Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: Gabriela

  1. #1
    Geregistreerd
    25 november 2005
    Last Online
    23 juni 2015 @ 21:07
    Locatie
    Brussel
    Berichten
    413
    Discussies
    40
    Thanks
    0
    Thanked
    8 in 8 posts

    Beitrag Gabriela

    Naam : Gabriela

    Nationaliteit / taal : Spaanse (?) / Spaans, Duits, iets Engels (wat Roemeens ?)

    Leeftijd : 24

    Haarkleur/lengte : zwart lang haar

    Lengte : 1.65m

    Postuur /Cupmaat : Normaal / B-cup

    Tatoeage / Piercing : heb niet goed opgelet, sorry

    Service : PZC, NMC, beffen, zoenen, FT, massage

    Extra : doet het met enthousiasme overal: pool, sauna, spielwiese ...

    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Gabriela werkt nu een paar weken in Elsdorf en begint daar een aardige reputatie te krijgen. Ik las op een ander forum dat ze graag actief was buiten de gebaande wegen, bijvoorbeeld in de wirlpool en was dus benieuwd. Nou, die reputatie heeft ze niet voor niets

    Ik kwam Gabriela tegen aan het eind van de middag toen ik op de benedenverdieping langsliep. Zij en maatje Carina zaten in bad met een Duitse client, die ik behoorlijk benijdde. Twee zulke dames tegelijk; het is bijna niet eerlijk. Maar zie: het lot was me goed gezind: de Duitser had aan een dame genoeg (hij kreeg Carina toebedeeld) en Gabriela vroeg ondergetekende er ook gezellig in te komen. Hoe kan een man dat weigeren ?

    In de pool: lekker gekletst onder het genot van wat meer fysieke zaken. Daarna deel 1 van de bonus: een 'opwarmfase' in de Biosauna, die bedoeld bleek om Gabriela zelf op te warmen. Ze smaakt heerlijk van beneden en reageert lekker op orale liefkozingen. Daarna kwam bonus 2: een vervolg op de 'Speilwiese' naast het bad. Terwijl ze steeds luidkeels aanwijzingen gaf aan Carina (in opleiding) maakte ze er een sessie van die er mocht zijn - publiek of niet, het was memorabel.

    Herhalingsgevaar: 200% - zekers weten.


    W-L

  2. #2
    Geregistreerd
    24 maart 2009
    Last Online
    8 maart 2024 @ 09:25
    Berichten
    131
    Discussies
    13
    Thanks
    26
    Thanked
    77 in 25 posts

    Standaard Genoten

    De eerste en enige sessie voor mij deze dag was met Gabriëlla.
    Het was een positieve ervaring.
    Ze pijpt goed, kan genieten van het beffen en heeft goede pre en after sales.
    Zoenen kon wat overtuigender.

    We zijn boven op de bank begonnen, daarna naar de whirlpool en we hebben het afgemaakt in de bio sauna.

    Herhalingsgevaar is aanwezig echter het was mijn eerste keer in Babylon, dus als ik de volgende keer kom ga ik ook andere dames uitproberen.

    Gr. Jimmy Doe
    Get what you like, or you'll be forced to like what you get

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:44.

Babylon 468*60