Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6
  1. #1
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard Stuttgart, FKK Sakura, Hannah ex-Heidi

    Laat ik er maar van uit gaan dat Hedy uit 2007 nu mijn Heidi in 2009 was en dat haar vermageringskuur wonderen heeft gedaan. Haar lengte klopt, het land klopt.
    Toch... ik vond ze net geen 1.60, ze heeft nu zwart haar. Enfin ik vond ze er zo uit zien (als het niet dezelfde is, is het het werk van de mods om te splitsen :smile:

    Haarkleur/-lengte : zwart/samengebonden
    Lengte dame : 1.58
    Postuur/Cupmaat : slank/B (echt)
    Nationaliteit/Taal : Hongaars/Duits en Engels
    Leeftijd : 26
    Tatoeages/Piercings : ja
    Service: strelen, knuffelen, héél héél goed en afwisselend tz, vingeren, beffen, FT
    Voordelen: is niet gehaast, lief, uitdagend, vrolijk, speels

    Extra’s bij het bezoek: gaat mee in de HWP
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  2. #2
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Moderators! Deze hedy en Heidi zijn twee verschillende dames. Graag even splitsen dan.

    Deze Heidi werkt nog maar pas in deze branche. Hopelijk gaat haar super service er met de tijd niet op achteruit. De andere Hedy werkt er al even niet meer.

    (Met dank aan FG)
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  3. #3
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard wat spookte ik zoals uit met haar tussen vier muren

    Heidi, Nein, nicht aus Tirol . Ik zag haar in de bar. Ik was even uit het gezelschap van Foots en Dupke getreden. Gewoon om even alleen (eenzaam ) in de bar (lounge room zo je wil -in feite een donker hol gewoon-) te gaan zitten. Ik wou wel eens zien hoe de dames zouden reageren op een "nieuwtje dat zich zó alleen voelde" .

    Ik zal het geweten hebben: als vliegen op een kak, snelden ze op me af. Wat moet ik er toch verdomde goed uitzien .
    Hugh, zo leuk is dat nu ook weer niet, niet even gerust gelaten worden. Alsmaar aangeraakt worden, alsmaar je elfde vinger dan weer omhoog dan weer omlaag voelen gaan. Ik ga nogal voor zekerheid, zie je.
    Na een tijdje stapte ik dus maar eens op. Net voordat ik weer het smalle gangetje in wou gaan om naar het wellnessgedeelte te gaan, liet ik mijn ogen meer dan 3 seconden gericht op Heidi. De wetenschap beweert dat langer dan 3 seconden verraadt dat je haar lekker vindt. De wetenschap heeft altijd gelijk. Heidi wist wat haar te doen stond. Ze lachte eens lief en verleidelijk naar mij en seksenfun voelde zich aangetrokken tot de tegenpool als een magneet. Ik kon me écht niet houden. Hoe graag ik ook naar de HWP wou. Ja dat was mijn bedoeling. Echt waar! Dat deed ik ook, nadat ik wat had gegrapt met haar, nadat ze wat tegen me aan had gewreven, na wat zoentjes, knuffeltjes en enkele erotische danspasjes op de muziek die weerklonk in de bar (was toevallig wat opzweepende muziek trouwens).
    Het gebeurde allemaal in het oog van Judith. , die had ik nog maar net wandelen gestuurd na een langer gesprekje op een bankje met het excuus dat het voor mij nog te vroeg was en ik eerst wat wou gaan HWP-en. Die moet zich zeker afgevraagd hebben: "Wat gaat die seksenfun doen: neuken of ook haar nog even op haar honger laten zitten?"

    En toen... toen moest ik écht wel gaan (nee, niet naar de om te kotsen -het ontbijt was lekker, dat kotsen werd schijten [of is het scheiten, nee de lange ij druipt meer en komt dus dichter bij de realiteit] na het avondmaal -). Ik dus weg naar de HWP met haar in mijn gedachten. Ik kwam Dupke en Foots weer tegen onderweg. We gingen samen wat broebelen. Ik vertelde over Heidike.

    Geen enkele meid zag ik in de HWP kruipen die dag in Oase. De meiden zijn zonneschuw en waterbang. Mijn missie vandaag was ondermeer (zo vertelde ik Dupke al) om enkel met een meid naar kamer te gaan (of toch de eerste dame) die ook in het ó zóó verschrikkelijke chloorwater wou gaan met seksenfun. Ja, chloor is een bijtend product hè jongens, meiden weten dat .

    Wie kwam daar toch wel ineens aan zeker, toen ik over haar vertelde: Heidi. Kwam ze nu controleren of dien seksenfun wel de waarheid verteld had tegen haar. Zou dat ventje écht in zo'n bijtend spul gaan zitten en zijn vel laten verrimpelen? Ja dus .
    Mede met flinke hulp en aanmoediging van Foots ging Heidi waarempel en zonder vrees (en zonder drempelvrees want ik tilde dit lichtgewicht in het water) het bad in.
    Je merkte wel dat het haar eerste keer was :smile:. Een beeteke onwennig en nat . Gelukkig niet op de koop toe nog eens koud ook. ! We grapten wat, knuffelden wat, gniffelde wat.... Dan... ineens... seksenfun wou lekker gaan tongzoenen in de HWP. STOP!! Niet in het openbaar tongzoenen, enkel op kamer, maakte ze me duidelijk. Hoewel ik al lang gezien had dat Heidi enkel en alleen de waarheid sprak (ze is dan ook geen Roemeense ), deed ze het ineens toch. Is het dan toch waar dat ik zo aantrekkelijk ben , het zal toch niet voor het geld zijn zeker. Nog zo'n lief meisje. Al gauw begon er bij mij vanbinnen vanalles te kriebelen .


    Een tiental minuutjes later besloten we om naar een kamer te gaan. De meeste kamers in Oase zijn niet meer dan vierkante kotjes met spiegels langs alle wanden (dat gelukkig wel) maar enkele kamers springen uit het oog: zo bijvoorbeeld de suite die zij (op mijn vraag) voor me uitkoos.

    Het was meteen zo goed dat ik een uurtje met haar op kamer vertoefde. Ze willigde niet enkel al mijn stoutste dromen in maar voldeed volkomen aan mijn verwachtingen. Dat betekent dus dat ze spontaan, funny en lief was, goed en veel tongzoende, het een knuffeldiertje was dat ook nog eens beestig wild uit de hoek kon komen en verrassend goed pijpte. Ook het neukgedeelte was meer dan o.k..

    Misschien zou er zélfs vandaag nog een herhaling volgen. Nee, toch niet: Emanuelle verhinderde dit.
    Op het moment dat Emanuelle voor mij een sleutel ging halen voor een kamer kwam ze om een tweede ronde polsen. Ineens riep Emanuelle me. "Ha, je hebt het druk", zei ze al lachend. Tja .
    Ze was nog al eens langs gekomen, eerder op de avond, maar dat was effe het verkeerde moment. Dat was net na een slechte kamer met Veronica.

    Heidi is nog nieuw in de branche. Laten we hopen dat ze niet de conclusie gaat trekken dat met veel minder service de centjes ook voldoende binnen rollen. Let's hope!
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  4. #4
    Geregistreerd
    11 november 2006
    Last Online
    Gisteren @ 19:08
    Berichten
    429
    Discussies
    23
    Thanks
    685
    Thanked
    889 in 173 posts

    Standaard Heidi

    Vandaag gekamerd met deze Heidi. POsitieve ervaring: mooi slank meisje dat er de tijd voor neemt. Zoent heerlijk en pijpt echt heel goed: een beetje zacht, maar daar houd ik wel van. Neuken eigenlijk vrij standaard. Spreekt goed duits.
    Herhalingsgevaar: 70%

  5. #5
    Geregistreerd
    19 juli 2008
    Last Online
    10 april 2024 @ 22:47
    Berichten
    941
    Discussies
    42
    Thanks
    370
    Thanked
    173 in 67 posts

    Standaard

    Gisteren had deze dame het op mij gemunt en ze gaf niet zo snel op. Ze had voor mij een wat verwarde indruk en ze zei ook nog dat ze net weer terug is in Oase (maar eigenlijk oorspronkelijk niet meer mocht terugkeren). Ze oogt wel heel vriendelijk en heeft een mooie lach en dito ogen maar ze is mijn type niet.
    Het doel heiligt de middelen

  6. #6
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Heidi werkt nu onder de naam Hana(h) in Sakura te Stuttgart .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:50.

Living Room 468*60