Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2

Discussie: Ela, Roemeense

  1. #1
    Geregistreerd
    17 april 2006
    Last Online
    29 december 2022 @ 13:33
    Locatie
    Bochum, Duitsland
    Berichten
    160
    Discussies
    27
    Thanks
    16
    Thanked
    94 in 31 posts

    Standaard Ela, Roemeense

    Naam : Ela
    Nationaliteit/Taal : Romeens
    Leeftijd : 22
    Haarkleur/-lengte : wit geblondeerd met bruin strengen erdoorheen / lang
    Lengte dame : 1.65 - 1.70
    Postuur/Cupmaat : middelslank/ Bb-Cup (echt)
    Tatoeages/Piercings : ?
    Service : zeer goed, TZ, beffen, NMC, PZC
    Bijzonderheid: nog niet lang in Schieferhof, een beetje verlegen

    Eine hier im Ijsberenforum gewonnene Freikarte drohte abzulaufen. Also tankte ich den Ferrari voll und begab mich auf die 140km lange Reise nach Lichtenberg. Der Schieferhof ist doch immer was Besonderes und Erinnerungen an die 90er Jahre kamen hoch, als ich öfter hier zu Gast war.
    Das mit den Parkplätzen am Hof ist immer noch eine Katastrophe, also schlug ich mich durch den Regen, weil ich doch 200m entfernt an einer Viehweide geparkt hatte.
    Freundliche Einlasskontrolle, die Freikarte wurde problemlos akzeptiert und schon war ich drin im Haus der Lüste. Ca. 10 Mädchen waren anwesend, nur Angie war mir persönlich bekannt. Die von mir heiß-begehrte Alina hatte frei.
    Dann kamen die beiden Newbies in den Wohnzimmerraum, die brasilianische Isabela und die rumänische Ela. Ich wusste sofort, daß eine der beiden heute mit mir ficken würde… Bilder findet man hier:

    http://www.bernds-saunaclub.de/schieferhof-neu.htm

    Isabella ist eine Frau, die man heiraten möchte. Neben der aufzuwachen, muss das Größte für einen Mann sein. Sie hat schon brasilianisches Temperament, könnte aber auch als Mittelmeernationalität durchgehen.

    Ela gefiel mir noch besser. Eine sehr hellhäutige, nicht-schwarzhaarige Rumänin. Natürlich ist das weissblond ein Chemieprodukt, aber ihre echte Haarfarbe ist rehbraun, wie ich später verifizieren konnte. Das schönste an ihr sind für mich die kleinen A-B-Titten, deren Brustwarzen noch einmal mädchenhaft aufgestüplt sind. Sowas macht mich immer total rattig. Auf dem Foto kann man es ganz gut erkennen. Wir führten ein nettes Gespräch währen d sie meinen kleinen Schwanz kraulte und ihn langsam größer werden ließ. Nach ca. 10 min verschwanden wir im Zimmer. Hier folgte die Schieferhof-typische Nummer auf hohem Niveau. Zunächst blies sie mich hart, die Eier wurden nicht ausgelassen. Dann habe ich ihre Muschi ausgeleckt, süß, lecker, große Schamlippen und innen ganz kleine innere Schamlippen. Sieht lustig aus. Lecken ist aber wohl nicht ihr Ding, sie ging kaum mit. Aber vielleicht war ich auch schon ihr 10. Gast und es nervt dann halt. Habe sie dann noch ausgiebig in missio durchgefickt. Irgendwie konnte ich lange an diesem Abend und der Kolben fing schon an zu glühen, als ich abspritzte. War sehr geil. Absolut wiederholungsfähig, leider komme ich nicht so oft hier vorbei.

    Mein Zeitfenster neigte sich dem Ende zu und nach kurzer Stärkung und etwas Smalltalk im Keller fuhr ich alsbald heim. Für 50€ ein super Abend. Dank ans Ijsberenforum, das ihr mich gewinnen lassen habt.


    Googleübersetzung:
    Een gratis ticket gewonnen hier in Ijsberenforum dreigde te vervallen. Dus ik vulde de tank vol en de Ferrari ging op een 140 kilometer lange reis naar Lichtenberg. De Schieferhof is altijd bijzonder, en wat kwamen de herinneringen aan de jaren '90, toen ik te gast was hier vaker.
    Dit is met de parkeerplaatsen op de boerderij is nog steeds een ramp, dus ik moest krijgen door de regen, want ik had geparkeerd op 200 meter in een koe weide.
    Gemakkelijke toegang controle werd de gratis ticket gemakkelijk geaccepteerd en ik was er in het Huis der Lusten. Over. 10 meisjes aanwezig waren, maar Angie was iemand die ik kende. De hot-begeerde Alina ik vrij was.
    Toen kwam de twee nieuwe spelers in de woonkamer, de Braziliaanse Isabela en de Roemeense Ela. Ik wist meteen dat een van de twee zou fuck with me vandaag
    Isabela is een vrouw die wil met je trouwen. In aanvulling op het spoor, moet het het mooiste voor een man. Het is al Braziliaanse temperament, maar het kan ook doorgaan voor een mediterrane nationaliteit.
    Ela Ik vond het nog beter. Een zeer lichte huid, zwart haar niet-Roemeens. Natuurlijk, dit is een chemisch product witte blonde, maar haar echte haarkleur is fawn, zoals ik was in staat om later te controleren. Het beste ding over het is voor mij de iets naar beneden tieten waarvan de tepels zijn aufgestüplt keer meisjesachtig. Iets doet me altijd helemaal geil. Op de foto zie je het heel goed. We hadden een leuk gesprek dat ze Tijdens mijn kleine pik en streelde hem langzaam worden verhoogd. Na ongeveer 10 minuten zijn we verdwijnen in de kamer. Hier is de typische nummer Schieferhof volgde op een hoog niveau. Eerst ze me hard blies, werden de eieren niet vergeten. Toen heb ik likte haar kutje, zoete, heerlijke, grote lippen en de binnenkant zeer kleine binnenste schaamlippen. Ziet er leuk uit. Likken is waarschijnlijk niet haar ding, ging ze met nauwelijks. Maar misschien was ik al hun 10e Gast en het zuigt dan stoppen. Hebben ze daarna grondig geneukt in missionaris. Een of andere manier ving ik die avond lang was en de zuiger heeft te gloeien, als ik spuit. Was erg cool. Herhaal Absolute staat, helaas ben ik niet zo vaak hier.
    Mijn tijd venster kwam tot een einde en na een praatje en snel te versterken in de kelder ging ik naar huis onmiddellijk. Voor 50 € een geweldige avond. Dankzij de Ijsberenforum dat je laat me winnen.
    "Die Holländer sind vorne vom Feinsten bestückt." (Oliver Kahn)

  2. #2
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Gisteren @ 21:31
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.745
    Discussies
    168
    Thanks
    2.721
    Thanked
    8.036 in 1.577 posts

    Standaard

    Ze was me een vorige keer al eens opgevallen, Ela is zo op het eerste gezicht een wat schuchter meisje. Maar daar kun je vaak verrassend goede ervaringen mee hebben, dus haar maar eens aangesproken. Inderdaad, eenmaal in gesprek was het gewoon een hele aardige meid, en van verlegenheid of iets dergelijks was niets te merken. Voorspel volgens de hofstandaard, lekker zoenen en pijpen en met een vlaggestok van heb ik jou daar, achter haar aan naar de kamer. Prima sex gehad zoals ik het graag heb, lang tussen die mollige dijen liggen stoten en van dat zoengrage mondje genoten. En afgemaakt met een uitstekende blow/handjob. Het gaat de volgende keer nog moeilijk kiezen worden, er komen er steeds meer op de herhaallijst te staan.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  3. Onderstaande leden hebben noglangnietuitgewandeld bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 (29 april 2012)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:58.

  FKK Artemis 468*60