Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1
    Geregistreerd
    5 november 2005
    Last Online
    22 mei 2023 @ 00:21
    Locatie
    Noord-Nederland
    Berichten
    63
    Discussies
    5
    Thanks
    9
    Thanked
    0 in 0 posts

    Lächeln Leeuwarden, Hofje 18, Tanja

    Gisteravond Tanja bezocht in haar werkkamertje (18) in het Hofje aan de Weaze in Leeuwarden, inmiddels alweer voor de zevende keer. En laat dat nou toevallig ook de verdieping in de hemel zijn waarin ze me telkens brengt. Deze (h)eerlijke Lithouwse meid heeft hetzelfde geile lijfje als haar Duits naamgenootje in Golden Time en het kapsel van de Roemeense Irina. Het hagelwitte lingeriesetje contrasteerde prachtig met haar gebruinde huid. Maar ik vind het heerlijk als ze haar warme naakte lichaam stevig tegen me aandrukt en ondertussen m'n gereedschap masseert. Ze ging op bed liggen en spreidde haar benen. Tanja houdt ervan als haar spiegelgladde gleufje stevig gelikt wordt. Het is even passen en meten op haar bedje maar dan is het ook volop genieten. Na een minuut of tien pijpte ze een condoom om m'n snikkel en mocht ik gaan liggen. Ze kroop over me heen en liet haar poesje voorzichtig op m'n tong zakken. Terwijl ik lekker aan haar lipjes sabbelde en af en toe haar tietjes masseerde begon Tanja me steeds heftiger te pijpen. Daarna ging ze liggen en langzaam schoof ik m'n paal in haar gleufje. Na al het orale voorspel duurde het niet lang voor ik het rubber volspoot. Ik bleef nog even in haar en ondertussen streelde ze m'n borst. Dan voel je je lekker.

    :smile: VJ
    Wees lief voor alle meisjes in dit vak.

  2. #2
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Standaard

    Laatste recensie is inmiddels meer dan een jaar geleden geplaatst...
    Is bekend of deze mevrouw hier nog werkt?
    Dank u wel voor uw berichten!
    Befke
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

  3. #3
    Geregistreerd
    5 november 2005
    Last Online
    22 mei 2023 @ 00:21
    Locatie
    Noord-Nederland
    Berichten
    63
    Discussies
    5
    Thanks
    9
    Thanked
    0 in 0 posts

    Lächeln Verhuisbericht ...

    Deze (h)eerlijke meid werkt inmiddels al weer bijna een jaar in de Geleenstraat in Den Haag, om precies te zijn op nr. 126a, K4. Voor mij wat te ver weg maar ik benijd die Hollanders wel.

    :smile: VJ
    Wees lief voor alle meisjes in dit vak.

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:46.

Babylon 468*60