Pagina 9 van 11 EersteEerste ... 567891011 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 201 t/m 225 van 252
  1. #201
    Geregistreerd
    11 maart 2020
    Last Online
    Gisteren @ 09:30
    Berichten
    11
    Discussies
    0
    Thanks
    359
    Thanked
    23 in 4 posts

    Standaard

    Op hun website kun je een reservering maken, maar welke dames op welke tijden beschikbaar zijn is nergens te vinden!

  2. #202
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    14 april 2024 @ 00:18
    Berichten
    41.718
    Discussies
    4592
    Thanks
    46
    Thanked
    14.441 in 8.519 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nick n. Bekijk bericht
    Op hun website kun je een reservering maken, maar welke dames op welke tijden beschikbaar zijn is nergens te vinden!
    Slim gedaan
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  3. #203
    Geregistreerd
    17 mei 2014
    Last Online
    5 oktober 2023 @ 15:30
    Berichten
    107
    Discussies
    4
    Thanks
    60
    Thanked
    162 in 50 posts

    Standaard

    Eind January en begin Februari in Berlijn voor werk en deze club staat op de planning. Nog beren die redelijk recent hier geweest zijn en kunnen aangeven of het de moeite waard is?

  4. #204
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:12
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.519
    Discussies
    270
    Thanks
    25.946
    Thanked
    15.786 in 6.405 posts

    Standaard

    Ben ook wel benieuwd, omdat deze club op m'n bucketlist staat.

  5. #205
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 04:24
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.130
    Discussies
    232
    Thanks
    21.428
    Thanked
    6.256 in 2.983 posts

    Standaard

    Als je er nog nooit geweest bent is een bezoek sowieso de moeite waard. Dan kun je daarna je eigen oordeel vormen. Helaas al sinds het begin van de pandemie niet meer in Berlijn geweest, maar hoop dit late voorjaar in Berlijn te zijn en Artemis weer te bezoeken dan. Verslag volgt.
    "Sex is the most fun you can have without laughing."
    - Woody Allen

  6. Onderstaande 3 leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    Megaboob (16 januari 2022),mentholbear (16 januari 2022),Rickertje (16 januari 2022)

  7. #206
    Geregistreerd
    11 maart 2008
    Last Online
    Gisteren @ 23:00
    Locatie
    Nomad
    Berichten
    1.950
    Discussies
    62
    Thanks
    8.230
    Thanked
    2.687 in 950 posts

    Standaard

    Op de Duitse fora staan redelijk recente berichten. Entre is €90 en daar zit geen alcoholische dranken bij. Een biertje kost geloof ik €10.

    Start tarief voor de dames is €70 per half uur. Als je de service verwacht van NRW ga maar uit van €100 per half uur.
    The Gods pause for a moment to contemplate your fate.

  8. Onderstaande 4 leden hebben Ascari bedankt voor deze bijdrage:

    Haradamannetje (21 januari 2022),mentholbear (16 januari 2022),pret (16 januari 2022),Rickertje (16 januari 2022)

  9. #207
    Geregistreerd
    22 november 2016
    Last Online
    Gisteren @ 18:11
    Berichten
    609
    Discussies
    7
    Thanks
    928
    Thanked
    461 in 220 posts

    Standaard

    Zo'n 5 jaar geleden was het hier echt top, zomer 2019 viel het erg tegen, hoe het nu is weet ik niet maar prijs/kwaliteit is absoluut niet in orde toen ik er was.
    Deze zomer misschien weer eens bezoeken, maar de kans dat ik het oversla als ik in Berlijn bent is wel groot.

  10. #208
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:12
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.519
    Discussies
    270
    Thanks
    25.946
    Thanked
    15.786 in 6.405 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Haradamannetje Bekijk bericht
    Deze zomer misschien weer eens bezoeken, maar de kans dat ik het oversla als ik in Berlijn bent is wel groot.
    Zijn er alternatieven rondom Berlijn die de moeite waard zijn?

  11. #209
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    14 april 2024 @ 23:36
    Berichten
    4.702
    Discussies
    353
    Thanks
    5.154
    Thanked
    10.150 in 2.566 posts

    Standaard

    Nope
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  12. Onderstaande 2 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    WANDELAAR5 (22 januari 2022),Wentelt Eefje (22 januari 2022)

  13. #210
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:12
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.519
    Discussies
    270
    Thanks
    25.946
    Thanked
    15.786 in 6.405 posts

    Standaard

    Jeetje, is het rondom Berlijn zo erg gesteld? Heb effe op Google Maps gezocht naar SC in de buurt en inderdaad bar weinig.

  14. #211
    Geregistreerd
    5 mei 2019
    Last Online
    Gisteren @ 20:41
    Berichten
    1.655
    Discussies
    22
    Thanks
    3.234
    Thanked
    3.690 in 1.173 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mentholbear Bekijk bericht
    Jeetje, is het rondom Berlijn zo erg gesteld? Heb effe op Google Maps gezocht naar SC in de buurt en inderdaad bar weinig.
    Inderdaad. In de voormalige DDR zijn er niet zoveel saunaclubs. Ik denk een paar in Leipzig, Dresden en Erfurt. En dat is het dan zowat.

  15. Onderstaande 3 leden hebben Shakir bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (21 januari 2022),mentholbear (22 januari 2022),WANDELAAR5 (22 januari 2022)

  16. #212
    Geregistreerd
    23 februari 2014
    Last Online
    Gisteren @ 16:32
    Berichten
    397
    Discussies
    9
    Thanks
    1.030
    Thanked
    1.626 in 322 posts

    Standaard

    Dit topic van Artemis is niet echt druk bezocht, de club ligt dan ook ruim buiten de gebruikelijke actieradius van de gemiddelde IJsbeer op dit forum... Maar, gekoppeld aan een Stedentripje Berlijn rond de Paasdagen, dan komt een bezoekje aan Artemis toch wel binnen bereik. Zeker als je weet dat op Goede Vrijdag veel zaken in Berlijn gesloten zijn, dan is een bezoekje aan deze club op een regenachtige avond een leuke tijdsbesteding, en dan is een kort verslagje na afloop een mooie afronding.
    Toegang is 90 euro, en je komt dan in een luxe saunaclub. Het bargedeelte, de ontmoetingsplek, heeft een beetje de uitstraling van SS/YY. Alcoholvrije dranken zijn inbegrepen, ik heb mij verder niet in de prijzen van alcoholische versnaperingen verdiept. "Restaurant" is een groot woord voor een kantineachtig buffet, maar ik heb er twee keer wat te eten opgeschept, waaronder vis en een lekkere Griekse salade. De buiten wellness was nog dicht, maar in de kelder is een 60 en 90 graden sauna, helaas geen Turks stoombad, wel weer een kleine indoor pool. Er waren twee masseurs, waarvan één mij goed onderhanden heeft genomen in de hamam. Op de valreep, aan het begin van de avond, want verderop in de avond doen ze uitsluitend massages. Met de "Termin" liep iets mis, dus die massage heb ik uiteindelijk maar laten zitten.
    In het bargedeelte vertoeven de ruim vertegenwoordigde dames in Eva's kostuum, in alle soorten, maten en tinten. Ik heb niet geteld, maar reken maar in meerdere tientallen. FKK laat weinig aan de verbeelding over, en er is dan ook goed te zien dat de meeste borsten (en overigens ook lippen) gevormd zijn met behulp van siliconen. Leuk om naar te kijken, maar bespaart me een hoop keuzestress... heeft op mij namelijk verder geen aantrekkingskracht, integendeel. Maar er zijn beslist ook aantrekkelijke naturel dames aanwezig. Het aantal mensen alles bij elkaar werd door meerdere dames gekarakteriseerd als "rustig", waarschijnlijk gezien de "feestdag" (ik laat het aan andere grapjassen op dit forum over om associaties met kruizen en opstanding te maken). De club ligt vlak bij het Messe Gelände, en ik kan mij voorstellen dat het tijdens een beurs een drukte van belang kan zijn in deze club. Er zijn in ieder geval twee verdiepingen met kamers en her en der verspreid door het pand nog hokjes / kamertjes die zich er voor lenen om van bil te gaan. Er zijn twee kino's, maar daar was geen openbare activiteit te bespeuren, hoewel er wel actief gejaagd wordt door de dames. Zo werd ik in een kino benaderd door twee dames die informeerden welke talen ik allemaal sprak en die mij subtiel lieten weten dat zij in ieder geval ook "Französisch" spraken...
    Uiteindelijk heb ik, na een prettig gesprekje, een kamertje gemaakt met Linda, een curvy/voluptueuze Italiaans/Roemeense dame. Ik was voorbereid, had de tarieven vooraf ingecalculeerd, want het begint bij 70 euro instap tarief voor een half uur, met stevige upselling. Ik heb mij beperkt tot 20 euro extra voor groen blaaswerk met afronding op haar borsten (dat laatste dan weer wel zonder meerkosten, terwijl 30 cm hoger mikken 50 euro extra zou hebben gekost...).
    Wat Corona betreft kan ik melden dat er in Berlijn op diverse plekken, zoals in winkels, nog wel mondkapjes nodig zijn. Bij een concert in de Berlijnse Philarmonie moest ik zelfs mijn lichtblauwe standaard NL-kapje omwisselen voor een FFP2 exemplaar. Binnen Artemis waren er echter geen maatregelen.
    Al met al een prima wellness-avondje met hapjes, drankjes en erotiek. Als ik weer eens in Berlijn ben, zou het zo maar kunnen dat ik nog eens binnenwip, maar het zal zeker niet de reden zijn om weer naar Berlijn terug te keren.
    Laatst gewijzigd door Lesyeux; 16 april 2022 om 00:58

  17. Onderstaande 28 leden hebben Lesyeux bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (16 april 2022),bram4826 (17 april 2022),broodpoot (16 april 2022),comcom (16 april 2022),Eddy_V (16 april 2022),forgetskinnyletsgetfatty (16 april 2022),Haradamannetje (16 april 2022),hasta la pasta (18 april 2022),Johan35 (16 april 2022),JonnyFontane (16 april 2022),Liefje (16 april 2022),mechelen (16 april 2022),Megaboob (16 april 2022),Meme Moo (18 april 2022),mentholbear (18 april 2022),Patjax ( 3 oktober 2022),Ricardo Banana (16 april 2022),Rickertje (24 april 2022),rmjhexe (16 april 2022),schoolmeester (16 april 2022),Shakir (16 april 2022),snaal88 (16 april 2022),trickyD (17 april 2022),uurtje (16 april 2022),WANDELAAR5 (16 april 2022),Wanderer13 (19 april 2022),Wentelt Eefje (18 april 2022),Wijze grijze (16 april 2022)

  18. #213
    Geregistreerd
    5 maart 2012
    Last Online
    7 juni 2022 @ 13:35
    Berichten
    31
    Discussies
    0
    Thanks
    13
    Thanked
    8 in 6 posts

    Standaard

    Hello ijsberen,
    Begin juni heb ik een tripje naar Berlijn gepland.
    Wat zijn de actuele prijzen in Artemis m.b.t. de diensten van de dames?
    En zijn er nog corona-maatregelen in Berlijn?
    Groeten en bedankt!

  19. #214
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    12 april 2024 @ 22:46
    Berichten
    410
    Discussies
    17
    Thanks
    52
    Thanked
    131 in 43 posts

    Cool

    Hallo,
    Eintritt ist nun 90 € (Rentner sonntags und montags 50 €).
    Service halbe Stunde 70 € für FM und GV. "Spezieller Service" kostet natürlich mehr. Näheres gerne per PN.

    Es gibt keine Coronaregeln mehr.

  20. Onderstaande 3 leden hebben flens bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (10 september 2022),mentholbear (12 mei 2022),Newborn300 ( 3 juni 2022)

  21. #215
    Geregistreerd
    24 november 2014
    Last Online
    Gisteren @ 11:04
    Berichten
    1.135
    Discussies
    84
    Thanks
    752
    Thanked
    1.592 in 648 posts

    Standaard

    Ik zit er aan te denken om vanaf 24 september t/m 6 oktober een clubtour te maken. Artemis is een club waar ik nog niet eerder ben geweest. Zijn er meer ijsberen die dan een bezoek daar gepland hebben ? Misschien iets afspreken ?

  22. #216
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 00:12
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.519
    Discussies
    270
    Thanks
    25.946
    Thanked
    15.786 in 6.405 posts

    Standaard

    Misschien je oproepje (ook) bij de meeting point plaatsen?

  23. Onderstaande leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    Tjeppah (11 september 2022)

  24. #217
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    8 april 2024 @ 05:08
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Artemis. Een club waar ik al heel veel over gehoord en gelezen had, goede en minder goede dingen, en die al heel lang op mijn to do lijst stond. Berlijn ligt echter niet bij de deur, dus ondanks ondertussen bijna anderhalf decennium clubben, was het er nog altijd niet van gekomen de club eens te bezoeken.

    En toen… moest ik plots 2 dagen voor mijn werk naar Berlijn gaan. Mmm. Zou het lukken om daar een derde dag en nacht aan te breien? Ja hoor. Dat ging. Zo gezegd, zo gedaan, en plots stond er dus een bezoek aan Artemis op de planning.

    Eerst dus nog 2 dagen hard gewerkt, maar op donderdag 29/09 was de beloning daar en was het eindelijk zover: Artemis, here I come! Ik heb eerst lekker uitgeslapen tot 10u30, ben nog een wandeling gaan maken onder een mooi nazomer zonnetje en trok uiteindelijk iets na de twaalven mijn stoute schoenen aan en begaf me voor de eerste keer naar de club.

    Artemis ligt naast een behoorlijk drukke baan en het gebouw oogt behoorlijk indrukwekkend van op straat. Voor het gebouw is er een redelijk grote parking, die ‘s avonds bijna helemaal vol stond.

    Aan de receptie werd ik niet al te vriendelijk ontvangen door een norse meid. Ik gaf haar 90€, maar in ruil kreeg ik maar heel weinig uitleg. Gelukkig wel een badmantel, zodat ik me kon gaan omtoveren tot ijsbeer. En de rest. Dat zou ik allemaal zelf wel ontdekken.

    Hoe ziet de club er uit?

    Achter de receptie neem je een trapje naar boven. Aan de linkerkant bevinden zich kluisjes waar je je waardevolle spullen in kan steken en rechtdoor naar rechts zijn er douches, toiletten en de lockers.

    Onmiddellijk achter de receptie naar rechts heb je een centrale draaitrap. Op het gelijkvloers ligt de bar direct voorbij die trap. Over de bar valt niet veel te vertellen. Er is een toog en er staan overal zetels. De bar is voldoende groot en op zich wel gezellig, maar was veel te duister naar mijn zin. Je mag er roken. Vind ik een minpunt. Er is een kino die veel gefrequenteerd werd, en een klein podium waar ‘s avonds paaldansacts plaatsvonden.

    Aan het einde van de bar kom je uit op het restaurant, dat op zijn beurt dan weer doorgang biedt naar de mooie buitenruimte.

    Buiten vind je onder andere een witte tent waar je ook kan eten, een zwarte tent waar bij mooi weer gebarbecued wordt, peeskamers met een sprookjes van duizend en 1 nacht look, een verwarmd zwembad, jacuzzi en een gebouwtje met sauna, dampbad, toiletten en douches. De sauna was perfect van temperatuur. De stralen van de buitenjacuzzi stonden jammer genoeg veel te hard. Het zwembad was goed van temperatuur.

    Via de eerder vernoemde centrale trap kan je naar boven, waar je peeskamers hebt (heel mooie kamers btw) of naar beneden rechts, waar je achtereenvolgens een hammam, een 60 graden sauna, een koud bad, en een 90 graden sauna aantreft. Verder 2 masseurs, een zwembad met daarnaast ligzetels en een tweede bar, waar ik zelden mannen heb gezien. Logisch, want daar hangt totaal geen barsfeertje. Links beneden zijn er ook nog een fitness ruimte, een solarium en een kino.

    Qua faciliteiten is Artemis dus zonder twijfel een absolute topclub!

    Wat gezegd van het eten?

    Het ontbijt was uitgebreid, maar zeker niet spectaculair. Beetje vergelijkbaar met wat je in bijvoorbeeld Sixsens of Finca Erotica aangeboden krijgt. Ik heb me een broodje met spek en ei, en een broodje met kaas en salami gemaakt, en dat aangevuld met groentjes: tomaat, paprika, komkommers, pepers…
    Het avondeten viel me een beetje tegen. Er stond weer een uitgebreid groentebuffet en daarnaast waren er enkele voederbakken gevuld met goulash, noedels en een bereiding met varkensvlees. Ik heb alle drie de maaltijden geprobeerd, maar vond er niet veel aan. Te weinig gekruid en te simpel. Je zal het in de gemiddelde Vlaamse brasserie, en zelfs in mijn keuken, veel lekkerder vinden. Als ik dat dan vergelijk met het eten dat ik destijds in Sharks of Paradise, andere grote clubs met een duurdere inkom, voorgeschoteld kreeg, dan was dit allemaal maar slappe kost.

    Softdrinks en alcoholvrij bier zijn in de inkomprijs inbegrepen. Alcoholische dranken zijn apart bij te bepalen. Qua bier kan je enkel Carlsberg kopen. 0,4 liter, aan 10€ per biertje. Je moet eerst jetons aan de receptie kopen, en daarmee kan je dan aan de bar je pint bestellen.

    Het personeel is top. Dat loopt zich uit de naad en doet er alles aan om de club enerzijds proper te houden en de klanten anderzijds op hun wenken te bedienen.

    De sfeer in de club was goed. Overdag gemoedelijk en naarmate de avond vorderde immer feestelijker. In de late avond waren er regelmatig paaldans acts van 2 dames die volgens mij speciaal daarvoor ingehuurd waren, en niet boekbaar leken voor een kamertje. De acts waren top. Het nummertje dat uitgevoerd werd op Crawling van Linkin Park staat voor lange tijd op mijn netvlies gebrand!

    Het belangrijkste: de line-up. Ik denk dat ik tussen de 40 en 50 vrouwen heb gezien. De meesten in Adamskostuum, maar dat is blijkbaar niet verplicht, want er waren ook enkele dames die weinig tot veel kledij droegen. Een groot deel van de dames was plastisch bijgewerkt en voorzien van tattoos, maar er liepen ook naturelle meiden rond. De leeftijden varieerden van 20 tot 40. En de kilo’s van 40 tot 80 en misschien zelfs meer. Een line-up met voor elk wat wils en voor mij zeker voldoende schoons.

    De dames komen heel vaak kort polsen of je zin hebt in een kamertje, maar zonder dat het stoorde. Op een uitzondering na, aanvaardden ze ook allemaal zonder gemopper een nee.

    Heb ik met enkele van die dames gekamerd? Uiteraard. Dat blijft immers mijn hoofdreden om naar een club te gaan.


    De eerste 'gelukkige' was de 1,60 meter grote Hongaarse Nikki, een mollige meid met een E-cup en een heel stevige kont. Een mooi, lief gezicht met donkerbruine ogen, lange zwarte haren en jammer genoeg licht opgespoten lippen. Ze is 26 jaar en heeft enkele tattoos, onder andere op haar arm en enkel.

    In de bar was Nikki een vrolijke en interessante meid. De presales duurden niet echt lang, maar dat is standaard zo in Artemis, zou in de loop van de dag blijken. Nikki gaf me de indruk een lieve, plichtbewuste meid te zijn, dus ik waagde het er op, hoewel ze fysiek niet helemaal mijn type was.

    Het instaptarief voor een kamergang is 70/30, maar wil je de service die we gewoon zijn in NRW, moet je 20€ bijbetalen. Aan tongzoenen doen weinig meiden in Artemis. Ik ben ze in ieder geval toch niet tegengekomen. Aan anale sex en prostaatmassages daarentegen doen ze precies allemaal. Tegen forse meerprijzen uiteraard: 50€ voor de prostaatmassage en 100€ voor anale sex.

    Maar Nikki dus. De kamergang begon goed met de nodige betastingen en een uitstekende pijpbeurt. Allemaal veelbelovend, tot er moest geneukt worden. Nikki zorgde er in elk standje voor dat ik niet diep kon penetreren en niet echt kon doorneuken, waardoor mijn orgasme logischerwijze uitbleef, hetgeen voor Nikki het signaal was om haar fenomenale prostaatmassage nog maar eens aan de man, allez, aan mijn prostaat te proberen brengen... Neeneenee. Dat is niet mijn ding. Zet je gewoon opnieuw op handen en knieën en laat me mijn ding doen tijdens hondjes. Ondanks wat gemopper gehoorzaamde Nikki braafjes en ze moffelde mijn ondertussen niet meer zo harde genotsknots opnieuw in haar grotje. Nog steeds liet ze me niet echt doorstoten, maar als bij wonder, slaagde ik er plots toch in klaar te komen. Halleluja. Mijn eerste zaadjes ooit waren verschoten in Artemis.

    Piemel opgefrist, 90€ overhandigd en zo zat mijn eerste kamergang in Artemis er op. Herhalingsgevaar met Nikki? Onbestaande. De pijpbeurt was uitstekend, maar de sex was ondermaats en goede sex is voor mij nog altijd prioritair.


    Op naar een tweede kamertje dan maar. En daarvoor viel de eer ten beurt aan Miriam.

    Miriam is een jonge Roemeense meid en wat mij betreft, was zij donderdag de mooiste meid in de club. Ze is maar 1,67m groot, maar heeft een heel mooi slank lichaam met een leuke B-cup en een killer poep. Heel mooi gezicht, lange blonde haren. Geen piercings of tattoos. 100% naturel.

    De presales in de bar waren niet veelbelovend. Ik mocht haar niet aanraken, want dat was ‘verboden in Artemis’. Dikke zever uiteraard, maar oké, ik respecteerde het. Eigenlijk had dat een no go voor me moeten zijn, maar ik vond Miriam zoooo mooi. Ik moest haar gewoon eens gehad hebben.

    De kamergang kwam, zoals ik gevreesd had, heel moeizaam op gang. Miriam positioneerde zich zo, dat ik enkel aan haar schouders kon. En als ik haar daar wou strelen, moest ik nog oppassen dat ik niet aan haar haar kwam, want dat was compleet uit den boze… Ik legde mijn handen dan maar braafjes naast me, maar het gevolg was wel dat Miriam kleine Piet niet kon wakker pijpen. Tja. Als ik er maar als een plant moet bijliggen vind ik er nu eenmaal niet veel aan…

    Miriam had na een tijdje door dat dit ‘m niet ging worden, en plots keerde ze volledig haar kar. Ze herplaatste zich en ik mocht overvloedig met haar borsten en ondertussen geoliede poes spelen. Zelf begon ze plots ook een stuk enthousiaster te pijpen. Dat alles miste uiteraard zijn effect niet, en het duurde niet lang eer Piet op volle oorlogssterkte stond.

    Eens dat zover was, moest er geneukt worden, maar dat vond ik helemaal niet erg. Ff cowgirl en missio gedaan als opwarmertjes om daarna af te sluiten met hondjes. Goddelijk gewoon: dat zicht op die perfecte billen, en dat gevoel in die strakke poes.

    Knal boem. Condoompje volgespoten. En zo zat mijn tweede kamertje in Artemis er ook op.

    Zou ik op herhaling gaan met Miriam? Toch wel. Ondanks de mindere start is het uiteindelijk nog een goede kamer geworden, en alleen al van de herinnering aan Miriam haar mooie gezicht en goddelijke lichaam ga ik nog weken nagenieten.


    Uiteindelijk heb ik een ook nog een derde kamer gemaakt. Deze keer met Bulgaarse Maria. Maria is een pocket van 35 jaar (hoewel ik haar 10 jaar jonger schatte), lang bruin haar en bruine ogen, max 45 kilo, een mooie B-cup met puntige tepels en een klein maar fijn kontje. Ze heeft jaren geleden in de ramen gewerkt in zowel Gent, Brussel als Antwerpen.

    Maria haar service kan ik het beste beschrijven als ramenservice met een GFE randje. Voorspel was heel beperkt, maar tijdens het pijpen en neuken waren er toch voldoende aanrakingen en streeltjes om me een beetje een vriendinnetjes gevoel te geven. De sex op zich was goed te noemen, alleen was het er te opvallend op gericht om me zo snel mogelijk te doen klaarkomen. Dat is traditioneel ook vlot gelukt tijdens hondjes, maar ik heb toch mogen horen dat het veel te lang geduurd had, en dat ik een sexmachine ben…

    Zou ik met Maria op herhaling gaan? Nee. Mooie pocket meid. Helemaal mijn type. Maar voor 90€ was haar service toch veel te beperkt...


    Samenvattend kan ik zeggen dat ik een leuke dag heb beleefd te Artemis, en blij ben dat ik de club eindelijk heb kunnen bezoeken, maar ik denk niet dat ik er ooit nog terugkeer.
    De club is groot en heeft uitgebreide faciliteiten. Alles is heel proper en het personeel werkt zich uit de naad. Het eten was oké, maar zeker geen meerwaarde. De sfeer en de line-up zaten goed, maar het belangrijkste: het serviceniveau van de meiden, viel me toch te hard tegen. Aan 90€ voor een half uur heb ik toch wel hogere verwachtingen dan hetgeen ik gemiddeld gekregen heb. Overall is een bezoek aan Artemis sowieso een dure zaak: vliegtuig, taxi en hotel (al heb ik dat nu niet zelf moeten betalen), 90€ inkom, bier apart bij te betalen, 90/30 kamergangen. Dat tikt stevig aan, en dat is de club me absoluut niet waard.

    Artemis: het was aangenaam eindelijk kennis te maken, maar vanaf nu zal het waarschijnlijk bij enkele mooie herinneringen blijven!
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  25. Onderstaande 38 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 3 oktober 2022),Ascari ( 1 oktober 2022),AVENTADOR ( 3 oktober 2022),Badslippers ( 1 oktober 2022),Bluebear ( 1 oktober 2022),bram4826 ( 1 oktober 2022),broodpoot ( 1 oktober 2022),db2 ( 1 oktober 2022),dbd67 ( 2 oktober 2022),Eddy_V ( 1 oktober 2022),flens ( 6 november 2022),forgetskinnyletsgetfatty ( 1 oktober 2022),Haradamannetje ( 1 oktober 2022),hasta la pasta ( 3 oktober 2022),Klatergoud ( 4 oktober 2022),laplagne ( 3 oktober 2022),Lesyeux ( 2 oktober 2022),Liefje ( 1 oktober 2022),Manbijtkat ( 1 oktober 2022),mechelen ( 1 oktober 2022),mentholbear ( 1 oktober 2022),nick n. ( 2 oktober 2022),Pandabeer82 ( 2 oktober 2022),Patjax ( 2 oktober 2022),Pierke69 ( 7 oktober 2022),piranha ( 1 oktober 2022),pret ( 1 oktober 2022),Ricardo Banana ( 1 oktober 2022),rmjhexe ( 3 oktober 2022),satanic surfer ( 2 oktober 2022),schoolmeester ( 1 oktober 2022),Siberische tijger ( 1 oktober 2022),snaal88 ( 2 oktober 2022),stimpy3 ( 1 februari 2023),Tonio ( 3 oktober 2022),trickyD ( 7 oktober 2022),WANDELAAR5 ( 2 oktober 2022),Wentelt Eefje ( 1 oktober 2022)

  26. #218
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Last Online
    Vandaag @ 03:28
    Locatie
    Ergens in B.
    Berichten
    1.709
    Discussies
    156
    Thanks
    5.407
    Thanked
    2.973 in 963 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KanariePiet Bekijk bericht



    De meesten in Adamskostuum,...
    Ben je wel zeker dat je in de juiste club zat?

  27. Onderstaande 4 leden hebben mechelen bedankt voor deze bijdrage:

    Eddy_V ( 3 oktober 2022),Husky ( 3 oktober 2022),mentholbear ( 4 oktober 2022),Wentelt Eefje ( 3 oktober 2022)

  28. #219
    Geregistreerd
    4 februari 2015
    Last Online
    Gisteren @ 11:59
    Berichten
    1.832
    Discussies
    8
    Thanks
    9.017
    Thanked
    10.603 in 1.451 posts

    Standaard

    Ben er vooral vroeger veel geweest,laatste keer denk 3 jaar terug,maar het is geen FKK club,dames lopen in lingerie en een aantal topless!
    Ja KanariePiet de ijsbeer politie is overal actief dat zie zomaar aan mechelen en Husky

  29. #220
    Geregistreerd
    30 mei 2012
    Last Online
    8 april 2024 @ 05:08
    Berichten
    2.039
    Discussies
    207
    Thanks
    1.736
    Thanked
    5.576 in 1.461 posts

    Standaard

    Van de aanwezige meiden liepen er tijdens mijn bezoek echt veel volledig naakt rond. Allez, of met bijvoorbeeld enkel jarretels aan. Borsten en poes onbedekt met andere woorden. Maar het was, zoals ik zelf in mijn verslag aangeef, duidelijk geen verplichte kost nee.
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

  30. Onderstaande 6 leden hebben KanariePiet bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari ( 3 oktober 2022),Husky ( 3 oktober 2022),mentholbear ( 4 oktober 2022),piranha ( 4 oktober 2022),WANDELAAR5 ( 3 oktober 2022),Wentelt Eefje ( 3 oktober 2022)

  31. #221
    Geregistreerd
    6 februari 2019
    Last Online
    8 april 2024 @ 18:37
    Berichten
    119
    Discussies
    1
    Thanks
    23
    Thanked
    605 in 92 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Husky Bekijk bericht
    laatste keer denk 3 jaar terug,maar het is geen FKK club,dames lopen in lingerie
    Dan zijn er kennelijk twee clubs met dezelfde naam in Berlijn. In de jaren dat ik er kwam was Artemis een FKK club (naakt) met alleen op woensdag dessous dag (lingerie)

  32. Onderstaande 2 leden hebben Wanderer13 bedankt voor deze bijdrage:

    nick n. ( 4 oktober 2022),trickyD ( 7 oktober 2022)

  33. #222
    Geregistreerd
    28 januari 2019
    Last Online
    3 april 2023 @ 12:48
    Berichten
    78
    Discussies
    3
    Thanks
    77
    Thanked
    145 in 18 posts

    Standaard

    Recent moest ik voor mijn werk in Berlijn zijn; mooie gelegenheid om hier (weer) eens polshoogte te nemen.

    Het blijft een schitterende - en ruime club - meer zeer veel faciliteiten!

    Pas op: het is vooral een nachtclub; pas na 20:00 uur begint het een beetje te lopen. Toen ik er was (een donderdagavond 18:00 - 01:00) waren er ronde 60 dames en 80 beren.
    Prijzen zijn net als Frankfurt en omgeving: duur 200460 is normaal.

  34. Onderstaande 9 leden hebben lqwerty bedankt voor deze bijdrage:

    billclinton (13 februari 2023),Husky ( 1 februari 2023),mentholbear ( 1 februari 2023),satanic surfer ( 1 februari 2023),schoolmeester ( 1 februari 2023),stimpy3 ( 1 februari 2023),trickyD (16 februari 2023),WANDELAAR5 ( 1 februari 2023),Wentelt Eefje ( 1 februari 2023)

  35. #223
    Geregistreerd
    8 januari 2008
    Last Online
    14 april 2024 @ 20:22
    Locatie
    www.bigtit-special.com
    Berichten
    240
    Discussies
    9
    Thanks
    83
    Thanked
    297 in 77 posts

    Standaard

    90 euro wordt wel erg duur, is dat de tent wel waard ?

  36. #224
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 04:33
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.108
    Discussies
    112
    Thanks
    14.138
    Thanked
    5.787 in 2.934 posts

    Standaard

    Ga er heen, en trek je conclusie.
    Hoe simpel kan het zijn....

  37. Onderstaande 2 leden hebben schoolmeester bedankt voor deze bijdrage:

    Haradamannetje ( 8 april 2023),uurtje ( 8 april 2023)

  38. #225
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:10
    Berichten
    2.869
    Discussies
    82
    Thanks
    2.090
    Thanked
    3.180 in 951 posts

    Standaard

    Ja...Freek... insidertip; ga er op een maandag heen.. hoe vroeger hoe beter.
    Een uurtje is ook maar een uur...

  39. Onderstaande leden hebben uurtje bedankt voor deze bijdrage:

    schoolmeester ( 8 april 2023)

 

 
Pagina 9 van 11 EersteEerste ... 567891011 LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:19.

Living Room 468*60   Freude 468*60