Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Hybrid View

  1. #1
    Geregistreerd
    3 april 2006
    Last Online
    22 maart 2024 @ 11:58
    Berichten
    22
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard hoi..ben pelikonjoe!!

    Hoi.Via MiniME hier op deze site terecht gekomen.De meeste zullen wel eens een bericht van mij gelezen hebben elders.Ik ken eigenlijk heel weinig ijsberen.De enige waar ik wel eens mee heb zitten praten,en het gezicht bij de naam ken,is Hollandmale,in GT.Misschien moet hier eens verandering in komen.
    Ik zal een beetje vertellen over mijn wandelervaringen.Omdat ik ruim 7 jaar de koningin behaagd heb op haar schepen,ben ik over 3/4 van de wereld gereisd,en heb,als ik eerlijk ben,in 90 % van de havens onderzoek gedaan naar de kennis van de dames op sex gebied.de mooiste tijd was twee keer langer dan een half jaar in het caraibische gebied.Ik kan dit iedereen aanraden!!
    Nu is mijn wandelgebied een beetje beperkt tot NRW en mijn jaarlijkse vakantie in Bulgarije.Misschien tot ziens ergens in Duitsland!!

    groetjes Pelikonjoe

  2. #2
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    27 januari 2013 @ 20:40
    Locatie
    Euregio
    Berichten
    1.451
    Discussies
    142
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    welkom thuis..:D

    greets neukie :wink:

  3. #3
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard HM zegt: Welkom !

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pelikonjoe
    Via MiniME hier op deze site terecht gekomen. De meeste zullen wel eens een bericht van mij gelezen hebben elders. Ik ken eigenlijk heel weinig ijsberen. De enige waar ik wel eens mee heb zitten praten, en het gezicht bij de naam ken, is Hollandmale, in GT. Misschien moet hier eens verandering in komen.
    Da's inderdaad 'n tijd geleden, PK. Heb m'n jachtvelden inmiddels verlegd naar andere oorden. Aanvankelijk verder weg in Duitsland, recentelijk dichter bij huis. Je zult er best wat van gelezen hebben. Is allemaal wat uit de hand gelopen, ben nu orde op zaken aan het stellen, maar dat terzijde. Sluit me aan bij Neukie: als rechtgeaarde ijsbeer ben je welkom thuis .
    Founding Member

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:21.

Babylon 468*60