, nietwaar Corina??. Sjonge jonge, zegt ze nog "I like to play a little" . Nou een heerlijk massage met mond, tong, van kleine Gustomass en zijn leefomgeving.
    De benaming pijpen is in dit verband gewoon niet toereikend. Ze begreep me heel goed dat ik slechts kort tijd wilde besteden aan het neuken. "Well, I could go on with blowjob for one hour".
    Na enige tijd haar een break aangeboden, die ze graag aannam. Heb haar intussen heerlijk verwend, heerlijk gesnoept van haar poesje. Vond ze prima, alleen vertelde ze vooraf dat ik niet moest verwachten dat ze klaar zou komen. Zo geschiedde. Beetje jammer, maar toch heel lekker.
    Na afsluiting van alle handelingen nog lekker na liggen praten. Oa over haar eerste dagen, hoe moeilijk ze het had gevonden om een goede houding aan te nemen, om met mannen een praatje te maken............ Het is mooi te kunnen constateren hoe snel en hoever ze daaarin is gevorderd in enkele weken tijds.
    Corina weet precies wat ze wil. Heeft een doel, wil alles doen voor haar dochtertje. Heeft geen pooier verzekerde ze me.
    Praat erg goed Engels en is echt intelligent. Deze meid komt er wel!!
    Heeft heerlijk lange haren die je zo heerlijk strelen tijdens de handelingen der apostelen.
    Zolas gezegd , vandaag een heel opgeruimde, vlotte, goedspraakse Corina, die ik echt niet terugherkende van enkele weken terug. Later ging ze zelfs heel vlot van tong.
    Hebben nog even stilgestaan bij het hopelijk tijdelijk terug-naar-Roemenie-gaan van Mika, Tina en Mona.
    Corina doet het heel fijn en Gustomass hoopt dat ze nog lang niet weg gaat. Werkt 6 dagen per week, wil één dag " thuis" zijn bij haar man...

    Gustomass laat Corina bij eerst volgende gelegenheid de beste groetjes aan Mika doen.........
    Laatst gewijzigd door Willem2; 30 april 2006 om 20:44

  2. #2
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard GT 6 april

    Haarkleur/-lengte : zwart, lang, golvend
    Lengte dame : 1.70m
    Postuur/Cupmaat : slank, B
    Nationaliteit/Taal : Roemeens, Duits (of toch Engels???)
    Leeftijd : ongeveerr 20
    Tatoeages/Piercings : nee
    Service: Prima. PZC, NMC, beffen, zoenen.
    Voordelen:
    Nadelen:
    Tijdsduur : 30 min
    Prijs : 50 EUR
    Extra’s bij het bezoek:

    Een zeer fraai koppie, schijnt op Juana te lijken, maar die ken ik niet. Na enig teasen haar de sleutel laten halen, en op naar een bungalow. Zoenen, pijpen, neuken, alles OK. Haar borsten zijn niet mooi (ze hangen nogal na de geboorte van haar kind), maar dat boeit mij niet. Zeker nog een herhaling.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 30 april 2006 om 20:44

  3. #3
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:25
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.792
    Discussies
    91
    Thanks
    113
    Thanked
    359 in 72 posts

    Daumen hoch super Corina flashes once more....

    Gisteravond een bliksembezoek aan Golden Time Paradise gebracht.
    Woorden schieten te kort. Geheel niet volgens de planning, om 19.50 uur besloten naar GT te gaan en om 19.56 de automatische piloot op GT gezet. Oh nee, daar stond ie nog op.
    Een bliksembezoek dat gekenmerkt werd door lekker spontane gebeurtenissen, grote en kleine, met bekende en onbekende ijsberen en ijsberinnen.
    Het geheel werd uiteindelijk met een bliksembezoek in hut nr 17 afgesloten. Maar dan niet in de zin van korte tijdsduur maar in de zin van mooiheid, plezier, verbazing, niet aflatende verbazing, genot, puur genot , fijn samenzijn, een superklick met deze dame die zoals ik reeds eerder heb beschreven van wanten weet. In mijn jonge jaren hadden we bij Pisa een leuke meid op TV , die Wendy van Wanten heette. Deze dame stamt ook uit die tijd, moest toen nog wel geboren worden, maar deze dame zal me qua uiterlijk en voorkomen hopelijk nog lang bijblijven als "een beetje mijn Kate Bush van Golden Time" .
    Deze dame heeft veel in haar mars, véééél meer dan waarvoor ze in GT is. Dat meerdere gaat ze wel realiseren met wat ze hier bij elkaar verdient. Dit geeft je toch een geweldig gevoel.
    Al vroeg op de avond kwam ze enthousiast bij me op de bank zitten. Zoals in andere recensies al omschreven was het plan een beetje lekker relaxen en bijkomen. Heb even met haar nagepraat over de vrienden die ze me 2 avonden eerder van me afgepakt had. Ook vandaag had ze een doel. She was looking for a victim that she would like to rape?? Wel, nu was ik helemaal getriggerd, maar toch even pas op de plaats. Nadat ze gezien had dat ik met Giselle weg was geweest komt Kate Bush bij me , waarbij ze voorzichtig concludeerde dat het dan vanavond wel niks meer zou worden met ons tweetjes......... Nee hoor, deze dame heeft het niet altijd bij het rechte eind. De rest van de avond elkaar lekker geteased, waarna ik uiteindelijk kort na 24.00 me toch vrijwilig als victim for rape aan haar aanbood.
    Heerlijke sessie wederom waarbij ze haar in mijn voorgaande recensies beschreven pijpkunsten uitermate goed wist te evenaren en zelfs nóg verder wist te gaan . Als ze dat onder rape verstaat, wil ik graag elke keer geraped worden.
    Het is voor mij bijna onmogelijk te bevatten dat het pas zegge en schrijve 8 dagen geleden is dat ik mijn eerste keer met haar mocht vertoeven. Lijkt al een eeuwigheid dat we elkaar kennen, in positive zin dan.
    Na het gebonk op de deur tegen 01.00 uur hebben we rustig ons karwei afgemaakt en nog lekker nagepraat. Ze was het niet met me eens toen ik zei; "Girl, you are só beautifull". "You're wrong, she said I am not beautifull, I am pretty". Kate Bush had geen enkele haast en we kwamen in een leuke , relaxte na evaluatie terecht. Ze praat 100% open over haar huidige werk bij GTen over haar leven, haar ambities.
    Ook nog over de juiste benaming van de dames van plezier gehad. Daarbij zijn vertalingen van Hooker, Hore, ****, bitch, dame van plezier etc aan bod gekomen.
    Mijn conclusie was dat er in het engels slechts één juiste benaming is voor deze kate Bush. Namelijk LADY OF PLEASURE. Daar was ze het roerend mee eens.
    Ik persoonlijk vind dat je dán pas echt het respect voor deze Ladies of pleasure toont wat ze waard zijn.

    Is Gustomass nu helemaal de naam vergeten te vermelden, moet zeker komen vanwege dat heerlijke samenzijn met haar, vanwege haar aparte gezichtje, haar super pakkende ogen , haar lange Lockere zwarte haren, haar puurheid en haar enthousiastme.
    This lady of pleasure is no one less then this special CORINA from Romania.

    PS. Maar goed dat Gustomass gistermiddag zijn paaseieren nog niet geschilderd had. Had ie helemaal opnieuw kunnen beginnen...........:D :D ...


    noot voor moderator.
    Corina is pas echt 20 of 21 jaar.

  4. #4
    Geregistreerd
    21 oktober 2005
    Last Online
    11 september 2020 @ 14:44
    Berichten
    2.742
    Discussies
    234
    Thanks
    341
    Thanked
    496 in 134 posts

    Lächeln Corina

    Heb het genoegen mogen smaken om deze pas "let op heren 19 jarige en inderdaad al moeder" heerlijke Roemeense te mogen treffen in een zeer vooral voor mij prettige pose, lekker pijpen en verschillende standjes, jammer van de borsten maar je kan niet alles hebben in het leven :teuflisch :teuflisch, zal zeker nog wel een keer op herhaling gaan, het was het begin van een lange harde werkdag.
    It is said some lives are linked across time, connected by an ancient calling that echoes through the ages.

  5. #5
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Berichten
    2.892
    Discussies
    492
    Thanks
    531
    Thanked
    720 in 230 posts

    Standaard

    Gisteren ook voor het naar huis gaan me nog laten versieren door deze dame. Meestal is zo'n poging al gedoemd te mislukken aangezien na twee algemene vragen de sleutelvraag komt. Maar nee ze kleedde het aardig in en na een tien minuutjes gekletst te hebben gaf ze een voorschot van haar kunsten: een uitgebreide zoensessie op de trap bij de kino. Daar stond deze arme jongen dan met wederom een schone in zijn armen die zowaar ontzettend lekker kon zoenen. Blokhut 25 opgezocht, die is zo nieuw dat er nog geen nummer op staat. Heel goed half uur met haar gehad. Service is zoals hierboven beschreven: gewoon goed. Wat me opvalt is dat ze ontzettend goed Engels spreekt. Bij mij was ze trouwens 20 dus ze zal wel jarig zijn geweest ondertussen. Ze gaf verder aan binnenkort enkele weken met vakantie te gaan en zo rond juli weer terug te zijn.
    Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

  6. #6
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:25
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.792
    Discussies
    91
    Thanks
    113
    Thanked
    359 in 72 posts

    Daumen hoch

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tiga
    Gisteren ook voor het naar huis gaan me nog laten versieren door deze dame. Meestal is zo'n poging al gedoemd te mislukken aangezien na twee algemene vragen de sleutelvraag komt. Maar nee ze kleedde het aardig in en na een tien minuutjes gekletst te hebben gaf ze een voorschot van haar kunsten: een uitgebreide zoensessie op de trap bij de kino. Daar stond deze arme jongen dan met wederom een schone in zijn armen die zowaar ontzettend lekker kon zoenen. Blokhut 25 opgezocht, die is zo nieuw dat er nog geen nummer op staat. Heel goed half uur met haar gehad. Service is zoals hierboven beschreven: gewoon goed. Wat me opvalt is dat ze ontzettend goed Engels spreekt. Bij mij was ze trouwens 20 dus ze zal wel jarig zijn geweest ondertussen. Ze gaf verder aan binnenkort enkele weken met vakantie te gaan en zo rond juli weer terug te zijn.
    Corina is inderdaad eind april 20 jaar geworden.
    Heb ik met haar mogen vieren in GT zoals Gustomass zoveel met Corina heeft mogen vieren.
    Ze gaat na morgen zondag enkele weken met vakantie. Wil wel terugkeren maar weet niet wanneer, en naar welke club. Zoekt een club met goede verdiensten, daar gaat het uiteindelijk toch om, maar zeker vind ze belangrijk dat het een club is met veel Nederlanders. Ja, niet om het een of ander maar wij als Nederlanders en Belgen staan bij de dames toch hoog aangeschreven, is een geluid dat je gewoon regelmatig te horen krijgt.

    Gustomass bedankt Corina voor alles. Never say never.:D :D

  7. #7
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:25
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.792
    Discussies
    91
    Thanks
    113
    Thanked
    359 in 72 posts

    Daumen hoch welverdiende ode aan Corina

    welverdiende ode aan Corina
    Nu onze Corina vanaf 5 juni voor een tijdje terug is naar Roemenië , wil Gustomass een verslag van hun laatste avond samen als welverdiende ode aan haar richten.

    Het heeft weer geweldig mogen zijn in ons Golden Time Paradise.What an experience once again. Op de onvermijdelijke maar geenszins vervelende vraag van Tatjana tijdens het doorknippen van mijn GT armbandje moest ik deze keer weer volmondig antwoorden; Tatjana es war wieder suuuuperrr. Daarbij heb ik haar een welgemeend schouderklopje gegeven.
    Stap je om 01.00 uur in je auto. Speelt de radio achtereenvolgens 3 songs; More then a woman- Beegees. I (don’t) wanna fall in love with you again- ik dacht van Blue en You’ll never find another love like ours anymore- onbekend.

    Het was weer geweldig. Wat een mooie sfeer, wat een mooie vrouwen, wat een goed gemutste(sorry dames!) dames en ijsberen.

    Voor het 2e deel van mijn bezoek vandaag tegen zessen nog mooi op tijd de poorten laten openen door de lieftallige Tatjana die deze keer toch iets meer tijd nodig had om me te begrijpen. Nu komt Gustomass dat wel vaker tegen, niet erg dus. Nieuw vel aan en spulletjes, waaronder massageolie van het Kruidvat( nee nog lang niet leeg) in kluisje nr 43 opgeslagen. En als de wiedeweerga de arena in, where the action takes place as usual. Ijsbeermaat Little Diablo was al half uur eerder aangekomen, dus zoeken, zoeken. Moest hem toch eerst feliciteren. Zit Corina rustig te wachten op het eten dat ze voor haar laat halen. Vertel haar hoe ze haar zaakjes moet regelen!!. Nee, even op de gebruikelijke wat teasende Corina-manier kennisgemaakt. Altijd mooi om even te peilen hoe de vlag(haar vlag) er vandaag bijstaat. Fijn, ik verliet haar met een goed gevoel en ik kon met een gerust hart op zoek naar mijn maat. Stond ie daar helemaal omgeven door een bunch of women, de ene nog mooier als de andere, de ene nog gretiger dan de andere.
    Nadat ik een badsessie had beeindigd maar weer eens een rondje GT ( proberen) te maken. Je kan altijd beginnen, hoe ver je komt blijft altijd in het midden. Nou moet ik zeggen dat het daar in het algemeen ook best lekker vertoeven is!!!
    Bij binnenkomst in de bar heeft Gustomass zich geworpen op een met de rug naar hem toe dansende Corina. Heb haar vastgepakt en niet meer losgelaten. Lekker puhhhh. Ze was in een goede stemming, :D het liep geweldig deze keer. Aangezien Gustomass afgelopen zondag afscheid van haar had genomen, met in gedachten dat hij haar (voorlopig) niet meer zou zien. Dat liep toen om toen nog onduidelijke redenen verre van plezierig en gemoedelijk. Dat afscheid paste toch niet bij de goede en mooie tijden die Gustomass en Corina in GT samen hadden mogen beleven. Vandaag stelde ze gewoontjes dat die zondag gewoon haar dag niet was. Het zat haar gewoon niet lekker. Kijk, dat is nu óók Golden Time Experience. Wij, maar ook onze dames zijn van vlees, bloed en emotie. Het zijn geen poppen, geen robotjes, die gewoon hun cyclus afwerken. Nee, het zijn wezens met een echt gevoel en met een lichaam of een karakter, dat af en toe gewoon eens zegt; Nee vandaag even niet.
    Deze keer lekker gedanst met haar, lekker wat geflirt, lekker wat geteased, wat gespeeld met een stukje chocola…. In deze 10 minuten groeide bij Gustomass het besef én de overtuiging dat God had gezorgd voor deze geweldige klick en dat zowel Corina als Gustomass een herkansing kregen toegeworpen. Een herkansing om op een waardige manier van elkaar afscheid te nemen. Deze klickopbouw was zo geweldig dat een kamersessie snel werd overeengekomen. Het wachten op de sleutel duurde wat langer. Even tijd voor een pizza, ook nodig als je honger hebt. “Ja, ik heb in mijn vakantie(Corina had vanaf 12 mei 2 weken pauze genomen in Duitsland) veel geeten en nu heb ik hier best regelmatig honger.
    Toch gaat het wachten op de sleutel best wel eens ten koste van de klick, kans is niet ondenkbaar in geval het persoontje Corina. Even leek de mood wat af te zakken, maar we waren beiden geweldig blij toen ze met sleutel kamer 4(ja van Alicia met mijn vorige bezoek) kwam aanzetten. Champagne mee , die ik voor deel op Corina’s rug morste, ja eerlijk is eerlijk, Gustomass was gewoon beetje afgeleid door die lekkere Juliette die op de rand van de bank zat en duidelijk onopvallend niet teleurgesteld zat te zijn toen ze me met una otra chica zag langskomen.
    Een geweldige sessie op de kamer gehad. Geweldige sex. Pijpen kan deze dame nog beter als in de eerste sessie, had toen nooit gedacht dat dat nóg beter kon.
    Ze doet dat het liefste en ook met veel passie en kundigheid. Hoewel ze er een handje van heeft om de touwtjes beetje in handen te houden toch voorgesteld om haar een pauze te geven. Uitstekende gelegenheid om haar eens een lekkere verwenbeurt te geven, jawel met alles erop en eraan.
    Dit deel hebben we beiden verschrikkelijk van genoten. Meetbaar is het niet maar ik zou niet kunnen stellen wie het meest heeft genoten.
    Wat heb ik lekker mogen snoepen van haar smakelijke plekjes. Geweldig. En wat heeft Corina zich mooi opengesteld en er lekker van genoten.
    Deze sessie leek in de verste verte niet op de voorgaande met haar die gewoon de minste was van de 4. Nu was het weer op en top. Nadat ik haar tot het echte ultieme genot had mogen brengen, vroeg ze om een time out die Gustomass haar graag gunde. Sigaretje neemt ze altijd als dit punt is bereikt. Lekker babbelen, geweldige sfeer en genoten van dat meisje zoals ze daar voor je zit. Die diepe donkere ogen, die dikke lange zwarte haren, die wat mysterieuze, die wat mystieke look on het face. Tja, ik vind het nog steeds een beetje Kate Bush. “You know, I wasn’t born yet, you know that. Ofcourse I know by know Corina…”
    Het genieten van die mooie verschijning en die geweldig goede zin die ze had, daardoor had ik helemaal geen moeite om te laten zitten wat ik nog tegoed had.
    Dat dacht ik op dát moment…..
    Het was heel mooi. Toen werd Corina weer helemaal Corina...
    Now you lay down. Yes mistress.....
    Nu kwam deel 2 aan bod. Eindigend met een enorme stroom aan vreugdesappen, die zij zoals altijd lekker opruimt met de nodige hoeveelheid papier.
    Massage zou later komen. Tijd volgepraat over het vak, klaarkomen in de mond. Erg interessant maar wederom een geweldig uitzicht op dit vrouwtje.
    Ik heb haar aangegeven dat ik in feite speciaal voor haar gekomen was vandaag en dat het een geweldige afsluiting heeft mogen zijn, een uur heerlijke (voor beiden) sex. Zoals zo vaak geldt; Het heeft zo moeten zijn. Iets of iemand heeft ons vandaag samen gebracht.

    De massage zouden we later op de avond doen. Ik stelde voor dat zij moest aangeven wanneer. She would do so.

    Nadat ik Tina haar benen nog eens gemasseerd heb, nog even de avond afgesloten met Corina.
    De bar was al aardig leeg. Jawel Sandra komt bij me zitten met de mededeling; I am schocked!!!. Bleek omdat er tijdens haar kamerbezoek zo veel ijsberen en ijsberinnen zijn weggegaan.
    De massage voor Corina houden we nog tegoed. Op een waardige en mooie manier afscheid mogen nemen van Corina. Heel fijn dat je zo “houdoe” tegen elkaar kan zeggen.
    Toen was het 5 vóór 1 . Tijd om het appeltje voor onderweg op te halen. Langs Corina de bar uitgelopen. Heel tof mijn duim opgestoken en met een heel mooie Corina aanblik op zijn netvlies gebrand is Gustomass als flinke jongen de bar uitgelopen. Geweldig mooi. Corina’s woorden kwamen nog even opborrelen; “Never say never….”
    Gustomass helpt hopen dat Corina krijgt wat ze nastreeft en wat ze verdient.

    De weg naar huis was ook deze keer te kort om alles nog eens fijn her te beleven en na te genieten.


    Esta una noche magnifico a Tiempo Dóro para Gustomass.

    Muchos gracias por todo Corina , Hasta Luego e un bon vaije.

  8. #8
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Ausrufezeichen Ze is er weer, Corina samen met Sandra, 26 juli 2006

    Nadat ik feierabend had deze woensdagavond, reed ik nog door het Duitse land. plotseling stoof me het onderstaande bericht van Gustomass door mijn hoofd:
    QUOTE=gustomass
    Gusto is helemaal vergeten de dames te verwittigen dat er voorlopig geen amateur en licht erotisch getinte massages gegeven kunnen worden.
    Nu valt me toch die Sonny met zijn flesje in. Wellicht zou hij de honeurs kunnen waarnemen.
    In dit verzoek schuilt wel een gevaar, Pericolo!!!.
    Als Sonny het niet houdt bij licht erotische massages, dan kan Gustomass het na terugkomst wel schudden. natuurlijk.
    Lijkt me een mooi idee, toch wel. Wie zegt dat er niet voor meedere beren een massage plekje in Golden Time zou zijn.
    [/QUOTE]

    Shit, ik heb nog helemaal niet zijn honeurs waargenomen. Dit moest ik dan maar gauw eens goedmaken en hup GPS richting Brueggen.

    Nu heb ik dit wel helemaal goed aangepak. Gisterenavond lees ik op het andere forum een stukje over de Roemeens Corina. Gustomass hoopt van harte dat ze weer terug zal zijn. Mocht het zo zijn dat ze er a.s. vrijdag weer is, dan zou hij het ervoor over hebben om nog voor Calligula de poort van GT binnen te treden. Nou, GM, ik heb goed nieuws.:zauberkis :zauberkis Ze is weer in GT , sinds afgelopen dinsdag. Sonny heeft er inmiddels ook van mogen snoepen, zie recensie hieronder.

    Ik was dus onverwachts naar GT gereden. In de loop van de avond tref ik Corina op haar bekende plek op de kruk. Ik spreek haar aan en we raken aan de praat. Ze spreekt voortreffelijk goed Engels. Even later komt Sandra erbij staan. Die was vrolijk vanavond en was ook zeer commercieel ingesteld. Ze mengde izich in ons gesprek en stelde hele stoute dingen voor Wij met z'n drieen naar de kamer. Corina speelde het spelletje mee en toen was het vlees van Sonny zwak. Toe dan maar, haal de sleutel maar.
    Ik heb een prima uurtje met deze twee jonge dames meegemaakt. We hebben veel gelachen, maar ook genoten van elkaar.
    Beide dames hebben een dikke voldoende gescoord. Sandra wat ondeugend en Corina meer de serieuze. Beide heel verschillend. Terwijl ik met de eene bezig was, keek de andere toe. Helaas ben ik niet aan masseren toegekomen. Dat lukt gewoon niet met een trio.De volgende keer wil ik de dames een keer apart nemen. Het nadeel van een trio is dat je de aandacht moet delen. Ik heb gemerkt dat beide dames verschillend zijn en ik wil graag eens beide dames op een meer intensieve manier leren kennen. En dan natuurlijk met een heerlijke massage beginnen.

    Al met al is het goede nieuws dat Corina weer in ons midden is. Ik heb in ieder geval gezegd dat ze a.s. vrijdag zeker moet gaan werken. Dit zou ze gaan doen. GM, ze kijkt naar je uit. :

    By the way, GT is om 11:00 uur open.:D

    BR, Sonny

  9. #9
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tiga
    Bij mij was ze trouwens 20 dus ze zal wel jarig zijn geweest ondertussen. zijn.

    Ja, dat was ook nog een leuke bijkomstigheid gisteren. Laten Corina en ik nou op de zelfde dag jarig zijn
    (ja, wat moet je met deze nutteloze informatie )
    Dus inderdaad, niet zo lang geleden verjaard.

    BR, Sonny

  10. #10
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:25
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.792
    Discussies
    91
    Thanks
    113
    Thanked
    359 in 72 posts

    Daumen hoch Corina, Corina, Corina.......

    Origineel gepost door Sonny

    Nu heb ik dit wel helemaal goed aangepak. Gisterenavond lees ik op het andere forum een stukje over de Roemeens Corina. Gustomass hoopt van harte dat ze weer terug zal zijn. Mocht het zo zijn dat ze er a.s. vrijdag weer is, dan zou hij het ervoor over hebben om nog voor Calligula de poort van GT binnen te treden. Nou, GM, ik heb goed nieuws. Ze is weer in GT , sinds afgelopen dinsdag. Sonny heeft er inmiddels ook van mogen snoepen, zie recensie hieronder.

    inmiddels is mijn uiting van vreugde over het mogelijk terugkomen van Corina op dat andere forum al weer vakkundig gewist. Geen tijd en ruimte voor af en toe een leuke opmerking blijkbaar.
    Ik heb een prima uurtje met deze twee jonge dames meegemaakt. We hebben veel gelachen, maar ook genoten van elkaar.
    Beide dames hebben een dikke voldoende gescoord. Sandra wat ondeugend en Corina meer de serieuze. Beide heel verschillend. Terwijl ik met de eene bezig was, keek de andere toe. Helaas ben ik niet aan masseren toegekomen.

    aaahhhhaaaa, zal Gusto zijn flesje nu maar alvast in de auto leggen, om er zeker van te zijn dat ie dat niet vergeet. jij de trio's ik dan maar een massage.
    Komen wij en de dames toch goed aan ons/hun trekken.
    Dat lukt gewoon niet met een trio.De volgende keer wil ik de dames een keer apart nemen. Het nadeel van een trio is dat je de aandacht moet delen. Ik heb gemerkt dat beide dames verschillend zijn en ik wil graag eens beide dames op een meer intensieve manier leren kennen. En dan natuurlijk met een heerlijke massage beginnen.

    Al met al is het goede nieuws dat Corina weer in ons midden is. Ik heb in ieder geval gezegd dat ze a.s. vrijdag zeker moet gaan werken. Dit zou ze gaan doen. GM, ze kijkt naar je uit. :

    Heel fijn om te weten dat ze naar je uitkijken, maar dat zullen ze wellicht over iedereen zeggen.
    Daar is Gustomass heel realistisch in geworden.
    Een meisje Kati uit Bolivia, is die er nog, sloeg de spijker op zijn kop.
    Ohh Mi amor, mi amor ... por una hora.

    By the way, GT is om 11:00 uur open.

    moet toch lukken om eens echt vroeg aan te komen.BR, Sonny



    wat zit het leven toch vol mooie dingen als je het maar wilt zien....

    Gustomass is counting down loud. Over exact 24 uur moet hij de bel al ingedrukt hebben.

    Hasta Luego.


    ps ben een beetje aan het kloten met mijn recensies, maar vond dat deze toch beter onder het draadje van Corina moest staan.
    Gustomass is toch niet zenuwachtig , positief gespannen of zo......nee hoor...helemááááál niet ..

    Corina here I come.

  11. #11
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:25
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.792
    Discussies
    91
    Thanks
    113
    Thanked
    359 in 72 posts

    Daumen hoch counting down for you, Corina

    Hello Corina, the news that you are back is less then one day old for me. A lucky Sonny was really lucky to meet you first. But, most important of all, YOU ARE BACK IN TOWN . That's what counts.
    I had expected you to come back, on the other hand, I also really did make a rather definite goodbye to you in the early days of June. You could read my report, but I am afraid it is in Dutch.

    It feels good to see you tomorrow, hopefully!!.
    also it makes me feel quite excited, makes me feel a little nervous.
    You are still young, but you might know what can happen if you have had a good experience with someone and if you are gonna meet that person again.
    It might be fantastic , might be fabulous again, but it might also turn out to be a kind of disappointment.
    Anyhow, it would feel good to see, to touch, to feel, to tease, to make you feel comfortable again.

    Now I will go for a good nights' sleep and then tomorrow at 11 I'll be there.
    And what about you???????

    Gustomass can wait if he has to.....

  12. #12
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gustomass

    inmiddels is mijn uiting van vreugde over het mogelijk terugkomen van Corina op dat andere forum al weer vakkundig gewist. Geen tijd en ruimte voor af en toe een leuke opmerking blijkbaar.
    Wij zijn allemaal blij dat Corina weer terug is GM! (of juist niet ???)

    Niet gek dat er weer geveegd wordt aan 'de overkant'. Bespaar je toch de moeite GM, ik ben er een paar maanden ook mee gestopt (logisch hierover redeneren helpt echt niet..........)

  13. #13
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:25
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.792
    Discussies
    91
    Thanks
    113
    Thanked
    359 in 72 posts

    Daumen hoch Corina als vanouds en nog een stukje extra....

    vrijdag weer op een ouderwetse manier kennis mogen maken met deze speciale Roemeense dame.
    Hier volgt mijn veel te lang relaas, maar als er iemand is die het verdient is het mijn, sorry onze Corina wel.

    Corina is nog steeds Corina in alle opzichten.Overigens de laatste keer dat Gustomass zich mocht laten verwennen in spiegelkamer nr 15 was eind mei met Corina. Corina overigens die gisteren ook weer terug was sinds enkele dagen. Na een welverdiende break van 2 maanden. Lekker weg geweest, naar haar eigen stekkie met haar eigen mensen om haar heen. Meisje had er volop van genoten, had veel gedaan aan het opbouwen van haar leven aldaar. Huisje gepoetst etc. kortom welverdiend en goed ingevuld. Maar snel bracht ze mijn gedachten echter weer terug naar het Golden Time Paradise. Daarin is ze heel bedreven, zoals in zo veel GT activiteiten. Haar bruggetje van Roemenië naar Brüggen Golden Time wist ze heel vakkundig te slaan, daar kunnen VN peacekeepers niet altijd tegen op. “Daarbij komt nog dat ik in deze 2 maanden weinig sex heb gehad en heb ik nu dus flinke honger. That means that now I am gonna rape someone, and that someone is you”. Nou, die kun je dan in je zak steken.
    Gustomass was al snel gerustgesteld. Corina was weer/nog helemaal de oude Corina zoals hij haar kende van eind mei. Toch was hem de spanning te groot om gelijk met haar een huisje op te zoeken. Gustomass weet, net als Corina, dat er meer voor nodig is, om zo’n huisbezoek succesvol te laten verlopen. De stemming, de mood moet goed zijn en die moet op elkaar afgestemd zijn, die van haar en die van mij. Dat was nog lang niet het geval, want Gustomass hoefde Corina niet van zijn activiteiten in 2 GT maanden op de hoogte te brengen.

    Van Monogaam naar monogaan. Zou ook een onmogelijke opgave geweest zijn om 8 weken lang je zelf en al die mooie nieuwe dames in GT maar af te blijven wijzen. Het moet wel leefbaar blijven voor ons ijsberen..
    Aangezien Gustomass wel Latijn heeft gehad in zijn middelbare schooltijd, maar dat is al lang geleden, ben immers ook geen 18 meer, vertaalt Gusto monogaam zijn heel vrij met monogaan en dan interpreteert ie het nog vrijer door daar van de maken ; “een keer gaan” .
    Ieder zijn eigen manier van omgaan met de dames in Golden Time denk ik dan.
    Gustomass ziet om zich heen de ingrijpende gevolgen van degenen die geen Latijn hebben gehad desondanks monogaam blijven naar de letter volgen en daar niet altijd even gelukkig mee zijn. Let wel, ik bedoel monogaam zijn binnen Golden Time. Buiten GT is, zoals we weten alles anders, daar is monogaam blijven juist de fundering waarop een lange relatie gebouwd kan worden. Intussen weet Gusto dat langer met zelfde dame meegaan en ook langduriger op de kamer blijven kan gaan leiden tot meer en dieper, bij een of bij beiden, voor de echt en voor de onecht. Kortom, allemaal heel ingewikkeld, op de duur niet plezierig meer en in feite niet waarvoor je naar een GT gaat. Monogaam zijn kun je thuis ook.

    Toch nog door Corina ingepakt…OK dan maar naar kamer en ….uitpakken maar weer.!!Daarom blij bij het weerzien met Corina dat ze nu voor Gustomass weer als één van de vele playmates is, als een van de vele ladies of pleasure, waar hij plezier mee kan hebben. Er is verder niets meer, niets diepers, bij beiden niet. Toch een geruststellende gedachte.
    Later op de dag, wist Corina me toch te “rapen”. Enkele keren was ik al bewust niet voor haar langs gelopen, maar langs de kino naar de WC. Loop je de 4de keer toch per ongeluk via de normale weg de bar in, wordt je gelijk gevangen door de body, de looks, de ogen en de woorden van deze toch wel hele aparte dame. Niet geheel onplezierig trouwens…
    Nog even kwam er wat ondersteuning van collega DeBril die Gustomass als geen ander aanvoelt, maar ook hij kon niet meer helpen. Gusto was in de ban van Corina, en dat terwijl hij zich zo sterk voorgenomen had pas een volgende keer ruim de tijd met/voor Corina te nemen. Dit “dametje dat weet wat ze wil en dat krijgt wat ze wil”, pakte Gusto op haar voortreffelijke manier in en ook nu bleek dat Gusto geen kerel was, maar gewoon een man van zwak vlees. Toen ze me eraan herinnerde dat we het nog een keer Im freien zouden doen, ging ik om en heb ik haar de sleutel van de tent laten halen.
    Dat was duidelijk niet haar favoriete plekje, maar OK blijkbaar voelde ze goed aan dat het lospeuteren van mijn instemming aan een zeer dun draadje had gehangen. Ze voelde blijkbaar weer haarfijn aan dat ze deze keer véél in de strijd moest gooien om iets bij me klaar te krijgen.
    Naar buiten lopend keerde het tij. Het regende en de tent was te nat volgens een van de schoonmakers. Ik breng er nog tegen in , ach wat maakt dat uit, anders was ie het komende half uur toch nat geworden, maar dit werd niet begrepen/cq gewaardeerd. Heel streng gaf Corina me te kennen dat ze niet van plan was om met mij in die tent verkouden te worden en dan 3 dagen niet te kunnen werken. Dan zou ik schuld zijn aan een flink stuk inkomstenderving. Zakelijk is dat vrouwtje nog steeds, en dat is ook goed. Ze brengt het op een nette manier. Wederom gerustgesteld, Corina is nog steeds Corina.

    Toch nog even de weg kwijt??Toen op zoek naar de juiste kamer. Nummering is verre van logisch en ik zag die 21 toch echt voor 24 aan, ga maar eens checken als je het niet gelooft. Dus, zelfverzekerd als ze is , trekt ze de deur open en gelijk springt er een schone donkere dame van schrik van het bed af.
    Zij hadden van kamer geruild, moesten wij maar 22 nemen. Zo gezegd zo gedaan, komt na 10 minuten dit gestoorde stelletje de sleutel ruilen. Goede sleutel uitgewisseld en lekker rustig samen…. Lig je haar lekker te verwennen worden rust en sfeer wreed verstoord door een opvallende ringtone. Was een collegatje en wij weer verder. Maar inmiddels van positie veranderd en Gusto was zijn orientatie beetje kwijt. Spiegel kon niet helpen , want deze hut was nog nieuw, geen spiegels erin. Intussen drongen hele echte GT achtergrond geluiden ons hutje binnen. Het regende nog wat, waardoor veel ijsberen zich staand onder de veranda stonden te vermaken. Op zich prima, er werden goede grappen verteld(allemaal gemist, but you can’t have it all, can you??), en hierom werd luidkeels gelachen. Op zich niks mis mee, maar ga maar eens in hutje 22 liggen en hoor maar eens hoe luid dat van onder de veranda klinkt. Niet erg, het is allemaal part of GT en een deel van het feestgebeuren. Nu achteraf twijfel ik sterk of deze geluiden niet afkomstig waren uit het bewuste tuinhuisje waar een grote groep ijsberen onze keizer moederziel alleen had achtergelaten waarbij hij ten prooi zou kunnen vallen aan een mooie dame Lia, die we als laatste feestonderdeel voor Caligula hadden geregeld.

    Terug naar ons eigen prive feestje.Inmiddels met Corina ons eigen feestje weer voortgezet, op de manier die haar zo op het lijf i s geschreven. Voor die gelukkigen die weten waarin Corina uitblinkt mag dit gesneden koek zijn. Toch smaakte deze koek nu nog beter als vóór haar break in mei. Dat ze uitmuntend (kon je vroeger voor gedrag en vlijt op school krijgen) kon pijpen was me nog wel bijgebleven. Maar dat ze dat zó deed zoals ze me gisteren heeft aangepakt, tja daar hapert er toch iets. Het was wel zó geweldig, dat Gustomass het niet echt kon plaatsen. Maar goed dat er geen spiegels in deze hut waren, hadden ze die gelijk kunnen vervangen.
    Toch heeft me dit nog een tijdje bezig gehouden. Het is mogelijk dat, wegens wat vol raken van de harde schijf van Gustomass’ zijn geheugen wat betreft Corina niet helemnaal meer up to date was. Dat is mogelijk, maar niet echt waarschijnlijk. Humm. Had ze toen al deze techniek laten zien, dan kan je dat toch onmogelijk in 2 maanden vergeten, ook al wordt het een hete droge 8 weken durende zomer, ook wordt het af en toe buiten even heet als bij de dames op de door ons bij hen zo geliefde plekjes.

    Zodra pijpen Fellatio mag heten dan móet er iets anders in het spel zijn, Even terug naar de eerste ontmoeting met het Roemeense klasje. Nog vóór Gusto had mogen of was het durven proeven van dit Roemeens fruit, werd er al geschreven dat veel van deze dames de Academski Oralski gevolgd zou hebben vanwege hun uitstekende bedrevenheid in de orale omgang met onze kleine jongens.
    Na mijn eerste bezoek stelde ik voor me zelf vast dat Corina wel de lerares van genoemde Academski geweest moest zijn. Top gewoon.
    Nu ik met Corina weer deze activiteiten heb mogen meemaken, vraag ik me af of ze tijdens haar break niet stiekem een of andere orale cursus voor gevorderden heeft gevolgd, danwel heeft gegeven.
    Onbeschrijflijk gewoon hoe dit meiske je aanpakt.
    In dit opzicht moet Gustomass zich geruststellen met de vaststelling dat Corina wat deze pijpservice betreft niet helemaal meer de oude Corina is. Nee, ze is hierin nog beter geworden, iets wat men zich in feite niet kan voorstellen. Goodbar sloeg de spijker op zijn kop, dit noem je geen pijpen meer, dit is de benaming Fellatio meer dan waard. Goh, alweer Latijn…

    “You know what I want…, and you know I am gonna get it!!”Na een half uur plezier heeft dit dametje het klaar gespeeld om me die dag voor een tweede keer te laten komen, iets wat ik, ontzettend goed wetende in welke toestand ik die dag verkeerde, nooit van mijn leven had kunnen voorstellen, had kunnen geloven. Nee hoor, Corina’s slogan. “You know what I want…, and you know I am gonna get it!!” heeft ze helemaal waar weten te maken. Top meisje, helemaal top.
    We hebben afgesproken dat we een volgende keer veel langer de tijd voor elkaar en aan elkaar geven, met alles erop en eraan,voor mij en voor haar, onder de voorwaarde dat we dan beiden wel echt volledig in de juiste mood moeten zijn. Wat voelen we elkaar toch nog ontzettend goed aan. Een laatste geruststelling, Corina is nog steeds de oude Corina. Welkom terug in ons midden Corina!!! Mogen wij ons dan weer welkom voelen in jouw midden?????
    Please Corina, never rape me again. But promise me please, do not take me serious in this.


    als jullie je conclusie trekken, Gustomass heeft de zijne al getrokken..

  14. #14
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Daumen hoch Corina, 3 augustus 2006

    Tijdens het triootje met Corina en Sandra vorige week, wist ik al dat ik deze Corina een keer alleen moest nemen. Deze kans had ik gisteren en heb daar danook direct gebruik van gemaakt.
    Corina werd mijn laatste dame van deze donderdagavond. Tegen twaalven gingen we de kamer op. Corina is net 20 jaar geworden, maar komt veel volwassener over. Ze spreekt voortreffelijk goed Engels, wat een bezoek aan de kamer een extra demensie geeft. Ik heb Corina eerst een volledige lichaamsmassage gegeven. Daarna heerlijk met haar gesexed. Deze meid is een echte GFE ervaring, zeer lief en stabiel. Ja, Corina zal me zeker vaker terugzien.

    BR, Sonny

  15. #15
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard GT 25 augustus

    Ben 1 keer eerder met deze schoonheid naar de kamer geweest. Daarna wilde ik wel, maar was of ik bezet, of zij, of kwam er een andere Roemeense schoonheid me snel betoveren .

    De vorige keer al afgesproken dat we de volgende keer echt weer eens de kamer zouden bezoeken. En nu was dat eindelijk het geval. Hoewel? We zagen elkaar toen ik net terug was met Sina en echt effe moest bijkomen. OK, we spraken af zo rond half vier. En netjes kwam ze naar me toe. Echter was ik zelf nog intensief bezig geweest met Pop, reden dat ik uitstel van executie verzocht. Geen probleem, er was nog een andere gast, dus afgesproken voor een uur of 5. Ze gaf wel aan dat ze uiterlijk om 8u wilde vertrekken vandaag.

    En ja hoor, wederom kwam ze netjes haar afspraak na en arresteerde me liefelijk. Haar snel een sleutel laten halen, en op weg daarnaar toe werd ze staande gehouden door.... Tatjana! Of ze maar even naar de Theke wilde gaan. Verbazing bij haar en mij, maar al snel werd het duidelijk: Polizei! Alle dames werden gecontroleerd op geldige papieren.

    Ik heb een tijd staan wachten, kwam ze bedrukt naar me toe: haar papieren waren OK, maar toch mocht ze niet terug? Ze begreep het niet, en het Engels van de Duitse politie was blijkbaar ook niet voldoende...

    Uiteindelijk zei ze dat ik maar een andere dame moest gaan zoeken, het zou toch niets worden vandaag. Bliksems! Dat was niet de bedoeling. Maar ja, er was niet echt een andere keuze. Bedroefd ging ik maar een rondje lopen.

    Ik kwam vele leuke dames tegen maar toch was er geen vonk. Toen liep ik haar weer tegen het fraaie lijf: Corina! Alles was toch weer goedgekomen, en ze had er weer zin in. Dus hop, naar een blokhut, waar we bijna anderhalf uur onderdoken, met de regen genoeglijk op het dak tikkend.

    We hebben elkaar heerlijk beziggehouden, en uitgewisseld wat ons zoal bezighield. 'n Heel lief schatje, heren, zorg goed voor haar!

  16. #16
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:25
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.792
    Discussies
    91
    Thanks
    113
    Thanked
    359 in 72 posts

    Daumen hoch corina is weer in het paradijsje

    Voor degenen die haar al een tijdje hebben moeten missen heeft Gusto goed nieuws.
    Na een welverdiende vakantie in haar thuisland Roemenië was Corina vandaag weer voor het eerst in Golden Time.
    Het meisje zag er goed uit en had er weer echt zin in.
    Haar planning is om tot aan de Kerstvakantie te blijven.
    Voor degenen die dat willen kunnen hier nmet hun planning rekening mee houden.
    Best leuk, om zo nog enkele oude bekende dames te zien tussen al die "nieuwe en vaak weer snel weggaande "dames.

    Gustomass

  17. #17
    Geregistreerd
    26 februari 2006
    Last Online
    22 december 2013 @ 18:10
    Locatie
    Milan/rotterdam/Brüggen en vv
    Berichten
    1.152
    Discussies
    52
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Lächeln oude recencie 15-04-06 geplakt

    Tja Gustomass weet je nog toen je dit hertje aan me voorstelde ik heb haar inderdaad vorige week gespot:p had toen effe geen tijd voor haar want er liep zoveel nieuws.


    15-04-06
    Na mijn kamer bezoeken met kasandra en isabelle:p op advies van Gustomass de kamer bezocht met corina. Op de kamer aangekomen begon ze lekker rustig eerst wat te pijpen en zo lekker ben ik na al de Gt bezoeken nog niet verwent Constant moest ik me inhouden om al niet te vroeg tot een hoogtepunt te komen,deze lekkere pijp sessie mocht voor mij nog wel even voort duren en dat deed ze dan ook:D Hierna hebben we de rollen omgedraait en heb ik haar van mij kwaliteiten laten genieten,ik moet zeggen waarschijnlijk was ze erg moe want hier kreeg ik haar niet mee los(of toch geen kwaliteiten ). Maar gelukkig kwam daar verandering in toen ze me als een echte cowgirl begon te berijden hierin kwam ze helemaal los en liet ze zich helemaal gaan haar haren en danste wild in het rond. Even later kwamen we dan ook samen helemaal tot ontladingggg. Bij deze dame heb ik weer een groot herhalings gevaar.


    Bedankt Gustomass voor de kennismaking met deze cowgirl.

    ps: Willem me plakband is bijna op

    saluti L Diablo
    Little Don of Golden time:guilty[1]

    " rispetto per una donna "

  18. #18
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    9 maart 2009 @ 21:12
    Berichten
    1.608
    Discussies
    94
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard GT 23 november

    Op 't eind van de avond toch weer gekozen voor Corina. Wederom een heel fijn uur met haar, en toen was het echt tijd naar huis te gaan.

  19. #19
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard Corina, 20 december 2006

    Afgelopen woensdag was ik al vroeg (11:30) in GT. Ik raakte al snel aan de praat met Corina en hebben samen gelunched. Deze lange voorpret afgesloten met een fijne sessie op de kamer.
    Corina zeker een top-dame in GT. Communiceren kan je geweldig, ze spreekt nagenoeg perfect Engels. Voor Sonny is Corina een dame waar hij zo nu en dan keer mee naar de kamer gaat. Gewoon een vaste goede service tussen alle nieuwe ontdekkingen door.

    BR, Sonny:wink:

  20. #20
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Vandaag @ 09:39
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.591
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TipTop
    Communiceren kan je geweldig, ze spreekt nagenoeg perfect Engels. BR, Sonny:wink:
    @Sonny
    En als je dan bedenkt op welke manier ze zich het Engels heeft eigen gemaakt.
    Driewerf zonde dat de uitzendingen 'Terug naar Siberië' bijna ten einde lopen.

    :wink:
    Laatst gewijzigd door Willem2; 19 juni 2007 om 15:13

  21. #21
    Geregistreerd
    15 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2023 @ 19:52
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    832
    Discussies
    83
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 3 posts

    Standaard

    Ze is een maandje naar Roemenie

  22. #22
    Geregistreerd
    4 oktober 2006
    Last Online
    13 december 2023 @ 13:59
    Berichten
    7
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    Any news from Corina? Is she back?
    Thanks
    YaBa

  23. #23
    Geregistreerd
    13 februari 2006
    Last Online
    20 juni 2011 @ 18:14
    Berichten
    10
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    No yaba, she is not back. This is the last new from 1.2.07

    Gruß

    Robin Hood

  24. #24
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:25
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.792
    Discussies
    91
    Thanks
    113
    Thanked
    359 in 72 posts

    Daumen hoch Corina is back

    Hello All,
    Corina is back in Golden Time since last Monday 19-02-2007.
    She was looking good and looking happy.

    I approached her by speaking in English right away.
    That is the way she likes it so this time she did not tell me off.
    She hates to speak German.

    So for all those who have been waiting , she is back again.

    Gustomass.

  25. #25
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Vandaag @ 09:39
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.591
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard Corina

    Gisteren geruime tijd met Corina buiten in de zetels gezeten.
    Het was reeds van einde augustus 2006 geleden dat we met elkaar voor de eerste keer kennismaakten, waardoor er nu voldoende stof tot bijpraten was.

    Deze Roemeens weet zeer duidelijk wat ze wil en heeft een zeer brede kijk op het leven, zowel in als buiten de club, en vertelt over die onderwerpen zo openhartig en ongenuanceerd dat het wel lijkt alsof we elkaar al jaren kennen.

    Gisteren niet met haar op de kamer geweest omwille van reeds gemaakte afspraken, maar deze opdracht aan collega-ijsbeer Thesickboy toevertrouwd, in de vaste wetenschap dat hij dit zeker ter harte zou nemen.

    :wink:
    Laatst gewijzigd door Willem2; 18 juni 2007 om 21:05

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:06.