Pagina 2 van 11 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 251
  1. #26
    Geregistreerd
    14 juli 2006
    Last Online
    25 november 2022 @ 21:50
    Berichten
    108
    Discussies
    28
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard 3 dagen Berlijn

    Artemis stond al enige tijd op soarer's to do lijstje maar het was er door onderlinge agenda problemen tot op heden niet van gekomen. Afgelopen (lang) weekend was het dan eindelijk zo ver, met z'n vieren op donderdag verzamelen in het Zeus waarop we vrijdag gespannen de reis naar Berlijn aanvaarden.

    Prima hotel gevonden in de buurt van de Kurfuerstendamm. (NH-hotel op A-locatie voor 55 euro pp per nacht met openbare parkeergarage voor 10 euro per dag. Kunnen we in NL wat van leren)
    Ruwweg 4 km van het Artemis maar we hadden ook nog andere plannen. En een beetje beweging kan geen kwaad, zie je wat van de stad, dus vooruit wandelen.
    Een van de laatste panden aan de KFDamm was een cosmetisch instituut die het snijwerk tot kunst had verheven. Een veeg voorteken.

    Artemis zonder verdere problemen gevonden en rond 16.00 uur ingecheckt. Het feest kon los.
    Club is al uitvoerig beschreven en ik heb er eerlijk gezegd niets aan toe te voegen. Prachtig. Verzorging uitmuntend, prima attent personeel, eten drinken geen probleem.

    Aanwezige dames over een periode van 11 uren ruim 70 . Alle smaken aanwezig, maar opvallend veel siliconen . Uiterlijke schoonheid van de dames als gewoon. Niets beter dan we in onze standaard clubs gewend zijn. (Gelukkig maar).

    Aantal bezoekers een veelvoud, maar nooit storend druk. Redelijk verloop. Volgens mij geen Nederlanders want ik was de enige die in vervoering geraakte van "ons" 11-tal. Het laatste fluitsignaal had overigens nog maar net geklonken of de beelden van een dame die anaal werd genomen stonden weer op het doek :D . Da's makkelijk de (wel) aanwezige Fransen pesten.

    Zal het kort maken. Voelden wij ons er thuis? Nee, absoluut niet. Wat maakte het tot een eenmalige, maar wel zeer interessante, ervaring:
    - Annimeren tot vervelens toe (wakker maken terwijl je aan de pool een tukkie doet) . Hiertegenover staat wel weer dat indien je op het annimeren in gaat en wat babbelt dit niet als (bijna) vanzelfsprekend dient te leiden tot een sessie;
    - Afwerkfabriek. 's Avonds boven alle (25) kamers bezet, wachttijden, en gemiddelde sessies van 15 tot 20 minuten;
    - Veel dames hebben niet de intentie tot klantenbinding. Merendeel van de klanten betreft beursbezoekers / toeristen en is dus ook niet nodig. Omzetmaximalisatie is het toverwoord.
    - Onpersoonlijk, geen gezelligheid;
    - Champagne werkt als een FKK club op ijsberen. Alle remmen gaan los. Dames willen allen graag het bestelpapiertje bij de bar inleveren en verdringen zich rond de gulle gever(s) als de fles voor 3/4 leeg is. Prachtige taferelen.:D

    Uiteindelijk 2 sessies. 1e dame een Poolse Lisa. Normaal niet mijn smaak maar bij het avondeten genoeglijk mee gebabbeld. Service zeer beperkt.

    Later in de avond gekozen voor het loopwonder Jenna uit de Oekraine. Wandelt met vaste tred op zoek naar buit door de tent. Iets voller, met een opvallend grote mond:green_smi. Heel behoorlijke sessie, maar niet uitzonderlijk.

    Maten verging het niet veel beter. Van de 9 sessies kon 1 ervaring op meer dan gewoon enthousiasme rekenen. 4 keer werd troost in de drank gezocht.

    Onze conclusie: deze grote clubs voorzien overduidelijk in een behoefte. Maar niet de onze. Wij gaan toch liever voor de persoonlijker service en gemoedelijkheid. Soortgelijke clubs in Frankfurt en omstreken kunnen van de "to do" lijst.

    Na deze wijze les besloten dat we de volgende dag La-folie zouden gaan bezoeken.
    Zie aldaar.

  2. #27
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door soarer Bekijk bericht
    Onze conclusie: deze grote clubs voorzien overduidelijk in een behoefte. Maar niet de onze. Wij gaan toch liever voor de persoonlijker service en gemoedelijkheid. Soortgelijke clubs in Frankfurt en omstreken kunnen van de "to do" lijst.
    In Artemis ben ik drie keer geweest. Het is geen slechte club, maar het is de lange reis niet waard.

    Maar wat ik niet met je eens ben, is over de clubs in Frankfurt en omstreken. Clubs als Palace, Oase en World kan ik zeer zeker aanraden. Ik heb deze clubs bezocht, en heb hier overwegend goede ervaringen mee.

    Palace kan ik zeker aanraden. Hier werken dames als:

    Indira (Roemeens, bekend van PHG)
    Elisa (Roemeens, bekend van PHG en GT)
    Sandra (Duitse)
    Louisa (Zweedse)
    Agnieszka (Poolse, bekend van Oase)

    Met bovengenoemde dames heb ik altijd goede service gekregen.

    Bergm550

  3. #28
    Geregistreerd
    14 juli 2006
    Last Online
    25 november 2022 @ 21:50
    Berichten
    108
    Discussies
    28
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard @bergm550

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bergm550 Bekijk bericht

    Maar wat ik niet met je eens ben, is over de clubs in Frankfurt en omstreken. Clubs als Palace, Oase en World kan ik zeer zeker aanraden. Ik heb deze clubs bezocht, en heb hier overwegend goede ervaringen mee.

    Palace kan ik zeker aanraden.
    Je hebt gelijk, mijn stelling is zonder dat ik de ervaring heb te generaliserend :o.
    Wat ik echter van het Palace gelezen heb in de Duitse forums maakt mij niet bepaald vrolijk en ontneemt de lust op een nog verdere reis.

    Dank voor je tips, maar denk dat de volgende trip niet veel verder zal gaan dan Keulen. Bernd's, Samya en (op advies van Breadman) Finca Erotica staan nog op de agenda voor deze zomer.

    Veel plezier in het Frankfurtse en misschien ben ik op basis van enthousiaste verhalen wel te overtuigen.

  4. #29
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door soarer Bekijk bericht
    Je hebt gelijk, mijn stelling is zonder dat ik de ervaring heb te generaliserend :o.
    Wat ik echter van het Palace gelezen heb in de Duitse forums maakt mij niet bepaald vrolijk en ontneemt de lust op een nog verdere reis.

    Dank voor je tips, maar denk dat de volgende trip niet veel verder zal gaan dan Keulen. Bernd's, Samya en (op advies van Breadman) Finca Erotica staan nog op de agenda voor deze zomer.

    Veel plezier in het Frankfurtse en misschien ben ik op basis van enthousiaste verhalen wel te overtuigen.
    Hallo soarer,

    Ik heb mijn Palace-verslag op 7 juni gepost op:

    http://www.roemerforum.com/forum/showthread.php?t=16943
    http://www.rheinforum.com/forum/showthread.php?t=34173

    Op het Roemerforum wordt veel geschreven over Palace. Ik ga meestal naar Goldentime, maar af en toe is Palace echt leuk voor de afwisseling. Er zit een IBIS-hotel naast Palace.

    Bergm550

  5. #30
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Pfeil Afgelopen week.....

    .....waren er op 'n zeker moment ruim 120 dames .
    Dat meldde 'n medebeertje, kan zelf details geven :green_smi.
    Founding Member

  6. #31
    Geregistreerd
    9 november 2006
    Last Online
    13 augustus 2013 @ 10:06
    Berichten
    157
    Discussies
    8
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Voor de verandering ben ik vanwege werkzaamheden (niet te verwarren met werkzaamheden elders) door Duitsland wezen toeren.

    Na diverse dierentuintjes met heel wat hertjes te hebben bezocht, was het mijn beurt om wederom via SMS aan Sonny te vragen wat er in Berlijn te beleven viel. Dit had ik al eerder gevraagd, maar ik was het smsje kwijt. Het antwoord kwam, zoals vaker bij hem, zeer snel. Artemis met de hele handel en wandel aan gegevens, hoe waar en waarom.

    Yes, het walhalla achter de oude muur en vanwege een of andere beurs was ik toch in de buurt. Hetgeen ik van Sonny doorkreeg was eigenlijk overbodige informatie, want de gloed van neon die je kon aanzien voor het noorderlicht was toch echt van deze club. Aangekomen viel direct de grote entree op waar ik na veel omzwervingen uiteindelijk bij de theke kwam (wat een leuke) Bleu zoals ik was legde ik 50 euri op de balie wat me direct op een lachend nein nein kwam the staan, de entree was namelijk 70 euri, nou ja, zoals zo vaak ben je er dan toch en dan maakt die 20 ook niet meer uit.

    Na geringd te zijn en de sleutel in ontvangst te hebben genomen even gedoucht en snel het berenvelletje aangetrokken. Het zag er allemaal heel erg veelbelovend uit, allemaal erg ruim en zeer netjes. Bij binnenkomst bestelde ik direct maar een biertje om de grootste zenuwen ff weg te duwen, want er liepen heel wat hertjes op hakjes rond, en dat was niet alles, maar links en rechts van me zag je duidelijk de blond en donkerharige Poolse kopjes, afgewisseld met wat Roemeens en veul Russisch. Zoals velen weten vergis ik me niet snel als het gaat om Pools hertjesvlees.

    Als een kind in de snoepwinkel al likkebaardend kwam ik tot de ontdekking dat het biertje 10 euri moest kosten, nou ja, dat is in mijn ogen beter als heel erg veel, zeker als je weet dat ik net uit Stockholm terugkwam, waar een biertje links en rechts ook 8 euri kostte.

    Desalniettemin was het toch een klein tegenvallertje en een tikkertje tegen mijn hersenpan, vandaar dat ik maar even in de bank ben gaan liggen om eens extra te genieten van dit gouden vocht. Op het moment dat ik neerplof, kijk ik vanuit mijn ooghoek en zie tot mijn grote schrik een relatie van mij. Op zich niks mis mee, die kom ik weleens vaker tegen, maar deze was toch van een ander niveau. Zo vlug als ik kon stond ik op en liep langs de bar naar achteren om vervolgens weg te duiken in de bioscoop. Na enige minuten lastig te zijn gevallen door enkele dames vervolgde ik mijn weg naar beneden alwaar ik de normale therme ontwaarde inclusief fitnessruimte. Wat een fabriek hier zeg, erg leuk en in mijn gedachten zat een sauna zat er vandaag wel in, ik bleef immers toch overnachten en had dus maar weinig uit te leggen aan het thuisfront,.. buiten mijn eigen spiegel dan.

    Voorzichtig liep ik weer richting de begane grond, pff, de relatie was in geen velden of wegen te bekennen, nog maar een biertje dan. Het trok direct de interesse van de dames (die zullen ook wel denken, rijke stinkerd daaro) Ineens kreeg ik een rilling, niet vanwege de dames, maar wel vanwege een donkere stem “zo ….. jij komt hier zeker ook alleen maar fitnessen” het was de relatie die me stilletjes van achter had beslopen, gelukkig hield hij van de hertjes want anders was ikzelf onverwacht uitgewoond, en daar kwam ik hier toch echt niet voor.:thefinger
    “Ja” probeerde ik nog, “ ik ben meegenomen door een relatie” ..oh ja, wie dan… stom om dat te zeggen want in mijn wereldje kent nagenoeg iedereen elkaar. “Nou ja, ik ben hier alleen en ga wel vaker bij ons in de buurt, ongeveer hetzelfde” …Je bedoeld GT, PHG, YY en zo?” ..nou ja zeg, wat een vies mannetje, die kent bijna iedere FKK, ik moet er niet aan denken. Het ijs was gebroken en warempel deed ik ook nog even een goede deal waarna we elkaar verder gedurende de avond amper nog hebben gezien.. (en dat had zijn reden........................)

    Ik word oud, ik begin het te verleren, want na twee uurtjes had ik nog niets ondernomen, en er viel links en rechts nogal wat te nemen. Maar lang hoefde ik niet meer te wachten, want plotseling werden er twee handen voor mijn ogen gehouden, “guess who?” ik verstijfde even, kreeg een koude rilling en werd enthousiast. Een bekende, hier? wie, wat.. “you don’t recognize my voice?” , ja heel in de verte wel eigenlijk, maar..ik wilde omdraaien maar het lichaam achter mij draaide mee, ik zag niets maar werd wel heel nieuwsgierig. “turn arround” en terwijl ik dat deed kreeg ik een zoen. Even wist ik niet wat ik moest zeggen, want ik wist niet of ik verbaasd of gelukkig moest zijn, daar stond ze, Jadzia, mijn eenmalige droom uit GT. Ik herkende haar, ondanks dat ze haar haar had verlengd met hairextensions. De reactie van mijn wederhelft bleef dit keer uit, maar dat zou waarschijnlijk niet lang meer duren. Dol enthousiast knuffelde ik haar en een gesprek kwam op gang, we ploften in de bank alsof we twee oude vrienden waren die elkaar behoorlijk wat te vertellen hadden. Dat ze me herkende na die ene keer (nou ja een dikke 3 uur fantastische tijd) Wat een schoonheid wat een, wat een., wat een….
    Het voelde zelfs zo goed, dat ik de sleutel niet durfde te vragen om het mooie moment niet te verpesten, en dat terwijl ze gaandeweg weer in mijn armen kwam liggen en haar gewilde pose op mijn schoot weer innam om vervolgens een herkenbaar blok te voelen. “you are no different than then, I can feel, do you like me? “ what do you think? Met overslaande stem riep ik Yes!.. “what do you want?” tja dat wilde ik wel even vertellen en ook deze keer liep ik achter haar aan om te zien dat ze in die korte tijd niet veel veranderd was. Een nadeel was dat ik automatisch de weg wees naar welke kant ik in wilde, behoorlijk blozend toen ik ook nog even langs mijn relatie liep…heb ik weer.

    Op de kamer aangekomen vroeg ze me even te wachten, alsof dat zo gemakkelijk was, want ik stond op het punt om haar op te tillen en als volleerd bruidegom over mijn drempel te dragen.. Een beetje verloren lag ik wat voor me uit te staren en zenuwachtig vrat ik het ene pepermuntje na het andere. Enige minuten later kwam ze terug met een fles champagne en twee glazen…wtf? Ik stamelde iets van, I don’t have enough money fore that, maar ik hoefde niets te zeggen. Met een veelzeggende vinger op haar lippen en een “it’s for us, from me, its ok dont worry” werd de fles ontkurkt. Met een luide knal, die misschien wel te vergelijken zal zijn met hetgeen ik van plan was, want ook die stond te popelen om losgelaten te worden.

    Wat een romantiek hier, en ondanks dat ik meer wilde, respecteerde ik hetgeen we nu aan het doen waren. Een glaasje meuk drinken en gezellig wat keuvelen over koetjes en hertjes. Het mocht echter niet erg lang duren, want terwijl ze opstond, gleed haar babydolletje weer van haar af, waarna ze mij ontdeed van mijn velletje. Er gebeurde echter niets meer dan tegen me aan komen liggen ? was ze me nu aan het plagen? Een heer die ik ben wachtte ik gelaten af zonder haar als een bronstig paard te bespringen, maar mijn hart klopte zowel in mijn keel als elders. Al knuffelend begonnen de eerste kusjes te komen en langzaam vonden we elkaar steeds meer, man oh man wat romantisch dit.. superrrrr. De rest laat zich misschien wel raden (alleen scoorde ik dit keer zelfs 2x meer dan de laatste:D) en buiten een enkele douche/toiletbezoek hebben we het bed niet verlaten totdat ik moest gaan, tenminste dat vond ik, maar de andere partij dacht hier duidelijk anders over. “Relax, this will cost you only ….” Alleen voor insider moi:teuflisch

    Wederom kon ik een episode bijschrijven in de categorie bovenbijzondere ervaring, de buiten categorie, the one time experience, the etc. etc. Een ervaring die zo’n 5 uurtjes heeft geduurd en nu nog steeds voortleeft. Niet zo gek, nadat ik de vorige keer haar nummer niet had gevraagd, om dit nu wel te doen. Ik zou hier echter niet snel meer in de buurt zitten, maar we zouden elkaar mailen en sms’en. Tot op heden nog niet gedaan omdat ik weet dat ik erg vatbaar ben voor dit soort zaken.

    Na afscheid te hebben genomen (op een manier met veel emotie?) vroeg ik mij af wat ik toch bij haar losmaakte. Het leek meer op een vakantieliefde, die op zo’n moment heel erg heftig kan zijn.
    Misschien zal ik het nooit te weten komen, maar aan de andere kant, ik heb haar e-mail en telefoonnummer, dus dat noem ik dan boffen. Nadat ik nog even heb bijgepraat met de relatie ben ik richting hotel gereden alwaar ik tot de ontdekking kwam dat ik weer iets vergeten was. Ik kon mezelf wel voor mijn kop slaan, ik zit in een hotel in het buitenland, slaap alleen en heb net een verschrikkelijk grote kans laten lopen om de nacht door te brengen met een van ’s werelds mooiste en liefste vrouwen.

    Haar telefoonnummer, yes! Hmmm, voicemail, even een SMSje sturen, maar na enige tijd gewacht te hebben en nog steeds geen antwoord te hebben gehad ben ik uiteindelijk in slaap gevallen. Midden in de nacht schoot ik wakker, ik hoorde mijn SMS toon, half slaapdronken greep ik naar mijn telefoon maar schijnbaar had ik het gedroomd, want er stond geen enkel nieuw bericht. De volgende ochtend omstreeks 11:00 kreeg ik bericht terug. Ze had haar telefoon op stil staan en ze vond het heel jammer dat ze mijn berichtje te laat kreeg…..jammer!!!!!!!!!??
    Kan gebeuren, vette pech voor mij, en onderweg naar huis kon ik een brede smile wederom niet onderdrukken, ik was echt weer even de gelukkigste man op aarde.
    :wink:

  7. #32
    Geregistreerd
    19 oktober 2008
    Last Online
    4 oktober 2022 @ 20:44
    Locatie
    Calcutta am Rhein
    Berichten
    806
    Discussies
    35
    Thanks
    24
    Thanked
    160 in 48 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door liefhebber Bekijk bericht
    Conclusie en finale indruk:
    - Ik heb me prima vermaakt in het Artemis, een ERRRRUUUGGG mooie tent (I'll be back!).
    - Er zijn maar twee nadelen;
    A) alle drankjes worden geserveerd in plastic bekertjes (veiliger m.b.t. glassplinters op de vloer)
    B) Artemis staat 500km teveel naar het oosten (hoewel.. rustiger voor mijn relatie en financien)

    GREETZ, Liefhebber :wink:
    Gelukkig heb je nu jouw geliefde Acapulco.
    There is a god.
    Indeed, there is.
    Altijd op zoek naar honing

  8. #33
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    23 maart 2024 @ 12:07
    Berichten
    410
    Discussies
    17
    Thanks
    52
    Thanked
    131 in 43 posts

    Standaard

    Achtung aufgepasst, damit Ihr auch genug Geld dabei habt:

    Der Eintritt beträgt ab sofort 80 € !!!

    Sauerei in solchen Zeiten, da lobe ich dann doch mal die Clubs in NRW !!!

  9. #34
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard Filmpje!

    http://www.zoharkaniel.com/?p=Films

    Klik op het tweede plaatje links onder en je ziet een Artemis impressie! Kwam ik tegen op ISG.

    :wink::wink:
    Laatst gewijzigd door Big30; 8 mei 2009 om 23:13
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  10. #35
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Gisteren @ 22:53
    Berichten
    9.258
    Discussies
    176
    Thanks
    2.913
    Thanked
    4.089 in 2.246 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    http://www.zoharkaniel.com/?p=Films

    Klik op het tweede plaatje links onder en je ziet een Artemis impressie!

    :wink::wink:
    Doe hogedruk reiniger was wel een lawaaierige intro zeg, ik dacht dat er wat mis was met mij laptopppie.
    Ik ben bang dat ik wel snap dat het ietsje duurder is dan vele andere clubs, wat een interieur zeg.
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  11. #36
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:12
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Standaard Incredible............

    Zeer uitgebreid filmpje Big30.............Heb er even de tijd voorgenomen om dit filmpje te bekijken.

    De gastvrouw in dit flimpje verdiend zeker een aandacht. Wat een uitleg en tijd die ze er aan besteed hebben dit zo neer te zetten.
    Deze club ziet er zeer fraai uit en alles is met de meest grote zorg en aandacht besteed.

    Ga hier zeker een keer naar toe..............
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

  12. #37
    Geregistreerd
    1 januari 2008
    Last Online
    13 maart 2014 @ 15:51
    Berichten
    49
    Discussies
    4
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    leuke club rex
    laten we er een keer een weekendje van maken

  13. #38
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard Ik ben al in de stemming

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    http://www.zoharkaniel.com/?p=Films

    Klik op het tweede plaatje links onder en je ziet een Artemis impressie! Kwam ik tegen op ISG.

    :wink::wink:
    Mooie link @ Big30. Heb net de film zitten kijken. Veel herkenning van mijn laatste bezoek ergens in 2006. Het is dus hoogtijd dat ik er weer eens naar toe ga. A.s. vrijdag is deze club het begin van de Tour

    Sonny:wink:

  14. #39
    Geregistreerd
    14 mei 2009
    Last Online
    14 mei 2009 @ 13:09
    Berichten
    7
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard oostblok Trio voor €100,-

    ha ha ik heb me kapot gelachten een dikke trio met een lekker poolse Eilka met dikke tieten en een slechte roemeense slet kaila voor maar €100,- waar hebben we het nog over deze mag wel wat hoger op

  15. #40
    Geregistreerd
    14 mei 2009
    Last Online
    14 mei 2009 @ 13:09
    Berichten
    7
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Revieuw Artemis


  16. #41
    Geregistreerd
    16 november 2008
    Last Online
    1 januari 2016 @ 21:52
    Locatie
    Staphorst
    Berichten
    1.276
    Discussies
    76
    Thanks
    106
    Thanked
    150 in 23 posts

    Standaard

    pooohhhh .....Zeer realistisch testteam............bestaat zelfs uit 3 leden..........

    smaken verschillen en kan niet zeggen dat zo'n oordeel objectief is als 3 mensen erover beslissen of een club goed is, tevens is het een moment opname in een club.
    Blijf lekker op die site hangen of pas je uitingsgedrag aan op dit forum....want het loopt over van fatsoen je berichten.

    heb je 10 berichten nodig ofzo ?
    It´s better to fail in originality, than to be succesful in following

  17. #42
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 11:04
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard 28 en 29 mei

    Mede door de berichten van Sonny en Extince heb ik eindelijk de stap gezet en deze club bezocht. Vanwege de wat langere reisafstand heb ik er een tweedaags bezoek van gemaakt. Bij aankomst werd ik niet bepaald warm van de uitstraling van deze club. Van buiten ziet deze club uit als een kantoor met een eigen parkeergelegenheid. Erg kil en weinig uitstraling. Ook bij de receptie en de trappen/gang voelt het allemaal aan alsof je je in een kantoor begeeft.

    De douche en omkleedruimtes waren van het niveau wat je ziet bij amateur sportverenigingen. Een topclub als Artemis onwaardig. Beneden tref je een fitnessruimte en een erg mooie wellnesgedeelte inclusief zwembad met de uitstraling van een subtropisch zwemparadijsje. Het zwembad is lauw/warm hetgeen het erg aangenaam maakt om er in te zwemmen. In andere gelegenheden vind ik het zwembad vaak te koud en daardoor een te grote aanslag op mijn ruim aanwezige hormonen . Vanwege de lange reis besloot ik het rustig aan te doen en heb eerst een half uurtje gebruik gemaakt van de fitnessapparaten en daarna wat gerelaxt in het 'subtropisch zwemparadijsje'.

    De barruimte heeft de typiche hoerige uitstraling van een bordeel, rode bekleding en gedimd licht. Net zoals in Palace en Paradise kun je lekker hangen op de ruime luxe banken en sofa’s.
    Ik schat het aantal aanwezige dames op ongeveer 70-80. Wat de line-up betreft moet ik bevestigen wat Sonny en Extince eerder bericht hadden; redelijk hoeveelheid aanwezige stunners precies naar de smaak van Picasso. Had ik mijn zinnen gezet op eentje, komt net een nog mooiere langs . Er lopen echt een aantal prachtige exemplaren daar, om je vingers bij af te likken :p. Vooral die mooie welgevormde bilpartijen, ai ai ai ai wat maakten veel dames me geil. Van de aanwezige dames waren er 5 op mijn to-do lijst die ik beslist moest hebben alvorens ik Berlijn zou verlaten en dat doel is dan ook behaald :D.

    Ben met de volgende dames naar de kamer geweest:
    Annet: Erg mooie duitse met lang zwart haar. Naturelle look. Enerzijds prachtige -lichaam anderzijds lief en teder type in de kamer. Goede service, veel zoenen, vingeren, verschillende standjes, wel wat meer een GFE type.
    Priscilla: Zeer mooie lange blonde duitse met heerlijke vrouwelijke rondingen. Erg aardig en lief karakter. Qua sex een ruime voldoende maar verder niet bijzonder
    Julianna: Langharige blonde Cubaanse met een absoluut stunner lichaam. Top op de kamer, erg goed service. Een echte PSE dame. Heerlijk stevig en uitgebreid mee gesext.
    Vanessa: Hongaarse met een prachtige kont. Service in de kamer is beperkt. Qua pre-sales en aftersales is ze weer wel goed alsook een aangename gezelschap.
    Camilia: Colombiaanse beauty. Erg mooi gezicht met golvend kastanjebruin haar. Wulpse dame met erg stout gedrag. Door haar stoute gedrag krijg je erg veel zin om haar ter plekke aan de bar tegen de muur te . In de kamer absoluut top. Pure PSE. Het kan haar allemaal niet hard en stevig genoeg.


    Het fitnessen bleek overigens een erg domme zet van me. Man wat had ik de tweede dag me toch een spierpijn . En juist op die tweede dag moest ik het uiterste van me geven bij zowel Julianna alsook Camillia. Had na die sessies dan ook een enorme behoefte aan :snoopysle.

    In Artemis wordt niet meer of minder gejaagd dan in Oase. Er loopt van alles rond. Sommmige dames zijn spijkerharde hoeren die duidelijk geen moer geven om jou als persoon, andere dames zijn juist erg lief en vol aandacht en proberen je rustig te verleiden. Voor ieder is wel wat wils. Jammer dat Artemis zo ver weg ligt . Het is qua line up van de dames zeker een club naar Picasso's smaak.

    Hoewel ik voldoende aan mijn trekken was gekomen in Artemis ben ik een dag later naar het feest in World geweest waar ik Just John, Tiga, Sonny en Dupke tegen kwam.

  18. #43
    Geregistreerd
    13 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 11:11
    Berichten
    261
    Discussies
    4
    Thanks
    25
    Thanked
    261 in 104 posts

    Standaard

    Ben er zaterdag en zondag 4 en 5 juli geweest, een mens alleen moet zijn avond ook rond krijgen. Vind persoonlijk de inkom vrij hoog 80 euro plus 60 euro per half uur ook niet echt goedkoop. Het welness gedeelte is echt goed de sauna's zijn behoorlijk warm den bio zelfs iets te warm. Leuk tipje, als je niet genoeg cash geld bijhebt de geldautomaat staat rechts boven aan de trap, handig toch...maar wel gevaarlijk indien je budget beperkt is.
    In het weekeind komen er vele italianen, die noch duits noch engels praten, heel "leuk" voor de vrouwen. Artemis word in Italie aangeprezen als de beste club ter wereld, daarom komen er ook zoveel. Zondag is het rustiger ze zeggen wel dat er 62 vrouwen aanwezig zouden zijn, neem dit gerust met een korrel zout.
    Zaterdag was het wel zo druk dat ik mijn auto aan de uitgang van de S bahn
    Westkreuz heb moeten plaatsen, als ik goed gezien, wordt deze parking met camera bewaakt...dus je vind hem dan nog heel terug.

  19. #44
    Geregistreerd
    18 januari 2009
    Last Online
    19 mei 2013 @ 00:00
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    125
    Discussies
    5
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bref-jefke Bekijk bericht
    Ben er zaterdag en zondag 4 en 5 juli geweest, een mens alleen moet zijn avond ook rond krijgen. Vind persoonlijk de inkom vrij hoog 80 euro plus 60 euro per half uur ook niet echt goedkoop. Het welness gedeelte is echt goed de sauna's zijn behoorlijk warm den bio zelfs iets te warm. Leuk tipje, als je niet genoeg cash geld bijhebt de geldautomaat staat rechts boven aan de trap, handig toch...maar wel gevaarlijk indien je budget beperkt is.
    In het weekeind komen er vele italianen, die noch duits noch engels praten, heel "leuk" voor de vrouwen. Artemis word in Italie aangeprezen als de beste club ter wereld, daarom komen er ook zoveel. Zondag is het rustiger ze zeggen wel dat er 62 vrouwen aanwezig zouden zijn, neem dit gerust met een korrel zout.
    Zaterdag was het wel zo druk dat ik mijn auto aan de uitgang van de S bahn
    Westkreuz heb moeten plaatsen, als ik goed gezien, wordt deze parking met camera bewaakt...dus je vind hem dan nog heel terug.
    De prijzen vind ik daar ook vrij hoog, maargoed als je er toch bent..maakt het ook geen reet meer uit
    Don't take life too seriously..You'll never get out alive..!!

  20. #45
    Geregistreerd
    17 mei 2006
    Last Online
    24 augustus 2013 @ 09:12
    Berichten
    56
    Discussies
    7
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Meiner Herren,

    I.v.m. met een bezoek aan Berlijn volgende week vraagt GT fan Mink zich af of een bezoek aan Artimis de moeite waard is.....?

    Mazzel,
    Mink

  21. #46
    Geregistreerd
    13 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 11:11
    Berichten
    261
    Discussies
    4
    Thanks
    25
    Thanked
    261 in 104 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mink Bekijk bericht
    Meiner Herren,

    I.v.m. met een bezoek aan Berlijn volgende week vraagt GT fan Mink zich af of een bezoek aan Artimis de moeite waard is.....?

    Mazzel,
    Mink
    indien je goed bij kas (trouwens de geldautomaat is aanwezig) doen...het heeft wel iets en zeker in het weekeinde vol met italiaanse ijsberen

  22. #47
    Geregistreerd
    13 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 11:11
    Berichten
    261
    Discussies
    4
    Thanks
    25
    Thanked
    261 in 104 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carpe Momentum Bekijk bericht
    Vind je dat een pluspunt?
    niet echt...maar vindt het wel grappig dat de dames en de heren elkaar niet verstaan, daar de italianen geen duits kunnen en de dames vice versa...natuurlijk voor op de kamer te gaan, heb je niet echt een taal nodig...of niet soms

  23. #48
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    25 maart 2024 @ 01:22
    Locatie
    Silicon valley
    Berichten
    8.178
    Discussies
    211
    Thanks
    11.944
    Thanked
    7.985 in 3.266 posts

    Lächeln Artemis (Berlijn)

    Vandaag was Megaboob in Berlijn in Artemis. De sessies met de 4 dames (tja, Megaboob had een drukke dag!) heb ik al beschreven (Jenna, Siane, Paula, Maria), maar hierbij wil ik toch een indruk/momentopname van de club geven:

    Artemis is gelegen in het centrum van Berlijn (vlak bij de ICC messe, en binnen de ring a100). Makkelijk bereikbaar met openbaar vervoer. De club is duidelijk herkenbaar aan de buitenkant, er staat met grote letters Artemis op.

    Om ca. 14.00 naar binnen gegaan, uitleg van de theke, omgekleed, douche, lunch, en een cappucino, en even de kat uit de boom kijken.

    De middagploeg was ca. 20 dames groot, ik had wat meer verwacht, maar er werd al wel aangegeven dat er na 18.00 beduidend meer dames zouden komen. De wel aanwezige dames waren vrijwel zonder uitzondering zeer mooi (voor mini me: zeer groot aantal 9+), maar omdat er nog niet veel ijsberen waren, werd ik helemaal suf gejaagd door een aantal hertjes. Ik ben geen grote fan van herhaald jaaggedrag, en de betreffende dames hebben dan ook geen sessie genoten met Megaboob. Jenna was al wel aanwezig in de middagploeg, en stak er, met haar fraaie figuur, en 70F cup voor Megaboob bovenuit, dus met haar de eerste sessie gehad.

    Daarna genoten van de fraaie wellness in de benedenverdieping (zwembad, sauna 60 graden, sauna 90 graden, haman). Dit is allemaal top geregeld.

    Om 18.00 werd het eten opgediend, en ook dit was uitstekend, salade, zalm, aardappels, pilaf rijst, gehakt in koolbladeren (Russisch gerecht), goulasch soep, yohurt en aardbeien na. De inwendige mens was dus weer helemaal verzorgd.

    Na het eten was het aantal hertjes opeens ook fors toegenomen, en om c. 19.00 a 20.00 waren er zeker 60 hertjes aanwezig. Vrijwel stuk voor stuk zeer, zeer fraaie dames, (9+ mini me!). Speciaal voor Megaboob was er ook een zeer groot aantal dames wat was uitgerust met siliconen borsten, zeer tot tevredenheid van de boobmaster himself

    Het jaaggedrag nam ook wat af, er waren inmiddels ook meer ijsberen.

    In de avonduren drie sessies gedaan, waarvan vooral de tweede met Siane gewoonweg geweldig was, ik heb nog nooit een dergelijk goede sessie meegemaakt, en dan ook nog van een dame die ik alleen maar met een 10 kan klassificeren qua uiterlijk. Ik heb de Theke bij vertrek nog gevraagd of ik haar mee mocht nemen, maar helaas....:wink:

    Het eten blijft verder de gehele avond staan / wordt ververst, en zelfs bij mijn vertrek om ca 00.30 werd er nog gegegeten.

    Na 22.00 werden er ook nog paaldansacts, en striptease shows gegeven door de hertjes, allemaal van een hoog nivo, een lust voor het oog.

    De douches zijn ook in orde, hoewel je iets te vaak op de knop moet duwen, en het water soms wat koud was. Er is verder wel een overvloed aan handdoeken, en de lockers zijn ook prima, en ruim.

    Er mag niet gebeld worden in artemis, alleen bij de ingang. men is bang dat er foto's worden gemaakt van de dames.

    Er is geen internet/wlan aanwezig helaas.

    Het buitengedeelte is klein, geen tuin, een paar ligstoelen, er was ook niemand buiten, dit is wel een klein nadeel, zeker in de zomer.

    Prijzen:
    80 euro entree (dat is wel prijzig, maar goed, het is een topclub!)
    60 euro per half uur (120 euro per uur)
    FT: 50 euro extra

    Kosten voor een dagje Artemis: 400,- Euro (370,- euro + 30 Euro fooi voor de dames). Kortom, niet goedkoop, en dat doe ik niet elke week. Maar voor een keer is het fantastisch, en heb ik ook besloten met niet te laten beperken door het financiele.

    Tot uw dienst:



    Megaboob

  24. #49
    Geregistreerd
    29 juni 2009
    Last Online
    22 maart 2012 @ 22:44
    Berichten
    13
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Beste Jongens,

    ik ben er nog niet uit. Ik heb al veel gelezen en afgezocht over Berlijn. Ik ben namelijk op zoek naar een unieke ervaring.
    Mijn Budget is +/- € 260, ik heb unieke wensen/fantasien.
    Nu heb ik veel ervaringen gelezen over Artemis en het lijkt mij wel leuk om daar naartoe te gaan. (Het zal mijn wensen niet inwilligen maar er zal keuze genoeg zijn denk ik). Nu heb ik wat schrik, want ik heb nog nooit naar een FKK geweest en ik wil mijn zuurverdiende euro's niet kwijt zijn voordat ik enigzins voldaan ben.
    Is Artemis een aanrader voor een groentje zoals ik.
    Of hebben jullie aanraders voor forums over escort in Berlijn.

  25. #50
    Geregistreerd
    20 november 2005
    Last Online
    19 januari 2024 @ 20:46
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    166
    Discussies
    7
    Thanks
    11
    Thanked
    63 in 22 posts

    Standaard

    Hallo WM Randi, ik weet natuurlijk niet wat je voor unieke wensen hebt, maar ik kan je zeggen dat, zoals meermaals beschreven op deze pagina, deze club zeker de moeite waard is van het bezoeken. Ik ken weinig mooiere, en zeker niet met zo'n aanbod aan mooie vrouwen. Inderdaad, het jaaggedrag bevalt mij ook niet altijd, maar geeft je wel de kans iets meer te weten te komen van de dames, en van de aangeboden service. Ik begrijp uit je bericht dat het in Berlijn moet zijn, en dan is Artemis zeer zeker de moeite waard.

 

 
Pagina 2 van 11 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:02.

Living Room 468*60