Pagina 1 van 11 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 251
  1. #1
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Pfeil Artemis, Berlijn, Algemeen

    http://www.fkk-artemis.de

    Ik had vorige week woensdag een mooie gelegenheid om eens de nieuwe Berlijnse FKK club Artemis te bezoeken. Ik was klaar met m’n zaken en ben zo rond 16:00 naar Artemis gereden.
    De club is gemakkelijk te vinden, vooral wanneer je via de Autobahn vanuit Potsdam Berlijn binnenrijdt. Zodra je aan het einde van deze snelweg de Berlijnse binnenring oprijdt (bij de toren), dan zie je direct de naam “Artemis” op een gebouw staan.

    Artemis is een nieuwe FKK club en sinds september 2005 geopend. Bij het aanrijden viel mij op dat het aantal parkeerplaatsen gering is. Als er 30 auto’s staan, dan is het vol. Daar ging Sonny dan, een nieuwe uitdaging tegemoet. De entrance is mooi aangelegd. De entreeprijs is 70 euro. Daarvoor krijg je een gele badjas en een kluissleutel welke (zoals ook bij “The Palace”) op twee kluisjes past. Een klein kluisje direct in de lobby (deze voor je kleine spullen) verder krijg je een ruime locker in de kleedruimte. De lobby is voorzien van een ATM en telefoonkaart opwaardeer station.

    Mezelf snel omgekleed, douchen en de gele badjas aan. Vanuit de douche loop je naar een centraal gelegen trappenhuis met een in de ronde gebouwde trap. Het gebouw bestaat uit vier etages. Je komt vanuit de lobby en kleedruimte binnen op de eerste etage. Op deze etage bevind zich ook een grote ruimte met bar, ligbanken, stoelen en helemaal achterin een deur naar het restaurant en in de hoek een sex kino met bedbanken met veel keukenrollen. Een etage lager vind je het ontspanning gedeelte, bestaande uit een grote ruimte met twee sauna’s en een centraal gelegen zwembad en een Haman sauna massageruimte. Aan de ander kant van het trappenhuis vind je nog een Kino en fitnessruimte. Twee etages omhoog zijn de kamers, waar je alleen in begeleiding van een dame(s) mag toetreden. De vierde etage is Prive voor de dames. Hier bevinden zich heuse appartementen voor de dames.

    Rondlopend in de club zal je opvallen, dat ook deze club in de Oosterse sfeer is ingericht. Voor de 70 euro entree is alle non-alcoholische dranken en food buffets inbegrepen.
    Voor een biertje etc. betaal je 10 euro per consumptie. Alles zag er nieuw, schoon en verzorgt uit. Qua dames vond ik het tegenvallen. Op moment van binnenkomst waren er verspreid zo’n 30 dames aanwezig. Normaal lopen zij naakt rond, echter deze woensdag was het desousse party, dus het was allemaal wat aangekleed. Ook het aantal mannelijke bezoekers was erg laag. Ik kreeg deze keer een uitgebreide rondleiding van Kasia, welke haar vleugels in deze club had neergestreken. Ze was trots als een pauw om e.e.a. aan mij te laten zien. Volgens haar was dit veel beter dan PHG. (althans voor haar, want de prijzen voor kamerbezoeken zijn hoger dan PHG of GT) Een half uurtje normale basis service (zoals PHG en GT) begint bij 60 euro. Een uur kost gewoon het dubbele. Verdere wensen kan je met de dame zelf bepalen. Dit is dan ook de reden dat Kasia naar Berlijn is vertrokken. Zij vond dat het aantal dames in PHG vaak erg groot was, waardoor de verdiensten tegen vielen. De club is open van 11:00 tot 05:00. Rond 20:00uur is er een grote wisseling van de wacht qua dames. De dames kunnen tegen betaling een dagdeel werken. Je ziet dames met en zonder polsbandje lopen. Wanneer ze een polsbandje dragen, dan zijn ze beschikbaar voor een kamer bezoek. De meeste dames zijn afkomstig uit Polen en Rusland.

    Na de rondleiding ben ik naar de fitnessruimte gegaan en mezelf op de crosswalk lekker drie kwartier uitgeleefd. Daarna een lekkere sauna en een paar rondjes zwemmen in het luxe zwembad. Klokslag 18:00 gaat het restaurant open, waar een buitengewoon verzorgt warm buffet stond opgediend. Verschillende soorten soep, vlees, groeten ed. Dit was echt goed verzorgd. Dit buffet wordt continue ververst. Omdat ik niet al te laat weer richting Nederland moest rijden, heb ik kort na het eten een leuke sessie met Rosa uit Duitsland gehad. Ik stond versteld van de kamer inrichting. Hier hebben ze veel aandacht aan besteed. Zo rond 21:00 van Kasia (en ook Ola) afscheid genomen en met een super vaart naar Nederland gereden.

    Conclusie: Ik vind dat Artemis een beetje dezelfde uistraling heeft als “The Palace” Frankfurt. De club is echt luxueus. Mooi ingericht en NIEUW. Het aantal dames vond ik tegenvallen, maar kan natuurlijk een moment opname zijn geweest. Als je echt van luxe houdt, dan is Artemis de place to be. Echter de gezelligheid onder ijsberen onder elkaar, heb ik daar niet kunnen vinden. Het was leuk een keer te zien, echter gezien hetgeen we kunnen vinden in NRW, zal ik er geen 500km voor over hebben om er speciaal naar toe te rijden.

    Ik hoop dat jullie er wat aan hebben.

    BR, Sonny
    Laatst gewijzigd door Jorah Mormont; 5 april 2006 om 20:46

  2. #2
    Rob10's schermafbeelding
    Rob10 is offline IJsbeer die steeds heter wordt door de Global Warming
    Geregistreerd
    4 november 2005
    Last Online
    26 december 2023 @ 18:01
    Locatie
    Omgeving Groene Hart
    Berichten
    463
    Discussies
    39
    Thanks
    28
    Thanked
    20 in 16 posts

    Standaard

    Filmpje en korte reportage over Artemis. Best veel, 400.000 Frauen in de BRD

    http://www.nieuwnieuws.nl/archives/2...wkklanten.html

  3. #3
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    @
    Locatie
    België
    Berichten
    651
    Discussies
    112
    Thanks
    0
    Thanked
    4 in 4 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HW1
    Zoals reeds eerder vermeldt, ben ik afgelopen week Artemis bezocht. Dit is de mooiste club die ik tot heden heb gezien. Het begint met een mooie ruime hal waar je binnenkomt, de kluisjes aantreft, evenals de geldautomaat en de ruime en goed verzorgde douches en toilettes, een grote kleedruimte, keurig verdeeld in kleinere hoekjes door het dwars plaatsen van de kasten, een zeer mooie en ruime bar, twee kino’s, waarvan eentje een behoorlijk grote, een fitness zaal, een restaurant (met buffet), een erg mooie ruimte met sauna’s en zwembad, compleet met wederom een mooie bar, en dit alles perfect aangekleed in oosterse sferen. Enig nadeel wat ik heb kunnen ontdekken is, zoals reeds eerder geschreven, de kleine parkeerplaats. Dit alles is verdeeld over vier verdiepingen. Allereerst de entree, kluisjes-ruimte, douches en kleedruimtes. Daarboven de bar met kino en restaurant, waarboven dan weer de kamers. In het souterain vindt je de sauna’s en het zwembad, en ook de tweede kino en het fitness centrum. Overigens, je kunt er makkelijk met de taxi komen, en ook na afloop vindt je de taxi’s in de rij voor de uitgang.

    En dan natuurlijk het belangrijkste, de dames. Nou, een veelvoud van mooie dames is aanwezig. Slechts een enkeling was niet mijn smaak, maar nog steeds de moeite waard. Je vindt ze op een van de vele (lederen) banken, aan de bar, bij het zwembad, of ergens anders in dit ruime gebouw. De meesten zijn topless, een enkeling loopt helemaal in Eva costuum. Ook spreken ze bijna allemaal goed Duits en/of Engels. De keuze was dan ook zeer zeker niet eenvoudig.

    Het aantal mannen was op dinsdag behoorlijk klein. Zo’n 40 denk ik, terwijl het aantal vrouwen dit getal zeker te boven ging.

    Ik ben eerst eens door het gebouw gelopen, en hier en daar even van de sfeer geproeft. Erg relaxt.
    Al met al heb ik een drietal kamers van binnen gezien, stuk voor stuk zeer mooi ingericht, subtiel verlicht, en voorzien van goede audio.

    Deze club ga ik zeker nog vaker bezoeken. Ik denk alleen dat het tijdens het voetbal erg druk wordt. Een aantal dames was daar ook al “bang” voor, en had om die redenen een vakantie gepland tijdens die periode. Sammy was een van hen. De leiding verzekerde me echter dat er ook dan ruim voldoende dames aanwezig zullen zijn.

    Was het maar niet zo ver weg....
    .
    Crazy world, Crazy life

  4. #4
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Frage Omgekeerde wereld ?!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HW1
    Ik denk alleen dat het tijdens het voetbal erg druk wordt. Een aantal dames was daar ook al “bang” voor, en had om die redenen een vakantie gepland tijdens die periode.
    Is dat niet de omgekeerde wereld ?! Op vakantie gaan, juist als je in korte tijd veel geld kunt verdienen ?!
    Founding Member

  5. #5
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Zomaar wat info :

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AD
    Griekse archeologen vinden beeld van Artemis

    ATHENE - Griekse archeologen hebben een standbeeld van de godin Artemis, de godin van de jacht, gevonden. De torso is ongeveer 80 centimeter groot en stamt uit de eerste eeuw voor Christus, meldden de Griekse oudheidkundigen maandag. De rest van het lichaam ontbreekt.


    ,,Het is een zeer belangrijke ontdekking en het mooiste vrouwelijke standbeeld dat wij tot nu toe hebben gevonden'', zei Athanassios Tzafalias, de directeur van het archeologisch centrum in de stad Larissa. Volgens Tzafalias zou het gehele beeld van Artemis zeker 1,60 meter zijn geweest.

    Artemis was volgens de Griekse mythen de dochter van oppergod Zeus en de tweelingzus van Apollo.

    (ANP)
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  6. #6
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    26 maart 2024 @ 20:13
    Berichten
    680
    Discussies
    26
    Thanks
    0
    Thanked
    14 in 3 posts

    Standaard

    Artemis

    Ik ben er ook geweest met een bekende en beruchte IJsbeer. Had uiteraard al van tevoren de hele site van Artemis bekeken. Dat zag er al goed uit en ik moet zeggen dat de foto's waarheidsgetrouw zijn. Prachtige club met heel wat mogelijkheden. Mooi zwembadje en sauna waar we lekker gespeeld hebben. Er waren zo'n 40 tot 50 dames op de dag dat ik er was. Volgens de dames was het redelijk rustig omdat er geen Messe was. Bijna naast club Artemis gelegen is de Messe van Berlijn. (één van de). Dit heeft wel als gevolg dat sommige dames zich daarop instellen. Ze verwachten dat veel klanten toch niet terugkomen. Het is geen echte champagneclub maar ik denk dat er wle veel van zulke avonden zullen zijn.
    Voor de rest hebben wij ons prima vermaakt op zo'n regenachtige dag in Berlijn. We hadden alle hoogtepunten wel gezien van Berlijn en wilde het nieuwe hoogtepunt wel eens zien.

    Babbel :wink:

  7. #7
    Geregistreerd
    19 oktober 2005
    Last Online
    17 maart 2024 @ 09:58
    Locatie
    Int noordn
    Berichten
    465
    Discussies
    25
    Thanks
    10
    Thanked
    17 in 8 posts

    Reden Weihnachtshopping in Berlin...

    Pas op: lang bericht van liefhebber voor liefhebbers


    Toen mijn vrouw enkele weken geleden aangaf ook dit jaar weer naar Berlijn te willen om kerstinkopen te doen moest ik me inhouden om niet meteen TE enthousiast te reageren. :D
    Nee, niet dat ikzelf zo gek ben op al die kerstmarkt-kraampjes en de overvolle winkels aan de kurfurstendamm er is iets anders dat mij naar Berlijn lokt.....

    De aanzet tot mijn meest recente avontuur had ik vorig jaar gedaan:
    Terwijl we 2005 Berlijn binnenreden en om de Funkturm draaiden op weg naar ons hotel wees ik mijn vrouw subtiel op een helder blauw verlicht pand links naast de snelweg. "Dat is een mooi üitgelicht gebouw" was haar reactie. "Ja schat dat is een speciaal gebouw...". Ik liet 1 minuutje stilte vallen in de auto. Nieuwsgierig als ze is vroeg ze: "hoe bedoel je speciaal?". "Wel, schat je hebt zojuist het grootste bordeel van Duitsland mooi genoemd!". "Ohh...., en hoe weet JIJ dat?" was haar reactie. "Ohhh, van internet!...."
    Ik vertelde dat het Artemis hete en afgelopen jaar kwam die naam geregeld naar boven (ik sliep bijvoorbeeld meerdere malen in Amsterdam in hotel Artemis -mooi hotel!).

    2006:
    Terwijl we Berlijn binnenreden vroeg ik mijn vrouw of ze al een schema had gemaakt voor haar winkelen. En terwijl we om de Funkturm draaiden zag ze de neonreclame van Artemis op het dak van het gebouw.
    "Hé, Artemis...". "Ja, de voor jouw beruchtte Artemis. Wanneer mag ik DAAR eens gaan winkelen?" was mijn reactie!
    Het bleef even stil in de auto...
    Later op de avond vroeg ik mijn vrouw naar het budget dat voor haar shoppingspree. Ze gaf aan 800 Euro.
    "Nu wil jij natuurlijk ook zoveel uitgeven?" zei ze. "Dat zou wel zo eerlijk zijn" zei ik "maar dat hoeft niet. Ik ben met minder tevreden." "Als je het ZO leuk vind om naar Artemis te gaan.... ook al doet het me een beetje zeer.... ik wil dat je het ook leuk hebt in Berlijn.... ik hou van je, ga maar!!"
    YES!!!!! there IS a GOD!!

    En zo gebeurde het dat ik op zaterdagmiddag volgens planning met mijn vrouw lekker ging eten in een mooi restaurant (alwaar ik nog even de gebruikelijke spelregels kreeg uitgelegd) en daarna werd uitgezwaaid met de woorden "veel plezier!, tot vanavond".

    Om een paar minuten over 6 stond ik op de parkeerplaats bij het Artemis. Eerste indruk; MOOI opgezet!
    Grote entree, flinke balie met een mevrouw die bij me een geel plastic polsbandje installeerde (ik weet nog steeds niet waarvoor) en een rubberen sleutelband gaf (voor op je kledingkast en je geldkastje).
    Nadat ik mijn lease-ijsbeervel in ontvangst genomen had kon ik op verkenning richting kleedkamer.
    Tweede indruk; GROOT, mooie douches, goed geregeld

    Eerst maar even een verkenningsronde door de bar...
    Hmmm, GROOT (halve discotheek), aardig wat mooie vrouwen (een stuk of 60 vrijwel naakte vrouwen gem. leeftijd 24 jaar, voornamelijk van poolse en russische afkomst), gezellig ingericht met zit- en ligbanken, kleine "podia" met bedden...., achterin (achter de "dansvloer") een leuk restaurantje van goed formaat met een buffet. Ook nog een kino.
    Derde indruk; NIET slecht!

    Maar er is meer...
    De grote trap af naar beneden, richting wellness (is dat niet het hele gebouw?)
    Hier is het behoorlijke zwembad te vinden. Een paar verschillende sauna's, dompelbadden, masseurs, ligbanken en een bar. Toen ik langs de 2 masseurs liep voelde ik mijn spieren om hulp roepen. Twee dagen shoppen was me niet in de koude kleren gaan zitten en ik wist dat voordat ik tot actie over kon gaan eerst even onder handen genomen moest worden...
    Ik moest 3 kwartier op mijn beurt wachten (ongelukkige woordkeuze) maar toen ik eindelijk op de pijnbank kon plaats nemen was het het allemaal waard!. 1 uur heb ik voor dood op de massagetafel gelegen en pijn geleden (en ik was 2 uur van mijn zuivere speeltijd kwijt!) maar het was het allemaal waard; beste massage van het jaar 2006! (50 Euro voor een uur)
    Beneden is nog een kino en daarachter zelfs een hele fitness-studio met allerlei apparatuur waar je jezelf mee kunt peinigen om spiermassa op te bouwen en calorieen kunt verbranden... (NIET voor mij, doe ik wel op de kamer!)

    Ready for action, GO!
    Na even onder de douche te zijn geweest (je wilt niet van zo'n leren bankstel afglijden! -laat staan van een mooie meid, oeps!) naar de grote bar. Volop keuze, en dat maakt het niet makkelijker!.
    Ik werd aangesproken door Martjella, een slanke Poolse blonde meid van een jaar of 26. Na een kort gesprekje wilde ik wel eens zo'n mooie kamer op de 1ste verdieping zien en gingen we de trap omhoog naar de blauwe kamer (alle kamers hebben andere namen en zijn individueel ingericht!). Groot rond bed, GROTE spiegels, ligbank, nepschouw.... Vierde indruk; FRAAI!
    Een prettig uurtje met deze mevrouw doorgebracht. ERG lenig (een danseresje). Ze heeft eerder in Oostenrijk gewerkt en was nu 6 dagen in Berlijn ging overmorgen voor de kerst naar huis en weet niet of ze terugkomt.

    Pauze!
    Als man moet je toch even uitrusten na gedane arbeid en ik besloot een goed plekje in de bar te zoeken alwaar ik "de parade van de hertjes" goed kon gadeslaan om zo mijn volgende ktv (korte termijn vriendin) te kiezen.

    Ik weet niet hoe het u vergaat maar ik ben iemand die altijd een voorkeur heeft voor het ongebruikelijke.
    Daarmee bedoel ik dat als er 50 naakte vrouwen lopen en 1 aangeklede ik bij voorkeur de laatste kies. Of zoals laatst in GT; 1 dame in kerstoutfit of 1 lange chinese dame.....
    Goed, tussen al dat mooie jonge spul liep ook 1 blonde milf en.... als een magneetje werd mijn blik steeds weer naar haar toegetrokken. Na een minuut of 3 intensief kijken begreep Ellena de boodschap en paradeerde naar mijn zitplaats. Mooi lang blond haar, topless met een zwart jarretelgordeltje en zwarte kousen BRRRRR!
    Ellena is denk ik net boven de veertig, 1,65, Blond, D-cup en van Russische komaf.
    Ze weet op de kamer flink van wanten zal ik maar zeggen maar was verbaasd toen ik op de kamer de "rek- en strekoefeningen" liever op de ligbank dan op het ronde bed wilde doen (is weer eens wat anders nietwaar).
    Prima 40 minuten met haar doorgebracht waarbij ze me bij het geldkluisje om 60 Euro voor een half uurtje vroeg (heb de schat toen maar een leuke fooi gegegeven).

    Terug naar de bar...
    Ik moest pas om iets over 11 uur weer "thuis" zijn en had dus nog 45 minuten over voor een snelle wip of een zitplaats op de eerste rang bij de parade. Toen ik onder de douche stond hoorde ik veel enthousiast publiek schreeuwen in de bar...??
    Wat bleek ik had zojuist een performance gemist op een podium.
    Ik besloot te wachten op het volgende optreden. Dat optreden kwam enkele minuten voor mijn deadline. Een mooie aziatische dame beklom het podium en begon te dansen en te strippen. Het was leuk om te zien maar het hele concept ontging me; waarom zou een zichzelf ontkledende dame tussen 60 vrijwel naakte dames aandacht trekken??
    Na haar act beklom een andere aangeklede dame het kleine podium bij de bar en begon een paaldans-act waarbij ook zij zich langzaam ontklede... Grappig (maar meer ook niet!)

    Mijn tijd-venster sloot zich langzaam en ik verliet dit mooie house-of-sinn
    Ik nam bij de receptie nog even een foldertje mee en zei tegen de dame "voor mijn vrouw"..
    "er bestaan relaties die zo vrij zijn dat dit toegestaan is hoor!" was haar ietwat hooghartige reactie.
    Ik zei alleen "ICH weiss, ICH bin ein Gluckspilz..."
    20 minuten later beantwoordde ik netjes alle vragen die mij werden gesteld; hoeveel vrouwen?, blond of brunette?, waar kwamen ze vandaan?, hoe zagen ze eruit?.
    Ik bevredigde op een rustige manier haar nieuwsgierigheid, zoals van mij verwacht.
    Aan het eind werd afgesloten met de opmerking;"NU wil je zeker wel vaker naar Berlijn?"
    Ik antwoorde zachtjes met... "wanneer??"

    Conclusie en finale indruk:
    - Ik heb me prima vermaakt in het Artemis, een ERRRRUUUGGG mooie tent (I'll be back!).
    - Er zijn maar twee nadelen;
    A) alle drankjes worden geserveerd in plastic bekertjes (veiliger m.b.t. glassplinters op de vloer)
    B) Artemis staat 500km teveel naar het oosten (hoewel.. rustiger voor mijn relatie en financien)

    GREETZ, Liefhebber :wink:
    To err is human...to really screw things up requires a computer!

    Do what makes you happy. Be with who makes you smile. Laugh as much as you breath. Love as long as you live.

    Life is short, Break the rules, Forgive quickly, Kiss slowly, Love truly And NEVER REGRET anything that made you smile!!

  8. #8
    Geregistreerd
    1 november 2005
    Last Online
    10 november 2015 @ 08:15
    Berichten
    145
    Discussies
    19
    Thanks
    2
    Thanked
    17 in 3 posts

    Standaard Artemis (Berlijn), Algemeen

    Als bekennender Saunaclubjunky ist es unbefriedigend einen deutschlandweit so bekannten Club wie das Artemis in Berlin nicht zu kennen.
    Aber eine Reise nach Berlin nur um das Artemis zu sehen? Lohnt das?

    Freitag 20. Juli
    Ich hatte am Freitag beruflich in Berlin zu tun. Um 20.00 Uhr war ich drin.
    70 Euro Eintritt und kurze Zeit später stand ich im gelben Bademantel an der Bar und trank eine Cola.

    Die Szenerie war von der Bar gut zu überschauen. Ich sah viele Frauen. Aber so echte Topschüsse? Fehlanzeige.
    Trotzdem... so auf Anhieb gefielen mir einige Mädels ganz gut.

    Als Neuankömmling (FRISCHFLEISCH) war ich extrem begehrt.
    Also hatte ich wenig Muße um nach meinen Regeln mir meine erste Spielkameradin auszusuchen.
    Ich wurde alle 5 bis 10 Minuten angesprochen.

    Nach zwei bis drei Stunden Aufenthalt gewöhnte ich mich daran. Außerdem fragen die meisten Mädels nur ein Mal pro Tag.
    Und man verliert mit zunehmender Verweildauer im Club seinen Frischfleischbonus und wird seltener angebaggert.

    Aber es gab auch ein paar Mädels die es besser machten. Eine fiel mir auf.
    Sie hatte nicht sehr lange blonde Haare. Und tatsächlich... sie lächelte mich an und suchte einige Male Blickkontakt...
    ...Aha ... geht doch.

    Sie kam und verwickelte mich charmant in ein Gespräch. Dass sie mich kennen würde.
    Ich war mir sicher sie nicht zu kennen. Aber sie hatte Recht. Wir kannten uns aus dem Hof wo ich schon zwei Mal mit ihr auf dem Zimmer war....
    .... peinlich, peinlich.

    Meine erste Nummer hatte ich mit Ex-Hof Mina. Ihren Artemis-Namen habe ich vergessen.
    Irgendwie französisch??? Ihr Service im Artemis ist genauso gut wie im Hof.


    Ich nahm die nächste die mir optisch gefiel und mich vielversprechend anlächelte. „Camilla“ aus Polen mit einem Körper wie ein Pornostar.
    Schlanker Hintern, tolle Figur und sehr große Brüste. Nicht echt. Pornostar eben.


    Nach einem dreißigsekundigen Alibischmusen ging sie auf Tauchstation und folterte meinen Schwanz mit schlechtem französisch.
    Normalerweise breche ich dann ja immer ab. Aber was dann? Vielleicht gibt es hier nichts Besseres?

    Ich legte sie auf den Rücken und schaute sie mir an. Den Körper. Ich konzentrierte mich auf das wesentlichste an ihr: Ihre Titten.
    Sah schon geil aus. Ihre Muschi war blank. Die Beine waren nicht zu sehen. Sie hatte Hosen an. Hatte was.

    Dann drehte ich sie auf den Bauch. Geiler schmaler Hintern. Aber das Französisch wurde schlechter....
    Also wieder auf den Rücken. Sie blies weiter. Nicht viel besser aber es funktionierte.
    Sie fragte ob ich ihr in den Mund spritzen wolle. Für 50 Euro mehr versteht sich.

    Ich gönnte ihr die Kohle nicht. Ich kniete mich über ihren Bauch und nach einem einigermassen guten FO bekam Sie mein Sperma auf die Brust.
    Die schlechten ersten Minuten waren jetzt doch vergessen. War ok. Akzeptable Pornoperformance.

    Ich hatte zwar keinen Druck mehr. Aber ich wollte auch guten Sex erleben mit etwas mehr Action.
    Ich hatte kein Mädel im Blick die mich wirklich so richtig rattig machte.

    Irgendwann fiel mir eine schlanke Türkin auf. Typ jung, hübsch, dunkel und grazil.
    In meiner Fantasie legte ich sie mir so zurecht wie ich sie gerne hätte.... Geile Fantasie.
    Ich wollte gerade zu ihr als eine Clique junger Türken sie abschleppte.... schade.

    Jetzt hatte ich keine Optionen mehr. Es war fast 2 Uhr.
    An guten Sex war ich irgendwie auch nicht mehr wirklich interessiert und auch nicht mehr fähig.
    Ich wurde müde. Ich nahm mir eine Polin. Ich machte es kurz.
    Sie kniete, ich stand. Ich spritze – sie nahm auf. Fertig. Tschüß.
    Sie war blond. Hatte eine gute Figur und ein hübsches Gesicht.


    Um etwa 3 Uhr verließ ich den Laden.

    Samstag 21.Juli
    Am Samstag um etwa 19.00 Uhr war ich wieder da. Es war sehr leer. Wenig Mädels.
    Ich nahm mir wieder Camilla – die dickbusige schlanke vom Vortag. Diesmal war ihr Service besser.
    Aber trotzdem nicht gut. Ihre Brust eingecremt und fertig. Allerdings war sie dieses Mal gesprächiger.
    Nach der Action unterhielt sie sich tatsächlich mit mir... Ich fühlte mich geadelt.

    Irgendwann erwischte ich die Türkin vom Vortag. Samara nennt sie sich. Wie bereits geschrieben. Hübsch. Nicht sehr gross.
    Schöner Hardbody. Kleine feste Brüste. Schöner Hintern. Haarfarbe schwarz.

    Auf dem Zimmer entpuppte sie sich als eine Rakete. Geiles Anblasen, Stellungskrieg mit Blasintermezzos.
    Irgendwann zog ich das Gummi ab und spritzte ihr in den Mund.
    Ich war endlich ins Schwitzen gekommen. Ich hatte endlich eine rundum geile Club-Nummer.


    So gegen 1 Uhr war ich auf der Couch vor dem Bareingang kurz eingenickt.
    Jemand beugte sich über mich. Ich wollte wieder mein freundliches Korbgebgesicht aufsetzen....
    ...aber es war die Türkin Samara die mir vor ein bis zwei Stunden die geile Nummer möglich gemacht hatte.

    Was ich denn jetzt täte. Meine Antwort: Ich warte auf Dich. Ich ging schnell duschen und dann ab auf die Kammer.

    Sie blies mir meinen Schwanz eisenhart. Ich nudelte sie in der Missionarsstellung. Ohne Stellungswechsel.
    Ich konnte und durfte richtig Gas geben. Sie wich nicht aus. Sie hielt richtig dagegen.... geil.

    Danach war Feierabend. Ich hatte jetzt genug vom Artemis. Und ich hatte auch schon genug Kohle vervögelt.
    Hotel, schlafen, frühstücken und nach Hause.

    Gruß
    bitchhunter

  9. #9
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Berichten
    2.892
    Discussies
    492
    Thanks
    531
    Thanked
    720 in 230 posts

    Standaard

    Vorige week met Knabbel de reis naar Berlijn aanvaard. Het is een eindje maar het was het wel waard. Na onze hotelkamer te hebben gecheckt doorgereden naar Artemis. Als je van de grote weg komt is het ff opletten geblazen want je rijdt er zo langs.

    Allervriendelijkst ontvangen bij de receptie, uitgebreide uitleg gekregen en omgekleed. Over de faciliteiten ga ik weinig meer schrijven. Het verhaal van o.a. Sonny, liefhebber en bitchhunter spreken voor zich. Grofweg bestaat Artemis uit drie etages. Boven de kamers, begane grond bar, restaurant en kledingruimtes en beneden wellness. Het was redelijk rustig om 18u. Maar later bleek dat Artemis meer een avond/nachtclub is want al snel was het redelijk vol. Het aanbod van dames vond ik goed voor de tijd van het jaar.

    Op de site vind je foto's van Sidney, Shorin, Sissy, Martina, Ivetta en Xenia. Deze dames waren er sowieso. Sidney was een redelijk goedkope dame zoals ze erbij lag. Martina was constant op jacht.

    Shorin was mijn ding, supersexy, Marokkaanse met een vleugje België. Optick pur! Dus naar de kamer en het was goed voor die maatstaven. Lekker zacht zoenen, pijpen was goed, intiem in veel standjes. Aanrader.

    Later die avond met Magdalene geweest, Oekraïnse dacht ik, en ook heeeeel mooi! Stijlvol, blond, lichte huid. Mijn ding. Deze sessie was ook goed maar wat professioneler dan Shorin. Wat een lekker lichaam.

    Laatste sessie was met Doro, Poolse, 4 dagen in Artemis. Duidelijk herkenbaar aan kort zwart haar. Een beetje een katje. Tegen het einde heb ik me door haar nog laten overmeesteren. En ik moet zeggen dit was de beste sessie. Alle remmen los, biedt veel waar voor je geld.

    Verder was ik erg gecharmeerd van ene Tiffany, die Knabbel en mij aansprak in de hal bij de trap. Leuk lief en mooi. Maar helaas ze was er op tijd vandoor. Eerder genoemde Sissy wekte wel de indruk lief te zijn maar was iets te vol voor ons.

    Tussendoor nog enkele saunarondes gedaan en een paar plonzen in het zwembad. Heerlijk gegeten! Ook werden er enkele stiptease shows opgevoerd die helaas door een nep-applaus werden gevolgd dat door een thekedame werd ingestart. Dat was lachwekkend.

    Om even na 5u rolden we de tent uit, de vogels ontvingen ons al luid fluitend.

    Conclusie: hou je van optik en van luxe en ben je bereid om een euro extra te betalen dan is dit een toptent. Het deed mij evenals Sonny aan Palace denken alleen deze is groter en nog net wat mooier afgewerkt en luxueuzer. Veel blonde dames dus Forza zal wel aan zijn trekken komen.
    Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

  10. #10
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    Artemis was inderdaad een zeer bijzondere ervaring. Prachtig gebouw, van binnen dan. Van buiten is het net een kantoorgebouw. Prima ontvangst en alles wijst zich eigenlijk vanzelf. Voldoende, mooie en goede dames aanwezig. Animeren werd consequent gedaan maar niet storend. Voor mijn gevoel minder storend dan in de Frankfurt Area. Veel dames waren groot, blond, bruin gebrand, voorzien van tattoos en ongegeneerd. Desondanks toch een klassetent met uitstraling. Fantastisch welness gedeelte met een rustiger bargedeelte en boven een meer dan uistekende keuken.

    Tiga was van mening dat ik waarschijnlijk wat minder makkelijk mijn draai kon vinden gezien het damesbestand. Na een aantal uurtjes de kat uit de boom gekeken te hebben, toegeslagen en 3 sessies gedaan. Had verwacht dat vanwege het karakter van de club, en de waarschijnlijk onregelmatige bezoekers, het serviceniveau tegen zou vallen. Dat dan ook nog eens voor € 60.- per ieder half uur. Niets bleek echter minder waar. De dames namen ruim de tijd en het bleek de avond/nacht van de pijpkoninginnen te zijn.

    Achtereenvolgens met Shenyai (22 / Turks/Duits), Xenia (24 / Duits en v/h GT) en Madeleine (24 / Hongaars) geweest. Alledrie zeer aangenaam half uur mee gehad. Uitstekend zoenen, zeer verschillende maar uiterst goede pijpbeurten mogen genieten, maar bovenal aantrekkelijke en zeer vriendelijk dames zonder tijdsdruk.

    Absoluut voor herhaling vatbaar. Zowel de dames, alsook het bezoek aan de club. Nadeel natuurlijk de afstand, en helaas voor ons Hollanders de iets hogere prijzen, maar het niveau was algeheel zeer goed.

    Ernstig getwijfeld de volgende dag weer te gaan, en zelfs op de terugreis nog een keer gekeerd. Uiteindelijk tot de conclusie gekomen beter met een voldaan gevoel naar huis te gaan, en de illlusie vast te houden tot een volgende keer. Stel je toch eens voor dat de 2e dag ruk geweest zou zijn, al was het maar omdat ze je dan kennen en het etiket Frischfleiss er ineens niet meer is.

    Herhalingsgevaar: hoog

  11. #11
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Berichten
    2.892
    Discussies
    492
    Thanks
    531
    Thanked
    720 in 230 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Knabbel Bekijk bericht
    Ernstig getwijfeld de volgende dag weer te gaan, en zelfs op de terugreis nog een keer gekeerd.
    Ja hier heb ik het inderdaad niet over gehad. We hadden het zwaar, erg zwaar maar onverwacht zegevierde het verstand. Desondanks over niet al te lange tijd op herhaling!
    Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

  12. #12
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard Blijkens ISG.....

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tiga Bekijk bericht
    Het aanbod van dames vond ik goed voor de tijd van het jaar.
    .....waren er begin september 's-middags zo'n 40 dames.
    Drie dagen later werden er 's-avonds zo'n 150 gemeld.
    Dat zal wel te maken hebben met 'n beurs in Berlijn .
    Laatst gewijzigd door Hollandmale; 28 september 2007 om 08:52
    Founding Member

  13. #13
    Geregistreerd
    26 november 2005
    Last Online
    2 februari 2011 @ 21:11
    Berichten
    32
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Maandagavond 1 oktober

    Afgelopen maandag voor het eerst in Artemis geweest. Vrij gemakkelijk te vinden bij de Messe.
    Voor wat betreft de club kan ik me alleen maar aansluiten bij de vorige schrijvers. Groot, schoon, stijlvol, goed georganiseerd en voornamelijk vrouwen in de leeftijd van 20+. Ik schat dat ik hele avond van 20 tot 2 uur in totaal zo'n 40-tal vrouwen heb gezien. Overigens is de club van 11 uur s' morgens tot 5 uur open waardoor er nogal gewisseld wordt in de bezetting.

    Er wordt door sommige dames gejaagd maar niet hinderlijk. Mijn oog viel al snel op een aantrekkelijke blondine uit Roemenie. Ze begon meteen over een trio. Een reden om niet voor haar te kiezen.
    Ik heb kennis gemaakt met Martina een 26 jarige studente uit Sevilla die een weekje naar Berlijn was gekomen om haar kas te spekken. Ze was erg vriendelijk, belangstellend, slim, nam ruim de tijd voor me en bleek op de kamer ook erg geil te zijn.
    In totaal drie sessies met haar gehad vol ongeremde sex: TZ, PZC, beffen, mijn kontje likken, vingeren: het kon allemaal.
    Ze deed me kwa gezelschap een denken aan de blonde Poolse Sabina (ex-PHG, ex-GT en inmiddels gestopt). Je kunt een goed gesprek met haar voeren en heerlijke sex met gevoel met haar hebben.

    De volgende dagen die ik in Berlijn was, steeds op het punt gestaan om weer terug te gaan naar Artemis. Uiteindelijk zegevierde het verstand door niet terug te gaan. Ik had een prachtige avond gehad, die niet te evenaren of te overtreffen was.
    Mocht ik over een tijdje weer in Berlijn zijn dan ga ik zeker terug naar Artemis.

    Hooker friend

  14. #14
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Ausrufezeichen Undercover reportage Artemis

    Via Youppies 'n reportage gevonden van 'n Franse journaliste die undercover als prostituee werkt in Artemis.
    Uiteraard interessant, maar als je de Franse taal machtig bent, wordt het nog veeeeel interessanter : http://blog.entrevue.fr/index.php/20...des-supporters
    Founding Member

  15. #15
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Reden

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hollandmale Bekijk bericht
    Via Youppies 'n reportage gevonden van 'n Franse journaliste die undercover als prostituee werkt in Artemis.
    Uiteraard interessant, maar als je de Franse taal machtig bent, wordt het nog veeeeel interessanter : http://blog.entrevue.fr/index.php/20...des-supporters
    @HM,

    Tu peux parler et comprendre Français très bien. Ça veut dire que tu le traduiras?
    Une sommaire ça suffit!

    :wink::wink:
    Big30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  16. #16
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard Korte vertaling

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Tu peux parler et comprendre Français très bien. Ça veut dire que tu le traduiras? Une sommaire ça suffit! :wink::wink:
    De reportage is van juni 2006, het gaat over de prostitutie rond het WK in Duitsland. Een Franse journaliste werkt undercover als prostituee in Artemis. Ze heeft 'n verborgen camera bij zich; we volgen haar vanaf binnenkomst tot het vertrek naar de kamer met 'n klant. Gesprekken met de manager, betaling aan de receptie, ontmoetingen met andere dames en klanten komen eveneens in beeld.

    In de reportage komen teksten in beeld: "de prostituees moeten 'n overeenkomst ondertekenen dat ze in de club wonen en 600,- huur p/m betalen": "een twijfelachtige methode om woonachtig in Duitsland te zijn". "De prostituees moeten zich aan de wet houden, onze reporter kan volledig legaal aan de slag".

    De rest van het filmpje is ook interessant: de manager checkt bij de undercover-journaliste of ze zonder condoom pijpt.
    Ze betaalt de entree voor prostituees van 50,- p/d. Het maandbedrag komt ook in beeld: 2100,- p/m, inclusief de huur.

    Kennelijk moeten buitenlandse prostituees 'n legaal verblijfsadres in Duitsland hebben.
    Als men dat niet heeft, zorgt Artemis daarvoor en rekent daar 600,- huur p/m voor.
    Als dat in Artemis gebruikelijk is, dan hoogstwaarschijnlijk ook in andere Duitse clubs.
    Founding Member

  17. #17
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    @HM,

    Merci Beaucoup voor de vertaling! Geeft tot wel enige stof tot nadenking !

    :wink::wink:
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  18. #18
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard Op WSG.....

    .....staat 'n positieve recensie, ten tijde van de recente Venus-Pornobeurs.
    Vooral vermeldenswaardig is, dat je tussendoor de club kunt verlaten.
    Op verzoek bewaart de receptie kosteloos je kluissleutel voor je.
    Founding Member

  19. #19
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard Artemis op YouTube

    BBC-nieuwstopic van vlak voor het WK 2006:
    http://nl.youtube.com/watch?v=fv0H6hw4tGw
    Founding Member

  20. #20
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard Blijkens WSG.....

    .....waren er enkele dagen geleden 50 tot 70 dames in Artemis .
    Founding Member

  21. #21
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Berichten
    2.892
    Discussies
    492
    Thanks
    531
    Thanked
    720 in 230 posts

    Standaard

    Op 19 oktober alweer, was ik voor het laatst in Artemis. Het zou een gezellig uitje worden met wat collega-beren van wie ik alleen overbleef. Daar kwam ik achter toen ik rond 15.00u ter hoogte van Braunschweig was middels sms. Normaal is het zo'n kleine 6 uur rijden naar Berlijn en om 15u had ik er 4 opzitten. Mooi op schema, ik had geen idee wat me te wachten stond. De vrijdagmiddagfile icm de regen zorgde voor nog veel langere files. Om 20.00u kwam ik aan in mijn hotelletje, ruim 3 uur later dan gepland. Ik was gesloopt en moest nog beginnen aan mijn fkk bezoek. Wat een hel kan het leven van een die hard beer toch zijn. Weinig gegeten dus hoofdpijn erbij, kom maar op. Maar het moest wel goed zijn in Artemis want dat weekend was de welbekende Venus beurs. Het was behoorlijk druk binnen, veel mannen vooral, gelukkig ook genoeg vrouwen. Natuurlijk is zo'n avond voor die vrouwen een afwerkavond, althans voor de meeste dan. Ik ben drie keer naar de kamer geweest, ik weet nog met wie alleen de namen schieten me niet meer te binnen. De eerste was oke voor Artemis-begrippen, een lange blonde Duitse dame was het. De tweede was een oost-europese, aardig maar verder niets bijzonders. De laatste was top, een hele mooie zwartharige Tsjechische, blanke huid en rode lippen en noem haar daarom maar even Sneeuwitje. Dat was een half uur genieten, perfect.

    Rond 04.30u naar buiten gerold en mijn bed opgezocht, ik was helemaal out. De dag erna zou ik naar de beurs gaan maar daar han ik geen behoefte meer aan en heb nog wat lotgenoten opgezocht in PHG. Artemis is me weer goed bevallen maar het is beter om op een iets rustiger moment te gaan zodat je wat meer kunt genieten. Ik ga zeker nog eens terug....in 2008!
    Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

  22. #22
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard Artemis in 2007 en 2008

    Hallo, ik had nog niet geschreven over mijn ervaringen in Artemis. Bij deze dan. In 2007 heb ik Artemis (www.fkk-artemis.de) twee maal bezocht en in 2008 een maal.

    Tijdens mijn drie bezoeken is me opgevallen dat het inderdaad een schitterende club is. Het heeft drie etages:

    Begane grond: bar, kino, fitnessruimte, sauna, en zwembad met whirlpool.
    Eerste etage: bar, restaurant en kino.
    Tweede etage: de kamers waar je je met de dames terugtrekt.

    Het is een grote club. Het eten is er geweldig. De sfeer doet een beetje aan als FKK World. Een groot aantal goed uitziende vrouwen.

    Prijzen vrouwen:
    60 EUR 1/2 uur
    120 EUR 1 uur

    Ten tijde dat ik er was, had ik goede ervaringen met de vrouwen. Hier en daar tref je natuurlijk wel eens een vrouw aan die wat minder goed op de kamer is.

    Het is zeer zeker een club waard te bezoeken als je in Berlijn bent, maar om nu helemaal naar Berlijn te reizen alleen voor Artemis, is het misschien niet waard. Dan zijn er wellicht ook andere alternatieven die dichter bij huis liggen, zoals de clubs in NRW en Palace/Oase in Frankfurt.

    Bergm550

  23. #23
    Geregistreerd
    1 november 2005
    Last Online
    10 november 2015 @ 08:15
    Berichten
    145
    Discussies
    19
    Thanks
    2
    Thanked
    17 in 3 posts

    Standaard freitag 16.05. artemis

    Am Freitag den 16.05.2008 war ich im Artemis. Von 20.00 bis 23.00 Uhr. Ca. 80 Frauen. Viele blonde Schönheiten. In den ersten 60 Minuten habe ich ungefähr 20 „Schatzis“ freundlich weggeschickt. Einige sogar zwei bis drei Mal.

    Irgendwann lief mir Samira übern Weg. Sie ist sehr schlank und hat dunkle lange Haare. Ein hübsches Mädchen. Ethnische Herkunft: Türkei. Ich hatte sie von meinen letzten Berlinbesuch noch in allerbester Erinnerung. Supergeile zwei Sessions. Sie macht einen überdurchschnittlich guten Service.

    Leider musste ich früh die Zelte abbrechen weil ich noch verabredet war. Sonst wäre sicher noch eine Nummer mit einer der vielen polnischen Silikon-Boobs-Barbies drin gewesen. Nächstes Mal.

    Gruß
    bitchhunter

  24. #24
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bitchhunter Bekijk bericht
    Irgendwann lief mir Samira übern Weg. Sie ist sehr schlank und hat dunkle lange Haare. Ein hübsches Mädchen. Ethnische Herkunft: Türkei. Ich hatte sie von meinen letzten Berlinbesuch noch in allerbester Erinnerung. Supergeile zwei Sessions. Sie macht einen überdurchschnittlich guten Service.
    Hallo bitchhunter,

    Ich kann deine Nachricht uber Samira sicher bestatigen. Ich weiss noch dass ich in Artemis war und war ich auch mit ihr aufs Zimmer. Insbesonders das FO is einfach super.

    Bergm550

  25. #25
    Geregistreerd
    18 mei 2008
    Last Online
    24 maart 2011 @ 23:23
    Berichten
    85
    Discussies
    4
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bitchhunter Bekijk bericht
    Am Freitag den 16.05.2008 war ich im Artemis. Von 20.00 bis 23.00 Uhr. Ca. 80 Frauen. Viele blonde Schönheiten. In den ersten 60 Minuten habe ich ungefähr 20 „Schatzis“ freundlich weggeschickt. Einige sogar zwei bis drei Mal.

    Irgendwann lief mir Samira übern Weg. Sie ist sehr schlank und hat dunkle lange Haare. Ein hübsches Mädchen. Ethnische Herkunft: Türkei. Ich hatte sie von meinen letzten Berlinbesuch noch in allerbester Erinnerung. Supergeile zwei Sessions. Sie macht einen überdurchschnittlich guten Service.

    Leider musste ich früh die Zelte abbrechen weil ich noch verabredet war. Sonst wäre sicher noch eine Nummer mit einer der vielen polnischen Silikon-Boobs-Barbies drin gewesen. Nächstes Mal.

    Gruß
    bitchhunter
    Hallo Freunde,

    war vor ca 1 Jahr im Artemis. Für denjenigen, der sich noch im "Schatzis wegzuschicken" üben möchte, ein hervorragender Trainingsplatz.

    Beim Zimmer hatte ich leider Pech, Name nicht gemerkt.

    Gruß

    Traumtänzer
    der heute Abend zum Billardtraining nach Rheinbach fährt, Poolhaus Beginn 20:00, ab 19:00 treffen sich schon viele

 

 
Pagina 1 van 11 12345 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:03.

  Living Room 468*60