Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8

Discussie: IJsland

  1. #1
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:38
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.797
    Discussies
    91
    Thanks
    130
    Thanked
    375 in 77 posts

    Lächeln IJsland

    Afgelopen week weer mogen genieten in Ijsland.
    Een prachtig eiland voor mensen die van iets anders houden, die van pure natuur houden. Ruim 3 keer zo groot als Nederland en afgelopen januari hebben ze trots de 300.000 ste inwoner bijgeschreven. Een land vol blondines, hele mooie meiden en met blauwe ogen, zo helder, zo vriendelijk.
    In dit land van ijsberen is heel veel te ondernemen. Skieen met min 10 Celcius met elke dag verse sneeuw in Akureyri, wat wil je nog meer. Nee dit is geen 1 april grap.
    Op terugreis de nacht doorgebracht in Reykjavik center. Een aanrader voor iemand die van nachtleven houdt, voor 18 tot 49 jarigen. De ene keer wat bruisender dan de andere keer, maar vergeet vooral nachtclub Nasa niet, met enkele live bandjes per avond. Te gekke sfeer.
    Omdat Gustomass in het verleden Club Odal regelmatig bezocht heeft ook nu nog eens terug. Wie schetst mijn verbazing, toen ik bij aankomst in de bar meteen in de armen en de lippen viel van een van mijn favorieten Simona, terwijl ik toch ruim 9 maanden verstek had laten gaan. Haar zus Andrea uit Slowakije, de wulpse, vriendelijke, perfecte showdame van 2 jaar terug, heeft 1,5 jaar geleden afscheid genomen van Ijsland en heeft intussen een gezonde baby mogen krijgen. proficiat Andrea bij deze het ga je goed in Slowakije.
    Heerlijke massage kunnen geven aan Simone en lekker bijgepraat. Ze is echt professioneel geworden en ze geeft een paaldansact weg, daar wordt je koud van. Doet me denken aan paaldansacts van enkele jaren terug in Club Odal. Dat was professioneel en een lust om te zien.
    Entree is 1000 IKR, 12 euro. Shows zijn gratis te genieten. Drank is normaal voor ijsland, flesje bier is 9 euri.
    Een ladiesdrink is 2900 IKR, 35 euri, waarvan zegge en schrijve 7 euri voor de dame.
    Wil je meer beleven dan kun je een private dance met dame naar keuze aanvragen. Op de second floor heeft dit plaats. Mooi ingericht maar erg donker. Je ziet gewoon helemaal niks. Aan raken kan amper. De kosten zijn, zitten jullie goed, 5000 IKR voor een nummer., 3 minuutjes kijken in het donker en laatste minuutje gaat ....jawel het broekje uit, kost bijna 60 euri. Ongelofelijke prijzen voor ons verwende ijsberen. Ik dacht 30 euri voor de dame....
    je krijgt er niks voor terug. Je zou bijna zeggen, je wordt er genaaid, maar zelfs dat is er niet bij. Ijsland heeft een heel streng prostitutiebeleid, en dit is het maximale wat mogelijk is.
    Mijn bezoek aan Club Odal was een regelrechte afknapper, ware het niet dat het ongelofelijk mooi was dat meisje Simone weer te mogen ontmoeten.

    Ook de sexindustrie evolueert en heeft zo zijn ups en downs. Denk 3 jaar terug, toen was in de weekenden Club Odal afgeladen vol. Werden er paalsdansshows gegeven door afwisselend beginsters die leuk waren vanwege hun onwennigheid. Maar ook top acts waarbij zelfs goed aangeschoten Ijslanders met verbazing naar de stage stonden te kijken, naar topacts die ik graag op video had willen vastleggen. Dames uit Estonia die als wild cats een show weggaven, waar je helemaal van onderste boven geraakte.
    Dat waren de hoogtij dagen.

    Nu bijna 2 jaar geleden op een rustige woensdagavond heb ik een van mijn mooiste shows mogen genieten. Private dances, dat wisten de dames, die nam ik niet, maar tippen met biljetten van 6 euri was een leuk spel, waarvan dames en Gustomass heerlijk konden genieten. Let wel, dit waren 6 euri puur. Daar hoefde niet 50% vanaf voor die bodybuilders zonder brains die te nadrukkelijk bij de entree aanwezig waren. Een kleine bijdrage maar wel puur.
    Een super afsluiting was toen 3 van mijn favorieten Andrea en Iwana uit Slowakije en Nathalie uit Estonia, een superact, toen die een trio dance on stage uitvoerden. Geweldig. Er was verder niemand meer in de club aanwezig.

    Als nu enkele Oekrainse brutale meiden na een waardeloze dans bij me komen en een private dance opeisen alsof het de gewoonste zaak van de wereld is, dan zeg ik nee en denk maar gauw aan ons aller Golden Time en Planet Happy Garden.
    Vond je het in GT en PHG al een paradijs, kijk elders een rond, en waardeer onze toevluchtsoorden hier vlak over de grens. Paradijselijk is in feite nog te zwak uitgedrukt.

    Gustomass laat binnenkort zijn Geysir maar weer eens in Golden Time tot uitbarsting komen.......

  2. #2
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:38
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.797
    Discussies
    91
    Thanks
    130
    Thanked
    375 in 77 posts

    Daumen hoch Reykjavik Erotic Club Odal

    Gusto kruipt waar Gustomass niet gaan kan.

    Afgelopen week weer mogen genieten van een dikke week Ijsland.
    Ijsland is een vakantie land bij uitstek voor de genieter van mooie, verrassende, ruige, iedere keer weer andere natuur..
    Een paradijs voor de natuurliefhebber zoals Golden Time, PHG, YY, LR etc een paradijs zijn voor de damesliefhebbende ijsberen onder ons.

    Voor ons als ijsberen is er in Ijsland bitter weinig te vinden.
    Omdat Gusto het niet kon laten toch nog maar eens een bezoekje gebracht aan Club Odal, in het hartje van centrum Reykjavik.
    In 2001 daar voor het eerst mogen vertoeven en toen heel goed vermaakt voor deze toen nog weinig gewend zijnde ijsbeer.
    De laatste jaren is het rap bergafwaarts gegaan.

    Op een Dinsdagavond laat, tegen 23.30 binnen gegaan.
    Zoals gebruikelijk de laatste 2 jaren hing de garderobebeheerder mijn dikke jas op aan een kapstok bij alle andere jassen, in totaal 0 in getal.
    Een veeg maar duidelijk teken. "Oh, now I remember you"tja toch knap na ruim één jaar.
    Gusto naar "boven" het bar en stripgedeelte.
    De bar en het zitgedeelte werd gevuld door een 8 tal mooie tot wel zeer mooie jonge dames.
    Omdat er verder weinig gasten waren, waren alle ogen gericht op Gusto, iets waar hij toch nog een beetje verlegen van wordt. Maar, een biertje besteld, 700 Kroner, ongeveer bij 10 euro en mijn gebruikelijke plaatsje ingenomen.
    Er was aan interieur best wat veranderd, een extra bar aan de zijde was weg, zodat je nu vanuit het podiumgedeelte een mooie inkijk had die 75% van het zitgedeelte bij de bar besloeg, kun jij de dames en de dames jou heel goed in het oog houden. en dat doen ze.
    Aan de muren zijn enkele kleinere speigels vervangen door echt grote, van 80 bij 150 cm. Zag er goed uit. Ook het podium was gerepareerd. Alle lampjes deden het nu zodat je ook werkelijk wat kon zien.
    Krijg je van een van de dames te horen dat ze dat maar niks vindt, dat we zo te veel kunnen zien...Tja maak het de dames en ons maar eens helemaal naar de zin, valt niet mee...
    Al snel komt een wonderschoon jong vrouwke op Gusto af en vraagt netjes of ze naast me mag plaatsnemen. Een heerlijke babbel met deze zwartlangharige slanke, met mooi snoetje erop Paloma gehad. Dat smaakte naar meer, en toen ze voor de derde keer een hele mooie manier had gevonden om Gusto te verleiden een drankje voor haar te bestellen, toch maar ja gezegd. Onder het motto, Tja als de dames hier niet voor jouw door de knieën gaan, dan gaat Gusto maar voor Paloma uit Portugal door de kniëen.
    Komt ze terug met het door mij bestekde Ladies Drink,een Picolotje en een Carsberg, kost dat gelijk 5600 Kroner.... Bleek de Ladies Drink van 2900 naar 4900 IKR opgeslagen te zijn. Een Euro is 85 IKr. Heb op de laatste avond maar een menukaart meegesmokkeld en deze met eentje van vorig jaar vergeleken. Wie hem inzien mag ..
    Drankje en praatje van klein half uurtje, kost je aan de dame gewoon 58 Euri.!!! Slechts een deel is voor de dame...
    Tis maar wat je gewend bent... Het jammere is natuurlijk dat de dame in kwestie er hooguit 35% van over houd, heb ik me nu niet in verdiept.
    Heerlijk met deze dame gepraat, af en toe die lastige sigarettenrook wat weggewerkt. Nog even de "show upstairs" laten uitleggen. Kost je gewoon 5000 IKR, 59 euro voor één song, enkel kijken naar een stripshow prive van ruim 3 minuutjes in een veel te donkere ruimte, en vrijwel niet aanraken. Maar zegt ze erbij, één show is te kort , meesten nemen minimaal 2 songs of 3. Dat is dus 118 euro voor ongeveer 7 minuten striptease genot...
    Heren we zijn verwend, wat je daarvoor in Duitsland krijgt..,..
    Een heel uur is 750 euro en dan mag wel je met haar in de VIP room...
    Op een vriendelijke wijze nam ze afscheid, want om met je te mogen blijven praten, moet je hen regelmatig wat drankjes bestellen, en dat zag Gusto even wat anders.
    Intussen nog met de Braziliaanse Angelika kennisgemaakt, die Gusto nog goed kende uit het verleden...Aangenaam weerzien, letterlijk en figuurlijk , een weerzien...en niks meer.
    Op einde nog dik kwartier met poolse Lucy aan de praat geraakt, nadat intussen nog 2 dames met onvoldoende resultaat geprobeerd hadden een praatje ( met drankje ) te komen maken.
    Deze Lucy zat pas net in het vak en in feite nog niet eens helemaal, was er gewoon ingerold.
    Lekker gebabbeld en ze bleef na, mijn weigering om nog eens zoveel voor een drankje te betalen gewoon bij me zitten en doorpraten, geheel tegen het concept in...
    Lekker gebabbeld, heel erg lief en puur en (h)eerlijk. Heb haar 1000 IKR in haar handje gestopt, iets waar ze van op keek. Dat is tenminste puur voor de dame en daar houdt Gusto wel van.
    Toen weer terug naar het Guesthouse met wederom de gedachte, mooi weerzien, maar toch maar niet meer doen....

    Na een hele week van alle moois van Ijsland genoten te hebben, inclusief van een werkelijk heel mooi meisje uit Oekraine, Galina, toch op de laatste avond nog even stappen in Reykjavik. In Cafe Rosenberg heerlijk en niet duur geeten, live muziek was een soort jazz, dat werd dus rennen. even naar de Dubliner, een Irish pub en altijd amusement verzekerd....behalve deze keer dan.. Bijna leeg, 10 personen en een zanger gitarist die zo zijn best deed, maar het was gewoon niet lekker om aan te horen. Tis bij één Guiness gebleven en toch maar om kwart voor 11 nog voor ruim 2 uurtjes Club Odal binnengestapt.
    Wéér een helemaal lege kapstok. De man zei nog, "wish you good times, it is upstairs." ...Dat weet Gusto inmiddels en liep vol verwachting de trappen op.
    Intussen werd de muziek snel wat luider gezet. Zou wel net een dame aan het dansen zijn...Nee hoor, een hele bar vol met 5 dames en nog 3 in de sofa's die wat verveeld zaten te zitten.
    Gelijk naast Angelika plaatsgenomen, en lekker wat gelachen.
    Er zaten enkele hele mooie dames bij, eentje leek wel uit Peru of zo en eentje was een mooi zwartharig lachebekje, helemaal niet verlegen of zo.
    Daar ging een zoemertje branden.
    dames zaten wat te lachen, wat verveeld te kijken, wat melige grapjes te maken,wat kunsten met rollende ogen uit te halen, maar ze waren mooi, heel erg mooi.
    En dat in de entourage van deze bar, heel mooi.
    Toen ze me al gauw voorstelden dan maar een drankje te bestellen, nadat ik bedankt had van hun aanbod om vanavond de mannen te laten dansen, nam Gusto even enige afstand.... Dansen kan ie niet, erotisch wellicht wel, maar hij was nog steeds de enige man in de bar, en dat met 8 wonderschone dames....komt er van dansen weinig terecht..
    Dus zijn "eigen" stoel maar ingenomen en enkele shows bekeken. Was heel mooi, sjonge jonge, wat zou GT nog opgewaardeerd kunnen worden met enkele goede strip en dans acts. Daniella, meid zet hem op...
    Enkele dames weer netjes moeten afwijzen, totdat die wondermooie donkerharige dame naar me kwam en me vroeg"Why you don't want company of the girls?? Who says so.."? deed ik zo verwonderd mogelijk" You send 2 girls away, I am 3rd so maybe I can stay...." "Not maybe, you may sit down please...."
    Daarna een heerlijke tijd met Nikita gebabbeld, Nastrave meisje. Nikita is 23 , komt uit Bulgarije, is vrolijk, weet waar ze over praat, is knap , volwassen en toch lekker jong nog, een mooie lichaam, heerlijk zacht huidje. Kortom, heerlijk met haar gebabbeld. Heb steeds meer haar zitten bewonderen en haar een 2e naam gegeven, Nikita Waauuuw... Want dat was ze , haar hele voorkomen. Zelden, eigenlijk nog nooit zo een mooi meisje mogen tegen komen. Van dit dikke half uur eigenlijk nog meer genoten dan van een half uurtje GT sex. Sjonge wat mooi...
    Aan alle mooie dingen komt een einde en haar duidelijk gemaakt dat het helaas bij een drankje moest blijven...
    Nadat ze nog enkele hele mooie pogingen had gewaagd, toch maar afscheid van elkaar genomen.
    Wat is dat toch de laatste tijd met die Bulgaarsen, Goch, In Krefeld en dan nu weer in Reykjavik.....

    Al met al voor de afwisseling, enkele hele mooie uurtjes gehad, maar toch weer flinke honger gekregen naar het echte ijsberenwerk, gewoon hier in Duitsland.


    Voor degenen die een vergelijkend warenonderzoek willen, even hun ogen willen laten prikkelen door ondermooie meiden die een goede babbel hebben, echte entertainen kunnen, is Club Odal zeker een mooi verzetje.


    Groetjes van Gustomass....

  3. #3
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:38
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.797
    Discussies
    91
    Thanks
    130
    Thanked
    375 in 77 posts

    Daumen hoch Club Odal nóg een keer..una vez mas

    Victoria voor Victoria, oftewel hoe alles toch weer goed komt...
    Steelers Wheel; "everyone's agreed that everything will turn out fine.."
    Al weer enkele korte nachtjes geleden is Gustomass nog eens Erotic Club Odal in Reykjavik binnengelopen. Het was al wat later want Gusto wilde die mooie zonsondergang toch niet onopgemerkt voorbij laten gaan. Daarvoor heeft Moeder natuur er te veel aandacht aan besteed , N'est ce pas??.
    Helaas was ie een beetje aan de late kant, tja toch eerst het rapport van de (werk) dag schrijven en dan pas plezier maken...nietwaar.

    De dames in Club Odal vragen niet voor niks; What are you for; business or pleasure?? Both, in the daytime for business and now while I am with you I think of pleasure.... Een antwoord dat het altijd goed doet bij deze dames, zoals alle antwoorden die je geeft het goed bij hen doen. Ze zijn er namelijk voor ingehuurd om je te entertainen in de brede zin van het woord. Even een praatje maken, je weet wel, Where are you, from what are you here for,Do you mind if I keep you company and can we have a drink together first or you want to go with me to the second floor now already??? Veel vragen, veel vragen...
    Wil je even met haar babbelen dan wordt je geacht een drankje te bestellen, anders moet ze helaas vriendelijk afscheid van je nemen. De huisregels kent ze maar al te goed en deze hanteert ze om hier nog langer te mogen blijven 'werken' ..... Het goedkoopste praatje...uh drankje,.... uh praatje kost je al gauw een slordige 60 euro. "But Normally with good guests like you, I rather have this and this.... "en dan ben je voor flesje wijn al gauw enkele hele uitbundige bezoeken aan Golden Time kwijt Mucho Spass Incluido... OH ja, die fles van 600 euro dan kun je naast een uurtje babbelen ook nog met je mooie dame naar de Second Floor om een 3 tal stripdansjes van haar te kunnen aanschouwen..heel mooi en als je geluk hebt mag je haar af en toe nog een beetje heel oppervlakkig maar wel héé'l erotisch aanraken....
    Gusto heeft in het verleden wel eens enkele dansjes in het donker boven aanschouwd, tja je hebt honger en je bent 3 uur vliegen van GT verwijderd, maar heren , tis toch maar behelpen hoor...
    Gusto vult zelf wel in hoe het is om 3 dansjes à 4 minuutjes elk maximaal te mogen aanschouwen.....
    Nee, die 600 euro die gaan toch de economie in Duitsland..of Hongarije...of Cuba weer wat steunen.

    Aangezien Gusto's jas in de garderobe , zoals de laatste 2 jaar gebruikelijk om 23.30 uur op plaatsje nummer 4 wordt opgehangen, neemt Gusto het nummer 4 kaartje van de receptionist aan en loopt zo de trap op naar de First Floor. Bij zo weinig aanwezige gasten nemen ze wijselijk niet het risico me erop te wijzen dat je eigenlijk ook nog 13 euro entree zou moeten betalen....,ze willen toch wat gasten 'aan tafel hebben' nietwaar...
    Eenmaal boven zie je een inderdaad vrijwel lege bar-entertainment-stripdanceruimte- en toch een 8 tal hele mooie dames die je beurtelings verwelkomen met een hele vriendelijke lach.
    Eén dame herkende Gusto nog, Wanda uit Roemenië.. Zij beet het spits af en kwam Gusto als eerste vergezellen... na enig over en weer gepraat van herkennen en weer terug etc maakte ze een terechte maar entertainmenttechnisch een wat minder uitnodigende opmerking. "Aren't you that guy from USA who never buys a drink for us ladies??" Nou had Gusto al meer goesting in enkel wat meer gekleurde dames, maar nu werd ie wel heel rap geholpen in zijn keuzeproces....
    Intussen werden enkele hele mooie paaldansacts opgevoerd.
    De eerste tips werden tevoorschijn getoverd, briefjes in Kronen die Gusto met bibberende handjes tussen touwtje van string en mooi dijbeen van dame probeerde te bevestingen, een beetje semi onhandig om het spel wat te rekken , om wat langer van het mooie wel heel dichtbije uitzicht te kunnen genieten en om andere heren uit hun tent te lokken.
    Gusto's devies is, van tips komt iedere Krone bij de dame, van het Ladies Drink geld en van hun dansjes on second floor blijft er te veel hangen aan de handen van de clubuitbaters en als Gusto ergens niet mee kan leven.....

    Maar Jennifer, waar kende Gusto die naam ook al weer van.... deed zo haar best en nodigde uit voor een tweede tip....
    Dans afgelopen, tja aan alle mooie dingen komt een einde..., komt Jennifer in levende lijve .....mmmm bij me zitten. Lekkere vlotte babbel, of ik wilde inschatten waar ze vandaag kwam....Als een beetje Latina kenner....gooide Gusto het over de Atlantische Oceaan, maar nee helemaal mis.....was het immers niet pas Songfestivaltijd geweest?? No, a small island right next to Italy......."Malta, douze points "riep Gusto het uit en dat was een schot in de roos.
    Het kampvuurtje brandde inmiddels heel aardig maar Jennifer wist een nóg mooier plekje. The Champainroom....Daar kon je een uurtje of een half uurtje lekker samen zijn....genoeg licht, geen bewaker die komt zeggen dat de tijd van het dansje erop zit.... geen 4 andere stelletjes die aan een paaldansact bezig zijn, nee helemaal alleen ...en dat alles voor een uurtje voor slechts 700 euri.....
    Je maakt wat mee hier als je wilt. Nou wilde Gusto wel maar om hier zijn kleine Gusto achterna te lopen,....nee, toch maar vriendelijk bedankt, waarna ook Jennifer vriendelijk aangaf dat ze dan genoodzaakt was hier ons onderhoud te laten beeindigen....
    That's business in Erotic Club Odal in Reykjavik....

    Even later nodigt de DJ van dienst, die overigens , eerlijk is eerlijk hele goede muziek ten gehore liet brengen, een wat schuchter lang smal blond meisje uit om haar kunsten aan de paal te komen vertonen.... Meisje zag er wat verlegen, ja echt, niet gespeeld uit...
    Het kan vriezen, het kan dooien was een gedachte die hier nu niet alleen binnen de club maar ook buiten op straat zou kunnen gelden...
    Muziek start en deze dame komt me toch , geheel uit onverachte hoek een dansact ten beste geven... geweldig mooi, zo gevarieerd, zo snel ...en dan weer zo langzaam en erotisch, zo teasing en dan weer zo schuchter...en een lang lichaam dat zich in allerlei houdingen wist Dar zu stellen zoals ze in Duitsland zouden zeggen.. geheel uit onverwachte hoek komt hier de beste dansact van de avond en eigenlijk wel van de afgelopen bijna 2 jaren naar voren... Dat deed Gusto terugdenken aan de glorietijden van Club Odal, nu inmiddels 3 à 4 jaar geleden, toen als er 20 gastenaanwezig waren als slap werd betiteld..toen de hele club langzaam maar zeker geroerd werd zodra , de toenmalige dikke zwetende DJ even een praatje maakte met een dame uit Estonia.... waarin zij werd uitgenodigd om haar kunsten ten beste te geven.... Haar naam was aanvankelijk Karina.... later in de laatste maanden, ander managemnet en in allerlei pogingen om de club nog te laten draaien luisterde ze naar de naam Angel....
    Maar luisteren deed Karina eigenlijk niet...ze verstond haar vak...wist dan ook al gauw dat Gusto geen Ladies drinks uitdeelde maar haar wel heel graag tipte voor haar kunsten, tentoongesteld op dat kleine 8 hoekige podium, veel te schraal verlicht maar wel met een paal in de midden en enkele ruitvormige lichtjes die beurtelings opschenen vanuit de dansvloer. Dit waren de omgevingsfactoren voor Karina, en dan natuurlijk die Song number 5 , van een of andere CD, die de toenamalige attente DJ nog voor Gusto op CD heeft gezet, nogmaal Tak Fyrir, tak. Draai hem nog graag , again and again en zie dan weer hoe Karina het podium bekruipt...hoe ze heel erotisch sensueel heel pakkend haar act begint. Gusto ziet dan ook weer het publiek zich langzaam maar heel gedecideerd naar het podium begeeft. Publiek, meest de toen nog in grote getale aanwezige heren maar ook die andere showdames die heel goed in de smiezen hadden dat ze van deze Karina nog wat konden opsteken....Excusez moi le mot...
    Nog voor de helft van de eerste dans om was hadden zich alle aanwezigen zo opgesteld dat ze de rest van de show in zich konden opnemen... De muziek stond er te hard voor anders zou je kunnen horen hoe muisstil het publiek was, geboeid, gepakt en genomen, onderste boven van deze wereldact...een paalsdans en podium act die op haar manier gwoon ongeevenaard is... Karina bracht haar act en had haar publiek helemaal niét en heel hard nodig. Tijdens haar act keek ze niet één keer het publiek aan , laat staan het publiek in. Ze was zo bezig, innerlijk en zelfstandig met die act ,een act geheel volgens eigenplan, zonder invloeden van buitenaf. tippen tijdens de act was dan ook not done, dat zou grote schade brengen aan haar act..geweldig gewoon. Zoiets gebeurdt maar zelden en je moet van geluk spreken dat jij daar toch een kleine 10 tal keren bij hebt mogen zijn....
    geweldig mooi en hopleijk om nooit meer te vergeten....

    Gusto's gedachten gingen bij het aanschouwen van deze blonde terug naar Karina, want deze blonde kwam een heel stuk in haar richting... geweldig mooi. Getipt maar even een praatje maken naderhand, daar was deze Vicky te schuchter voor..niet erg, doe vooral niet waar je je niet goed bij voelt.
    Voor het verlaten van de bar kon Gusto het toch niet laten om deze dame, inmiddels weer veilig aan de bar genesteld even enkele woordjes van dank en van bewondering toe te delen. Vicky had het verdiend, dat is duidelijk..dat ze verder niet zo goed paste in dit barconcept dat was ook duidelijk...en niet alleen bij ons als gasten maar ook bij haar zelf.
    Nadat ze echt verwonderd had kennisgenomen van Gusto's woorden van bewondering , let wel niet gespeeld maar zo echt zo puur, dat kun je niet spelen.... Gusto ziet nog die grote , ja zelfs wat treurige, zeker niet blije ogen...Zo voelde Vicky zich blijkbaar ook en waarom zou je dat niet laten blijken.
    Heb haar uitgelegd dat zij degene was die weer de kwaliteit van de acts op een peil bracht zoals we dat tot voor enkele jaren terug gewend waren.
    Van meerdere dames....
    Ze verstond niet alles, gebrek aan kennis van Engels, ze kwam trouwens uit Litouwen, ook een stukje door het onverwachtte blijkbaar..
    Maar ze vertelde me na haar antwoord van 4 weken op mijn vraag hoe lang ze hier al danste dat ze over 3 dagen weer terug naar huis zou gaan...Nu begonnen haar ogen op te lichten en kon je een spoortje van blijdschap ontwaren...Ze zou niet meer terug komen en zou ook niet in andere clubs gaan dansen( Club Odal werkt met een Agency die werkt met clubs in Dublin, Curacao, Tokyo en Noorwegen) Nee ze houd het voor gezien en wil weer terug in het normale leven....
    Gusto heeft haar oprecht alle goeds voor de toekomst gewenst en kan zich goed voorstellen dat er voor geen enkele dame in deze club geen droog brood meer te verdienen is. Waar is de tijd dat dames af en aan renden , de trap op met een klant die ze gestrikt hadden,. waar is de tijd dat je 4 avonden op een rij Odal bezocht en genoot van hele mooie dansacts, zo mooi dat je verder nergens meer zin in had,....waar is de tijd dat bepaalde favoriete dames die avond niet aanwezig waren....althans niet in de bar voor de publieke acts....daar kwam je dan 's nachts om 2.00 uur achter als ze lekker aangeschoten met enkele vriendinnen en klanten de trappen afkwamen...
    Klanten die het niet hielden bij één flesje Champagne of nog beter van 750 euro....klanten die de favoriete dames een hele avond op sleep touw, op champagne touw namen...
    Toen maakten dames nog veel geld op een avon d. Nu zie je al enkele jaren dat velen niet eens meer de trap opkomen. Klanten vinden het , terecht veel te duur...Op enkele onwetenden na dan, jonge jongens die zich , door 2 dames laten verleiden tot bestellen van champagne, komend uit de USA , zij kennen de gangbare prijzen aldaar en zij willen een uurtje lekker babbelen, want meer is het niet...zo gebeurde ook vorige week....
    Een van de dames die het spel erg gewiekst speelde was Daniëlla.....Een Finse schone die later op de avond nog wel héél indringend nieuws had voor Gustomass..

    Gustomass heeft menig traantje weggepinkt....was het van verdriet, was het van blijdschap ...of was het van beide een beetje....

    De lezer die zich de moeite heeft genomen tot hier te geraken zal het opvallen dat het verhaal nog weinig van doen heeft met de gekozen titel. Maar wat in het wat zit verzuurt niet.


    Wordt vervolgd.....

    Gustomass , van ver weg weer heerlijk terug ....
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

    need to get her before we can be together...

  4. #4
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:38
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.797
    Discussies
    91
    Thanks
    130
    Thanked
    375 in 77 posts

    Daumen hoch "Nu we er tóch zijn, Reykjavik "... tóch nog eens Club Odal binnengestapt....

    Tis Goede Vrijdag in Ijsland.
    Tot diep in de avond zijn enkel restaurants en bars open. Er mag vóór 24.00 middernacht geen live-muziek worden gespeeld. Live muziek waar toch vele bars in downtown Reykjavik zo lekker hun sfeer mee op weten te krikken. Gusto's bekendste pub is The Dubliner. Altijd erg goede live muziek , een echte Ierse aankleding, nog Ierser dan in Dublin zelf, en natuurlijk dat overheerlijke Guiness bier, dan wel geteld vanaf het tweede glas....
    Netjes stond aangeplakt dat pas vanaf middernacht de deuren open zouden gaan...jammer... in de tegenovergelegen souvenirshop hou je het ook niet lang vol...hoewel..deze keer toch iets leuks mogen zien. Een nieuwe souvenirshop had waarempel twee mooie spierwitte ijsberen buiten aan de deur staan... natuurlijk enkele shotjes...( foto's dus) gemaakt en weer verder gewandeld, ja echt wandelen deze keer... Toen terug en een niets vermoedend stel gevraagd of ze een plaatje wilden klikken van Gusto's pose bij een echte namaak ijsbeer...natuurlijk kon dat , en de aziaat bood zelfs zijn vriendin aan om enkele keren op het knopje te drukken...het resultaat is natuurlijk een ansichtkaart waardig...
    Binnen nog eens geinformeerd of ze nog van die leuke ijsbeertjes hadden, waar je je hand in kon steken en heel leuk theater mee kon spelen...Helaas , wist de vriendelijke verkoopster Gusto uit te leggen, we proberen elk jaar iets nieuws te brengen... Nou, de huidige ijsbeertjes , daarmee kon Gusto niet bij zijn goede vriendin mee aankomen....jammer, dat meiske had ik er graag mee willen verrassen....Jammer dat Gusto hier mis pakte....

    Omdat Gusto's bus naar het vliegveld pas om 4.40 uur in de nacht zou vertekken en omdat Gusto geen zin had te gaan slapen, toch op zoek naar iets leuks....iets amusement... Dat amusement mocht tegen 18 uur al beginnen , bij de grote vijver waar je eendjes , ganzen en zwanen kon voeren. Naast de gebruikelijke ouderpaartjes met klein kind, zag Gusto ook enkele leuke dames, leuk en heel lichtjes gekleed ..de eendjes voeren...
    Het was wel zonnig, maar om bij plus 6 graden je jas maar thuis te laten.......dat was toch wel erg optimistisch ingeschat...Gusto had er echter geen probleem mee en gezien de "aanloop" die beide dames bij de eendjes hadden, vielen ook bij hen de dames wel in de smaak....
    Of zouden ze iets lekkers in het brood verstopt hebben... of zouden ze een lokroep over de vijver hebben laten schallen... wie zal het zeggen. Gusto heeft ervan genoten tussen en tijdens de fotoshoot die hij ervan heeft weten te maken....onder het motto..."Nu we er tóch zijn....vandaag vanuit Reykjavik..."

    De stemming was gezet...
    Nog enkele plaatjes geschoten van de megagrote posters in de ramen van Club Strawberries...., eentje met een zéér grote aardbei met de mond en lippen van een heerlijke dame...en ééntje van een aardbei met een grote dure( Gusto weet niet en wil niet eens weten , hoe dure) fles champagne erbij...
    Kijk, een beetje insider weet dan al dat die schaarse kussen die je in zo een tent eventueel mag ontvangen wel héél duur betaald moeten worden....

    Dus maar door gelopen naar Club Odal, ligt "toevallig" om de hoek, niet bij Sjaakie trouwens..
    Een nieuw embleem had de zo vertrouwde blauw-witte neon verlichte plaat vervangen...zou er dan toch iets veranderd zijn????
    Tegen 22.00 uur even aan de deur gevoeld, maar die bleef dicht...toch was er luide muziek....raar... even een pintje bij de buren, Best Brittisch Bar, had vandaag Polar Beer in het assortiment , ter ere van het 20 jaar legaal zijn van alcohol in bars.....
    Tegen kwart voor twaalf nog maar eens terug naar Odal...he, de deur stond wagenwijd open...er was luide , erg luide muziek...He, hallo ging het, ja Gusto was nog een bekend gezicht... werd vriendelijk binnengelaten door een echte Mister Mussle , de entree aanslag op de aloude kassa stond op 0 Kroner.. met een vrolijk gevoel stapte Gusto de eerste trap op...feestgeweld, joelende dames, gillende dames en brullende ( ijsberen toch niet???!!!) tegemoed lopend onder de wel erg luide tonen van MOBY, titel effe kwijt...Boven aangekomen lagen er enkele dames te kroelen op het danspodium, gretig de briefjes van 1000, 5000 en wellicht meer in ontvangst nemend. Daarvoor mocht de mannelijke gast dan wel even héél dicht met zijn gezicht bij haar , netjes erotisch verpakte, edele delen komen....
    Tis maar waar je op kikken kan...die dames in elk geval op de briefjes...

    Om 24.00 vertrokken er velen en de lieve Alexa uit , jawel, Romania, wilde graag even uitleggen dat ze enkele uren een private bachelor party van een rijke Americaan hadden georganiseerd....
    Er waren vanavond véél dames aanwezig , heb er tussen de 10 en 12 geteld. De ene nog mooier als de andere, hoewel er ook enkel Girl next door dames bij zaten...
    Gusto op weg naar de bar om een Viking beer te bestellen...maar dat ging toch effe minder vlot dan verwacht...een zeer lieve en mooie dame hield me staande.... Gusto voelde dat het heerlijk en vrolijk lachende kopje van deze dame op een lichaam stond dat een wel héél zacht huidje had... een baby is er niks bij... Deze dame stelde zich voor als Anita en kwam uit Zweden......toen viel Gusto even stil...terwijl een guitig lachend kopje van deze Japanse dame hem bezig hield...yummi yummi...
    Toch had ze al haar hele leven in dat land geleefd dat wij toch echt als een land uitpuilend van grote blondines meenden te kennen.... later vertelde ze me dat ze hier voor haar plezier was, nou dat kwam goed uit, Gusto ook...
    Ja ennuh ook een beetje voor Business...hé hoe toevallig dat gold voor Gusto ook, maar dan niet vanavond op Goede Vrijdag...
    Nee vanavond was het genieten van de mooie wezens die de goede God heeft geschapen.... waarbij Gusto enkel gecharmeerd is en opgewonden raakt van slechts de vrouwelijke helft van Gods scheppings arbeid....
    Daar plachten wij ijsbeertjes onze handjes toch al vol aan te hebben..
    Nadat Gusto een engelse variant van "Vielleicht später" in de oortjes van deze heerlijke dame had gefluisterd, mocht ie zijn Viking beer gaan bestellen...
    De club zat vol van dames, om verlegen van te worden...
    Toch maar op mijn inmiddels vertrouwde zetel plaatsgenomen en de eerste dansen afgewacht.... die kwamen maar de dames kwamen deze keer wel erg frequent vragen of ze deze "lonely icebear" wel gezelschap mochten houden..dat kon, geen probleem.
    Namen en bijbehorende kopjes zijn me allen ontschoten. Aosta, jennifer, Anita, etc ect. Het gehalte blondines was wel errug groot en naast de donkere japanse was er slechts eentje , een Latina uitziende dame aanwezig...
    Laat nu net die latina geen oog voor Gusto hebben gehad vanavond...dwz niet voor 4 uur in de nacht.... ging dit de eerste latina worden die de Gusto-Latina klick niet ging waarmaken??? De eerste tekenen duiden er al op. Het zag er echt naar uit...
    De blondines waren echte dames, werkend en dansend en entertainend in deze club. De Japanse was dat duidelijk niet...gewoon een maandje vakantie, leuk bijverdienen dan weer terug naar Zweden om, helaas voor ons , niet meer terug te keren....als ze er in Zweden achter zouden komen, dan was het einde cariiere voor deze dame aldaar....zo hard kan de wereld zijn voor mooie dames....
    Ze bleef lachen en bleef me nog eens proberen, maar Gusto had geen zin om 45 euro voor een lapdance van één song neer te tellen... en al helemaal geen 200 euro voor een half uurtje ...
    Hij was al boven geweest met die blonde hongaarse, tja na 4 keer babbelen en proberen , ga je gewoon voor de bijl...ja letterlijk. Was heel aardig, Ok dan maar naar second floor voor een cheap dance... Tja, dat half uurtje voor 300.000 kroner, een slordige bijna 200 euro vond deze beer het gebodene gewoon niet waard. Eenmaal boven probeert ze heel fijntjes, er een tweede song aan te koppelen... "OK, one song is topless, 2 songs I take of all...."
    Nee, Gusto was vastberaden. Om hier voor "broekje uit" evenveel te betalen als een half uur heerlijke sex met Tessy bij Acapulco...daar werd deze ijsbeer toch met de neus op de nuchtere feitjes gedrukt....
    Ze maakte er een leuke lapdance van... een beetje voelen met de handen over het lichaam, nee niet dáár...!!!, dat vond Gusto wel kunnen ... Heel fijntjes wist ze me na circa één minuut te vertellen dat dat niet mocht en dat dat bij ontdekking onherroepelijk( if the camear sees it...) zou leiden tot het afbreken van de lopende showactiviteiten...een ander meisje wist me te vertellen dat wat ze op second floor opvoerden enkel illusie was, niet meer... Tja als je nergens aan mag komen, hoe bouw je dan een illusie op, althans eentje zoals Gusto die voor ogen zou hebben....daar helpt echt niet aan hoe lief en met wat voor een mooie lach deze leuke blonde dame je de mededeling doet...echt niet...
    Na afloop gaf ze aan dat in de VIP room wel "alles"toegestaan was... daar kunnen we ook wijn drinken om in de stemming te komen, daar zijn geen kamera's...daar kunnen we ook wat roken, een joint nemen....als we echt samen willen genieten....in gedachten had ze Gusto al in de VIP room gedirigeerd, maar Gusto zélf was nog gewoon, heel nuchter op weg afscheid van haar aan het nemen.... Je mag gerust een kleine tip geven, vroeg, bedelde ze me... Nou, aan 1000 kroner val je je ook geen buil dus , vooruit dan maar...

    Gusto naar beneden...is daar potverde .... net die Japanse met wat zou blijken de laatste minuut van een heerlijke erotisch act op de Buena Vista social club bezig....ze lachte me toe, Gusto lachte haar ook toe, maar dan wel als een ijsbeer met kiespijn....:o
    na de dans komt ze direct bij me zitten en had mij in gedachten ook al weer halverwege op weg naar de VIP room...Nou, zo VIP is Gusto in Ijsland echt niet en dat wil deze eenvoudige saunaclub ijsbeer eigenlijk ook maar zo houden....
    Nog even gebabbeld.
    Later ging dan eindelijk "mijn". nou ja mijn latina dansen..het was al laat, tegen 4 uur....ze had al heel veel gepraat...met klanten, maar vooral met de dames collegatjes en met enkele managers.... zou het haar eerste dag of één van haar eerste dagen zijn..???. aan de omgang die ze met een klant had, las Gusto af dat ie beter niet met haar in contact zou komen... ze reageerde erg aanhankelijk, het aaigehalte in haar handleingen was hoog, de aanhankelijkheid was over duidelijk...Gusto kent zichzelf een beetje.,..beter niet te dicht bij komen, dat gaat beslist niet goed aflopen, simpel omdat het wel eens te kort en dichtbij zou kunnen komen...
    Verliefd worden moet je afleren in clubs, "Moeilijk hè, maar ik vind het gewoon lekker..."

    Veel blondines zeiden me, zeg me gerust als je met een ander meisje wil praten, ik zal haar dan wel voor je halen, helemaal niet erg.... bewust de boot maar afgehouden....tegen 4 uur was dan eindelijk La Tina aan de beurt om te dansen...ocharm, het meiske was klein en had torenhoge hakschoenen aan. zo hoog zelden gezien.....
    Toch ging het haar goed af en maakte ze er een leuke dans van... Oogkontakt hield ze bewust leek het wel helemaal af, hoewel dat hier in de net iets te duistere ruimte moeilijk met zekerheid valt vast te stellen. La tina was een beetje gezet en leek wat dat betreft op het jongere zusje van Tina uit Golden Time die Gusto's eerste bedmaatje in Golden had mogen zijn.
    Een tweede song werd door de DJ ingezet en nu veranderde la tina plots in een erotische danseres, ging ze lekker sexy kruipend over het podium en maakte ze er iets pakkends van...ze kroop naar me toe, zocht en vond snel goed oogkontakt en het deed haar en mij goed .,...dacht ik...
    De dans sloot ze mooi maar eenvoudig af, maar het meiske was losgekomen. Leuk voor haar, goed voor haar zelfvertrouwen, want dat was voor mij overduidelijk, dát moest ze nog krijgen...
    Na de dans er nog even goed voor gaan zitten, want nu zal ze wel even aankomen voor een babbeltje.......
    Even moest ze bijpraten met de DJ...maar dat duurde en het duurde.... ook nu gingen haar armen weer om zijn nek, opdat ie maar goed zou horen waar ze mee zat...ze gooide het er nu ook weer bij hem helemaal uit.... let wel, zo schat ik het in...
    Na 10 minuten was het "time to say goodbye...."
    Mijn Japanse schatje had al zo lang vanaf de bar japanse lachende gezichtjes naar me geworpen....en deze latina , nee het moet zo zijn, laat ik maar niet met haar gaan praten.... immers, over 3 kwartier vertekt mijn bus naar het vliegveld.... denk dat die tijd te kort zou zijn....
    Een oude gewoonte is om afscheid te nemen, nee niet van alle 12 dames, nee deze keer even kort het allerbeste gewenst aan deze japanse, wetende dat ik haar nóóit meer zou zien.... haar nog enkele mooie toeristische dagen gewenst ( ze had in feite nog niks van dit mooie eiland gezien, "poor japanese girl" dacht Gusto).
    Haar vooral succes in haar leven gewenst, met haar houding, met haar energie en met haar open visier op het leven, dan ga je het maken....
    Take care en hou je taai meisje..
    "Jij gaat het maken meisje, door gewoon jezelf te blijven" Ze lachte me begrijpoend toe... Met de mooie lach van haar op mijn netvlies heb ik de club verlaten en door de winderige vrieskou mijn weg naar het busstation vervolgd...
    De eenden en zwanen in de vijver sliepen......de 2 leuke meisjes die hen 10 uur eerder stonden te voeren zouden wellicht ook al in bed liggen... of wellicht nog aan het feesten zijn in een van de vele Clubs die Reykjavik rijk is....Nasa of...hoe ze heten mogen.
    In hun bedje...of in een club aan het feesten...in beide gevallen zullen ze zeer waarschijnlijk nog schaarser gekleed zijn als wat ze gistermiddag, inmiddels 10 uur eerder al waren...

    Het leven zit vol met mooie dingen...je bent een gelukkig mens als het je gegeven is die mooie dingen te mogen zien en te mogen genieten....

    Tot zo ver deze Paasoverweging van Gustomass.
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

    need to get her before we can be together...

  5. #5
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  6. #6
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 19:34
    Berichten
    41.731
    Discussies
    4594
    Thanks
    46
    Thanked
    14.461 in 8.528 posts

    Standaard Geen striptease meer voor IJslanders

    REYKJAVIK - Vanaf 1 juli moeten stripteasedanseressen hun kleren aanhouden in IJsland................ http://www.ad.nl/ad/nl/1014/Bizar/ar...slanders.dhtml
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  7. #7
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:38
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.797
    Discussies
    91
    Thanks
    130
    Thanked
    375 in 77 posts

    Blinzeln jammer, maar missen doe je er niks door.....

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    REYKJAVIK - Vanaf 1 juli moeten stripteasedanseressen hun kleren aanhouden in IJsland................ http://www.ad.nl/ad/nl/1014/Bizar/ar...slanders.dhtml
    Ja in Ijsland verandert er wel een en ander.
    Strippen en nog sterker gebruik maken van diensten van dames wordt in steeds meer Noordelijke landen een riskante onderneming.
    Ijslanders zelf zeggen al dat ze bang zijn voor vrouwen met kwade bedoelingen aldaar.
    Een vrouw hoeft maar een man aan te wijzen die volgens haar geld betaald zou hebben voor sex.
    Wat er van waar is, is minder van belang. De politie pakt je maar al te graag en gretig op.
    Ook zij zijn gebaat bij "omzet" en het is nog eens pikant ook nog.
    Nee, dit vul ik zelf maar in, heb daar geen aanwijzingen voor maar wel héél sterke vermoedens. Hebben ze een excuus om zich niet met het "werkelijke boeven vangen bezig te houden.

    Club Odal was , naast genoemde Goldfinger ook nog open, maar eigenlijk al enkele jaren niet meer de moeite waard.
    Als ik dat vergelijk met 5 jaartjes terug....heb daar de mooiste en de pittigste en meest erotische stripteases van mijn leven mogen meemaken.
    Ben afgelopen februari de deur van Odal weer gewoon voorbij gelopen. Nu stonden ze er al net zo boers als op de Wallen klanten binnen te praten....

    Dus kortom, er is niks verloren aan dit stripverbod.


    Wel jammer trouwens want met die vulkaan erupties komt er toch wel zo veel hitte vrij dat je wel eens wat wil uittrekken, toch???

    Overigens, alles goed en wel met alle moois qua vrouwen van de hele wereld, mag je de mooie natuur van Ijsland aanschouwen dán pas kun je je ogen strelen....
    Het zal dan wel niet tot een eruptie in je broek komen, maar er zijn naast erotische bevrediging gelukkig in het leven ook nog andere heerlijke manieren van bevrediging......

    Tot zo ver deze bijna pasen overweging....

    bless bless,

    Gustomass.
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

    need to get her before we can be together...

  8. #8
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Nu wil men het bekijken van porno-clipjes verhinderen.
    http://www.hpdetijd.nl/2013-02-14/ij...o-op-internet/
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:31.

Diamond 468*60