Pagina 6 van 17 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 126 t/m 150 van 402
  1. #126
    Geregistreerd
    21 maart 2012
    Last Online
    5 juli 2022 @ 20:25
    Berichten
    24
    Discussies
    0
    Thanks
    63
    Thanked
    522 in 265 posts

    Standaard

    Nadat ik van de kamer kwam met Olga wilde ik nog met Gabi stoeien, maar ze was bezet. En wachten is niet zo mijn ding. Ben ik de volgende dag ( zaterdag ) weer richting nr5 getogen. Achteraf gezien ondanks het geld absoluut geen spijt. Gabi deed mij zweven. Ze had net als Olga een dag er voor een zwart lingerie setje aan. We moesten naar de kamer achter in de loods. De deur was nog maar net dicht of we waren al heftig aan het tongen. Dit enkele minuten gedaan. Kleren uit en Gabi waste mijn jonge heer. Tijdens het wassen zochten onze tongen elkaar weer op. Ze nam mij mee en duwde mij op het bed. Ik zat nu op het bed rand en Gabi ging gehurkt tussen mijn benen zitten. Ze begon mij wederom vol overgave te tongzoenen. En aangezien tongzoenen helemaal mijn ding zit je bij Gabi sowieso goed, want Tongzoenen is zij absoluut de beste bij nr5. En enkele minuten keek ze al plagend naar mijn jongeheer die al vlier over eind stond. Zal ik of zal ik niet. En ja hoor ze nam hem vol in de mond. Pijpte kort en zoekt weer oog contact en daagt je weer uit. Ze doet wat speeksel op haar hand en maakt draaide bewegingen om mijn eikel. Pfffffffffff wat een gevoel. Terwel ze mijn eikel onderhanden neemt tongt ze weer. Ze stopt en begint weer met pijpen. Ik kreunde het uit. Ik zat nog steeds op het bed rand en liet mij achter over vallen en trokken haar over mij heen, zodat we weer heerlijk lagen te tongen. Ze daalde weer af naar mijn jonge heer en deze weer met haar gulzige mondje onderhanden te nemen. Na enkele minuten waarschuwde ik haar, want ik explodeerde bijna. En heeft mij heerlijk met de hand afgetrokken. Veel tijd heb je bij Gabi niet, want ze blijft actief. Laatste ronde diverse standjes gedaan. En met een heerlijk gevoel huiswaarts gegaan.
    herhalings gevaar 200%

  2. Onderstaande 2 leden hebben mans61 bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 2 mei 2016),Nedlovefkk ( 2 mei 2016)

  3. #127
    Geregistreerd
    21 maart 2012
    Last Online
    5 juli 2022 @ 20:25
    Berichten
    24
    Discussies
    0
    Thanks
    63
    Thanked
    522 in 265 posts

    Standaard

    Olga is er aankomende week alleen op donderdag.

  4. #128
    Geregistreerd
    24 april 2016
    Last Online
    27 maart 2024 @ 22:54
    Berichten
    42
    Discussies
    2
    Thanks
    19
    Thanked
    25 in 14 posts

    Standaard

    Hmmmm interessant, heb een volle agenda volgende week,maar eens zien of ik nog een gaatje kan vinden voor donderdag as

  5. #129
    Geregistreerd
    21 maart 2012
    Last Online
    5 juli 2022 @ 20:25
    Berichten
    24
    Discussies
    0
    Thanks
    63
    Thanked
    522 in 265 posts

    Standaard

    Marc 70. Gabi is ook meer dan de moeite waard om een afspraak voor te maken. Zij is er in juni weer.
    Ik heb tot nu toe 22 verschillende dames bij nr5 bezocht.

    Met verschillende resultaten. Van Top , tot Goed, tot matig, tot slecht. Uiteraard blijft het ook een beetje smaak en gevoel kwestie.

  6. #130
    Geregistreerd
    21 maart 2012
    Last Online
    5 juli 2022 @ 20:25
    Berichten
    24
    Discussies
    0
    Thanks
    63
    Thanked
    522 in 265 posts

    Standaard

    Gabi heeft Olga van de troon af gestoten.

    Mijn favo lijstje zie er nu zo uit
    1 Gabi
    2.Olga
    3.Sarah.

  7. Onderstaande leden hebben mans61 bedankt voor deze bijdrage:

    Rampetamper (26 juli 2016)

  8. #131
    Geregistreerd
    30 maart 2016
    Last Online
    27 mei 2016 @ 18:29
    Berichten
    7
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    iemand was met Paulina uit het Pools?

  9. #132
    Geregistreerd
    21 maart 2012
    Last Online
    5 juli 2022 @ 20:25
    Berichten
    24
    Discussies
    0
    Thanks
    63
    Thanked
    522 in 265 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kuszyk1979 Bekijk bericht
    iemand was met Paulina uit het Pools?
    Je kunt haar ook zelf bezoeken en haar evt. 20 min boeken.

  10. #133
    Geregistreerd
    30 maart 2016
    Last Online
    27 mei 2016 @ 18:29
    Berichten
    7
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    zolang je met haar ? en hoe?

  11. #134
    Geregistreerd
    30 maart 2016
    Last Online
    27 mei 2016 @ 18:29
    Berichten
    7
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Het spijt me , maar mijn Nederlands is zwak , als je haar te popelen om de mening te lezen waren

  12. #135
    Geregistreerd
    24 april 2016
    Last Online
    27 maart 2024 @ 22:54
    Berichten
    42
    Discussies
    2
    Thanks
    19
    Thanked
    25 in 14 posts

    Standaard

    Volgende week maar weer richting Nordhorn, laatste keer dat Olga er was zat al volgeboekt, toen ik belde, deze keer is ze er de héle week ,oet dan toch lukken hoop ik

  13. #136
    Geregistreerd
    24 april 2016
    Last Online
    27 maart 2024 @ 22:54
    Berichten
    42
    Discussies
    2
    Thanks
    19
    Thanked
    25 in 14 posts

    Standaard

    Drie keer is scheepsrecht, na twee mislukte pogingen, is het deze week eindelijk gelukt een afspraak met Olga te maken.
    En het was beter, leuker en lekkerder als ik me van te voren had voorgesteld, en Olga is in het echt nog mooier dan op de foto,s die er van haar zijn
    Ze staat dan ook met stip op no1 van alle dames die ooit bezocht heb, wat een mooie,lieve,vrolijke spontane en niet onbelangrijk ondeugende vrouw
    Ze zoent zoals door meerdere mannen hier gezegd alsof ze stapel verliefd op je is, voor de rest doet ze "alles"om jou een heerlijke tijd met haar laten te beleven, met tussendoor een sociaal praatje een heerlijke massage en een mini lesje Nederlands "hoe gaat het" 2x een geweldig hoogte punt gehad, herhaling- gevaar meer dan 100%,
    als ze in Augustus weer terug is in Hausnummer5 hoop ik weer de tijd en budget om nog eens met haar af te spreken.

  14. Onderstaande 3 leden hebben marc 70 bedankt voor deze bijdrage:

    Nedlovefkk (23 juni 2016),pret (23 juni 2016),Rampetamper (14 december 2016)

  15. #137
    Geregistreerd
    21 maart 2012
    Last Online
    5 juli 2022 @ 20:25
    Berichten
    24
    Discussies
    0
    Thanks
    63
    Thanked
    522 in 265 posts

    Standaard

    Zowel Gaby als Olga de twee gelopen twee weken bezocht. Beide zijn mijn absolute favarieten bij nr5. Beide bieden ze een top service. Beide nu vele malen bezocht en nooit terleurgesteld huiswaars gegaan. Beide dames tongzoenen vol passie en tongzoenen is voormij een must en vaak door slag gevend of ik de dame weer bezocht. Gaby is tov Olga wat wilder. Olga geeft je het gevoel dat je de enigste man op dat moment.

    Charlotte trok mijn aandacht ook, maar toch voor zekerheid gegaan.

    Een andere dame die hoog op mijn lijstje staat is Lija.

    Ola en Gaby zijn er helaas pas weer in augustus hopelijk komt Sarah binnen kort. Het liefst zou ik Aneatta terug zien, maar dat zal waarschijnlijk niet meer gebeuren.

  16. Onderstaande leden hebben mans61 bedankt voor deze bijdrage:

    Nedlovefkk (24 juni 2016)

  17. #138
    Geregistreerd
    21 maart 2012
    Last Online
    5 juli 2022 @ 20:25
    Berichten
    24
    Discussies
    0
    Thanks
    63
    Thanked
    522 in 265 posts

    Standaard

    Aangezien ik dagelijks op de website kijk en met name uit kijk naar Lija, want deze dame staat hoog op mijn verlanglijstje. Verder heb ik de stille hoop dat Anetta ooit eens terug komt. En verder kijk ik uit naar Olga, Sarah of Gabi. Naar mening momenteel de beste drie dames, die momenteel werkzaam zijn bij nr5. Ondanks dat ze alle drie heel verschillend zijn qua karakter.
    Het was dan ook een verrassing, dat Gabi er nu alweer was, want volgens haar zou ze er pas in augustus weer zijn, dus heb ik haar wederom bezocht in korte tijd met Gabi naar de kamer gaan is een feestje. Ze is prettig gestoord, geniet er op het oog zelf van. Gabi hoort absoluut bij een van de dames die het beste kunnen tongzoenen. Ze doet dit vol overgave. Met Gabi zou ik nog graag een trio willen, maar dan er een geschikte dame op dat moment aanwezig zijn, waar zij ook een klik mee heeft. Anders word het niks. De overige dames die nu aanwezig waren kende ik alleen Paula en Madlen. Laatst genoemde pijpt weer super, maar tongzoenen is matig. Paula ooit eens mee naar de kamer geweest, maar vond het niet zo.
    kijk nu uit naar Lija of Sarah.

  18. Onderstaande 3 leden hebben mans61 bedankt voor deze bijdrage:

    Nedlovefkk ( 6 juli 2016),Rampetamper ( 2 november 2016),Wentelt Eefje ( 6 juli 2016)

  19. #139
    Geregistreerd
    24 april 2016
    Last Online
    27 maart 2024 @ 22:54
    Berichten
    42
    Discussies
    2
    Thanks
    19
    Thanked
    25 in 14 posts

    Standaard

    Iemand ervaring met Liliana of Ilona of beide samen voor Lesbenspiele spass

  20. #140
    Geregistreerd
    28 april 2015
    Last Online
    1 augustus 2023 @ 23:39
    Locatie
    Brabantse land
    Berichten
    1.489
    Discussies
    33
    Thanks
    5.778
    Thanked
    2.296 in 817 posts

    Standaard

    Heeft Olga altijd kort haar of laat ze het tzt ook groeien? Ben wel benieuwd naar deze dame en het huis natuurlijk.

  21. #141
    Geregistreerd
    24 april 2016
    Last Online
    27 maart 2024 @ 22:54
    Berichten
    42
    Discussies
    2
    Thanks
    19
    Thanked
    25 in 14 posts

    Standaard

    Vandaag als vakantie afsluit uitje maar eens naar Norhorn getogen
    Bij aankomst was het vrij rustig, maar Lisa die ik van te voren al had uitgekozen als eerste keus was nog 10 min bezig, en ging daarna nog even een hapje eten, toch besloten op haar te wachten, wat op zich de moeite waard was
    Lisa is een mooie blonde slanke langbenige jonge dame, gekozen voor een uurtje met zk en fo als extra,s er zijn dames die deze extra,s beter beheersen dan Lisa bij Hnr5, maar haar tong piercing maakt wat dat betreft veel goed
    ze hielp met het uitkleden en met haar handen en lange nagels zwoele blik en heerlijk lichaam kan ze je erg opgewonden doen worden, na de douche en mondwater rituelen was het tijd voor wat wederzijde orale activiteiten waarbij ik nog één piercing ontdekte btw waar zij ook duidelijk zelf van genoten heeft, nadat ze het rubbertje had aangebracht kwam ze boven op me zitten voor een ritje naar een eerste hoogtepunt, nadat die bereikt was, even een pauze ingelast door middel van een massage wat eindigde met een plagerig spel met haar lange nagels die overal over mijn lichaam voor welkome rillingen zorgde, waarna ze als toetje nog voor een tweede handmatig oraal hoogtepunt zorgde.
    Conclusie, heb betere ervaringen gehad in Nordhorn (Gabi,Olga die in onwillekeurige volgorde ook lastig zijn te overtreffen)maar desalniettemin een goede en leuke vakantie afsluiter gehad

  22. Onderstaande 2 leden hebben marc 70 bedankt voor deze bijdrage:

    Nedlovefkk (29 juli 2016),Wentelt Eefje (30 juli 2016)

  23. #142
    Geregistreerd
    21 maart 2012
    Last Online
    5 juli 2022 @ 20:25
    Berichten
    24
    Discussies
    0
    Thanks
    63
    Thanked
    522 in 265 posts

    Standaard

    He he eindelijk was Sarah er weer. Zij een van de drie dames waar ik steeds naar uit kijk. De andere twee zijn Olga en Gabi.
    Sarah ziet er in werkelijk veel beter uit dan op de foto's. Op de foto lijkt net of haar borsten misvormt zijn.

    Moest eventjes wachten, want was nog met een andere klant op de kamer. Ik hoorde het getik van de hakken en ja hoor dat was ze. Ze lachtje en herkende mij meteen. Wat is zij lang.

    Ik had mijn vijfde streepje, zodat ik 25 euro korting krijg.

    Deze dame pijpt en tongd met passie.

    Communicatie verloopt in het Engels omdat haar Duits zo zo.

    Hopelijk blijft ze nu niet weer zolang weer en hoop dat ze er een keer gelijktijdig is als Olga of Gabi er is, zodat ik een trio kan doen.

  24. Onderstaande 2 leden hebben mans61 bedankt voor deze bijdrage:

    Nedlovefkk (17 augustus 2016),Wentelt Eefje (18 augustus 2016)

  25. #143
    Geregistreerd
    25 oktober 2014
    Last Online
    5 februari 2024 @ 09:36
    Berichten
    36
    Discussies
    1
    Thanks
    158
    Thanked
    25 in 16 posts

    Standaard

    Gisteren bij hausnummer 5 geweest en met ivonne naar de kamer
    Echt een aanrader top meid

    Haar duits is iets minder maar de sex en het tongzoenen TOP

    Ivonne+2.jpg

  26. Onderstaande 2 leden hebben Rampetamper bedankt voor deze bijdrage:

    pret ( 2 september 2016),Wentelt Eefje ( 2 september 2016)

  27. #144
    Geregistreerd
    24 april 2016
    Last Online
    27 maart 2024 @ 22:54
    Berichten
    42
    Discussies
    2
    Thanks
    19
    Thanked
    25 in 14 posts

    Standaard

    Het zou vandaag vrijdag 9-9 weer lekker weer worden, en had al gezien dat de onvolprezen Olga deze week aanwezig was in Hausnummer5, dus maar gauw een snipperdag in de agenda gezet en gebeld voor een termin met mijn favoriete Dame in dit haus.
    Ondanks de gemaakte temin duurde het even voordat Olga me kwam ophalen, maar dat ging niet ten koste van de afgesproken duur van de date, en het was weer een fantastische GFE met deze bloedmooie blonde jonge dame.

  28. Onderstaande leden hebben marc 70 bedankt voor deze bijdrage:

    Rampetamper (20 september 2016)

  29. #145
    Geregistreerd
    21 maart 2012
    Last Online
    5 juli 2022 @ 20:25
    Berichten
    24
    Discussies
    0
    Thanks
    63
    Thanked
    522 in 265 posts

    Standaard

    Uiteraard was ik v.d week bij mijn favoriet Olga. Ik was 10 min voor afgesproken tijdstip aanwezig en er waren meerdere gegadigen die voor Olga kwamen, maar helaas voor hen, want ik had haar direct geboekt toen ik zag dat ze er de komende week zou zijn. Ook direct gekeken of Gabi, Charlotte of Sarah aanwezig zouden zijn. Ik wilde namelijk een trio Olga met een van de genoemde dames. Helaas geen van drieeen aanwezig.

    Ze was blij mij te zien. Of het gespeeld of dat werkelijk zo is. Dat is en blijft een vraag.

    Ze had een wit lingerie jurkje aan met daarbij uiteraard een bij passende slipje. Wat een lichaam heeft deze vrouw. Haar hele doen en laten maakt haar nog mooier. Het duurde enige tijd voordat we eindelijk op bed belanden, want nadat we de deur achter ons dicht trokken werd er eerst lang gezoent tongd. Dit beheerst ze perfect. Dit is ook al een van de redenen waarom ik haar telkens weer bezoek.

    Eindelijk op bed belang ging ik op mijn rug liggen en olga kroop op mij. Eerst weer lang tongzoenen, daarna daalde ze al kussend en likkend af er mijn jonge heer om deze in haar mondje te nemen. De pijp techniek van haar is ook anders dan van de andere dames. Absoluut geweldig, maar er zijn een x aantal dames, die beter pijpen. Oa. Dagmara, Maldlen, Gabi en Sarah.

    Nadat ze lang en uitvoering mijn jonge heer onder handen had genomen was het mijn beurt om haar eens lang en uitvoerig te beffen. Je merkt aan haar lichaam taal dat ze geniet. Schokjes. Gelukkig geen overdreven gedoe, want daar knap ik direct op af. Toen werdwas mijn jonge heer weer aan de beurt, maar nu duurde het niet lang, dat mijn eerste explosie kwam. Uiteraard waarschuwde ik haar tijdig, want klaar komen in haar mondje is niet zo mijn ding. Vervolgens voordat het ritueel weer gingen herhalen werd eerst mijn jonge heer weer gewassen.
    Helaas vliegt de tijd om met haar en verlengen was niet mogelijk omdat ze tot laat in de nacht volgeboekt was.

    En nu weer negen weken wacht, voordat ze er weer is.



  30. Onderstaande 2 leden hebben mans61 bedankt voor deze bijdrage:

    Nedlovefkk (11 september 2016),Rampetamper (20 september 2016)

  31. #146
    Geregistreerd
    21 maart 2012
    Last Online
    5 juli 2022 @ 20:25
    Berichten
    24
    Discussies
    0
    Thanks
    63
    Thanked
    522 in 265 posts

    Standaard

    wie heeft ervaring met Charlotte. Dame vluchtig gezien in het voorbij gaan. Mooie lange dame net als Sarah ook qua postuur. Alleen hoe is ze op de kamer, dat is de grote vraag. Vele dames bezocht met wisselde ervaringen. Top zijn voormij Olga, Sarah, Gabi. Ook top maar tongzoenen niet zo als ik het graag heb. lekker. Dagmara, Madlen maar pijpen is weer uit gekunst.

  32. Onderstaande 2 leden hebben mans61 bedankt voor deze bijdrage:

    Nedlovefkk (22 oktober 2016),Rampetamper (20 september 2016)

  33. #147
    Geregistreerd
    21 maart 2012
    Last Online
    5 juli 2022 @ 20:25
    Berichten
    24
    Discussies
    0
    Thanks
    63
    Thanked
    522 in 265 posts

    Standaard

    Zondag Charlotte bezocht. Optische een mooie verschijning in eerste instantie bij binnen komst op de kamer zakelijk. Eerst betalen dan pas aanraken. Dus dat viel mij al tegen. Na het wassen belanden we op het bed. Tweede tegen valler je mag niet door haar haren strijken. Dat beloofde niet veel goeds. Toch is Charlotte een spontane zachtaardig dame. Tongzoenen was wel weer goed. Intiem ook o.k, maar laat ik zo zeggen, dat ik misschien ook niet mijn dag had. De jonge heer kwam maar zeer moeilijk omhoog aan wie het lag, dat laat ik dan maar in het midden.
    Charlotte is voor mij een twijfel geval.

    Maar goed de lat ligt voor mij ook hoog als je normaal Olga, Sarah of Gabi hebt gehad.

  34. Onderstaande 3 leden hebben mans61 bedankt voor deze bijdrage:

    Nedlovefkk (22 oktober 2016),pret (26 september 2016),Wentelt Eefje (26 september 2016)

  35. #148
    Geregistreerd
    24 april 2016
    Last Online
    27 maart 2024 @ 22:54
    Berichten
    42
    Discussies
    2
    Thanks
    19
    Thanked
    25 in 14 posts

    Standaard

    Zie dat Gabi de komende week weer in Nordhorn te vinden is, maar weer eens die kant op dus

  36. #149
    Geregistreerd
    21 maart 2012
    Last Online
    5 juli 2022 @ 20:25
    Berichten
    24
    Discussies
    0
    Thanks
    63
    Thanked
    522 in 265 posts

    Standaard

    Vorige week Sarah bezocht. Blijft indrukwekkend haar lengte. We gingen naar de kamer in de loods, waar je trouwens voorop aan het verbouwen waren. Extra kamers worden er bij gebouwd. De zaken gaan dus goed. Eenmaal op de kamer. De kleren, wassen en het feest kon beginnen. Heb mij weer uitstekend een uur met haar vermaakt. Sarah is een lieve spontane dame. Gezeur of gezeik, bijna alles kan en mag.

  37. #150
    Geregistreerd
    21 maart 2012
    Last Online
    5 juli 2022 @ 20:25
    Berichten
    24
    Discussies
    0
    Thanks
    63
    Thanked
    522 in 265 posts

    Standaard

    Iemand toevallig al Carolina bezocht.

    http://claudia-fn.de/girls/karolina-2/

 

 
Pagina 6 van 17 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:15.

FKK Artemis 468*60   Diamond 468*60