Pagina 5 van 17 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 125 van 402
  1. #101
    Geregistreerd
    21 maart 2012
    Last Online
    5 juli 2022 @ 20:25
    Berichten
    24
    Discussies
    0
    Thanks
    63
    Thanked
    522 in 265 posts

    Standaard

    Olga afgelopen week weer eens bezocht. Vol verlangen keek ik naar haar uit, want is wel een zeer bijzondere dame. Zelden zo'n dame meegemaakt. Haar uiterlijk is al indrukwekkend. Wat een prachtig lijf en alles is puur natuur aan haar. Niks is nep. En verhoudingen body, borsten benen. wouw en ze heeft ook nog eens een lief zachtaardig karakter. Kijk nu alweer uit naar ons volgende samen zijn.


  2. Onderstaande leden hebben mans61 bedankt voor deze bijdrage:

    madiwodovr (20 oktober 2015)

  3. #102
    Geregistreerd
    2 augustus 2010
    Last Online
    15 januari 2024 @ 20:48
    Locatie
    home sweet home
    Berichten
    622
    Discussies
    16
    Thanks
    428
    Thanked
    559 in 188 posts

    Standaard

    Morgen weer eens naar Hausnummer 5 in Nordhorn, een adres dat me altijd goed bevalt. Ik heb een afspraak met de Poolse Isabella, mijn eerste keer met haar, maar ik heb al veel goede verhalen over haar gehoord. Aan de looks zal het niet liggen, maar dat geldt voor bijna alle dames hier...


    ---
    Don't cry because it's over, smile because it happened!

  4. Onderstaande leden hebben Jimbo1 bedankt voor deze bijdrage:

    Nedlovefkk (28 januari 2016)

  5. #103
    Geregistreerd
    28 april 2015
    Last Online
    1 augustus 2023 @ 23:39
    Locatie
    Brabantse land
    Berichten
    1.489
    Discussies
    33
    Thanks
    5.778
    Thanked
    2.296 in 817 posts

    Standaard

    Veel plezier. Toch maar keer richting het Oosten afdalen als ik al die foto's voorbij zie komen.

  6. Onderstaande leden hebben Nedlovefkk bedankt voor deze bijdrage:

    Jimbo1 (28 januari 2016)

  7. #104
    Geregistreerd
    7 maart 2010
    Last Online
    Gisteren @ 15:58
    Berichten
    210
    Discussies
    31
    Thanks
    598
    Thanked
    363 in 127 posts

    Standaard

    Ik woon er vlak bij, foto's zijn meestal geshopt en de dames iets ouder als aangeven, op sites van andere clubs hebben ze soms andere leeftijden!
    De prijzen liggen hoog, je bent voor een uur gauw 180 euro of meer kwijt voor het volle pakket!

  8. Onderstaande leden hebben db2 bedankt voor deze bijdrage:

    Nedlovefkk (28 januari 2016)

  9. #105
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Club met mooie (veelal Poolse!) dames, helaas altijd bijbetalen voor TZ en PZC, waardoor het niet goedkoop is, Zeker voor P1 de moeite waard!

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  10. Onderstaande 2 leden hebben MiniME bedankt voor deze bijdrage:

    Jimbo1 (28 januari 2016),Rampetamper (28 maart 2016)

  11. #106
    Geregistreerd
    2 augustus 2010
    Last Online
    15 januari 2024 @ 20:48
    Locatie
    home sweet home
    Berichten
    622
    Discussies
    16
    Thanks
    428
    Thanked
    559 in 188 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dutchbule Bekijk bericht
    Ik woon er vlak bij, foto's zijn meestal geshopt en de dames iets ouder als aangeven, op sites van andere clubs hebben ze soms andere leeftijden!
    De prijzen liggen hoog, je bent voor een uur gauw 180 euro of meer kwijt voor het volle pakket!
    Je bent inderdaad iets meer kwijt dan in een saunaclub maar qua serviceniveau ben ik nog nooit teleurgesteld in Nordhorn. Ook zien de dames er, ondanks de geshopte foto's, er zeer goed uit. Kwaliteit kost wat geld, ik heb het er graag voor over

    ---
    Don't cry because it's over, smile because it happened!

  12. Onderstaande 2 leden hebben Jimbo1 bedankt voor deze bijdrage:

    MiniME (29 januari 2016),Rampetamper (28 maart 2016)

  13. #107
    Geregistreerd
    21 maart 2012
    Last Online
    5 juli 2022 @ 20:25
    Berichten
    24
    Discussies
    0
    Thanks
    63
    Thanked
    522 in 265 posts

    Standaard

    Meeste dames zien er in werkelijkheid mooier uit als op de foto's . Een van de dames die er exact zo uit ziet als op de foto is Olga. Indrukwekkende dame. Over Olga welke site je ook leest leest alleen maar positieve berichten.

  14. Onderstaande leden hebben mans61 bedankt voor deze bijdrage:

    Rampetamper (28 maart 2016)

  15. #108
    Geregistreerd
    2 augustus 2010
    Last Online
    15 januari 2024 @ 20:48
    Locatie
    home sweet home
    Berichten
    622
    Discussies
    16
    Thanks
    428
    Thanked
    559 in 188 posts

    Standaard

    Olga is inderdaad de topper in Nordhorn. Maar sinds vrijdag staat Isabella met stip op nummer 2. Heerlijke, lieve dame met een werkelijk fantastisch lichaam een een uitstekende service. Qua tongzoenen verslaat ze Olga zelfs want dat doet ze met overgave en passie. Heb 1,5 uur met haar doorgebracht en zal haar zeker vaker bezoeken. In maart komt ze weer terug in Hausnummer 5, ik kijk er naar uit!

    ---
    Don't cry because it's over, smile because it happened!

  16. Onderstaande 2 leden hebben Jimbo1 bedankt voor deze bijdrage:

    MiniME ( 1 februari 2016),Nedlovefkk (31 januari 2016)

  17. #109
    Geregistreerd
    21 maart 2012
    Last Online
    5 juli 2022 @ 20:25
    Berichten
    24
    Discussies
    0
    Thanks
    63
    Thanked
    522 in 265 posts

    Standaard

    Olga is en blijft mijn nr1, maar sinds twee weken ze Sarah met stip op nr2 gekomen, hierdoor zakt Gabi een plaatsje. Toevallig alle drie blonde dames, maar dat is toevallig. Sarah zag ik op de website staan, maar toen was ik daar niet zo van onder de indruk. Toen ik haar in levende lijf zag. Toen smolt ik toch wel. Toen maar een gokje gewaagd, want ik ga door de regel voor het oud vertrouwde. Achteraf geen spijt van gehad. In eerste instantie is Sarah wat afwachtend, maar deze dame ga ik zeker vaker bezoeken.

    Sarah.
    blond, half lang haar
    lengte 1,85 zonder hakken
    borsten 80 d.
    slank

  18. Onderstaande leden hebben mans61 bedankt voor deze bijdrage:

    Nedlovefkk ( 1 februari 2016)

  19. #110
    Geregistreerd
    28 mei 2011
    Last Online
    14 januari 2022 @ 08:22
    Berichten
    192
    Discussies
    5
    Thanks
    73
    Thanked
    154 in 42 posts

    Standaard

    Olga is inderdaad een prachtige verschijning en biedt top service! Heb haar vorige week bezocht en was wederom zeer tevreden. Afgelopen vrijdag wilde ik haar weer bezoeken (tja...zo verslavend is ze...) maar was zij nog zeker 2 uur bezet ivm Termin Kunden. Ik heb daarom gekozen voor de duitse Adriana. Wat heeft zij mij positief verrast! Een super lief vrouwtje met een heerlijk lijfje en mega grote Natur Titten. Heerlijke sessie gehad met deze girl next door typje. Zeker voor herhaling vatbaar!

  20. Onderstaande leden hebben kinke113 bedankt voor deze bijdrage:

    mechelen (16 februari 2016)

  21. #111
    Geregistreerd
    21 maart 2012
    Last Online
    5 juli 2022 @ 20:25
    Berichten
    24
    Discussies
    0
    Thanks
    63
    Thanked
    522 in 265 posts

    Standaard

    Als je voor Olga , dan moet je een afspraak boeken. Anders word het heel lang wachten. Top vrouw. Zelden zo'n dame mee gemaakt.

  22. #112
    Geregistreerd
    21 maart 2012
    Last Online
    5 juli 2022 @ 20:25
    Berichten
    24
    Discussies
    0
    Thanks
    63
    Thanked
    522 in 265 posts

    Standaard

    Kort geleden Elisabeth bezocht. Optische een mooie dame, maar op de foto vond ik haar mooier. Ze deed haar best, maar laten we het erop houden, dat er geen klik was. pzc doet ze prima, maar tongzoenen vond ik minder. herhalings gevaar voor mij nul.

    Wie heeft ervaring met Lija, Carla, Carmen of Charlotte,

  23. #113
    Geregistreerd
    7 maart 2010
    Last Online
    Gisteren @ 15:58
    Berichten
    210
    Discussies
    31
    Thanks
    598
    Thanked
    363 in 127 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mans61 Bekijk bericht
    Kort geleden Elisabeth bezocht. Optische een mooie dame, maar op de foto vond ik haar mooier. Ze deed haar best, maar laten we het erop houden, dat er geen klik was. pzc doet ze prima, maar tongzoenen vond ik minder. herhalings gevaar voor mij nul.

    Wie heeft ervaring met Lija, Carla, Carmen of Charlotte,
    Met Carmen wel, verleent geen verkeerde service, is wat ouder als aangegeven op de website, maar nog steeds in top vorm.
    Google maar eens op kiekerei3a de dames van hausnummer5 rouleren regelmatig met dit prive huis!

  24. Onderstaande leden hebben db2 bedankt voor deze bijdrage:

    rmjhexe ( 2 maart 2016)

  25. #114
    Geregistreerd
    21 maart 2012
    Last Online
    5 juli 2022 @ 20:25
    Berichten
    24
    Discussies
    0
    Thanks
    63
    Thanked
    522 in 265 posts

    Standaard

    Mijn interesse gaat vooral uit naar lija

  26. #115
    Geregistreerd
    21 maart 2012
    Last Online
    5 juli 2022 @ 20:25
    Berichten
    24
    Discussies
    0
    Thanks
    63
    Thanked
    522 in 265 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mans61 Bekijk bericht
    Mijn interesse gaat vooral uit naar lija
    komen steeds meer nieuwe dames die ook werkzaam bij kiekerei3a . o.a. Olga, Carmen, Carla, Anita, Paulina, Nella, Any, Bella, Elektra, Evelijn, Kristina, Lika, Lisa, Madeleine, Paula,

  27. #116
    Geregistreerd
    30 maart 2016
    Last Online
    27 mei 2016 @ 18:29
    Berichten
    7
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    ???? Paulina 23 jahre ???

  28. #117
    Geregistreerd
    30 maart 2016
    Last Online
    27 mei 2016 @ 18:29
    Berichten
    7
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Haussnummer5 Paulina polem?

  29. #118
    Geregistreerd
    21 maart 2012
    Last Online
    5 juli 2022 @ 20:25
    Berichten
    24
    Discussies
    0
    Thanks
    63
    Thanked
    522 in 265 posts

    Standaard

    Ik kijk dagelijks op de website van nr5 welke dames er aanwezig zijn of de aankomende week komen.
    In het bijzondere kijk ik altijd uit twee dames. Olga en Anetta. Ik heb steeds de stille hoop, dat Anetta terug komt. Ze was ineens vertrokken. Helaas. Ik denk, dat veel wandelaars daar net zo over denken.
    Nadat Anetta vertrokken was en bleek, dat ze niet weer zou komen was ik zoekende bij nr5. Toen diverse dames uitgeprobeerd. O.A. Delara, Gabi, Madga, Dagmara, Milla, Jeanette, Carmen, Isabella, Olivia, Madlen, Sarah. Geen van de dames kon tippen aan de kwaliteiten van Anetta. Al moet ik gezegd worden, dat Sarah wel behoorlijk indruk op mij heeft achter gelaten en deze dame ga ik dan ook zeker vaker bezoeken.
    Ondanks dat Olga al jaren bij nr5 werkte en ik daar ook al jaren wandel was ik haar nog nooit eerder tegen gekomen. En heel toevallig, omdat ik iets eerder was dan de geplande tijd, want ik had Magda geboekt kwam ik Olga ineens toevallig tegen. Ze kwam net van de kamer af. Wouw wat een verschijning was direct qua uiterlijk onder de indruk van haar. Direct geïnformeerd bij de gastdame wie de dame was. Bleek dus Olga te zijn.
    Als ik met een nieuwe dame voor het eerst naar de kamer ga en ik heb over haar geen info, dan boek ik in eerste instantie voor 20 minuten en als extra tongen, want ik ben ook wel eens tegen zepers aangelopen, o.a. Paula, Jasmine, Nadja, Paulina omdat er geen chemie was of ze tongen niet passioneel of ze faken mij te veel. En voor mij zijn twee dingen belangrijk en bepalend of ik een dame weer bezoek. NL. Chemie en passioneel tongen.
    Nadat ik voor de tweede keer binnen een week naar nr5 was getogen voor Olga. En best lang moest wachten, omdat ik geen afspraak had en net zoals altijd nieuwe dame eerst 20 minuten, maar we waren nog een paar minuten op de kamer en ik was direct verkocht en heb direct verlenging aangevraagd. En sinds dien is Olga mijn vaste dame, daar bij nr5. Minimale tijd wat ik met haar op de kamer ben is sowieso 90 min af en toe 2 uurtjes.
    Als ik zie dat Olga komt, dan maak ik ook direct een afspraak zo vorige week al een afspraak gemaakt voor vandaag. Al moet ik er vrij voor nemen. Ik moet en zal Olga bezoeken, want Olga doet mijn hartje sneller kloppen. Zou zo verliefd op haar kunnen worden. Wat een verschijning wat een klasse apart.
    Ik wandel behoorlijk lang, maar Dames als Anetta en Olga kom je zelden tegen. Hartelijk, passioneel, geen overdreven gedoe en beide dames geven je het gevoel, dat jij de enigste man voor hun bent. Ik weet ook wel, dat dit niet zo is.
    Qua gevoel is het kloten, dat Olga pas om de negen weken weer aanwezig is, maar voor mijn portemonnee is het beter.

    Ik hoop nog dat mijn ultieme wens uitkomt. Trio Olga/ Anetta of Olga/Sarah.

  30. Onderstaande 3 leden hebben mans61 bedankt voor deze bijdrage:

    Nedlovefkk ( 8 april 2016),Wentelt Eefje ( 8 april 2016),Wijze grijze ( 8 april 2016)

  31. #119
    Geregistreerd
    30 maart 2016
    Last Online
    27 mei 2016 @ 18:29
    Berichten
    7
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    als iemand heeft ervaring met Paulinus van de Poolse ??? Naar verluidt is om in mei zou ik willen bezoeken

  32. #120
    Geregistreerd
    21 maart 2012
    Last Online
    5 juli 2022 @ 20:25
    Berichten
    24
    Discussies
    0
    Thanks
    63
    Thanked
    522 in 265 posts

    Standaard

    sorry geen ervaring mee

  33. #121
    Geregistreerd
    30 maart 2016
    Last Online
    27 mei 2016 @ 18:29
    Berichten
    7
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Kan iemand van collega's was in dit mooie meisje , gelieve feedback te geven en dank u

  34. #122
    Geregistreerd
    21 maart 2012
    Last Online
    5 juli 2022 @ 20:25
    Berichten
    24
    Discussies
    0
    Thanks
    63
    Thanked
    522 in 265 posts

    Standaard

    Aankomende week is sarah er eindelijk weer. Ook een topper. Spreekt helaas geen Duits, maar engels

  35. #123
    Geregistreerd
    21 maart 2012
    Last Online
    5 juli 2022 @ 20:25
    Berichten
    24
    Discussies
    0
    Thanks
    63
    Thanked
    522 in 265 posts

    Standaard

    v.d Week Sarah bezocht. Sarah hoort voor mij bij de betere dames bij nr5. Prachtige dame om te zien. Aangename dame om mee op de kamer te vertoeven. pijpt lekker met gevoel en tongzoent met passie.
    Twee dingen, die voor mij bepalend zijn of ik de dame weer bezoek.

    Ik kies meestal voor dames qua uiterlijk, die iets meer zijn dan slan. Zoals Gabi, Milla ( Rus ) Anetta. Alleen voor Olga maak ik een uitzondering qua uiterlijk, maar zij is ook wel een zeer bijzondere dame, die je zelden tegen komt.

    Zie nu op de site dat Olga en Gabi er volgende week zijn. Heel misschien een trio met deze beide dames als Olga hiermee in stemt, want een trio is alleen perfect als er ook een klik tussen de dames is.

  36. Onderstaande leden hebben mans61 bedankt voor deze bijdrage:

    Wentelt Eefje (25 april 2016)

  37. #124
    Geregistreerd
    24 april 2016
    Last Online
    27 maart 2024 @ 22:54
    Berichten
    42
    Discussies
    2
    Thanks
    19
    Thanked
    25 in 14 posts

    Daumen hoch

    Vandaag de stoute schoenen aangetrokken en voor het eerst richting Nordhorn gegaan.
    Bij aankomst was de parkeerplaats leeg, en werd vriendelijk ontvangen en voorzien van een drankje.
    De gastheer vertelde dat er 5 dames aanwezig waren, waarvan alleen Olga "unterweg" was, wat een kleine teleurstelling was want op basis van de foto,s op de website had ik haar boven aan mijn lijstje staan
    Vervolgens stelden de overige dames zich voor, waarbij ik voor Gabi koos, een mooie Poolse blonde dame, die zowel goed Duits als Engels spreekt.
    gekozen voor één uur met de hier zo te lezen "gebruikelijke" extra.s wat neer komt op 180 euries.
    de kamer waar Gabi me aan de hand mee naar toenam was een stukje door de loods aan de rechterkant van het pand, was de grootste kamer volgens Gabi "wie ein appartament" en idd een mooie grote nette kamer, met ruime douche.
    Over de kwaliteiten van Gabi heb ik verder niets op te merken
    Al met al een geslaagd bezoek aan Hausnummer5 t Nordhorn, waarbij het herhalingsgevaar 100% is of met Gabi al dan niet in combinatie met één van de andere dames die ook zeker de moeite waard leken, en wellicht de whirlpool, die je volgens Gabi wel moet reserveren, en ook 20 Euro extra voor betaald.

  38. #125
    Geregistreerd
    21 maart 2012
    Last Online
    5 juli 2022 @ 20:25
    Berichten
    24
    Discussies
    0
    Thanks
    63
    Thanked
    522 in 265 posts

    Standaard

    Afgelopen vrijdag weer eens naar het oude vertrouwende adres getogen. Om te voorkomen, dat ik moet wachten of haar mis loop, omdat Olga veel gevraagd had ik direct geboekt.
    Daar aankomen moest ik toch eventjes wachten. Ze had weer een volle agenda, dat zegt wat over de kwaliteiten van Olga.
    Gabi die ook aanwezig kwam net met een klant van de kamer. Ook een plaatje om te zien. Zij is wat uitdagender en gekker als Olga.
    Na 10 min gewacht te hebben kwam Olga. Ze zag er weer betoverd uit. Ze had een zwart lingerie setje aan. Ze begroette me met een kus. Ik volgde haar naar de kamer. Olga hoort bij een van de dames, die ook door haar lengte op valt. Zij heeft een mooi strak lijf. Eerst even wassen en dan kon het feest eindelijk beginnen. Na langdurig voorspel met veel tongzoenen. Daalde ze af naar mijn paal die al op volle oorlog sterkte was. Ze nam hem niet direct in haar mondje, maar likte eerst mijn paal met veel gevoel af om vervolgens hem diep in haar mondje te nemen. Om niet te snel mijn kruid te verschieten trok ik haar naar mij toe om weer heerlijk te tongen. We maakten een rol, zodat ik bovenop haar lag en haar prachtige lijf onder handen kon nemen. Ik daalde al likkend af naar haar heerlijk strak poes om deze eens lang onderhanden te nemen. Na weer van positie te hebben gewisseld en zij mij weer heerlijk pijpte. Kwam ik tot mijn eerst explosie. Na even bij komen begon het feestje opnieuw, want dat is het met Olga. Zij verveelt niet ondanks dat ik haar al vaak bezocht heb. Het duurde nu wat langer tot dat ik weer mijn tot een explosie kwam. Eventjes na babbelen.
    Ondanks dat het weer super top was wilde ik ook nog stoeien met Gabi, maar helaas bezet.

    Olga is altijd even attent en vriendelijk. Geen klok kijkster, geen fake gedrag. Niet vragen om extra geld. Mocht een dame dat doen bij mij, dan was het eenmalig bezoek. Nu moet ik eerlijk bekennen, dat ik zelden een dame bij nr5 heb bezocht, die om extra geld vraagt.

  39. Onderstaande leden hebben mans61 bedankt voor deze bijdrage:

    Wentelt Eefje ( 2 mei 2016)

 

 
Pagina 5 van 17 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:06.