Pagina 5 van 11 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 125 van 252
  1. #101
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tiga Bekijk bericht
    Het wachten is op het koffer van Timjava. Wat die allemaal meesleept voor twee dagen... Joost mag het weten.
    Nou ja, een dildo, een cockring, een voorstrapdildo, en een scheermes voor zijn brazilian wax.

  2. #102
    Geregistreerd
    14 oktober 2010
    Last Online
    7 februari 2024 @ 01:25
    Berichten
    518
    Discussies
    19
    Thanks
    1.624
    Thanked
    1.049 in 165 posts

    Cool

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tiga Bekijk bericht
    Het wachten is op het koffer van Timjava. Wat die allemaal meesleept voor twee dagen... Joost mag het weten.
    Timjava die weet het wel!!! Hij is waarschijnlijk zo slim om een heel groot koffer mee te nemen. Zodoende kan hij de slanke toppers van Artemis gemakkelijk meenemen naar Brüggen. Dat is toch al een heel stuk dichterbij dan Berlijn.


    Veel plezier Tiga, Rex en Timjava.
    Rein raus, rein raus und fertig ist der kleine Klaus.

  3. Onderstaande 2 leden hebben Rudi_NL bedankt voor deze bijdrage:

    Megaboob (12 november 2011),timjava (13 november 2011)

  4. #103
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Berichten
    2.892
    Discussies
    492
    Thanks
    531
    Thanked
    720 in 230 posts

    Standaard

    *gaap*...

    Pff even wakker worden zeg. Wat is er allemaal gebeurd sinds onze aankomst? Een korte terugblik...

    Het was druk in Berlijn. Onze taxichauffeur die ons van het vliegveld naar het hotel zou brengen was een apart typetje ( de chauffeur die ons van het hotel naar artemis zou brengen trouwens ook). In de stadsfiles knalde hij zijn vw sharan overal tussen en baande zich al toeterend een weg door de drukte. Het hotel is prima (lees: de prijs en afstand tot artemis) maar dat is verder niet interessant. Na een korte break een dagkaart voor de U ban gekocht die je overal naartoe brengt in Berlijn. In de friedrichstrasse, de pc Hooft straat van Berlijn, liep de crème de la crème en stond zowaar een bugatti Veyron in de showroom...wauw, 1000 pk voor de lens. Omdat het langzaam begon te schemeren snel doorgelopen naar Unter die Linden, de Brandenburger tor, de reichstag, het jodenmonument en de Potzdammer platz. Daar was een klein winterdorpje gebouwd met een sneeuwbaan waar je met banden vanaf kon. Wij hebben alleen broodje worst gehad en kou gekleumd...vandaag misschien toch es naar beneden op die baan.

    Na opfrissen in het hotel op naar Artemis, waar we rond 18 aankwamen. Het leek al druk, althans dat was het in de kelderruimte. In de club was het relaxed, al heel wat dames aanwezig. Eerst Rex en TJ rondgeleid. Ik was blij om te horen dat ze tevreden waren qua damesaanbod. De smaak van Rex kende ik wel dus voor hem was ik het minst bang of er iets van zijn smaak bij zou zitten. Bij TJ was ik niet zeker maar hij heeft zijn ogen uitgekeken... Eerst maar es wat eten. Het eten was goed, het aanbod later op de avond was niet slecht maar niet bijzonder. Al zittend in de banken eraan de bar maakten we kennis met de eerste dames die zich netjes kwamen voorstellen. Voorbij zijn o.a. gekomen: " Sex?", "Möchtest du Gesellschaft?", "Ich bin geil! ...en nog veel blondes and brunettes meer.

    Dan de kamerbezoeken... Mijn eerste rond ging aan Blair die ik bij mijn vorige bezoek ook gehad had, zoals altijd professioneel goed. De tweede rond aan Gina, lang zwart haar, flinke borsten en een erg lekker figuur. Tot zover het genot. Op de kamer was het niet veel, ze kneep met duim en wijsvinger in kleine Tiga tijdens het blazen, geen idee wat ze ermee wilde bereiken maar dat beviel me niet. Dan maar seksen... Constant een handje erbij, zowel in missio als doggy. Niet geil. Nog even gedacht om kleine Tiga het spuugen te besparen maar toch maar het kruid verschoten. Jammer. Nummer drie was Eva, een slanke blonde lange Duitse. Wauw! Prima sessie mee gehad. De andere twee rubberdieven hebben zich qua dames ook wel vermaakt volgens mij. Mijn conclusie is wel dat de service in GT gemiddeld wat beter is maar dat hier meer Tiga-meisjes zijn. Zo dat hebben we ook weer gehad.

    Hoe later het werd hoe drukker in de tent, het was niet vervelend maar er was genoeg te doen. Evenals vorige keer een oude bekende uit Phg gezien, blond en Pools, daar laat ik het bij op haar verzoek... Rond half drie de aftocht geblazen en naar het hotel gelopen. Om 7.21u wakker en toch even naar de zonsopgang gekeken vanaf de zevende etage...prachtig.

    Eens kijken wat ons vandaag nog te wachten staat...
    Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

  5. Onderstaande 12 leden hebben Tiga bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 (12 november 2011),Bosco (12 november 2011),Boy69 (12 november 2011),gignnl (12 november 2011),ijsbeer11 (12 november 2011),lustman (13 november 2011),Megaboob (13 november 2011),Picasso 1 (12 november 2011),Rex (13 november 2011),Rudi_NL (13 november 2011),satanic surfer (13 november 2011),timjava (13 november 2011)

  6. #104
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tiga Bekijk bericht
    Al zittend in de banken eraan de bar maakten we kennis met de eerste dames die zich netjes kwamen voorstellen. Voorbij zijn o.a. gekomen: " Sex?", "Möchtest du Gesellschaft?", "Ich bin geil!
    Klopt. Dat is zeer netjes, wanneer een vrouw op je afstapt en zegt: "Sex?" Dat is een teken van beschaafdheid.

  7. #105
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Berichten
    2.892
    Discussies
    492
    Thanks
    531
    Thanked
    720 in 230 posts

    Standaard

    Vanaf het vliegveld Tegel dan hier een kort berichtje over de afgelopen 24 uur... Gisteren nog wat cultuur gesnoven en wat foto's voor thuis gemaakt, ddr museum bezocht, wat geshopt als een stel oude wijven en toen begon het toch wat te knagen. Het was immers al 16 u en de dames zaten waarschijnlijk al op ons te wachten... Na wat opfrissen om 17u artemis binnengewandeld en wat gedronken om vanaf een bankje de situatie te bekijken. Het was niet te druk, prima. Lekkere muziek van de dj. De meeste mensen begaven zich langzaam naar het restaurant dat om 18u open gaat. Niet voor rex en Timjava want ging alweer voor de ratten. Tiga werd alleen op het bankje achtergelaten maar niet voor lang omdat collega flens zich bij hem meldde. Hij komt regelmatig in artemis en kon ons van waardevolle info mbt de dames geven. Het wachten was op de twee kamergangers om gezamenlijk wat te eten. Het werd langzaam wat drukker. Qua dames was het aanbod ongeveer gelijk aan vrijdag. De heren hadden al een ronde voorsprong op mij dus ik moest aan de bak. Rex en ik hadden bij binnenkomst een Megaboob meisje gespot, een beetje over de top voor mij maar wel lekker. Dus besloot ik de stoute badslippers aan te trekken en op haar af te gaan. Liss heette ze. Ze kwam aardig over, was Duits en lekker dus hup naar de kamer. Prima sessie, lekker slobberen en intiem. Rex stond in de startblokken om na mij met haar te kameren.

    In artemis kan ik gerust een aantal uren niets doen en genieten van hetgeen om mij heen gebeurt. Mooie Tiga meisjes in overvloed, lekkere muziek, drankje erbij, wat kon me gebeuren? Kate heette ze... Ze was er vrijdag ook. Een gigantische arrogante houding op het eerste gezicht. Op het tweede gezicht werd dat bevestigd. Dan maar een derde gezicht eraan wagen en op haar afgestapt. Heel vriendelijk was ze, het arrogante was als sneeuw voor de zon verdwenen. Rex had haar ook al enkele malen als stunner aangeduid. De service gecheckt bij haar en ze zoende... Jaja dat moet ik nog zien. Bij zo'n beauty met in het begin een arrogante houding was ik wat terughoudend. Op de kamer beleefde ik mijn beste artemis sessie ooit. Vol overgave zoenen, pijpen, intiem...top gewoon. Ze bleek 34 jaar te zijn hetgeen je haar niet zou geven, was half kroatisch half Duits en had een cv met ruim voldoende ervaring in het vak. Terug van de kamer stonden rex en Timjava vol ongeduld te wachten op wat ik te melden had. Dat resulteerde uiteindelijk in vijf sessies met drie Nederlanders...

    Daarna waren we alledrie letterlijk en figuurlijk leeg en liepen we rond half 4 naar ons hotel, de dag beschouwende... Het is weer voorbij en het was prima om weer hier te zijn. Artemis gaat mij in elk geval terug zien... in 2012. Signing off, cabin crew take your seats for take off...
    Laatst gewijzigd door Tiga; 13 november 2011 om 14:36
    Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

  8. Onderstaande 9 leden hebben Tiga bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 (13 november 2011),Big30 (13 november 2011),laplagne (14 november 2011),Megaboob (13 november 2011),MiniME (13 november 2011),Rex (13 november 2011),Rudi_NL (13 november 2011),satanic surfer (13 november 2011),timjava (13 november 2011)

  9. #106
    Geregistreerd
    24 september 2006
    Last Online
    23 april 2012 @ 18:54
    Berichten
    963
    Discussies
    127
    Thanks
    149
    Thanked
    181 in 41 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tiga Bekijk bericht
    The eagle has landed. Na een uurtje vliegen zijn de three stooges geland in Berlijn vliegveld Tegel. Het wachten is op het koffer van Timjava. Wat die allemaal meesleept voor twee dagen... Joost mag het weten.
    Geen idee wat voor een weer het is in Berlijn, dus voor alle jaargetijden kleren mee genomen en...........
    herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!

  10. Onderstaande leden hebben timjava bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 (13 november 2011)

  11. #107
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    12 april 2024 @ 22:46
    Berichten
    410
    Discussies
    17
    Thanks
    52
    Thanked
    131 in 43 posts

    Standaard

    Mein Bericht aus einem anderen Forum, der leider recht viele Insider enthält, weil ich quasi Bezug nehme auf alte Berichte. Aber hoffentlich nicht total verwirrt :

    Ja es gibt wirklich einen Haufen Tittenmäuschen im Laden, ich find das echt klasse. Die Deutsche, die Du beschrieben hast, MPP, hat mich auch schon ein paarmal angesprochen, sie ist in der Tat sehr lang, ihre Lippen sind mir aber etwas too much, wobei in der Kategorie Titten Talysa zur Zeit führend sein dürfte. Wenn ich da an Tina, Katharina, Chiara und datürlich Miss Bolero-Top http://www.erotikmessen-forum.de/g94p3313-lvenus.html, denke, ist das schon genial. Ich hoffe, dass noch mehr Frauen ihre Brüste vergrößern .

    Gestern war es wirklich ein super-kurzweiliger Tag, ich wär am liebsten noch länger da geblieben. Ich hatte mich ganz vage mit ein paar holländischen Eisbären verabredet, die ich bisher vis a vis nicht kannte. Durch einen Insider-Tip wurde mir geholfen, und ich sprach direkt mein Blind Date an, Volltreffer. Die drei Kollegen sind sonst im ijsberenforum.nl aktiv, einer ist gar Administrator. Sie waren alle drei supernett. Interessant über die alten GT-Zeiten zu sprechen. Die 3 waren vom Service der Arte-Mädels nicht so begeistert, kaum ein Mädel würde küssen, und meinten, dass es im GT besser wäre. Einer war dann aber mit der Deutsch-Kroatin Kate auf Zimmer und war hochbegeisert, vielleicht wäre sein vorweggenommes Fazit dann doch besser ausgefallen. Ich hab genau die gegenteilign Erfahrungen gemacht, nämlich, dass im GT kaum geküsst wird, während ich im Arte noch nicht eine Frau hatte, die nicht geküsst hat . Im Gegenteil . Außerdem traf ich gestern auch nach langer Zeit einen VB-Kollegen, zum Austausch blieb aber gar nicht so viel Zeit.

    Gestern war auch der Tag der Pleiten, Pech und Pannen für mich. Zunächst ist mir der Schlüssel vom Spind abgebrochen und hing dann da so abgebrochen drin, raus bekam ich ihn auch nicht mehr. Aber Hilfe nahte in der Form von Viktor, der bei mir endlich einen Pluspunkt gesammelt hat und das Problem ruckzuck lösen konnte, indem er die Reste des abgebrochenen Schlüssels tatsächlich mit seinen spitzen Fingern rausziehen konnte. Das entschädigt zum Teil auch für die schrecklicke Musik, die er uns regelmäßig antut, ich kann MPP da nur voll unterstützen. Später wurde mir beim Duschen noch mein Bademantel entwendet (vom Personal wohl) und auch der wertvolle Inhalt -obgleich ohne Schokolade- war weg .

    Wer war da ? Ginger (D), Jane (D), Nova Nice (D), Talysa, Raffaella (ROM), Clara (ROM), Miss Schlauchbootlippen (HUN), die echt im Gruselkabinett auftreten kann, Ruby (HUN), Maggy (PL), Coco (TÜR/GRE, kommt wohl aus dem GT meinten die NL-Eisbären), Mary (BUL), Lynette (HUN), Xenia (D), Janina (D), Cindy (PL), Maya (PL), Jasmin (D), Berna (TÜR), Maketa (CZ), Nina (CZ), Katja/Katerina (SVK), Amelie (ROM/HUN), Amelia (ROM), Ella (RUS), Joy (LIT), Kate (D), Blair (D), Selma (CRO), Shakira, Eva (D), Chayenne (D), Soledad (ROM), Isabel (MOL) und Audrey (HUN), insgesamt ca. 90-100 Frauen. Momentan gibt es Massen an neuen Mädels, die ich zum ersten oder zweiten Mal meine gesehen zu haben. Oder schwächel ich etwa beim Lineup ? Oder bin ich etwa zu selten im Laden ?

    Wie war das Essen ? Ich habs mal wieder gewagt, am regulären Essen teilzunehmen und fand es eigentlich gar nicht so schlecht, bei Spaghetti Bolognese kann man ja auch nicht viel falsch machen. Cordon Bleu war auch noch ganz OK.

    Wie war es mit Jenna ? Da braucht man keine großen Wort mehr verlieren, oder etwa doch ? Gestern wieder was Besonderes mit ihr erlebt und mich auch mal intensiver um unsere geile Blondine gekümmert. War echt ne geile Sache, vielleicht gibts in der Beziehung ja bald noch eine Steigerung ? Geht das ? Jedenfalls schön, wenn die Frau auch Spaß dabei hat. Mein Hochschuss ging dieses Mal mehr in meine Richtung, denke, Jenna ist aus Erfahrung klug geworden und hat das lila Top gerettet . Also ich sach ma danke, mien Deern, für den schönen Tag.

    Bis zum nächsten Mal
    Silikontitten

  12. Onderstaande 6 leden hebben flens bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 (13 november 2011),Big30 (13 november 2011),Megaboob (13 november 2011),Rex (13 november 2011),Tiga (14 november 2011),timjava (13 november 2011)

  13. #108
    Geregistreerd
    24 september 2006
    Last Online
    23 april 2012 @ 18:54
    Berichten
    963
    Discussies
    127
    Thanks
    149
    Thanked
    181 in 41 posts

    Standaard

    Artemis is een club die al een tijdje op mijn lijstje staat om te bezoeken. Dus, zoals hierboven al gemeld, samen met Rex en Tiga, een heerlijk weekendje cultuur gesnoven in Berlijn. Berlijn is de hoofdstad van Duitsland met ca. 3,5 miljoen inwoners, dus moet het ook wel de beste club hebben. Geen idee waarom die 3,5 miljoen mensen op vrijdagmiddag met z’n allen de weg bezet moeten houden als wij daar zijn. Maar na een wilde taxi rit toch nog in het hotel aangekomen. Gelukkig hadden we nog even tijd om wat highlights te bekijken en wat foto’s te schieten. Toen we dat gezien hadden snel terug naar het hotel om ons klaar te maken voor Artemis.

    Met hooggespannen verwachtingen de club binnengestapt en de € 80,-- afgetikt. Het kleine trapje omhoog gelopen en daar meteen links in het kleine kluisje de waardevolle spullen en geld gedeponeerd. Daarna door naar de kleedkamer. Er zijn ontzettend veel kastjes en het gaf mij de indruk van een openbaar zwembad. De indeling vond ik ook niet echt handig en als het iets drukker is loop je elkaar constant voor de voeten. Na wat duw en trekwerk de douches bereikt. Nadat ik op de knop van de kraan had gedrukt, kwam er 2 seconde water uit en kon ik de knop nogmaals indrukken. Na dit vele malen herhaald te hebben, kon ik lekker fris de club in gaan.

    Vanuit de kleedkamer loop je linksaf richting de trap. Dit geeft een wel heel grootst gevoel. Rechtdoor lopend kom je uit in de bar. Daar kijk je meteen je ogen uit van de vrouwen die daar rondlopen. Veel vrouwen met grote borsten en daar had ik voor deze dag mijn zinnen op gezet. De bar ruimte is redelijk donker, waardoor de dames op afstand er beter uitzien dan van dichtbij. Verder ligt er vloerbedekking op de grond en heeft de bar ruimte iets weg van een disco. Wat mij ook opviel was de leeftijd van de dames. Ik denk dat de meesten wel 25 jaar of ouder waren. Er liepen wel een paar jongere dames rond, maar niet heel veel. De nationaliteiten, die ik heb gesproken. Duits, Pools, Roemeens, Bulgaars, Hongaars, Tsjechië en Moldavië. Een goede mengeling van verschillende nationaliteiten en dus een keer geen overheersing van de Roemeense dames zoals in de bekende clubs in NRW en World en Oase. De bar ziet er heel gaaf uit. Grote ronde bar, waar je omheen kan lopen. Daar omheen banken en aan 1 kant een kleine verhoging met ook een aantal banken.

    Om ons niet direct voor de leeuwen te gooien, besloot Tiga ons een rondleiding te geven door de club. Vanuit de bar met de trap naar boven, tref je de afwerk kamertjes aan. Nog een etage daarboven zijn de kamers voor de dames die intern verblijven. Als je de trap naar beneden loopt en dan naar links gaat, kom je bij de sauna, hamam en een groot binnen zwembad. Achter het zwembad is nog een bar met lounge banken eromheen. Ziet er allemaal heel mooi, netjes en verzorgd uit. Aan de andere kant van de trap, bevindt zich de fitness ruimte, een kino en nog een aantal afwerkkamertjes. Terug de trap opgelopen en de bar weer ingegaan. Als je door de bar heen loopt naar achteren, kom je terecht in het restaurant. Hier kun je heel de dag door eten, dat is prima geregeld. Omdat we hongerig waren, eerst maar even wat gegeten. Het eten wat er stond, was niet helemaal mijn smaak, maar het kon er bij door. Er was voldoende en je hebt daar de ruimte om aan een tafel te eten.

    Na het eten werden we losgelaten en nadat ik een behoorlijk aantal dames had afgewezen, besloot ik met Clara naar de kamer te gaan. Deze Clara heeft mooie zwarte haren en mooie C-cup. Weliswaar siliconen, maar dat mocht de pret niet drukken. De dame vertelde mij, zoals we gewend zijn van Roemeense, dat ze uit Italië kwam. Eigenlijk interesseerde me dat niet, dus snel een kamertje opgezocht. Op de kamer ontpopte ze zich als een professional. Pijpen deed ze heel goed, neuken zat niet heel veel beleving in en andere dingen had ze geen zin in.

    Na deze matige sessie terug de bar ingegaan. In mijn hoofd spookte rond, is dit het nu?, moest ik hier 800 km voor reizen?, moest ik hier € 30,-- meer entree voor betalen?, moet ik hier € 10,-- meer betalen voor een half uur? Maar dat vergat ik al snel, want ik zag een leuk dametje voorbij dartelen. Ze had een regenboogkleurige band om haar heupen zitten. Ik had haar de avond al eerder gezien, maar kon haar toen niet te pakken te krijgen. Mooi zwart haar, een guitig gezicht en een mooi gevormd lichaam. Enige nadeel, zijn haar borsten, b-cup. Maar van mijn voornemens, om een vrouw met grote borsten te nemen, was ik na mijn eerste sessie bekomen.

    Toen deze dame even alleen stond, zag ik mijn kans schoon om haar aan te spreken. Deze dame stelde zich voor als Nina uit Tsjechië. Nina ziet er jong uit, maar ze is alweer 29 jaar oud. Ze heeft in veel clubs gewerkt. Ying Yang, GT, LR, World, Globe en nu in Artemis. Na een leuk gesprekje met haar de kamer opgegaan en een uitstekende sessie gehad.

    Terug in mooie bar gaan zitten. De muziek in de bar klinkt goed. De muziek staat hard, maar je kunt nog wel een gesprek met elkaar voeren. Artemis probeert zijn gasten te vermaken en daar slagen ze goed in. Vanaf 22.00 uur is er ieder uur een paaldans-/striptease act van 2 dames. Grappig is dat aan het einde van de act een bandje met applaus wordt opgezet? Die poten van de ijsberen op elkaar, zijn waarschijnlijk slecht te horen.
    Het was inmiddels na 1 uur en Tiga, Rex en ik vonden het mooi geweest en besloten terug te gaan naar het hotel voor een welverdiende nachtrust.

    De volgende ochtend om 11 uur stonden we al weer te trappelen van ongeduld. Wat gaan we doen, meteen naar Artemis of toch maar even de stad in? Uiteindelijk gekozen om toch nog wat meer van de stad te zien. Dit hebben we toch nog tot een uur of 4 volgehouden, maar toen was het echt tijd om weer naar Artemis te gaan. In de bar kwamen we flens tegen. Flens gaf ons wat informatie over de dames die hij kende. Leuk om weer een ijsbeer te leren kennen.

    Mijn oog viel na een tijdje in de bar te hebben gezeten op Nina. Na even gezwaaid naar haar te hebben, kwam ze bij mij op schoot zitten. Omdat ik het de dag ervoor erg na mijn zin had gehad met haar, besloten om nog een ronde met haar te maken. Deze ronde was weer net zo goed als de dag ervoor.

    Terug in de bar, viel ik weer terug in mijn domme gedachten om mij te richten op dames met grote borsten. Aan de bar zat een mooie dame ik keek naar haar en zij naar mij en voor ik het wist zat ze naast mij op de bank. Ze stelde zich voor als Leslie. Nationaliteit ben ik vergeten. Maar ze woonde al bijna haar hele leven in Duitsland. Echter ik was net terug van de sessie met Nina en van plan om eerst wat te gaan eten. Stom dat ik ben, beloof ik na het eten met haar naar de kamer te gaan.
    Dus zoals gezegd eerst gaan eten. Het eten zag er in mijn ogen beter uit als de dag ervoor en smaakte voor club begrippen goed.
    Na het eten werd ik al snel gespot door Leslie en zoals beloofd ging ik met haar naar de kamer. Op de kamer ging ze eerst de prijslijst doornemen. Vervolgens gaf ze aan dat ze het heerlijk vond dat ik in haar mond klaar kwam. Ik gaf aan dat ik een half uurtje wilde blijven en niet in haar mond ging spuiten en ook geen andere extra wou. Mevrouw geeft aan dat ik het minimum wil en er dus ook geen zoenen in het pakket zit. Dus de stemming zat er meteen al lekker in. Pijpen deed ze erg goed en naar mijn volle tevredenheid. Neuken was standaard en na 10 minuten vond mevrouw dat het wel erg lang duurde. Ze gaf aan, ik trek je wel even af. Waarop ik opstond en zij: trekken kan ik zelf ook, tot ziens. Mevrouw schrok hiervan en stelde voor om dan nog even te pijpen. Omdat ze dat heel goed doet, besloten om nog te blijven. Omdat ik toch een beetje geïrriteerd was, mijn orgasme tot op het laatst uitgesteld. En na een sessie van 29 minuten het zaad op mijn buik laten landen. Bij het afrekenen gezegd tegen Leslie: Alsjeblieft, het minimum voor een minimale service.

    Wie wel helemaal tevreden was over zijn sessie was Tiga. Hij was afgestapt op een bloedmooie vrouw, die wij de dag ervoor ook al hadden gespot. Echter deze dame leek heel arrogant en liep met haar kin omhoog. Nadat Tiga zijn goedkeuring aan haar had gegeven, besloot ik ook voor deze dame te gaan. Nadat ik eindelijk contact met haar had, gevraagd met mij mee te gaan naar een kamer. Echter het was druk. De kamers boven waren bezet en stond er een lange rij. Dus ik met haar naar beneden voor een kamer. Ook daar waar alles bezet, dus besloten we te wachten in de kino, totdat er een kamer vrij kwam. Tijdens het wachten in de kino zoende ze wat in mijn nek en borst en likte ze mijn oor uit. Na 20 minuten wachten was er eindelijk een kamer vrij. Hoe tevreden Tiga ook was, ik had last van de tijdsdruk. De wachtende dames voor de deur,riepen opschieten, door neuken. Van een spetterende sessie was dan ook geen sprake en ik had de indruk dat mijn dame gehoor wilde geven aan haar collega’s door de sessie snel af te werken. Zo zie je maar weer, dat iedereen zijn ervaring met de dames op een andere manier beleefd. Hoewel het pijpen erg goed was, vond ik de rest matig. Een herhalingsgevaar zit er voor mij dus niet in.

    Gelukkig was Rex zo vriendelijk om mij te introduceren bij een Poolse dame, waar hij die dag ook al een prima sessie mee had gehad. Na een pauze van ca. 1,5 uur met deze Poolse dame de kamer op gegaan. Dit was een uitstekende sessie, die mijn mindere ervaringen van de dag meer dan goed hebben gemaakt. Daarna nog een tijdje in de bar gezeten om de dames te observeren en te genieten van de sfeer. De sfeer in de club is prima. Uiteindelijk rond 3.30 uur weer terug gegaan naar het hotel.

    Conclusie: Mooie club, veel mooie en diversiteit aan dames. Veel dames die erop uit zijn, om zo kort mogelijk op de kamer te zijn en het maximale aan extra’s eruit te halen. Ondanks de hogere kosten brengt de club niet veel meer extra dan de clubs in NRW. Leuk om geweest te zijn, heb het erg naar mijn zijn gehad, maar ik zal er waarschijnlijk niet zo snel nog een keer naar toe gaan.
    Laatst gewijzigd door timjava; 13 november 2011 om 18:47
    herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!

  14. Onderstaande 22 leden hebben timjava bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (13 november 2011),bad pritt (14 november 2011),Badslippers (14 november 2011),bergm550 (13 november 2011),Big30 (13 november 2011),Bosco (13 november 2011),flens (13 november 2011),gignnl (13 november 2011),ijsbeer11 (14 november 2011),Jack42 (14 november 2011),jacky pakutra (13 november 2011),lustman (13 november 2011),madiwodovr (14 november 2011),Megaboob (13 november 2011),MichelJ (13 november 2011),MiniME (13 november 2011),Picasso 1 (13 november 2011),RAUL7 (14 november 2011),Rex (13 november 2011),satanic surfer (13 november 2011),Scoobert (14 november 2011),Tiga (14 november 2011)

  15. #109
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    6 juni 2022 @ 21:20
    Locatie
    Tja... ergens in Europa
    Berichten
    538
    Discussies
    22
    Thanks
    233
    Thanked
    326 in 127 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door timjava Bekijk bericht

    Conclusie: ......Veel dames die erop uit zijn, om zo kort mogelijk op de kamer te zijn en het maximale aan extra’s eruit te halen.
    Komt misschien doordat deze dames h##r#n zijn?!?!?!?
    Ik heb een hekel aan bumperklevers, ik had er laatst weer één voor me zitten.

  16. #110
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    13 november 2023 @ 15:23
    Locatie
    Limboland
    Berichten
    1.059
    Discussies
    37
    Thanks
    150
    Thanked
    106 in 47 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door timjava Bekijk bericht
    ................. trekken kan ik zelf ook, tot ziens........... maar ik zal er waarschijnlijk niet zo snel nog een keer naar toe gaan.
    Dus het wordt toch weer gewoon trekken op de wc van LR, Oase of waar dan ook :D
    Vermakelijk verslag TJ !
    Wie het laatst lacht, die lacht ook :wink:

  17. #111
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:25
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Standaard Een ervaring rijker........Artemis Berlijn

    Ben je potverdorie een ervaren ijsbeer en is niets je meer te gek, weet je dat je aan het einde van de week naar een supertent gaat. De hele week was ik al zenuwachtig voor onze trip naar Berlijn.
    We zouden door Tiga worden ingewijd in het pornopaleis van Duitsland dat Artemis heet. Omdat Rex van echte lekkere pareltjes houd en een fervent liefhebber is van mooie vrouwen moest ook hij deze gribus tent van binnen eens gezien hebben.

    De eerste dag op vrijdag was het bijzonder druk, ook vanwege de Messe. Het was de gehele week Messe en hoe kan het ook anders als er op loopafstand de Messe zich bevind.......dat er dan geile mannetjes ook hun vertier gaan zoeken in deze poel des verderf. Na van Tiga een mini rondleiding te hebben gehad, werden Timjava en ik aan ons lot overgelaten. We zijn immers geroutineerde ijsberen dus dat moest makkelijk lukken. Wie zou dit keer de eerste zijn die op kamer zou geraken?
    De opdringerigheid die je met name in Oase meemaakt, daarvan was gelukkig in Artemis minder sprake. Zo af en toe kwam er eens een verdwaald hertje voorbij om meteen te vragen of je haar wilde neuken.....het was allerminst vervelend.

    Voor de eerste ronde had ik mijn ogen laten vallen op een zeer mooie blondine uit Hongarije, Brigitta genaamd. Mooie grote knoppen zaten erop dus voor Rex al meteen een kanshebster. Pijpen en neuken was dik in orde en na een minuut of 15 was Rex geknipt en geschoren. Voor de tweede ronde nam ik meer te tijd en gaf mijn ogen eens goed de kost. Ik zou er nu eentje hebben die ik minimaal 30 minuten kon temmen. De hele avond zag ik een heerlijk blondje lopen en ze was zo mooi dat ze naar mijn idee Hongaars moest zijn ( dit zijn immers doorgaans hele mooie vrouwen). Ik wist het even niet meer en samen met Tiga ging ik een rondje lopen. Beneden in het zwembad gedeelte kwamen we haar tegen. Tiga brabbelde wat met haar en ze stelde zich netjes voor als Manuela uit Roemenië. Een paar minuten later lag ik naast haar op bed. Voorzichtig begon ze me te zoenen en werd Little Rex al aardig opgewarmd. Een heerlijke natte pijpbeurt volgde. Na haar heelijk bereden te hebben, rubbertje vol gekit en was ik binnen het halfuurtje een ervaring rijker. Later op de avond aan het begin van de nacht een derde ronde ( op advies van Tiga) met de Duitse Blaire meegemaakt. Ik werd verliefd op haar felblauwe kijkers die me heerlijk bleven aankijken toen ze me aan het pijpen was. De sessie was op zich niet verkeerd, maar ik kon me niet lekker laten gaan, omdat deze dame een echte prof is. Totaal geen emotie in wat ze doet. Ze doet haar ding en doet dit naar behoren, maar ik was niet kapot van haar, helaas.........

    Even dacht ik waar ben ik in vredesnaam terecht gekomen. Ergens in Oost Duitsland in een gribus tent 700 km van mijn huis vandaan en op dat moment de ervaring rijker dat de service in NRW en Hessen naar mijn idee vele malen beter is dan hier. Dag 2 van onze trip zou beter worden, daarvan was ik overtuigd. En die werd beter........

    Gelukkig was het zaterdag een stuk minder druk dan de dag ervoor. Dit was ook aan de dames te merken,want die namen meer tijd voor de hongerige Nederlanders.......
    Mijn eerste sessie ben ik met een oude bekende uit de PHG tijd begonnen. Een mooie Poolse die weet hoe ze een ijsbeer moet verwennen. Man man wat was dit heerlijk zeg.......GFE +++++. Na een stomende sessie van ruim een uur, moest ik even gas terug nemen en liet vele dames aan mijn neus voorbij gaan. Aangezien Tiga en ik voor 95% dezelfde voorkeur voor vrouwen hebben, zaten we samen een aantal dames door te nemen ( Timjava de geile hond was inmiddels al weer aan de tweede ronde begonnen en Tiga had nog helemaal niets gedaan....) Ons oog viel op een lange zwartharige Duitse porno babe ( Liz) met 750 cc (each) borsten.........WOW WOW zeiden we allebei. Tiga mocht eerst proeven en hierna was ik aan de beurt. Op de kamer vroeg ze wat ik wilde en of ik de prijzen kende. Alles was zo'n beetje mogelijk. We begonnen elkaar een beetje te zoenen en Rex werd al snel geil bij het gevoel te worden gepijpt door zo'n porno babe. Lekker diep en nat werd er aan mijn stok geslurpt......heerlijk. Hierna rubbertje om en in missionaris met haar benen in mijn nek haar heerlijk bereden. Ik was dik tevreden en na het douchen zouden we het gaan hebben over een dame die we vrijdags ook al gezien hadden en waarvan we alle drie dachten in eerste instantie wat een ontzettend verwaand en arrogante bitch is dat zeg. Vrijdags gaf ze niemand een blik waardig en liep ze met een air te paraderen van heb ik jou daar.......

    Tiga beet het spits af en na terugkomst was hij vol van verbazing over de Duitse schone luisterend naar de naam Kate. Helaas was Timjava mij voor en mocht als tweede en was na terugkomst helaas minder positief gestemd over haar. Ik weerhield me hiervan echter niet en ging ook met haar naar de kamer. Wat een gruwelijk lekker ding is dit. Heerlijk begonnen we elkaar te tongzoenen en begon ze hierna met een gruwelijk lekkere natte en diepe pijpsessie. Ook moest ik haar natuurlijk proeven en zo werden we allebei heerlijk opgewarmd voor een hevige en snelle neukpartij. In doggy en missionaris haar heerlijk bereden en gruwelijk lekker tot een orgasme gekomen......

    Later op de avond ging Tiga nog eens met haar en ik had ook al besloten om nog eens met deze heerlijkheid naar de kamer te gaan. De tweede sessie was nog beter dan de eerste en met een zeer voldaan gevoel gingen we gedrieën pas om half 4 's nachts naar ons hotel, wetende dat 5 uur later de wekker zou gaan om op te staan.

    Concluderend kan ik zeggen dat het twee leuke en geweldige dagen zijn geweest, Artemis een zeer goeie en mooie club is met veel faciliteiten en goed voor zijn gasten zorgt. Op dames gebied lopen er veel lekkertjes rond en vind je hier niet alleen Roemeense, maar ook nog Poolse, Duitse, Hongaarse en enkele Zuid-Amerikaanse meiden. Kortom voor ieder wat wils. Of ik op korte termijn nog eens 1.400 km zal reizen ( weliswaar met het vliegtuig) voor een tripje denk ik niet. Er lopen in NRW ook genoeg mooie en lekkere meiden rond...........
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

  18. Onderstaande 10 leden hebben Rex bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 (14 november 2011),Big30 (14 november 2011),Bosco (15 november 2011),gignnl (20 november 2011),ketserr (16 november 2011),Megaboob (15 november 2011),MichelJ (14 november 2011),NikXXX (18 november 2011),timjava (16 november 2011),vrije jongen (14 november 2011)

  19. #112
    Geregistreerd
    16 februari 2006
    Last Online
    7 maart 2023 @ 12:04
    Locatie
    ZO-Brabant
    Berichten
    923
    Discussies
    16
    Thanks
    11.787
    Thanked
    886 in 332 posts

    Standaard

    Tiga beet het spits af en na terugkomst was hij vol van verbazing over de Duitse schone luisterend naar de naam Kate. Helaas was Timjava mij voor en mocht als tweede en was na terugkomst helaas minder positief gestemd over haar. Ik weerhield me hiervan echter niet en ging ook met haar naar de kamer. Wat een gruwelijk lekker ding is dit. Heerlijk begonnen we elkaar te tongzoenen en begon ze hierna met een gruwelijk lekkere natte en diepe pijpsessie. Ook moest ik haar natuurlijk proeven en zo werden we allebei heerlijk opgewarmd voor een hevige en snelle neukpartij. In doggy en missionaris haar heerlijk bereden en gruwelijk lekker tot een orgasme gekomen......

    Later op de avond ging Tiga nog eens met haar en ik had ook al besloten om nog eens met deze heerlijkheid naar de kamer te gaan. De tweede sessie was nog beter dan de eerste en met een zeer voldaan gevoel gingen we gedrieën pas om half 4 's nachts naar ons hotel, wetende dat 5 uur later de wekker zou gaan om op te staan.

    Zou die Duityse schone (Blond met lichtkrullende lokken en ondeugende blik; flink postuur, groot 176-180, maar slank en vlotte babbel in alle opzichten.: Ik kende zo'n Kate van toen al 35+ (Was toen werkelijk plm 40+, maar geweldige GFE) van enkele jaren geleden in Sclubs NRW die ALTIJD goede stemming en vooral ook 100% service voor de volle tijd leverde ...
    Waarvan ook toen akte in andere berensite Hoo....nl. Vele zeer uitstekende sessies en meerdere spetterende trio's gehad voor 1 tot 1,5 uur met enkele goede collegae van haar. Op kamer regelde ze alles tot zeer goede/uitstekende afloop en nazittingen, zodat ze mij en enkele andere mature ijsberen voortdurende kon blijven strikken !
    Mogelijk dat zij met haar avontuurlijke sexdrive en (pioniers)avontuurzin onder aandrang van de jeugdige aandringende OostEuropese concurrentie in NRW en Limburg haar overall kwaliteiten verlegde naar In ieder geval zag/vernam ik (van) haar al enige niet meer in Sclubs in NRW. Haar zij het allerbeste toegewenst; die leverde waar voor het geld met zekere sex-intelligentie en sexdrive. Zucht ... Zou zo weer met haar (en collegae) de kamer tot aan plafond willen verkennen!
    Kate. Het ga je goed !

  20. Onderstaande 3 leden hebben fg22 bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 8 januari 2012),bergm550 ( 8 januari 2012),Megaboob ( 8 januari 2012)

  21. #113
    Geregistreerd
    5 januari 2011
    Last Online
    5 oktober 2019 @ 23:46
    Berichten
    465
    Discussies
    16
    Thanks
    567
    Thanked
    256 in 95 posts

    Standaard Bezoek aan Artemis op 6 en 7 april

    Ik had als dankbaarheid voor de gevraagde informatie een verslagje beloofd . Bij dezen .

    Twee nachten geslapen in motel Avus ( een zeer aan te bevelen plaats ) .
    Van het grote parkeerterrein van Artemis was niet veel over. Alles rechts was een bouwput geworden .Beide dagen ondanks dat geen parkeerprobleem. Vriidag was ik er van 17.30 uur tot 01.00 uur. Tweemaal met een dame naar boven geweest . Eerst met een Poolse( Tiffany )´
    Gewoon goed . Zij vertelde dat er veel Nederlandse bezoekers langs kwamen doordeweeks ( zakenlui en congresgangers ). Deze schrijven echter nooit iets op onze site . (bang voor moeders , zeker .)
    Wat me de eerste avond vooral opviel was de jacht van de dames op de mannen .
    De shows waren voor mij teleurstellend . Bij de slotscene hadden alle optredende dames nog hun slipje
    aan . Verder vond ik ik de beneden verdieping wel erg donker en tevens heb ik in het openbaar geen vrouw echt zien zoenen . Tiffaney vond dat de Nederlanders erge vriendelijke en correcte klanten waren .
    De tweede dag was ik er van 11.43 - 21.30 uur. Op dat laatste moment stroomden er grote groepen Italianen c.s. binnen .
    Ik ging m.i. net op tijd weg.

    De tweede dag startte ik met een mooie blonde Tsjechische . Redelijk .
    Dankzij haar leerde ik Nina kennen .Zij was geweldig . Ze deed dit werk al tien jaren met liefde .
    Ze had hiervoor in Zwiterland gewerkt en vertelde dat de bewoners die zij ontmoet had allen zonder uitzondering
    niet aan gewone seks deden .
    Haar ervaring met Hollanders was dat die allemaal grote p..... hadden .
    In het algemeen : de keuken weas goed . De bediening aan de bar beneden was heel matig ( de vorige keer ook al ).Boven niet .
    Verder straalt alles luxe uit : overal handdoeken beschikbaar. Vervanging badjas o.a. was geen probleem.
    Zo´n twee keer per jaar een bezoekje hier brengend lijkt me wel wat. Verder houden we het bij Freude 39 met de meiden die zo´n geweldige service geven .
    N.B.
    Helaas Zsusanna niet ontmoet. Ik meen me nu te herinneren dat ze in haar GT-tijd ook nooit in het weekend werkte .
    Laatst gewijzigd door Henk74; 13 april 2012 om 21:45 Reden: geode spelling Tsjechische

  22. Onderstaande 6 leden hebben Henk74 bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (14 april 2012),bergm550 (14 april 2012),egon, Dr. Rammler (14 april 2012),Megaboob (14 april 2012),Picasso 1 (14 april 2012),satanic surfer (14 april 2012)

  23. #114
    Geregistreerd
    5 januari 2011
    Last Online
    5 oktober 2019 @ 23:46
    Berichten
    465
    Discussies
    16
    Thanks
    567
    Thanked
    256 in 95 posts

    Standaard

    Aanvulling :
    Het tweede meisje op vrijdagavond was Ambra , een Moldavische . Echt heel mooi , de service helde niet over. Zowel van Ambra als van Nina staan er foto´s op hun site .
    Volgens mij had al iemand op onze site geschreven dat de meeste meisjes wel via medici aan zulke `mooie `borsten kwamen en dat kan ik beamen .
    Soms ben je de orientatie in Aeremis bij het schriven wel eens een beetje kwijt , maar de bar net de goede sevice bevindt zich natuurlijk beneden en niet boven .Degenen, die een thanks toevoegde aan mijn verslag reeds bedankt .

  24. #115
    Geregistreerd
    25 augustus 2012
    Last Online
    16 oktober 2022 @ 21:16
    Locatie
    Nordlicht
    Berichten
    66
    Discussies
    2
    Thanks
    5
    Thanked
    84 in 21 posts

    Standaard

    I will be back soon...
    Da mir nach einem gepflegten Clubfick war und ich eine große Auswahl unterschiedlichster Girls haben wollte, stand Berlin und damit das Artemis als Zielort schnell fest. Da das Essen bekanntlich im Artemis nicht so der Burner ist, und weil ich auf dem Weg zum Hotel an einem kleinen Feinkostladen vorbei gekommen bin, nahm ich mir gleich von dort ein paar Leckereien mit und stärkte mich dann gemütlich in meinem Hotelzimmer für die kommenden Stunden, echt lecker.

    Anschließend konnte es dann direkt ins Artemis gehen, gegen 14.30 Uhr betrat ich die heiligen Hallen, ich fand den Tempel der Lust noch im Halbschlaf vor, erst wenige Girls waren unterwegs. Ich hatte ja genug Zeit, also war erst mal Sauna und ausgiebige Massage im Wellnessbereich angesagt, immer wieder herrlich, sich einfach eine Stunde durchkneten zu lassen. Total entspannt erinnerte mich dann mein drittes Bein daran, dass es Zeit für einen ersten Mund- und Zungenkontakt war. Mina sollte die erste Glückliche des Tages werden, sie nahm mich durch ihre süße Art, ihren knackig gebräunten Körper und ihre langen, leicht lockigen Haare für sich ein. Sie drängte auch nicht gleich aufs Zimmer, sondern ließ sich auf mich ein. Es folgte eine geile Stunde, Mina ließ sich ausgiebig ihr Honigtöpfchen auslecken, bevor sie zum Gegenangriff blies Blasen kann Mina sehr gut, sie setzte meine Wünsche gekonnt um, so ließ sie beispielsweise immer mal wieder schöne lange *Spuckefäden von oben auf meine Eichel tropfen. Dabei stimmten auch noch Druck und Tempiwechsel, was will Mann mehr? Ficken natürlich! Gummi drauf und hinein ins enge Vergnügen. Bei Minas geiler oraler Vorarbeit kam ich über eine Serie tiefer, langsamer Stöße in der Missio nicht mehr hinaus. Schön das Gummi vollgerotzt und der Samenkoller war zunächst mal abgewendet.*

    Eigentlich wollte ich mir nach Mina eine längere Pause gönnen, doch schon nach kurzer Zeit ging ich der süßen blonden Teenyversuchung Susi ins Netz. Susi ist 25 Jahre alt, sie sieht aber aus wie 19, ihr Gesicht ist total niedlich und sie hat gemachte Boobs. Nachdem meine Zunge an ihren Sillies ein wenig rumgetobt hatte, verwandelte ich ihre Schnecke mal eben gekonnt in ein Feuchtbiotop. Nach einem netten Gebläse bei mir orgelte ich die Kleine auf dem Sofa im Zimmer durch, doch abspritzen wollte ich in ihr cute little face, scheiß auf die 50 Mäuse extra, ich geile Sau wollte meinen Saft in Susis Gesicht spritzen sehen. Doch vor meinem Abgang habe ich mich noch mal vors Bett gestellt und Susi hat auf dem Bauch liegend und mit angezogenen Beinen meinen Kolben schön verschlungen, ich liebe diesen Anblick, Yeah! Das furiose Finale habe ich über ihr kniend genossen, ich wichste Susi meine Sahne in hohem Bogen ins Gesicht, sie zog kein bißchen weg, selbst ein Spritzer im Augenwinkel konnte sie nicht aus der Fassung bringen, good girl!!!

    Nach der Nummer war ich alle und am verdursten, jede Menge Kaltgetränke brachten meinen Flüssigkeitshaushalt wieder auf Linie, ein paar Runden im Pool kühlten mich zusätzlich ab. Danach legte ich mich im Wellnessbereich zu einem kleinen Schläfchen ab, die Thekenlady an der unteren Bar meinte später scherzhaft, "na ausgeschlafen? Dein Schnarchen habe ich bis zur Theke gehört."

    Oops, ich habe dann erst mal im Pornokino vorbeigeschaut, besser als der alte Schinken mit Vivian Schmidt war die Liveshow genau eine Reihe vor mir, Nina hat dort einem Mitstecher richtig schön einen gelutscht. Davon aufgegeilt habe ich dann in der oberen Bar Jenna mit den Mördersillies abgeschleppt. Jenna bläst einfach göttlich, dazu ihr schlanker Körper mit den polangen blonden Haaren, die Frau ist Porno pur. Als Jenna loslegte bekam ich akutes Stangenfieber, ich war so was von spitz auf Blondie, ich musste mich total beherrschen, nach der Gummierung hat Jenna mich dann heftig abgeritten, sie klatschte nur so auf mich nieder, ich stieß unterstützend von unten zu, bis zu meiner Explosion, die in mehreren Wellen meinen Körper durchströmte, geiler Ficken mit einer geilen Frau.

    Allmählich kriegte ich Hunger und so schaute ich mir das Essen in der Kantine an, ich entschied mich für die Moussaka mit viel Gemüse, etwas Reis und Salat dazu, schönes kleines leichtes Mahl, ging in Ordnung.

    Mittlerweile war der Laden immer voller geworden, auch jede Menge Italiener waren wieder am Start, habe mir die Tänzerinnen angeschaut und mit einem netten asiatischen Kollegen über einige Girls gefachsimpelt. Zwischendurch habe ich noch etwas Feldforschung an der Wendeltreppe zu den Zimmern betrieben, dabei fiel mir eine tätowierte Lady auf, die die Typen im 10-Minutentakt zur Schnellentsaftung nach oben verschleppte.

    Zu weit vorgerückter Stunde wurde ich bei der rothaarigen und sehr jungen Mio noch mal schwach, die Kleine sah einfach zu geil aus mit ihrem mädchenhaften Gesicht, dazu das Rot ihrer Haare und ihre zarten Beine steckten in weißen Fickmichstiefeln. In die Süße wollte ich mein Rohr versenken. Mio ist in Deutschland aufgewachsen, ihre Eltern stammen aber aus dem asiatischen Teil der Türkei, daher hat Mio zarte gebräunte Haut und leicht mandelförmige wunderschöne Augen. Beim Lecken ließ sie sich fallen und verstärkte meine Zungenschläge durch Reiben ihrer Mumu an meinem Mund und meiner Zungenspitze. Beim Blasen braucht sie klare Ansagen, was einem gefällt, lässt man sie einfach gewähren, dann wird es zu handlastig und monoton. Da es bereits auf 5 Uhr zuging, müssten wir schnell machen, also setzte ich mich auf einen Stuhl und Mio kniete schön zu meinen Füßen, während sie meinen Schwanz nach meinen Anweisungen verschlang. Schnell noch mal nen Gummi drauf, denn ich wollte mir Mios enge Pussy nicht entgehen lassen. Ruckzuck legte ich sie mir mit Kissen unterm Popo zurecht und dang kraftvoll in sie ein, dabei weiteten sich Mios Mandelaugen und sie stöhnte heftig. Mit klatschenden Stößen besorgte ich es ihr heftig und spritzte rechtzeitig noch meine vierte Ladung ins Gummi, Punktlandung! Fast 15 Stunden im Tempel der Lust gingen unweigerlich ihrem Ende entgegen. Eine letzte kälte Dusche und ab ins Hotel. An den Wertfächern sah ich beim Rausgehen noch zwei zuckersüße Thaichicks und eine Schwarze Gazelle mit Prachtarsch, die hätte ich auch am liebsten noch durchgepickt. Das Lineup war gestern echt erste Sahne. Das Artemis war wie immer ein teurer, aber geiler Spaß. Knutschen und ZK auf Züngelebene waren bei allen von mir gebuchten Girls, außer Mio, kein Problem.

  25. Onderstaande 5 leden hebben pussyfucker07 bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (27 augustus 2012),bergm550 (25 december 2012),Big30 (26 augustus 2012),Megaboob (27 augustus 2012),satanic surfer (27 augustus 2012)

  26. #116
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    12 april 2024 @ 22:46
    Berichten
    410
    Discussies
    17
    Thanks
    52
    Thanked
    131 in 43 posts

    Standaard

    7 Jahre Artemis - ich war dabei

    Nach gefühlter Ewigkeit gestern mal wieder mein altes Wohnzimmer inspiziert. Es gab ja auch einen ordentlichen Anlass, denn das "7-Jährige" stand an, es sollte meine zweite Jahresfeier nach dem letztjährigen 6-Jährigen sein. Nach absolut stau- und und blitzfreier Fahrt bin ich gegen 12:30 Uhr auf dem schon prall gefüllten Arte-Parkplatz angekommen und direkt von Hakki und Ken begrüßt worden.

    Soviel kann ich vorwegnehmen, es war sicher ein besonderer Tag, an dem sich das ganze Team viel Mühe gegeben hat: Zum einen gab es ganz ausgezeichnetes Essen, im Detail vor allem den Ochsen am Spieß, Spießbraten, Fisch, leckere Pilze mit Zwiebeln, Salate, Meterbrot und ganz besonders lecker die in Honig getunkten, gebratenen Wurzeln. Alles sehr schmackhaft, den Nachtisch habe ich nicht gekostet, aber ein anderer Stammgast, der hier vielleicht berichten mag. Wobei ich wieder beim Thema wäre, bin ich überhaupt noch Stammgast ? Das Aufgefahrene entschädigt mich mindestens für die nächsten drei schlechten Essen vom Caterer. Und die kommen, bestimmt .

    Alle Damen warfen sich richtig in Schale und trugen wirklich schicke Abendkleider. Das war auf jeden Fall mal was anderes, bevorzugte Farbe war eindeutig schwarz, aber auch alle anderen Farben waren vertreten, Anka war beispielsweise ganz in weiß. Bei einigen Mädels mußte man schon genau hingucken, um sie zu erkennen, einige hatten sich dem Anlass entsprechend extra eine neue Frisur zaubern lassen, das kenn ich von unserer Firmen-Weihnachtsfeier. Dort geht es manchmal ganz schön hoch her .

    Am Außenbereich wurde nachmittags noch ordentlich rumgeschraubt, gemalt, Geländer aufgestelllt usw. Es ist immerhin FAST fertig geworden, was ich bei meinem letzten Arte-Besuch (OK, das ist ja auch laaaaange her) noch kaum glauben konnte. Es soll 8 neue Zimmer geben, wobei ich bei der Inspektion mit einem Stammgast das Gefühl hatte, es wären nur 6 oder 7, aber das kann uns vor lauter Aufregung auch duchgegangen sein. Die Zimmer haben verschiedene Farben, sind schick bemalt und geben ein gutes Gefühl für die zukünftigen Aktivitäten in denselbigen. Vielleicht werde auch ich als eingefleischter Kino-Gänger dort das eine oder andere Mal abtauchen. Ich könnte mir vorstellen, dass diese Zimmer im Sommer weniger heiß sind wie in den oberen Etagen, könnte eine willkommene Abwechslung in angenehmer Temperierung darstellen. Desweiteren gibt es einen Whirlpool, den Mann sicher auch gerne mit seiner Herzdame nutzen kann, Geschlechtsakte bitte hier aber vermeiden, Jungs. Ein kleines Poolbecken mit einer Länge von ca. 4x10 m ist auch erbaut worden, umrandet von hoffentlich rutschfreien WPC-Dielen (Holz-/Kunststoff-Gemisch), ein Thema, das mich firmenspezifisch interessiert. Die neue Sauna sieht auch sehr wohlig aus, ich freu mich schon auf zukünftige Saunagänge in ab 14 Tagen, wenn alles zur Nutzung freigegeben wird.

    Wer war da ? Sicher um die 120 Frauen, konkret: Xenia (D), Nova Nice (D), Chayenne (D), Blair (D), Sammy (D), Daisy (D), Lenny (D) mit neuen Boobs, Sury (D), Liz (D), Anal-Arielle (D), Angelina (D), Nika (D), Lia mit rosa Haaren (D), Estefania (D), Amely (ROM/HUN), Amelia (ROM), Mariebelle (ROM), Antonia (ROM), Anka (ROM), Manuela (ROM), Sheenya (ROM), Fana (ROM/HUN), Gabitza (HUN), Ruby (HUN), Miss Schlauchbootlippen (HUN) neu mit brauen Haaren, Brigitta (HUN), Virginia (HUN), Venera (BUL), Conny (BUL), Nina (CZ), Shiva (CZ), Erika (SVK), Sara (ESP), Rosaly (GRE), Irish (PHI), Inga (THA), Leki (THA), Iman, Marzilla (PL), Gwendolina (PL), Betsy (PL), Maja (PL), Nathalia (PL), Sheenay (TÜR), Isabel (MOL), Jennifer (BRA) und Luciana (BRA).

    Und das männliche Publikum ? Ja das gab es auch, und zwar reichlich, viele Stammgäste gaben sich die Ehre, aber auch viele Nudelpartisanen drehten ihre Runden, wahrscheinlich hatte das Arte auch dort Werbung für die Feier gemacht. Es war natürlich im Barraum brutal voll.

    Feuerwerk: Gegen 22 Uhr wurde eine Lasershow und anschließend ein Feuerwerk präsentiert. Da ich nicht so der große Fan davon bin, habe ich die meiste Zeit drinnen still genossen. Vielleicht hat ja jemand ein Filmchen gedreht wie Angus/berlinerca im letzten Jahr, dann kann ich mir das nachträglich auch nochmal anschauen.

    Ich bin zwischendurch Einkaufen gefahren (@Stammgast und Forumskolleege: Hab doch meinen Polo genommen) ; als ich wiederkam ,war der Parkplatz rappelvoll, und ich wurde netterweise auf Arte-Kosten per Shuttle-Taxi zum Messeglände gefahren bzw. bin auf der Hinfahrt hinter dem Taxi hinterhergefahren, das mich dann direkt mitgenommen hat, total unkompliziert. Muß man lobend erwähnen.

    Etwas geärgert hat mich, als ich einmal an der Bar stand und 10 Minuten lang direkt vis a vis zu den Thekenmädels nicht bedient wurde, ich bin dann nach unten gegangen, wo eine neue, leicht hippelige Dame Dienst schob. Klar war es gestern verdammt voll an der oberen Bar und die "Thekenschlampen" haben geackert wie hulle, aber wie man trotzdem so ignoriert werden kann, ist mir ein Rätsel. Kam mir vor wie Luft. Ist aber normalerweise nicht so, will das nun auch nicht zu sehr aufbauschen, passt sonst schon.

    Als ich den gegen 23 Uhr kurz vorm Auschecken war, wurden zwei oder drei Gäste aus dem Laden geschmissen, sie hatten sich wohl ordentlich daneben benommen und wollten Stress machen, ich weiß aber nicht, worum es ging. Die Security baute sich in fast voller Stärke vor ihnen auf, Ken mischte auch mit. Kurz dachte ich, gleich fliegen die Fäuste, aber dem war dann Gott sei Dank nicht so.

    Alles in allem ein schöner Tag, an dem man sogar die Dachterrasse zum Sonnen nutzen konnte. Dank auch alle Macher dieser Feier. Ich werde meine Arte-Frequenz wohl auch zukünftig etwas reduzieren, aber sicher weiter ab und zu nach dem Rechten schauen, allein schon wegen der tollen Jenna, mit der mich wieder zweimal vergnügt habe. Und natürlich auch wegen der netten Stammgäste und Stammgäste in spe .

    Gruß an alle, auch an alle Holländer
    flensi

  27. Onderstaande 7 leden hebben flens bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 3 oktober 2012),Badslippers ( 1 oktober 2012),bergm550 (25 december 2012),Big30 ( 1 oktober 2012),ButtinSky ( 3 oktober 2012),Megaboob ( 3 oktober 2012),toko-9 ( 1 oktober 2012)

  28. #117
    Geregistreerd
    27 september 2009
    Last Online
    Gisteren @ 18:21
    Locatie
    Duckstad
    Berichten
    73
    Discussies
    9
    Thanks
    16
    Thanked
    93 in 24 posts

    Standaard

    geen berichten meer uit Berlijn? Is de restyling klaar? Dan ga ik er weer eens kijken!

  29. #118
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    Gisteren @ 21:43
    Locatie
    Silicon valley
    Berichten
    8.178
    Discussies
    211
    Thanks
    11.945
    Thanked
    7.985 in 3.266 posts

    Standaard

    De boobmeister was al weer veel te lang niet in siliconen paradijs geweest, en was dus deze laatste week van het jaar toch maar weer eens naar Berlijn afgereist, om de stand van zaken een persoonlijk te gaan waarnemen. Ik ben alleen binnen geweest, niet buiten, daar was het te koud voor. Ik ben om circa 18.00 aangekomen, en tot circa 02.30 gebleven deze keer. Er waren circa 50 dames,w aarmee er een redelijke line up was, maar Megaboob heeft ze beter gezien in het verleden, en toppers zoals Siana, Lynette en Jenna schitterden door afwezigheid, terwijl ook hier een roedel jagende (voornamelijk duitse en roemeense) dames schitterde door aanwezigheid.

    Na binnenkomst eerst maar een hapje gegeten, dat was niet veel bijzonders deze keer, maar goed te eten, en altijd in ieder geval ruim voldoende. Qua concept prima.

    Ik spotte wel redelijk wat dames met silliconen borsten, maar echte stunners ontbraken mijns inziens helaas. Dus vrij lang gewacht en geopserveerd voordat ik mijn slag ging slaan, de eerste sessie was pas om ca 21.00, na vele, vele dames afgewimpeld te hebben die kwamen leuren om trio's en god weet nog al niet meer.Na dezelfde dame voor de 4e(!) keer weg te hebben gestuurd werd het echt tijd zelf wat te gaan doen. Het geluk was met me, want ik spotte Poolse Pamela, en 37 jarige, maar goed uitziende lange blondine met siliconen d cup, en een prachige lach en tanden. Gelijk geboekt, en geen spijt van gekregen, wat een fijne meid, prima service, heerlijek lange natte PZC zoals Poolse dames dat vaak zo goed kunnen, zachte borsten om heerlijk mee te spelen, prima tongzoenen, prima sex in diverse posities, en afgesloten met Russisch en een praatje, wat wil de boobmeister nog meer. Niets dus, dus weer afgerekend en terug naar de barruimte. Daar was inmiddels een kline paaldansact van 2 dames, die had ik al eerder gezien, en vooral de blonde dame is mooi om te zien.

    Tijd om even bij te komen, en weer te ontsnappen aan de jagende dames (weinig heren) in de sauna, en het zwembad, prima allemaal. maar ik lag nog niet op een van de stoelen, of de horde kwam er al weer aan helaas. Een dame met een redelijke cup (E) toch weggestuurd, omdat ze verder niet echt knap was helaas. Dus maar weer terug naar de barruimte, nog een drankje, nog een rondje gelopen, en uiteindelijk een dame gespot met wie ik ook nog wilde, de Cubaanse Wewe, een leuke kleine slanke dame met enorme EE cup siliconen. Zeer goedlachs in ieder geval. Dus met haar naar de kamer, zij begreep het, tongzoenen, wat olie op haar borsten en zalig tussen die genotsheuvels glijden met mijn opgezwollen geslacht, wat stijver en stijver werd met zoveel heerlijke rondingen. Even schoongemaakt, zeer goede pzc door deze dame, even nog in cowgirl, maar het was vanaf het begin al duidelijk, dit moet op zijn Russisch eindigen, en dat deed het dan ook! Heerlijk orgasme, prima meid.

    Omdat het al vrij laat was geworden afgerekend, gedouched en omgekleed en weer naar mijn hotel in Berlijn.

    Artemis is nog steeds een mooie, goede club, de line up viel iets tegen en er werd veel gejaagd, maar het is kersttijd, en dat dan te vergeven, veel mooie oostblokkers zijn dan naar huis, dat is bekend. Ik heb in ieder geval 2x goed gekozen, en ben dan ook naar volle tevredenheid, en met een opmerkelijk laag budget (200 euro kwijt) weer weggegaan, terwijl mijn vroegere Artemis bezoeken toch altijd wel meer gekost hebben. In zoverre ook positief.

    Ik ga Artemis zeker weer bezoeken, wellicht als hetw eer een verblijf buiten ook toelaat.

    Megaboob
    Bigger is better!
    Plastic is Fantastic!
    I prefer silicone boobs on slim and beautiful womans!
    Read my lips: no more taxes!
    “The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money.”
    Voor de Nederlandse staat: Ik had geen ernstig vermoeden dat de betreffende dame met wie ik betaalsex had word uitgebuit of op enige wijze word gedwongen.

  30. Onderstaande 7 leden hebben Megaboob bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari ( 2 januari 2013),bad pritt ( 1 januari 2013),bergm550 (31 december 2012),flens ( 2 januari 2013),JohnW ( 6 januari 2013),satanic surfer ( 3 januari 2013),SeX++ ( 1 januari 2013)

  31. #119
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    12 april 2024 @ 22:46
    Berichten
    410
    Discussies
    17
    Thanks
    52
    Thanked
    131 in 43 posts

    Standaard

    Hallo Megaboob,
    vielleicht klappt es nächstes Mal mit einem Treffen, Jennas Termine sind aktuell hier nachzulesen: http://www.berlinintim.de/member/Kon...nna-27458.html
    Ich bin wohl am Wochenende bei ihr.

    flens

  32. #120
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    Gisteren @ 21:43
    Locatie
    Silicon valley
    Berichten
    8.178
    Discussies
    211
    Thanks
    11.945
    Thanked
    7.985 in 3.266 posts

    Standaard

    @Flens,

    Ja, hoffentlich wird es dan nächstes Mal klappen. Dieses Mal hätte ich ein bisschen gluck und Zeit, deswegen schnell nach Berlin gefahren und das Artemis wieder mal besucht wie hieroben beschrieben.

    Mfg,

    Megaboob
    Bigger is better!
    Plastic is Fantastic!
    I prefer silicone boobs on slim and beautiful womans!
    Read my lips: no more taxes!
    “The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money.”
    Voor de Nederlandse staat: Ik had geen ernstig vermoeden dat de betreffende dame met wie ik betaalsex had word uitgebuit of op enige wijze word gedwongen.

  33. #121
    Geregistreerd
    12 juli 2006
    Last Online
    24 februari 2024 @ 20:53
    Berichten
    51
    Discussies
    0
    Thanks
    7
    Thanked
    13 in 7 posts

    Standaard

    Was hier begin november 2012.

    Mooiste club die ik OOIT heb gezien. Goed eten. Eigenlijk alles goed.. los van de dames (allemaal heel mooi overigens) is de club zelf al een dikke 9..

    enige nadeel is de forse entree van 80 euro...

    dames jagen hier trouwens best actief en vinden een "nee" niet echt plezierig leek het. Vond de houding in Sharks wat dat betreft beter

  34. Onderstaande 2 leden hebben doesgek bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 (31 januari 2013),Megaboob (20 januari 2013)

  35. #122
    Geregistreerd
    12 juli 2006
    Last Online
    24 februari 2024 @ 20:53
    Berichten
    51
    Discussies
    0
    Thanks
    7
    Thanked
    13 in 7 posts

    Standaard

    Laats weer eens een keer geweest.

    ontvangst door de theke was dramatisch. Bleef ook een onbleefd stuk vreten gedurende hele bedrijf. ATM was kapot en geld bij haar pinnen was mogelijk maar ging alleen met veel zuchten en steunen. Zonde want ze hoort toch het visitekaartje te zijn...

    Dan de dames. Kwam binnen rond 15u en was behoorlijk rustig qua beren en dames. En er is ook niets te eten tussen 15-18 dus maar richting hotel gegaan en rond 19u weer terug. Was gelijk een stuk drukker.

    Je moet houden van silloboobs want die lopen er in overvloed. Uiteindelijk 2x gebruik gemaakt van de dames. Eerste was blond. Onwijze pornokop (hoogblond) en iets hangende D-boobs. Pijpbeurt was zeker goed en hele avond bleef ze nog beetje geinen. Weet helaas geen naam.

    2de dame was Kora/Cora. Schatje. Moet ff moment afwachten tot je dr klik mee hebt maar dan is het zeker de moeite waard. Qua orale kwaliteiten is het top5 ever

  36. Onderstaande 2 leden hebben doesgek bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 (31 januari 2013),Megaboob (31 januari 2013)

  37. #123
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    Gisteren @ 21:43
    Locatie
    Silicon valley
    Berichten
    8.178
    Discussies
    211
    Thanks
    11.945
    Thanked
    7.985 in 3.266 posts

    Standaard

    Tja, voor de siliboobs gaat Megaboob dus steeds graag naar Berlijn. Helaas is het zo ver weg, en ben ik door drukte zo weinig in de gelegenheid, maar anders....

    mmmmhhhhhhh!
    Bigger is better!
    Plastic is Fantastic!
    I prefer silicone boobs on slim and beautiful womans!
    Read my lips: no more taxes!
    “The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money.”
    Voor de Nederlandse staat: Ik had geen ernstig vermoeden dat de betreffende dame met wie ik betaalsex had word uitgebuit of op enige wijze word gedwongen.

  38. #124
    Geregistreerd
    12 juli 2006
    Last Online
    24 februari 2024 @ 20:53
    Berichten
    51
    Discussies
    0
    Thanks
    7
    Thanked
    13 in 7 posts

    Standaard

    Als megaboob fan kom je daar zeker aan je trekken! Heb echt wel behoorlijk wat vrouwen met serieuze voorgevels gezien

  39. #125
    Geregistreerd
    30 januari 2007
    Last Online
    15 maart 2019 @ 19:30
    Berichten
    38
    Discussies
    2
    Thanks
    10
    Thanked
    6 in 3 posts

    Standaard

    Was daar vorige week, dinsdag, carnaval. My luck: dames waren (weliswaar sexy) verkleed. Gekleed, dus.
    Desalniettemin: blijft een geweldige tent. Mooi, groot, en alle dames naakt (buiten carneval).

 

 
Pagina 5 van 11 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:47.

Diamond 468*60