Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 09:46
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.799
    Discussies
    91
    Thanks
    130
    Thanked
    378 in 79 posts

    Daumen hoch Sun, chinese godin...

    Sun...."a journey through paradise..."
    Bij binnenkomst aan de bar gaan zitten naast een wat bleek chinese dame te zijn. Aan de praat geraakt en even lekker gebabbeld. Ze was mooi, spraakzaam, zeker niet opdringerig en vriendelijk. Onderwijl een beetje rondgekeken.... Er waren denk ik nog maar een kleine 15 dames in de bar. Nog lang niet de aantallen die wel eens beschreven worden. Nu gebeurt dat wel vaker is Gusto's ervaring..Want laten we eerlijk zijn....80 vrouwen zijn toch wel véél dames..
    Maar ok. Aan de andere kant van de bar zat een klein aziatisch meiske. Klein, half lange haartjes en ook zij lachte Gusto vriendelijk tegemoet. Maar, dat doen die aziatische toch altijd, je ziet , zeker van veraf niet hoe gemeend die lach in werkelijkheid is. Dat zie je later pas als je echt dichterbij bent...Maar zover was het met dit meiske nog niet......nóg niet........

    Tijdje rondgewandeld door de club en met Colombiaanse aan de praat geraakt. Helaas is het er met Diana niet meer van gekomen...maar daar had Gusto hele goede redenen voor.

    Weer de bar in waar het nu duidelijk drukker begon te worden. Veel dames die met je willen praten en eerlijk is eerlijk, slechts enkelen beginnen binnen 1 minuut over Schlüssel. Meesten praten lekker een tijdje en enkelen vragen het zelfs helemaal niet.....
    Na vele gesprekjes me genesteld naast dat kleine Aziatische meisje. Ze was klein en fijn gebouwd. Had een lief kopje en een warm voorkomen. Dat vind Gusto nog wel eens tegenvallen bij die Aziatischen. De echte warmte ontbreekt vaker. Niet deze keer...Haar kapsel is typisch, maar hoe omschrijf je dat. Haar haren zijn sluik en half lang en vallen gewoon rondom recht naar omlaag. Enkel haar snoetje is zichtbaar, met die mooie spleetoogjes en dat lieve mondje en mooie witte tanden..
    We namen elkaars handen vast en ze zei al meteen dat ik zachte handen had, die graag voelden. "You like to touch and to be touched", zei ze me...Dat had ze snel gesnapt. Wat gebabbeld en ze vroeg me of ik ervaring had met Aziatische dames. Ja, met eentje in GT en enkele hele goede massage ervaringen in Korea, waar ze me een super Thaise massage hadden gegeven. Nu was ze helemaal in haar nopjes. "I can give you very good time....really!!" zei ze me. "You want??."
    Nog even uitgesteld, hoewel het heerlijk voelde...Ik wist hier zittende....ik wil iets moois tot op het laatst bewaren...dat zou met deze dame kunnen gebeuren.
    Het was rond 4 uur dus haar erop gewezen dat ik even op mijn vriend wilde wachten. Even probeerde ze nog. Ze heette SUN, ik dacht CHin in het chinees. "Can I be a sun for you???" vroeg ze vriendelijk, uitdagend maar bovenal héél erg gemeend....Hoe weet je dat nou..? Nou dat was me gewoon duidelijk. Ze kwam uit buurt van Hongkong, van een eiland Hakau of zo....Ze was studente en ze was enkele dagen hier om wat bij te verdienen....
    Leuk verhaal denk ik dan altijd.....maar nu niet....Ik had vanaf begin een goed gevoel bij haar...
    Nu kwam 2horny4u binnen, even voorgesteld en heel vriendelijk and polite maakte ze plaats zodat Gusto en 2horny4u samen konden keuvelen. Een soort van chinese hoffelijkheid die ik zeer goed waardeerde. Was niet nodig geweest, maar toch...
    "jij bent al gesettled voor vandaag", bracht 2horny4u in..."Ja, dat zit er zéér dik in..."
    Nu bijgepraat en aan mijn gezicht las 2horny4u terecht af dat ie er goed aan gedaan had me in FKK WORLD uit te nodigen. Is altijd een gok, vindt ie het wat of nie.Nou, dat zat om 4 uur al snor, terwijl er nog ruim 8 uren te gaan waren........


    .......Nadat 2horny4u me was komen vergezellen is mijn chinese meisje heel hoffelijk van ons terug gaan zitten. Ze zette zich neer enkele meters van ons af. Het verzoek van 2horny4u om lekker bij ons te blijven staan wees ze vriendelijk van de hand.
    De tijd erna zijn we ieder ons eigen weegs gegaan. 2horny4u en Gusto op ontdekkingspad en het chinese meisje op haar pad.
    De uren erna heb ik haar nog slechts één keer, héél kort gespot. Toen paste het me nog niet om naar haar toe te stappen. Intern had ik wel al besloten dat ik vandaag met haar zou gaan. Een soort "it's now or never "gevoel had ik bij haar....
    .....Maria deed haar best op onze ligbank, maar gaf toch op nadat ik duidelijk had gemaakt echt een termin te hebben. Ze geloofde me niet. Met wie dan???

    Nu nóg maar n rondje gemaakt. Boven kwamen we uit bij een Ghanese dame, lekker geil, maar Gusto had andere voornemens. Een hele tijd met haar geteased en gespeeld en geplaagd op de banken bij het zwembad....op het moment dat we het wel gezien hadden, ging daar helemaal achterin het gangetje een deur open...Niets bijzonders aan toch, hoor ik al roepen. nee, dat niet, maar er kwam een stelletje uit. Hij was een grote stevige man die er helemaal afgepijgerd uit zag. Hij werd lieftallig vergezeld door niemand minder dan Sun!!!!. "Hey!!!, dus je bent nog helemaal niet naar huis", wilde ik het uitroepen. Maar Gusto respekteerde hen en hield zich in. Intern wist ie het nu. Zodadelijk de bar in en dan stap ik recht op haar af....It's now or never!!!.
    Eenmaal beneden , bijna had Gusto de bar gehaald, liep ie in de val van Bulgaarse Maria en nog een donker harige Bulgaarse. "Wohin? Was machts du hier? usw" , zo gaat dat dan. Lekker gebabbeld, geteased , maar stilaan werd ik wel langzaam maar zeker richting een openstaande kamer gedreven... Toen er nog 2 mtr afstand was heb ik hen héél duidelijk te verstaan gegeven. "Ich gehe nicht mit ihr beide auf Zimmer!!" De dames zagen daar de lol noch de ernst van in blijkbaar en zetten er nog een tandje bij!.
    2horny4u had zich intussen al op ons bankje genesteld maar mij komen bevrijden ...ho maar......
    Niet veel later moest ik me gewonnen geven en hadden beide dames me op de kamer. De deur ging dicht en op slot....en licht werd teruggedraaid en Gusto werd gedwongen op bed te gaan liggen. Op zijn rúg nog wel, in zijn nakie. De dames, eentje op mijn linker en eentje op mijn rechtterarm.
    Ik kon geen kant meer op. Nu begon het serieuze werk. Een stukje pijpen werd gepoogd. Hen nogmaals duidelijk gemaakt, het feest gaat NIET door!!.
    Ze werden vrolijker en brutaler. Maria bleef lief en op de vlakte, de andere wist van geen loslaten... ..Het licht op de kamer was nog een lampje aan het plafond dat me recht in de ogen scheen. Ik voelde me alsof ik ondervraagd werd en tja in zekere zin voelden ze ook als politie agenten....
    Nu hoefde ik niet zelf te blazen...
    Ik vroeg hen me te bevrijden..Een laatste poging kwam van de kant van de donkere dame. Je geeft ons ieder 50 euro en je bent vrij...NO WAY dames, heb het je vanaf begin duidelijk gezegd. Onder het motto niet geschoten altijd mis bouwden ze het leuk af. Ze lieten me zelfs vrij!!!. Het was een heerlijk spel geweest waar ik echt van genoten heb. Ook de dames hebben genoten, was ook een mooi stukje afwisseling voor hun tweetjes....
    Toch bedankt dames...

    De bar ingelopen en natuurlijk zag ik als eerste...Sun zitten...maar, Sun was druk in gesprek met ...al wéér een andere gast....links van haar haar vorige klant... een beetje afterservice gevend en rechts van haar ..een nieuwe klant ..wellicht... had ik maar niet met die dames de kamer opgegaan...!!!Gusto liep nog eens rond de bar, Sun bespiedend en nu nam ie plaats op de kruk die juist naast haar leegkwam. Ze nodigde me vriendelijk uit om erbij te komen. "ik heb je de hele avond gezocht, maar niet gevonden. Dacht dat je a weg was" "Maar nú bén ik er toch, zei ze heel overtuigend...".terwijl ze heel langzaam met haar hand naar mijn hand reikte...als automatisch grepen we elkaar vast en toen ze vroeg..."mag ik nu wél iets fijns met je gaan doen??"
    liepen we al ..... op zoek naar een kamer...
    Gusto liep nu met een zacht meisje door de gangen van FKK WORLD....op weg naar een wereldse ervaring...nee, niet op weg náár...ik zat er al midden in... .
    We liepen daar in een grote club vol met mensen, dames en gasten, lange gangen, trappen. En het voelde vanaf dat ze me in de hand nam alsof er buiten ons tweetjes helemaal niks was. Of de rest van de wereld stilstond. Net als toen Gusto 24 jaar geleden zijn eerste kindje mocht krijgen....
    De wereld is dan héél klein....Nu weer..maar dan met Sun wandelend door de gangen... met een smile op mijn gezicht volgde ik haar...Jij weet waar je naar toe wil...bracht ik in...ja, we gaan een mooi rustig plekje voor ons tweetjes opzoeken....
    We kwamen weer in de hoek uit waar ik haar dik half uur eerder uit had zien komen...
    Ze opende de deur van één kamer..nee, is beetje te donker...het werd de kamer helemaal links achteraan in de hoek. Ze sloot de deur en een beetje onwennig begon ze handdoekjes klaar te leggen en begon ze zich te ontkleden....Zonder high heels was het meisje nóg meer een meisje dan voorheen. Haar lieve warme gezichtje straalde een super mooie lach uit. Boy ooh boy wat voelde Gusto zich goed. Nee, wat voelden wij ons goed....want zo wás het...
    Ze vroeg me op het bed te gaan liggen... Legde me op mijn rug neer, nietwetende wat er komen ging....."I make very pleasant time for you..., okay??." "yes please "kon Gusto nog net uitbrengen.. " Please can you turn around??" Dit waren haar laatste woorden......
    Gusto legde zich op zijn buik , ging heerlijk relaxt liggen om dat wat komen ging te kunnen ontvangen...te kunnen ontvangen de manier waarop het bedoeld was...
    Ze begon nu aan iets ..aan iets moois...aan iets wat niet van deze wereld is...
    Zacht raakte ze me aan...héél zacht... met haar handjes, met haar vingers...dan blies ze weer over mijn beenharen....een onweerstaanbaar gevoel..een onbeschrijfelijk mooie ervaring...zo sensueeel...zo mooi...een vleugje erotisch...maar slechts een beetje erotisch in het begin....langzaam opbouwen..langzaam...juist zoals Gusto es so gerne mag...hoe weet deze Sun dat...wie heeft haar dat verteld?? niemand heeft haar dat verteld...deze dame, dit meisje beschikt over een dosis mensenkennis en inschattingsvermogen.... daar krijg je de rillingen van....
    Sun wist een en ander op te bouwen, af te laten dalen en dan weer opbouwen..op andere manier...het bleef spannend...van beginto eind, en ...van top tot teen.....
    Gusto heeft liggen genieten zoals ie eigenlijk nog nóóit heeft genoten...
    Tegen de tijd dat het half uur erop zat...wees ze me daar heel netjes op....ja, ik wilde een heel uur....natuurlijk.... hier had Gusto op gewacht..hier had Gusto de hele dag naar uitgekeken...terwijl hij rationeel gezien niet eens wíst wáár ie naar uitkeek...iets had Sun en Gusto s'middags al aan elkaar gebonden...daarna ieder zijns/haars weegs en nu...nu lag hij te genieten van wat zij allemaal deed...én ..nu was Sun aan het genieten van hoe ze Gusto in extase bracht, hoe ze Gusto zag genieten...voelde genieten....
    Het was hemels, het was like paradise..... Dit wás geen "its now or never..."dit wás geen "try before you die..."nee dit was...dit was iets unieks...
    nu weet ik hoe váák het woord uniek te pas en te onpas wordt gebruikt.....
    Deze ervaring met SUN was werkelijk waar UNIEK. Dit was eigenlijk onbeschrijflijk, dit kún je niet weergeven in woorden...dit is...sprakeloos....was ik ervan....
    Gusto heeft daar gelegen, liggen genieten. Later bedacht ie zich ...het bed kraakte verschrikkelijk tijdens de wilde sessie met Linda, eerder op de avond...
    Dit bed ...dit bed heeft ie niet eens gehoord....nee, simpelweg omdat ie in feite een uur lang gewoon 10 cm boven het matras heeft mogen zweven...misschien is dat nog wel de beschrijving die het dichtst bij komt....
    Het was Wunderbar..om maar eens een woordje duits te gebruiken...
    Maar ook een héél uur ...vliegt voorbij.... ongeveer op driekwart van deze Trip in Paradise..... begon Sun aan iets moois. Ze had al enkele erotische prikkels uitgedeeld, waarmee ze Gusto erop voorbereidde dat er nog iets anders zou volgen...
    Nu nestelde ze zich tussen mijn gespreidde benen en begon me heerlijk te verwennen.... Het lichaam had zijn deel gehad..nu viel kleine Gusto de eer ten deel... zacht...sensueel..sensitive...zärtlich ...et sensuelle ...beschrijf dit maar eens..Gusto kán het even niet... een penis behandeling mocht nu volgen ..handjes..vingers,..mondje...tongetje....haren... . borstjes ... weer haar prikkelige haren die een enorme erotisch geilheid opwekken.,...het was heerlijk.....
    Langzaam , héél langzaam...werkte ze naar...maar zeker...héél zeker kwam daar in de verte iets moois aan....ze wilde het langzaam laten gebeuren...voorzichtig.... een beetje oppassen..laten we nú...juist nú ..laten we nu niet struikelen......nu kwam dan het moment supreme.....een heerlijke ontlading alsof die uit mijn tenen...moest komen...uit mijn teennagels zelfs.....
    Een langdurige ontlading mocht me ten deel vallen.... Gusto wist nu waar ie alles voor had opgespaard..... daarna toen alles weer tot rust begon te komen ging Sun nog even door...heerlijk sensueel een beetje langzaam afbouwen..... wat doekjes erbij genomen... en nóg wat doekjes.....
    Ze deed het geweldig tot aan de laatste minuut,de laatste seconden...zelfs...

    Toen ze heel zacht en lief een beetje vragend zei...."I hope you liked it..."
    kon Gusto zijn tranen van genot niet meer inhouden...en dat wílde hij ook niet,..... "Oh meisje, it was wonderfull... You were wondefull tonight....."
    Een héél blij meisje begon wat op te ruimen en samen maakten we alles weer pico bello in orde....
    Even een beetje hilariteit...of was het een beetje opkomende angst.....ze wilde de deurknop omdraaien maar dat lukte haar niet.... Gusto hielp haar er graag bij.....
    Samen liepen we de gangen weer door die we een uurtje tevoren al met goed gevoel waren doorgewandeld. Nu liepen we daar hand in hand, arm over haar tengere schoudertje , door de gang naar de trappen...deze moesten we op....
    We liepen richting kleedkamer....graag had ik héél triomfantelijk met haar dwars door de bar gelopen...iederéén mocht ons zien...ieder móest ons zien... Wij waren nu het gelukkigste stel in de club...wat zeg ik, het gelukkigste stel in de wereld!!!...maar, bescheiden als ze is , sloegen we af en liepen door het restaurant..... nu kwamen er twee dames, waarvan een blonde die ik eerder even, héél even had gesproken.... Deze blonde dame lachte naar ons...ze zag Sun..ze zag Gusto zijn gezicht met een smile van hier tot Franfurt en terug....deze dame genoot met ons mee...ze lachte in de zin van.... FIJN te zien dat jullie het zo fijn hebben gehad....vaker kijken ze wat arrogant en wat ongeintersseerd van zich af...Deze dame genoot ervan dat ze ons zo happy zag komen aanlopen....dit zijn héél mooie momenten...mensen die elkaar nog wat gúnnen...indeze wereld...
    Bij de kluisjes hebben we afgerekend....
    Ik heb deze dame bedankt en nog eens bedankt...och arm..het meiske was er gewoon beduusd van...zó een reactie had ze blijkbaar niet verwacht.... "I wish you all the best in your life..."wilde ze besluiten....Gusto kreeg de rillingen en gelijk viel hem in....wat ie na afloop op de kamer had willen zeggen....."Sun, lovely SUn, the guy that is going to be your boyfriend, he is the most lucky man in this world" Nu hield ze het niet meer en hebben we elkaar goodbye gezegd....dat viel niet mee.... zal ik haar nummer vragen..zal ik haar mijn nummer geven....tis er niet van gekomen...da's maar goed ook.
    Even later in de bar..nog wat gedronken en 2horny4u proberen uit te leggen wat ik voelde, wat ik had mee mogen maken.....
    Heb in mijn leven best veel meegemaakt, in clubs en qua sex, erotiek en massage...maar dit....nee dit is me zo nog nóóit overkomen....
    Dit was uniek...Einzigartig und...einmalig....
    ben in de bar niet meer naar haar toe gegaan..ook niet meer gezien trouwens...een mooi einde....dacht ik...

    Bij de theke bij de uitgang troffen we elkaar wéér ..hier nog even warm afscheid genomen en elkaar oprecht het allerbeste gewenst.......
    Zo iets moois heb ik nog eigenlijk nooit meegemaakt...en ...ben er haast van overtuigd dat ook Sun hetzelfde gevoel had....
    Ze smolt bijna toen ik aangaf dat ik eigenlijk al rond een uur of 10 naar huis had willen gaan...ik moest nog bijna 3 uur rijden....... maar ik heb op je gewacht....echt waar??? ja echt waar and I thank God I did wait for you.....
    It has been like in paradise...

    "I don't do this to everybody...Only to few people like you...like you, you are sensitive person...I feel, when I touch your hands and I feel when you touch me when I met you in bar...." "thank you very much.....very very much..." dat kon ik nog juist uitbrengen......

    Heb de dagen erna nog lang na mogen genieten....
    Ik wist dat ze niet lang zou blijven in WORLD....
    Afgelopen zondag lees je op het forum dat aantal ijsberen naar WORLD gaan...even denk je...ik spring in de auto ...en ik ben op weg...
    Maar iets, iets in me zegt ..niet doen....zeker niet doen...
    Zo iets is eenmalig.... dit moet je genieten zoals het was..dit moet je op je harde schijf zetten en goed bewaren.... de herinneringen eraan doen je weer in extase brengen...dit kun je niet beschrijven...heb toch hierbij een poging gedaan...

    Gusto gunt iedereen op de wereld dat ie zoiets mag meemaken wat hem in extase mag brengen.....

    "tis ut moiste wat ur is...!!!" zeiden we vroeger in Brabant.....

    "Sun you have been my sun in the middle of the night..."

    Dit heeft mijn eerste bezoek aan FKK World tot een wereldse ervaring mogen maken.

    ps... dit meisje komt van een (ei)land bij Hongkong.

    Hierbij aan haar de eer om in Gusto's excell lijstje als 50 ste nationalteit genoteerd te mogen worden...

    Gustomass nog steeds een beetje in Gusto-extase.....
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

    need to get her before we can be together...

  2. #2
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 09:46
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.799
    Discussies
    91
    Thanks
    130
    Thanked
    378 in 79 posts

    Blinzeln muchas gracias

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carpe Momentum Bekijk bericht
    Gusto kan volgens mij MACAU op zijn lijstje bijschrijven.
    Muchas gracias mi amigo de Espagna!!!.

    Vond het al raar dat mijn TomTom het niet wilde pakken..:wink::wink:.

    Gustomass
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

    need to get her before we can be together...

  3. #3
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 09:46
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.799
    Discussies
    91
    Thanks
    130
    Thanked
    378 in 79 posts

    Daumen hoch schitteren door afwezigheid...

    Deze dame SUN schitterde gister door afwezigheid.
    Je hebt er een super ervaring mee mogen hebben en tja als je dan weer de lange trip naar WORLD onderneemt, hoop je toch een klein beetje op......

    Even komt er een Aziatisch ogend meisje op ons afstappen... spleetoogjes maar hele lange haren, totlaal niet gelijkend op mijn SUN. maar, soms kunnne haren een dame een totaal ander uiterlijk geven...
    Nee ze bleek, uiteindelijk Roemeens te zijn.

    Toen na enkele uren WORLD genieten Sun nog niet was komen opdagen was het voor Gsuto duidelijk.
    Deze dame is er nu niet en wellicht zal het wel zijn zoals ze me toe vertelde. Ze was gewoon met de trein vanuit noord Duitsland gekomen, enkele dagen fun for money en money for fun om daarna weer met de noorderzon te vertrekken....

    Eigenlijk prima zo, want een ervaring als toen, die kún je gewoon geen tweede keer krijgen....

    maar eerlijk is eerlijk, telkens als er weer een meisje binnenkomt of als er weer een stelletje terug komt van het kameren, kijk je gespannen uit naar......


    Gustomass.
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

    need to get her before we can be together...

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:37.

FKK Artemis 468*60   Living Room 468*60