Uitslagen kwart-finales
Benfica Barcelona 0-0 0-2
Arsenal Juventus 2-0 0-0
Internazionale Villarreal 2-1 0-1
Lyon Milan 0-0 1-3
Gaan door:
Milan, Barca, Villarreal, Arsenal
Uitslagen kwart-finales
Benfica Barcelona 0-0 0-2
Arsenal Juventus 2-0 0-0
Internazionale Villarreal 2-1 0-1
Lyon Milan 0-0 1-3
Gaan door:
Milan, Barca, Villarreal, Arsenal
Crazy world, Crazy life
AC Milan gaat hem dit jaar wel pakken
Ik ben bang dat ACMilan het gaat worden ondanks dat ze nu een nadeel hebben door eerst thuis te spelen. Barcelona heeft het mooiste voetbal gespeeld. VillaReal heeft laten zien dat je met een team heel ver kan komen. En Dennis Bergkamp zal als afscheid de winnende treffer scoren in de finale in Parijs. ( Is namelijk nog wel te bereizen voor hem )
Willem2
Ieder voordeel heb zijn nadeel............
Ich tippe auf Borussia Mönchengladbach!
Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)
In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League
Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)
Schalke gaat weer naar Eindhoven :DOorspronkelijk geplaatst door Willi69
Willem2 die de nacompetitie wint
Als voetballiefhebber kan ik maar één ding verhopen: BARCA wint de ChampionsLeague.
Dit is voetbal van de bovenste plank, een plezier om naar te kijken, dit is 100 percent genieten.
En wat een charisma heeft die coach toch, indrukwekkend gewoon.
Als neutrale toeschouwer gaat mijn voorkeur dus uit naar het attractieve voetbal dat Rijkaard en zijn jongens (Ronaldinho, Eto'o, Gio, Messi, Deco, Van Bommel, ...) brengen.
En dit alles zonder reclame op de shirts, lijkt wel ijsberen- ....
Het eerste gewin is kattegespin ...........maar de stap is gezet door Barcelona om de finale te gaan halen.
W2 :wink:
Knabbel of Babbel :D zal na afloop een verslag doen van de wedstrijd op Highburry : Arsenal - Villareal
Willem2
Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
Ik heb 1 van de twee voorbij zien komen..................tijdens de game!!
And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.
Wie wint de felbegeerde cup ?
Barca of Arsenal ... ?
Crazy world, Crazy life
Wat een vraag, Zero.Oorspronkelijk geplaatst door Zero
Wie o wie? Hopelijk Barca he.
Trouwens, in de marge van de CL, Brazilië heeft zijn team bekendgemaakt dat tegen Kroatië zal aantreden. Lees en geniet:
Dida
Cafu - Juan - Lucio - Roberto Carlos
Emerson - Zé Roberto
Kaka - Ronaldo - Adriano - Ronaldinho (wat een aanval)
En om af te sluiten een vraagje: in welke ronde zou Nederland Brazilië normaal gezien ontmoeten? Hopelijk in de finale, want om voorbij dit team te geraken gaan de voetbalgoden jullie toch een handje moeten toesteken hoor. :D
Ondanks dat ik het Bergkamp erg gun gaat Barcelona winnen.
Willem2
Waarom mag Anderlecht eigenlijk niet meer meedoen??? Ik vind dat niet eerlijk...
Het was dus Barca met 2-1
Crazy world, Crazy life
Haat jij mooi voetbal, sambadansen en genieten misschien?Oorspronkelijk geplaatst door Zero
Toch eens SM proberen dan, Zero :D:D:D , met de nadruk op de M :teuflisch
Het was weer genieten van minuut 1 tot minuut 90, plus die commentaar van Johan, het leek wel of hij bezopen was, of was ik te stoned misschien
Ja, mit freundlicher Unterstützung von Jens Lehmann.Oorspronkelijk geplaatst door Zero
Aber besser so ein Fehler passiert im Champions League Finale als im WM-Finale... :D
Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)
In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League
Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)